• ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • css sliderارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
jquery slider plugin by WOWSlider.com v7.7

استاندارد حضور مجله صنعت صفحه اول گوگل

مجله صنعت,مجله صنعت خارجی,مجله صنعت داخلی,مجله صنعت نمایشگاه,مجله صنعت غرفه آرایی

استاندارد حضور مجله صنعت صفحه اول گوگل

مجله صنعت یکی از کلید واژه های پر جستجو در صفحه اول گوگل است اصولا واژه صنعت یکی از کلمات بسیار پرکاربرد است که در تمام تبلیغات ها اعم از تبلیغات تلویزیونی و یا تبلیغات بیلبورد خیابانی و یا در صفحه اول گوگل بدان برمیخوریم صنعت یک واژه جامع و کلی است که هزاران زیر شاخه دارد در این صفحه نگاهی به تعریف واژه صنعت داریم سپس به برترین مجلات صنعت در جهان نگاهی خواهیم انداخت و همچنین مجله صنعت نمایشگاه را مورد ارزیابی و بررسی قرارخواهیم داد و اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با کلیدواژه صنعت یا مجله صنعت را واشکافی میکنیم در ادامه با جام ارژنگ همراه باشید.

ابتدا نگاهی به ایندکس مجله صنعت در صفحه اول گوگل میکنیم نزدیک به 37000000 سرچ در باره مجله صنعت وجود دارد که شامل وب سایت ها،وبلاگهاو کانال ها و اکانت های شبکه های اجتماعی میشود مجله صنعت در ایران در تیراژهای مختلف و دسته بندی های متنوع چاپ و توزیع میگردد مانند مجله صنعت معدن،مجله صنعت برق و غیره.

برای اینکه با واژه مجله صنعت در صفحه اول گوگل قرار بگیریم باید سایت خود را بهینه سازی و به عبارت ساده تر سئو نماییم تا بتوانیم با این کلیدواژه حساس در صفحه اول گوگل قرار بگیریم.

اهمیت چاپ مجله صنعت

روزنامه و صنایع چاپ و نشر مجله صنعت برای اطلاع‌رسانی به مردم درباره رویداده‌ای جاری تلاش می‌کنند. روزنامه‌ها جزئیات، توضیحات، و تفاسیر در همه سوژه‌ها، یا beats، از جمله سیاست محلی و ملی، جنایت، سرگرمی، ورزش و امور بین‌المللی را در میان دیگران قرار می‌دهند. بسیاری از مجلات نیاز مشابهی برای خوانندگان دارند، اما ممکن است به منافع خاص یا بخش‌های منحصر به فرد جمعیت خدمت کنند.

تکنولوژی کامپیوتر و اینترنت تاثیر بسزایی روی صنایع روزنامه و مجلات با قادر ساختن گزارشگران و نویسندگان به اطلاعات تحقیق و تایید، نوشتن و انتقال اطلاعات سریع‌تر، با کاهش یا حذف زمان بین وقوع یک رویداد خبر و فراهم آوردن اطلاعات موجود برای مردم برای خواندن، داشته‌است. بیشتر روزنامه‌ها و مجلات هم اکنون وب سایت‌های گسترده‌ای را نگهداری می‌کنند که برخی یا تمام اطلاعاتی را که به طور همزمان در نسخه‌های چاپی ارائه می‌شوند، فراهم می‌کنند. برخی از مجلات، مانند نیوزویک، و به طور فزاینده‌ای روزنامه، برای مثال سیاتل - پست Intelligencer در سیاتل، واشنگتن، نسخه‌های چاپی خود را رها کرده و فقط بر روی اینترنت منتشر کرده‌اند.
تکنولوژی همچنین رقابت جدیدی را برای نشریات خبری سنتی ایجاد کرده‌است. وب سایت‌های ارتباط جمعی مانند تویی‌تر، اغلب اخبار را قبل از اینکه خبرنگاران بتوانند حقایق آن‌ها را جمع‌آوری کنند و یک داستان را تشکیل دهند، پخش می‌کند.
بسیاری از مشاغل در این صنایع مشابه هستند. روزنامه‌ها و مجلات همه نویسندگان، ویراستاران و سردبیران، عکاسان، بازاریابی و کارکنان فروش، هنرمندان گرافیک و طراحان، و نویسندگان آزاد، ویراستاران، و عکاسان را به کار می‌گیرند تا تمام مطالبی را که در هر روز، هفتگی یا ماهانه، بسته به برنامه چاپ این نشریه، ارایه دهند. با نسخه‌های دیجیتالی یا جایگزین و یا عرضه به نسخه‌های چاپی از انتشارات، تقاضا برای کارمندان با مهارت‌های خاص برای کاربردهای آنلاین، از فروش و بازاریابی تا سرمقاله و تولید وجود دارد.
با وجود نیاز، یافتن کار در یک روزنامه به طور فزاینده‌ای دشوار شده‌است. تعداد روزنامه‌های روزانه در طول سالیان، به دلیل بخشی از رشد رقابت از اینترنت، تلویزیون و رادیو کاهش‌یافته است، بلکه به این دلیل ادغام شرکت‌ها و افزایش کارایی عملیات‌ها منجر به نیاز به کارمندان کمتری شده‌است. بهترین فرصت‌های شغلی در دهه آینده ممکن است در روزنامه‌ها، روزنامه‌های هفتگی و هفتگی، در شهرهای کوچک و حومه، یافت شود.
پیش‌بینی می‌شود که مجله صنعت کاهش مشابهی را تا سال ۲۰۲۴ تجربه کند. همانطور که نشریات تخصصی بیشتر و بیشتری به بازار معرفی می‌شوند، رقابت برای دلارهای تبلیغاتی همچنان عالی باقی خواهد ماند. تخمین زده می‌شود که رشد اولیه در مجله صنعت از انتشارات منتشر خواهد شد که مخاطبان متخصص را هدف قرار می‌دهند و تقاضا برای اطلاعات تخصصی، نوعا توسط برخی مجلات، افزایش می‌یابد. با این حال، بیشتر این اطلاعات به جای چاپ به طور کامل در اینترنت ارایه خواهد شد. ناشران مجله آمریکایی و آمریکای شمالی انتظار دارند که حداقل ۲۰ درصد از درآمد خود را از سکوهای دیجیتال در عرض پنج سال آینده تامین کنند.

در ادامه به معرفی برترین مجله صنعت خارجی خواهیم پرداخت.

مجله صنعت خودرو

اولین مجله صنعت متعلق به خودرو میباشد این سایت تازه های صنعت خودرو را همراه با تصاویر و شرح کامل برای شما نشان میدهد جهت ورود به این سایت روی این نوشته مجله صنعت خودرو کلیک نمایید.

یک مجله تجاری که مجله تجارت نامیده می‌شود و یا روزنامه تجاری (colloquially یا disparagingly)یک مجله یا روزنامه است که مخاطب هدف آن‌ها افرادی است که در یک تجارت یا صنعت خاص کار می‌کنند. عبارت جمعی برای این حوزه از انتشارات، مطبوعات تجاری است.

نشریات تجاری، اعضای صنعت را همگام با پیشرفت‌های جدید حفظ می‌کنند. در این نقش، به طور مشابه به این که چگونه مجلات علمی و یا مجلات علمی به مخاطبان خود خدمت می‌کنند، عمل می‌کند. نشریات تجاری شامل تبلیغات هدفمند هستند که برای انتشار و فروش تبلیغ کنندگان سود می‌برند، در حالی که توصیه‌های مهندسی فروش را به خوانندگان ارائه می‌دهند که ممکن است تصمیمات خرید و سرمایه‌گذاری را به اطلاع خوانندگان برسانند.

مجلات تجاری نوعا حاوی محتوای تبلیغاتی هستند که در صنعت مورد سوال قرار می‌گیرند، البته در صورتی که هر گونه تبلیغ عمومی - عمومی. آن‌ها همچنین ممکن است حاوی اخطارهای شغلی خاص صنعت باشند.

برای انتشارات چاپی، برخی از مجلات تجاری بر روی یک مدل کسب‌وکار اشتراک که به عنوان گردش کنترل‌شده شناخته می‌شود فعالیت می‌کنند، که در آن اشتراک رایگان است اما تنها به مشترکین محدود می‌شود که به مشتریان واجد شرایط هستند.

مجله صنعت,مجله صنعت خارجی,مجله صنعت داخلی,مجله صنعت نمایشگاه

معرفی مجله صنعت تکنولوژی

تکنولوژی صنعتی یک مجله صنعت بین‌المللی است که بر ماشین‌ها، کارخانه‌ها، اجزا و اتوماسیون صنعت نفت و گاز و پتروشیمی متمرکز است.

این مجله صنعت شامل اخبار، اطلاعات، تاریخچه و پروفایل های محصول در مورد oems، تامین کنندگان فن‌آوری و EPCs است.
FOCUSES و advertisers
تمرکز اصلی مجله صنعت تکنولوژی عبارتند از: کارخانجات، اتوماسیون، کنترل، ابزار دقیق، پمپ‌ها، compressors، blowers، الکتریکی، واحدهای پردازش، فیلترها، مخازن، شیر، شیر، لوله‌ها، لوله‌ها، لوله‌ها و flange.
بخش‌ها ی مجله صنعت
خوانندگان مجله صنعت شرکت‌هایی هستند که فعالیت‌های آن‌ها عبارتند از تصفیه نفت، محصولات نفتی، بنزین، نفت گاز، نفت گاز، گاز مایع، گاز طبیعی، نفت گاز، نفت گاز، پتروشیمی، تولید کنندگان مواد پتروشیمی، lubricants، پتروشیمی، تولید کنندگان مواد پتروشیمی و equipment، oems و تامین کنندگان فن‌آوری.
circulation
این مجله صنعت هم چاپ و هم دیجیتال است و به بیش از ۵۰.۰۰۰ شرکت در سراسر جهان می‌رسد.
این سبک دارای نسخه ویژه ایرانی و انگلیسی است که بر بازار ایران متمرکز است.
این نمایشگاه در نمایشگاه‌های اصلی این بخش توزیع شده‌است
این کشور در حال توسعه مشارکت‌های رسانه‌ای رسمی با نمایشگاه‌ها، اتاق‌های بازرگانی و تولید کنندگان نفت و گاز است.

برای درک حوزه مجله صنعت، لازم است که عبارت "مجله" را تعریف کنیم و در حالی که ترجمه کلمه "مجله" ممکن است "یک انبار" باشد، پیشرفت‌های تکنولوژیکی به طور مداوم نحوه تعریف واژه مردم در ذهن خود را به چالش می‌کشند. در دنیای مدرن، وب سایت‌های اینترنتی و برنامه‌های تلویزیونی در نظر گرفته می‌شوند، اما به معنای سنتی، یک مجله بر روی کاغذ چاپ می‌شود. در ابتدایی‌ترین سطح، یک مجله اطلاعاتی را فراهم می‌کند که ممکن است در عمق اما کم‌تر از آن، برای مثال، یک روزنامه باشد. یک مجله به طور معمول می‌تواند روی گرایش‌ها یا مسایل تمرکز کند، و می‌تواند اطلاعات پیش‌زمینه را برای رویداده‌ای خبری فراهم کند.

مجلات لوکس بودن تمرکز بر روی مخاطبان هدف کوچک‌تر را دارند، که به این معنی است که آن‌ها مجبور نیستند تمام مدت تمام مردم را راضی کنند. در عوض، می‌توانند مخاطبین خود را به یک جمعیت خاص محدود کنند - مانند مشتاقان ورزش و یا آشپزهای حرفه‌ای. مجلات با تمرکز بر مخاطب هدف خاص یا جایگاه خود، می‌دانند که خوانندگان آن‌ها چه می‌خواهند در مجله ببینند، و تبلیغ کنندگان بیشتر در مورد مخاطبان هدف برای تبلیغات خود می‌دانند.

صنعت یا industry چیست؟ برای اینکه تعریف کامل و جامعی از معنا و مفهوم صنعت داشته باشیم ابتدا نگاهی به سایت های خارجی میکنیم و تعریفاتی که این سایت ها در باره صنعت آورده اند را ترجمه و در این صفحه قرار میدهیم.

مجله صنعت غرفه آرایی,مجله صنعت دیجیتال,مجله صنعت بین المللی

برای درک حوزه صنعت مجله، لازم است که عبارت "مجله" را تعریف کنیم و در حالی که ترجمه کلمه "مجله" ممکن است "یک انبار" باشد، پیشرفت‌های تکنولوژیکی به طور مداوم نحوه تعریف واژه مردم در ذهن خود را به چالش می‌کشند. در دنیای مدرن، وب سایت‌های اینترنتی و برنامه‌های تلویزیونی در نظر گرفته می‌شوند، اما به معنای سنتی، یک مجله بر روی کاغذ چاپ می‌شود. در ابتدایی‌ترین سطح، یک مجله اطلاعاتی را فراهم می‌کند که ممکن است در عمق اما کم‌تر از آن، برای مثال، یک روزنامه باشد. یک مجله به طور معمول می‌تواند روی گرایش‌ها یا مسایل تمرکز کند، و می‌تواند اطلاعات پیش‌زمینه را برای رویداده‌ای خبری فراهم کند.
 
مجلات لوکس بودن تمرکز بر روی مخاطبان هدف کوچک‌تر را دارند، که به این معنی است که آن‌ها مجبور نیستند تمام مدت تمام مردم را راضی کنند. در عوض، می‌توانند مخاطبین خود را به یک جمعیت خاص محدود کنند - مانند مشتاقان ورزش و یا آشپزهای حرفه‌ای. مجلات با تمرکز بر مخاطب هدف خاص یا جایگاه خود، می‌دانند که خوانندگان آن‌ها چه می‌خواهند در مجله ببینند، و تبلیغ کنندگان بیشتر در مورد مخاطبان هدف برای تبلیغات خود می‌دانند.
مجله صنعت حمل و نقل,مجله صنعت معادن,مجله صنعت غذا

تعریف اول از صنعت

یک صنعت، گروهی از تولید کنندگان یا کسب‌وکار است که نوع خاصی از کالاها یا خدمات را تولید می‌کنند. کارگران در طراحی صنعت نساجی، تولید و فروش پارچه هستند. صنعت گردشگری شامل تمام جنبه‌های تجاری گردشگری می‌شود.

شما می‌توانید از این صنعت برای اشاره به گروهی از شرکت‌های مشابه استفاده کنید: صنعت اتومبیل خودروها و قطعات اتومبیل را می‌سازد. صنعت خدمات غذایی غذا را آماده می‌کند و آن را به هتل‌ها، مدارس و سایر تسهیلات بزرگ می‌رساند. صنعت از "industria لاتین" می‌آید، که به معنی "کوشش، کار سخت" است و واژه هنوز هم با این معنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر در عرض سه هفته یک خانه بسازید، زمانی که کار مشابه سه ماه طول می‌کشد، شما در حال نشان دادن یک صنعت تاثیر گذار هستید.
این که یک مجله توسط یک شرکت کوچک و یا یک مجتمع تولیدی بزرگ منتشر شود، هنوز هم امکان دارد که یک ساختار "معمولی" یک مجله را مورد بحث قرار دهد. این به این دلیل است که بدون توجه به مقیاس، اصول اساسی وجود دارند که منجر به موفقیت یک مجله می‌شوند. در بیشتر موارد، یک مجله به دو بخش تقسیم می‌شود، بخش خلاق (به عنوان مثال، بخش‌های سرمقاله و هنری)و جنبه تجاری (به عنوان مثال، تبلیغات، گردش و بخش‌های مدیریتی عمومی). همه این بخش‌ها باید به دقت کار کنند تا ثبات مجله را تضمین کنند و انتشار آن را به برنامه برسانند.
 
اغلب نظارت بر کل فرآیند رئیس یا مدیر اجرایی است. این فرد ممکن است سابقه گسترده‌ای در صنعت چاپ داشته باشد، اما در مورد شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای، ممکن است که رئیس‌جمهور هیچ تجربه‌ای در این صنعت نداشته باشد. به طور معمول، این شخص به هییت مدیره یک شرکت گزارش می‌دهد و مسیول سود و زیان، جهت و شهرت این مجله است. در شرکت‌های کوچک، این فرد ممکن است مسیول توسعه محصولات جدید، مدیریت پرسنل و دیگر جنبه‌های مالی این مجله باشد. وظایف این موقعیت حتی ممکن است با آثار ناشر نیز ترکیب شود.
 
ناشر به طور سنتی سابقه تبلیغاتی دارد، اگرچه این همیشه مورد نیست. برای مثال، مجلاتی که به شدت به انتشار بستگی دارند، به عنوان یک منبع درآمد ممکن است به احتمال زیاد یک ناشر داشته باشد که در بخش تیراژ تجربه دارد. با این حال برای اکثر مجلات، منبع اصلی درآمد تبلیغات است. یک ناشر معمولا قابلیت دید مجله را در بازار تضمین می‌کند و به تعریف مخاطب برای تبلیغ کنندگان کمک می‌کند.
مجله صنعت,مجله صنعت خارجی,مجله صنعت داخلی,مجله صنعت نمایشگاه

صنعت چیست؟


یک صنعت گروهی از شرکت‌هایی است که مبتنی بر فعالیت‌های تجاری اولیه شان هستند. در اقتصادهای مدرن، ده‌ها طبقه‌بندی صنعتی وجود دارد که به طور معمول در دسته‌های بزرگتری به نام بخش‌ها گروه‌بندی می‌شوند.
شرکت‌های خصوصی به طور کلی به یک صنعت براساس بزرگ‌ترین منابع درآمد خود طبقه‌بندی می‌شوند. به عنوان مثال، در حالی که یک تولید کننده خودرو ممکن است یک بخش مالی داشته باشد که ۱۰ درصد از درآمد کلی شرکت را تامین کند،

صنعت چگونه کار می‌کند
کسب و کارهای مشابه در صنایعی که براساس محصول اولیه تولید یا فروخته می‌شوند، گروه‌بندی می‌شوند، و گروه‌های صنعتی را ایجاد می‌کنند که می‌توانند برای جدا کردن شرکت‌ها از افرادی که در فعالیت‌های مختلف شرکت می‌کنند، استفاده شود. سرمایه گذاران و اقتصاددانان اغلب صنایع را به منظور درک بهتر عوامل و محدودیت‌های رشد سود شرکت مطالعه می‌کنند. شرکت‌هایی که در همان صنعت فعالیت می‌کنند نیز می‌توانند با یکدیگر مقایسه شوند تا جذابیت نسبی یک شرکت در این صنعت را ارزیابی کنند.

سهام‌هایی در همان صنعت اغلب ترقی می‌کنند و به عنوان یک گروه سقوط می‌کنند، چرا که همان عوامل اقتصاد کلان بر همه اعضا تاثیر می‌گذارند. این می‌تواند شامل تغییراتی در احساسات بازار در بخشی از سرمایه گذاران باشد، مانند آن‌هایی که براساس واکنش به یک رویداد خاص یا بخشی از اخبار، و همچنین تغییرات هدایت‌شده به طور خاص نسبت به صنعت خاص، مانند مقررات جدید یا افزایش هزینه‌های مواد خام، هستند.

با این حال، رویداده‌ای مربوط به یک کسب‌وکار خاص می‌تواند باعث شود سهام مربوطه به طور جداگانه از بقیه در صنعت افزایش یا سقوط کنند. این می‌تواند نتیجه اتفاقات شامل، اما محدود به، تمایز قایل شدن به محصول، یک رسوایی شرکت در اخبار یا تغییر در ساختارهای مدیریتی باشد.
صنعت در برابر بخش
در حالی که هر دو بخش و صنایع سیستم‌های طبقه‌بندی مورد استفاده برای گروهی مانند عملیات تجاری هستند، بخش‌ها گسترده‌تر از صنایع هستند. به عنوان مثال، کالاهای مصرفی بخشی از سیستم طبقه‌بندی صنعت آمریکای شمالی (NAICS)هستند و در آن بخش صنایعی مانند لاستیک و پلاستیک و فروشگاه‌های بخش هستند. شرکت Nike و شرکت هدف اعضای همان بخش کالاهای مصرفی هستند، اما هر کدام در یک صنعت متفاوت براساس ویژگی‌های محصولاتی که تولید یا فروش می‌کنند، فهرست می‌شوند. Nike در داخل صنعت کفش پلاستیکی و پلاستیک (کد NAICS کد ۳۰۲۱)طبقه‌بندی می‌شود در حالی که هدف در بخش صنعت فروشگاه‌های بخش (NAICS کد ۴۵۲۱۱)طبقه‌بندی می‌شود.

سیستم طبقه‌بندی صنعت آمریکای شمالی (NAICS)که توسط آمریکا، کانادا و مکزیک توسعه یافت، استانداردی است که ادارات دولتی هنگام گردآوری داده‌های آماری کسب و کارها را طبقه‌بندی می‌کنند. در سلسله‌مراتب NAICS، شرکت‌هایی که از فرایندهای تولید مشابه استفاده می‌کنند در همان صنعت طبقه‌بندی می‌شوند. استاندارد طبقه‌بندی صنعت جهانی (GICS)نیز یک سیستم طبقه‌بندی مرجع رایج است.
مجلات سازمان را می توان به سه دسته تقسیم کرد: انجمن و جامعه، روابط‌عمومی و عرف. انجمن و مجلات جامعه اغلب به عنوان بخشی از عضویت در سازمان تامین می‌شوند. هدف از این مجلات، افزایش این سازمان است. آن‌ها می‌توانند وحدت و مجمعی را برای بحث در مورد مسائل و جذب اعضای نزدیک به یکدیگر فراهم کنند. انجمن و مجلات اجتماعی ممکن است تبلیغات را انجام دهند، و ممکن است از طریق اشتراک خواننده (که ممکن است در عضویت عضویت گنجانده شوند)فروخته شوند. بدون توجه به این موضوع، هدف اصلی این نشریات این است که به جای سود بردن، سازمان خود را افزایش دهند.
 
سازمان‌ها و شرکت‌ها مجلات روابط‌عمومی را برای تبلیغ خود منتشر می‌کنند و ممکن است هر کدام از آن‌ها بیش از یک چنین مجله‌ای برای انجام این کار داشته باشند. برای مثال، یک نشریه داخلی می‌تواند کارمندان یک شرکت را هدف قرار دهد (تا آن‌ها را از پیشرفت شرکت مطلع سازد و به آن‌ها کمک کند تا بخشی از آن را احساس کنند در حالی که یک نشریه خارجی ممکن است مشتریان یک شرکت را هدف قرار دهد (توضیح دهد که شرکت چگونه کار می‌کند و درک بهتری از فلسفه یا ماموریت شرکت ارایه می‌دهد). به طور سنتی، این مجلات آگهی ندارند و به هیچ قیمتی برای خوانندگان فراهم نمی‌شوند.
ناشر و مدیر تبلیغات اغلب با دقت کار می‌کنند. این وظیفه مدیر تبلیغات است تا شرکت‌ها را متقاعد کند که با این مجله تبلیغ کنند. اغلب، مجلات با قرار دادن تبلیغات در نشریات تجاری که به خریداران رسانه‌ای و یا کسانی که مسئول تبلیغات برای شرکت‌های خود هستند، تبلیغ می‌کنند. مدیران تبلیغات نیز ممکن است بروشورهای تبلیغاتی و کیت‌های رسانه‌ای را در مورد این مجله به چاپ رسانده و آن‌ها را به بخش‌های تبلیغاتی شرکت‌ها بفرستند. یک مدیر تبلیغاتی نیز ممکن است با ناشر کار کند تا مطمئن شود که آن‌ها به خوانندگان بالقوه دسترسی دارند. برای آن مجلات که به اشتراک و فروش متکی هستند به جای تبلیغات، تضمین اینکه انتشار به خوانندگان بالقوه برسد، تمرکز اصلی کار مدیر تبلیغات خواهد بود. به جای تبلیغات به شرکت‌ها، آگهی‌های تبلیغاتی به سوی خوانندگان هدف هدایت می‌شوند.
استفاده از تبلیغات و محتوای سرمقاله همراه با هم در یک قطعه به پایان رسیده، کار مدیر تولید است. مدیر تولید تضمین می‌کند که این مجله در فرمت مناسب برای چاپگر است، و سپس بر روی چاپ نظارت می‌کند. این می‌تواند شامل پیدا کردن سودمندترین قیمت سهام و مذاکره و نیز نظارت بر کیفیت کار چاپ باشد. مدیر تولید همچنین ممکن است مسیول توزیع نشریات چاپی باشد. در غیر این صورت، اداره انتشار مسئول توزیع است.
 
بسیاری از مجلات از شرکت‌های خارجی برای رسیدگی و ارسال بسته‌ها به مشترکین استفاده می‌کنند، و مدیر پخش بر این فرآیند نظارت دارد تا اطمینان حاصل شود که به درستی اجرا شده‌است. برای فروش newsstand، ناشران ممکن است با یک توزیع‌کننده کار کنند تا تعداد مجلاتی را که باید در the فروخته شوند تعیین کنند. همچنین توزیع‌کننده عمده فروشان را پیدا می‌کند که محموله‌های مجلات را دریافت خواهند کرد و آن‌ها را به خرده فروشان تحویل خواهند داد. توزیع کنندگان سوابق شماری از مجلات که فروخته می‌شوند را دنبال می‌کنند و آن‌ها مجلات unsold را جمع‌آوری می‌کنند.
صنعت نشر مجله جهانی برای سازگاری با چالش‌ها و فرصت‌های ارایه‌شده توسط اختلال دیجیتال و تغییرات اقتصادی در طول پنج سال تا ۲۰۱۸ تلاش می‌کند. در حالی که هیچ کمبود تقاضای مصرف کنندگان برای ارائه اطلاعات و اطلاعات هسته مجلات وجود ندارد، تکثیر اشکال جدید رسانه‌ها، که بسیاری از آن‌ها به صورت آنلاین رایگان در دسترس هستند، موقعیت سنتی مجلات را تهدید کرده‌است. علاوه بر رقابت رسانه‌های آنلاین، اپراتورها در تلاش هستند تا استراتژی‌های monetization دیجیتال را اتخاذ کنند. علاوه بر این، در حالی که تیراژ نشریه نسبتا ثابت مانده‌است، فروش newsstand در اقتصادهای توسعه‌یافته کاهش‌یافته و ناشران را مجبور به فروش به شدت با تخفیف برای تقویت audience و حفظ ارزش برای adverti می‌کند.
Periodicals معمولا به چند گروه عمده تقسیم می‌شوند: محبوب، تجاری و علمی. اگر بتوانید تفاوت بین این منابع را تشخیص دهید، می‌توانید تحقیقات خود را متمرکز کنید تا تنها نوع اطلاعاتی که نیاز دارید را بازیابی کنید.

مجلات مردمی مانند مردم، ورزش مصور، و رولینگ استون می‌توانند منابع خوبی برای مقالاتی در موضوعات اخیر یا موضوعات فرهنگ عامه باشند، در حالی که Harpers، آمریکایی علمی، و جمهوری جدید مقالات بیشتری در زمینه طیف گسترده‌ای از موضوعات ارائه خواهند کرد. این مقالات مربوط به خوانندگان هستند که هرچند نه کارشناسان، در مورد مسایل ارایه‌شده آگاهی دارند.

مجلات تجاری با نظم و انضباط به سمت حرفه‌ای‌ها ساخته می‌شوند. آن‌ها اخبار و گرایش‌ها در یک حوزه را گزارش می‌کنند، اما تحقیقات اصلی نیستند. آن‌ها ممکن است ارایه محصول یا خدمات، لیست‌های کار، و تبلیغات را ارایه دهند.

مجلات Scholarly، مقالات مربوط به علاقه به متخصصان و یا محققان را در یک رشته تحصیلی مورد توجه قرار می‌دهند. یک هیات تحریریه از محققان مورد احترام (همسالان)همه مقالات ارسالی به یک مجله را بررسی می‌کند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که آیا این مقاله یک سهم قابل‌توجه در این زمینه ارائه می‌دهد و باید منتشر شود. معمولا تبلیغاتی کم و یا بدون آگهی وجود دارد. مقاله‌هایی که در دانش منتشر شده، شامل فهرستی از مراجع است.

بررسی همسالان یک شاخص بسیار پذیرفته‌شده از تحقیقات کیفی در یک رشته یا رشته است. مجلات علمی بازبینی‌شده (یا refereed)مجلات علمی هستند که تنها مقالاتی را منتشر می‌کنند که از این فرآیند بازبینی عبور کرده‌اند. همچنین سوالات ما در مورد چگونگی پیدا کردن مقالات بررسی شده توسط همتا را نیز مشاهده کنید.

فهرست 33 مجله صنعت خارجی

در این قسمت فهرست 33 مجله صنعت خارجب را برای شما قرار داده ایم که مراجعه به آنها میتواند از لحاظ جنبه های آموزشی مفید باشد.

 

مجله صنعت خدمات گیاهی ۱۰ خبرنامه هایی دارد که شامل مدیریت دارایی، وقت خارج از ساعت، دقیقه هوشمند، هشدارها، Bulletins، Surveys، Showcase، Video، webcast Alerts، مقالات سفید و راه‌حل‌های دیجیتال هستند.
مجلات تجاری رایگان دارای کتابخانه‌ای (بیش از ۵۰ نفر در یک گروه)است که می‌تواند توسط گروه مورد تحقیق قرار گیرد.
مجله صنعت Fluke Newsletter به حل مشکلات کمک می‌کند و تجهیزات برقی روان برای electricians، مهندسین و تکنسین‌های نگهداری گیاه را نگه می‌دارد.
مجله مجله صنعت تکنولوژی تعمیر و نگهداری، & Newsletter به تیم‌های مدیریت کارخانه کمک می‌کند که مسیول دارایی‌های فیزیکی کارخانه هستند. (خبرنامه ها، مقالات خبری اخیر، اخبار، و محصولات از مجله)را پررنگ می‌کند.
نشریه شماره ۳۶۰ مهندسی گرایش‌ها صنعت، تجهیزات، رویدادها و هر چیز مرتبط با کارخانه و تاسیسات را پوشش می‌دهد.
مجله صنعت تعمیر و نگهداری برق شامل خبرنامه های مرتبط با موضوعات از جمله کد الکتریکی، تحقیق، تحولات، نصب، کیفیت، تحویل، کیفیت، نگهداری عملی، ابتکارات عملی، توصیه‌ها، و آموزش سبز می‌شود.
تعمیر و نگهداری منابع یک مجله قابل‌اعتماد کانادایی است که یک منبع بسیار فشرده برای مهندسین صنعتی، متخصصان تعمیرات و عملیات گیاهی است.
مجله صنعت FM مملو از اخبار و اطلاعات برای متخصصان مدیریت املاک و امکانات است.
مجله صنعت مدیر امکانات تجارب و دیدگاه‌های افراد حرفه‌ای پشت این تصویر بزرگ را به اشتراک می‌گذارد. آن‌ها تحقیقات، راه‌حل‌ها، استراتژی‌ها و بهترین روش‌ها را برای تغییر شغل مدیریتی ارائه می‌دهند.
FacilitiesNet مجله صنعت انتشارات تولیدی دارد: تصمیمات تعمیر و نگهداری ساختمان و مدیریت اجرایی که هر دو ایده‌های خردمندانه در مورد همه چیز مربوط به مدیریت ساختمان‌ها و تاسیسات ارائه می‌دهند.
مجله صنعت Buildings اطلاعات مفیدی برای مدیران ساختمان و صاحبان ساختمان دارد.
مجله صنعت خدمات گیاهی تا به امروز اطلاعات مربوط به نگهداری، قابلیت اطمینان، و تولید را در اختیار دارد.
مجله صنعت مهندسی کارخانه اشتراک مجلات، کانال‌های محتوا، آموزش، ابزار، اخبار، بلاگ ها، رویدادها، و خبرنامه ها را ارائه می‌دهد. این یک مغازه one است که شما نمی‌خواهید آن را از دست بدهید.
مجله صنعت مدیریت خدمات ساختمان پر از راه‌حل‌ها برای حرفه تعمیر و نگهداری تجهیزات امروزی است
مجله تجهیزات ناوگان، گرایش‌ها و موضوعات صنعت را پوشش می‌دهد که the عملیات مقرون‌به‌صرفه را تشویق می‌کند.
Digest ماشین‌آلات صنعتی یک آرشیو compiled از انتشار ماهانه IMD است که به فروشگاه‌های شغلی، فروشگاه‌های ماشین، قرارداد و تولید خط تولید می‌پردازد. بهترین قسمت این است که آن‌ها هر مساله را در این چکیده برای جستجوی آسان برچسب و بایگانی می‌کنند!
مجله تدارکات صنعت، صدای توزیع صنعت است که اطلاعات ارزشمند و ارزشمندی را در تصمیمات تاثیر بالا ارایه می‌دهد.
مجله صنعت CED برای مدیران و مدیران معاملات، شرکت‌های اجاره، و تولید کنندگان است. این موضوع با تحقیقات عمیق و گزارش برای توزیع کنندگان تجهیزات و عملیات اجاره، آموزنده است.
اتحاد برای ساخت آمریکا یک نشریه تولیدی عالی است که مصمم به ایجاد شغل از طریق تحقیق، آموزش، ارتباطات و حمایت است. مقالات به راحتی در دسترس هستند و توسط Jobs، امنیت آمریکا، اصلاحات مالیاتی، خرید، آمریکا، نوآوری، تجارت، نیروی کار، و زیرساخت طبقه‌بندی می‌شوند. به آمریکا خوش آمدید!
تولید اخبار تولید، یک نشریه تولید فلز کاری است. مرور اخبار توسط منطقه یا مقوله سرمقاله. برای چاپ و یا دیجیتال، tradeshows یا لینک‌های آتی را چک کنید. به احتمال زیاد هر چیزی که به دنبالش هستید را پیدا کنید.
هفته صنعت ۹ نشریه تولید دارد - عناوین اخبار روزانه، هفتگی Weekly، بهبود پیوسته، نظارت نیروی کار، ۳ بعدی چاپ، اطلاعات زنجیره تامین، شناخت رهبری، فن‌آوری تولید، و اخبار ساخت سریع. این یک رشته اصلی غیرقابل‌انکار در صنعت ساخت است.
امروزه تولید، چاپ دیجیتال، چاپ، و یک نسخه پشتیبان که پر از بهترین روش‌ها برای رهبران صنعت هستند را دارا می‌باشد.
تولید کننده تمام بخش‌ها را با رهبری فکری، به روز رسانی قانون و بهترین تجارب را پوشش می‌دهد.
اتوماسیون، ۱۶ خبرنامه دارد و اطلاعات فراوانی در اختیار دارد که تقریبا هر موضوعی از جمله اخبار، بینش‌ها، محصولات، پردازش، اتوماسیون و بسیار بیشتر را در اختیار دارد.
مجله صنعت انجمن فرایندها، استراتژی‌ها، فن‌آوری و چیزهای دیگر را پوشش می‌دهد.
مجله صنعت مواد نوین مدیریت یک انتشار تولید که دارای ثروت اطلاعات مربوط به بهره‌وری، مواد، توزیع، انبارداری و تولید می‌باشد.
کارخانه قابل‌اعتماد ۴ حق اشتراک به مجله Machinery، Lube - توصیه‌هایی، میل گیاهی قابل‌اعتماد، و ماشین‌آلات Lubrication Newsletters برای اطلاعات مفید مربوط به قابلیت اعتماد و نگهداری ماشین پیشرفته دارد.
وب قابلیت اطمینان یک منبع ارتباطی برای قابلیت اطمینان و حفظ اطلاعات و اطلاعات مربوط به نگهداری و اطلاعات، از جمله یک مجله، مقالات، رویدادها، نکات، تابلوهای کار، ویدیوها و حتی یک کتابفروشی است.
تولید پیشرفته ۴ اشتراک یا دانلود از مجله مهندسی ساخت آی تیونز را ارایه می‌دهد (مجموعه‌ای گسترده از فن‌آوری‌ها برای متخصصین مهندسی مجله طراحی هوشمند (بر فن‌آوری‌های پیشرفته برای یکپارچه‌سازی اطلاعات تمرکز می‌کند و Tooling & Workholding برای طبقه فروشگاه‌های امروزی، خبرنامه های هفتگی و خبرنامه های ماهانه هستند.
در زیر سه مکان خواهر قوی وجود دارد که مقالات، موضوعات، کانال‌ها، ویدیو، راهنمای و دانش موجود در اختیار دارند. به راحتی پذیرای نامه‌های الکترونیکی مختلف باشید و توصیه‌های شخصی خود را به دست آورید.
 
 

صفحه اول گوگل#طراحی سایت#انلود نرم افزار تبلیغات گوگل

طراحي سايت صفحه اول گوگل
بهترين تصوير طراحي سايت صفحه اول گوگل
جديدترين تصوير طراحي سايت صفحه اول گوگل
دانلود تصوير طراحي سايت صفحه اول گوگل
مشاهده جديد ترين تصوير طراحي سايت صفحه اول گوگل
عکس طراحي سايت صفحه اول گوگل
تصوير جديد طراحي سايت صفحه اول گوگل
تصوير اين ماه طراحي سايت صفحه اول گوگل
اخبار جديد در باره طراحي سايت صفحه اول گوگل
تصوير کيفيت دار طراحي سايت صفحه اول گوگل
تصوير مينياتوري طراحي سايت صفحه اول گوگل
کاريکاتور طراحي سايت صفحه اول گوگل
دانلود تصوير هاي طراحي سايت صفحه اول گوگل
دانلود تصوير طراحي سايت صفحه اول گوگل
عکس طراحي سايت صفحه اول گوگل
اخبار طراحي سايت صفحه اول گوگل
خبر طراحي سايت صفحه اول گوگل
دانلود جديد ترين اخبار طراحي سايت صفحه اول گوگل
اخبار جديد طراحي سايت صفحه اول گوگل
بهترين اخبار طراحي سايت صفحه اول گوگل
سايت اخبار طراحي سايت صفحه اول گوگل
خبر هاي طراحي سايت صفحه اول گوگل
اخبار جديد طراحي سايت صفحه اول گوگل
خبر جديد درباره طراحي سايت صفحه اول گوگل
خبر طراحي سايت صفحه اول گوگل
خبر توپ طراحي سايت صفحه اول گوگل
خبر تازه طراحي سايت صفحه اول گوگل
خبر واقعي طراحي سايت صفحه اول گوگل
آخرين اخبار طراحي سايت صفحه اول گوگل
آخرين خبر طراحي سايت صفحه اول گوگل
آخرين خبر درباره طراحي سايت صفحه اول گوگل
تبليغات صفحه اول گوگل
بهترين تصوير تبليغات صفحه اول گوگل
جديدترين تصوير تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود تصوير تبليغات صفحه اول گوگل
مشاهده جديد ترين تصوير تبليغات صفحه اول گوگل
عکس تبليغات صفحه اول گوگل
تصوير جديد تبليغات صفحه اول گوگل
تصوير اين ماه تبليغات صفحه اول گوگل
اخبار جديد در باره تبليغات صفحه اول گوگل
تصوير کيفيت دار تبليغات صفحه اول گوگل
تصوير مينياتوري تبليغات صفحه اول گوگل
کاريکاتور تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود تصوير هاي تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود تصوير تبليغات صفحه اول گوگل
عکس تبليغات صفحه اول گوگل
اخبار تبليغات صفحه اول گوگل
خبر تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود جديد ترين اخبار تبليغات صفحه اول گوگل
اخبار جديد تبليغات صفحه اول گوگل
بهترين اخبار تبليغات صفحه اول گوگل
سايت اخبار تبليغات صفحه اول گوگل
خبر هاي تبليغات صفحه اول گوگل
اخبار جديد تبليغات صفحه اول گوگل
خبر جديد درباره تبليغات صفحه اول گوگل
خبر تبليغات صفحه اول گوگل
خبر توپ تبليغات صفحه اول گوگل
خبر تازه تبليغات صفحه اول گوگل
خبر واقعي تبليغات صفحه اول گوگل
آخرين اخبار تبليغات صفحه اول گوگل
آخرين خبر تبليغات صفحه اول گوگل
آخرين خبر درباره تبليغات صفحه اول گوگل
طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود برنامه طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود نسخه جديد طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود برنامه ي طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود برنامه جديد طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود نسخه جديد طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود نسخه جديد برنامه طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
برنامه توپ طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود برنامه توپ طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود برنامه زيبا طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود نسخه قبلي برنامه طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود کرک برنامه طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
رمز برنامه طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
کيجين برنامه طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
نسخه جديد برنامه طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
سايت برنامه طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
سايت طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
برنامه جديد طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
نقد برنامه طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
خريد برنامه طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
خريد نقدي طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
برنامه کاربردي طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود برنامه طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
برنامه توپ طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
برنامه کاربردي ويندوز طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
برنامه خوب طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
برنامه بهينه سازي طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
برنامه پشتيبان گيري طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
برنامه جديد طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
برنامه بهينه سازي به نام طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود نرم افزار دکستاب طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود نرم افزار جديد طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل
دانلود نرم افزار قديمي طراحي سايت و سئو و تبليغات صفحه اول گوگل



 

تبلیغات صفحه اول گوگل,طراحی سایت,مجله تبلیغات,مجله دیجیتال,غرفه آرایی نمایشگاه,سئو,هاست رایگان

این وب سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

روابط عمومی: 02136050035 (10 خط)

بازاریابی: 02133200484 (20 خط)

مدیریت و پشتیبانی 09124341774

واحد گرافیک: 09355008180