استراتژی بهبود محتوای سئو

محتوا در سئو نقش بسیار مهم و حیاتی دارد برای محتوا نویسی و بهبود سئو باید استراتژی تعیین کنیم ابتدا اهداف خود را بشناسیم در باره کلید واژه های دلخواهمان تحقیق کنیم مطالبی را که ایجاد میکنیم باید بدرد کاربران بخورد بر دانش آنان بیفزاید سطح اطلاعات آنان را بالاتر ببرد به عبارت ساده تر کاربر نباید با دست خالی از سایتمان خارج شود.

محتوا نویسی یا سئو نویسی باید با دقت فراوان انجام گردد برای اینکار نیاز به تحقیق و مطالعه داریم باید در باره مواردی که میحواهیم بنویسیم ابتدا تحقیق کنیم یک انشای کامل که تمام موارد را در نظر داشته باشد.

در این صفحه از سایت جام ارژنگ مجری تبلیغات به موارد بهبود محتوا و سئو نویسی خواهیم پرداخت.

کپی مطالب

با 10 استراتژی مطلب نویسی آشنا شوید

10 استراتژی نوشتن مطالب نویسندگان موفق را بیاموزید 
بازاریابی محتوا یکی از روشهای فراگیر برای ارتقا business تجارت شما از طریق بهبود شهرت برند ، تأثیرگذاری بر تبدیل ، آوردن هدایای جدید و تقویت روابط با مشتریان موجود است. اگر تعجب می کنید که چگونه متخصصان این کار را انجام می دهند ، در اینجا ده استراتژی حیاتی برای نوشتن محتوا آورده شده است که باید در مورد آنها بدانید. 

1. یافتن صدای مارک مناسب 
لحنی که برای مخاطب استفاده خواهید کرد به عوامل مختلفی بستگی دارد. ارزش و داستان برند شما چیست؟ مخاطب شما چیست؟ چرا می خواهید به آنها بپردازید؟ اعمالی که می خواهید القا کنید چیست؟ 

هنگامی که لحن را وارد کردید ، چه گفت وگو باشد ، چه صمیمی و چه حرفه ای ، مطمئن شوید که مخاطب خود را به طور مداوم در همه کانال ها مخاطب قرار می دهید. 

2. ارائه یک زاویه منحصر به فرد 
نکته دوم برای ایجاد استراتژی نوشتن مطالب شما ارائه زاویه ای منحصر به فرد است. اگر برای اولین بار برای پست های ماهانه وبلاگ خود در حال برنامه ریزی هستید ، به زودی خواهید فهمید که همه آنچه درباره آن می نویسید از قبل نوشته شده است. بنابراین چگونه علاقه مخاطبان خود را به دریایی از محتوای مشابه که فقط یک کلیک فاصله دارد جلب کنید؟ 

کتاب الکترونیکی: اصول روانشناختی وب سایت های با بالاترین نرخ تبدیل 
با استفاده از روانشناسی در سایتهای مشتریان ، نرخ تبدیل را تا 266٪ افزایش دهید 

راهنمای رایگان خود را بگیرید 
گفتن آنچه می خواهید بگویید به همان اندازه مربوط به موضوع است که در مورد زاویه باشد. از تجربه خود بنویسید و مخاطب از آن استقبال خواهد کرد. 

3. ایجاد یک تیتر چشم نواز 
تیم بررسی خدمات نوشتن مقاله می نویسد که یکی از مهمترین جنبه های جلب توجه مخاطبان شما ایجاد عناوین جذاب است. 


امکاناتی را که برنامه های سازنده عنوان و تحلیل گر می توانند ارائه دهند کاوش کنید و به یاد داشته باشید که لیست ها ، عنوان های چگونه ، عناوین سوال و "قلب به قلب" محبوب ترین اشکال عنوان در حین صحبت ما هستند. 

مطالب-نوشتن-استراتژی های-نویسندگان-موفق-ایجاد-سرفصل چشم نواز 
4. انجام تحقیقات قبل از اقدام 
استراتژی دیگر نوشتن محتوا ، انجام تحقیق قبل از اقدام است. قبل از کاوش در هر قلمرو خارجی ، ابتدا باید از هر آنچه در این زمینه می توانید دریابید. در مورد موضوعات پرطرفدار در صنعت یا جایگاه خود تحقیق کنید ، مسابقه را دنبال کنید تا ببینید چگونه آنها از استراتژی محتوای خود استفاده می کنند و قبل از شروع ایجاد محتوای نوشتاری در مورد آن ، به خوبی با هر موضوعی آشنا شوید. 

5. تأمین ارزش برای مخاطب 
وقتی با یک رقابت روزافزون درگیر هستید ، دانستن همه گفته ها و نوشتن ها بارها و بارها در این عصر ، دلسرد شدن آسان است. مخاطبان شما چگونه می توانند سخنان شما را ببینند و بشنوند؟ 

یافتن یک زاویه منحصر به فرد برای بیان داستان خود آغاز کار است ، اما هر محتوایی که ایجاد می کنید باید از نوعی هدف باشد ، چه برای برند شما و چه برای مخاطبان شما. مشاوره عملی ارائه دهید ، مشکلات مخاطبان خود را حل کنید و در مورد مشکلات و راههای غلبه بر آنها گشوده شوید. 


6. مرجع سازی و ایجاد لینک 
اگر کارهای مکتوب سایر افراد متخصص در این زمینه به شما الهام بخشیده اند یا بینشهایی را برای شما مفید می دانند ، باید آنها را در مطالب مکتوب خود ارجاع دهید. به عنوان مثال ، وقتی نوبت به نوشتن وبلاگ می رسد ، افزودن پیوند به سایر منابع معتبر اطلاعات مربوط ، می تواند اعتبار کسب و کار شما را افزایش دهد و هم به استراتژی SEO شما کمک کند. 

7. قالب بندی محتوای خود 
کریستینا جیکوبز ، مدیر محتوا در Essay mama reviews ، یادآوری می کند که قالب بندی محتوای شما به گونه ای که باعث خوانایی آن در همه دستگاه ها شود ، بخشی مهم از هر استراتژی بازاریابی محتوا است. قلم های غیرقابل خواندن ، تعداد زیادی متن و جملات طولانی و پیچیده ممکن است مخاطبان شما را به جای جلب توجه آنها ، از آن دور کند ، بنابراین قالب بندی مناسب بسیار مهم است. 

8. در نظر گرفتن اصول سئو 
اگر یک وب سایت کاربردی داشته باشید که بتواند مشتریان (بالقوه) شما را به برند شما معرفی کند ، بهینه سازی موتور جستجو بسیار مهم است. 

مهم نیست که چقدر محتوای عالی در آنجا داشته باشید ، اگر کسی از سایت شما بازدید نکند ، "دفن" می شود و مورد ارزیابی قرار نمی گیرد. از برنامه ریزی کلمات کلیدی و توضیحات متا گرفته تا اطمینان از اینکه وب سایت شما کاملاً پاسخگو است ، ثابت خواهد کرد که همه موفقیت ها برای موفقیت برند شما بسیار مهم است. 

بنابراین ، برنامه ریزی سئو یکی از مهمترین مراحل گردش کار مدیریت محتوای شماست . 

9. افزودن فراخوان برای اقدام 
هر عملی واکنشی دارد ، اما در مورد بازاریابی محتوا ، شما هستید که تصمیم می گیرید واکنش نشان دهد. آیا می خواهید خوانندگان حساب یا رسانه های اجتماعی شما را دنبال کنند ، در خبرنامه خود مشترک شوند ، کانال YouTube خود را بررسی کنند یا موارد کاملاً متفاوت؟ همیشه به آنها بگویید که قدم بعدی چیست. 

10. تصحیح و ویرایش 
آخرین استراتژی برای نوشتن مطالب خوب ، تصحیح و ویرایش است. هر زمان که مطلبی مکتوب آماده چاپ شود ، خواه مقاله باشد ، یا نسخه پست فیس بوک یا مطالعه موردی ، حتماً آن را از نظر دستور زبان و خطاهای علائم نگارشی کاملاً بررسی کنید. اشتباه در نوشتن می تواند منجر به هزینه شما برای هدایت کنندگان و پیروان شما شود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری می کند 

تهیه یک استراتژی بازاریابی محتوای منحصر به فرد و با مارک تجاری ، معمولاً سفری هزار قدم به نظر می رسد. با توجه به عوامل زیادی که باید در نظر گرفته شود و اهداف لازم برای مراقبت آنها باشد ، این روند گاهی اوقات احساس طاقت فرسایی می کند. هرچند اجازه ندهید شما را دلسرد کند. کیفیت همیشه زمان بر است. 

چگونه محتوا نویسی عالی انجام دهیم

همیشه بهتر است پس از اینکه چند قطعه محتوا در زیر کمربند خود قرار داده اید ، برای برنامه های نوشتن محتوا اقدام کنید. به این ترتیب شما می توانید خود را بهتر به نمایش بگذارید و به مشتری های بالقوه یا استخدام کننده ها انتقال دهید که در واقع می توانید کار را انجام دهید و آن را به خوبی انجام دهید. 
در اینجا یک 6 است - : طرح گام که شما می توانید برای اطمینان از شما در مورد آن به شیوه درست را دنبال 
آ. یک نمونه کار آنلاین نوشتن ایجاد کنید 
برای همین موارد از سازندگان نمونه کارها آنلاین استفاده کنید . داشتن یک نمونه کار نوشتن محتوای کاملاً کامل می تواند به طور قابل توجهی شانس شما برای استخدام / انتخاب برای کنسرت را بهبود بخشد. اعتبار ایجاد می کند ، اعتماد ایجاد می کند و نگاهی اجمالی به توانایی های شما می دهد. 
ب پروفایل های حرفه ای خود را بهینه کنید 
قبل از شروع مراحل انتخاب ، افراد نمایه های شما را در سیستم عامل هایی مانند LinkedIn و TapChief بررسی می کنند. بنابراین ، یک تصویر نمایش حرفه ای داشته باشید ، تمام جزئیات لازم (خلاصه ، تجربه ، اطلاعات تماس) را پر کنید ، پیوندهایی به کار خود اضافه کنید ، توصیه ها را اضافه کنید و غیره. 
ج یاد بگیرید چگونه پروژه های پیشنهادی را بنویسید 
اگر قصد دارید به عنوان یک نویسنده مستقل مطالب شناخته شوید ، باید این اسناد را بنویسید. در حالت ایده آل ، یک پروپوزال پروژه باید خلاصه ای از مشکلاتی را که شما شناسایی کرده اید و راه حل های پیشنهادی ، یک برنامه عملیاتی ، یک جدول زمانی ، نیازهای بودجه شما و موارد دیگر را ارائه دهد. 
د تجربه کار کسب کنید 
با مشاغل محلی و سازمان های غیردولتی ارتباط برقرار کنید و ببینید آیا آنها شرایط نوشتن مطالب را دارند یا خیر. با آنها به طور رایگان کار کنید ، اما در عوض ، از آنها درخواست ارجاع و شهادت کنید. 
ه ارسال پست های مهمان 
مهم نیست که در کدام دامنه هستید ، بسیاری از نشریات آنلاین هستند که پست های مهمان را می پذیرند. تنها کاری که شما باید انجام دهید جستجوی منطقه خود است + "برای ما بنویسید". پست های مهمان به شما کمک می کند اعتبار و اعتبار بیشتری کسب کنید. 
f شروع به کار در مشاغل نوشتن محتوا کنید 
در مرحله اول ، در تابلوهای شغلی آنلاین مختلف مانند Monster ، Naukri ، Angellist ، Internshala و سیستم عامل های آزاد مانند TapChief ثبت نام کنید . سپس ، شغل ها یا پروژه های مربوط به نوشتن محتوای مربوطه را جستجو کنید و درخواست آنها را شروع کنید. 
9. با خود مهربان و ملایم باشید 

به عنوان یک نویسنده محتوا ، باید مهلت های قانونی را رعایت کنید ، اطمینان حاصل کنید که لحن و صدای شما با مخاطبان مشتری مطابقت دارد ، محتوای مفید و منحصر به فرد می نویسید و مشتریان خود را تحت تأثیر قرار می دهید. علاوه بر این ، شما استانداردهای خاص خود را برای دستیابی خواهید داشت. به همین دلیل احساس فشار بسیار آسان است. 
فشار خوب است شما را متمرکز نگه می دارد. اما ، وقتی بیش از حد شود ، خلاقیت و بهره وری شما را بند می آورد. شما شروع به تصور بیش از حد و تجزیه و تحلیل بیش از حد می کنید. غالباً ، در نهایت به خود سخت می گیرید و توانایی های خود را زیر سوال می برید. این اثربخشی شما را کاهش می دهد. 
بنابراین ، با خودتان ملایم باشید. به عنوان مثال ، اگر با بلوک نویسنده روبرو هستید و نمی توانید وارد جریان شوید ، ابتدا باید آن را بپذیرید. هر نویسنده محتوای خوبی از چنین اصلاحاتی عبور می کند. یک قدم به عقب برگردید ، وضعیت ذهنی خود را تجزیه و تحلیل کنید ، دریابید چه چیزی باعث آن شده است و در این بین چه کاری می توانید انجام دهید. نفرین کردن به خودتان هیچ فایده ای ندارد. 
نوشتن مطالب یک کار خلاقانه است و نه مکانیکی. بنابراین ، به جای اینکه خود را تحت فشار بیشتری قرار دهید ، مهربان و فهمیده باشید و راه خود را برای رفع آن بردارید. 
10. از جوانب مثبت نوشتن مطالب کمک بگیرید 

شما می توانید پیش نویس نهایی خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید ، اما آیا این کافی است؟ نه واقعا. 
اگرچه آنها ممکن است به اندازه کافی مهربان باشند و نظر خود را به شما ارائه دهند ، اما ممکن است مغرضانه باشد و گاهی اوقات ، بی اطلاع باشد. 
این ایده خوبی نیست هنگام یادگیری کار. ویرایشگر شما مطمئناً اشتباهات یا خطاهای بیشتری نسبت به همه مجموعه آنها پیدا خواهد کرد. و در نهایت یک گوش کوتاه خواهید شد. 
بنابراین ، از جوانب مثبت کمک بگیرید. گروه های پشتیبانی آنلاین و آفلاین زیادی برای نویسندگان محتوا وجود دارند که می توانید در مورد کار خود بازخورد آگاهانه دریافت کنید. همچنین می توانید از شبکه هایی مانند Twitter ، LinkedIn و Reddit برای تعامل با نویسندگان باتجربه استفاده کنید. قبل از کمک گرفتن مطمئن شوید که یک رابطه ایجاد کرده اید. 
همچنین ، می توانید در TapChief ثبت نام کنید. ما به شما این امکان را می دهیم تا با نویسندگان و ویراستاران محتوا باتجربه تماس بگیرید و آنها را راهنمایی کنید. 
11. خواننده بهتری شوید 

همه بهترین نویسندگان محتوا در آنجا خوانندگان پرشوری هستند. هرچه بیشتر بخوانید ، بیشتر در معرض نوشتن با کیفیت قرار می گیرید. 
به زودی ، بدون اینکه خودتان متوجه آن شوید ، شروع به درونی سازی عناصر متن می کنید و به آرامی می بینید که آنها را در نوشتن خود پیاده سازی می کنید. 
مهمتر از همه ، این به شما کمک می کند زوایای مختلفی را که می توانید به یک موضوع نزدیک شوید ، چگونگی تنظیم داستان ، چگونگی حفظ جریان ، چگونگی ایجاد ایده های جدید و موارد دیگر را درک کنید. 
12. مهارت های متحد وانت 

منبع 
به عنوان نویسنده محتوا ، اگر ویرایش تصویر ، سئو ، بازاریابی محتوا و بازاریابی در شبکه های اجتماعی را می دانید ، قابلیت اشتغال خود را افزایش می دهید. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود محتوا را از انتها به انتها مدیریت کنید و نه فقط قسمت نوشتن. 
شرکت ها قادر به کاهش زمان ، تلاش یا پول سرمایه گذاری شده خواهند بود. علاوه بر این ، اجتماعی ، طراحی و سئو سه تیمی هستند که باید با آنها همکاری کنید. بنابراین ، داشتن درک اولیه از این زمینه ها به شما کمک می کند تا معنادارتر همکاری کنید. 
در اینجا چیزهایی است که باید یاد بگیرید: 
SEO ⁠ - در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی ، بهینه سازی تصویر و پیوند داخلی اطلاعات کسب کنید. 
بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا - در وب سایت های توزیع محتوا ، نوشتن مطالب تبلیغاتی اجتماعی ، روند مصرف محتوای رسانه های اجتماعی بیشتر بیاموزید. 
Design ⁠ - ابزارهای اصلی مانند Canva ، Adobe Photoshop ، Adobe Premiere Pro ، و غیره. 
افکار نهایی 
نکته اصلی این است که برای ایجاد شغل در نوشتن محتوا نیازی به فارغ التحصیل شدن ادبیات یا ارتباطات نیست. سخت کوشی ، استراتژی هوشمندانه و ثبات شما را در همه راه به پیش می برد. 
برای مبتدیان ، آنقدر شجاع باشید که کارهای خود را در آن جا انجام دهید. بله ، مردم درباره نوشته های شما قضاوت می کنند. ممکن است بعضی ها آن را دوست نداشته باشند. برخی ممکن است نقص هایی در آن پیدا کنند. اما ، این بدان معنا نیست که شما باید نوشتن را کنار بگذارید. در عوض ، به کار در آن ادامه دهید. مرتباً از بازخوردی که می گیرید یاد بگیرید ، به تکنیک ها و ابزارهای جدید ادامه دهید و به خود فشار بیاورید.