• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page
استراتژی تبلیغات در بازاریابی

استراتژی تبلیغات در بازاریابی

 استراتژی تبلیغاتی با متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصول شما ، نقش مهمی در افزایش فروش شما دارد. بنابراین ، یادگیری مفهوم استراتژی تبلیغات ضروری است.

استراتژی تبلیغات مناسب

اگر می خواهید مشتریان شما محصول شما را نسبت به محصولات رقبای خود انتخاب کنند ، پس باید از راه های مناسب به مشتریان خود دسترسی پیدا کرده و نسبت به محصول خود آگاهی ایجاد کنید. شما نیاز به استراتژی تبلیغاتی مناسب دارید تا مشتریان خود را از حضور محصول و آنچه که ارائه می دهد آگاه کنید.

تعریف استراتژی تبلیغات 

استراتژی تبلیغات به چه معناست

یک استراتژی تبلیغاتی را می توان به عنوان یک برنامه گام به گام برای دستیابی به مشتریان و ترغیب آنها به خرید محصولات شما تعریف کرد . یک استراتژی تبلیغاتی خوب برنامه ریزی شده نه تنها مزایای محصول شما را منتقل می کند بلکه مشتریان شما را متقاعد می کند که محصول شما را نسبت به نتایج رقبا انتخاب کنند.

استراتژی تبلیغات چیست

چگونه استراتژی تبلیغات ارائه نماییم

تبلیغات روشی است برای تبلیغ محصول یا خدمات شما. هدف از تبلیغات رسیدن به افرادی است که برای خرید محصول و خدمات شما مایل به پرداخت هزینه هستند. و یک استراتژی یک برنامه گام به گام است تا مشتریان خود را ترغیب کنید محصول و خدمات شما را نسبت به محصول یا خدمات رقبای خود انتخاب کنند.

یک استراتژی تبلیغاتی موثر حداکثر بازده سرمایه را به شما می دهد. بنابراین ، لازم است استراتژی تبلیغاتی مناسب را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود انتخاب کنید. استراتژی تبلیغاتی که در گذشته برای شما کار می کرد الزامی نیست در حال حاضر برای شما نیز م workثر باشد ، زیرا مردم تغییرات تصوری خود را تغییر می دهند که باعث تغییر نیاز می شود.

مرحله برای ایجاد استراتژی های تبلیغاتی

چگونه یک استراتژی تبلیغاتی ایجاد کنیم

ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی یک فرایند خلاقانه است. برای ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی موثر که فروش محصول شما را به حداکثر برساند ، باید از کسب و کار خود و مخاطبان هدف خود مطلع باشید. در این بخش ، با مراحلی که باید برای ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی موثر برای کسب و کار خود دنبال کنید ، آشنا خواهید شد.

 

1. هدف تبلیغات را مشخص کنید

اولین قدم تعیین هدف تبلیغات است. اهداف متفاوتی وجود دارد که می خواهید برای آن تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، برای افزایش فروش ، برای معرفی محصول تازه راه اندازی شده خود ، جذب ترافیک در فروشگاه ، افزایش ترافیک در وب سایت ، و آگاهی مردم از مزایای محصول.

داشتن وضوح هدف تبلیغات گامی رو به جلو در جهت ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی موثر است. شما می توانید بسترهای رسانه ای را انتخاب کنید که می خواهید محصولات و خدمات خود را بر روی آنها تبلیغ کنید و همچنین می توانید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید برای کمپین تبلیغاتی خود هزینه کنید.

2. مخاطبان هدف خود را تعیین کنید

دومین و حتی مهمترین مرحله در ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی موثر ، تعیین مخاطبی است که می خواهید با استفاده از استراتژی تبلیغاتی خود آنها را هدف قرار دهید. شناخت مخاطبی که می خواهید روی آن تمرکز کنید ، استراتژی تبلیغاتی شما را مثرتر می کند. محتوایی ایجاد خواهید کرد که توجه مخاطبان مورد نظر شما را به خود جلب کند.

تعیین مخاطب موردنظر به آسانی به نظر نمی رسد. این یک فرآیند پیچیده برای شناسایی مخاطبان هدف است. مشتری هدف شما شخصی است که در نهایت محصول شما را خریداری می کند. شما می توانید با ایجاد نمایه ای از مشتری که محصول شما را خریداری می کند ، مخاطبان مورد نظر خود را تعیین کنید. در مرحله بعد ، شما باید تأثیر افراد اطراف مشتری مورد نظر خود مانند اعضای خانواده ، همکاران ، دوستان و غیره را ارزیابی کنید.

چه کسی بر تصمیم مشتری هدف شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، اگر به کار فروش خودرو مشغول هستید ، مخاطبان هدف شما افرادی با درآمد منظم خواهند بود. افرادی که دارای شغل پایدار هستند یا مشاغل موفقی را اداره می کنند. تصمیم این افراد تحت تأثیر افرادی است که با آنها کار می کنند ، دوستان ، فرزندان و همسرشان. بنابراین ، مطمئن شوید که هنگام ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی ، هدف قرار دادن این گروه از افراد را فراموش نکنید.

 

3. اندازه بودجه تبلیغات خود را تعیین کنید

گام مهم بعدی تعیین بودجه کمپین تبلیغاتی شما است. بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد استراتژی تبلیغات ، بودجه تبلیغاتی خود را تعیین کنید. اگر با بودجه شما مطابقت نداشته باشد ، استراتژی های شما بی تاثیر خواهند بود.

اگر استراتژی مناسبی را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید ، گاهی اوقات تبلیغات با بودجه کم می تواند برای تجارت شما معجزه کند.

4. انتخاب رسانه برای تبلیغات و تعیین برنامه زمان بندی

پس از تعیین محصول و مخاطبان مورد نظر ، گام بعدی که باید بردارید انتخاب رسانه ای است که می خواهید از آن برای رسیدن به مخاطبان خود استفاده کنید. بسیاری از رسانه های تبلیغاتی مانند

1. رسانه های چاپی - روزنامه ها ، مجلات ، جزوات ، پوسترها ، بنرها و غیره.

2. رسانه های دیجیتال - تبلیغات وب سایت ، تبلیغات رسانه های اجتماعی ، وب جهانی ، تبلیغات ایمیل ، تبلیغات یوتیوب ، تبلیغات تلویزیونی.

 

3. نامه های مستقیم

4. دهان به دهان

5. تبلیغات در فضای باز - تابلوهای تبلیغاتی ، تبلیغات در حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ها و تاکسی های عمومی.

6. نمایشگاه های تجاری .

7. تبلیغات رادیویی

همه این رسانه های تبلیغاتی مزایا و معایب خود را دارند. برای پیاده سازی استراتژی خود می توانید یک یا گروهی از رسانه های تبلیغاتی را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر مخاطبان مورد نظر شما افراد مسن تری از رسانه های تبلیغاتی مانند تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات روزنامه باشند ، رسانه مناسب برای تبلیغ محصول شما خواهد بود.

از سوی دیگر ، اگر جوانان را هدف قرار می دهید ، پس برای رسیدن به آنها ، باید تبلیغات رسانه های اجتماعی ، تبلیغات یوتیوب و شبکه جهانی را انتخاب کنید. زیرا امروزه اکثر جوانان وقت خود را در این سکوها می گذرانند و زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون یا مطالعه روزنامه می کنند.

 

بنابراین ، رسانه تبلیغاتی مناسب می تواند به افزایش بازده سرمایه گذاری در استراتژی تبلیغاتی شما کمک کند.

5. پیاده سازی برنامه تبلیغاتی

گام بعدی این است که استراتژی تبلیغاتی خود را طبق برنامه اجرا کنید. از اجرای استراتژی های تبلیغاتی به عنوان یک کمپین تبلیغاتی یاد می شود. کمپین تبلیغاتی مفهومی متفاوت از استراتژی تبلیغاتی است ، اما از استراتژی تبلیغاتی به عنوان دستورالعمل برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی استفاده می شود. برای دستیابی به ثبات همه جانبه بسیار مهم است. همه چیزهایی که بخشی از کمپین تبلیغاتی شما هستند مانند موسیقی ، آثار هنری ، تصاویر باید همانطور که در استراتژی تبلیغاتی تصمیم گرفته شده است باشند. دستیابی به ثبات زمانی که محصول خود را از طریق چندین رسانه تبلیغاتی تبلیغ می کنید ، ضروری است. اطمینان حاصل کنید که از یک شعار ، تصویر یا یک آهنگ موسیقی استفاده کنید که باعث ایجاد انسجام تبلیغات شما در بسترهای مختلف تبلیغاتی می شود.

6. میزان اثربخشی تبلیغات را  اندازه گیری کنید

آخرین مرحله اندازه گیری اثربخشی استراتژی تبلیغاتی شما است. این که آیا استراتژی تبلیغاتی شما موفق بوده است یا خیر بستگی به بازگشت سرمایه ای دارد که با اجرای یک استراتژی تبلیغاتی به دست خواهید آورد.

 

بررسی کنید که آیا هدف شما برآورده شده است یا خیر. به عنوان مثال ، اگر قصد افزایش فروش داشتید ، بررسی کنید که استراتژی تبلیغاتی شما چقدر در دستیابی به عدد مورد نظر موفق بوده است.

انواع استراتژی تبلیغات

روش های استراتژی تبلیغات را بشناسیم

در زیر انواع مختلف استراتژی های تبلیغاتی آورده شده است.

1. تبلیغات فصلی

این نوع استراتژی تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات فصلی یا تبلیغات مشاغل یا محصولات شما در طول یک فصل خاص استفاده می شود. چندین شرکت بزرگ به این استراتژی تبلیغاتی قسم می خورند و محصولات خود را درست قبل از شروع فصل و در طول فصل تبلیغ می کنند. این استراتژی تبلیغاتی سودمند است زیرا بازده سرمایه گذاری بالایی دارد. زیرا شرکت ها زمانی پول خود را صرف تبلیغات می کنند که نیاز به محصولات آنها در بازار وجود داشته باشد نه اینکه در طول سال در تبلیغات پول خرج کنند.

 

به عنوان مثال ، در جشنواره های مهمی مانند Diwali ، Dussehra ، Christmas ، شرکت هایی مانند آمازون و Flipkart تبلیغات سنگینی انجام می دهند که منجر به درآمد میلیونی این شرکت ها می شود. تبلیغات فصلی نه تنها توسط شرکتهای غول پیکر پذیرفته می شود ، بلکه توسط مشاغل کوچک نیز برای جلب مشتری مورد استفاده عمومی قرار می گیرد.

2. تبلیغات در رسانه های اجتماعی

تبلیغات در رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین استراتژی های تبلیغاتی است که شرکت ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود و ارتباط مستمر با مشتریان خود استفاده می کنند. شرکت ها دسته های رسانه های اجتماعی خود را در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و غیره ایجاد می کنند و اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را در این سیستم عامل ها به اشتراک می گذارند. مردم نه تنها می توانند از محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ها مطلع شوند بلکه می توانند از طریق این بسترها با بازارها ارتباط برقرار کنند .

شرکت ها کمپین های تبلیغاتی خود را بر روی این سیستم عامل ها اجرا می کنند و همچنین از افراد رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود کمک می گیرند. به عنوان مثال ، شرکت Olay کرم صورت خود را با کمک تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی تبلیغ می کند و شرکت های تلفن همراه مانند Redmi و Oppo همچنین از جدیدترین مدل های تلفن همراه خود در دسته های رسانه های اجتماعی خود و حتی با کمک تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کنند.

رسانه های اجتماعی به اولین انتخاب تبلیغات برای مشاغل کوچک و بزرگ تبدیل شده است. مشاغل ملزم به صرف میلیون ها دلار برای تبلیغات با استفاده از استراتژی های تبلیغات در رسانه های اجتماعی نیستند ، همانطور که هنگام تبلیغ کسب و کار خود در سایر بسترهای تبلیغاتی ، ملزم به پرداخت هزینه هستند.

علاوه بر این ، با استفاده از تبلیغات در رسانه های اجتماعی ، آنها می توانند با واکنش مردم نسبت به کمپین تبلیغاتی خود آشنا شوند و می توانند تغییراتی را در واکنش خود ایجاد کنند.

3. تبلیغات مالکیت

در استراتژی تبلیغات مالکیت ، شما مشتریان خود را در کمپین تبلیغاتی خود شرکت می دهید. به عنوان مثال ، کک از مشتریان خود می خواهد عکس های سلفی خود را با یک بطری کک در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و آنها را در پست های خود نشان کنند.

به این ترتیب ، آنها به طور غیر مستقیم مردم را مجبور به خرید محصول خود کردند و با به اشتراک گذاشتن در بستر رسانه های اجتماعی خود ، مشتریان خود را وادار به حمایت از محصول خود به دوستان و خانواده خود کردند.

4. مدل سازی استراتژی تبلیغات

استراتژی تبلیغاتی مدل سازی زمانی است که شرکت ها از افراد مشهور یا شخصیت های مشهور برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. این یک استراتژی تبلیغاتی موثر است زیرا پیروان فوق ستاره برای خرید محصول شما تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

5. استراتژی تبلیغات سودمند

استراتژی تبلیغات سودمند یک استراتژی تبلیغاتی منحصر به فرد است که در آن شما با کمک به مردم در دستیابی به اهداف خود ، محصول خود را تبلیغ می کنید .

6. استراتژی تبلیغات تداعی کننده

این نوع استراتژی تبلیغاتی برای جلب توجه افراد با برانگیختن احساسات قوی در آنها است. شما با ارتباط با افراد در سطح احساسی ، تصویری مثبت از نام تجاری و محصول خود ایجاد می کنید .

بنابراین ، بسیاری از شرکت ها از تبلیغاتی استفاده می کنند که آنها را به یاد والدین یا فرزندان یا حیوانات خانگی خود می اندازد. به این ترتیب آنها در ذهن افراد اثری به جا می گذارند. اگر می خواهید نام تجاری خود را در دسترس قرار دهید ، این استراتژی مفید است.

استراتژی تبلیغات آموزنده

در هر شغلی ، بازاریابی و تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این به شما کمک می کند تا محصول یا خدمات را به سر و قلب مخاطبان برسانید. دو نوع تبلیغات اساسی وجود دارد به نام تبلیغات آموزنده و متقاعد کننده.

شناخت صحیح از این نوع تبلیغات نحوه استفاده از آنها را افزایش می دهد. آنها اثربخشی را افزایش می دهند و پاسخ یک نام تجاری یا شرکت از طرف مردم دریافت می شود . شانس جذب مشتری احتمالی را افزایش می دهد.

تبلیغات فرآیندی است که در محبوبیت همه چیز نقش اساسی دارد. این یک تکنیک اطلاع رسانی و همچنین تأثیرگذاری بر مردم است.

به همین دلیل است ؛ هر دوی این شیوه های تبلیغاتی (تبلیغات آموزنده و متقاعد کننده) برای گسترش دسترسی به محصول یا خدمات ، ایجاد سرنخ بیشتر ، افزایش تبدیل و بهینه سازی فروش نقش دارند.

تفاوت اصلی بین تبلیغات قانع کننده در برابر تبلیغات قانع کننده با نام آنها نشان داده شده است. در حالی که تبلیغات آموزنده بیشتر بر حقایق ، ویژگی های محصول و ارقام متمرکز است ، تبلیغات متقاعد کننده بیشتر تمایل به ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان هدف دارد .

استراتژی تبلیغات اطلاعاتی

تبلیغات آموزنده راهی برای ارائه حقایق و ارقام به مخاطبانی است که سر خود را تسخیر می کنند. حقایق ساده ای بیان می شود که در نهایت فرد به آنها اعتقاد دارد.

این برنامه بینندگان را در مورد اطلاعات مربوط به محصول آموزش می دهد. این یک روش عینی تبلیغات است. کمترین تعامل احساسی با مخاطبان وجود دارد ، اما به اشتراک گذاری اطلاعات به طرز قانع کننده ای انجام می شود.

مهمترین بخش تبلیغات آموزنده ، حقیقت در حقایق بیان شده است.

اطلاعات باید درست باشد و ارقام مورد استفاده باید دقیق باشد. نباید جایی برای ابهام یا خلأ در داده ها وجود داشته باشد. هرگونه اطلاعات غلطی که از طریق این نوع تبلیغات منتشر می شود می تواند عواقب جدی ایجاد کند.

تبلیغات آموزنده حاوی حقایقی است. اما این بدان معنا نیست که آنها باید خشک شوند. آنها همچنین می توانند لایه احساسی داشته باشند.

ویژگیهای استراتژی تبلیغات آموزنده

تبلیغات آموزنده دارای برخی ویژگی های بارز است. این ویژگی ها را می توان هوشمندانه استفاده کرد تا از چنین تبلیغاتی حداکثر سود را ببرید.

1. صحت اطلاعات

 

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، دقت داده ها بیشترین اهمیت را دارد. حقایق استفاده شده در آگهی باید از نظر صحت تأیید شود. ارقام مورد استفاده در تبلیغ نشان دهنده موقعیت نام تجاری یا محصول است.

موفقیت محصول را نشان می دهد. بسیاری از مردم قبل از خرید هر چیزی به این ویژگی ها اعتماد می کنند. هر هزینه یک سرمایه گذاری است که توسط کاربر انجام می شود ، بنابراین باید بازده مناسب و منصفانه ای در مقابل آن ارائه شود.

اطلاعات دقیق به کاربر کمک می کند تا بیشتر به نام تجاری اعتماد کند و این سرمایه گذاری ها را انجام دهد.

2. به روز رسانی و نوآوری

صنایع مختلفی مانند صنعت نرم افزار ، بخش مخابرات و بخش خودرو وجود دارد که در حال ارتقاء مداوم هستند. آنها با همان محصول ، کاوش و نوآوری می کنند تا تجربه خود را افزایش دهند.

لازم است از این به روز رسانی ها و نوآوری ها برای مشتریان استفاده کنید تا در طیف جدیدتر محصولات نیز بدانید و سرمایه گذاری کنید . در این مورد ، تبلیغات آموزنده نقش حیاتی ایفا می کند. حقایق و اطلاعات مربوط به این به روز رسانی ها به روشنی از طریق این نوع تبلیغات نشان داده می شود.

همچنین ، اگر برند در حال اصلاح است یا عواملی مانند مشارکت ، لوگو و جهت کسب و کار در حال تغییر است ، ممکن است کاربران ناآگاه احساس خیانت کنند. بنابراین ، تبلیغات آموزنده در این موارد مفید است.

 

3. استفاده از داده های داخلی

یک تصور غلط در مورد تبلیغات آموزنده وجود دارد که فرد باید داده های جهانی داشته باشد و آن را در تبلیغات نشان دهد. اما ، اگر نام تجاری آنقدر بزرگ نباشد و از اعتبار جهانی برخوردار نباشد ، استفاده از داده های جهانی هیچ کمکی نمی کند. در اینجا ، می توان از داده های داخلی نیز استفاده کرد.

این به معنی داده های مربوط به شرکت و افراد مرتبط با آن است. از سوابق شرکت و اطلاعات لازم در مورد اعضای پیشگام آن می توان به طور مثر استفاده کرد.

همراه با اطلاعات تقلبی ، این احساسات را در افرادی که تبلیغات را مشاهده می کنند ایجاد می کند. اگر افراد بینشی در مورد شرکت داشته باشند ، به سرمایه گذاری روی محصولات یا خدمات ارائه شده علاقه مند می شوند.

علاوه بر این ، داده های به دست آمده توسط نظرسنجی از انتخاب ها و پاسخ های کاربران و مشتریان نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

استراتژی تبلیغات متقاعد کننده

اصطلاح تبلیغات متقاعد کننده از کلمه متقاعد کننده گرفته شده است که به معنی متقاعد کردن کامل شخص است.

گاهی اوقات ، حقایق و ارقام محض برای جلب توجه بینندگان کافی نیست. بسیاری از افراد از لحاظ تفکر منطقی و منطقی دارای احساسات احساسی قوی تری هستند. ما را به اهمیت تبلیغات متقاعد کننده می رساند. این راهی برای متقاعد کردن مردم و متقاعد ساختن آنها برای سرمایه گذاری در محصول یا خدماتی است که تبلیغ می شود.

حساسیت های احساسی آنها به گونه ای ثبت شده و با آنها رفتار می شود که آنها را متقاعد کند. احساسات مهمترین دارایی انسان است.

از این رو ، هر چیزی که با آنها موافق باشد موفقیت آمیز است ، نکته ای که باید در اینجا به آن توجه شود این است که نباید با کمک حقایق نادرست باج خواهی احساسی انجام شود.

تبلیغات متقاعد کننده ترکیبی زیبا از رویدادها و اطلاعات به همراه احساسات است.

تکنیک های تبلیغات متقاعد کننده

تکنیک های تبلیغات متقاعد کننده

هنگام تبلیغات متقاعد کننده باید از برخی تکنیک ها استفاده کرد. آنها به افزایش اثربخشی و کسب سود بیشتر کمک می کنند.

1. فقط یک پیام را منتقل کنید:

اگر می خواهید توجه بینندگان را به خود جلب کنید ، باید تنها بر یک کلمه تمرکز کنید. بهتر است برجسته ترین ویژگی محصول خود را برجسته کنید.

اگر بر روی تعداد بیشتری از موارد در یک تبلیغ تمرکز کنید ، توجه بینندگان را از بین می برد و آنها متقاعد نمی شوند که محصول را بخرند. بنابراین ، همیشه فقط روی یک پیام تمرکز کنید که باید به مخاطبان منتقل شود.

2- به صورت دوم بنویسید:

این یکی از تکنیک های اساسی برای متقاعد کردن شخص برای سرمایه گذاری در خدمات یا محصول شما است. نوشتن به صورت دوم حس یک مکالمه واقعی را ایجاد می کند. این باعث می شود که خواننده در مورد پیام منتقل شده در تبلیغات فکر کند و به آن فکر کند.

این نوید اطمینان و پاسخ سریع بینندگان را می دهد. این کار آنها را از نظر احساسی درگیر می کند و آنها به شکل نزدیک شدن به شما برای خرید محصول پاسخ می دهند.

3. اصل کمیابی:

کمتر کسی پیدا می شود که دوست نداشته باشد چیزی نادر و نفیس داشته باشد. بنابراین ، این یک روش عالی برای متقاعد کردن مردم است.

وقتی مردم متوجه می شوند که زمان محدودی برای خرید چیزی دارند و کمیابی محصول نشان داده شده در تبلیغات را درک می کنند ، سریعتر پاسخ می دهند. دقیقاً به همین دلیل است که اصطلاحاتی مانند "پیشنهاد منحصر به فرد" و "سهام محدود" به نفع تبلیغ کننده عمل می کند.

استراتژی تبلیغات ویژگیهای محصول

به گفته US Legal ، قبل از اینکه یک استراتژی تبلیغاتی به طور جدی آغاز شود ، شرکت باید کیفیت محصول یا خدمات را مشخص کند. این بدان معناست که مشخص کنید محصول چه هدفی را برآورده می کند ، چه ویژگی هایی دارد و چه مزایایی نسبت به سایر محصولات در نظر گرفته شده برای یک منظور دارد. این ویژگیها هسته اصلی نام تجاری تبلیغات را تشکیل می دهند و به تعریف پیام استراتژی و ویژگیهایی که شرکت می خواهد در تبلیغات خود تأکید کند ، کمک می کند.

استراتژی تبلیغات و وضعیت بازار 

با تعریف محصول ، این سوال مطرح می شود که چه کسی می خواهد آن را خریداری کند. با توجه به Adcracker.com ، تحقیقات بازار می تواند ویژگی های مهم جمعیت شناختی مشتریان ، از جمله عناصری مانند سن ، جنسیت ، موقعیت اجتماعی و علاقه به انواع خاصی از تبلیغات (مانند اینکه آنها اغلب برنامه های تلویزیونی را تماشا می کنند یا مجلات خاصی را می خوانند) مشخص کند. همچنین به این معنی است که چه مقدار از بازار برای خرید آن محصول باز است و چند درصد از بازار در حال حاضر توسط محصولات رقیب اشغال شده است. همچنین ممکن است سعی شود شرایط اقتصادی فعلی را به منظور درک فروش احتمالی مشخص کند. به عنوان مثال ، فروش یک محصول لوکس مانند قایق تندرو ممکن است در زمان رکود اقتصادی دشوارتر باشد.