• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page
استراتژی سئو

استراتژی سئو برای رسیدن به صفحه اول گوگل

استراتژی سئو یعنی تعیین یک راهکار بهینه سازی وب سایت برای رسیدن به صفحه اول گوگل که این فرآیند را استراتژی سئو گویند.

در این صفحه استراتژی سئو را در 7 مرحله بیان کرده ایم که رعایت آن میتواند کارساز باشد.

اغلب شما این اصطلاح سئو در رابطه با بازاریابی دیجیتال , کسب و کارهای آنلاین و یا حلقه‌های اینترنت را شنیده‌اید . صرف‌نظر از این , شما شگفت‌زده خواهید شد که چه تعداد از مردم به سادگی آن سه حرف را به خاطر دارند , اما هرگز واقعا ً معنی آن‌ها را درک نمی‌کنند .
در این مقاله ، شما قصد دارید همه چیز را یاد بگیرید تا یک استراتژی سئو ( بهینه‌سازی موتور جستجو ) را اجرا کنید .

تعیین استراتژی سئو برای سال 2022

با توجه به سفری دیجیتال , تقریبا ً ۶۱ درصد از بازاریابان فکر می‌کنند که سئو کلید موفقیت آنلاین است , که به همین دلیل است که تجارت‌های مدرن , میانگین ۴۱ % از بودجه بازاریابی خود را به آن اختصاص می‌دهند . به طور خلاصه , صرف وقت برای طرح‌ریزی یک استراتژی سئو درست نه تنها ترافیک آنلاین شما بلکه کسب‌وکار شما را به طور کلی تغییر می‌دهد .
با توجه به روشی که در حال حاضر دنیا درست است ، استفاده از اینترنت تا به حال بالا است . این بیماری همه‌گیر ما را وادار به خرید آنلاین بیشتری می‌کند ، حتی بیشتر از معمول فیلم‌ها و تلویزیون را پخش می‌کند ، و برای یک عمر کافی جلسات زوم کافی را برگزار می‌کند . سئو برای بسیاری از سازمان‌ها در طول سال ۲۰۲۰ حیاتی بوده و انتظار می‌رود که سال ۲۰۲۱ هم چنین باشد . بنابراین ، همانطور که به سال نو نزدیک می‌شویم ، چطور می‌توانید یک استراتژی سئو که با زمان حرکت می‌کند ، ایجاد کنید ؟ خوب ، بیایید با اصول اولیه شروع کنیم .

سئو اساسا ً استفاده از اصول و بهبود تکنیکی خاص برای بهبود ترافیک آنلاین و رتبه‌بندی وب سایت SERPs ( صفحات نتایج موتور جستجو ) است . میزان نیز نقش بزرگی بازی می‌کند . نوشتن محتوای بیشتر , استفاده از لینک‌های بیشتر , و استفاده از طیف وسیعی از کلمات کلیدی یک راه عالی برای رتبه‌بندی بیشتر در طول زمان است - این " مقیاس بندی " نامیده می‌شود و تقریبا ً همان چیزی است که به نظر می‌رسد .
اجازه بدهید از ابزارهای اصلی که برای شروع ساخت استراتژی سئو استفاده می‌کنید ، صحبت کنید :

استراتژی اول سئو تعیین کلیدواژه است

کلمات کلیدی عبارت هستند از عباراتی هستند که معمولا ً در گوگل , بینگ , و غیره مورد جستجو قرار می‌گیرند و آن‌ها بخش مهمی از تعیین رتبه‌بندی وب سایت شما هستند . از مقدار مناسب کلمات کلیدی در مکان‌های مناسب استفاده کنید و به مرور زمان صفحات شما را خواهید دید که از آن بالا می‌روند .
استراتژی سئو : کلمات کلیدی این است که یک نمایندگی خودرو ممکن است در حال تحقیق  باشد .
با توجه به اینکه بسیاری از محتوای استراتژی در طول سالیان بسیار تغییر کرده‌است ، اما بسیاری از محتویات آن بعدا ً به وبلاگ و سایت‌های گوگل تبدیل شدند و در نهایت توسط الگوریتم گوگل نامگذاری شدند . این روزها شما باید تحقیق کلید واژه‌های خود را انجام دهید ، از طیف وسیعی از کلمات کلیدی استفاده کنید و آن‌ها را به طور طبیعی هماهنگ کنید . گوگل تا روز هوشمندتر می‌شود ، بنابراین آن‌ها شما را برای آن کار می‌کنند .

استراتژی دوم سئو متا ها هستند

شما می‌توانید به فراداده تقریبا ً به عنوان پنجره مغازه خود فکر کنید . meta meta و meta اولین چیزی هستند که یک کاربر در the می‌بیند که بر این امر تاثیر می‌گذارد که آیا آن‌ها روی آن کلیک می‌کنند یا خیر .
همچنین گوگل از چیزی که به عنوان " crawlers " شناخته می‌شود استفاده می‌کند ( تصور کنید که عنکبوت خیلی کوچک را تصور کنید ) ، تا از طریق وب سایت اسکن شود و اطلاعاتی را جمع‌آوری کند که حاوی نامه‌های پرس و جو هستند . گوگل با استفاده از کلمات کلیدی در فرا گیرنده شما ( از جمله برچسب‌های تصویر و برچسب‌های heading ) می‌تواند به سرعت ارتباط صفحه شما را درک کند .

استراتژی سئو در ایجاد بک لینک

وقتی به جنبه تکنیکی بیشتری حرکت می‌کنیم , یک عامل مهم دیگر در عملکرد سئو به دست آوردن backlinks است . این زمانی است که یک وب سایت دیگر در یک مقاله یا یک پست وبلاگ با شما ارتباط دارد . این کار نه تنها به شما کمک می‌کند چیزی را که به عنوان مرجع دامنه شناخته می‌شود به دست آورید , بلکه به طور مستقیم شانس افرادی که از طریق وب سایت شما کلیک می‌کنند را افزایش می‌دهد اگر در دامنه‌های مطمئن دیگری ظاهر شود .
شما می‌توانید با نوشتن محتوای موثر ، لینک‌های ارگانیک را به دست آورید : هرچه کار شما بهتر باشد و با قصد جستجوی یک فرد مطابقت داشته باشید ، احتمال بیشتری وجود دارد که دیگران در حوزه کاری شما به سایت شما مراجعه کنند . این فرآیند فراگیر به عنوان ایجاد ارتباط شناخته می‌شود و در حالی که شما می‌توانید به راحتی به سایت‌های دیگر دسترسی پیدا کنید تا ارتباط تجاری را با آن عوض کنید .

استراتژی چهارم سئو فنی است

حمل از آن ، مسائل فنی دیگری نیز در انتهای سایت شما وجود دارد که زمانی به آن‌ها اشاره شد می‌تواند منجر به تفاوت بسیار زیادی در نتایج کلی سئو شود . در پایان روز ، اگر UX وب سایت شما صاف و قابل‌دسترس نیست ، دیدن هر بازدیدکننده در وب سایت شما مشکل خواهد بود . به عنوان مثال ، بیش از ۵۰ % کل ترافیک آنلاین موبایل هستند ، بنابراین هنگامی که این کار به چیزهایی مانند UX وابسته است موضوعات فنی مهم هستند .
چه کسب اطمینان از سرعت سایت سریع باشد ، حذف " سمی " ( متصل به وب سایت‌هایی که بی‌ربط و یا غیرقابل‌اعتماد تلقی می‌شوند ) ، یا ایجاد یک فرمت XML شفاف با یک ساختار نشانی تمیز ، تمام این نکات فنی سئو به هنگام تامین این رتبه‌بندی بالاتر بسیار زیاد است . شما نمی‌خواهید چیزی برای سئو انجام دهید ، که به افراد اجازه می‌دهد وب سایت شما را به طور ارگانیک پیدا کنند .

استراتژی سئو و جستجوی ارگانیک

اگر به دنبال طول عمر و اثربخشی هزینه باشید , هنگامی که به بازاریابی دیجیتال شما می‌رسد , استراتژی‌های جستجوی ارگانیک که توسط سئو به کار گرفته می‌شوند , نمی‌تواند مورد ضرب و شتم قرار گیرد . سئو ارزان‌تر از تبلیغات پرداخت‌شده نیست اما تاثیرات آن طولانی‌تر است . در حالی که کمپین ‌های PPC نیاز به تجدید و قیمت دهی هزینه دارد, ابزارهای ردیابی سئو از داده‌های ارگانیک برای تهیه فهرست‌های کلمات کلیدی استفاده می‌کنند و به بالا انداختن ایده‌های محتوای بیشتر نسبت به حفاری عمیق‌تر ادامه می‌دهند .
استراتژی سئو و ایده‌های کلمات کلیدی ، سئو می‌تواند در ابتدا احساس سوختن کند را داشته باشد . با این وجود ، شما می‌توانید پس از چند ماه در ترافیک کلی و رتبه شما به طور جدی مشاهده کنید . علاوه بر این، هرچه بیشتر در آن بمانید ، backlinks و اختیارات سایت بیشتری ایجاد می‌کنید ، به این معنی که شما می‌توانید حتی برای کلمات کلیدی بزرگ‌تر و بهتر ، و غیره و غیره بروید .
حتی شروع در انتهای دیگر طیف - کلمات کلیدی دنباله بلند و انواع جزییات بیشتر - به خصوص هنگامی که موضوع مورد نظر و موضوعات فرعی خاص قرار می‌گیرد , راه بسیار خوبی برای SMBs است که نتایج را زودتر ببینیم و سکویی برای حرکت شتاب ایجاد کنیم . بیش از یک سوم جستجوهای جستجوی گوگل شامل چهار یا چند کلمه ( یعنی کلمات کلیدی دم دراز ) است . نه تنها این کلمات کلیدی کم‌تر رقابتی هستند و بنابراین برای رتبه‌بندی آسان‌تر است , اما آن‌ها هنوز هم می‌توانند به مقدار زیادی از ترافیک جمعی را به صورت ارگانیک حرکت دهند .

محتوا نویسی مهمترین استراتژی سئو است

همانطور که قبلا ً ذکر شد , الگوریتم گوگل تا روز هوشمندتر می‌شود و با استفاده از ورودی پیوسته انسانی , به تراز بهتر با تفکر ما ادامه می‌دهد . این که گفته می‌شود , هیچ loophole یا فرمولی جادویی برای خنثی کردن موتور جستجو وجود ندارد , پس زحمت امتحان کردن را به خود ندهید . برای اولین بار و موتورهای جستجو برای انسان‌ها بنویسید .
در نهایت ، اولویت شما همیشه باید این باشد که مخاطبین خود را با آنچه به دنبال آن هستند ، فراهم کنید ، و این تنها از طریق نوشته‌های نوشتاری و fundamentally طبیعی به دست می‌آید . هر کسی می‌تواند یک کلمه کلیدی را تشخیص دهد که در داخل و پر کردن آن بسیار آشکار است ، بنابراین آن‌ها را در جایی که منطقی به نظر می‌رسد و اجازه می‌دهد کلمات کلیدی برای بالا بردن محتوای اطلاعاتی و ارزشمند شما را بالا ببرند ، تطبیق می‌دهد .

سئو دم دراز یک استراتژی موثر است

درحالیکه انگیزه باید همیشه انسان باشد , اول موتورهای جستجو , بس‌تر اصلی این فرآیند کلید واژه است . نه تنها آن‌ها به قلب آنچه که بازدیدکنندگان و گوگل به دنبال ایجاد شرایط جستجوی مشترک هستند , بلکه SEO ۱۰۰۰ % بیش از رسانه‌های اجتماعی ارگانیک را هدایت می‌کند , که خود بر نیمی از تمام ترافیک آنلاین غالب است . بنابراین اگر کلمات کلیدی در قلب سئو هستند , آن‌ها باید در قلب هر کاری که انجام می‌دهید باشند .
با این حال ، یک‌بار دیگر ، تنها قرار دادن آن‌ها در سمت چپ ، راست ، و وسط نیست . همه اینها با تحقیقات کلید واژه شروع می‌شوند . از ابزارهای سئو مثل Google آگهی‌ها ، Ahrefs و حتی ساده‌ترین میله‌های جستجوی سایت برای شناسایی نیت جستجوی گسترده و کلمات کلیدی " بذر " تان استفاده کنید . سپس به طور عمیق‌تر برای پیدا کردن انواع دم دراز بیشتر کاوش کنید ، رقبا را مطالعه کنید تا شکاف‌های کلیدواژه پیدا کنید ، و فراموش نکنید که آن‌ها را در متاداده شما و نیز متن لنگر برای لینک‌های خود بگنجانید . در نهایت ، به خاطر داشته باشید که کلمات کلیدی را فراموش نکنید . به طور طبیعی آن‌ها را جا به جا کنید تا قابلیت خواندن آن را مختل نکنید .

تجربه کاربری و استراتژی سئو

هیچ چیز بدتر از این نیست که یک سایت پیدا کنید که به سختی می‌توانید از آن استفاده کنید . در حقیقت , بعد از چند ثانیه سرخوردگی , اغلب مردم اذیت نمی‌شوند و گوگل سعی خواهد کرد که بهترین کار را بکند . چیزهایی مانند لینک‌های مرده , صفحات خطا , و ساختارهای آشفته سایت , همه آنچه را که مردم از وب سایت شما می‌گیرند را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
نه تنها کاربران به یک تجربه خوب و هدایت آسان ارزش می‌بخشند ، بلکه این seamlessness نیز به crawlers های گوگل کمک می‌کند تا محتویات شما را اسکن کرده و رتبه‌بندی SERP را تعیین کنند . از headings و کوتاه ، آسان برای خواندن پاراگراف‌های ، مرتب کردن sub و بهینه‌سازی برای موبایل استفاده کنید . همه این چیزها به کاهش میزان بازتاب ، بهبود رتبه شما و تولید کلی تبدیل بهتر کمک خواهند کرد .
و حالا که vitals وب اصلی تبدیل به یک عامل رتبه‌بندی از طریق به روز رسانی تجربه صفحه شده‌اند ، باید سرعت صفحه را بیش از همیشه بهینه‌سازی کنید .

دوباره , نمی ‌توان اغراق کرد که چقدر ساده است که مطالب فنی درست را برای وب سایت خود و محتوای خاص خود برای صحبت کردن به خود اختصاص دهید . چه شما وبلاگ‌های آموزنده می‌نویسید , یا یک محصول / سرویس را می‌فروشید , و یا به سادگی به کسی در مسیر درست اشاره می‌کنید , سایت شما باید سریع , قابل‌دسترس و آسان باشد . این روزها مردم انتظار اطلاعات فوری و فوری دارند . اگر سایت شما سنی برای بار گیری داشته باشد , آن‌ها به سادگی ادامه می‌دهند .
راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید سرعت سایت و یکنواختی کلی  را بهبود دهید : متصل شونده‌ها قدیمی / منسوخ , پاک کردن code , بهینه‌سازی و فشرده کردن تصاویر خود , اطمینان از اینکه sub و یا GTmetrix برای ادامه پایش در آینده استفاده کنید .

بروز رسانی محتوا نقطه مهم استراتژی سئو

در نهایت , باید به خاطر داشته باشید که وقتی در مورد استراتژی سئو صحبت می‌کنید , هیچ خط پایان واقعی وجود ندارد . به روز رسانی ‌های ثابت و مبارزه با رقبای شما به این معنی است که همیشه کار باید انجام شود , نه اینکه ذکر کنید که هنوز هم می‌توانید آنچه انجام داده‌اید را بهبود بخشید . اگر به درستی از سئو استفاده نکرده‌اید , بازگشت و به روز رسانی محتوی با کلمات کلیدی , backlinks , و خوانایی بهتر , راه خوبی برای شروع است . شما حتی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که صفحاتی که عملکرد بهتری دارند رشد ترافیک و یا ایجاد آن استاندارد را به طور منظم به روز رسانی می‌کنند .
این یک فرصت عالی برای استفاده از این عبارات و تجزیه و تحلیل رقیب به عنوان اساس یک برنامه محتوای بلند مدت است . هر کلمه کلیدی باید به مجموعه‌ای از افراد دیگر برود و با آن ایده‌های بیشتری برای محتوا بوجود آید . به جای نوشتن ، یک قطعه از یک موضوع خاص ، آن را یک مقاله " سنگ بنای " که از آن تعدادی از ones خاص دیگر وجود دارد ، بسازید . یک حسابرسی محتوایی مناسب می‌تواند با استفاده از ابزارهایی مانند SEMrush و Yoast انجام شود ؛ اضافه کردن و به روز رسانی محتوای قدیمی می‌تواند ترافیک شما را دو برابر کند - فقط سعی کنید آن را تا جایی که ممکن است همیشه‌سبز کنید و مطمئن شوید که از آن ارتباط داخلی و خارجی که در مورد آن صحبت کردیم استفاده کنید .