اینستاگرام مارکتینگ 

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بزرگ با میلیونها کاربر محلی برای تبلیغات رایگان است فالور یا همان دنبال کنندگان و لایک یعنی بازدید از پست های شما میتواند باعث معروفیت برند تجاری شما شود  در این صفحه از سایت جام ارژنگ تمامی نکات مربوط به اینستاگرام را بیان کرده ایم.

اینستاگرام

اهمیت اینستاگرام

یادآوری زمانی قبل از اینستاگرام سخت است. "این کار را برای" گرم "به یک جمله رایج تبدیل کرده است ، که به معنای اساسی" انجام کاری است تا بتوانیم عکس بگیریم و آن را به اینستاگرام بفرستیم. " 
اگر در اینستاگرام بخشی از یک میلیارد نفر نباشید ، ممکن است بخواهید در این مورد تجدید نظر کنید. این برنامه فرصتی عالی برای دوری از زندگی دوستان است - وقتی می خواهم ببینم دوستان دانشگاهم چگونه کار می کنند ، من فیس بوک را بررسی نمی کنم ، اینستاگرام را بررسی می کنم. به علاوه ، شما می توانید مشاهیر یا چهره های سیاسی مورد علاقه خود را دنبال کنید تا عکسهای صریح زندگی روزمره آنها را ببینید. 
علاوه بر این ، این یک پلتفرم خارق العاده برای تحقیق در مورد سایر مارک ها است - به عنوان مثال ، نایک از ویژگی Instagram Stories برای تبلیغ داستان های الهام بخش ورزشکاران استفاده می کند که در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد. 

اینستاگرام

اعلان های اینستاگرام

هنگامی که حساب خود ایجاد می شود ، می خواهید اعلان های خود را تنظیم کنید تا فقط اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که از همه لایک می گیرید می توانید اعلان ها را دریافت کنید - اما در عوض ، فقط در صورت دریافت لایک از شخصی که دنبال می کنید تصمیم بگیرید که اعلان دریافت کنید. یا ممکن است اعلان های لایک را به طور کلی خاموش کنید. 
برای دسته های زیر می توانید اعلان ها را به "خاموش" ، "از افرادی که دنبال می کنم" یا "از همه" تنظیم کنید - نظرات ، پسندیدن نظرات ، پسندیدن ها و نظرات روی عکسهای شما ، درخواست های دنبال کننده ، درخواست های پیگیری پذیرفته شده ، دوستان در اینستاگرام ، اینستاگرام مستقیم ، عکس های شما ، یادآوری ها ، اولین ارسال ها و داستان ها ، اطلاعیه های محصولات ، تعداد مشاهده ، درخواست های پشتیبانی ، فیلم های زنده ، ذکر در Bio ، به روزرسانی های ویدیویی IGTV و چت های ویدیویی. 
اگر شما تحت فشار آن لیست قرار گرفته اید ، من آن را می فهمم - من هم هستم. اگر مطمئن نیستید که چه اعلان هایی را می خواهید دریافت کنید ، ممکن است با اعلان های خود در "از همه" شروع کنید و اگر برخی از اعلان ها باعث آزار شما می شوند ، می توانید بعداً آنها را خاموش کنید. 

الگوریتم اینستاگرام

اگر از خود می پرسید که چرا به نظر می رسد همیشه یک الگوریتم جدید اینستاگرام وجود دارد ، به این دلیل است که این الگوریتم از یادگیری ماشینی برای شخصی سازی آنچه در فید اینستاگرام هر فرد نشان داده می شود ، استفاده می کند. صفحه Instagram Explore به همان روش کار می کند - به حساب هایی که قبلاً با آنها ارتباط برقرار کرده اید نگاه می کند و از این تعاملات برای پیشنهاد محتوایی که فکر می کند از آن لذت می برید استفاده می کند. 
اما الگوریتم اینستاگرام موارد بسیار بیشتری را در نظر می گیرد. اینستاگرام فاش کرد شش عامل تعیین کننده آنچه شما در خبرمایه اینستاگرام خود می بینید وجود دارد : علاقه ، به موقع بودن ، رابطه ، دفعات ، پیروی و استفاده 

اینستاگرام

شروع استفاده از اینستاگرام

برای شروع استفاده از اینستاگرام ، باید برنامه را بارگیری کنید و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. در دستگاه های iOS ، Android و Windows به صورت رایگان در دسترس است . در حالی که برنامه ای کاملاً مناسب برای iPads وجود ندارد ، با تغییر دادن تنظیمات App Store برای یافتن برنامه ، می توانید از تجربه کامل IG در iPad خود لذت ببرید . 
با باز کردن برنامه برای اولین بار ، از شما خواسته می شود که یک حساب جدید ایجاد کنید ، یا با حساب Facebook خود وارد شوید. اگر ایجاد یک حساب جدید را انتخاب کنید ، روند کار ساده است: از شما شماره تلفن یا آدرس ایمیل ، نام کامل ، نام کاربری مورد نظر و رمز عبور از شما خواسته می شود. 
پس از ایجاد یک حساب کاربری ، لازم به ذکر است که می توانید چندین حساب اینستاگرام را بدون ورود به سیستم ایجاد و جابجا شوید - اگر بخواهید مثلاً حساب های جداگانه ای برای استفاده شخصی و حرفه ای اجرا کنید ، یک ویژگی بسیار مفید است. 
حتی اگر اینستاگرام در درجه اول برای تلفن های هوشمند طراحی شده باشد ، تجربه دسک تاپ - که زمانی بسیار محدود بود - به طور پیوسته در طول سال ها بهبود یافته است. امروز می توانید از طریق رایانه خود به اینستاگرام وارد شوید و از یک مرورگر وب برای ویرایش نمایه خود ، مشاهده خبرمایه خود ، لایک و نظر در مورد پست ها و ارسال و دریافت پیام های مستقیم استفاده کنید. 
تنها کاری که نمی توانید روی رایانه انجام دهید؟ ارسال عکس و فیلم. به هر حال رسماً نیست. اگر می خواهید نحوه ارسال عکس و فیلم از رایانه خود را ببینید ، در تنظیمات مرورگر شما یک راه حل وجود دارد . 

سنجش علاقه در اینستاگرام

هنگامی که جدول زمانی الگوریتمی اعلام شد ، اینستاگرام ذکر کرد که محتوایی را به شما نشان می دهد که احتمالاً ابتدا به آن علاقه دارید: 
"ترتیب عکس ها و فیلم ها در خبرمایه شما براساس احتمال علاقه شما به محتوا ، رابطه شما با شخصی که پست می کند و به موقع بودن پست شما خواهد بود." 
اینستاگرام برای سنجش میزان علاقه بالقوه شما به فعالیت گذشته شما نگاه می کند. بنابراین ، اگر ژانر خاصی از محتوا وجود داشته باشد که بیشتر اوقات با آن درگیر شوید (به عنوان مثال غذا) ، اینستاگرام ممکن است محتوای آن ژانر (به عنوان مثال ، غذا ، رستوران و ...) را در فید شما بالاتر قرار دهد. 
سخنگوی اینستاگرام به Business Insider گفت که رتبه بندی پست های اینستاگرام مسابقه محبوبیت نیست. پست هایی که تعامل کمتری دارند و بیشتر به شما مربوط می شوند ، می توانند در بالای خبرمایه خود ظاهر شوند. 

اینستاگرام

اهمیت الگوریتم اینستاگرام

مدیران شبکه های اجتماعی معمولاً سعی می کنند بفهمند چگونه الگوریتم اینستاگرام را شکست می دهند در حالی که باید به آن القا کنند. به جای به اشتراک گذاشتن هک های الگوریتم اینستاگرام که در طولانی مدت به شما کمک نمی کنند ، بیایید در مورد اینکه چرا الگوریتم اینستاگرام در واقع برای کاربران و بازاریابان عالی است صحبت کنیم. 
وقتی سیستم عامل های شبکه های اجتماعی از یک منبع خبری فاصله می گیرند ، همیشه اعتراض عمومی به وجود می آید. اما خوراک های تقویمی آنقدرها که فکر می کنید عالی نیستند. سازندگان نمایش مشخصات عمومی حساب گزارش که "از سال تعویض به یک خوراک رتبه، متوسط پست در حال حاضر توسط 50٪ پیروان بیشتر دیده می شود از آن با مدل زمانی انجام داد." 
تغییر الگوریتم اینستاگرام به خبرمایه رتبه بندی شده یک برد-برد است. با کمک یادگیری ماشینی ، این الگوریتم اطمینان می دهد که کاربران محتوایی را که به احتمال زیاد به آن علاقه دارند می بینند و این بدان معنی است که حساب های تجاری مخاطبان بیشتری را هدف قرار می دهند. 
تا زمانی که در حال ایجاد محتوای جذاب ، مرتبط و به موقع هستید ، الگوریتم اینستاگرام در واقع یک مزیت برای شما محسوب می شود. به شما کمک می کند تا محتوای عالی شما در مقایسه با زمان بندی معکوس پست ها ، در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد. 

هویت بصری در اینستاگرام

در عصر دیجیتال ، زیبایی برند شما بسیار بیشتر از لوگو و تصاویر تبلیغاتی شما است. اینستاگرام فرصتی ایده آل برای ایجاد یک هویت بصری کامل در اطراف شرکت خود به شرکت ها می دهد و به مخاطبان کمک می کند تا در سطح بسیار عمیق تری درک و ارتباط برقرار کنند. 
برای شروع کار در اینستاگرام ، در اینجا چند نکته و راهنمای مورد علاقه من برای به اشتراک گذاری عکس آورده شده است که برخی از شرکت های سلطه بازاریابی در برنامه آن را مثال می زنند: 
بزرگ باشید درخواست 
یک واکنش احساسی یکی از بهترین کارهایی است که یک برند می تواند برای تعمیق ارتباط با شرکت شما انجام دهد. از به اشتراک گذاشتن محتوایی که باعث فکر کردن ، خندیدن ، اخم کردن یا عمل کردن در افراد می شود ، نترسید. GE یک مارک ذاتی صنعتی است ، اما حساب اینستاگرام آنها آنچه را که در غیر این صورت ممکن است محصولات کاملاً خشک باشد را به طرز ترسناک به تصویر می کشد. این تصویر از توربین بادی ایستاده در بالای ابرها را بررسی کنید. بسیار شگفت انگیز ، درست است؟ 

اینستاگرام

چرا در اینستاگرام باشیم

اگر از اینستاگرام شانه خالی کرده اید و تصمیم گرفته اید که برای بازاریابی اجتماعی خود روی شبکه های دیگر تمرکز کنید ، تنها نیستید. مجموعه مارک های شرکت کننده در اینستاگرام روزانه در حال رشد است ، اما گروهی که این کار را انجام می دهند همچنان محدود هستند. 
به طور خلاصه ، اینستاگرام یک برنامه اشتراک عکس است که به کاربران اجازه می دهد فیلترها را به عکس ها اختصاص دهند و آنها را با دنبال کنندگان به اشتراک بگذارند. اینستاگرام امسال یک سایت دسک تاپ برای مرور (عدم بارگذاری) راه اندازی کرد ، اما این برنامه همچنان محیطی است که برای تعامل کاربران ترجیح داده می شود. 
کاربران مانند توییتر یکدیگر را به صورت ناهمزمان دنبال می کنند و می توانند یکدیگر را در تصاویر نظر دهند ، لایک کنند و برچسب گذاری کنند. اینستاگرام همچنین دارای قابلیت چک کردن نقشه و هشتگ است که به کاربران امکان می دهد براساس موضوعات جستجو کنند. 
اینستاگرامرها می توانند اشتراک عکس خود را با سایر شبکه های اجتماعی همگام سازی کنند ، بنابراین عکسهای اینستاگرام می توانند مستقیماً در فیس بوک ، Tumblr ، توییتر ، فلیکر و چهار ضلعی ارسال شوند. 
پس چرا همه اخبار اخیر در مورد Instagram ، Facebook و Vine؟ 
از تاریخ 20 ژوئن ، اینستاگرام توانایی ویدئو برای رقابت با Vine توییتر را دارد. آنها آن را در یک کنفرانس مطبوعاتی و با یک ویدیوی تبلیغاتی اعلام کردند که فقط تا حدی از گفتن آن شرم دارم که باعث شد اشک واقعی بریزم. 
این بزرگ است ، مردم. 
در ابتدا کمی از این ایده دلهره داشتم ، زیرا واقعاً از استفاده از پلتفرمی با تمرکز واقعی و ساده روی عکسها بسیار لذت بردم. با این حال ، من مایلم بپذیرم که تغییر شکل داده ام و اکنون ، تقریباً 6 روز بعد ، از عملکرد فوق العاده لذت می برم. 
فیلم های اینستاگرام 9 ثانیه طول دارند و از نظر به اشتراک گذاری ، برچسب گذاری و افزودن فیلترها عملکردهای مشابه عکس ها دارند. برخلاف Vine ، آنها فقط یک بار بازی می کنند و به طور مداوم حلقه نمی شوند. 
به خاطر وقت (و تعداد کاراکترها) من بحث عملکرد خود را در اینجا جمع بندی می کنم. من شما را تشویق می کنم که برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و آن را برای خود و ناوبری بررسی کنید. این واقعاً یک شبکه بسیار سبک وزن و دارای عملکردهای واقعاً متمرکز بر تجربه بصری است. 

در باره اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری ویدیو و عکس است. این برنامه در سال 2010 به عنوان یک برنامه دستگاه تلفن همراه راه اندازی شد و دو سال بعد توسط فیس بوک خریداری شد. این در درجه اول برجسته بود زیرا عکسها را به شکل مربع محدود می کرد و دارای فیلترها بود. این از زمان آغاز به کار توسعه یافته است. کاربران نه تنها دیگر محدود به تصاویر مربع هستند بلکه کلیپ های ویدئویی نیز که از سال 2013 در دسترس هستند ، از 15 ثانیه به 60 ثانیه رسیده اند. همچنین یک ویژگی Stories و برنامه های مستقل با مارک اینستاگرام هم اکنون در دسترس هستند. 

اینستاگرام

پست اینستاگرام

وقتی رسانه خود را برای پست خود انتخاب کردید ، می توانید فیلتر اضافه کنید یا جهت گیری ، روشنایی ، کنتراست و موارد دیگر را ویرایش کنید. وقتی رسانه آماده است ، فقط روی «بعدی» ضربه بزنید تا جزئیات پست خود را پر کنید. 
زیرنویس بنویسید: هنگام انتشار پست شما زیرنویس شما دقیقاً زیر رسانه شما ظاهر می شود. می توانید به یک حساب اینستاگرام دیگر (یعنیusername) اشاره کنید و هشتگ (یعنی هشتگ) را در اینجا اضافه کنید. به حساب هایی که ذکر می کنید اعلانی در مورد آن دریافت می شود و وقتی کسی هشتگ مورد استفاده شما را جستجو کند پست شما ظاهر می شود. 
برچسب زدن به افراد: اگر در حال ارسال عکس یا مجموعه عکس هستید ، می توانید چندین حساب اینستاگرام را در هر عکس برچسب گذاری کنید. همچنین به حساب هایی که نشان می کنید اعلانی در مورد آن دریافت می شود. 
افزودن مکان: اگر رسانه شما عکس یا فیلم مکانی است ، می توانید برچسب موقعیت مکانی را به پست خود اضافه کنید. وقتی کسی پست ها را در آن مکان خاص جستجو می کند ، پست شما ظاهر می شود. 
اشتراک های اجتماعی: اگر سایر نمایه های شبکه های اجتماعی را به حساب اینستاگرام خود متصل کرده باشید ، می توانید با تغییر دادن کلید به راحتی پست های خود را در آن پروفایل ها به اشتراک بگذارید. 
این لحظه است ... وقتی پست شما آماده شد ، روی «اشتراک گذاری» ضربه بزنید و اینستاگرام پست شما را منتشر می کند. پست شما در فید همه افرادی که شما را دنبال می کنند نشان داده می شود. 

اگر مراحل را دنبال کرده باشید ، اولین پست اینستاگرام خود را ارسال کرده اید! عالی! 

یکی از بهترین روش ها برای رشد یک حساب کاربری اینستاگرام ارسال مداوم پست است. هنگام مطالعه 55 مارک در اینستاگرام ، اتحادیه متریک دریافت که برخی از مارک ها دنبال کننده خود را از دست می دهند ، زیرا به طور مداوم پست نمی گذارند .

روش تعامل در اینستاگرام

سه روش اصلی برای تعامل با سایر کاربران در اینستاگرام وجود دارد: شما می توانید بر روی عکس ها یا فیلم های آنها دو بار ضربه بزنید تا آنها را دوست داشته باشید. می توانید نماد حباب چت زیر عکسهای آنها را فشار دهید تا نظر دهید ، و می توانید به آنها پیام دهید. (برای هدایت پیام به شخصی ، روی نماد پیکان در کنار نماد حباب گپ ضربه بزنید.) همچنین می توانید افراد را در عکس ها برچسب گذاری کنید ، به نظرات با برچسب ها پاسخ دهید ، و هشتگ هایی را در اینستاگرام اضافه و استفاده کنید. 

برای ارسال عکس یا فیلم ، به زبانه دوربین بروید و از بین گالری (یا کتابخانه) ، عکس یا فیلم در پایین انتخاب کنید. انتخاب گالری به شما امکان می دهد از رول دوربین خود بارگذاری کنید ، در حالی که Photo and Video به شما امکان می دهد مستقیماً از برنامه Instagram عکس بگیرید یا ضبط کنید. 

هنگام عکاسی از عکس ، دو نماد بالای دکمه اصلی ضبط دایره ای مشاهده خواهید کرد. نماد سمت چپ بین دوربین جلو و عقب جابجا می شود ، در حالی که نماد سمت راست فلاش روشن می شود. همچنین می توانید بر روی تصویر گرفته شده ضربه بزنید تا روی یک نقطه خاص متمرکز شود. 

پس از ادامه عکس یا فیلم ، یک سینی فیلتر ظاهر می شود که در آن می توانید جلوه ای اعمال کنید. برای دسترسی به نوار لغزشی که به شما امکان می دهد شدت فیلتر را کم یا زیاد کنید ، روی جلوه دوبار ضربه بزنید. یک نماد مربع کوچک نیز در کنار کشویی وجود دارد که یک حاشیه سفید به دور تصویر شما اضافه می کند. هر فیلتر متفاوت است. 

در زیر سینی فیلتر دو گزینه وجود دارد: فیلتر و ویرایش. با کلیک بر روی ویرایش ، از تنظیم روشنایی و کنتراست گرفته تا تغییر ساختار ، اشباع ، رنگ و محو شدن ، در میان گزینه های دیگر ، می توانید تصویر خود را دقیق تنظیم کنید. همچنین می توانید با ضربه زدن روی نماد متمرکز بالای تصویری که ویرایش می کنید ، جلوه خاصی به نام Lux را تنظیم کنید. 

بعد از اتمام ویرایش ، روی دکمه بعدی در سمت راست بالای صفحه فیلترها ضربه بزنید. 

اشتراک گذاری 

با ضربه بعدی در سمت راست بالای صفحه فیلترها ، به صفحه ای دسترسی پیدا می کنید که به شما امکان می دهد عکس یا فیلم خود را با همه دنبال کنندگان یا یک دنبال کننده مستقیم با تغییر دادن گزینه بین دو گزینه در بالای صفحه خود به اشتراک بگذارید. این صفحه جایی است که می توانید زیرنویس اضافه کنید ، افراد را برچسب گذاری کنید و مکان خود را برچسب گذاری کنید ، همچنین اگر می خواهید پست خود را با سایر رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، انتخاب می کنید. 

اینستاگرام با فیس بوک ، توییتر ، تامبلر و فلیکر ادغام می شود ، به این معنی که فقط با روشن یا خاموش کردن هرکدام از شبکه های اجتماعی محبوب می توانید اشتراک گذاری کنید. 

داستانها 

Instagram Stories دقیقاً مانند ویژگی های Snapchat's Stories است. 

معامله در اینجا: با داستان های Snapchat ، می توانید چندین عکس فوری (معروف به فیلم و عکس) را که در طول روز گرفته شده است پخش کنید ، همراه با پوشش های مختلف doodles و برچسب ها و فیلترها و ماسک ها. این حلقه از ضربه محکم و ناگهانی پس از 24 ساعت ناپدید می شود ، در نتیجه حال و هوای زودگذر Snapchat حفظ می شود. اگر می خواهید حلقه داستان خود را دوباره جمع کنید ، فقط فیلم ها و عکس های بیشتری بگیرید و سپس آنها را پخش کنید. 

اکنون ، اینجاست که اینستاگرام وارد می شود ... 

اینستاگرام ویژگی Stories خود را به عنوان چیزی توصیف می کند که به شما امکان می دهد "تمام لحظات روز خود را به اشتراک بگذارید ، نه فقط آنهایی که می خواهید در نمایه خود داشته باشید". این ویژگی اساساً به شما امکان می دهد چندین عکس و فیلم را به اشتراک بگذارید ، و آنها با هم در "قالب نمایش اسلاید" ظاهر می شوند ، که به معنای حلقه است ، مانند Snapchat. و مطمئناً این عکس ها و فیلم ها ناپدید می شوند. 

همچنین می توانید داستانهای دیگران را مشاهده کنید - فقط به دنبال آخرین به روزرسانی های آنها در بالای خبرهای خود در صفحه اصلی یا زیر قسمت جستجو در صفحه جستجو / کشف باشید. مرکز راهنمایی اینستاگرام چندین راهنمای گام به گام دارد که همه آنچه را که باید در مورد یافتن و ارسال Stories بدانید توضیح می دهد. Pocket-lint در اینجا یک ویژگی توضیح دهنده نیز دارد . 

فیلترهای اینستاگرام

عادی - هیچ فیلتری اعمال نشده است. 
Clarendon - سایه ها را عمیق تر و روشن ها را روشن می کند. 
Gingham - به تصاویر ظاهری پرنعمت می بخشد و لحنی مایل به زرد اضافه می کند. 
Moon - یکی دیگر از افزودنیهای ظاهری قدیمی اما سیاه و سفید. 
لارک - قرمز کننده ها را کاهش داده و آبی و سبزها را افزایش می دهد. 
Reyes - ظاهری پر گرد و غبار و گرد و غبار اضافه می کند. 
Juno - رنگهای سرد را به رنگ سبز در می آورد ، رنگ های گرم را تقویت می کند ، باعث درخشش سفیدها می شود. 
Slumber - تصویر را کم رنگ می کند ، تیرگی و تأکید بر سیاه پوستان را اضافه می کند. 
Crema - ظاهری خامه ای اضافه می کند که هم تصویر را گرم و هم خنک می کند. 
لودویگ - اشباع جزئی که نور را نیز افزایش می دهد. 
Aden - جلوه ای طبیعی / آبی / سبز به آن می بخشد. 
Perpetua - ظاهر پاستلی اضافه می کند. 
Amaro - با تمرکز در مرکز ، به یک تصویر نور اضافه می کند. 
Mayfair - رنگ صورتی گرم ، وینتینگ ظریف را اضافه می کند ، در مرکز روشن می شود. 
Rise - درخشش را به تصویر می بخشد. 
هادسون - یک توهم "یخی" ، سایه های بلندتر ، رنگ سرد ، مرکز گول زدن را اضافه می کند. 
والنسیا - تصویر را کم رنگ می کند ، نوردهی را افزایش می دهد ، رنگ ها را گرم می کند. 
X-Pro II - رنگ را با رنگ طلایی ، کنتراست بالا ، ویکتینای خفیف افزایش می دهد. 
سیرا - نمای کمرنگ و ملایم تری به آن می بخشد. 
بید - به شما یک شکل تک رنگ ، رنگهای ظریف بنفش ، مرز سفید شفاف می بخشد. 
Lo-Fi - رنگ را غنی می کند ، سایه های قوی اضافه می کند ، دما را گرم می کند. 
مرغ زودرس - با رنگ آمیزی قهوه ای و دمای گرم ظاهری قدیمی به وجود می آورد. 
Brannan - کنتراست و نوردهی را افزایش می دهد و رنگی فلزی به آن می بخشد. 
Inkwell - مستقیم به سیاه و سفید می رود. 
Hefe - کنتراست و اشباع بالا ، مشابه Lo-Fi. 
نشویل - دما را گرم می کند ، کنتراست را کاهش می دهد ، میزان نوردهی را افزایش می دهد ، رنگ صورتی را اضافه می کند. 
Sutro - لبه ها را می سوزاند ، برجستگی ها / سایه ها را افزایش می دهد ، تمرکز خود را روی رنگ بنفش و قهوه ای قرار می دهد. 
توستر - با "سوزاندن" مرکز تصویر و ایجاد یک ویکنت نمایشی ، تصویر را پیر می کند. 
Walden - میزان مواجهه را افزایش می دهد و رنگ زرد اضافه می کند. 
1977 - نوردهی را افزایش می دهد ، رنگ قرمز و ظاهری کم رنگ به آن می بخشد. 
کلوین - میزان اشباع و دما را افزایش می دهد تا درخششی درخشان به آن بدهد. 
Stinson - تصویر را سبک می کند و رنگ را کمی شستشو می دهد. 
Vesper - رنگ زرد را برای احساس پرنعمت اضافه می کند ، در حالی که رنگ پوست را نیز صاف می کند. 
Maven - رنگ زرد اضافه می کند ، تصویر را تیره و سایه ها را عمیق تر می کند. 
Ginza - تصاویر را روشن می کند و درخششی گرم به آن می بخشد. 
Skyline - پانچ را به رنگها اضافه می کند و روشن می شود. 
Dogpatch - کنتراست را عمیق می کند و رنگ های روشن را شستشو می دهد. 
بروکلین - تصاویر را روشن می کند و رنگ های روشن را شستشو می دهد. 
هلنا - یک لحن نارنجی و مبهمی به تصاویر اضافه می کند. 
اشبی - به جلوه طلایی و جلوه ظریف و برجسته بدون عمیق شدن سایه ها می افزاید. 
جذابیت ها - رنگ قرمز را برای گرم کردن رنگ ها و در عین حال افزایش کنتراست اضافه می کند. 
Lux - عکس هایی را که کم نور هستند یا کنتراست ندارند تغییر شکل می دهد.