• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

معرفی بازی ps4 گیم بازی کامپیوتری

بازی ps4 گیم بازی کامپیوتری یکی از کلیدواژه های پرکاربرد در دنیای امروزی است.

در این صفحه از سایت جام ارژنگ به معرفی انواع بازی ps4 با شرح کامل و ذکر جزییات و تشریح و تحلیل بازیها پرداخته ایم.

 

معرفی اولین بازی ps4

Red Dead Redemption 

رستگاری مرده قرمز , داستان حماسی زندگی در قلب فراموش شده آمریکا است . دنیای پهناور و جوی این بازی همچنین پایه‌ای برای یک تجربه multiplayer آنلاین جدید فراهم می‌کند . آمریکا , 1899 . پایان دوره غرب وحشی آغاز شده‌است . پس از اینکه سرقت در شهر غربی  , آرتور مورگان و گروه واندر لیند , به شدت دچار خطا شد , مجبور به فرار شدند . این گروه با ماموران فدرال و بهترین شکارچی ها در توده ملت به دنبال آن است که به منظور زنده ماندن , از آن‌ها در مناطق مرکزی ناهموار آمریکا دزدی کنند و بجنگند . ارتور باید به عنوان عمیق‌تر شدن شکاف‌های درونی , گروه را از هم جدا کند , باید بین ایده‌آل‌های خود و وفاداری به باند که او را بزرگ کرده بود, انتخاب کند .

معرفی دومین بازی ps4.

Grand Theft Auto V

کلان‌شهر بزرگ غرقه در آفتاب  از مربیان کمک به خود , starlets و افراد مشهور لیست شده , زمانی که در صدر جهان رسانه قرار دارد , در حال تلاش برای ماندن در زمان رکود اقتصادی و کم‌ترین آن در تلویزیون واقعیت معمولی است . در میان این دیوانگی , سه مجرم منحصر به فرد شانس خود را برای بقا و موفقیت برنامه‌ریزی می‌کنند : مایکل که یک کلاه برداری حرفه‌ای است که به دنبال فرصت‌هایی برای پول جدی است . michael که یک رهبر سابق است که " بازنشستگی " او کم‌تر از او امید داشت , و ترور , یک مرد خشن که به واسطه این شانس برای یک امتیاز سریع و امتیاز بزرگ بعدی حرکت می‌کند . خدمه هواپیما, تقریبا ً از بین گزینه‌ها , همه آن‌ها را در یک سری از سرقت‌های مسلحانه و خطرناک که ممکن است آن‌ها را برای زندگی آماده کنند , به خطر می‌اندازد .

معرفی سومین بازی ps4

God of War

انتقام او بر خدایان  که در پشت سرش قرار دارد, اکنون به عنوان مردی در سرزمین‌های خدایان Norse و هیولاها زندگی می‌کند . در این دنیای خشن و unforgiving که او باید برای زنده ماندن بجنگد و به پسرش هم همین کار را بکند . به عنوان مربی و محافظ پسری که تصمیم گرفته بود احترام خود را به دست آورد, با فرصتی غیر منتظره نسبت به خشمی که مدت‌ها پیش او را مشخص کرده بود مواجه شد . او امیدوار است که او به خاطر the گذشته خود جبران کند . در جنگل‌های انبوه , کوه‌ها و قلمروهای مختلف Norse , خدای جنگ , تصویر جدیدی با  موجودات , هیولاها و خدایان وجود دارد . 

 

معرفی و تحلیل بازی Elden Ring

ساختار شکنی و آزمایش در صنعت گیم میتواند دو پیشامد به همراه داشته باشد. موفقیت و شکست. گاها یک بازی یا با ساختاری کاملا تازه و هیجان انگیز مخاطب را با دنیایی از ماجراجویی و هیجان رو به رو میکند و یا با وعده ی جهانی آزاد و پر محتوا یک دنیای پوچ و توخالی را به مخاطب عرضه میکند. Elden Ring از آن دسته بازی های ساختار شکن است. اما برای بهتر فهمیدن الدن رینگ نیاز است کمی توضیح بدهیم.

این بازی های ساختار شکن گاها در تاریخ صنعت پر قدمت گیم کم نیستند. از نسل NES و یا همان میکرو خودمان گرفته تا کنون نام های بزرگی مانند Super Metroid , Legend of Zelda , Resident Evil, Metal Gear Solid و ... با گیم پلی خاص و جدید باعث به وجود امدن یک ژانر جدید شده اند. اما هیچوقت تکامل این سبک ها در یک عنوان اتفاق نیوفتاده است. Metroid اولین بازی در ژانر مترویدوانیا بود که بخش اول نام این سبک را مال خود کرد و یک سبک جدید را معرفی کرد اما این سبک تا زمان Castlevania Syphony of the night تکمیل نشد و میتوان گفت که کستلوانیا بود که یک استاندارد برای این سبک قرار داد و باعث تکامل این سبک شد. در واقع کستلوانیا با ادغام بهترین محتوای متروید و کستلوانیا این سبک را به تکامل رساند و مترویدوانیا را به وجود آورد که اکنون با ساخته شدن بازی های بزرگی مانند Hollow Knight و Ender Lilies و Blasphemous این سبک در شرایط بسیار خوبی به سر میبرد.

حال بازی های جهان باز را در نظر بگیرید. با انتشار بازی های Grand Theft Auto در نسل 6 و معرفی این سبک رویای بازی هایی که در آن میتوانید آزادانه در دنیایی پر محتوا به گشت و گذار و ماجراجویی بپردازید در ذهن همه نقش بست. با پیشرفت زمان بازی های زیادی در این سبک معرفی شدند که باعث ارتقاء و قدرتمند شدن این سبک شدند. آثاری مانند Red Dead Redemption , Assassin's Creed 2 , The Wither 3 و آثار بی شماری دیگر. اما همه ی این بازی ها با وجود داشتن نام جهان باز , نتوانستند مفهوم آزادی را در بازی القاء کنند زیرا در باطن این بازی ها یک مسیر تعیین شده دارند که شما را به ماموریت اصلی هدایت کنند. گرچه همه ی آثار نام برده با کیفیت و جذاب هستند و تجربه آنان به همه پیشنهاد میشود اولین بار در سال 2015 بازی Metal Gear Solid V Phantom Pain ساخته Hideo Kojima بود که مفهوم آزادی را به مخاطب نشان داد. شما در نقش Snake به محل ماموریت می روید و در این جا دیگر کنترل در دستان شماست تا از هر مسیری که می خواهید با هر روشی که در نظر دارید بدون هیچ راهنمایی و با دستانی باز و پر از ابزار برای آزمون و خطا به دل ماموریت بزنید.

حال این محتوا را در یک دنیای بزرگ تصور کنید. به جای کمپ دشمن و سربازان یک جهان زنده و و پر رمز و راز که در هر نقطه آن یک راز نهفته است را قرار دهید. بازی Legend of Zelda Breath of the wild همان چیزی است که توصیف کردیم. این اثر به قدری ساختار شکن و تازه بود که یک استاندارد جدید در سبک بازی های جهان باز قرار داد. بازی هایی مانند Death Stranding و چند عنوان دیگر از این سبک جدید در بازی های جهان باز بهره بردند اما نتوانستند جادوی Zelda را تکرار کنند. حتی خود نینتندو نیز از سبک جهان بازی BOTW در ساخت آثاری مانند Super Mario Odyssey استفاده کرد که نتیجه آن یک بازی جذاب و تکرار نشدنی بود اما باز هم Zelda تجربه ی بی همتا بود.

حال برویم سراغ Souls . در سال 2009 کمپانی کمتر شناخته شده آن زمان یعنی From Software دست به ساخت یک بازی جاه طلبانه با نام Demon Souls زد و با موفقیت خوبی رو به رو شد اما تا سال 2011 و ساخت بازی Dark Souls بود که سبک سولز لایک در صنعت جا افتاد. یک بازی بسیار سخت با ساختاری مترویدوانیا گونه که توانایی های شما را در هر قسمت بیشتر از قبل به چالش می کشد. همانطور که انتظار می رفت عناوینی از این سبک منتشر شدند که موفق ترین های آنان Nioh هستند. اما دارک سولز و دنباله های آن و دو ساخته دیگر همین استودیو یعنی Bloodborne و Sekiro در صدر ماندند.

حال جدید ترین ساخته From Software و هیدتاکا میازاکی یعنی الدن رینگ ترکیبی از Dark Souls و Zelda Breath of the wild را ارائه میدهد که از هر جهت موفق بوده است.

همه چیز از دنیا و نقشه بزرگ و پر محتوا گرفته تا طراحی زیبا و بی نقص Dungeon ها و جهان باز اثر همه و همه بی نظیر هستند. گردش و اکتشاف در محیط و مبارزه با دشمنان از بزرگترین نقاط قوت الدن رینگ است. مکانیک های هک اند اسلش و مبارزه بازی با ادغام سیستم مبارزه ی آثار سابق استودیو یعنی Dark Souls , Bloodborne و Sekiro طراحی شده و میتوان آن را نقطه تکامل آثار From Software دانست و با اضافه شدن مکانیک های دیگری مانند سوار کاری و مخفی کاری بازی هیجان و آزادی در عمل را به اوج رسانده.

دشمانی که برای مبارزه با هر یک باید یک استراتژی خاص به کار ببرید تا بتوانید آن ها را شکست داده تا بتوانید خودتان را level up کرده و قوی تر شوید تا در بازی پیشرفت کنید. سیستم لول آپ و سیو بازی شبیه به سیستم bone fire در عناوین سولز است که در آن میتوانید مواردی مانند Streangth , stamin و ... را افزایش دهید. به یاد داشته باشید که بازی همواره به شما دشمنان جدید معرفی میکند که برای شکست هر یک باید یک استراتژی خاص به کار ببرید.

باس فایت های بازی نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردار اند. تا جیی که هیچ باس فایتی به قبلی شبیه نیست. هر یک رفتار خاص و نوع حمله ی خاص و نقاط ضعف و قوت خود را دارند که باعث می شوند تا بازیکن از تمام چیزی که یاد گرفته استفاده کند تا از این چالش ها عبور کند.

محتوای بازی انقدر بالا است که گاها در حال اکتشاف و گردش در محیط به چیز هایی کاملا تازه برخورد میکنید که ممکن است دفعه اول اصلا متوجه آنان نشده باشید . همچنین بازی پر است از اشاره به عناوین قبلی souls و اینگونه ارزش تکرار و گشت و گذار در محیط بسیار بالا میرود که حتی عناوینی مانند Wither 3 و Red Dead Redemption 2 را به چالش می کشد. جتی در بازی یک ادای احترام به سری مانگا و انیمه Berserk وجود دارد که یک بزرگداشت برای Kentaro Miura می باشد.

طراحی بصری بازی از بخش تنوع در محیط و تنوع در دشمنان و باس فایت ها کم نظیر و خاص است.در بخش صدا گذاری و طراحی صدا بازی عملکرد فوق العاده داشته و موسیقی بازی را نیز می توان در یک کلام گوش نواز خطاب کرد که هر چه بیشتر به رازآلود شدن این بازی کمک میکند.

Elden Ring یکی از بهترین عناوین تاریخ است و می توان آن را در کنار آثاری مانند Wither 3 , Red Dead Redemption , Legend of Zelda BOTW به عنوان یکی از بهترین بازی های جهان باز قرار داد که تجربه آن به همگان واجب است.