• طراحی سایت

بازی سئو

بازی سئو شاید یک کلیدواژه خنده دار باشد ممکن است اصلا کسی این کلیدواژه را جستجو نکند اما نوشتن اینگونه مقالات شاید یکی از راههایی باشد که میتواند به یک وب سایت جهت رسیدن به صفحه اول گوگل کمک کند یکی از راهکارهای پیشنهادی موتورهای جستجو استفاده از کلیدواژه کم رقابت است مانند همین کلمه بازی سئو که بعید ایت دارای رقابتی باشد اما ممکن است بمرور زمان و با ایجاد مطالب ناب در رابطه با دو کلمه بازی و سئو بتوان خوانندگان و کاربران جدیدی جذب کرد و این افزایش کاربر موجب میشود که روزی حتی آن وب سایت با کلمه بازی و یا کلمه سئو در صفحه اول گوگل قرار بگیرد بنابر این بازی سئو نیز شامل همین ترفند و راهکار است که هم در سایت های خارجی و ایرانی نیز این کلمه واژه بکار گرفته شده است.

بازی سئو تا آنجا پیش رفته است که برخی از سایت ها کلماتی بعنوان بازی آنلاین سئو،یا بازی گروهی سئو یا بازی سئو در گوگل را نیز بکار برده اند که نگاهی کوتاه و گذرا نشان میدهد اصل هدف نویسندگان این مطالب جذب مخاطب است بنابر این کار خود را با کلیدواژه ای کم رقابت مانند بازی سئو شروع کرده اند .

بازی سئو چیست

بازی سئو شامل بکار گیری بهتر قوانین و اصول بهینه سازی وب سایت است جهت رسیدن به صفحه اول گوگل باید بازی سئو را بخوبی بلد بود .

بازی سئو شاید کلمه چندان جالبی برای حضور در صفحه اول گوگل نباشد بعید است چمین واژه ای از طرف کاربران گوگل سرچ شود شاید خنده دار به نظر بیاد که اصلا بازی سئو چه نوع بازی میتواند باشد اما مسلما با کمی دقت میتوان پی برد که ایجاد کننده این واژه بازی سئو با یک تیر دو هدف را نشانه رفته است هم کلمه بازی که در گوگل از ایندکس بسیار بالایی برخوردار است و هم کلمه سئو که قدرت و قوت خودش را دارا میباشد و هم کلید واژه ای است که از رقابت کمتری برخوردار است اما وقتی در صفحه اول گوگل سرچ کنید برخی فکر میکنند منظور بازی سئو چون هیون بازیگر کره ای منظور نویسنده مقاله وب سایت است بهر حال هرچه که هست شاید کلمه چندان مورد اعتنایی نباشد اما سئو نیز برای خود قوانینی دارد که میتوان با آن تکنیک ها بازی کرد شاید بازی سئو به همین منظور است که با تکنیک های سئو چگونه برخورد کرده و از آن استفاده کنیم شاید میتوان چند سایت را در نظر گرفت که یک تیم سئوکار هرکدام روی این وب سایت ها فعالیت دارند تا از طریق سئو بتوانند سایت خود را زودتر به صفحه اول گوگل برسانند پس با ما در بازی سئو و شناخت تکنیک های و ترفندهای آن همراه شوید.

بازی سئو

قصه گویی و سئو می تواند خلاف واقع باشد

بخش مهمی از سئو به استفاده از کلمات مناسب - کلماتی که می خواهید برای آنها پیدا شود - در متن شما متمرکز شده است. اما اگر از داستان سرایی استفاده می کنید ، اگر از استعاره استفاده می کنید. اگر با ساختن مثالی داستانی را بیان کنید ، این احتمال وجود دارد که در آن زمان از عبارت اصلی تمرکز خود استفاده نکنید.

در ابتدای پستی که هم اکنون می خوانید ، من یک داستان کوچک در مورد میا به اشتراک گذاشتم. در آن داستان ، من از کلمه کلیدی تمرکز خود - کلماتی که می خواهم با آنها رتبه بندی کنم ، با این پست خاص استفاده نمی کنم . من می خواهم با " SEO داستان سرایی " رتبه بندی کنم. اما در کل پاراگراف اول ، کلمه "داستان سرایی" ظاهر نمی شود. این به خودی خود برای سئو سایت شما مفید نیست. پلاگین Yoast SEO قطعاً استفاده از کلیدواژه تمرکز در پاراگراف اول شما را پیشنهاد می کند. بنابراین ، شما یک گلوله خواهید داشت که سبز نمی شود. که خوب . کاملاً مشکلی نیست که یک پاراگراف - یا دو - داشته باشید که شامل عبارت کلیدی تمرکز نباشد.

 داستان سرایی یک تاکتیک خوب سئواست

داستان سرایی برای سئو خوب است زیرا خواندن پست شما را زیبا می کند. و ، ایجاد محتوای مورد پسند مردم دقیقاً همان چیزی است که گوگل می خواهد. اگر در حال نوشتن پست های وبلاگ هستید ، مردم از خواندن لذت می برند ، شانس خود را برای کسب رتبه بالا در Google افزایش می دهید.

اگر افراد محتوای شما را دوست دارند ، احتمال ماندگاری بیشتر افراد در وب سایت شما نیز بیشتر خواهد بود. زمان شما در صفحه افزایش می یابد و نرخ گزاف گویی شما کاهش می یابد. این عوامل کمک شایانی به رتبه بندی پست شما می کنند.

در کنار جذابیت بیشتر خواندن پست وبلاگ ، داستان سرایی به دلیل دیگری برای سئو مفید است. اگر افرادی پست شما را دوست داشته باشند ، احتمال دارد با آن درگیر شوند. آنها نظر خواهند گذاشت آنها آن را در سیستم عامل های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. در حال حاضر بازدید از پست شما افزایش می یابد. اما این موارد همچنین احتمال رتبه بندی یک پست توسط Google را افزایش می دهد. Google محتوایی را دوست دارد که با ذهن مردم نوشته شده باشد. Google متوجه خواهد شد که افراد دوست دارند متن شما را بخوانند و این امر منجر به رتبه بندی بالاتر در طولانی مدت خواهد شد.

سئو سلطان است

حتی با تغییر فناوری همیشه در حال تغییر تعریف بسیاری از جنبه های استراتژی محتوا ، سئو هنوز هم سلطان بازی است. امروزه 93٪ از تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو آغاز می شود و سه نتیجه برتر جستجوی Google 75٪ کل کلیک ها را تشکیل می دهد. اطمینان از اینکه رتبه بندی محتوای شما به خوبی انجام می شود یک امر بازاریابی است. 
برای افراد تازه وارد صحنه ، سئو یا بهینه سازی موتور جستجو عبارت است از نوشتن و تغییر محتوا و کد برای بهبود رتبه سایت در نتایج موتور جستجو. برای رتبه بندی سایت ها ، موتورهای جستجو مانند Google و Bing به خزیدن و فهرست بندی وب می پردازند تا نتایج را به سوالات کاربران جستجو در اینترنت ارائه دهند. 
خرد کردن سئو به همان اندازه شناخت سیستم رتبه بندی موتور جستجو به همان اندازه است که می دانیم مشتریان به دنبال چه چیزی هستند. در حالی که چند اصل همیشه سبز سئو وجود دارد که همه باید در اختیار داشته باشند ، فناوری های در حال ظهوری مانند صوت و هوش مصنوعی و اهمیت روز افزون بهینه سازی سایت ها برای کاربران تلفن همراه ممکن است به این معنی باشد که زمان آن است که نگاهی دوباره به استراتژی سئو خود بیندازیم.
سئو سلطان است

استراتژی بازی سئو

استراتژی بازی سئو چیست و چگونه باید برنده بازی سئو باشیم
به نظر می رسد که هرکسی استراتژی متفاوتی برای موفقیت در بازی بهینه سازی موتور جستجو (سئو) دارد. برخی از افراد به شما می گویند که نوشتن متن متنوع با کلمات کلیدی به شما پاسخ می دهد. دیگران می گویند رتبه بندی براساس کمیت و کیفیت پیوندهای ورودی شما است. 
هنوز دیگران استدلال می کنند که فقط برچسب های متا مهم هستند. و سپس آن گروه نفرت انگیز از کلاه های سیاه و سفید SEO شناخته شده وجود دارد که دارای یک قفل دار پر از ترفندهای اب زیر کاه هستند که برای فریب Google برای گرفتن رتبه بندی طراحی شده اند. 
راه دستیابی به یک وب سایت موفق ترکیبی از استراتژی های فوق است ، البته منهای تکنیک های منحرف کلاه سیاه. اینها فقط یک منفی بزرگ هستند ، علی رغم اینکه ممکن است به شما نتایج کوتاه مدت بدهند. در ساده ترین شکل ، سئوی خوب به معنای قرار دادن بازدید کنندگان در اولویت است ، و به آنها تجربه لذت بخشی می بخشد. 
اطلاعاتی را که آنها به دنبال آنها هستند به صورت جامع و آسان برای یافتن ارائه دهید و Google با رتبه بندی خوب به شما پاداش می دهد. 
وب سایت خود را با رقبا مقایسه کنید 
پرده ها را بردارید و به اطراف نگاه کنید. بدانید که از نظر بازاریابی در صنعت شما چه می گذرد و وب سایت شما چگونه از نظر رقابت اندازه گیری می کند. 
این مثال ساده را در نظر بگیرید. اگر 3 صفحه مطالب درباره موضوع X داشته باشید و رقابت شما دارای 10 صفحه در مورد موضوع X باشد ، به احتمال زیاد رقابت شما بالاتر از شما خواهد بود. منطقی است که سایت رقیب شما در گوگل به عنوان مرجع موضوع ، به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ 
اگر تمام اطلاعات وب سایت شما "فروش" باشد ، و اطلاعات موجود در وب سایت رقیبتان بسیار اطلاعاتی است ، باز هم ، وب سایت رقیب شما بهتر از شما خواهد بود. 
اگر حقایق مهم در گوشه های تاریک وب سایت شما دفن شود ، یافتن آن دشوار است و شاید به صورت PDF یا Flash باشد ، و اطلاعات رقیب شما در مرکز و مرکز باشد ، باز هم رقیب شما از شما پیشی خواهد گرفت. و سرانجام ، اگر از دریافت پیوندهای ورودی غافل شده اید یا متا تگ های شما شامل کلمات کلیدی اصلی شما نیستند ، با چندین اعتصاب علیه خود وارد بازی شده اید.
استراتژی بازی سئو

پیکره بازی سئو

سئو فرآیند بهینه سازی پیکره وب سایت

سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو است و فرآیندی است که برای بهینه سازی پیکربندی فنی وب سایت ، مرتبط بودن محتوا و محبوبیت پیوند وب استفاده می شود ، بنابراین صفحات آن می توانند به راحتی قابل جستجو ، مرتبط تر و محبوب تر در مورد سوالات و جستجوی کاربر باشند و در نتیجه ، موتورهای جستجو رتبه بندی آنها را بهتر می کنند.موتورهای جستجو با ارائه محتوایی که نیازهای جستجوی کاربر را برآورده می کند ، تلاش در زمینه جستجوگرها را که هم به تجربه جستجوی کاربر و هم برای رتبه بندی صفحه سود می بخشد توصیه می کنند. این شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین ، توضیحات متا و عناوین اصلی ، حاوی آدرس های توصیفی با کلمات کلیدی به جای رشته های اعداد و علامت گذاری طرح برای تعیین معنای محتوای صفحه ، از جمله بهترین روشهای جستجوگرها است.

فرآیند بازی سئو

سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است ، که به شما کمک می کند تا صفحه شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای سو الات مرتبط و هدفمند رتبه بالاتری داشته باشد - و بنابراین ، برای جذب کلیک های کاربر بیشتر ، زیرا آنها تمایل دارند روی اولین نتیجه کلیک کنند - تا بازدید شما بیشتر شود. سایت .شما می توانید صفحات خود را بر اساس آنچه موتورهای جستجو در یک وب سایت جستجو می کنند بهینه سازی کنید ، که با ادامه روند فن آوری تغییر می کند. و اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، می توانید حضور وب خود را تنظیم کنید تا از مفید و آموزنده بودن آن اطمینان حاصل کنید.اما سئو همیشه به این شکل نبوده است. در روزهای ابتدایی اینترنت ، موتورهای جستجو سایت ها را بر اساس تعداد استفاده هر کلمه از کلمات کلیدی خاص در سایت ها ، رتبه بندی می کنند . این منجر به روشی شد که به آن "پر کردن کلمات کلیدی" می گویند و این بدان معنی است که حتی سایت های با کیفیت بالا نیز می توانند به راحتی دفن شوند. اکنون گوگل کیفیت را بر تراکم کلمات کلیدی اولویت دارد.اگر وب سایتی دارید ، خبر خوبی است ، زیرا می توانید برای ایجاد سایتی که احتمال بالاترین رتبه شما را دارد ، وقت و استعداد خود را صرف کنید برای یادگیری نحوه کار ، باید نحوه کار موتورهای جستجو را بفهمید. ما به عنوان مثال از گوگل استفاده خواهیم کرد زیرا بیشترین جستجوها را در جهان انجام می دهد.

شروع بازی سئو

نقطه شروع بازی سئو کجاست 

نقطه شروع بازی سئو ایجاد محتوای ناب است محتوای غیر تکراری و مبتنی بر تحقیق که از سایت دیگری کپی نشده باشد شاید بتوان محتوا را بعنوان پادشاه seo نامید همه کاره مطلق در بهینه سازی وب سایت شما محتواست برای اینکار باید فکر کنیم و مطالبی ایجاد نماییم که خواننده با خواندن آن دچار هیجان و تحرک شود مطلبی بیاموزد و به دانستنی های او افزوده شود گوگل بدنبال این است که کاربران با مراجعه به وب سایت ها به آموزش های جدید دست پیدا کنند کاربران بسیار از فریب خوردن دلخور میشوند با محتوای بی کیفیت دیگر کاربر به سایت ما مراجعه نمیکند و این یعنی اینکه ما بازی سئو را باخته ایم بنابر این به محتوای وب سایت خود اهمیت بیشتری بدهیم.

در حالی که تبلیغات پولی ، رسانه های اجتماعی و سایر سیستم عامل های آنلاین می توانند باعث ایجاد ترافیک در وب سایت ها شوند ، اکثر ترافیک آنلاین توسط موتورهای جستجو هدایت می شوند.نتایج جستجوی ارگانیک املاک و مستغلات دیجیتال بیشتری را پوشش می دهد ، برای جستجوگران باهوش معتبرتر به نظر می رسد و نسبت به تبلیغات پولی کلیک های بیشتری را دریافت می کند. به عنوان مثال ، از کل جستجوهای ایالات متحده ، فقط 2.8 ~ از مردم روی تبلیغات پولی کلیک می کنند.به طور خلاصه: سئو دارای 20 ~ فرصت ترافیک بیشتر از تبلیغات کلیکی در تلفن همراه و دسک تاپ است.سئو همچنین یکی از تنها کانال های بازاریابی آنلاین است که اگر به درستی تنظیم شود ، می تواند به مرور سود خود را پرداخت کند. اگر محتوای جامعی را ارائه دهید که شایسته رتبه بندی برای کلمات کلیدی مناسب باشد ، بازدید شما می تواند با گذشت زمان گلوله برفی داشته باشد ، در حالی که تبلیغات برای ارسال بازدید به سایت شما به بودجه مستمر نیاز دارد.موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند ، اما هنوز به کمک ما نیاز دارند.بهینه سازی سایت شما به ارائه اطلاعات بهتر به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما به درستی نمایه سازی و در نتایج جستجو نمایش داده شود.

شروع بازی سئو

بازی سئو:طراحی پاسخگو

بخش دوم بازی سئو طراحی پاسخگو 

اما بخش دوم و مهم بازی سئو طراحی پاسخگو میباشد در دنیای امروزه بیشتر کاربران اینترنت از طریق گوشی تلفن همراه به گوگل مراجعه میکنند طراحی وب سایت شما باید به گونه ای باشد که کاربران بتوانند براحتی از طریق دستگاه تلفن همراه خود بدان دسترسی داشته باشند متن خوانا باشد پراکندگی وجود نداشته باشد و چشمان کاربر از دیدن وب سایت شما دچار آزردگی نشود این دومین نقطه مهم از بازی سئو است بنابر این ایجاد قالب سایت بصورت ریسپانسیو respansive میتواند بسیار به seo سایت ما کمک نماید و این عمل مورد استقبال موتورهای جستجو میباشد.
بازی سئو کدامست

موتورهای جستجو می خواهند به شما در موفقیت کمک کنند. در واقع ، گوگل حتی یک راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجو دارد ، دقیقاً مانند راهنمای مبتدیان! آنها همچنین کاملاً از تلاشهای انجمن جستجوگرها پشتیبانی می کنند. کنفرانس های بازاریابی دیجیتال به طور منظم مهندسان و نمایندگان موتورهای جستجوی بزرگ را به خود جلب می کنند.گوگل از طریق تالار گفتمان راهنمای مرکزی وب مستر و با میزبانی پاتوق های ساعت اداری زنده به مدیران وب و سئو سایت کمک می کند. در حالی که دستورالعمل های مدیر وب سایت از موتور جستجو به موتور جستجو دیگر متفاوت است ، اصول اساسی آن ثابت می ماند: سعی نکنید موتورهای جستجو را فریب دهید. در عوض ، یک تجربه آنلاین عالی برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید. برای انجام این کار ، دستورالعمل های موتور جستجو را دنبال کنید و قصد کاربر را برآورده کنید.

کلمات کلیدی:بازی سئو

استفاده مناسب از کلمات کلیدی

مهم است که از کلمات کلیدی خود در عناوین و محتوای خود استفاده کنید ، زیرا بازدیدکنندگان در صورت مشاهده اصطلاحاتی که در آن جستجو کرده اند ، احتمالاً در یک صفحه می مانند. استفاده از کلمات کلیدی در محتوای شما توسط گوگل به عنوان عامل رتبه بندی استفاده می شود ، بنابراین انجام این کار می تواند به بهبود موقعیت سایت شما کمک کند.فقط مطمئن شوید که از این کلمات کلیدی به طور طبیعی استفاده می کنید ، زیرا گوگل بهتر و بهتر توانسته است تشخیص دهد که افراد در حال پر کردن کلمات کلیدی محتوای خود هستند. هر زمان محتوا ایجاد می کنید ، بر موارد مهم مخاطبان خود تمرکز کنید ، نه اینکه چند بار بتوانید یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی را در آن محتوا قرار دهید. اگر چنین کاری انجام دهید ، معمولاً کلمات کلیدی مهم را بهینه می کنید.اگرچه استفاده از کلمات کلیدی در چندین مکان در سایت شما خوب است ، اما در این زمینه زیاده روی نکنید و گوگل صفحات وب شما را در نتایج جستجو پایین می آورد.

بازی سئو ارزان

کلمات کلیدی سئو شما کلمات کلیدی و عباراتی در محتوای وب شما هستند که امکان یافتن سایت شما از طریق موتورهای جستجو را برای افراد فراهم می کند. وب سایتی که به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است "با همان زبان بازدیدکننده بالقوه خود صحبت می کند" با کلمات کلیدی برای جستجوگرها که به اتصال جستجوگران به سایت شما کمک می کند. کلمات کلیدی یکی از عناصر اصلی سئو هستند .به عبارت دیگر ، شما باید بدانید که چگونه مردم به دنبال محصولات ، خدمات یا اطلاعاتی هستند که شما ارائه می دهید ، تا یافتن شما برای آنها آسان شود - در غیر این صورت ، آنها در یکی از صفحات دیگر موجود در نتایج گوگل پیاده سازی کلمه کلیدی سئو به سایت شما کمک می کند بالاتر از رقبا قرار بگیرد.به همین دلیل تهیه لیستی از کلمات کلیدی یکی از اولین و مهمترین مراحل در ابتکار عمل بهینه سازی موتور جستجو است. کلمات کلیدی و سئو در ارتباط با اجرای یک کمپین بازاریابی جستجوگر برنده مستقیماً بهم متصل می شوند. از آنجا که کلمات کلیدی بنیادی سایر تلاشهای شما در زمینه سئو هستند ، ارزش زمان و سرمایه گذاری را دارد تا اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی سئو با مخاطبان شما بسیار مرتبط هستند و به طور موثر برای عمل سازماندهی می شوند.

کلیدواژه های مرتیط:بازی سئو چیست،رقایت کلیدواژه بازی سئو،آیا بازی سئو وجود دارد،مدیریت بازی سئو،تکنیک های بازی سئو

 

استراتژی بازی سئو

قبل از بهینه سازی وب باید نگاهی به استراتژی بازی سئو سایت خود بیندازیم تکنیک های خود را مرور کرده و مهره های اصلی سئو را فراخوان دهیم.

حتی با تغییر مجدد فناوری که بسیاری از جنبه های استراتژی محتوا را دوباره تعریف می کند ، سئو هنوز هم سلطان است. امروزه 93٪ از تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو آغاز می شود و سه نتیجه برتر جستجوی Google 75٪ کل کلیک ها را تشکیل می دهد. اطمینان از اینکه رتبه بندی محتوای شما به خوبی انجام می شود یک امر بازاریابی است.

برای افراد تازه وارد صحنه ، سئو یا بهینه سازی موتور جستجو عبارت است از نوشتن و تغییر محتوا و کد برای بهبود رتبه سایت در نتایج موتور جستجو. برای رتبه بندی سایت ها ، موتورهای جستجو مانند Google و Bing به خزیدن و فهرست بندی وب می پردازند تا نتایج را به سوالات کاربران جستجو در اینترنت ارائه دهند.

خرد کردن سئو به همان اندازه شناخت سیستم رتبه بندی موتور جستجو به همان اندازه است که می دانیم مشتریان به دنبال چه چیزی هستند. در حالی که چند مورد از اصول همیشه سبز سئو وجود دارد که همه باید در اختیار داشته باشند ، فناوری های در حال ظهوری مانند صوت و هوش مصنوعی و اهمیت روزافزون بهینه سازی سایت ها برای کاربران تلفن همراه ممکن است به این معنی باشد که زمان آن است که نگاهی دوباره به استراتژی سئو خود بیندازیم.

بازی سئو

ابزار بازی سئو

از خارج کمک بگیرید
قبل از شروع ، مهم است که یک حسابرسی از سایت خود انجام دهید تا مشخص کنید که در آن وضعیت خوبی دارید و جایی برای رشد وجود دارد. برخی از ابزارها برای انجام کار عبارتند از:

Website Grader: این ابزار رایگان برنده جایزه از HubSpot یک نمای کلی از آنچه که از نظر بازاریابی در سایت شما به خوبی پیش می رود ، ارائه می دهد.

monitorbacklinks.com: ابزاری برای ارزیابی وب سایت های لینک دهنده به سایت شما و موارد دیگر.
Market Goo: یک گزارش وب سایت رایگان در مورد نحوه عملکرد سایت شما در مناطق اصلی SEO مانند ترافیک دریافت شده ، تلفن همراه و غیره.
Moz: یک نرم افزار پرداخت شده و ابزار داده SEO است که به افزایش بازدید ، مشاهده سایت و رتبه بندی در نتایج موتور جستجو کمک می کند.
وقتی دانستید که در کجا ایستاده اید و کجا باید پیشرفت کنید ، می توانید اقدامات لازم را برای بهتر شدن انجام دهید.

نصب یک افزونه برای کمک به SEO اضافی نیز می تواند روش خوبی برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو و دیده شدن آنلاین شما باشد. پلاگین های بی شماری برای انتخاب وجود دارد ، اما مورد علاقه طرفداران و متخصصان تا حد زیادی Yoast است که می توانید با کلیک چند دکمه نصب کنید.

 

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)