• طراحی سایت
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • غرفه آرایی

مجله تبلیغات

چرا تبلیغات در مجلات سودمند است مجله تبلیغات بخاطر دسترس بودن و محتوای گرافیکی و استفاده در همه مکانها و الهاک دهی به خوانندگان بسیار معتبر است.
هیچ رازی نیست که عصر دیجیتال ، حتی 10 سال پس از انتشار اولین آیفون ، به طور فزاینده ای در برنامه روزمره ما ادغام شده است. ما قادر به انجام کار خود ، برقراری ارتباط جهانی و خواندن نشریات به صورت الکترونیکی تقریباً در هر مکان هستیم.

در حالی که فناوری همچنان در حال توسعه و درهم آمیختگی بیشتری با زندگی روزمره ما است ، مردم همچنان لمس می کنند. مردم عاشق نگه داشتن یا لمس چیزی هستند. در حقیقت ، بررسی نیلسون برای دومین سال متوالی فروش کتاب الکترونیکی و افزایش فروش چاپ در انگلستان کاهش نشان می دهد. دنیای ما از فناوری و تبلیغات دیجیتالی اشباع شده است. مردم با علاقه مجدد به چاپ به این اشباع پاسخ می دهند. تعدادی از مجلات بصورت آنلاین مانند مجله گذشته و مجله اسپین منتشر می شوند ، اما اخیراً تهیه نسخه چاپی را نیز آغاز کرده اند.

افزایش علاقه به تبلیغات چاپی این علاقه مجدد به انتشارات چاپی را به دنبال داشته است. روش های زیادی وجود دارد که شرکت شما می تواند از تبلیغات مجله بهره مند شود و ما چند مورد را در زیر ذکر کرده ایم.

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان

مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

رسیدگی هدفمند مجله تبلیغات

مجلات برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص بسته به موضوع یا موضوع ایجاد می شوند. این بدان معنی است که تبلیغات در هر اسپرد با محتوای مجله مرتبط است. این تضمین می کند که تبلیغات شما در معرض دید مخاطبانی قرار خواهد گرفت که به محصولاتی مانند شما اهمیت می دهند ، زیرا خواننده مطالب مجله را مهم می داند.

کیفیت بالای مجله تبلیغات

توجه متمرکز
مواد چاپی توجه خواننده را به خود جلب می کند. اگر مخاطبان شما از نظر جسمی نسخه ای از یک مجله را در دست دارند ، آنها فرصت ندارند چندین فرم رسانه را چند کار کنند. به احتمال زیاد شما توجه کامل آنها را خواهید داشت.

کیفیت بالا
به طور معمول ، مجلات تصاویر با کیفیت بالا ارائه می دهند. این امکان را برای بهترین نمایش محصول شما فراهم می کند. روزنامه ها و نامه های مستقیم از تأثیر کمی برخوردار هستند زیرا تصویر یکسانی را برای تبلیغات شما ارائه نمی دهند.

این ساده است - مجلات می فروشند و تبلیغات آنها ROI را افزایش می دهد. با مزایای بی شماری که ایجاد بازاریابی چاپی م noثر نیست و به خوبی کار می کند. از آنجا که محبوبیت مجلات در حال افزایش است ، زمان خوبی برای شرکت ها برای سرمایه گذاری در تبلیغات چاپی است.

مزایای مجله تبلیغات چیست؟

مزایای تبلیغات مجله چیست؟استراتژی تبلیغات محلی،چگونه می توان از مجلات فروش درآمد کسب کرد،نکات فروش آگهی را چاپ کنید.
نمونه هایی از اخلاق مشکوک بازاریابی
در قرن 21 ممکن است تبلیغات در مجلات چاپی یا دیجیتال بی معنی به نظر برسد. تلویزیون به میلیون ها مشتری بیشتر می رسد. هزینه تبلیغات در وب سایت شما کمتر از تلویزیون است. و آیا مجلات به چپ و راست تا نمی شوند؟
در حقیقت ، صنعت مجله ، حتی در نسخه چاپی ، عملکرد خوبی دارد. مجلات جدید دائماً در حال ظهور هستند و تعدادی از آنها موفق و موفق می شوند. خرید فضای تبلیغاتی شاید ارزان نباشد اما می تواند موثر باشد.

مزایای مجله تبلیغات

تمرکز علائق در مجله تبلیغات

تمرکز باریک علایق
تلویزیون کابلی دارای برخی کانال های طاقچه است ، اما مجلات تخصصی را به سطح بعدی می رسانند. تبلیغات در یک مجله که مخاطبان زیادی از علاقه مندان یا متخصصان را به خود جلب می کند ، مخاطبان را بسیار دقیق هدف قرار می دهد.


Cigar Aficionado منحصراً مخصوص خوانندگان سیگار کشیدن است. خوانندگان Writers Digest به هر چیزی که به حرفه نویسندگی آنها کمک کند علاقه مند هستند. Crossties کتاب مقدس صنعت تلاقی راه آهن است. اگر یک مجله در خدمت جمعیتی رویایی شما باشد ، می تواند یک مسابقه در بهشت ​​باشد.

همانطور که گفته شد ، مجلات نمی توانند مشتریان را همانطور که یک پست مستقیم یا کمپین بازاریابی تلفنی می تواند هدف قرار دهند. شما نرخ تبلیغات را بر اساس تعداد کل خوانندگان پرداخت خواهید کرد ، حتی اگر فقط به برخی از مشترکین علاقه مند باشید - به عنوان مثال افراد بسیار متمول ، بسیار جوان ، مجرد  برای یک مجله بزرگ ، این ممکن است ارزش تبلیغات را نداشته باشد.

راحتی مجله تبلیغات

روزهایی که مردم می توانستند روی تبلیغات اینترنتی کلیک کنند و نگران ویروس ها ، فیشینگ یا سایر حملات هکری نباشند ، گذشته است. این مسئله در تبلیغات چاپی وجود ندارد. همین واقعیتی که شما برای یک آگهی در یک نشریه معتبر شلیک کرده اید ، هاله ای از حقانیت بودن را به شما می دهد. اگر بازار هدف شما یک جمعیت دموکراتیک است ، حتی بهتر. آنها مشتریانی هستند که کمترین وقت را برای گذراندن وقت در اینترنت و بیشترین راحتی را با رسانه های سنتی دارند.

 

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)