بلاگر کیست بلاگ چیست

قبل از هرچیز باید بدانیم بلاگر دقیقا چیست و یا به چه معناست. کلمه ی بلاگ یک کلمه انگلیسی و خلاصه شده از کلمه وبلاگ است. بلاگر در لغت به معنای وبلاگ نویس است. یعنی کسی که وبلاگ نویسی می کند. اما در طول زمان معنای بلاگر دستخوش تغییر شده است. امروزه این واژه در میان کاربران اینترنت مفهومی فراتر از یک وبلاگ نویس ساده را به ذهن می رساند. و بلاگر به کسی اطلاق می شود که با کسب شهرت و معروفیت در حرفه ی خود صاحب نظر باشد.

بلاگر کیست

بلاگر کسی است که در زمینه خاصی حرفی برای گفتن دارد، بلاگر ها اغلب افرادی هستند که ارتباط خیلی خوبی با مردم دارند و خیلی سریع می توانند روی دیگران تاثیرگذار باشند، آنها به واسطه دانشی که دارند می توانند دیگران را برای انتخاب های گوناگون متقاعد کنند، یک بلاگر کسی است که محتوا تولید میکند یا به اصطلاح بلاگ می کند… این تولید محتوا در راستای هدفی است که بلاگر دنبال می کند. (پس هر بلاگر یک هدفی دارد و در یک زمینه خاص فعالیت می کند.) 
یک بلاگر واقعی می‌داند که قدرت آن بواسطه توجه مردم افزایش پیدا می کند لذا همواره تلاش میکند که رضایت دنبال کنندگان خود را جلب کند و مردم به او اعتماد کنند، به همین دلیل اکثر بلاگر ها اگر قرار باشد محصول برند خاصی را تبلیغ کنند، به صورت شفاف به نقد و بررسی نقاط ضعف و قوت آن می پردازند و هیچ گاه بزرگنمایی نمی کنند، همچنین برندهای که به بلاگر ها رجوع می کنند اغلب برندهای معتبر و موفقی هستند که از رسالت یک بلاگر به خوبی مطلع هستند.

هدف یک وبلاگ چیست؟

دلایل زیادی برای راه اندازی یک وبلاگ برای استفاده شخصی و تعداد انگشت شماری از دلایل قوی برای وبلاگ نویسی تجاری وجود دارد. وبلاگ نویسی برای مشاغل ، پروژه ها یا هر چیز دیگری که ممکن است برای شما پول به ارمغان بیاورد یک هدف کاملاً ساده دارد - رتبه بندی وب سایت خود در Google SERPs بالاتر ، یا اینکه دید شما را افزایش می دهد. 

به عنوان یک تجارت ، شما برای ادامه خرید محصولات و خدمات خود به مصرف کنندگان اعتماد می کنید. شما به عنوان یک تجارت جدید ، به وبلاگ نویسی کمک می کنید تا به شما کمک کند به سمت مصرف کنندگان بالقوه بروید و توجه آنها را به خود جلب کنید. بدون وبلاگ نویسی ، وب سایت شما نامرئی می ماند ، در حالی که اجرای یک وبلاگ شما را جستجو و رقابت می کند. 

بنابراین ، هدف اصلی یک وبلاگ اتصال شما به مخاطبان مربوطه است. یکی دیگر از این موارد افزایش بازدید و ارسال کیفیت منجر به وب سایت شما است. 

هرچه تعداد ارسال و ارسال پست های وبلاگ شما بیشتر و بیشتر باشد ، شانس بیشتری برای کشف و بازدید توسط وب سایت شما توسط مخاطبان هدف بیشتر است. این بدان معنی است که وبلاگ ابزاری موثر برای تولید سرب است. یک فراخوان عالی برای اقدام (CTA) به محتوای خود اضافه کنید ، و این ترافیک وب سایت شما را به لیدهای با کیفیت بالا تبدیل می کند. همچنین یک وبلاگ به شما امکان می دهد اقتدار خود را به نمایش بگذارید و یک برند بسازید. 

وقتی از دانش تخصصی خود برای ایجاد پست های آموزنده و جذاب استفاده می کنید ، باعث اعتماد به نفس مخاطبان شما می شود. وبلاگ نویسی عالی باعث می شود تجارت شما معتبرتر به نظر برسد ، این امر خصوصاً در صورتی اهمیت دارد که برند شما هنوز جوان و نسبتاً ناشناخته باشد. حضور آنلاین و اقتدار همزمان را تضمین می کند. 

ساختار یک وبلاگ

شکل ظاهری وبلاگ ها با گذشت زمان تغییر کرده است و این روزها وبلاگ ها شامل موارد بسیار متنوعی و ابزارک هستند. با این حال ، بیشتر وبلاگ ها هنوز برخی از ویژگی ها و ساختارهای استاندارد را دارند. 
در اینجا ویژگی های مشترکی وجود دارد که یک وبلاگ معمولی شامل آنها می شود: 
سرصفحه با منو یا نوار پیمایش. 
منطقه اصلی محتوای دارای برجسته یا آخرین پست های وبلاگ. 
نوار کناری با نمایه های اجتماعی ، محتوای مورد علاقه یا تماس برای اقدام. 
پاورقی با پیوندهای مرتبط مانند سلب مسئولیت ، سیاست حفظ حریم خصوصی ، صفحه تماس و غیره 

بلاگر گوگل کیست

Google Blogger - که Blogger نیز نامیده می شود - یک سیستم مدیریت محتوای آنلاین (CMS) است که ایجاد سایت های غیررسمی بحث آنلاین ، وبلاگ ها را نیز تسهیل می کند. کاربران می توانند یک دامنه رایگان blogspot.com دریافت کنند یا یک دامنه سفارشی خریداری کنند. همچنین کاربران می توانند وبلاگ های خود را با الگوهای مختلف ، طرح های انعطاف پذیر و صدها تصویر پس زمینه سفارشی کنند. برای استفاده از Blogger ، کاربران باید یک حساب Google ایجاد کنند. (افرادی که آدرس های ایمیل Gmail موجود را دارند می توانند از این حساب استفاده کنند.) کاربران می توانند نام حساب خود را سفارشی کنند. قالب به صورت [LoremIpsum] .blogspot.com نمایش داده می شود. همچنین کاربران می توانند چندین وبلاگ تحت یک حساب ایجاد کنند. 


اگرچه محبوبیت آن در ایالات متحده کاهش یافته است ، اما Google Blogger دارای پایگاه بین المللی گسترده ای از کاربران است و در کشورهایی مانند اندونزی ، هند و برزیل محبوب است. این سرویس به بیش از 60 زبان در دسترس است. در آوریل 2020 ، بلاگر تقریباً 78.74 میلیون بازدید کننده از سایت خود داشته است . 

این محتوا در Cloud Spanner ، سرویس پایگاه داده گوگل که در سال 2017 منتشر شد ، میزبانی می شود. بلاگر همچنین با سایر برنامه های Google مانند Google AdSense و Google Analytics تلفیق شده است. کاربران می توانند از Google AdSense برای نمایش خودکار تبلیغات هدفمند مرتبط استفاده کنند تا کاربران بتوانند از طریق سایت Google Blogger خود درآمد کسب کنند. 

وبلاگ نویس کیست

در چند وقت اخیر ، وبلاگ نویسان به دلایل مختلف به شهرت رسیده اند. وبلاگ نویسی برای بسیاری تبدیل به یک شغل جایگزین یا برنامه جانبی شده است. با دیدن این ، حتی بیشتر ، افراد تصمیم می گیرند که به صفوف وبلاگ نویسی بپیوندند. 
پس چه کسانی وبلاگ نویس هستند؟ بلاگرها افرادی هستند که عاشق به اشتراک گذاشتن قسمت هایی از زندگی خود با شما هستند. آنها در موضوعات مختلف از هنر ، طراحی خانه ، نجاری و مقالات مالی پست می گذارند. وبلاگ نویسان متحرک هستند و نیازی نیست که در یک مکان باشند. آنها در اینترنت زندگی می کنند! 

وبلاگ نویسی 

وبلاگ نویسی فعالیت روزنامه نگاری آنلاین است که نویسندگان نظرات خود را در مورد یک موضوع به دلایل شخصی یا تجاری به اشتراک می گذارند. این یک راه طولانی را از ابتدای تأسیس آن در سال 1993 طی کرده است که نشان می دهد این واقعیت است که محققان بیش از 31 میلیون وبلاگ نویس فعال را در سال 2020 در ایالات متحده تخمین زده اند ، طبق یک مطالعه اخیر. 

در سالهای اولیه ، وبلاگ نویسی به عنوان خاطرات شخصی یا صفحات آنلاین ظاهر شد که در آن مردم با بیرون کشیدن احساسات و داستان های خود آرامش می یافتند. اما وبلاگهای امروز چیزی فراتر از یادداشتهای شخصی شخصی هستند. آنها برای جلب مشتری ، ایجاد مارک و ارائه اخبار ، شایعات و حقایق جالب به مردم نوشته شده اند. 

چگونه وبلاگ ها اینقدر محبوب شدند؟ چگونه بوجود آمده اند و چگونه از زمان تاسیس تکامل یافته اند؟ در ادامه با مطالعه تاریخچه وبلاگ نویسی و اینکه در آینده به چه وبلاگ نویسی می پردازیم ، ادامه مطلب را بخوانید. 

تاریخچه وبلاگ نویسی - نمای تایم لاین 
تاریخچه وبلاگ نویسی 
وبلاگ ها بخشی جدایی ناپذیر از دنیای دیجیتال هستند. همه آنها را می خوانند ، خواه بر اساس داستان های خبری ، واقعیت ها یا بر اساس موضوعات رسانه ای ، سرگرمی یا رویدادهای روز باشد. اما وبلاگ نویسی از گذشته که وبلاگها فقط در مورد علایق شخصی بودند ، پیشرفت چشمگیری داشته است. 

پست های وبلاگ امروز شامل تصاویر ، اینفوگرافیک ها و مجموعه وسیعی از اطلاعات است ، نه فقط متن. 

یک وبلاگ متولد می شود! سالهای اولیه (1993-1997) 
وبلاگ متولد شده است 
آمار اولیه وبلاگ به دلیل کمبود ثبت آنلاین و بایگانی در روزهای اولیه وبلاگ قابل بحث است. یکی از وبلاگ نویسان اصلی ، جاستین هال ، دانشجوی مقطع کارشناسی کالج سوارمور ، در سال 1994 وب سایتی به نام links.net ایجاد کرد تا نوشته های خود را منتشر کند. این نوشته ها به جزئیات زندگی وی متمرکز بود که وی با دانشجویان و دانشجویان دیگرش به اشتراک گذاشت. 

این وب سایت شامل پست های مختصر با پیوندهای مشترک بود که به کار وی و سایر وب سایت ها امکان دسترسی می داد. ده سال پس از اولین حضور وی ، توسط نیویورک تایمز عنوان "پدر بنیانگذار وبلاگ نویسان شخصی" شد . به دنبال جاستین ، افراد زیادی وبلاگ نویسی در موضوعات مختلف را شروع کردند. اصطلاح "وبلاگ" هنوز ایجاد نشده است و از این وب سایت ها به عنوان "خاطرات آنلاین" یا "صفحات شخصی" یاد می شود. 

در سال 1997 ، اصطلاح "وبلاگ" توسط Jorn Barger ، مغز متفکر وبلاگ تأثیرگذار " Robot Wisdom " ابداع شد . وبلاگ ترکیبی از دو کلمه بود: log به معنای مستندات کتبی و وب گرفته شده از شبکه جهانی وب است. 

این زمینه را برای دوره جدیدی از وبلاگ نویسی فراهم آورد که زمینه های بسیاری برای وبلاگ نویسی را بوجود آورد . 

سالهای رشد (1998 - 2002) 
History of Blogging 1998 - 2002 
در سال های اولیه ، وبلاگ نویسان مجبور بودند برای وب سایت های خود کد بنویسند ، با هر بار ورود یک صفحه HTML جدید به سرور اضافه کنند یا صفحه اصلی را با پیوندهای جدید به روز کنند. 

اما بعد از مدتی ، ابزاری ظهور کرد که روند کار را ساده می کند و نوشتن وبلاگ را برای افراد بدون تجربه برنامه نویسی آسان می کند. یکی از این ابزارها ، Pitas ، در اوایل سال 1999 و پس از آن Metafilter راه اندازی شد ، که به کاربران امکان می داد مطالب را برای انتشار در وب سایت اصلی Metafilter ارسال کنند. استفاده از این ابزارها نشان دهنده تأثیر فزاینده وبلاگ نویسی است که زمینه ساز تکامل آن در سالهای بعدی با رواج محبوب وبلاگ نویسی است. 

در سال 1998 ، پلت فرم وبلاگ نویسی Open Diary راه اندازی شد ، که به اعضای آن اجازه می داد در مورد نوشتن یکدیگر نظر دهند و روند جدید ارسال نظر خوانندگان را به وجود آورد. 

در همان سال ، وبلاگهای کد محور جای خود را به راه حلهای در دسترس تر دادند. بنابراین اصطلاح وبلاگ توسط Peter Merholz ساده و به "وبلاگ" خلاصه شد. 

این سال همچنین شاهد ظهور وب سایت های وبلاگ نویسی رقیب مانند LiveJournal و Blogger بود . لایو ژورنال توسط برد فیتزپاتریک برای برقراری ارتباط با دوستان دبیرستانی خود تأسیس شد. به کاربران خود این امکان را می داد که یک وبلاگ ایجاد کنند و آن را در سایت LiveJournal با یک دامنه میزبانی کنند. این سیستم عامل جدید ، در مقایسه با نسخه های قبلی خود که زمینه های متنی را برای یک URL و متن ارائه می کردند ، یک منطقه متن باز را ارائه می دهد. 

در همان سال ، Blogger توسط Pyra Labs تاسیس شد و بعداً توسط Google خریداری شد تا برای همه کاربران رایگان و در دسترس باشد. به دلیل معرفی لینک ثابت ثابت شد که محبوب ترین ابزار در بین ابزارهای اولیه وبلاگ نویسی است. با هر بار ورود به Blogger ، URL دائمی و قابل اشتراک گذاری به کاربر داده می شد که به کاربران کمک می کرد به محتوایی که جستجو می کنند دسترسی پیدا کنند. این ویژگی بسیاری از کاربران جدید را به خود جلب کرده و Blogger را به عنوان بستر انتخاب بسیاری از نویسندگان تبدیل کرده است. 

سال 2002 برای بلاگوسفر سال بزرگی بود. در سال 2002 ، شاهد گسترش وبلاگ های مربوط به والدین بودیم ، یکی از اولین آنها TheMommyBlog.com بود که توسط Melinda Roberts تأسیس شد. رویداد مهم دیگر راه اندازی اولین موتور جستجوی وبلاگ با نام Technorati بود. این بزرگترین فهرست وبلاگ جهان بود که دارای یک شاخص فوق العاده مفید و برجسته از وبلاگ ها و تمام اطلاعات همراه بود. متأسفانه ، Technorati دیگر وجود ندارد ، زیرا توسط Google BlogSearch پیشی گرفت. در اواخر ماه مه 2014 ، تکنوراتی اعلام کرد که آنها Technorati را همانطور که ما آن را می دانیم تعطیل می کنند و شرکت خود را به سمت دیگری ، یعنی تبلیغات ، می برند. 

با این حال ، حتی اگر Google BlogSearch از سهم بازار Technorati در ایالات متحده پیشی گرفت ، اما در سال 2011 بازنشسته شد و به جنگ طولانی وبلاگ پایان داد. امروزه فقط به عنوان یک ویژگی جستجوی وبلاگ در Google News وجود دارد. 

با افزایش محبوبیت وبلاگ نویسی ، ابزارهای جدید بسیاری در بازار ظاهر شد که به افراد کمک می کرد وبلاگ های خود را با تبلیغات ادغام کنند تا از کار خود کسب درآمد کنند. این زمینه را برای حمایت های تجاری از وبلاگهایی که متناسب با جایگاه آنها باشد و مجانی ها را در ازای تأیید هموار می کند. این باعث تغییر فضای وبلاگ نویسی شد و شروع به تبدیل شدن بیشتر به یک تجارت کرد. 

وارد جریان اصلی شوید! (2003 - 2006) 
History of Blogging 2003 - 2006 
2003 شاهد تولد دو سرویس وبلاگ نویسی دیگر بود که وبلاگ نویسی را در جامعه اولیه معاصر به جریان اصلی تبدیل کرد. TypePad که میزبان وبلاگ هایی برای شرکت های بزرگ رسانه ای مانند BBC و WordPress است که به کاربران امکان می دهد وبلاگ های کاملاً سفارشی خود را طراحی و ایجاد کنند . وردپرس اکنون محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است. 

بعداً در همان سال ، گوگل دو محصول شاخص خود یعنی AdSense و AdWords را روانه بازار کرد. آنها به افراد اجازه دادند وبلاگ های خود را با تبلیغات محصولات و خدمات مرتبط ادغام کنند. در این زمان وبلاگ نویسی تأثیر قابل توجهی در جهان داشت. افراد بیشتری به جای تنظیم تلویزیون های خود به وبلاگ های مورد علاقه خود برای محتوای مرتبط روی می آوردند. به همین دلیل ، کلمه "وبلاگ" توسط Merriam Webster به عنوان کلمه سال 2004 معرفی شد. 

در سال 2004 ، هنگامی که استیو گارفیلد فیلم های کوتاهی از اعتراضات ، تجمعات و رویدادهای خبری را در وب سایت شخصی خود بارگذاری کرد ، وبلاگ های ویدئویی یا vlogs محبوبیت بیشتری پیدا کردند. او 2004 را به عنوان "سال وبلاگ ویدیویی" لقب داد. YouTube در سال بعد راه اندازی شد. این سایت به عنوان یک سایت دوست یابی آغاز شده بود و پس از خریداری توسط گوگل در سال 2006 به یک پلت فرم اشتراک ویدیو تبدیل شد . 

با راه اندازی هافینگتون پست در ماه مه 2005 ، مرزهای بین وبلاگ نویسی و گزارش اخبار تیره و تار شد و روزنامه نگاران سایبری بیشتر در مورد اخبار و امور جاری وبلاگ نوشتند. این مرکز به کانون روزنامه نگاران ، ستون نویسان و وبلاگ نویسان تبدیل شد ، که هاله ای از یک رسانه خبری به آن بخشید. 

تبدیل شدن به بخشی از فرهنگ مدرن (2006-2008) 
تاریخچه وبلاگ نویسی 2006-2008 
سال 2006 شاهد ظهور میکروبلاگینگ با منشأ توییتر و محدودیت 140 کاراکتری آن بود. این پلت فرم به دلیل در دسترس بودن ویژگی های شبکه های رسانه های اجتماعی اضافی ، محبوبیت پیدا کرد. 

بعداً در سال 2007 ، Tumblr به عنوان اولین پلت فرم رسمی میکروبلاگینگ راه اندازی شد که به کاربران امکان ارسال مطالب مختصر با اشیا mult چندرسانه ای را می داد. این امر همچنین باعث بارگذاری مجدد و دوست داشتن محتوای افراد دیگر بسیار راحت شد. 

این امر باعث سهولت در برقراری ارتباط شد و مردم شروع به ابراز وجود در چنین بسترهایی کردند. اما همچنین باعث ایجاد توییت های نفرت انگیز و اظهارنظرهای آزار دهنده در وبلاگ ها شد ، که تیم اوریلی را بر آن داشت تا در پاسخ به همه نظرات و پست های نفرت انگیز ، یک کد رفتار بلاگر را پیشنهاد کند. 

سیمان سازی محل خود (2009 - 2011) 
History of Blogging 2009 - 2011 
در این دوره ، وبلاگ نویسی به نقطه رکود رسیده بود و هیچ تغییر قابل توجهی رخ نداد. 

در سال 2009 ، با اولین وبلاگ کاخ سفید ، مردم دوباره به وبلاگ نویسی علاقه مند شدند. علاوه بر این ، فیلم جولی و جولیا که بر اساس اولین کتاب جولی پاول در مورد تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس موفق در زمینه مواد غذایی ساخته شده بود ، مورد تحسین و تمجید قرار گرفت. 

یکی دیگر از رویدادهای مهم وبلاگ نویسی در این دوره ، بروزرسانی Google Panda در سال 2011 بود که سایت هایی را با محتوای بی کیفیت انتخاب و حذف می کرد. این منجر به حذف بسیاری از وبلاگهایی که توسط گوگل رد شده و کاهش چشمگیر رتبه بندی موتور جستجو برای بسیاری دیگر شد. 

وبلاگ نویسی مدرن - وبلاگ نویسی چگونه تکامل یافته است؟ (2012 تاکنون) 
وبلاگ نویسی مدرن 
وبلاگ نویسی از زمان آغاز به کار خود با سرعت ثابت ادامه داده است. با این حال ، در سال 2012 با راه اندازی Medium ، فضای وبلاگ نویسی تغییر کرد. این یک پلت فرم آنلاین انتشار وبلاگ است که از نویسندگان حرفه ای و آماتور پشتیبانی می کند. با این حال ، مانند هافینگتون پست و Buzzfeed ، مرز بین یک وب سایت وبلاگ یا یک وب سایت خبری مشخص نیست. 

در سال 2013 ، LinkedIn یک بستر وبلاگ نویسی مشابه با نام Pulse را برای کاربران گزینشی معرفی کرد که در سال 2015 در دسترس همه قرار گرفت. Pulse بیشتر توسط مارک های B2B و متخصصان تجاری که از Linkedin استفاده می کنند استفاده می شود. اگرچه Medium و Pulse هر دو از ویژگی تخصیص نام دامنه به کاربر به همان روشی که وردپرس یا Tumblr دارند ، برخوردار نیستند ، اما به وبلاگ نویسان اجازه می دهند پست های خود را با مخاطبان گسترده تری به اشتراک بگذارند تا بازدید بیشتری ایجاد کنند. 

تا سال 2016 ، دنیای وبلاگ نویسی در حال رونق بود و وردپرس این لحظه را غنیمت شمرد تا پسوند .blog را به لیست URL های خود اضافه کند. این بدان معنی است که مردم اکنون می توانند علاوه بر پسوندهای دامنه دیگری مانند .com ، .net و .org ، نام دامنه ای با پسوند .blog نیز انتخاب کنند. در سال های اخیر ، کاربران وردپرس ماهانه بیش از 70.5 میلیون پست وبلاگ جدید و 52 میلیون نظر جدید تولید می کنند. 

امروزه وبلاگ نویسی مهمترین قسمت استراتژی بازاریابی و محتوای هر شرکتی است که هدفش هدف قرار دادن مخاطبان خود با یک پیام تجاری جذاب و قابل تعویض است. مطالعات نشان می دهد بازاریابانی که وبلاگ نویسی را در استراتژی بازاریابی خود اولویت می دهند ، 13 برابر بیشتر احتمال دارد ROI مثبت ایجاد کنند. 

افزایش رسانه های اجتماعی جای خود را به Vlogs و پادکست ها داده است که اکنون بخش قابل توجهی از دنیای وبلاگ نویسی را تشکیل می دهند. بسیاری از وبلاگ نویسان در حال انتخاب محتوای چندرسانه ای از طریق سیستم عامل هایی مانند Tumblr ، Facebook Live ، Snapchat Stories و داستان های اینستاگرام هستند. 

این باعث تغییر معنای وبلاگ از صرف وب سایتی شده است که در آن افراد نظرات خود را به چیزی می نویسند که در آن مردم دیدگاه ها و تجربیات خود را به اشتراک می گذارند. با ایجاد وب سایت های رسانه های اجتماعی در جستجوهای ارگانیک ، بهینه سازی موتور جستجو به ابزار اصلی بازاریابی برای جذب مخاطب تبدیل شده است. 

کاربران باید به طور جداگانه برای یک حساب AdSense ثبت نام کنند ، و سپس تبلیغات را به وبلاگ های شخصی خود پیوند دهند. همه وبلاگ ها واجد شرایط تبلیغات نیستند ، بنابراین کاربران علاقه مند باید چک لیست واجد شرایط بودن را دوباره بررسی کنند. Blogger ابزار تجزیه و تحلیل داخلی خود را دارد که به کاربران کمک می کند مخاطبان خود را از کجا بیابند و به چه چیزهایی علاقه دارند. کاربران همچنین می توانند وبلاگ خود را مستقیماً به Google Analytics برای اطلاعات دقیق تر متصل کنند.

کاربران از طریق داشبورد برنامه ویژگی های Blogger را کنترل می کنند. داشبورد فعالیت وبلاگ ، اخبار Google یا هرگونه به روزرسانی برنامه را نشان می دهد. کاربران می توانند با کلیک بر روی عنوان وبلاگ و ویرایش آن ، یک وبلاگ خاص را مدیریت کنند. آنها همچنین می توانند پست های جدیدی را از داشبورد ایجاد کنند. وب سایت های بلاگر را می توان از طریق دسک تاپ یا سیستم عامل موبایل مشاهده و به آنها دسترسی پیدا کرد. کاربران می توانند پست های خود را به وبلاگ شما ارسال کنند. با ارسال ایمیل ، می توانید از دستگاه تلفن همراه خود برای ارسال به وبلاگ خود استفاده کنید. برنامه تلفن همراه Blogger Mobile به کاربران امکان می دهد تصاویر را مستقیماً از طریق دستگاه تلفن همراه خود به حساب Blogger خود ارسال کنند.

اگرچه ابزارهای وبلاگ نویسی با ویژگی های پیچیده و پیچیده تر در دسترس است ، این واقعیت که Blogger رایگان است و برخی از سطح سفارشی سازی را برای کاربران ارائه می دهد ، آن را به یک سیستم جذاب برای افرادی تبدیل می کند که ممکن است تازه کار وبلاگ نویسی باشند.

هنگامی که بلاگر برای اولین بار توسط آزمایشگاه های پیرا در سال 1999 راه اندازی شد ، این یکی از اولین ابزارهای انتشار وبلاگ در اینترنت بود. آن را اوان ویلیامز ، یکی از بنیانگذاران توییتر و مگ هوریهان ، یکی از بنیانگذاران Kinja تاسیس کردند. به شرکت کمک کرده است که به محبوبیت قالب وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن محتوا در اینترنت کمک کند.


تعریف وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی به نوشتن ، عکاسی و سایر رسانه هایی گفته می شود که خود به صورت آنلاین منتشر می شوند. وبلاگ نویسی به عنوان فرصتی برای افراد برای نوشتن مطالبی به سبک خاطرات آغاز شد ، اما از آن زمان در وب سایت های بسیاری از مشاغل گنجانده شده است. از ویژگی های بارز وبلاگ نویسی می توان به روزرسانی های مکرر ، زبان غیررسمی و فرصت درگیری و شروع مکالمه برای خوانندگان اشاره کرد. 

در اینجا مروری داریم در مورد اینکه وبلاگ چیست ، چرا محبوب است و نکاتی برای راه اندازی وبلاگ خودتان. 

وبلاگ نویسی چیست؟ 
کلمه وبلاگ در واقع شکل کوتاه شده ای از نام اصلی آن ، "وبلاگ" است. این وبلاگ ها به کاربران اولیه اینترنت این امکان را می داد تا جزئیات روز خود را در ورودی های روزانه "ثبت" کنند. وبلاگ ها معمولاً به خوانندگان اجازه می دهند تا نظر دهند ، بنابراین با متداول شدن آنها ، جوامع در اطراف وبلاگ های معروف شکل گرفتند. 

محتوای وبلاگ ها به میزان قابل توجهی متفاوت است. به عنوان مثال ، وبلاگ های مسافرتی ممکن است تصاویر بسیاری با چند نوشته نوشته شده داشته باشند ، در حالی که وبلاگ های سیاسی ممکن است با اخبار روز متناسب باشند. محبوبیت یوتیوب و سایت های مشابه باعث ایجاد وبلاگ نویسی یا "وبلاگ نویسی" نیز شد. 

مانند بسیاری از نوآوری های مبتنی بر اینترنت ، بسیاری از کارآفرینان توانایی بازاریابی را در داشتن یک وبلاگ دیدند ، و پذیرش وبلاگ نویسی در میان جامعه تجاری به افزایش محبوبیت رسانه کمک کرد. نه تنها می توان از یک وبلاگ برای بازاریابی یک تجارت استفاده کرد ، بلکه می تواند به تنهایی به یک تجارت خانگی تبدیل شود. 

وبلاگ نویسی چگونه کار می کند 
وبلاگ نویسی به سادگی بدست آوردن یک وب سایت و انتشار محتوای اصلی در آن است. وبلاگ نویسان اهل فن می توانند یک نام دامنه خریداری کنند و خود وب سایت بسازند. کسانی که دانش HTML کمتری دارند می توانند در سایت هایی مانند وردپرس حساب کاربری ایجاد کنند که روند طراحی و انتشار وب را ساده می کنند. 

وبلاگ ها معمولاً وب سایت های ساده ای هستند. قطعات قدیمی ممکن است در بخشهای جداگانه ای از سایت بایگانی شوند ، و ممکن است یک صفحه جداگانه با اطلاعات تماس یا یک بیوگرافی وجود داشته باشد ، اما وبلاگ خود معمولاً فقط یک صفحه است که می توان از طریق آن پیمایش کرد - شبیه به خبرخوان در رسانه های اجتماعی سایتهایی مانند فیس بوک. همانند خبر فیس بوک ، وبلاگ جدیدترین مطالب را در بالای صفحه نمایش می دهد. 


همه پست های یک وبلاگ معمولاً توسط یک نویسنده ایجاد می شود. با این حال ، هنگامی که یک شرکت یا سازمان وبلاگ را نگهداری می کند ، ممکن است هزینه محتوای وبلاگ را بپردازد - یا با استخدام تیمی از نویسندگان یا خرید محتوای ارسال. 

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد وبلاگ نویسی ، ارتباط متقابل است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که یک وبلاگ نویس در پست وبلاگ خود به وبلاگ شخص دیگری پیوند دهد. به عنوان مثال ، اگر یک معلم موسیقی یک وبلاگ را حفظ کند ، و آنها یک پست وبلاگ در مورد نحوه تشکیل آکورد بنویسند ، ممکن است به وبلاگ یک نوازنده پیوند دهند تا نمونه ای از آکورد را در عمل نشان دهند. یک وبلاگ نویس سیاسی ممکن است به وبلاگ سیاست دیگری پیوند داده و سپس درباره موافقت یا مخالفت آنها با یک پست در آن وبلاگ بحث کند. بهم پیوند دادن ، همراه با بخش نظر ، باعث ایجاد حس جامعه می شود که وبلاگ ها را منحصر به فرد می کند. 
وبلاگ نویسی در مقابل وب سایت های سنتی 
وبلاگ نویسی در مقابل وب سایت ها 
وبلاگ ها وب سایت ها 
مرتباً به روز می شود محتوای تقریباً همیشه سبز 
امکان تعامل خواننده را فراهم می کند ارتباط یک طرفه 
برخی از افراد نسبت به آنچه بلاگ در مورد یک وب سایت تشکیل می شود گیج می شوند. بخشی از سردرگمی ناشی از این واقعیت است که بسیاری از مشاغل معمولاً با افزودن بخش وبلاگ به وب سایت شرکت از هر دو استفاده می کنند. با این حال ، دو ویژگی یک وبلاگ وجود دارد که آن را از یک وب سایت سنتی متمایز می کند. 

اول ، وبلاگها مرتباً به روز می شوند. خواه یک وبلاگ مادرانه باشد که در آن یک زن ماجراهای مربوط به والدین را به اشتراک بگذارد ، وبلاگ غذایی که دستور العمل های جدید را به اشتراک می گذارد یا کسب و کاری که خدمات جدید خود را به روز می کند ، وبلاگ ها چندین بار در هفته محتوای جدیدی اضافه می کنند. ممکن است وب سایت ها گاهاً اطلاعات جدیدی داشته باشند ، اما در بیشتر موارد ، آنها اطلاعات ساکن ارائه می دهند که بندرت تغییر می کنند. 

در مرحله دوم ، وبلاگ ها امکان تعامل خوانندگان را فراهم می کنند. وبلاگ ها و حساب های شبکه های اجتماعی معمولاً دست به دست هم می دهند زیرا هدف مشابهی از ارتباط مخاطبان با یکدیگر و سازنده محتوا را دارند. برخی از وب سایت ها ممکن است دارای ویژگی هایی باشند که امکان مکالمه را فراهم می کنند ، اما به طور کلی ، وبلاگ امکان مکالمه و تعامل بیشتر از یک وب سایت سنتی را فراهم می کند. 

موارد عملی وبلاگ نویسان

موارد مختلفی وجود دارد که وبلاگ نویسان می توانند برای حفظ وبلاگ و مخاطبان خود انجام دهند: 
- ایجاد محتوای تازه و اصلی چند بار در هفته 
- استفاده از تصاویری که به طور واقعی از آنها تعریف می کند 
- تحقیق درباره وبلاگ های دیگر با محتوای مشابه و مطالب مرجع عالی 
- ایجاد حضور رسانه های اجتماعی - توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام ، Pinterest و غیره 
- با تمام تغییرات در هر یک از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی همراه باشید 
- صفحه اعتبارات خود را با تمام رسانه های خود به روز کنید و موارد مهم را به 
اشتراک بگذارید - محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، مکالمه تشویقی 
- مدیریت نظرات ، هرزنامه ها ، و خواندن و پاسخ دادن به هر یک 
- وبلاگ مهمان یک یا دو بار در ماه با ایجاد محتوای تازه برای وبلاگ دیگر 
- اجرای پیش فرض نرم و روان (سیستم عامل ، پلاگین ها ، طراحی ، کد) 
- بهینه سازی صفحات بالا ، پست های برتر وبلاگ ، خدمات و صفحات محصول 
- فرصت های تحقیقاتی مانند تبلیغ کنندگان و سوالات تبلیغاتی 
- ایجاد روابط آنلاین و آفلاین با انجمن خود 
- با دنبال کردن سایر وبلاگ ها از جامعه خود حمایت کنید - 
مصاحبه تلفنی یا ویدیویی انجام دهید 
- محصولات را تأیید کنید و صادقانه نظر خود را با مخاطبان در میان بگذارید 
- با دانش وبلاگ نویسی خود خدمات مشاوره ایجاد کنید - 
خبرنامه خود را تنظیم کنید و با استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل هوشمند باشید 
- برای هر مشاوره آماده شوید با انجام کارهای مقدماتی و پیگیری پس از آن 
- با مشتریان بصورت مداوم با وبینارها و دوره های آنلاین رایگان آموزش دهید 
- اگر وبلاگ آنها تجارت آنها است ، حسابداری انجام دهید - یک شرکت انفرادی 
راه اندازی کنید و یک حسابدار برای مالیات پیدا کنید 
- در کنفرانس ها شرکت کنید 
- یک پادکست تنظیم کنید و مخاطبان خود را گسترش دهید 
- آمار آنها را با استفاده از Google Analytics ردیابی کنید 
- در پروژه ها با سایر وبلاگ نویسان همکاری کنید به عنوان کتاب الکترونیکی یا سایر آفرینش ها 
- محصولات خود را بسازید (کتاب کیندل ، یک دوره الکترونیکی یا یک مجموعه ویدیویی) 

تفاوت وبلاگ و وب سایت

وبلاگ در مقابل وب سایت - تفاوت در چیست؟ 
تفاوت اصلی بین وبلاگ و وب سایت این است که وبلاگ نوع خاصی از محتوای نمایش داده شده در صفحات وب در وب سایت است. سردرگمی اغلب به این دلیل رخ می دهد که افراد و نمایندگان مشاغل اغلب از این دو اصطلاح به جای یکدیگر استفاده می کنند. به عنوان مثال ، کسی ممکن است بگوید که آنها از وبلاگ یک شرکت بازدید کرده اند در حالی که این وبلاگ فقط بخشی از وب سایت شرکت بوده است. سردرگمی نیز به این دلیل اتفاق می افتد که سیستم عامل هایی که بطور کامل به وبلاگ نویسی اختصاص داده شده اند ، این تصور را ایجاد می کنند که وبلاگ شخص یا شرکت در یکی از این سیستم عامل ها نیز وب سایت اصلی وی است. 

برای کمک به مرتب سازی همه موارد ، موارد زیر را در نظر داشته باشید: در بیشتر موارد ، وب سایت های غیر وبلاگ نویسی با محتوای جدید کمتر از صفحات وبلاگ مرتبط و وب سایت های اختصاص داده شده به وبلاگ به روز می شوند. بلاگ ها به طور معمول هفتگی ، روزانه یا حتی کمتر از ساعتی به روز می شوند. وب سایت های غیر وبلاگ مانند علاقه شخصی و بیوگرافی شخصی یا سایت های تجاری ، معمولاً فقط اخبار و محتوای وبلاگ خود را در آن فرکانس به روز می کنند و سپس صفحات جدید اضافه می کنند یا برخی از مطالب را در صورت لزوم به روز می کنند. وبلاگ ها همچنین بحث را تقویت می کنند. آنها دارای بخش نظراتی هستند که به منظور ایجاد مکالمات آنلاین درباره محتوای وبلاگ و دارندگان وبلاگ به روشی مشابه بخش نظرات ارائه شده از طریق سیستم عامل های رسانه های خبری و سایر ناشران تحت مقاله های آنلاین ، به خوانندگان طراحی شده اند. 

برای یادگیری نحوه ساخت وب سایت وردپرس می توانید از آموزش من استفاده کنید. 

پست های وبلاگ در مقابل صفحات - تفاوت چیست؟ 
به زبان ساده ، محتوای وبلاگی که در مرورگر خود می گیرید در یک صفحه وب ظاهر می شود. اصطلاح "صفحه" سند و مکان را توصیف می کند. توجه به این نکته مهم است که اصطلاح "بلاگ" همچنین برای توصیف مجموعه ای از صفحات وب که به طور خاص محتوای وبلاگ را به اشتراک می گذارند ، به ویژه در وب سایت های متمرکز بر وبلاگ ، اغلب استفاده می شود. این کاربرد مشابه نحوه توصیف افراد از مجموعه ای از صفحات در یک دفتر خاطرات ، مجله یا ورود به سیستم است که به طور کلی به عنوان شی استفاده می شود. همانطور که قبلا ذکر شد ، محتوای وبلاگ به طور مکرر به روز می شود. بسیاری از وب سایت ها دارای صفحات غیر وبلاگی هستند که حاوی مطالبی هستند که بندرت تغییر می کنند ، مانند صفحه سابقه شرکت یا صفحه تماس. برخی از صفحات وب طی سالهای گذشته به جز چند تغییر محتوای بسیار تازه و جدید به روز نشده اند. 

درآمد بلاگرها از طریق وبلاگ

فراتر از بهبود ترافیک وب سایت با به روزرسانی منظم محتوا ، افراد و مشاغل با اعتماد به نفس با اعضای بازار هدف خود از وبلاگ خود درآمد کسب می کنند . آنها محتوایی را ارائه می دهند که مخاطبان هدف آنها جالب و مفید می داند و همچنین آنها را بعنوان یک متخصص آگاه معرفی می کند. مصرف کنندگان اغلب محصولات و خدمات جدید را از افراد و مشاغل مورد اعتماد خود خریداری می کنند. 

آنها همچنین به احتمال زیاد مشتریان تکراری ، وفادار به هر کسی که آنها را درگیر کند و محتوای ارزشمند "رایگان" در اختیار آنها قرار می دهد ، هستند. مصرف كنندگانی كه به یك فرد یا مشاغل اعتماد دارند و برای دستیابی به اطلاعات به یك وب سایت خاص اعتماد می كنند ، در این صورت احتمالاً ماركی را می شناسند ، محصولات یا خدمات خریداری می كنند و حتی در مورد تجربیات مثبت خود به اعضای شبکه های اجتماعی خود ارجاع دهان به دهان می دهند. 

این مراجعه ها اغلب منجر به مشتریان جدید و فروش در آینده می شود. البته ، با برقراری ارتباط با اعضای بازار هدف خود از طریق وبلاگ خود ، افراد و صاحبان مشاغل فروشنده محصولات و خدمات می توانند توجه محصولات و خدمات جدید را جلب کرده و اخبار مربوط به فروش و معاملات آتی را به افرادی که ممکن است در غیر این صورت چیزی نمی شنوند ، منتقل کنند. در مورد این جزئیات از طریق روش های تبلیغاتی سنتی. 

برخی از دارندگان وبلاگ هر بار که شخصی فقط بر روی تبلیغات ثابت یا پویا یا سایر پیوندهای جاسازی شده بر روی صفحات وبلاگ خود کلیک می کند که به وب سایت های شریک وابسته مراجعه می کنند یا با خرید کالایی یا خدماتی در وب سایت شریک ، پس از استفاده از لینک خود ، کارمزد دریافت می کنند ، درآمد کسب می کنند. 

در آخر اینکه ، بسیاری از دارندگان وبلاگ با فروش وبلاگ خود درآمد کسب می کنند. فروش وبلاگ معمولاً پس از آن انجام می شود که وب سایت وبلاگ با استقبال فوق العاده بالایی روبرو می شود و برای یک سرمایه گذار به عنوان ابزاری بالقوه برای کسب درآمد جذاب می شود. برخی از افراد یک وبلاگ را خریداری می کنند تا بتوانند آن را با وبلاگ موجود خود ادغام کنند یا سایت وبلاگ خریداری شده را کاملاً خاموش کنند زیرا این رقابت باعث از بین رفتن وبلاگ و یا وب سایت های دیگر شد. 

همانطور که مشاهده می کنید ، یک وبلاگ برای افراد یا مشاغل ابزاری را فراهم می کند تا انواع اطلاعات را به اشتراک بگذارد و از تلاش آنها انواع پاداش ها را ببرد. وبلاگ ها می توانند به تنهایی درمانی باشند یا وظیفه مضاعفی را انجام دهند که هم به عنوان یک رسانه اجتماعی و هم به عنوان پول ساز فعالیت کنند. اگر در حال حاضر وبلاگی ندارید ، برخی از سایت های محبوب وبلاگ نویسی را که در این راهنما ذکر شده اند مرور کنید یا وبلاگ افراد مشهور ، مشاغل یا انجمن های سرگرمی مورد علاقه خود را بررسی کنید تا به شما در مورد شکل ظاهری یک وبلاگ موفق و عناصر موجود در آن ایده بدهد در آن اگر یک دفترچه خاطرات آنلاین دارید اما آن را به روش های ذکر شده در این راهنما تبلیغ یا کسب درآمد نکرده اید ، این روش ها را مرور کنید و ایده تبدیل وبلاگ خود به یک جریان درآمد ثانویه را مورد توجه قرار دهید.