این پیشنهادات به دنبال بهبود خود را بهینه سازی موتور جستجو (سئو) و تماشای وب سایت خود افزایش رتبه به بالای نتایج موتورهای جستجو.

1. انتشار مطالب مرتبط و معتبر

محتوای با کیفیت و معتبر ، محرک شماره یک رتبه بندی موتورهای جستجو شما است و هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد. محتوای با کیفیتی که به طور خاص برای کاربر مورد نظر شما ایجاد شده است ، ترافیک سایت را افزایش می دهد ، که این امر اعتبار و ارتباط سایت شما را بهبود می بخشد. مهارت های نوشتاری در وب خود را به طور دقیق تنظیم کنید و خود را به عنوان صاحب نظر در موضوعی که در مورد آن می نویسید معرفی کنید.

کلید واژه ها

برای هر صفحه محتوای معتبر در وب سایت خود یک عبارت کلیدی خاص را شناسایی و هدف گذاری  کنید. به این فکر کنید که چگونه خواننده شما می تواند آن صفحه خاص را با عبارات جستجو مانند:

  • کارشناسی ارشد آنلاین در مدیریت مهندسی
  • مهندسی پزشکی چیست؟
  • عنوان آموزش IX منابع آموزشی
  • عکاسی از نورهای شمالی
  • چگونه می توان برای بورسیه تحصیلی اقدام کرد؟
  • مهلت FAFSA کی است؟
  • تفاوت بین مهندسی و فناوری مهندسی چیست؟

چند عبارت کلیدی

دستیابی به رتبه بندی موتورهای جستجو برای چندین عبارت کلیدی برای یک صفحه وب بسیار دشوار است - مگر اینکه این عبارات بسیار مشابه باشند. یک صفحه واحد ممکن است بتواند برای "مشاغل مهندسی پزشکی" و "مشاغل مهندسی پزشکی" رتبه بندی کند. رتبه بندی "امور دانشجویی" و "رئیس دانش آموزان" یا "تبعیض جنسیتی" و "روش های گزارش خشونت" با یک صفحه بعید است.

اگر می خواهید برای عبارات متعدد کلمات کلیدی در وب سایت خود رتبه بندی کنید ، باید برای هر عبارت کلیدی مورد نظر خود یک صفحه وب جداگانه ایجاد کنید .

قرار دادن کلمات کلیدی

پس از انتخاب عبارت کلیدی برای صفحه مشخص ، به این سوالات توجه کنید:

  1. آیا می توانم بخشی یا کل عبارت کلیدی را در URL صفحه (با استفاده از کلمات کلیدی در پوشه ها) استفاده کنم؟
  2. آیا می توانم بخشی یا کل عبارت کلیدی را در عنوان صفحه استفاده کنم؟
  3. آیا می توانم بخشی یا کل عبارت کلیدی را در سرفصل ها و عناوین صفحه استفاده کنم؟

پاسخ  مثبت به این سوالات می تواند رتبه موتور جستجوی شما را بهبود بخشد. شود طبیعی و کاربر پسند ، هر چند. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید کلمه "Engineering" سه یا چند بار در URL نشان داده شود یا عبارت نورهای شمالی در عنوان صفحه و همچنین هر عنوان تکرار شود. خوانایی و قابلیت استفاده هنوز هم بهینه سازی موتورهای جستجو را برتری دارد.

محتوا

فراتر از آدرس صفحه ، عنوان و سرفصل ها ، محتوا بیشترین تأثیر را در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد. کلمه کلیدی خود را چندین بار در سراسر صفحه تکرار کنید - یک یا دو بار در پاراگراف های ابتدایی و پایانی و دو تا چهار بار دیگر در طول محتوای باقی مانده. مقتدر باشید. از نظر راهبردی به منابع مربوطه و اطلاعات اضافی پیوند دهید - چه در وب سایت سازمان های بزرگ شما و چه حتی به سایر وب سایت های مفید.

فراموش نکنید که برای برجسته کردن این عبارات کلیدی از حروف برجسته ، مورب ، برچسب های عنوان (به ویژه H1) و سایر برچسب های تأکید استفاده کنید - اما زیاده روی نکنید. شما هنوز هم می خواهید زبان و شیوه نگارش شما به طور طبیعی خوانده شود. هرگز نوشتن خوب را فدای سئو نکنید. بهترین صفحات برای کاربر نوشته شده است ، نه برای موتور جستجو.

2. محتوای خود را به طور مرتب به روز کنید

احتمالاً متوجه شده اید که ما نسبت به محتوا بسیار قوی هستیم . موتورهای جستجو نیز چنین می کنند. محتوای به روز شده به طور منظم به عنوان یکی از بهترین شاخص های ارتباط سایت در نظر گرفته می شود ، بنابراین مطمئن باشید که آن را تازه نگه می دارید. محتوای خود را بر اساس یک برنامه مشخص (به عنوان مثال نیمسال) بررسی کنید و در صورت لزوم به روز رسانی کنید.

وبلاگ نویسی

نوشتن محتوای اضافی ، غنی از عبارات کلیدی ، در وبلاگ خبری بخش شما نیز می تواند رتبه موتورهای جستجو را افزایش دهد. پست های وبلاگ حتی می توانند به روزرسانی های کوتاه تری در مورد موضوعات خاصی باشند که مورد هدف شما هستند. هنگامی که به خواننده کمک می کند تا تصویر بهتری یا اطلاعات اضافی در مورد موضوع را به خواننده ارائه دهد ، صفحات وب CMS و پست های وبلاگ مربوطه را به یکدیگر متصل کنید.

3. فراداده

هنگام طراحی وب سایت خود ، هر صفحه دارای فاصله ای بین برچسب های <head> برای درج فراداده یا اطلاعات مربوط به محتویات صفحه شما است. اگر یک سایت CMS دارید که در اصل توسط تیم وب UMC تولید شده است ، این داده ها را برای شما از قبل پر کرده است. با این حال ، مرور و به روز رسانی فراداده ها برای شما مهم است زیرا سایت شما در طول زمان تغییر می کند.

عنوان فراداده

فراداده عنوان مسئول عناوین صفحات نمایش داده شده در بالای پنجره مرورگر و عنوان عنوان نتایج موتورهای جستجو است. این مهمترین فراداده t در صفحه شما است.

برای کسانی که وب سایت CMS دارند ، تیم وب یک سیستم خودکار برای ایجاد عنوان متا برای هر صفحه وب بر اساس عنوان صفحه شما ایجاد کرده است. این امر اهمیت استفاده از عناوین صفحه ای خوب و غنی با عبارات کلیدی را افزایش می دهد .

توضیحات فراداده

فراداده توضیحات شرح متنی است که مرورگر ممکن است در جستجوی صفحه شما از آن استفاده کند. آن را به عنوان صفحه نمایش پنجره سایت خود در نظر بگیرید - توصیف مختصر و جذاب آنچه در داخل وجود دارد ، با هدف تشویق افراد برای ورود. یک توضیح متا خوب معمولاً شامل دو جمله کامل است. ممکن است موتورهای جستجو همیشه از متا توضیحات شما استفاده نکنند ، اما مهم است که این گزینه را به آنها بدهید.

کلمه کلیدی فراداده

کلمات کلیدی فوق داده به ندرت برای جدول بندی رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می شود. با این حال ، شما باید عبارات کلید واژه خود را از قبل بدانید ، بنابراین افزودن آنها به فراداده کلمات کلیدی ضرری ندارد. شما می خواهید عبارات مختلفی را وارد کنید. به عنوان یک قاعده کلی ، سعی کنید آن را در حدود 3-7 عبارت با هر عبارت شامل 1-4 کلمه نگه دارید. یک مثال عالی می تواند "مدرک علوم کامپیوتر" باشد.

4. یک سایت دارای لینک مناسب داشته باشید

یک صفحه وب غنی از محتوا ، معتبر ، بی طرف ، و به بازدیدکنندگان کمک می کند تا در مورد آنچه که به آن علاقه دارند بیشتر بیاموزند ، به احتمال زیاد پیوندهایی را از وب سایت های دیگر جذب می کند ، که بهینه سازی موتور جستجوی شما را بهبود می بخشد.

با افزودن پیوندهای مربوطه در متن ، اعتبار و اعتبار خود را افزایش دهید. به جای داشتن پیوندهای "اینجا را کلیک کنید" ، نام مقصد را بنویسید. "اینجا را کلیک کنید" هیچ ارزش موتورهای جستجویی فراتر از آدرس پیوست ندارد ، در حالی که "برنامه میشیگان Tech Enterprise Program" سرشار از کلمات کلیدی است و رتبه بندی موتورهای جستجوگر شما و همچنین رتبه صفحه ای که به آن لینک می دهید را بهبود می بخشد. همیشه از پیوندهای توصیفی با پیوند دادن کلمات کلیدی استفاده کنید - این امر نه تنها بهینه سازی موتور جستجو را بهبود می بخشد ، بلکه به خوانندگان شما ، از جمله افرادی که دارای معلولیت هستند یا از خوانندگان صفحه استفاده می کنند ، ارزش می افزاید.

5. از تگ های alt استفاده کنید

همیشه رسانه تصویری و تصویری خود را با استفاده از تگ های alt یا توضیحات متنی جایگزین توصیف کنید. آنها به موتورهای جستجو اجازه می دهند صفحه شما را پیدا کنند ، که بسیار مهم است-به ویژه برای کسانی که از مرورگرهای متن یا خواننده صفحه استفاده می کنند.

سئو چیست سئو سایت سئو سایت چیست سئو کار چیست
سئو به چه معناست سئو برای سایت سئو برای همیشه سئو بورس سئو برای سایت چیست سئو بیشتر بر چه چیزی در تولید محتوا تاکید دارد سئو بیس سئو برنامه نویسی سئو وب سایت چیست هزینه سئو وب سایت آموزش کامل سئو وب سایت بهبود سئو وب سایت سئو پیج اینستا سئو پیشرفته سئو پادکست سئو چیست به زبان ساده سئو چیست نرم افزار سئو طلایی طراحی سئو چیست طریقه سئو سایت سئو فرندلی چیست سئو گوگل چیست