• سئو ارزان

با 40 روش تبلیغات ارزان تجارت کنید

تبلیغات ارزان و رایگان در فضای مجازی فراوانند در این صفحه 40 روش تبلیغات ارزان و رایگان را معرفی میکنیم.

این جمله قدیمی را شنیده اید. "چیزی به عنوان ناهار رایگان وجود ندارد." با این حال ، وقتی صحبت از تبلیغات برای یک کسب و کار کوچک می شود ، گفتن این حرف درست نیست. در حقیقت ، روش های خوبی برای دریافت تبلیغات رایگان وجود دارد. شما فقط باید بدانید که کجا را جستجو کنید.

روش های تبلیغات رایگان دارای سه مزیت است:

  • هزینه. بدیهی است که گزینه های رایگان می توانند بودجه محدود بازاریابی را افزایش دهند و این امر باعث دورتر شدن آن شود.
  • خلاقیت گزینه های رایگان شما را به خلاقیت القا می کند. آنها برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی خسته با ایده های تازه عالی هستند.
  • کلام دهان. بسیاری از راه حل های "بدون هزینه" شامل مشارکت جامعه است ، دیگران را برای تقویت دهان به دهان مثبت تحریک می کند. این نه تنها باعث فروش جدید می شود ، بلکه می تواند به شدت با موضوعات مدیریت شهرت مانند بررسی های بد مقابله کند.

البته تجارت وجود دارد. به عنوان مثال ، گزینه های رایگان برای تبلیغ کسب و کار شما اغلب به زمان بیشتری نیاز دارد. با این حال ، این نقطه ضعف ممکن است بیش از آنکه هزاران دلار در تبلیغات پولی بپردازید ، مورد توجه شما قرار گیرد.


 

40 روش تبلیغ رایگان

در اینجا 40 بهترین روش دریافت تبلیغات به صورت رایگان آورده شده است:

1. Google برای کسب و کار من

Google برای کسب و کار من تبلیغات محلی رایگان ارائه می دهد. Google برای کسب و کار من یک لیست واقعی است که در نتایج جستجوی Google و در Google Maps ظاهر می شود. مکان ، شماره تلفن ، وب سایت ، ساعتها و دستورالعمل های شما ذکر شده است. مشاغل باهوش محتوای اضافی اضافه می کنند. Google می گوید: "مشاغلی که به نمایه های تجاری خود عکس اضافه می کنند ، 42٪ درخواست بیشتر برای راهنمایی در Google Maps و 35٪ کلیک بیشتر به وب سایت های خود دریافت می کنند ..." برای شروع نمایه خود را تکمیل کنید .

2. مکان های بینگ

Bing Places for Business نسخه Bing از پیشنهاد تجاری محلی Google است. یک نمایه تنظیم کنید و شرکت خود را تأیید کنید. یا می توانید لیست تأیید شده Google My Business خود را به Bing وارد کنید. چطور این کار آسان است؟



3. موتورهای جستجو دیگر

سایر موتورهای جستجو در نتایج جستجوی محلی به کسب و کار چشم می دهند. به عنوان مثال ، می توانید تجارت خود را در Apple Maps لیست کنید . DuckDuckGo دایرکتوری ندارد. با این حال ، از داده های Apple Maps برای مشاغل محلی استفاده می کند. Yandex یک فهرست کسب و کار ارائه می دهد .

4. سئو

گذشته از لیست ، نتایج منظم در موتورهایی مانند Google منبع خریداران بالقوه است. "نتایج ارگانیک" نامیده می شود ، آنها را با تبلیغات جستجو اشتباه نگیرید. برای نتایج جستجوی ارگانیک هزینه ای پرداخت نمی شود. اما شما باید صفحات وب سایت خود را بهینه کنید تا به طور برجسته ای در جستجوها پیدا شوید. این عمل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) گفته می شود. سئو به مهارت نیاز دارد ، اما با یادگیری آن می توانید میزان بازدید وب سایت و جریان سرب خود را افزایش دهید. نکته: اگر سایت وردپرسی دارید ، پلاگین Yoast SEO را برای راهنمایی در مورد نحوه بهینه سازی نصب کنید.

5. فیس بوک

فیس بوک روشی را برای ارتقا organization سازمان شما با یک صفحه فیس بوک ارائه می دهد. صفحه خود را مرتباً به روز کنید. همچنین ، برای تبلیغ چیز خاصی از تصویر جلد فیس بوک خود استفاده کنید. با دکمه های تماس با اقدام فیس بوک آزمایش کنید و در گروه های فیس بوک مرتبط با صنعت خود شرکت کنید.

6. Pinterest

Pinterest راهی را برای اشتراک گذاری تصاویر از وب سایت شرکت شما به مردم ارائه می دهد. Pinterest برای مارک های دارای عنصر بصری قوی و صاحبان وبلاگ بسیار مناسب است. اطمینان حاصل کنید که در هر صفحه اصلی وب سایت خود یک تصویر قابل اشتراک گذاری خوب داشته باشید. نکته: تابلوهای Pinterest را براساس موضوع یا دسته بندی تنظیم کنید و محتوای خود را "سنجاق" کنید. افراد اغلب تصاویر مربوط به موضوع خاص را در Pinterest جستجو می کنند و ممکن است وب سایت شما را پیدا کنند.



7. اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین کانال های رسانه های اجتماعی برای آگاهی از برند است. می توانید عکس و فیلم را با دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید. اینستاگرام برای یک شرکت "بصری" ایده آل است: غذا ، مد ، مبلمان. اینستاگرام برای هدایت بازدید به یک وب سایت عالی نیست. معمولاً فقط می توانید یک پیوند را در قسمت نمایه وارد کنید. اما ما دیده ایم که مشاغل به صفحه نمایه ای در وب سایت خود که فقط برای محصولی که در اینستاگرام برجسته می کنند ، پیوند دارند.

8. توییتر

توییتر یکی از آن سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که برای ایجاد شخصی به عنوان یک رهبر فکری ایده آل است. مخصوصاً برای مشاوران ، روزنامه نگاران مستقل و متخصصان موضوعات بسیار خوب است.

9. یوتیوب

حدود نیمی از جستجوها در YouTube با "چگونه" شروع می شود. با راه اندازی کانال YouTube یک قیف فروش ایجاد کنید. سپس فیلم های نحوه ساخت در موضوعات مرتبط با محصولات و خدمات خود ایجاد کنید. وب سایت یا آدرس ایمیل خود را در هر توضیحات نمایش اضافه کنید تا علاقه مندان بتوانند با شما تماس بگیرند.

10. LinkedIn

LinkedIn یکی از بهترین کانال های رسانه های اجتماعی برای B2B است (یعنی هر مشاغلی که به مشاغل دیگر بفروشد). افراد و شرکت ها برای شناسایی برند باید پروفایل های خود را در LinkedIn داشته باشند. برای یافتن بهتر نتایج جستجو در LinkedIn ، از پروفایل های دارای محتوا استفاده کنید. نکته: اگر حرفه ای آزاد هستید ، LinkedIn Profinder را امتحان کنید. برای دریافت راهنمایی از شرکت هایی که به دنبال استخدام پیمانکار مستقل هستند ، نمایه ای بدون هزینه تنظیم کنید. همچنین ، از Slideshare ، ویژگی دیگر LinkedIn ، می توان برای به اشتراک گذاشتن پاورپوینت استفاده کرد.



11. Reddit

Reddit فقط در مورد هر موضوعی بحث می کند. کارآفرینان می توانند محتوا ارسال کنند اما تبلیغات خودکار آشکار می تواند شما را ممنوع کند. Reddit اگر بخشی از فرهنگ Reddit باشید منبع خوبی برای بازدید وب سایت است.

12. BizSugar

BizSugar یک سایت نشانه گذاری در شبکه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد محتوای وبلاگ را به اشتراک بگذارید. یک بخش متفکر نیز وجود دارد.

13. کووره

Quora یک سایت پرسش و پاسخ است. به سادگی س questionsال ها را پیدا کنید - و با پاسخ به شیوه ای اطلاع رسانی و راهنمایی کنید. گاهی اوقات با اطلاعات بیشتر به یک پست وبلاگ یا مقالات در سایت خود پیوند دهید.

14. کرانچ بیس

Crunchbase یک پایگاه داده ایده آل برای استارتاپ های با رشد بالا و شرکت های فناوری است که به دنبال تأمین بودجه هستند. با این حال ، این برای هر کسب و کار آزاد است. موسسان همچنین می توانند یک نمایه رایگان ایجاد کنند. نحوه استفاده از Crunchbase برای بازاریابی را بخوانید .



15. داستان شروع کننده

این یک سایت شسته و رفته است که کارآفرینان می توانند داستان های مربوط به شروع کار خود را تعریف کنند. هیچ هزینه ای ندارد داستان خود را در اینجا به اشتراک بگذارید .

16. متوسط

Medium به شما امکان می دهد فرم طولانی ، محتوای رهبری فکر را ارسال کنید. یک تجارت مجاز به تبلیغ محصولات و خدمات خود است - به قوانین مراجعه کنید .

17. وبلاگ نویسی مهمان

انتشار محتوای با کیفیت در وبلاگهای کاملاً ثابت ، راهی عالی برای افزایش میزان مواجهه با مخاطبان وبلاگ دیگری است. برخی از افراد برای دریافت بک لینک در سایت های دارای اعتبار دامنه بالا پست های مهمان را انجام می دهند. اما بازاریابان باهوش بیشتر بر روی به اشتراک گذاشتن بینش برای مواجهه با بازاریابی تمرکز می کنند. وبلاگ ها را در بهترین وب یا Blogarama پیدا کنید . وبلاگی را انتخاب کنید که مخاطبان مشتریان بالقوه شما را به خود جلب کند. اطلاعات تماس سایت (نام ، ایمیل) را بیابید و یک یادداشت کوتاه برای س ifال اینکه آیا وبلاگ نویس به پست های وبلاگ مهمان علاقه دارد ، ارسال کنید.

18. کنفرانس ها ، پادکست ها و وبینارها

مشاغل گفتاری راهی است که صاحبان مشاغل کوچک می توانند توجه خود را به شرکت های خود جلب کنند - و یک برند شخصی بسازند. فکر نکنید "فروش سخت" است. درعوض ، یک رهبر فکری باشید که دارای بینش و تخصص است. سخنرانی می تواند شامل کنفرانس های صنعتی ، رویدادهای مجازی ، پادکست ها یا کانال های YouTube با مخاطبان هدف همان مخاطبان شما باشد. یک عنوان و عنوان جذاب ایجاد کنید و یک ایمیل برای یک مدیر اجرایی برای مصاحبه یا به عنوان سخنران ارسال کنید. یا برای تولید و تبلیغ بین المللی وبینار با شغل دیگری شریک شوید.



19. Fiverr

بودجه صفر تبلیغاتی دارید؟ Fiverr مکانی محبوب برای فروش خدمات حرفه ای مانند طراحی وب سایت و ویرایش پادکست است. نمایه کسب و کار رایگان است. شما از جیب هیچ چیز پرداخت نمی کنید. شما 80٪ از هر فروش را نگه دارید. Fiverr بقیه را دریافت می کند.

تبلیغات رایگان

20. لیست های محلی و سایت های مرور

اگر صاحب مشاغل محلی هستید - رستوران ، متل یا فروشگاه - سایت های بررسی می توانند به شما در جمع آوری نظرات مثبت مشتری و جذب مشتری بالقوه کمک کنند. اطلاعات کسب و کار خود را ادعا کرده و به موارد زیر اضافه کنید:

  • چهارگوش
  • MapQuest
  • Yelp یک سایت مهم بررسی مصرف کننده برای شرکتهای محلی است. مشاغل می توانند لیست را بدون هیچ هزینه ای مدیریت کنند. به گفته موسسه بازاریابی محلی ، Yelp همچنین جستجوی صوتی آمازون الکسا را ​​تأمین می کند و نظرات را برای Apple Maps و Bing Places فراهم می کند.
  • حلقه بازرگان
  • TripAdvisor مشابه Yelp است اما بر روی مشاغل مسافرتی مانند هتل ها و اجاره های تعطیلات تمرکز دارد.

سایت های صفحات زرد مانند YP.com ، Yellowbook ، Superpages ، CitySearch ، Whitepages و Yahoo Local برای ارائه لیست های رایگان استفاده می شدند. بیشتر آنها دیگر نمی توانند در آن تبلیغ کنند یا با ابزارهای مدیریت لیست مانند Yext و Thryve مشارکت دارند. ابزارهای لیست برای مدیریت موثر لیست های محلی در اینترنت بسیار مناسب هستند ، اما یک شرکت برای استفاده از این ابزار باید هزینه پرداخت کند.



21. بهانه

طراحان گرافیک ، عکاسان و دیگران در دنیای طراحی باید Behance را که اکنون متعلق به Adobe است ، بررسی کنند. بهنس را به عنوان یک نمونه کارها آنلاین عظیم و شگفت آور برای نمایش قابلیت ها و خلاقیت خود در نظر بگیرید.

22. آمازون دست ساز

Amazon Handmade جایی است که صنعتگران می توانند مشخصات تجاری خود را ایجاد کرده و صنایع دستی خود را بدون هیچ گونه هزینه ای به نمایش بگذارند. آمازون هنگام فروش چیزی 15٪ از هزینه ارجاع را کسر می کند. قوانین را ببینید .

23. انتشارات کیندل

Amazon Kindle Publishing نام بازی برای نویسندگان است. اما مشاغل دیگر نیز می توانند از آن برای تبلیغات رایگان استفاده کنند. ما دیده ایم که کارآفرینان و مشاغل با انتشار کتابهای الکترونیکی با اشتراک دانش تخصصی ، علاقه مشتری ایجاد می کنند.

24. اتسی

Etsy یک مکان تجارت الکترونیکی شگفت آور محبوب است که مصرف کنندگان در آن اقلام دست ساز را می خرند. به عنوان فروشنده ، راه اندازی فروشگاه در Etsy هزینه ای ندارد. اما برای لیست هر مورد 20 سنت هزینه در نظر گرفته شده است و هنگام فروش چیزی هزینه معاملات را پرداخت می کنید.



25. مراکز خدمات مصرف کننده

آیا شما یک کار خدمات مصرفی مانند نجار یا نظافت منزل دارید؟ در سایتهایی که مصرف کنندگان برای یافتن خدمات جستجو می کنند ، انفجاری رخ داده است. در بسیاری از سایت ها ، مشاغل می توانند نمایه تجاری خود را بدون پرداخت هزینه تنظیم کنند. با این حال ، کاربرانی که خواهان مزایای بیشتری هستند ، نیاز به ارتقا ، خرید تبلیغات یا پرداخت هزینه های مشتری دارند. بسته های قیمت گذاری متفاوت است. دیدن:

26. سایت های فهرست

دایرکتوری های زیر لیست های مشاغل رایگان را ارائه می دهند. هر مشاغل لیست دایرکتوری گزینه های ارتقا را ارائه می دهند ، اما لیست اصلی مشاغل بدون هزینه است:

  • اتاق بازرگانی شرکت ها را براساس صنعت و مکان لیست می کند.
  • EZ Local به شما امکان می دهد ابتدا لیست تلفنی مشاغل خود را - قبل از شروع از ابتدا ، جستجو کنید.
  • Business Journals به شما امکان می دهد شرکت خود را لیست کرده و رویدادها را ارسال کنید ، اگرچه عمدتا یک سایت خبری است.
  • سایر فهرست های مشاغل عبارتند از: Manta ، Cylex ، EnrollBusiness ، Find-Us-Here و Hub.biz.

اگر مایل به پرداخت هزینه هستید ، سایت های لیست مشاغل بیشتری وجود دارد ، از جمله Better Business Bureau برای اعتبار سنجی. خواندن مرتبط:   راهنمای مشاغل: مروری جامع .

27. شکار محصول

آیا شما توسعه دهنده یک محصول یا برنامه نرم افزاری هستید؟ آن را به ProductHunt.com اضافه کنید. مشاهده دستورالعمل برای چگونگی راه اندازی .



28. سایت های شبکه B2B

Alignable و Alice سایت های B2B با اعضای کوچک تجاری هستند که ارجاعات مشترک دارند. هر سایت را به عنوان یک اتاق بازرگانی آنلاین در نظر بگیرید. همایش های صنعت نیز ممکن است برای ایجاد روابط ارزشمند باشند.

29. بخشش های مسابقه ویروسی

یک مسابقه را بصورت آنلاین برگزار کنید تا محصولات ، خدمات یا جایزه نقدی را اهدا کنید. برخی از مشاغل از تبلیغات تبلیغاتی برای تبلیغ فروش یا رویداد ویژه یا رشد لیست ایمیل استفاده می کنند. Gleam.io ابزاری با یک برنامه رایگان است که به شما امکان می دهد مسابقات و مسابقات را ترتیب دهید و آنها را از طریق رسانه های اجتماعی ویروسی کنید.

30. ایمیل مارکتینگ

خبرنامه های ایمیل و ایمیل های بازاریابی تبلیغات رایگان عالی برای فروش و تبلیغات هستند. یک خبرنامه ایمیل را به عنوان وسیله تبلیغاتی داخلی خود در نظر بگیرید. راه شروع ایجاد لیست ایمیل است (یعنی افرادی که از طریق فرم ثبت نام در وب سایت شما مشترک می شوند). برای مدیریت مشترکان ، طراحی پیام ها و پخش ایمیل ها ، نرم افزار بازاریابی ایمیلی خوبی را انتخاب کنید. Mailchimp یک ابزار شروع کننده عالی با یک برنامه رایگان برای حداکثر 2000 مشترک است - برای اکثر مشاغل کوچک بسیار زیاد است.

31. هارو

HARO ، در اصل با عنوان Help A Reporter Out تاسیس شد ، اکنون بخشی از Cision است. متخصصان بازرگانی می توانند ثبت نام کنند تا منبعی برای روزنامه نگارانی شوند که برای یک داستان باید با کسی مصاحبه کنند. شما و تجارتتان روابط عمومی رایگان دریافت می کنید. با ثبت نام شروع کنید تا منبع HARO باشید .



32. روزنامه ها و اخبار تلویزیون

مستقیماً به مطبوعات محلی نزدیک شوید. روزنامه ها ، اخبار تلویزیون و نشریات تجاری اخبار تجارت را روزانه پوشش می دهند. آنها به خصوص داستان های "شرکت محلی خوب می سازند" را دوست دارند. ترفند موفقیت این است که کاری قابل توجه یا جالب انجام دهید و سپس با خبرنگاران در صفحات تجاری تماس بگیرید. همچنین ، از طبقه بندی های تقریباً رایگان در سایت های Craigslist و ابرمحل استفاده کنید. همچنین نگاه کنید به: ابزار روابط عمومی برای مشاغل کوچک .

33. کارتهای مراجعه

این روش قدیمی را امتحان کنید. کارتهای بازرگانی را با اطلاعات تماس ، آدرس ایمیل و شاید تخفیف چاپ شده خود توزیع کنید. بعد از هر کار چندین کارت به مشتری بدهید. مشتریان راضی اغلب با عبور از کنار کارت دهان به دهان می کنند. این روش برای یک خدمتکار ، پیمانکار خانه و غیره فوق العاده است.

34. کمکهای غیر انتفاعی

حمایت از یک رویداد غیر انتفاعی می تواند گران باشد. خوشبختانه روش های ارزان تری برای انجام کار خوب وجود دارد. شما و کارمندانتان می توانید وقت خود را داوطلب کنید و یک پیاده روی خیرخواهانه ترتیب دهید ، هر کسی که تی شرت هایی با مارک شرکت داشته باشد. همچنین می توانید مبلغ اضافی باقیمانده از نمایشگاه آخر خود را اهدا کنید. یک مزرعه محلی می تواند به یک بانک مواد غذایی کمک مالی کند و محصولات اضافی را که فقط در مزارع هدر می رود ، اهدا کند. غالباً سازمان غیرانتفاعی شرکتهایی را که داوطلب می شوند یا کمکهای غیرعادی می کنند در وب سایت خود برجسته می کند. اخبار محلی ممکن است این رویداد و شرکت شما را پوشش دهند. مشاغل آمریکایی ممکن است بتوانند برای مسافت پیموده شده و ارزش کالاهای اهدا شده ، مالیات خود را حذف کنند (با مشاور مالیاتی خود مشورت کنید).

35. علائم حیاط

علائم حیاط مانند تبلیغات رایگان در املاک و مستغلات است. از مشتریان راضی بپرسید که آیا به دنبال کار اخیر می توانید تابلویی را در حیاط آنها بگذارید. این برای سقف سازها ، مناظر داخلی و غیره مناسب است. به همین ترتیب ، مشاغل خرده فروشی می توانند هنگام برگزاری فروش ، تابلوهای حیاط را روی نوار درخت قرار دهند. همیشه قوانین شهر یا HOA را در مورد علامت گذاری بررسی کنید.

36. تابلوهای اعلانات و کارتهای Pin-Up

در بسیاری از مکان ها تابلو اعلاناتی وجود دارد که در آن کارت ویزیت یا نوارهای پارگی را ترک می کنید. این موارد را در فروشگاه های خرده فروشی ، کارخانه ها و سازمان های محلی جستجو کنید. از دوستان و خانواده بپرسید که آیا تابلوهایی مانند اتاق ناهار در محل کار را می شناسند. اگر می خواهند به شما کمک کنند ، یک دسته کارت به آنها بدهید تا پست کنند.

37. اعلامیه

کافه ها ، رستوران ها و کافی شاپ های شهر شما ممکن است محلی برای ترک بروشورهای کاغذی و تبلیغات چاپی ارائه دهند. از مدیریت اجازه بگیرید. یا می توانید یک محله را بوم بزنید و در هر خانه ای که در پرچم درب یا صندوق پستی قرار دارد ، یک آگهی بگذارید (هرگز در صندوق پستی).

38. نمایش کالا

در هنگام حمل کالا اقلام را به تأسیسات دیگر ارائه دهید. به عنوان مثال ، یک گالری هنری ممکن است برای تزئین دیوارها ، تصاویر قاب دار را به یک رستوران محلی ارائه دهد. یک فرد صنایع دستی ممکن است برای نمایش سالن های زیبایی زیورآلات ارائه دهد. اقلام باید دارای برچسبی با نام تجاری و قیمت شما باشند. این موسسه ممکن است هنر ، لباس و غیره را به مصرف کنندگان بفروشد یا علاقه مندان را به سادگی به شما ارجاع دهد.

39. کارگاه های آموزشی

یک کارگاه آموزشی رایگان در مرکز اجتماعات محلی ، باشگاه ، کتابخانه یا انجمن صاحبان خانه برگزار کنید. این گزینه برای ارائه دهندگان خدمات مصرف کننده مانند برنامه ریزان مالی ، آرایشگران مد - حتی لوله کش بسیار مناسب است. این سازمان کارگاه شما را به حوزه انتخابیه خود ارتقا خواهد داد.

40. پارکینگ وسیله نقلیه

سرانجام ، تکنیک مشاغل با بودجه تنگ را در همه جا فراموش نکنید: وسیله نقلیه مارکدار خود را در یک مکان قابل مشاهده پارک کنید! شما اغلب ماشین های شرکتی و کامیون هایی را می بینید که در پارکینگ یک مرکز خرید کنار خیابان پارک شده اند. علامت گذاری روی وسایل نقلیه قابل مشاهده تبلیغات رایگان است.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی