• سئو ارزان

تبلیغات ارزان گوگل

تبلیغات ارزان در گوگل از طریق آگهی کلیکی یا google ads بدست نمی آید و فقط تنها راهکار حضور دائمی در صفحه اول گوگل سئو یا بهینه سازی وب سایت است. 
Google Ads که قبلاً Google AdWords نامیده می شد ، بستر تبلیغاتی PPC Google است. 
می توانید از آن برای ایجاد تبلیغات ، پیشنهاد کلمات کلیدی خاص و تعیین میزان هزینه ای که می خواهید برای هر کلیک روی تبلیغات خود بپردازید استفاده کنید زیرا Google Ads در سیستم حراج کار می کند که این اتفاق در زمان واقعی رخ می دهد. 
وقتی کاربران کلمه کلیدی مورد نظر شما را جستجو می کنند ، اگر پیشنهاد شما بیشتر از آن باشد که سایر تبلیغ کنندگان در آن کلمه کلیدی پیشنهاد می دهند ، تبلیغات شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود و یک برچسب کوچک در کنار آن نشان می دهد که این یک نتیجه پولی است. 
 
بهترین قسمت Google Ads این است که شما فقط زمانی هزینه پرداخت می کنید که کاربر واقعاً روی تبلیغ شما کلیک کند. مهم نیست که چند بار نمایش داده می شود یا تعداد زیادی از افراد آن را مشاهده می کنند - شما فقط وقتی شخصی کلیک می کنید و از وب سایت شما بازدید می کنید هزینه پرداخت می کنید. 
 
همچنین می توانید بودجه های روزانه و ماهانه را به صورت مبارزاتی انتخاب کنید. بنابراین ، پس از یافتن یک کلمه کلیدی برنده برای پیشنهاد و یک تبلیغ برنده برای اجرا ، می توانید به کمپین خود اجازه دهید با دانستن اینکه بودجه خاصی بیش از این نمی کنید ، اجرا شود.

تبلیغات رایگان در گوگل

نحوه تبلیغات رایگان در Google 
به https://www.google.com/business بروید و اکنون شروع را کلیک کنید. 
کسب و کار خود را جستجو کنید تا تأیید کنید از قبل لیست نشده است. اگر مشاغل خود را پیدا نکردید ، وارد کردن اطلاعات خود را ادامه دهید. 
مراحل ساده ارائه شده توسط Google را دنبال کنید. از شما خواسته می شود با وارد کردن کد در صندوق پستی خود ، کسب و کار خود را تأیید کنید. 
برخی از دارندگان مشاغل ممکن است بتوانند از طریق روش های دیگر مانند تماس تلفنی ، نوشتار ، ایمیل یا کنسول جستجوی Google تأیید کنند. اگر هر یک از این گزینه ها را مشاهده کردید ، دستورالعمل های موجود در صفحه را برای تأیید تجارت خود دنبال کنید و از دستورالعمل های این راهنما صرف نظر کنید. 
کسب و کار خود را تأیید کنید. برای تأیید 30 روز فرصت خواهید داشت. در این مدت ، س FAالات متداول آنها را بخوانید. 
خوب ، ما آن را داریم ، اکنون می توانید در Google تبلیغات رایگان دریافت کنید. با بازگشت به صفحه Google برای کسب و کار من می توانید لیست خود را ویرایش کنید.

اهداف تبلیغات گوگل

تنها هدف یک تجارت و تبلیغات صفحه اول گوگل فروش محصولات و خدمات برای کسب سود است. تبلیغات باعث می شود افراد با کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات و در نتیجه فروش بیشتر منجر به کسب و کار شوند. از طرف دیگر مصرف کنندگان در صورت عدم تبلیغ ، هرگز با محصولات و خدمات آشنا نمی شوند. تبلیغات به مصرف کنندگان کمک می کند تا درمورد اینکه کدام محصول و خدمات را بخرند تصمیم بگیرند. با کمک تبلیغات ، یک مصرف کننده بهترین گزینه های ممکن را کسب می کند امروزه صنعت تبلیغات به دلیل تعداد زیاد محصولات و خدمات ارائه شده ، به یک صنعت عظیم تبدیل شده است.

هنگامی که یک تبلیغات صفحه اول گوگل شروع به کار می کند و یا مشاغل را اداره می کند ، لازم است که مردم از واقعیت آگاه شوند. ارتقاء برای هر نوع مشاغل مهم است تا دیگران را در مورد تجارت آگاه سازیم. هر نوع کسب و کار ، چه به صورت آنلاین و چه آفلاین انجام می شود ، نیاز به مشتری دارد تا بتواند گردش مالی خوبی را تجربه کند. با این حال ، تنها وسیله دستیابی به مشتری تبلیغات است.

رشد تجارت شما نیاز به گسترش افق شما دارد. ایجاد یک پایگاه مشتری از یک جمعیت شناسی متفاوت مستلزم بیرون رفتن از منطقه راحتی شما است. برای جذب بازارهای جدید ، شما نیاز به یک استراتژی قابل اعتماد در زمینه بازاریابی و تبلیغات دارید تا مشتریان بالقوه را به خود جلب کنید تا پیشنهادهای خود را در این زمینه قرار دهند نکته جالب در تبلیغات این است که می توانید از روش های قدیمی و جدید برای رشد سرمایه گذاری تجاری خود استفاده کنید. اگر بودجه کافی در بازاریابی دارید می توانید کمپین های تبلیغاتی سنتی را انتخاب کنید. در صورت داشتن بودجه دقیق یا محدود ، می توانید از تبلیغات آنلاین و کمپین های بازاریابی نیز برای تولید مشتریان جدید استفاده کنید. در هر صورت ، تبلیغات ، به هر شکلی ، شما را در معرض نمایش قرار می دهد که برای به دست آوردن سهم در بازار نیاز دارید.

هنگامی که یک کسب و کار در مورد محصولات و خدمات خود تبلیغ می کند ، می تواند در یک فضای رقابتی فعالیت کند تبلیغات برای هر جنبه ای از یک تجارت مهم است. این یک نقش ضروری برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان دارد. تبلیغات برای کل تجارت مهم است زیرا این امکان را به شما می دهد تا کسب و کار مشتریان بیشتری کسب کند و از این طریق چرخش تجارت را افزایش دهد تبلیغات با استفاده از رسانه های مختلف مانند تلویزیون ، روزنامه ها ، رادیو ، آگهی ها ، جزوه ها ، وب سایت ها و غیره قابل دستیابی است. نکته اصلی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که رسانه تبلیغاتی انتخاب شده باید بتواند به تعداد زیادی مشتری برسد.

کنت رومن و جین ماس ، نویسندگان کتاب "چگونه می توان تبلیغات" گفت: یک تبلیغات تبلیغاتی در حال انجام برای یادآوری مشتریان فعلی خود که هنوز در آنجا هستید ، ضروری است. در اقتصاد پرتلاشی که بسیاری از مغازه ها ، رستوران ها و شرکت ها از کار خود خارج می شوند ، حضور پررنگ از طریق تبلیغات معمولی ، آگهی های تبلیغاتی ، کارت پستال ها ، رویدادها و یک وب سایت پویا برای روابط طولانی مدت ارزشمند است. این همچنین برای جذب مشتری های جدید که ممکن است هنگام اولین بار افتخار به محصولات یا خدمات شما نداشته باشند ، خدمت می کند اما اکنون خوشحال می شوید که خاطرات آنها را با مشکل روبرو کنید.

تبلیغات همه چیز دیگری را که انجام می دهید تقویت می کند - هنگامی که از تبلیغات برای ایجاد آگاهی برای محتوای خود استفاده می کنید ، به طور خودکار برای هر کاری که انجام می دهید آگاهی بیشتری ایجاد می کنید. روزنامه نگاران شرکتهایی را پیدا می کنند که تبلیغات می کنند ، منابع ارجاع کننده شرکت هایی را که تبلیغ می کنند ، افراد را دوست دارند و از آنها تبریک می گیرند ، به خاطر می آورند و کارمندان می توانند به عنوان منبع غرور و افتخار در مکانی که کار می کنند ، به تبلیغاتی که در جای خود قرار دارند اشاره کنند.

اگر امروز می خواهید یک شغل را اداره کنید ، باید در فیس بوک و گوگل تبلیغ کنید. این دو غول فناوری بر بازار تبلیغات آنلاین حاکم هستند و میزان دسترسی آنها به طرز باورنکردنی گسترده است هر دو ماه میلیاردها کاربر دارند که کنار گذاشتن آنها از استراتژی شما این است که به هیچ وجه استراتژی آنلاین نداشته باشید با این حال ، اگر به نحوه نزدیک شدن به تبلیغات در این سایت ها نگاهی بیندازید ، به صورت آنلاین نظرات متناقضی را پیدا خواهید کرد. و مطمئناً رویکرد تبلیغاتی برای یک شرکت بزرگ متفاوت از روشی است که توسط یک تجارت کوچک و با بودجه بازاریابی محدود انجام می شود. 

بازاریابی سئو چیست؟

بازاریابی سئو یک روش بازاریابی دیجیتال است که از سئو (بهینه سازی موتور جستجو) به عنوان یک استراتژی اصلی برای یافتن مشتریان جدید استفاده می کند. با ایجاد محتوایی که به عبارات جستجو پاسخ می دهد و به  سوالات مشتریان بالقوه شما پاسخ می دهد ، این فرصت را دارید که بازدید کنندگان وب سایت را جلب کرده و اعتماد آنها را به عنوان منبع اطلاعاتی مفید و قابل اعتماد جلب کنید. کسب اعتماد مشتری بالقوه اولین قدم برای فروش به ویژه به صورت آنلاین است. 
بازاریابی سئو مسیرهای بازاریابی "متعارف" بیشتری را به طرز گسترده ای پیروز می کند. به این دلیل که روند ردیابی نتایج کارزار را بسیار ساده تر و واقع بینانه تر می کند. سئو به بینش بسیار زیادی می دهد که شامل پیوند سازی ، رتبه بندی موتور جستجو و ترافیک کلمات کلیدی است. 
در نهایت ، بازاریابی سئو می تواند زمینه را برای رتبه بندی موتورهای جستجو در وب سایت هموارتر کند. اگر می خواهید سایت شما به سرعت و در صفحات نتایج گوگل ، بینگ و یاهو ظهور کند ، این شکل از بازاریابی می تواند جذاب باشد. همانطور که شما به طور منظم محتوای جدید سئو را به سایت خود معرفی می کنید ، Google به تلاش و مراقبت شما پاداش می دهد. اگر یک وب سایت مناسب و مرتبط با اصطلاحات جستجو باشد ، احتمال دریافت ترافیک مداوم بسیار بیشتر می شود ، و کاملاً قابل درک است. Google همیشه کاربر نهایی را در ذهن خود دارد ، بنابراین محتوای با کیفیت همیشه درخشان خواهد بود. 
چگونه بازاریابی سئو را انجام دهم؟ 
خوشبختانه پاسخ به سوال "چگونه بازاریابی سئو را انجام دهم؟" می توان به روش مستقیم پاسخ داد: اصول سئو را بیاموزید ، کلمات کلیدی تحقیق کنید ، یک استراتژی ایجاد کنید و با ایجاد محتوای با کیفیت شروع به کار کنید. 
در اینجا چند مرحله برای شروع با بازاریابی سئو آورده شده است: 
1. سئو را بیاموزید 
ممکن است یادگیری بازاریابی سئو به همان اندازه ای که در ابتدا به آن مشکوک هستید سخت و گیج کننده نباشد. هدف ساده در پشت بازاریابی سئو کسب درآمد و به دست آوردن مشتری جدید است ، اما چند استراتژی بازاریابی SEO وجود دارد که می توانید برای انجام بازاریابی سئو استفاده کنید. 
آموزش در سئو موضوعی نیست که شما لزوماً مجبور شوید با آن مقابله کنید. این به این دلیل است که دوره های آموزشی رایگان سئو وجود دارد که می تواند همه و همه نیازهای آموزشی SEO شما را برآورده کند. 
اگر در کلاس سئو ثبت نام کنید ، می توانید مخاطب ایده آل ، بهینه سازی در سایت ، استفاده از کنسول جستجوی Google ، جستجوهای محلی و موارد دیگر را درک کنید. دانشجویانی که در این نوع کلاس ها شرکت می کنند می توانند از وبینارهای جامع ، اسلایدهای درسی و حتی پخش کلیپ های ویدیویی استفاده کنند. پخش مجدد کلیپ های ویدیویی می تواند بسیاری از نکات کلیدی در بازاریابی سئو را به سمت خانه هدایت کند. SEO Bootcamp 2020 نمونه ای از گزینه کلاس آنلاین است که به طور بالقوه می تواند بازیکنان قدرت بازاریابی دیجیتال را از بین ببرد. به علاوه ، این آموزش با روند سئو در سال 2020 به روز است. 
نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که یادگیری سئو همچنین نیاز به درک سئو خارج از صفحه و سئو داخلی دارد. اگرچه نام آنها مشابه است ، اما آنها اصلاً استراتژی های یکسانی نیستند. سئو در چند نقطه جداگانه انجام می شود. اینها "خارج از صفحه" و "در صفحه" هستند. 
سئو خارج از صفحه در دست شما نیست. افرادی که در راس سایر وب سایت ها هستند مسئولیت این کار را برای شما به عهده می گیرند. سئو در صفحه کاملاً داستان دیگری است. به این دلیل که شامل همه چیز از نوشتن توضیحات متا تا انتخاب کلمات کلیدی است. سئو در صفحه بسیار دقیق و جزئیات گرا است.

بازاریابی سئو

بازاریابی با سئو (SEO) چیزی است که نیاز به تحقیق طولانی درباره کلمات کلیدی دارد. همچنین یادگیری نحوه تشخیص بین کلمات کلیدی دم کوتاه و دم بلند بسیار مهم است. کلمات کلیدی کوتاه-کوتاه بین یک تا دو کلمه را مدیریت می کنند. آنهایی که دم طولانی دارند حداقل سه کلمه را در خود جای می دهند. کلمات کلیدی دم بلند می توانند برای کسب و کارهایی که می خواهند شور و شوق صفحات خود را به دست بیاورند ، چیزهای زیادی به دست آورند. 
برای کمک به شما در شروع کار با تحقیقات رقابتی در سئو ، وبینار را بررسی کنید: Digging Deep Into Competitive Research. در این وبینار ، ربکا گیل ، متخصص سئو ، برخی از ابزارها و تکنیک های مفید برای جستجوی محتوای رقبا ، کلمات کلیدی و فعالیت در سایت را مرور می کند. 
علاوه بر این ، می خواهید یک راهنمای عملی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی را بررسی کنید. شما می توانید مراحل لازم برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل اینکه کدام عبارات برای وب سایت یا وبلاگ شما بهترین کار را دارند ، بیاموزید. این بیشتر یک جلسه آموزشی عملی است که در آن ما پرس و جوهای زنده را انجام می دهیم و بازده داده ها را مرور می کنیم. 
 یک استراتژی بازاریابی سئو ایجاد کنید 
بازاریابی سئو بازدیدکنندگان سایت را ترغیب می کند تا برای معناداری طولانی تر از زمان خود را حفظ کنند. اگر سایت شما به سطح قابل توجهی از محتوای سئو مجهز باشد ، ممکن است باعث ایجاد انگیزه در مشتریان احتمالی شود تا مدت زمان طولانی تری از آنچه که در غیر این صورت انجام می شود ، ادامه دهند. شما ممکن است یک فروشگاه مراقبت از پوست ارگانیک داشته باشید. اگر از کلمات کلیدی استفاده کرده اید که فرمول های طبیعی و ملایمی برای انواع چهره ها دارند ، در این صورت افرادی که وقت خود را برای بررسی سایت شما اختصاص می دهند ممکن است تمام اطلاعات لازم برای پیشروی با اطمینان را بدست آورند. 
کلید ایجاد یک استراتژی بازاریابی سئو برنده این است که نحوه ارتباط ترافیک جستجو با آنچه را می فروشید ، بیان کنید. هر یک از مطالب باید در نهایت خوانندگان را به یک روش یا روش دیگر به سمت محصولات یا خدمات شما راهنمایی کند. 
هنگامی که به درستی سئو و اطلاعات داخلی آن را درک کردید ، می توانید مشتریانی را که می توانند توانایی خود را برای تعیین مکان مواردی که برای آنها قابل دسترسی است ، مشخص کنید. سئو می تواند شما را به سمت افرادی هدایت کند که اقدام می کنند و به راحتی منتظر نمایش خدمات و محصولات نیستند. سئو می تواند به شما کمک کند تا در بخش "هدف قرار دادن" بدرخشید. 
انکار نمی شود که مشاغل می خواهند رقبای خود را شکست دهند. بازاریابی سئو با توجه به این واقعیت که تجارت را قادر می سازد از بزرگترین رقبای خود پیشی بگیرد چشمگیر است. اگر از حضور یک کسب و کار در نزدیکی که شباهت زیادی به شما دارد ناامید شده اید ، پس مسلماً می خواهید مخاطبان جستجو شما را نسبت به رقبا پیدا کنند. شروع کار در زمینه بازاریابی سئو می تواند به شما کمک کند تا از رقبا بهتر عمل کنید. 
 محتوای با کیفیت را برای کلمات کلیدی بنویسید 
محتوای ارزشمند می تواند به مصرف کنندگان در تصمیم گیری منطقی و کاملاً مناسب در خرید کمک کند. اگر می خواهید فروش بالاتری داشته باشید ، تسخیر جهان بازاریابی سئو می تواند به شما کمک زیادی کند. مصرف کنندگان مدرن افراد را تشخیص می دهند و به همین دلیل وقتی کسب و کار وقت می گذارد تا "از طریق محتوای مناسب سئو" آنها را "روشن" کند ، درک می کند. 
موارد کمی وجود دارد که این روزها بیشتر از مشارکت قوی در مشتری برای مشاغل رانده شده اهمیت دارد. اگر می خواهید تعامل را به طرز چشمگیری تقویت کنید ، پس از آن چیزهای زیادی نمی توانند شمع تفکر در مورد بازاریابی سئو را حفظ کنند. سئو بازاریابی ، اول از همه  می تواند تجربه های کاربر را بسیار مثبت تر کند. به همین ترتیب می تواند بازدید کنندگان سایت را از گفتن زودهنگام "au revoir" متوقف کند. اگر مشارکت کاربر مهم باشد ، این امر می تواند بازگشت سرمایه شما را افزایش دهد. مشتریان درگیر کسانی هستند که مشغول "اتصال" با مارک ها هستند. اتصالات محکم و سنگین می تواند منجر به ایجاد پیوندهایی شود که برای همیشه محکم بمانند.

 

9 روش تبلیغات ارزان

افراد متعددی که به بخشهای مختلف یک صفحه روشهای تبلیغاتی اشاره می کنند
مطالعات نشان می دهد که بیش از سه چهارم مصرف کنندگان انگلیس قبل از خرید خرید آنلاین انجام می دهند. این آمار قابل توجه اهمیت ایجاد حضور آنلاین برای مشاغل شما را نشان می دهد ، و پتانسیل وجود دارد که بتوانید مشتریان و مشتریانی را که دقیقاً مانند شما قصد خرید محصولات و خدمات را دارند ، جلب کنید.

و در حالی که شرکت های زیادی برای ارائه خدمات آنلاین به تجارت خود خدمات ارائه می دهند ، شما احتمالاً می توانید بیشتر این تبلیغات را خودتان با هزینه بسیار کم یا حتی رایگان انجام دهید.

در اینجا 11 روش موثر برای کسب اطلاع از کسب و کار خود به صورت آنلاین ، برای هزینه بسیار اندک ، آورده شده است.

1. یک وب سایت شرکت ایجاد کنید
ممکن است به نظر عقل سلیم برسد ، اما تجارت شما برای رقابت در فضای آنلاین به یک وب سایت نیاز دارد. بدون داشتن یک وب سایت ، برای اینکه قابل مشاهده و حرفه ای به نظر برسید ، با یک نبرد پر سر و صدا دائمی روبرو خواهید شد.

پس از راه اندازی ، یک وب سایت فقط چند پوند در سال برای میزبانی و نام دامنه برای شما هزینه می کند و با این کار می توانید مشتری و فروش ایجاد کنید.

2. تبلیغات آنلاین
هر مشاغل می توانند با استفاده از تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین در سایتهایی مانند Gumtree و Craigslist در معرض دید قرار بگیرند و اینها می توانند بسیار ارزان - یا حتی رایگان باشند.

می توانید هر روز بصورت آنلاین تبلیغات هدفمندی را برای کسب و کار خود قرار دهید و افراد از طریق جستجو آنها را پیدا می کنند. شما می توانید از یک رویداد یک روزه مانند فروش گاراژ گرفته تا خدماتی مانند عکاسی ، لوله کشی یا باغبانی تبلیغات کنید.

آرم فضای مربع
طراحی وب سایت برنده جایزه
Squarespace وب سایت های حرفه ای ساخت و آسان ایجاد می کند که برجسته هستند. طیف وسیعی از الگوهای زیبا را انتخاب کنید و متناسب با نیازهای خود بخواهید که آیا سایت نمونه کارها ، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین می خواهید.

با کد PARTNER10 10٪ پس انداز کنید

3. از بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید
بازدید رایگان از موتور جستجو برابر با برنده شدن در قرعه کشی است. اگر می توانید موتورهای جستجو را متقاعد کنید که وب سایت شما مناسب ترین سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر شما است ، باید جریان پایداری از ترافیک را بدست آورید. برخی از این ترافیک به طور طبیعی به درآمد تبدیل می شود.

شما می توانید بهینه سازی اولیه را به صورت رایگان انجام دهید ، یا می توانید به شخصی پول پرداخت کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

4. بازاریابی محتوا
یک استراتژی موفق بازاریابی محتوا ، بازدید از وب سایت شما را به دنبال خواهد داشت و به بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند و می تواند کاملا رایگان باشد. با این حال ، این کار ممکن است پرمشغله باشد ، و شما باید نویسنده ای شایسته (و سریع) باشید.

شایسته است که یک نویسنده مستقل را در سایتی مانند Fiverr یا Upwork استخدام کنید تا تخصص شما را به مقالاتی کاملاً خوب ترجمه کند ، زیرا این شانس بیشتری برای پذیرش برای انتشار در سایت های دیگر غیر از سایت شما خواهد بود.

5- از شبکه های اجتماعی استفاده کنید
برخی از مشاغل برای هدف قرار دادن ترافیک شبکه های اجتماعی بسیار مناسب هستند و برخی از این موارد مناسب نیستند. ایجاد یک نمایه توییتر تجاری یا صفحه فیس بوک را در نظر بگیرید. این حساب ها به شما امکان می دهد مستقیماً با مخاطبان آنلاین تعامل داشته باشید.

شما می توانید تصاویر محصول را ارسال کنید ، به مشتریان در مورد تبلیغات یا رویدادها اطلاع دهید و مشتریان خوشحال را تشویق کنید تا جزئیات را با شبکه دوستان خود به اشتراک بگذارند. مشتریان همچنین می توانند با شما تعامل داشته و ایده ها و پیشنهادهایی را برای بهبود تجارت شما به اشتراک بگذارند.

رسانه های اجتماعی همچنین به تجارت شما کمک خواهند کرد تا از طریق دهان به دهان به صورت ویروسی رشد کند.

6. محتوای ویدیویی را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید
اگر می توانید چند فیلم جالب مرتبط با تجارت خود تولید کنید ، ارسال آنها در سایت هایی مانند YouTube و Vimeo می تواند جریان پایدار بازدید از وب سایت را برای شما ایجاد کند.

ارسال این سایت ها رایگان است و بالقوه کسب ترافیک از آنها نجومی است. مطمئن شوید که بیش از یک ویدیو ارسال کرده اید تا بیشترین میزان نوردهی را داشته باشید.

7. به اشتراک گذاری آنلاین عکس
اشتراک عکس آنلاین مانند اشتراک آنلاین ویدیو است. اگر چند عکس مرتبط با تجارت خود دارید ، از به اشتراک گذاشتن آنها در سیستم عامل های بصری مانند اینستاگرام و Pinterest نترسید.

شما می توانید تصاویر محصول یا افرادی را که از محصولات شما استفاده می کنند ، تصاویر کارمندان ، رویدادهای شرکت یا تصاویر مربوط به تجارت خود ارسال کنید - تنها محدودیت تخیل شماست. با این کار قابلیت مشاهده وب سایت شما افزایش یافته و بازدیدکنندگان با هدف بیشتری به سایت شما ارسال می شوند.

8- از تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک استفاده کنید
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به ندرت ارزان قیمت تصور می شود ، اما می تواند میزان زیادی از بازدیدکنندگان را به سایت شما هدایت کند. برای استفاده بهتر از تبلیغات PPC باید تعادلی بین هزینه و درآمد پیدا کنید.

اگرچه می تواند برای تجارت شما بسیار مفید باشد ، اما اگر مراقب نباشید می تواند باعث کاهش شدید بودجه شما شود.

شما می توانید تبلیغات PPC را تقریباً در همه موتورهای اصلی جستجو و همچنین در سایتهایی مانند Facebook خریداری کنید.

9. بازاریابی از طریق ایمیل
در گذشته بازاریابی ایمیلی به عنوان اسپم انگ تلقی می شد - اما تغییر در محافظت از داده ها و قوانین بازاریابی به "پاکسازی" شهرت آن کمک کرده است.

برای ایجاد یک کمپین بازاریابی الکترونیکی م effectiveثر و قانونی ، شما باید لیستی از طرف های علاقه مند ایجاد کنید که فعالانه دریافت ایمیل از شما را انتخاب کرده اند.

10 استراتژی تبلیغات ارزان

چالش کسب و کار شما برای دستیابی به مشتریان بیشتر و فروش بیشتر چالشی است که می تواند به راحتی حفره بزرگی در جیب تجارت شما خسته کننده شود. با این حال ، ظهور شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی یک تجارت را آسان و کاملاً ارزان کرده است. این پست شامل 10 ایده بازاریابی ارزان قیمت برای شروع است.

مرتبط: بازاریابی بدون بودجه

10 استراتژی بازاریابی کم هزینه برای تجارت شما
1. مسابقات رسانه های اجتماعی
مسابقات رسانه های اجتماعی راهی کم هزینه برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و حتی تولید هدایت در بازار هدف شما می کند. جایزه مسابقه شما باید به اندازه کافی برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد که آنها دعوت به عمل برای ورود به مسابقه را انجام دهند (مانند برچسب گذاری کسب و کار شما در یک پست ، ارجاع دوست ، لایک صفحه شما و غیره).

مرتبط: نمونه هایی از مسابقات فیس بوک و هدایای اینستاگرام

2. رویدادهای جامعه
برگزاری رویدادهای محلی اغلب روشی کم هزینه برای جلب توجه در جامعه و ایجاد اعتبار شماست. با این حال ، آنها باید با دقت برنامه ریزی شوند تا اطمینان حاصل کنید که بودجه خود را بیشتر از این نمی کنید. همچنین می توانید از رسانه های اجتماعی (روش بازاریابی کم هزینه دیگری) برای تبلیغ رویداد خود استفاده کنید تا دامنه گسترده تری پیدا کنید.

3. سئو
سئو (بهینه سازی موتور جستجو) به هزینه مستقیم نیاز ندارد و مزایای آن تمام نشدنی است. محتوای شما وقتی در صفحه اول صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP) ظاهر شود معتبرتر و قابل مشاهده است. برای شروع کار با بهینه سازی محتوای خود برای جستجو ، منابع زیر را بررسی کنید:

• درک SEO

• راهنمای جیبی SEO

• راهنمای SEO محلی

4. تبلیغات رسانه های اجتماعی
مبلغی که برای تبلیغات اینترنتی هزینه شده از سال 2013 قبل از هزینه های تبلیغاتی روزنامه ها سبقت گرفته است. قبل از پایان سال 2017 ، eMarketer پیش بینی می کند که هزینه تبلیغات اینترنتی از تبلیغات تلویزیونی بیشتر شود. آیا این بدان معناست که برای همگام شدن با رقبای خود باید مبلغ زیادی را صرف تبلیغات در شبکه های اجتماعی کنید؟ خیر. با بودجه PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) کم برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، می توانید استراتژی بازاریابی خود را شروع کرده و روزانه به هزاران نفر برسید. فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، اسنپ چت و گوگل همه تبلیغات PPC را با حداقل 5 دلار ارائه می دهند.

5. برنامه های ارجاع
یک برنامه ارجاع به مشتریان موجود برای ارجاع سایر مشتریان به مشاغل شما پاداشی با ارزش برای آنها ارائه می دهد. با یک سرمایه پولی اندک ، یک برنامه ارجاع می تواند مشتریان مرتبط تری را برای شما به ارمغان بیاورد و به شما کمک کند تا مشتری وفادارتری برای خود کسب کنید.

6. Freebies / Swag
همه یک بازیکن آزاد را دوست دارند. راه های زیادی برای تولید رایگان در کنار هیچ چیز وجود دارد که نتیجه می دهد. به عنوان مثال: یک کتاب الکترونیکی رایگان با موضوع تخصص شما ، نمونه های کوچکی از محصول شما یا کوپن های تخفیفی که مردم می توانند در ازای آدرس ایمیل خود دریافت کنند ، همه راه های کم هزینه برای جذب کسب و کار شما هستند.

7. انجمن ها
در تاریکی نمانید. به انجمن های بحث و گفتگو بپیوندید ، جایی که مردم به طور فعال در مورد محصولات و خدماتی مانند محصولات شما ، موضوعات مربوط به صنعت شما و مشاغل مرتبط با برند شما صحبت می کنند. این می تواند به شما کمک کند تا تخصص خود را گسترش دهید ، در صنعت خود اعتبار کسب کنید و شهرت و شبکه خود را ایجاد کنید.

8. راهنماهای آنلاین
آیا تجارت شما در فهرست های محلی مشاغل محلی ذکر شده است؟ این یکی از کارآمدترین و ارزان ترین اشکال بازاریابی برند شما است. ثبت بسیاری از این دایرکتوری ها رایگان است و کاربران را قادر می سازد تا محصولات و خدمات شما را جستجو کنند تا به سرعت شما را پیدا کنند.

مهمترین فهرست فهرست شده در Google My Business است. از راهنمای ما برای بهینه سازی نمایه GMB خود استفاده کنید تا بتوانید از این تبلیغات رایگان بازاریابی Google استفاده کنید.

9. بازاریابی از طریق ایمیل
با ارسال بیش از 205 میلیارد ایمیل روزانه ، ایمیل همچنان یک کانال سودآور و کم هزینه برای ارتباط با مخاطبان هدف شما است. یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به وب سایت شما سر بزند ، منجر به تولید واجد شرایط شود ، مشتریان وفادارتر شما را به دست آورد و موارد دیگر.

10. شبکه سازی
تماس ها و فرصت های فروش حاصل از شبکه های تجاری بسیار ارزشمند است. صاحبان مشاغل دیگر می توانند به شما کمک کنند نقاط کور بازاریابی خود را شناسایی کنید ، مشتریان را به شما معرفی کنند ، به شما آموزش دهند و موارد دیگر. فقط مطمئن شوید که همین کار را برای آنها انجام می دهید و این روابط را به مرور پرورش می دهید.

فقط به این دلیل که بازاریابی بسیار مهم است ، این بدان معنا نیست که یک سرمایه گذاری پرمصرف است. این ایده های کم هزینه بازاریابی را امتحان کنید و ببینید که چگونه آنها می توانند هم تجارت شما و هم استراتژی کلی بازاریابی شما را رشد دهند.

7 استراتژی بازاریابی ارزان

7 استراتژی بازاریابی ارزان قیمت که اکنون باید اجرا شود.
شما می دانید که برای دستیابی به اهداف فروش خود در سال جاری یک فشار بازاریابی به وجود خواهد آورد. اما بودجه شما محدود است و برای تهیه آن باید از تخیل خود استفاده کنید. از کجا شروع کنیم؟

برای بسیاری از صاحبان مشاغل ، بازاریابی به طور طبیعی انجام نمی شود. آنها از یک تاکتیک به روش دیگر بدون اینکه تصور روشنی داشته باشند که آیا تلاش برای فروش بیشتر نتیجه دارد ، لج می کنند.

اگر این توصیف آشنا به نظر می رسد ، در اینجا چند روش آزمایش شده با هزینه کم برای بهبود بازاریابی و کمک به شما در رسیدن به اهداف خود آورده شده است.

1. انجام یک نظر سنجی
قبل از اقدام به تاکتیک ها ، ایجاد یک برنامه بازاریابی بسیار مهم است. و اولین قدم در تهیه یک برنامه بازاریابی این است که بفهمید مشتریان هدف شما چه کسانی هستند و آنها از شرکت شما چه می خواهند.

یک روش خوب برای درک بهتر مشتریان خود انجام نظرسنجی درباره محصولات یا خدمات است. اگر توانایی استخدام یک شرکت تحقیقاتی را ندارید ، خودتان این کار را با ایجاد یک پرسشنامه کوتاه و جذب مشتریان فعلی و احتمالی برای شرکت در این کار انجام دهید.

2. مشتریان فعلی خود را نگران کنید
خرید فروش به مشتری جدید معمولاً پنج برابر هزینه آن برای مشتری موجود است. بنابراین مطمئن شوید که از افرادی که قبلاً شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند ، غافل نمی شوید.

برای مثال در نظر بگیرید که بهترین مشتریان خود را برای صرف شام یا گلف بیرون می برید و از این فرصت استفاده می کنید تا از آنها در مورد چگونگی بهبود تجارت خود س askال کنید. همچنین می توانید شخصاً با 10 مشتری برتر خود نامه نگاری کنید تا از آنها تشکر کنید و به آنها بگویید آنها بخشی از برنامه جدید وفاداری شما هستند یا از آنها دعوت کنید تا پیش نمایش جدیدترین محصول شما را دزدکی حرکت کنند.

3- به بازاریابی آنلاین متعهد شوید
اینترنت ویترین ارزان قیمت 24 ساعته مجازی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید با ارائه محتوای با کیفیت بالا در سایت خود از جمله وبلاگ ها ، نحوه دستیابی به مقالات ، فیلم ها و خبرنامه ، با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید.

همچنین می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی دامنه خود را افزایش دهید. با این حال یک نکته احتیاط: اگر مایل نیستید هفته ای شش تا هشت ساعت از وقت یک کارمند را اختصاص دهید ، بهتر است با یک وب سایت ساده و کاملاً طراحی شده همراه شوید.

4. از تمام املاک و مستغلات خود استفاده کنید
ساختمان و زمین یا پیاده رو اطراف شما مکان های بسیار خوبی برای نصب علائم و نشانه ها هستند. و فراموش نکنید که از وسایل نقلیه خود به عنوان بیلبوردهای متحرک استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید: تصاویر و پیام های شما باید بر روی آنچه می فروشید متمرکز شود ، نه نام شرکت شما.

5- در روابط عمومی کار کنید
یک داستان رسانه ای درباره شرکت شما به دلیل اعتباری که به کسب و کار شما می دهد ، به طور کلی بسیار ارزشمندتر از یک تبلیغ است. اما در این دوره از کاهش رسانه ها ، جلب توجه روزنامه نگاران بیش از هر زمان دیگری دشوار است. به خاطر داشته باشید که آنها به دنبال داستانی جذاب برای گفتن هستند. بنابراین با اطلاع از کالای نوآورانه شما ، تماس غیرمعمول مشتری یا قمار پرمخاطره ای که نتیجه داد ، به آنها کمک کنید. و ادامه دهید - ایجاد روابط با رسانه ها نتیجه خواهد داد.

6. کارمندان را به سفیر تبدیل کنید
کارمندان شما بخشی از جامعه هستند و انواع ارتباطات را دارند که می توانند به شما کمک کنند. در مورد دعوت کارمندان و خانواده های بزرگ آنها به یک مراسم سرگرم کننده در تجارت خود چطور؟ ممکن است متوجه شوید کسب و کار دهان به دهان جدیدی می گیرید یا درباره یک شریک تجاری جدید بالقوه می شنوید. حداقل تیم شما دوشنبه با احساس انرژی به کار خود برمی گردد.

7. پس بدهید
با حمایت مالی از یک تیم هاکی یا شرکت در یک رانندگی خیریه با یک چک و یک ظرف جمع آوری در اتاق ناهار خود و یا توسط صندوق پول ، شما نه تنها وظیفه خود را برای جامعه انجام می دهید ، بلکه باعث ایجاد حسن نیت با مشتری و چشم انداز می شوید.

 

 

 

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی