• سئو ارزان

تبلیغات دیجیتال عالی

تبلیغات دیجیتال عالی به یکی از مولفه های اصلی استراتژی های مدرن بازاریابی تبدیل شده است - و اگر بخشی از استراتژی کسب و کار شما نیست ، باید باشد. صفحه اول گوگل محل تبلیغات عالی شماست.چه کسب و کار شما B2B باشد و چه B2C ، با اجرای صحیح تبلیغات دیجیتال ، قادر خواهید بود حضور آنلاین خود را با موفقیت رشد داده و در نهایت باعث تبدیل و فروش بیشتر شوید. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، تبلیغات دیجیتال به شرکت شما این امکان را می دهد تا در بین مخاطبان بسیار گسترده تر ، دید بیشتری داشته باشد. با این حال ، اگر تبلیغات شما به خوبی فکر نشده باشد ، به احتمال زیاد نتیجه ای را که انتظار دارید نمی گیرید. این طرح ، کانال یا عناصر پیام رسانی باشد ، باید جنبه های تبلیغات در نظر گرفته شود تا به نفع شما باشد. برای تعیین بهترین روش ها برای ایجاد و اجرای تبلیغات دیجیتال ، ما به متخصصان صنعت تبلیغات دیجیتال مراجعه کرده ایم و با رهبران اندیشه خود از Blue Fountain Media مشورت کرده ایم تا مجموعه ای از نکات را ارائه دهیم که به هر شرکتی کمک کند از مبارزات خود بیشترین بهره را ببرید. از بهترین کانال ها ، به بهترین محتوای تبدیل کننده - ما آن را پوشش داده ایم. به این 10 تاکتیک نگاهی بیندازید و ببینید آیا ادغام آنها در استراتژی بازاریابی شخصی شما می تواند به شرکت شما کمک کند نتایج تبلیغات دیجیتال را که به دنبال آن هستید بدست آورد:

عناصر خلاق تبلیغات

1. عناصر خلاق
کسب و کار شما دارای عناصر بصری است که باعث می شود از رقابت شما برجسته باشد. در بازاریابی خود از این موارد به نفع خود استفاده کنید. اعم از آرم ، طلسم ، فونت یا طرح رنگی ، داشتن آن می تواند به شناسایی برند شما کمک کند. شما می خواهید توجه مخاطب را به خود جلب کنید ، اما همچنین می خواهید توجه او را حفظ کنید و مارک خود را به یاد بیاورید. گنجاندن عناصر بصری منحصر به فرد و خلاقانه در تبلیغات برای موفقیت تبلیغات بسیار مهم است. سارا مالوی ، مدیر بازاریابی محتوا در Shutterstock خاطرنشان می کند که شما انواع تصاویر خلاقانه می خواهید ، اما این تصاویر باید سازگار باشند: "هنگام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، مهم است که اغلب خلاقیت خود را تازه کنید تا مرتبط باشد و کاربران در معرض دید کاربران نباشند." مشاهده یک پست بیش از یک بار. هنگام آزمایش تغییرات و آزمایش کمپین های جدید ، به دنبال تصاویری باشید که از زیبایی مطلوبی برخوردار باشند تا در کل کمپین اجتماعی شما برای کاربرانی که ممکن است با بیش از یک تبلیغ روبرو شوند آشنا باشد اما تکراری نباشد به طور کلی ، شما می خواهید مطمئن شوید که تبلیغات اجتماعی شما یک داستان منسجم را بازگو می کند ، و تصویر با کپی هماهنگ است ، که با CTA یا محتوای پیوند منطبق است ، که البته باید با مارک تجاری شما مطابقت داشته باشد. " -سارا مالوی ، مدیر بازاریابی محتوا ، Shutterstock

عناصر تبلیغات دیجیتال

هزینه تبلیغات عالی

عاقلانه خرج کنید
هر پلتفرمی که برای بازاریابی آنلاین استفاده می شود ارزش متفاوتی را برای شما فراهم می کند. شما باید تجزیه و تحلیل کنید که در کدام رسانه ها باید وقت و پول بیشتری سرمایه گذاری کنید و کدام یک از آنها ضروری نیستند. برخی از سیستم عامل هایی که برای یک شرکت واقعاً خوب کار می کنند ، برای شرکت دیگر نتیجه کمی دارند و هیچ نتیجه ای ندارند. همه اینها کاملاً مربوط به برند شما است و شما باید بودجه خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. تعیین اینکه هر پلتفرم برای تبلیغات خاص شما چه کاری انجام خواهد داد ، باید مبنای تصمیماتی باشد که با فعالیت های خود می گیرید ، هیتش سهنی ، مشاور بازاریابی در Smemark توضیح می دهد: "درک ارزش هر کانال ضروری است. جستجو در سیستم عامل های تبلیغاتی ، مانند Google Adwords ، هنگامی که تقاضای واضحی برای محصول یا خدمات شما وجود دارد ، بهترین نتیجه را می دهد و شما می خواهید افرادی را که به صورت آنلاین کالا یا خدمات شما را جستجو می کنند ، هدف قرار دهید. تبلیغات جستجو برای استارتاپی که محصول جدید و ابتکاری ایجاد کرده است ، کم اثر است قبلاً هرگز در بازار دیده نشده است. یا برای چیزی که بیشتر مردم از فروشگاه های آجر و ملات خریداری می کنند و بندرت آن را آنلاین جستجو می کنند. در این موارد ، شما می خواهید تقاضا را از ابتدا ایجاد کنید. 

تحقیق تبلیغات عالی

شما ممکن است بر اساس تجربه گذشته با تبلیغات خود ایده هایی برای آنچه که برای مخاطب شما بهتر خواهد بود داشته باشید ، اما وقت گذاشتن برای انجام تحقیقات دقیق و داشتن داده هایی برای حمایت از اقدامات خود مهم است. شما ممکن است پیش بینی کنید که مشتریان شما رفتاری خاص دارند ، در حالی که آنها در جهت کاملاً متفاوتی هستند. آماده سازی زودهنگام برای این امر و استفاده از اطلاعاتی که از تحقیق جمع آوری می کنید برای برنامه ریزی استراتژی بازاریابی ضروری است. الیوت سیموندز این مفهوم را در زیر توضیح می دهد: "بسیاری از افراد از پست های پشتیبانی شده و سایر تبلیغات پولی استفاده می کنند و به نظر می رسد که بسیاری از آنها خوشحال هستند که به راحتی پول را پرداخت می کنند و بازدید از بازدیدها و کلیک ها را مشاهده می کنند - حتی اگر برخی از این کلیک ها توسط افراد باشد وابسته به محصول یا خدماتی است که آنها در حال تبلیغ آن هستند. اکثر سیستم عامل ها به شما امکان می دهند پست ها و تبلیغات حمایت شده خود را به طور خاص هدف قرار دهید ، و نکته من این است که این کار را پس از یک دوره (حتی اگر فقط یک دوره کوتاه باشد) از تحقیق واقعی انجام دهید. ممکن است در مورد مشتری های شما چیزهای زیادی به شما بگوید ، اما باید وقت بگذارید و خودتان بفهمید - کدام نمایه مصرف کننده بیشترین هزینه را انجام می دهد؟ کسانی که بارها و بارها باز می گردند چه کسانی هستند؟ بیشتر مشتریان شما در کجا مستقر هستند؟ " - الیوت سیموندز ، مشاور ارشد ، بازاریابی Rippleout.

تبلیغات عالی در گوگل

سفر تبلیغات عالی

سفر خریدار و آنچه را که باید در هر مرحله از فرآیند ارائه دهید تا موثرتر به کاربران برسد ، درک کنید. بسیاری از گزینه های دقیق در هنگام مشاهده تجزیه و تحلیل خریدار وجود دارد. می توانید هر قدم یک بازدید کننده را در کل وب سایت خود ببینید ، اینکه چقدر وقت خود را در هر صفحه صرف کرده اند و حتی اینکه چه صفحاتی احتمالاً آنها را ترک کرده است. با استفاده از این اطلاعات بازاریابی دیجیتال خود را در اختیار مخاطبان قرار دهید تا بتوانید روند کار را برای آنها ساده و برای شما سودمند کنید. جیمز کربی ، متخصص PPC در Blue Fountain Media ، بر اهمیت این مسئله تأکید می کند: "شروع به هدف قرار دادن کاربرانی کنید که نزدیک انتهای قیف قرار دارند. به عنوان مثال ، هدف قرار دادن مخاطبان در بازار به Google اجازه می دهد تاریخچه کاربران را مشاهده کند تا بهتر درک کند که در کجا قرار دارند مرحله خرید آنها. این به خرده فروشان این امکان را می دهد تا مشتریان بالقوه را که در پایین کانال قرار دارند و نزدیک به خرید هستند ، هدف قرار دهند. در حال حاضر 492 مخاطب مختلف بازار برای دسترسی به آنها وجود دارد. روشهای هدف گذاری مانند این اغلب توسط بازاریابان و خرده فروشان نادیده گرفته می شوند ، بنابراین مهم است که از آن استفاده کنید. " جیمز کربی ، متخصص PPC ، رسانه آبی فواره.

مخاطبان هدف تبلیغات

درک کامل مخاطبان شما و چگونگی بهترین بازاریابی برای آنها بسیار مهم است. قبل از اینکه بخواهید برای آنها خرید و فروش کنید باید بدانید که می خواهید خریداران شما چه کسانی باشند. این یک مرحله مهم در هر استراتژی بازاریابی چه در حالت آنلاین و چه در حالت آفلاین است و جنبه کاملاً مشخصی از برند شماست که می توانید مرتباً به آن مراجعه کنید. شان گالاهار ، مدیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی i7 در مورد اهمیت تعریف واضح مخاطب هدف شما در هنگام شروع تبلیغات دیجیتال توضیح می دهد: "هنگامی که صحبت از تبلیغات دیجیتال می شود ، مهم است که بخاطر بسپاریم که برای موثر بودن هر مشاغل ، آنها به برای اینکه بدانند مخاطبان آنها کیست ، مخاطبان آنها در کدام سایت های رسانه های اجتماعی وقت می گذرانند و سپس باید مطمئن شوند که می توانند محتوایی را برای سیستم عامل هایی که مخاطبانشان در آنها وقت می گذرانند تهیه کنند. وقتی صحبت از بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی می شود ، فیس بوک قطعاً رهبری مسابقه زیرا آنها بهترین گزینه ها را برای تعیین افرادی که می خواهید به بازار عرضه کنید دارند و شما می توانید هر بودجه ای را که راحت هستید تعیین کنید. همچنین فیس بوک به شما امکان می دهد مخاطبان خود را بر اساس حداکثر 10 علاقه مخاطبان خود قرار دهید. به همین دلیل است برای داشتن یک مخاطب هدف مشخص مهم است ، شما باید بدانید که آنها چه کاری دوست دارند انجام دهند و چه چیزی می خواهند ، بنابراین شما می دانید که چگونه محتوایی ایجاد کنید که توجه آنها را به خود جلب کند. " شان گالاهار ، مدیر رسانه های اجتماعی ، بازاریابی i7.

معیار رسانه ها در تبلیغات عالی

معیارهای رسانه اجتماعی را با بازگشت سرمایه متصل کنید
برای دیدن اینکه کدام تلاش ها به بهترین وجهی انجام می شود ، باید بتوانید داده های خود را به نتیجه مستقیم تولید کنید. هنگامی که به صورت آنلاین بازاریابی می کنید ، در حال رسیدن به گروه متنوعی از افراد هستید و این باید هنگام اندازه گیری نتایج شما مورد توجه قرار گیرد. شما باید درمورد آنچه باعث ارتقا engage تعامل با شرکت شما می شود ، در مقابل آنچه که در واقع باعث ایجاد تبدیل می شود ، باشید. برای توسعه یک استراتژی قابل اعتماد برای انتساب رسانه های اجتماعی ، هارپریت سینگ ، مدیرعامل و بنیانگذار Kvantum ، می گوید که یک مارک تجاری باید این عوامل اصلی را در نظر بگیرد: معاملات را پیدا کنید. آنها می توانند هنگام تعامل با نام تجاری شما به گروههای رفتاری متمایز با مأموریتهای مشخص تقسیم شوند. ایجاد قابلیت نظارت بر این در زمان واقعی و پاسخگویی به آن با چابکی برای مرتبط بودن با مکالمه اجتماعی امری حیاتی است. 3. صرف داشتن تعداد پسندیدن یا اشتراک بیشتر ، به این معنی نیست که مصرف کننده قصد ورود به یک فروشگاه و فروشگاه را دارد. در حالی که برخی از همبستگی ها وجود دارد ، فاکتورهای زیادی در بازی وجود دارد مانند اجتماعی یا اجتماعی ، اثرات متقابل ، اندازه مخاطب ، مضامین تعامل اجتماعی ، رقابت اجتماعی edia ، و غیره. یک مارک تجاری باید معیارهای شبکه های اجتماعی را با معیارهای سخت مانند فروش ، بازگشت سرمایه ، ثبت نام و امتیازات مرتبط کند. "

اهرم فیس بوک در تبلیغات عالی

اهرم فیس بوک
طبق مطالعه ای از eMarkter ، 80٪ مشاغل کوچک و متوسط ​​از تبلیغات برای فیس بوک استفاده نکرده اند. جیم پرتزلوف ، مدیر بازاریابی جواهرات ویکسون ، می گوید که فیس بوک یک فضای تبلیغاتی عالی برای مشاغل کوچک است و بر اهمیت بررسی این کانال تأکید می کند: "فیس بوک به شما این امکان را داده است که دهان به دهان را به سطح کاملا جدیدی برسانید. اکنون ، بیشتر بیش از هر زمان دیگری ، توصیه های دوستان تأثیر بسزایی دارد و حتی می تواند محتاط ترین مصرف کننده را تحت تأثیر قرار دهد. برای انجام این کار ، شما باید در مقابل مشتریان گذشته ، حال و آینده خود باشید. ما می دانیم که موارد فیس بوک یک شبه برای چگونه می توانیم در یک مدت کوتاه یک قبیله را جمع کنیم تا بتوانیم حضور شما در شبکه های اجتماعی را شروع کنیم؟ فیس بوک یک مدل تبلیغاتی عالی دارد که به مشاغل کوچک امکان می دهد خیلی راحت و بدون شکستن در بازارهای هدف خاص تبلیغ کنند. بانک. حتی با یک سرمایه گذاری متوسط ​​، می توانید به مشتریان خود برسید و آنها را سوار کنید. فیس بوک در صورت استفاده صحیح می تواند یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند باشد. اطمینان حاصل کنید که برخی از تبلیغات را امتحان کنید ، آنها را آزمایش کنید و بفهمید چه کاری برای سازمان شما مفید خواهد بود.

کانال های بازاریابی تبلیغات عالی

ادغام تمام کانال های بازاریابی
برای دستیابی م effectivelyثر به مخاطبان خود ، باید پیام رسانی مداوم داشته باشید. این بدان معناست که مطمئن شوید تبلیغات شما در سیستم عامل های مختلف ادغام شده و بدون توجه به سیستم عامل ، پیام یکسانی به کاربران می دهد. ما می دانیم که هر رسانه رسانه ای احساس و احساس متفاوتی دارد ، بنابراین باید وقت بگذارید و تلاش دیجیتال خود را برای مطابقت با هر سایت انجام دهید ، در حالی که هنوز صدای منحصر به فرد و در عین حال سازگار برای نام تجاری خود را حفظ کنید. Adam O'Leary ، رئیس Encite Marketing ، جزئیات این ایده را توضیح می دهد: "بهترین نکته تبلیغات دیجیتال که می توانیم با صاحبان مشاغل در میان بگذاریم ، اطمینان از یکپارچگی کمپین شما با سایر کانال های بازاریابی شما است. یک کمپین بازاریابی یکپارچه نتایج بسیار بهتری را نسبت به به عنوان مثال ، تبلیغات فیس بوک هنگام تبلیغ فروش یا تبلیغ کالای جدید ، به خودی خود کاملاً خوب عمل می کند ، اما هنگام پشتیبانی از کانال بازاریابی دیگری مانند ایمیل ، بسیار بهتر عمل می کند. " -آدام اولری ، رئیس جمهور ، بازاریابی را ترغیب کنید.

سرمایه گذاری در تبلیغات دیجیتال

سرمایه گذاری نسبتاً جدید در تبلیغات دیجیتال نوید بسیاری را برای بازاریابان - به ویژه آنهایی که در فضای B2C هستند - داده است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا مشتری ها را به روشی کاملاً جدید براساس موقعیت فیزیکی آنها هدف قرار دهید ، به این امید که به طور طبیعی آنها را به سمت تجارت خود راهنمایی کنید. آندره موکرمن ، معاون بازاریابی در بازاریابی Gravit8 توضیح می دهد که چگونه شمشیربازی جغرافیایی می تواند برای انواع مشاغل هنگام ورود به فروش فروش م drivingثر باشد: "آنچه که به طور فزاینده ای به ابزار بیشتر و مثرتری برای بازاریابان تبدیل می شود ، استفاده از شمشیربازی ژئو به همراه دیجیتال تبلیغات برای جلب مشارکت مصرف کنندگان در زمان مناسب ، با پیام مناسب برای ایجاد ترافیک در فروشگاه. این نوع کمپین ها معمولاً سه برابر میزان ترافیک پا ایجاد می کنند و به طور متوسط ​​27 درصد افزایش فروش دارند. چه چیزی باعث می شود شمشیربازی ژئو قدرتمند برای بازاریابان توانایی هدف قرار دادن مصرف کنندگان بر اساس علایق آنها و درگیر کردن آنها با ارائه پیشنهاداتی است که آنها را در مسیر خرید سوق می دهد. شمشیربازی ژئو به بازاریابان امکان می دهد حصار مجازی اطراف هر آدرس یا نقطه مورد نظر را بکشند و یک اعلان ارسال کنند وقتی مشتری از این خط عبور می کند. خواه یک مالک مشاغل کوچک باشد یا یک خرده فروش بزرگ ، آنها می توانند با استفاده از این فناوری توجه مشتری را قبل از همکاری خود جلب کنند mpetition پیشنهادات به موقع را ارائه می دهد که باعث ایجاد بازدید در فروشگاه و در نهایت درآمد می شود.

لیست محصولات تبلیغات

تبلیغات لیست محصولات را بهینه کنید
تبلیغات در لیست محصولات باید دارای تمام عناصری باشد که کاربران می خواهند هنگام جستجو مشاهده کنند. شما نمی خواهید مشتری های بالقوه مجبور به رفتن و تحقیق بیشتر در معرض خطر از دست دادن علاقه باشند ، بنابراین به س questionsالاتی که ممکن است در مقابل آنها باشد پاسخ دهید. هر اطلاعاتی که می تواند برای روند خرید مفید باشد ، آن را در بر بگیرید! با افزایش این تبلیغات ، از برجسته بودن آنها اطمینان حاصل می شود ، مونیکا کابانیس ، همکار PPC در Blue Fountain Media توضیح می دهد: "برای ساختن خوراک محصولی وقت بگذارید که شرح مفصلی از محصولات شما را ارائه دهد تا بتواند در PLA در Google ، Bing به خوبی ارائه شود. و اکنون فیس بوک. مرتبط سازی تصویر محصول با توضیحات محصول در صفحه نتایج جستجو جذابیت بصری را به تبلیغات متنی عادی اضافه می کند. " -مونیکا کابانیس ، PPC Associate ، Blue Fountain Media در نهایت ، تبلیغات دیجیتال می تواند رمز موفقیت هر شرکتی باشد که به دنبال بازاریابی موثر برای مخاطبان مناسب است. اگر به دنبال ارتقاics تاکتیک های خود و گسترش دامنه عملکردهای فعلی خود هستید ، سعی کنید این تکنیک ها را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ادغام کنید. در حالی که استفاده از این نکات باید به بهبود ROI کلی شما در آینده کنونی و نزدیک کمک کند ، به یاد داشته باشید که به طور مداوم مشتاق یادگیری تغییرات و نوسانات تبلیغات دیجیتال باشید ، صرف نظر از بستر یا کانالی که در آن قرار دارید. فعال بودن در این باره و به روز بودن و به روز بودن ، خود را از رقابت جدا می کند.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی