• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

تبلیغات رایگان

این که آیا کسب و کار شما هنوز جدید است یا با سابقه ، بزرگ یا کوچک ، باید آن را به مردم اطلاع دهید ، و این به معنی تبلیغات است.

اما این بدان معنا نیست که شما نیاز به بودجه ای به اندازه Super Bowl دارید تا این کلمه را به زبان بیاورید. ایده های تبلیغاتی رایگان زیادی وجود دارد که برای مشاغل در هر اندازه ای مفید است. فقط به مارک هایی مانند رولزرویس ، Kiehls یا Huy Fong Foods (سازندگان Sriracha) نگاه کنید-همه مارک هایی که با تبلیغات پولی اذیت نمی شوند .

در عوض ، آنها از تاکتیک های رایگان مانند رسانه های اجتماعی و کمپین های دهان به دهان برای افزایش آگاهی از نام تجاری استفاده می کنند و شما نیز می توانید.

برای شروع ، ما 40 ایده تبلیغاتی رایگان برای مشاغل را جمع آوری کردیم - بسیاری از آنها باید از آنها استفاده کنید حتی اگر بودجه تبلیغاتی بالایی دارید!

1. هر گونه پروفایل یا لیست موجود را ادعا کنید

صدها فهرست راهنمای آنلاین ، لیست ها و سایتهای بررسی وجود دارد. مطمئن شوید که لیست مشاغل خود را در سایت هایی مانند Yelp ادعا کرده اید و اطمینان حاصل کنید که هرگونه اطلاعاتی به روز است.

2. فرصت های دیگری را برای فهرست شدن پیدا کنید

به دنبال فرصت هایی باشید تا بتوانید مشاغل خود را در فهرست ها یا مرور سایتهایی که قبلاً از آنها استفاده نمی کنید ، فهرست کنید. ممکن است فهرستهای تجاری مربوط به صنعت یا طاقچه شما ، و فهرستهای محله ، شهر و ایالت برای مشاغل محلی با مکانهای فیزیکی وجود داشته باشد.

3. با Biteable یک فیلم تبلیغاتی رایگان بسازید

4. کسب و کار خود را در گوگل جستجو کنید

مطمئن شوید فهرست مشاغل Google شما به روز است. این احتمالاً اولین چیزی است که شخصی هنگام جستجوی کسب و کار شما مشاهده می کند ، بنابراین مطمئن شوید مشخصات شما به طور کامل تکمیل و بهینه شده است. برخی از عکس ها را بارگذاری کنید و فراموش نکنید که ساعت کار و اطلاعات تماس خود را اضافه کنید. اگر یک کسب و کار محلی دارید با مکان فیزیکی آجر و ملات ، این امر به ویژه مهم است ، زیرا به اطمینان از ظاهر شدن کسب و کار شما در Google Maps کمک می کند.

5. به گفتگو بپیوندید

به دنبال بحث ها و انجمن های مربوط به کسب و کار یا صنعت خود باشید - ممکن است مشتریان شما قبلاً در مورد تجارت شما به صورت آنلاین بحث کنند!

به یاد داشته باشید که نمی خواهید فقط با یک پیوند و یک تبلیغ واضح وارد شوید. در عوض ، سعی کنید با پاسخ دادن به س questionsالات ، به اشتراک گذاشتن تخصص خود ، یا در مواردی که مشتری ناراضی است ، با حسن نیت برای کمک به آن ارزش افزوده کنید. موضوعات انجمن سالها قابل جستجو هستند ، بنابراین یک پست واحد می تواند برای مدت طولانی درآمد غیرفعال ایجاد کند .

6. در مورد وبلاگ ها و مقالات نظر دهید

به همین ترتیب ، به دنبال پست ها و مقاله های وبلاگ توسط رهبران فکری یا مشاغل باشید که مربوط به شما هستند ، اما رقبای مستقیم نیستند. نظرات متفکرانه ای (اجتناب از ظاهر ناخواسته!) نظر خود را در مورد موضوع به اشتراک بگذارید.

7. وبلاگ نویسی را شروع کنید

اگر هنوز وبلاگ نویسی نکرده اید ، باید باشید! به اشتراک گذاشتن محتوای مرتبط به طور مداوم تأثیر قابل توجهی در محل نمایش وب سایت شما در نتایج جستجو دارد. هرچه صفحه شما بالاتر باشد ، احتمال اینکه مشتریان شما را پیدا کنند بیشتر است.

 

8. میزبانی و/یا شرکت در چت های توییتر

چت توییتری راهی آسان برای به دست آوردن نام شما در آنجا است. اگر پهنای باند برای میزبانی خود ندارید ، فرصت های زیادی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود در چت های موجود وجود دارد. چت های مربوط به صنعت خود را در این لیست از TweetReports پیدا کنید .

9. یک خبرنامه ایمیل راه اندازی کنید

ایمیل یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی موجود است. دلیل این امر این است: افرادی که در لیست ایمیل شما هستند تصمیم گرفته اند از شما تبلیغات و پیام های دیگر دریافت کنند. آنها در ازای پیشنهادات یا اطلاعاتی از شما چیزی ارزشمند ( آدرس ایمیل آنها) را تحویل داده اند . اطمینان حاصل کنید که از آن عاقلانه استفاده کنید!

10. در یک رویداد صحبت کنید

به دنبال فرصت های به اشتراک گذاری تخصص خود با صحبت در یک کنفرانس یا رویداد یا شرکت در یک پنل باشید. با انتخاب رویدادی که با کسب و کار یا صنعت شما هماهنگ است ، خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار می دهید و در مقابل مخاطبی قرار می گیرید که (امیدوارم) مناسب کسب و کار یا محصول شما باشد.

 

11. با مطبوعات ملاقات کنید

برای نوشتن و ارسال بیانیه مطبوعاتی به اخبار محلی یا صنعتی خود ، نیازی به یک شرکت روابط عمومی گران قیمت ندارید. برای اطلاعیه های بزرگ خود بیانیه مطبوعاتی بنویسید و از خدمات ارسال رایگان برای بیرون آوردن کلمه استفاده کنید - این لیست را برای خدمات رایگان توزیع کنید.

12. ارسال در Reddit

برای هر موضوعی زیر نور خورشید زیرمجموعه های فرعی وجود دارد . نکته اصلی ارسال پست در Reddit به عنوان یک کسب و کار این است که از فروشندگی اجتناب کنید و در مورد اینکه نماینده یک تجارت هستید شفاف سازی کنید. سعی کنید در اجتماع شرکت کنید و واقعی و مفید باشید.

13. پیشنهاد به وبلاگ مهمان

به دنبال فرصت های مشارکت در ارسال پست مهمان در سایت ها یا وبلاگ های مربوط به صنعت خود باشید. این تاکتیک می تواند به افزایش ترافیک به وب سایت شما کمک کرده و نام شما را به عنوان یک رهبر فکری در طاقچه شما بسازد. برای راهنمایی در مورد شروع ، راهنمای Kissmetric را بررسی کنید .

14. محتوای خود را مجدداً مورد استفاده قرار دهید

جایگزینی محتوای موجود راهی عالی برای دریافت مسافت بیشتر از محتوای موجود است - به صورت رایگان. چه پرداختن به یک پست وبلاگ منسوخ یا تبدیل یک کتاب الکترونیکی موجود به یک دوره ایمیل ، تغییر مکان به شما فرصت بیشتری برای قرار گرفتن در معرض مخاطبان جدید می دهد.

15. ایجاد اینفوگرافیک

اینفوگرافیک راهی برای تبدیل داده های نه چندان جذاب از نظر بصری به محتوای جذاب و بسیار قابل اشتراک گذاری است. و به لطف شبکه های بصری رسانه های اجتماعی مانند Pinterest ، اینفوگرافیک ها راهی برای انتشار گسترده و گسترده دارند. از یک ابزار رایگان مانند Canva برای تبدیل داده های خود یا داده های مربوط به صنعت خود به یک اینفوگرافیک چشم نواز استفاده کنید.

16. درخواست مراجعه کنید

درخواست از بهترین مشتریان خود برای معرفی یک راه رایگان و آسان برای دریافت تبلیغات شفاهی است. توصیه یکی از دوستان معتبرترین نوع تبلیغات محسوب می شود. اما بسیاری از مردم فکر نمی کنند که خود یک دوست را به تجارت شما ارجاع دهند ، به همین دلیل بسیار مهم است که این سوال را مطرح کنید.

 

17. به مشتریان خود پاداش دهید

با پشت سر گذاشتن آخرین نکته ما ، راه هایی را برای پاداش دادن به مشتریان وفادار خود در نظر بگیرید ، به ویژه برای مراجعه یا نظرات مثبت. ارسال مقداری سوغات رایگان ، محصول رایگان یا ارائه تخفیف کوچک همه راه های خوبی برای ایجاد انگیزه در مشتریان و ایجاد حسن نیت است. اگر مشتریان شما تجربه خوب خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ، حتی بهتر!

18. ایجاد یک وب سایت

امیدوارم این کار را قبلاً انجام داده باشید ، اما اگر نه ، وقت آن است! ابزارهایی مانند Wix ، Weebly و WordPress به هر کسی اجازه می دهند یک وب سایت رایگان ایجاد کند ، بدون نیاز به مهارت توسعه. و تعداد زیادی آموزش برای وردپرس و سایر سازندگان وب سایت وجود دارد که شروع کار را به طرز باور نکردنی آسان می کند. از هر ابزار ایجاد وب سایت که استفاده می کنید ، داشتن یک وب سایت تا حد زیادی به شما کمک می کند تا مشتریان را در موتورهای جستجو مانند Google پیدا کنید.

19. وب سایت خود را به روز نگه دارید

پس از ایجاد وب سایت ، اجازه ندهید که وب تار عنکبوت را جمع آوری کند. به روزرسانی منظم آن با محتوای تازه برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجوی Google مهم است. اطمینان حاصل کنید که سایت شما به روز است و از نظر موبایل بهینه شده است. این روزها ، اگر وب سایت شما کار نمی کند یا در تلفن همراه خوب به نظر نمی رسد ، بسیاری از کاربران بلافاصله روی آن کلیک می کنند.

20. بهینه سازی برای SEO

استفاده از یک ابزار SEO رایگان مانند Yoast و انجام برخی از تحقیقات کلیدی کلیدواژه تا حد زیادی به افزایش رتبه شما در نتایج جستجو کمک می کند. به یاد داشته باشید ، روزهای صفحات زرد از مدتها پیش گذشته است. اکنون مردم برای یافتن یک تجارت به Google مراجعه می کنند ، بنابراین مهم است که تمام تلاش خود را برای پیدا کردن شما انجام دهید.

21. برای کسب جوایز وارد تجارت خود شوید

به دنبال جوایزی باشید که توسط نشریات تجاری یا تجاری محلی ، اتاق بازرگانی و سازمان های حرفه ای یا غیرانتفاعی ارائه می شود. جوایز زیادی وجود دارد ، اما حقیقت این است که نامزد شدن جای تعجب ندارد - شما باید وارد شوید!

22. داوطلب

بازگشت به سازمان های غیر انتفاعی محلی نه تنها به شما کمک می کند تا حسن نیت و ارتباطات ارزشمندی را در جامعه خود ایجاد کنید ، بلکه می تواند به آگاهی در مورد تجارت شما نیز کمک کند. شما می توانید یک پروژه خدماتی را با تیم خود انجام دهید ، یا در مقام رهبری خدمت کنید ، به عنوان مثال ، با خدمت در هیئت مدیره.

23. درخواست برای بررسی

نظرات بسیار مهم هستند ، اما آیا می دانستید که افراد به احتمال زیاد تجربیات بد مشتری را به اشتراک می گذارند تا تجربه های خوب؟ حتی مشتریان راضی نیز به احتمال زیاد به Yelp یا Google مراجعه نکرده و حسن نیت خود را به اشتراک می گذارند. به همین دلیل بسیار مهم است که از بهترین مشتریان خود بخواهید تا تجربیات خوب خود را با نام تجاری شما به اشتراک بگذارند.

24. یک کارگاه یا وبینار برگزار کنید

ورود افراد به خانه (حضوری یا مجازی) می تواند راه زیادی را برای ایجاد آگاهی از نام تجاری پیش برد. با ارائه یک جلسه آموزشی مفید که به مشتریان ایده آل شما کمک می کند مشکلات آنها را حل کند ، شما اعتماد و ارتباط ایجاد می کنید و اطمینان می دهید که آنها دفعه بعد که به دنبال محصول یا خدماتی مانند شما هستند به شما فکر می کنند.

25. مسابقه یا هدیه برگزار کنید

نیازی نیست برای یک مسابقه یا هدیه م effectiveثر جوایز زیادی را صرف جوایز کنید - در واقع ، نباید! مسابقات زمانی موثرتر هستند که جایزه به کسب و کار شما ارتباط نزدیکی داشته باشد. به عنوان مثال: محصول رایگان. مطمئناً اگر آیپد را هدیه دهید ، 1000 ورودی دریافت خواهید کرد ، اما آیا این افراد واقعاً به کاری که انجام می دهید علاقه مند هستند؟ احتمالا نه.

26. به س questionsالات Quora پاسخ دهید

هنگامی که اینترنت س questionالی دارد ، Quora اغلب جایی است که می چرخد. بسیاری از مشاغل با ارسال پاسخ به سوالات در Quora موفقیت بزرگی را کسب کرده اند و انجام این کار می تواند اقتدار موضوعی را ایجاد کند ، به وب سایت شما پیوندهای اضافی اضافه کند و ترافیک را افزایش دهد.

مثل همیشه ، سعی کنید مفید باشید نه تبلیغاتی - فقط پیوندی به وبلاگ خود ارسال نکنید و آن را یک روز صدا کنید. در عوض ، به دنبال س questionsالات مربوط به صنعت خود باشید ، به ویژه اگر قبلاً پست وبلاگ یا ویدیویی در مورد موضوعی مرتبط دریافت کرده اید. سپس پاسخ را خلاصه کنید و پیوندی را وارد کنید تا افراد بتوانند بیشتر بدانند (در صورت تمایل).

27. در پادکست ها مهمان ظاهر شوید - یا میزبان خودتان باشید!

پادکست ها راهی عالی برای رسیدن به مخاطبان جدید هستند. بسیاری از مردم وقت ندارند یا نمی خواهند مقاله های مکتوب را بخوانند ، اما دوست دارند پادکست ها را گوش دهند. با میزبان چند پادکست مربوطه تماس بگیرید و به عنوان مهمان پیشنهاد دهید. حتی اگر پادکست خود را دارید ، حضور به عنوان مهمان در دیگران به گسترش دسترسی شما کمک می کند.

28. در رویدادهای شبکه شرکت کنید

برای مشاغل در همه اندازه ها و صنایع ، شبکه های شخصی یکی از بهترین راه های ارتباطی با مشتریان بالقوه یا شرکای تجاری است. تبلیغات پولی تا آنجا که می توانند قدرتمند باشند ، ارتباط رودررو و دهان به دهان همچنان یکی از بهترین شکل های تبلیغات است.

29. با مشاغل دیگر مشارکت ایجاد کنید

بگویید که شما یک عکاس هستید - احتمالاً مشتریانی دارید که می خواهند موها و آرایش خود را مرتب کنند. و اگر شما آرایشگر مو و آرایش هستید ، به احتمال زیاد با افرادی کار می کنید که برای رویدادهای خاصی مانند عروسی آماده می شوند ، که ممکن است به دنبال عکاس باشند. ایجاد روابطی که در آن با هم کار می کنید و مشتریان را به یکدیگر ارجاع می دهید ، یکی از راههای فوق العاده ارزشمند برای دریافت تبلیغات دهان به دهان رایگان است.

30. حضور خود را در رسانه های اجتماعی توسعه دهید

بله ، تأثیرگذاری ارگانیک (به صورت رایگان) در رسانه های اجتماعی از همیشه سخت تر است. اما این بدان معنا نیست که شما باید آن را نادیده بگیرید. شبکه های اجتماعی یکی از رایج ترین مکان هایی است که افراد می توانند درباره کسب و کارها اطلاعات کسب کنند. در حقیقت ، 25 درصد از مصرف کنندگان هزاره هنگام تحقیق در مورد یک کسب و کار ، از رسانه های اجتماعی - نه جستجوی Google یا بازدید از وب سایت شرکت - شروع می کنند. اطمینان حاصل کنید که در هر کانال رسانه های اجتماعی که از آنها استفاده می کنید ، حضوری فعال و پروفایل کاملاً تکمیل شده دارید.

31. با مشاغل دیگر یا غیرانتفاعی همکاری کنید

مشارکت ها نباید محدود به ارجاع مشتریان به یکدیگر باشد. آیا می توانید با یک کسب و کار دیگر یا یک سازمان غیرانتفاعی در یک محصول با تعداد محدود همکاری کنید؟ یا برای میزبانی یک رویداد یا مسابقه با هم همکاری کنیم؟ این تاکتیک ها می توانند به شما در رسیدن به مخاطبان جدید کمک کنند ، زیرا شما و شریک خود هر دو در کانال های بازاریابی خود تبلیغ خواهید کرد.

32. در رویدادهای محلی شرکت کنید

برای شرکت در رویدادهای محلی نیازی به بودجه حمایتی زیادی ندارید. از تیم خود بخواهید به عنوان کارمند رویداد داوطلب شود ، یا فضای رویداد ، غذاهای خنک ، محصول شما را به عنوان جایزه حراج یا خدمات مرتبط با صنعت شما اهدا کند (به عنوان مثال ، یک شرکت صوتی می تواند صدا را ارائه دهد.)

33. از امضای ایمیل خود حداکثر استفاده را ببرید

آیا پیوندی به وب سایت شما در امضای ایمیل شما وجود دارد؟ پیوندها به کانال های رسانه های اجتماعی شما چطور؟ امضای ایمیل شما ارزشمند است ، اما اغلب نادیده گرفته می شود! شما حتی می توانید در مورد یک تبلیغ یا پیشنهاد فعلی در این فضا یک ابهام وارد کنید.

34. ایمیل های سرد ارسال کنید

در حالی که بسیاری از افراد از ترس ارسال پیام های سرد از ترس اینکه ظاهراً اسپم به نظر برسند ، محتاط هستند ، اما وقتی این کار را به خوبی انجام دهند ، می توانند کار کنند - و هزینه ای هم ندارند. آنچه مهم است این است که پیام خود را شخصی کنید ، پیوندی اضافه کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند و آن را کوتاه ، کاربردی و ارزشمند نگه دارید : چگونه می توانید به حل مشکل آنها کمک کنید؟

35. دفتر خود را باز کنید

ارائه فضای خود برای ملاقات یا رویداد دیگر راهی برجسته برای افزایش آگاهی در مورد نام تجاری شما است. با مشاغل دیگر برای تهیه غذاهای خنک شریک شوید و نیازی به صرف یک سکه ندارید!

36. بروشور ، بروشور یا کارت پستال ایجاد کنید

مطمئناً هیچ چیزی در مورد تبلیغات آفلاین مانند آگهی ها وجود ندارد . اما واقعیت این است که آنها هنوز کار می کنند. با توجه به هزینه مقداری کاغذ و تونر ، می توانید بروشورها و بروشورها را در قهوه خانه ها یا مکانهای دیگر که مشتری مورد نظر شما در آنجا قرار می دهد ، قرار دهید.

37. انتشار مطالب در LinkedIn

LinkedIn فقط برای شبکه سازی و پیگیری همکاران قدیمی نیست. این در واقع یک پلت فرم انتشار قوی نیز هست. با چند ترفند ساده برای بهینه سازی محتوای موجود برای الگوریتم LinkedIn ، می توانید به طور بالقوه در معرض مخاطبان عظیم جدیدی قرار بگیرید.

38. وسایل مارک دار شرکت بپوشید-و مقداری هدیه دهید!

در حالی که دقیقاً رایگان نیست ، احتمالاً قبلا تی شرت های شرکت یا سایر لوازم و مارک های شرکت دارید. هنگام شرکت در رویدادها مطمئن شوید که شما و تیم خود آنها را می پوشید. حتی می توانید آنها را به عنوان هدایای تشکر یا جوایز مسابقه با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

39. نظرات خود را بنویسید یا توصیفات بدهید

اگر با تامین کنندگان یا فروشندگان کار می کنید ، نظرات مثبت خود را بصورت آنلاین بگذارید یا پیشنهاد دهید که تجربیات خود را به اشتراک بگذارید. شما با شرکای خود حسن نیت ایجاد خواهید کرد و نام خود را نیز در آنجا خواهید آورد.

40. تبلیغات پولی را امتحان کنید - رایگان

نکته آخر اینکه شرکت هایی مانند گوگل ، بینگ ، یاهو و آمازون و برخی از شرکت های میزبانی همگی برای تبلیغات پولی اعتبار تبلیغاتی ارائه می دهند. فیس بوک همچنین کوپن های تبلیغاتی دوره ای ارائه می دهد ، اگرچه نمی توانید مستقیماً برای دریافت آنها ثبت نام کنید. برای آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار تبلیغاتی تبلیغاتی ، این راهنما را بررسی کنید .

نتیجه نهایی

تبلیغات پولی جای خود را دارد و مطمئناً این امکان وجود دارد که در معرض دید گسترده قرار گیرد. اما بدون اشکال نیست - از جمله این واقعیت که قیمت آن واقعا گران است . مطمئناً قبل از هزینه زیاد باید تمام گزینه های رایگان موجود را بررسی کنید.

این که آیا قصد دارید از تاکتیک های منحصراً رایگان استفاده کنید یا بخواهید تلاش های پولی خود را تکمیل کنید ، امیدواریم این ایده ها به شما کمک کند! از طرف دیگر ، ممکن است شما یک مربی بازاریابی رایگان را استخدام کنید تا شما را در ایجاد و استقرار کمپین های استراتژیک PPC راهنمایی کند.