• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

تبلیغات رایگان گوگل

تبلیغات رایگان گوگل از کلیدواژه هایی است که طرفداران فراوانی دارد.تبلیغات رایگان گوگل را بشناسیم.

تبلیغات رایگان گوگل ایزارهای فراوانی دارد که مهمترین آنان سایت های تبلیغاتی بزرگی هستند که اصطلاحا به آن ها شبکه های اجتماعی گفته میشود.

گوگل بزرگترین و محبوبترین موتور جستجوی جهان است که براه رونق و رشد کسب و کارهای کوچک ابزارهایی فراهم کرده است تا صاحبان اینگونه مشاغل بدون پرداخت هزینه به تبلیغات بپردازند.

تبلیغات رایگان گوگل یکی از شناخته ترین روشها برای ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی بدون پرداخت هزینه میباشد.

فیس بوک و یوتیوب و اینستاگرام ابزارهای تبلیغات رایگانی هستند که استفاده از آنها بسیار موثر و سودمند است.

اما در خود گوگل ابزارهای دیگری وجود دارد که شناختن آنها میتواند برای شما مفید و کارآمد باشد.

مجری تبلیغات رایگان گوگل

مجری تبلیغات رایگان گوگل با ارائه پیشهادات و راهکاری مناسب جهت تبلیغات رایگان در صفحه اول گوگل.

تبلیغات رایگان گوگل دارای روش ها و ابزارهای متعددی است.

در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره روش های مختلف تبلیغات رایگان گوگل مطالبی را جهت اطلاع کاربران گرامی آورده ایم.

تبلیغات رایگان گوگل یکی از استراتژی های خلاقانه هر مجری تبلیغات است که میخواهد کار و کسب خود را رونق ببخشد.

مجري تبليغات گوگل,تبليغات گوگل,اهميت تبليغات گوگل,مزاياي تبليغات گوگل,متخصص تبليغات گوگل,سئو تبليغات گوگل,قيمت تبليغات گوگل,مرجع تبليغات گوگل,اصول تبليغات گوگل,

روش‌های تبلیغ رایگان دارای سه مزیت هستند :

  1. هزینه . واضح است که گزینه‌های رایگان می‌توانند یک بودجه بازاریابی فشرده را گسترش دهند که باعث می‌شود بیشتر پیش برود .
  2. خلاقیت . گزینه‌های آزاد الهام‌بخش شما برای خلاق بودن هستند . آن‌ها برای بالا دادن یک استراتژی بازاریابی خسته با ایده‌های تازه ، عالی هستند .
  3. دهان دهان . بسیاری از راه‌حل‌های " بدون هزینه " شامل تعامل اجتماعی , ترغیب دیگران به تقویت عبارات کلامی مثبت می‌شوند . این امر نه تنها فروش جدید را هدایت می‌کند بلکه می‌تواند مشکلات مدیریت شهرت را از قبیل بازبینی‌های بد را خنثی نماید .

تبلیغات رایگان شاید پربازدیدترین کلیدواژه در گوگل باشد.

واقعا چه کسی از تبلیغات رایگان رویگردان است؟

اهمیت تبلیغات رایگان برای کسب و کار چیست؟

تبلیغات رایگان گوگل:نقشه گوگل

گوگل مپ Google Map یکی از ابزارهای تبلیغات رایگان گوگل است که بسیارکارآمد و مفید است و کاربرد فراوانی دارد.

با استفاده از این برنامه , تقریبا ً هر کسی با یک کامپیوتر می‌تواند راهی برای رسیدن به مقصد پیدا کند . علاوه بر فواید بسیاری از گوگل مپ , یک مسافر آگاه باید از محدودیت‌های دقت و مشکلات محتوایی آگاه باشد .

گوگل نقشه راه‌ها ، مناطق شهرها و شهرک‌ها ، مرزه‌ای ایالتی ، خطوط جغرافیایی ، بررسی‌های رستورانی و تصاویر ماهواره‌ای را فراهم می‌کند . گوگل چشم‌انداز نمای خیابان را ارایه می‌دهد ، به شما این امکان را می‌دهد که خانه‌ها ، فروشگاهها و نقطه موردنظر را از نقطه‌نظر رانندگان ببینید . علاوه بر این ، گوگل مپ ، نقشه‌های داخلی برخی از فرودگاه‌ها ، موزه‌ها و امکانات دیگر را دارد .

نقشه گوگل تنها برای جهات مناسب نیست ؛ همچنین محل یابی کسب و کارها نیز عالی است . به عنوان مثال ، با استفاده از نقشه گوگل ، شما می‌توانید بیشتر در مورد نحوه پیدا کردن کسب و کارهایی مانند سازندگان خودرو در صورت نیاز به ساخت خودرو یاد بگیرید . و گوگل نقشه انواع مختلفی از ویژگی‌های کاربر را برای انجام این کار ارائه می‌دهد .

اگر صاحب کسب‌وکار هستید , می‌توانید شرکت خود را به شبکه گوگل اضافه کنید تا بتوانید در گوگل نقشه پیدا کنید . شما فقط باید اطلاعات مربوط به اطلاعات کسب‌وکار خود را در گوگل ذکر کنید . این کار به شما این امکان را می‌دهد که در کنار مشتریانی قرار بگیرید که یک تحقیق را انجام می‌دهند که به نام کسب‌وکار شما و یا خدمات شما مربوط می‌شود . همچنین , محل شما برای دسترسی آسان به موسسه شما نگاشته خواهد شد .
این کار به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا رقابتی بمانید . حتی اگر یک حضور وب قوی نداشته باشید ، می‌توانید کسب‌وکار  خود را در وب قرار دهید .
در صفحات کتاب زرد و یا دیگر بخش‌های بازاریابی آنلاین ، شما ساعت ، مکان و اطلاعات کلیدی خود را اضافه می‌کنید که باید در مورد کسب‌وکار شما بدانند . شما می‌توانید این کار را با گوگل نقشه انجام دهید . و توانایی مشتریان بالقوه برای دیدن ویدئوها ، پیشنهادها ویژه و حتی خارج از کسب‌وکار شما را دارند تا بتوانند پارکینگ را ببینند و یک فضا را انتخاب کنند.

گوگل مپ ، انواع ویژگی‌های پسند کاربر را دارد . شما می‌توانید تصاویر را از محل نمایش ببینید . شما می‌توانید به اطلاعات روی زمین مکان دسترسی داشته باشید . اطلاعاتی که دریافت می‌کنید آنقدر مفصل است که حتی می‌توانید بفهمید که آب و هوا چگونه در شهر شما وجود دارد .

شما می‌توانید وب کم ها را از سرتاسر دنیا در گوگل مپ ببینید . تصاویر می‌توانند تصاویری از تصاویر گرفته‌شده از ویدئویی را تا ۱۵ دقیقه قبل نشان دهند . گزینه ترافیک به شما ایده جریان ترافیک در منطقه را می‌دهد . یک شبکه وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد ببینید ترافیک سنگین چگونه بر طبق یک کد رنگ قرار دارد . به سرعت خواهید دید که کدام مسیرها به بهترین شکل هستند .
اگر زوم کنید ، می‌توانید از دید یک پرنده به تصویری روشن از مکان مجموعه خود بروید . تصاویر آن قدر واضح هستند که به نظر می‌رسد شما در واقع در آن مکان هستید ، در امتداد خیابان پیاده‌روی می‌کنید . می‌توانید بر روی خیابان اصلی کلیک کنید و خودتان را به مکان‌های مختلف هدایت کنید . دیدگاه‌های پانوراما نیز در دسترس هستند تا به شما ایده‌ای کلی درباره نوع ویژگی‌هایی که محله محل دارد به شما بدهد .

با یک نقشه پیش فرم شروع کنید, یا خودتان را از ابتدا خراش دهید . سپس آن را به برند خود با مارکرهای سفارشی , رنگ‌ها , تصاویر و چیزهای بیشتری تبدیل کنید . از آنجا شما می‌توانید مکان‌های ذخیره با عناصر سفارشی را مشخص کنید, یا یک مسیر دوچرخه‌سواری مجازی را ایجاد کنید که با نمای خیابانی کار می‌کند .

با استفاده از این مکان‌ها می‌توانید نام‌های محلی , آدرس , رتبه , مرور , و غیره را فراهم کنید . برنامه‌ریزی برای سفر به نقاط مختلف , یا محل جدید در گوشه و کنار , عالی است .

 

مجری تبلیغات رایگان در اینستاگرام

باور کنید یا نه , کاملا ً ممکن است که بودجه بازاریابی خود را حفظ کرده و حساب خود را تنها با استفاده از ابزار و تکنیک‌های بازاریابی در اینستاگرام آزاد کنید !
اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای نشان دادن محصولات ، خدمات و کسب‌وکار کلی تان است . اما کسب و کاره‌ای کوچک اغلب بودجه خود را صرف بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی می‌کنند ، که در واقع ، برخی از بهترین و بیشترین تکنیک‌ها کاملا ً رایگان هستند .

به عنوان یک کسب‌وکار کوچک و یا زمان شروع , ما می‌دانیم که شما به محصولات و خدمات خود خیلی افتخار می‌کنید . اما وقتی نوبت به بازاریابی اینستاگرام می‌رسد , شما یک خط خوب بین نشان دادن محصولات خود و رسیدن به آن به عنوان یک تبلیغ عالی فروش , راه می‌زنید !
به یاد داشته باشید که اینستاگرام یک سکوی اجتماعی برای اولین و یک رسانه تبلیغاتی است . بنابراین اگر می‌خواهید محصولات خود را زیر و فروش کنید و محصولات بیشتری را به فروش برسانید ، باید بین نمایش محصول خود و تجلیل از ریشه‌های اجتماعی اینستاگرام یک تعادل ایجاد کنید .
همه چیز در حال برنامه‌ریزی است ! با توجه به این که چگونه غذا در حال حاضر چگونه به نظر می‌رسد و چطور دوست دارید به آینده نگاه کنید ، بسیار مهم است - این به شما کمک می‌کند تشخیص دهید چه موقع و کجا محصولات را خیلی زیاد فشار دادید ، و در آنجا فرصت‌هایی برای استفاده از انواع دیگر محتوا وجود دارد .

مجری تبلیغات رایگان گوگل:آنالایتیکس

یکی از ابزارهای مهم گوگل برای نجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت شما گوگل آنالایتیکس است.

کاربرد و عملکرد گوگل آنالایتیکس بسیار مهم و حساس است.

گوگل Analytics ابزار تحلیلی وب است که هر صاحب وب سایت جدی باید داشته باشد . این به شما این امکان را می‌دهد که دامنه وسیعی از اطلاعات مربوط به عملکرد سایت خود , ترافیک و حتی رفتار کاربر را دنبال کنید . این یک ابزار رایگان است که قدرت تبدیل کامل استراتژی بازاریابی آنلاین شما را دارد . شما تنها به یک حساب کاربری برای شروع کار نیاز دارید .(تبلیغات رایگان گوگل)

این یک ابزار فوق‌العاده است که کارکرده‌ای زیادی دارد , اما اساسا , به شما یک راه سریع و آسان برای پیدا کردن تمام معیارهای حیاتی در وب سایت شما می‌دهد, مانند این که چه تعداد بازدید کننده در طول یک دوره خاص دریافت کردید , چه تعداد از آن افراد , بازدید کنندگان منحصر به فرد و حتی توزیع جغرافیایی آن‌ها را به شما می‌دهد .(تبلیغات رایگان گوگل)

مجري تبليغات گوگل,تبليغات گوگل,اهميت تبليغات گوگل,مزاياي تبليغات گوگل,متخصص تبليغات گوگل,سئو تبليغات گوگل,قيمت تبليغات گوگل,مرجع تبليغات گوگل,اصول تبليغات گوگل,

روشی که در آن تجزیه و تحلیل گوگل به این معیارها می‌پردازد , اغلب خودکار است , که خبر خوبی برای صاحبان وب سایت شلوغ است که هزاران کار وب سایت دیگر برای انجام دادن دارند و زمان زیادی برای اختصاص دادن به جمع‌آوری داده‌ها ندارند . در حقیقت آنقدر زیاد است که این ابزار باید ارائه کند که تنها محدودیت واقعی شما , هنگامی که به معیارهای وب سایت مهم می‌رسد , تخیل شما است . چیزهای دیگری که می‌توانید با استفاده از Google Analytics پیدا کنید شامل موارد زیر است :

  1. معیارهای رسانه‌های اجتماعی شما ( برای مثال , از کدام شبکه اجتماعی تمام این ترافیک است که از آن می‌آید )
  2. این که آیا سایت شما برای هدایت روی دستگاه‌های تلفن همراه آسان است یا نه
  3. کدام وب سایت‌های دیگر به شما ارتباط دارند و چقدر ترافیک از آن‌ها می‌گیرید
  4. مقدار ترافیک که از سایت‌های دیگر در مقایسه با جستجوهای موتور جستجو می‌کنید .
  5. گوگل Analytics می‌تواند به شما کمک کند که اثربخشی استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را با نشان دادن یک شکست در جایی که ترافیک از آن می‌آید را اندازه‌گیری کنید تا بتوانید اهداف کلیدی فعالیت‌های بازاریابی خود را شناسایی کنید .
  6. شما حتی می‌توانید بفهمید که بازدید کنندگان شما بعد از ترک سایت شما کجا می‌روند.
  7. این ابزار همچنین به شما کمک می‌کند نرخ تبدیل خود را تعیین کنید ( درصد بازدیدکنندگان که به مشتریان می‌پردازند )
  8. شما حتی می‌توانید از چنین معیارهایی برای کمک به شناسایی تعداد بازدیدکنندگانی که برای لیست ایمیل تان ثبت‌نام می‌کنند , استفاده کنید.
  9. همچنین می‌تواند به شما کمک کند طراحی و کدگذاری وب سایت خود را ساده کنید تا بار بار را بهبود بخشید .

درک یک شرکت از سفر ارزش مشتری برای هر فعالیت بازاریابی موفق حیاتی است . سفر مشتری اساسا ً فرآیندی است که یک مشتری از اولین تعامل خود با برند تا آخر عمر خود عبور می‌کند . مراحل زیر شامل موارد زیر است :

  • اکتساب : این شامل ایجاد آگاهی از برند در میان کاربران علاقمند است .
  • رفتارها : این شامل تقویت تعامل برای وادار کردن افراد به تعامل با کسب‌وکار شما می‌شود.
  • تبدیل : این مرحله شامل تبدیل این چشم‌انداز به مشتریان حقیقی است .

این مساله هسته فعالیت را تشکیل می‌دهد , و پی‌گیری و اندازه‌گیری این معیارها ضروری است . گوگل Analytics به شما این اجازه را می‌دهد که به راحتی تمام اطلاعات را ثبت کنید تا بتوانید ببینید کدام یک از تلاش‌های بازاریابی شما کار می‌کنند و کدام . هنگامی که شما این تجزیه و تحلیل دیجیتال را به راحتی در دسترس دارید , اکنون می‌توانید تصمیم‌های تجاری بهتری بگیرید .(تبلیغات رایگان گوگل)
اطلاعات بدست‌آمده توسط گوگل Analytics به راحتی در گزارش‌ها مختلف موجود است که شما می‌توانید در رابط کاربر پیدا کنید . سپس می‌توانید این گزارش‌ها را آنالیز کنید تا بهتر بتوانید مشتریان خود را درک کنید چون آن‌ها وارد قیف بازاریابی شما می‌شوند و در طول سفر مشتری حرکت می‌کنند . این کار در نهایت به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات استراتژیک برای کسب‌وکار خود را به دست آورید .

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که با Google Analytics حساب کنید . زمانی که این کار انجام شد , شما باید وب سایت خود را به روش درست تنظیم کنید ( جزئیاتی که در آن می‌خواهیم کمی بعد آن را تحت پوشش قرار دهیم ) . مرحله بعدی نصب یک کد ردیابی جاوا اسکریپت به هر صفحه در سایت شما است . این کد ساده اطلاعات ناشناس مربوط به نحوه تعامل کاربران با صفحات سایت شما را جمع‌آوری می‌کند .
سپس این داده‌ها در گزارش‌ها مربوط براساس معیارهای خاص پیش از موجود به شما ارایه و تحویل داده می‌شوند . برای مثال ، چگونه یک کاربر به سایت شما ( از طریق دستگاه رومیزی و یا تلفن همراه ) رسید . اما راه‌هایی برای پیکربندی تنظیمات برای سفارشی کردن داده‌های شما وجود دارد . شما می‌توانید از آن برای جداسازی یا حذف داده‌ها استفاده کنید ، به عنوان مثال ، اگر شما تنها علاقه‌مند به دیدن رفتار بازدید کنندگان از یک منطقه خاص هستید . اگر این مورد است ، پس شما می‌توانید یک فیلتر ساده را برای حذف همه داده‌های ترافیک از مناطقی که کسب‌وکار شما نیاز به دسترسی ندارد ، اعمال کنید .

مهم است که حساب تجزیه و تحلیل Google Analytics را درک کنید تا نه تنها اطلاعاتی که می‌خواهید را پی‌گیری کنید بلکه بتوانید آن را درک کنید تا بتوانید از آن برای بهبود تلاش‌های بازاریابی خود استفاده کنید . حساب‌های GA شما در یک سلسله‌مراتب سازمان‌یافته است که در آن هر حساب پتانسیل داشتن چندین خاصیت را دارد . هر یک از این ویژگی‌ها می‌تواند دیدگاه‌های چندگانه داشته باشد . این به این معنی است که شما می‌توانید پتانسیل مدیریت داده‌ها را به طور موثر در جایی که مورد نیاز است , مدیریت کنید .

در اینجا خلاصه‌ای از سطوح این سلسله‌مراتب آورده شده‌است :

  1. حساب‌ها - این به شما این امکان را می‌دهد که چگونه داده‌های جمع‌آوری‌شده از وب سایت‌های مختلف را مدیریت کرده و سازماندهی کنید و این همان جایی است که شما سطح مجوز کاربر را تعیین می‌کنید .
  2. ویژگی‌ها - هر حساب حداقل یک ویژگی دارد که از یک کارت شناسایی منحصر به فرد استفاده می‌کند که می‌تواند در داخل قطعه کد رهگیری وب جاوا پیدا شود . شما می‌توانید چندین ویژگی در یک حساب داشته باشید، که اگر می‌خواهید اطلاعات را از شما جمع‌آوری کنید ، بگویید ، یک app موبایل علاوه بر وب سایت شما .(تبلیغات رایگان گوگل)
  3. دیدگاه تجزیه و تحلیل گوگل شما می‌تواند چندین دیدگاه داشته باشد . این ها نحوه نمایش داده شما را مشخص می‌کنند . شما می‌توانید این موارد را با استفاده از فیلترهای ویژه در زبانه Views پیکربندی کنید . این سطحی است که در آن شما می‌توانید اهداف خود را برای ثبت اطلاعات درباره عملکرد مانند رهبری و دیگر KPIs ( شاخص‌های عملکرد کلیدی ) در ارتباط با فعالیت‌های کلی بازاریابی دیجیتال خود تعیین کنید .