• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

مجری تبلیغات گوگل با مشاوره رایگان

چگونه در صفحه اول گوگل تبلیغات کنیم

مجری تبلیغات گوگل از طریق ارائه سئو ارزان و عالی با کیفیت و طراحی سایت و محتوا نویسی از صفر تا صد.

مجری تبلیغات گوگل,صفحه اول گوگل,مجری گوگل,مجری صفحه اول,تبلیغات صفحه اول گوگل,مشاوره رایگان تبلیغات,مشاور تبلیغات گوگل,مشاور سئو,مجری تبلیغات ارزان.

مجری گوگل به شخص یا شکتی اطلاق میشود که از طرف گوگل دارای گواهینامه ارای تبلیغات به صاحبان وب سایت هایی میباشد که مایلند در سریعترین زمان در صفحه اول گوگل تبلیغات کنند.

این سایت ها با علامت AD و یا آگهی در صفحه اول گوگل با کلیدواژه درخواسای خود مشخص میگردند.

تبلیغات صفحه اول گوگل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت ها با موضوعات متعدد سعی دارند تا خدمات و محصولات خود را در صفحه اول گوگل به نمایش بگذارند.
بی تردید صفحه اول گوگل اهمیت فراوانی در رشد و رونق کسب و کار دارد اما اینکه چگونه باید در صفحه اول گوگل قرار بگیریم موضوع این صفحه از سایت جام ارژنگ است.
برای حضور در صفحه اول گوگل دو راه وجود دارد اول اینکه از طریق تبلیغات کلیکی یا پولی سایت خود را در صفحه اول به نمایش بگذاریم که اینکار هزینه بسیاری میخواهد اما از نظر زمان بسیار سریع است.
دوم سئو یا بهینه سازی وب سایت که بسیار زمانبر اما ماندگاری آن طولانیتر است.

چرا تبلیغات صفحه اول گوگل مهم است

همه ما می‌خواهیم کسب‌وکارمان به خوبی پیش برود و به راحتی مشتریان جدید جذب کنیم و درآمد بیشتری کسب کنیم. شما روش های مختلفی را برای بازاریابی کسب و کار خود امتحان کرده اید و یاد گرفته اید که این روزها داشتن نمایش برجسته در صفحات نتایج موتورهای جستجو یکی از بهترین راه ها برای جذب کسب و کار است. رتبه بندی صفحه اول برای هدایت ترافیک به وب سایت شما حیاتی است. مهم ترین دلیلی که می خواهید رتبه بندی صفحه اول را به دست آورید این است که برای همه افرادی که در جستجوی محصول یا خدمات شما هستند قابل مشاهده باشید. به هر حال، گوگل موتور جستجوی شماره 1 است و تقریباً 12 میلیارد جستجو در ماه را فراهم می کند. تقریباً 1.17 میلیارد جستجوگر منحصر به فرد هر ماه از آن استفاده می کنند. در ایالات متحده بیشترین استفاده را دارد، جایی که 67.5٪ از بازار جستجوی ایالات متحده و سهم عظیم 87.1٪ از بازار جستجوی تلفن همراه را دارد. شما همچنین باید آگاه باشید که93 درصد از تصمیمات خرید با جستجوی آنلاین شروع می شود.

چرا رتبه بالا در گوگل مهم است

بازاریابان ورودی رتبه‌بندی گوگل را بالاتر از هر چیز دیگری در این زمینه اولویت‌بندی می‌کنند . این یک فاکتور اندازه‌گیری واقعی است که به هر عنصر دیگری از کسب‌وکار کمک می‌کند . آگاهی از برند از سقف عبور می‌کند ، کلیک افزایش می‌یابد و باعث ایجاد مزایای اضافی می‌شود که از آن عبور می‌کند .
برخی از آن‌ها بلافاصله احساس خواهند شد در حالی که برخی دیگر ممکن است زمان داشته باشند تا خود را تولید کنند . اعتبار سازمانی همیشه از طریق دامنه رتبه‌بندی گوگل در معرض خطر است .
سئو می‌تواند از بین برود و با این که چند لینک مورد استفاده قرار می‌گیرند و از کدام منابع استفاده می‌شوند . این سیستم بر روی استراتژی کلید واژه‌ها و چگونگی پیاده‌سازی آن‌ها در طول عناوین ، عنوان‌ها و توصیفات ، سازماندهی خواهد شد .
سپس موضوع نه چندان کوچکی از محتوا وجود دارد . چه میزان تولید می‌شود ؟ چه منابع مورد استفاده قرار می‌گیرند ؟ آیا محتوا شامل ابزارهای چندرسانه‌ای مانند تصاویر و ویدیو است ؟
تمام این قسمت‌های فعال نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند . ربات های گوگل به طور مداوم وب سایت‌ها را در هر جایگاه ممکن زیر نظر دارند و سئو را در اولویت اصلی سازمان برای رسیدن به کشش بیشتر در اولویت قرار می‌دهند .
در دنیایی که بیش از ۳.۵ میلیارد سوال ایجاد شده ، با اکثریت افرادی که از گوگل استفاده می‌کنند ضروری است تا جایی که ممکن است بالا باشد . یاهو ، اپل و بینگ به طور پیوسته در حال افزایش هستند ، اما بین خودشان و گوگل رقابت وجود دارد که شاهد افزایش ۷۰ درصد از سهم بازار است .

تنها تبلیغات کلیکی گوگل کافی نیست

هر شرکتی که خودش را در وب سایت قرار می‌دهد باید برای هر دوی آن‌ها فضای کافی داشته باشد . تنها انداختن پول به گوگل ادز تمام مشکلات یک عملیات را حل نخواهد کرد , اما ممکن است در این مدت کمی کلیک و درآمد ایجاد کند .
آنچه که این بدان معنی است این است که بهبود صفحه نتایج موتور جستجوی شما یک روش کارآمدتر برای بدست آوردن نتایج آنلاین است . SERPs نسبت به تبلیغات مورد حمایت بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند ، زیرا آن‌ها ارگانیک هستند و بنابراین بهتر به الگوریتم فعلی گوگل جواب می‌دهند .
اگر یک شرکت منابع زیادی در اختیار داشته باشد و به نتایج فوری نیاز داشته باشد, آنگاه مسیر پرداخت - Per ( PPC ) باید اولویت‌بندی شود . نتایج با این تاکتیک باید در عرض ۲۴ - ۲۴ ساعت دیده شود و یک سایت را بلافاصله رقابتی‌تر کند .
اجماع در پشت وب سایت‌هایی که به طور منظم برای رشد ارگانیک را انتخاب می‌کنند ، این است که آن‌ها فقط برای اهداف کوتاه‌مدت هستند .
این جایی است که این سرمایه‌ها برای ساختن چیزی که دوام بیاورد بهتر است . کسب و کارهایی که کمپین ‌های خود را برای مدت بلند در حاشیه پایین تنظیم می‌کنند ، باید رتبه گوگل را به عنوان راهی برای ایجاد نوردهی بهتر ببینند .

هدف سئو رسیدن به صفحه اول گوگل است

بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) برای کسب و کارها اهمیت بیشتری دارد که می‌خواهند در افزایش درآمد آنلاین خود موفق باشند . سئو به طور کامل می‌تواند با ایجاد رتبه سایت شما در صفحات نتیجه موتور جستجو , تعداد زیادی مشتری جدید برایتان بیاورد . سئو یک حقه سری نیست و صرفا ً یک حس مشترک است . اگر سایت شما دارای محتوای عالی و یک تجربه کاربر بزرگ باشد , سایت شما می‌تواند در صفحه اول گوگل رتبه‌بندی شود . هدف سئو رسیدن به رتبه‌بندی بالای سایت گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای لذت بردن از مزایای زیر است.

  1. فرصت‌های گسترده برای کسب و کارتان
  2. افزایش اعتبار کسب‌وکار
  3. تصویر کسب‌وکار خود را تقویت کنید
  4. افزایش ترافیک و تبدیل
  5. رقبای خود را شکست دهید
  6. کاهش هزینه تبلیغات

صفحه اول گوگل عامل شناسایی برند است

صفحه اول گوگل همه چیز در مورد قابلیت دید است . نوع در هر توصیف از یک گوشه و موتور جستجو قادر به ارائه جزئیات بیشتر از یک مارک معروف است که تنها محبوب نیست, بلکه معتبر است . آن چه که بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) کاهش می‌یابد , موضوع شناسایی و آگاهی از برند است .
رتبه‌بندی بالاتر از نقطه‌نظر گوگل به عنوان یک نام و یک لوگو در بالای رقبا در همان بازار است . این به نوبه خود این امکان را فراهم می‌آورد که بهره‌برداری از موقعیت و پول نقد خود را در بازده بالا نگه دارد . برنده‌ای تجاری اساسا ً برای انعکاس این که چگونه یک شرکت توسط جامعه ، هم سن و سالان و حامیان مالی دیده می‌شود ، عمل می‌کنند .
چیزی که باید ذکر شود این است که آگاهی از برند بسته به جایی که سایت شما بر روی صفحه بالای گوگل قرار دارد ، متفاوت خواهد بود . بودن در ۱۰ رده صفحه اول گوگل عالی است ، اما باید به عنوان یک گام در نظر گرفته شود . پس یک هدف بزرگ‌تر در ذهن وجود دارد ، زیرا این اعداد تمایز اصلی را تحمل می‌کنند .

سئو و صفحه اول گوگل(مجری گوگل)

در حوزه سئو , یک علم و روشی برای نحوه رتبه‌بندی سایت‌ها وجود دارد . با این حال , یک کیفیت نامشهود وجود دارد که با اولین صفحه در گوگل وارد می‌شود و تبدیل به یک بازی روانشناسی می‌شود که به خاطر نتایج پاک , بر شهرت خود بازی می‌کند .
اولین صفحه گوگل اعتبار را بهبود می‌بخشد .
برای تمام چیزهایی که ما می‌دانیم ، آن‌ها به نظر می‌رسد که شرکت‌های معتبری هستند که خدمات مشابهی را برای مشتریان احتمالی ارائه می‌کنند . با این حال ، تنها برای هر کاربر گوگل طبیعی است که توجه خود را به موارد بالا در جستجوی ارگانیک معطوف کند .
این به این دلیل است که چشم به آنچه که مرکزی است کشیده می‌شود و یک حس ذاتی وجود دارد که کسانی که مسیر ابلیغات کلیکی گوگل را انتخاب کرده‌اند ، به طور مصنوعی به آن دست یافته‌اند . مردم بیشتر از روش‌های تبلیغاتی آگاه می‌شوند ، که جستجوی ارگانیک را برای کاربر و به همین دلیل برای گوگل تهیه می‌کنند .
گوگل بر خلاف دیگر موتورهای جستجو و یا وب سایت‌هایی که یک پلت فرم برای تبلیغات پاپ ایجاد می‌کند ، تمایز آشکاری بین آنچه که ارگانیک است و آنچه پرداخت می‌شود ، ایجاد می‌کند . این جعبه " نمایندگی مجاز (Ad ) نمی‌تواند واضح‌تر باشد و جستجوگران به طور طبیعی به جستجوی وب جذب خواهند شد .
زمانی که همه چیز گفته شد و انجام شد ، بودن در صفحه اول یک لیست جستجوی گوگل ، تصویر کلی را افزایش می‌دهد . این به مشتریان می‌گوید که شما معتبر ، اصیل و قابل‌اعتماد هستید . آن URL هایی که از طریق تبلیغات پدیدار می‌شوند ، برای ورود به فضا به هر قیمتی ناامید به نظر می‌رسند .

آپدیت الگوریتم های گوگل(مجری گوگل)

بروزرسانی های قابل‌توجه و تغییرات گوگل در الگوریتم خود از سال ۲۰۲۱ به شرح زیر هستند :

  1. مشارکت کاربران در سال جاری بیش از دو برابر شده‌است ( 5 % ۱۱ % ) , که آن پنجمین عامل مهم در الگوریتم گوگل در سال ۲۰۲۲ , در حوزه of مانند backlinks و کلیدواژه در برچسب‌ها عنوان می‌شود . همانطور که به آینده SEO در سال ۲۰۲۳ و فراتر از آن نگاه می‌کنیم , تیم ما مطمئن است که ایجاد the تجربه برای جستجوگر مبتنی بر قصد جستجوی آن‌ها به اهمیت خود ادامه خواهد داد .
  2. انتشار سازگار محتوای تعامل , در سال ۲۰۲۲ در ۲۶ % ثابت ماند , که قابل‌توجه است با توجه به سهم بیشتری از تجربه کاربر کلوچه‌ای که اکنون مصرف می‌شود . گوگل به تخصیص منابع قابل‌اعتماد اطلاعات با کیفیت بالا با اجازه دادن به آن‌ها در رتبه بسیار بالا در اولین صفحه برای کلید واژه هدف خود در چند روز انتشار ادامه می‌دهد . در حالی که می‌تواند ۶ ماه طول بکشد تا وضعیت وب سایت اخبار را به دست آورد , انتشار محتوای ثابت که آن را به دست می‌آورد , بیش‌ترین فاکتور را در الگوریتم گوگل به دست می‌آورد .
  3. کلمات کلیدی در این عناوین بیش از هر عامل دیگری در لیست ما ( 22 % ۱۷ % ) کاهش یافت , زیرا گوگل اعمال متا titles را در موقعیت‌های خاص افزایش داد . با این حال , این عامل منحصر به فرد است که انتخاب کلمات کلیدی صحیح برای هر صفحه وب سایت شما یک پیش‌نیاز برای رتبه‌بندی است . بنابراین در حالی که کم‌تر از سال گذشته مهم است , هنوز حیاتی است .
  4. backlinks تا به حال به حدی پایین رفت ( 16 % ۱۵ درصد ) , و این کار را یک‌بار به عنوان یک کاهش تدریجی به طور تدریجی برجسته کرد . در حالی که هنوز چهارمین عامل مهم الگوریتم است , این یک یادگار دوران زمانی است که هوش مصنوعی گوگل به اندازه کافی پیچیده نبود تا کیفیت و اصالت محتوای وب سایت خود را ارزیابی کند و برای انجام این کار به وب سایت‌های دیگر نیاز داشته باشد . در حالی که مفهوم قابل‌اعتماد بودن یک صفحه براساس لینک‌هایی از وب سایت‌های دیگر - یکی از بستگان سیستم استناد علمی - همیشه مرتبط است , احتمالا ً در الگوریتم گوگل ۱۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد .

انتشار سازگار محتوای تعامل : چهار سال از زمانی که محتوای درگیر در الگوریتم جستجوی گوگل به عنوان عامل برتر در الگوریتم جستجوی گوگل برتری دارد , و در حالی که محتوای آن نسبت به الگوریتم در ۲۰۲۲ حفظ شد, پیوندها کاهش یافت. سال گذشته بدون شک تایید کرد که گوگل از محتوای منتشر شده در گوگل استفاده می‌کند تا ببیند آیا آن به نیت جستجو برای کلید واژه پاسخ می‌دهد یا خیر . اگر رفتار searchers نشان می‌دهد که آن‌ها قصد خود را از طریق محتوای صفحه دریافت می‌کنند , ارتقا داده می‌شود . به عنوان یک قاعده کلی , جوایز AI گوگل تصور می‌کردند که محتوای رهبری حداقل دو بار در هفته تولید می‌شود .

مجری گوگل:مزیت اول حضور در صفحه اول گوگل

هر یک از نتایج جستجوی گوگل ۱۰ وب سایت در هر صفحه را نشان می‌دهد . نتایج گوگل براساس نرخ‌های بازتابی ، سرعت سایت ، سرعت سایت ، و بهینه‌سازی محتوا براساس تعداد کمی می‌باشد .
در حال حاضر بودن در بالای نتیجه جستجو به خودی خود یک پیروزی بزرگ برای یک وب سایت است . اما آنچه مهم‌تر است پتانسیل " تعامل " بین کسب‌وکار شما و مخاطب هدف آن است .
این به این معنی است که هرچه کسب‌وکار شما در نتیجه جستجو بیشتر به نظر می‌رسد ، شانس این که کاربران از سایت شما بازدید کنند و " آنچه را که شما باید ارائه دهید ، بهتر است . بهترین سناریو این است که در ۳ موقعیت برتر یک نتیجه جستجو قرار گیرد ؛ به طوری که در آن ۵۰ % از کاربران هنگام جستجو روی آن کلیک می‌کنند .
در یک نکته مهم : اگر می‌خواهید بهتر بدانید چطور از نتایج جستجوی گوگل استفاده کنید ، یا اینکه چطور رقیب تان را برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا سرویس‌های خود انتخاب کنید باید حتما صفحه اول گوگل را تجربه کنید.(مجری گوگل)

تبلیغات کلیکی در صفحه اول گوگل(مجری گوگل)

تبلیغات کلیکی در صفحه اول گوگل چیست؟این یک روش تبلیغات است که " وب سایت شما را به عنوان یک تبلیغ " در قسمت بالای صفحه نتایج جستجو برای یک کلیدواژه انتخابی خودتان نشان می‌دهد .
نحوه کار این است که شما یک کلید واژه و " پیشنهاد قیمت" را بر روی آن انتخاب کنید . اگر این پیشنهاد را برنده شوید ، لینک شما در نتیجه جستجو برای یک کلمه کلیدی ظاهر خواهد شد . و هر بار کاربر روی لینک شما کلیک می‌کند ، شما هر چه مقدار برد برای کلید واژه را پرداخت می‌کنید .(مجری گوگل)
اگر چه این روش سریع‌تر ظاهر شدن در نتایج جستجو است اما دید شما کاملا ً به توانایی شما برای حفظ بودجه کمپین بستگی دارد .
اگر مبلغ خود را پرداخت نکنید ، یا اگر کس دیگری به شما کمک کند ، لینک شما از نتیجه جستجو حذف می‌شود .
مشکل دیگری که ممکن است با PPC مواجه شوید این است که شما شروع به شرکت در یک جنگ مزایده با شرکت‌های دیگر می‌کنید .
این امر معمولا ً زمانی رخ می‌دهد که کلیدواژه مورد نظر توسط تعداد زیادی از کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد - در نتیجه دیگر وب سایت‌های دیگر را مجبور می‌کند که روی آن کار کنند . و از آنجا که گوگل تنها سه تبلیغ PPC را در هر نتیجه جستجو نشان می‌دهد ، فضای آگهی برای کلمات کلیدی جستجوی بالا می‌تواند کمی گران شود .
اکنون اگر شما سرمایه کافی برای انجام یک کمپین PPC داشته باشید ، پس از آن ، این کار را بکنید . اما اگر بعد از یک روش مقرون‌به‌صرفه دیگر هستید - که نتایج ثابت تری را ارائه می‌دهد باید بدنبال سئو سایت خود باشید.مجری گوگل

چرا در صفحه اول گوگل باشیم:مجری گوگل

میلیون ‌ها وبلاگ , کسب‌وکار , و هنرمندان دیوانه‌وار به رقابت می‌پردازند تا بتوانند اولین صفحه گوگل را برای کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت خود به دست آورند .
به نظر می‌رسد که فقط به این دلیل است که می‌خواهید در صدر جداول قرار بگیرید چون اغلب افراد روی صفحه دوم کلیک می‌کنند ؟
اما ممکن است شگفت‌زده شوید ، " نتیجه جستجوی صفحه اول واقعا ً ارزش دارد ؟ "
چرا مردم زمان و تلاش زیادی را صرف بهینه‌سازی موتور جستجو ( SEO ) می‌کنند تا در صفحه اول گوگل ظاهر شوند ?
برخی احساس می‌کنند که تخصیص به SEO معمولا ً براساس یک معیار از ایمان انجام می‌شود . بعد از همه اینها ، شما چه زمانی به اولین صفحه جستجوی آلی برای یک کلید واژه‌های کلیدی رسیده‌اید ، تنها برای این که متوجه شوید که ترافیک پیش‌بینی‌شده را ارسال نمی‌کند ؟

اهمیت حضور در صفحه اول گوگل چیست:مجری گوگل

بسیاری از مردم قصد دارند در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل به دست آورند .
چرا ؟
از آنجا که ظاهر شدن در بالای نتایج آلی ، قابلیت دید و اعتماد را بهبود می‌بخشد ، ترافیک وب سایت را هدایت می‌کند .
الگوریتم گوگل به طور پیوسته تغییر می‌کند، اما یک چیز ثابت می‌ماند - اولین صفحه گوگل بیشتر ترافیک را به دست می‌آورد .
با توجه به Backlinkoآمار ، تنها ۰.۷۸ % از جستجوگران گوگل روی صفحه دوم کلیک کردند . بنابراین ، حتی اگر مهم‌ترین کلمات کلیدی شما در صفحه ۲ شما را نشان دهد، ترافیک به طور نابرابر در تمام نتایج آن صفحه تقسیم می‌شود .
علاوه بر آن ، نتایج جستجوی گوگل غنی‌تر شده‌اند - آن‌ها صفحات دانش را نمایش می‌دهند، تکه‌هایی را نشان می‌دهند، نتایج جستجوی محلی را نشان می‌دهند ، و چیزهای بیشتری را نشان می‌دهند .
در حالی که این ویژگی‌ها ، با ارائه پاسخ بهتر به درخواست‌های آن‌ها ، به دنبال آن هستند ، همچنین به این معنی است که رقابت بیشتری برای ترافیک وجود دارد . این موضوع به خصوص از زمان کاهش ترافیک در زمانی که شما از اولین صفحه وب سایت گوگل فراتر می‌روید ، صادق است .(مجری گوگل)

هدف از تبلیغات صفحه اول گوگل:مجری گوگل

اگر شما یک وب سایت جدید را راه‌اندازی می‌کنید , شانس شما در صفحه اول گوگل به شدت کم است . این به خصوص اگر می‌خواهید کلیدواژه محبوب را هدف قرار دهید که موضوع یا صنعت گسترده را پوشش می‌دهد .
در هنگام جستجو برای این کلمه کلیدی در گوگل ، اولین صفحه‌ای که شما می‌بینید وب سایت‌های بسیار معتبر هستند .
برای یک مبتدی تقریبا ً غیر ممکن است که این وب سایت‌هایی را که در طول چندین سال اداره قلمرو خود و یک لینک ها را ساخته‌اند ، شناسایی کنیم .(مجری گوگل)
بنابراین چگونه می‌توانید در صفحه اول گوگل کار کنید ؟
خوب ، شما می‌توانید از هدف‌گیری کلمات کلیدی بسیار رقابتی اجتناب کرده و برای کلمات کلیدی دم دراز استفاده کنید . معمولا ً کلمات کلیدی با یک کلمه یا عبارت دو کلمه برای رقابت بیش از کلمات کلیدی طولانی‌تر دشوار است .
با در نظر گرفتن مثال قبلی ، اگر می‌خواهید صفحه اول گوگل را بخرید ، می‌توانید آن کلیدواژه را با اضافه کردن جزییات بیشتر مشخص کنید .
اگر به شما توجه کنید ، خواهید دید که بسیاری از پست‌های در ردیف بالا حتی موضوع دقیق کلمه کلیدی شما را هدف قرار نمی‌دهند . بنابراین اگر یک مقاله با کیفیت بالا برای کلید واژه دم دراز خلق کنید ، SEO برای شرکت‌های نوپا در سال ۲۰۲۲ کمک می‌کند ، " شما احتمالا ً شانس این را دارید که در صفحه اول گوگل به دست آورید .(مجری گوگل)
از یک ابزار جستجوی کلید واژه خوب مانند Wordtracker یا Semrush برای انجام تحقیق کلید واژه استفاده کنید و مرتبط‌ترین کلمات کلیدی را برای وب سایت خود پیدا کنید . همچنین می‌توانید کلمات کلیدی در حال اجرا را بیابید و کلیدواژه ‌های بلند دم خود را ایجاد کنید .
این استراتژی به شما کمک می‌کند از رقابت با بازیکنان ارشد خودداری کنید در حالیکه هنوز در حال مدیریت اولین صفحه گوگل هستید .
همچنین ، شما فقط باید این استراتژی را برای ایجاد محتوای جدید دنبال کنید ، اما همچنین می‌توانید محتوای قدیمی خود را برای کلمات کلیدی دم - دم بهینه کنید . بنابراین انجام یک حسابرسی محتوا ، و به روز رسانی و بهینه‌سازی مقالات قدیمی تان که در سایت SERPs ( نتایج موتور جستجو ) به خوبی رتبه‌بندی نشده اند ) .
در حالی که در مورد چگونگی رسیدن به اولین صفحه گوگل با کلمات کلیدی مناسب ، نمی‌توانیم نقش بازی شده با هدف جستجو را نادیده بگیریم .
هدف جستجو هدف از جستجوی جستجوگران است . به همین دلیل است که یک نوع پرس و جو برای جستجوی یک جستجوی جستجو مهم است ، چرا که به شما کمک می‌کند تا محتوایی ایجاد کنید که نیازهای مخاطبین خود را برآورده کند .(مجری گوگل)

 

 

 

مزایای آشکار بودن در صفحه اول گوگل 

قرار گرفتن کسب و کار شما در صفحه اول گوگل به چه معناست؟ آیا کسب و کار شما می تواند به این هدف دست یابد؟ دریابید.

بنابراین بسیاری از صاحبان وب سایت رتبه بندی گوگل را بیش از هر استراتژی بازاریابی آنلاین دیگری در اولویت قرار می دهند.

صفحه اول گوگل برترین جایگاه برای تبلیغات است.صفحه اول گوگل را میتوان سکوی پرتاب همه کسب و کارها دانست.

به طور معمول، آنچه در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل می بینیم، مشاغلی هستند که قبلاً به وضوح به موفقیت دست یافته اند. اینها معمولاً برندهای بزرگ هستند.

وجود دارد، اما رسیدن به آن آسان نیست.

به هر حال، مزایای خاصی وجود دارد که از عضویت در گروه نخبگان در صفحه اول گوگل به دست خواهید آورد، و در اینجا به برخی از مهم ترین آنها برای کسب و کار شما می پردازیم. بنابراین، بیایید شروع کنیم.

صفحه اول گوگل باعث آگاهی از برند برتر است

هنگامی که کسب و کار شما در صفحه اول گوگل رتبه بندی می شود، به طور خودکار برای مشتریان بالقوه بسیار قابل مشاهده تر می شود، که بلافاصله آگاهی از برند را افزایش می دهد. به عنوان مثال، اگر هر توضیحی را در مورد چیزی تایپ کنید، موتور جستجو اطلاعاتی را از بهترین مارک‌ها ارائه می‌کند، آنهایی که محبوب هستند اما معتبرترین.

به همین دلیل است که سئوی عالی و نوشتن محتوا ضروری است زیرا سایت شما را به بهترین شکل ممکن بهبود می بخشد، که سپس منجر به رتبه بندی بالا در گوگل می شود و این هدف نهایی است.

علاوه بر این، گوگل رقبای را که در همان بازار بهترین هستند، رتبه بالایی می‌دهد، بنابراین آگاهی از برند با توجه به رتبه‌بندی کسب‌وکار شما در بین سایر شرکت‌ها متفاوت خواهد بود. به همین دلیل است که قرار گرفتن در بین 10 تیم برتر فوق‌العاده است، اما چیزی که از آن مهم‌تر است این است که برای مدت طولانی در آنجا بمانید و مدام در حال بهبود باشید.

بنابراین، با یک رتبه بالا در گوگل، آگاهی از برند بسیار بیشتری به دست می آورید ، و در دنیای مدرن امروزی که همه چیز آنلاین است و بازار جهانی است، آگاهی از برند عالی بیش از حد ضروری است. 

صفحه اول گوگل نرخ کلیک بسیار بیشتر

دیده شدن بیشتر در گوگل به طور پیش‌فرض به معنای نرخ کلیک بیشتر است، زیرا هر کاربری در صورتی که به صورت ارگانیک در گوگل رتبه بالایی داشته باشد، احتمالا روی لینکی کلیک می‌کند.

 

بنابراین بازدید سایت شما افزایش می یابد که به معنای مشتریان بیشتر و فروش خدمات و محصولات بیشتر است. همچنین، با رتبه بندی ارگانیک بالا، مشتریان جدید بسیار بیشتری به دست خواهید آورد. در اصل، همه ما می دانیم که مردم دوست دارند هنگام جستجوی آنلاین سریع به نتیجه دلخواه برسند و رتبه بالا شما را بسیار به آنها نزدیک می کند.

 

علاوه بر این، منصفانه است که بگوییم با توجه به تعداد رقبای خارج از کشور؛ داشتن نرخ کلیک بالاتر بسیار مهم است زیرا تبدیل شدن به یکی از سایت های پربازدید، ثبات شما را به عنوان یک تجارت در هر سطح افزایش می دهد. و رتبه بندی در صفحه اول گوگل دقیقا همین را به شما می دهد، نرخ کلیک بسیار بالاتری.

در صفحه اول گوگل شما معتبرتر خواهید بود

شما از نظر مشتری یا بازدیدکننده جدید معتبرتر خواهید بود. البته، با رتبه‌بندی بالا، قبلاً ثابت کرده‌اید که کسب‌وکارتان قابل اعتماد است، زیرا در غیر این صورت گوگل اجازه نمی‌دهد شرکت شما در بین بهترین‌های کسب‌وکار قرار بگیرد.

 

با این وجود، این مزیت های بیشتری دارد زیرا نوعی بازی روانی با کاربران است. وقتی رتبه بالایی کسب کردید، به طور پیش فرض به خدمات شما علاقه مند می شوند.

 

به همین دلیل سئو بهترین گزینه است زیرا مردم می دانند که اگر از نظر ارگانیک رتبه بالایی داشته باشید، معامله واقعی شماست. علاوه بر این، بر خلاف سایر موتورهای جستجو، گوگل تمایز واضحی بین آنچه برای آن پول پرداخت می شود و آنچه ارگانیک است ایجاد می کند، بنابراین نمی توان اشتباه کرد.

 

در واقع، وقتی صحبت از معتبر و قابل اعتماد بودن به میان می آید، همه چیز بسیار ساده است. هنگامی که بخشی از صفحه اول گوگل شوید، از نظر مشتری بسیار معتبرتر خواهید بود.

رتبه بالاتر به معنای کاهش هزینه های بازاریابی است

بله، در واقع، رتبه بالا در گوگل چیزی نیست که به راحتی به دست آید، اما پس از انجام آن، همه مشکلات بازاریابی دیگر کنار گذاشته می شوند.

 

چرا؟

 

از آنجا که زمانی که شما جزو بهترین ها باشید، مردم اغلب سایت شما را می بینند، به سرعت به آن دسترسی پیدا می کنند، به خدمات و محصولات شما بسیار علاقه مند می شوند و کسب و کار شما به طور مداوم فروش را افزایش می دهد. بنابراین، رتبه بالاتر به معنای هزینه های بازاریابی کمتر برای کل شرکت است.

 

البته می‌توانید از ابزارهای بازاریابی دیگر نیز برای تبلیغ پیشنهادات خود استفاده کنید، اما مجبور نخواهید بود آنقدر این کار را انجام دهید یا پس از کسب رتبه بالا در صفحه اول گوگل، مجبور نخواهید بود آنقدر پول خرج کنید. بنابراین، جای تعجب نیست که چرا هر صاحب کسب و کاری می خواهد بخشی از این موتور جستجو باشد، و همچنین، گوگل پر استفاده ترین موتور جستجو در کل جهان است.

 

این مزایا اهداف هر کسب و کاری است. واضح است که همه ما نمی توانیم صفحه اول گوگل را به اشتراک بگذاریم، بنابراین برای رسیدن به هدف عالی یعنی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چه کاری می توانید انجام دهید؟

ابتدا، می توانید یاد بگیرید که چگونه یک سیلو پیوند داخلی برای وب سایت خود راه اندازی کنید .

دوم، به علم صفحات مکان مسلط شوید .

سوم، نحوه استفاده از Adwords را بیاموزید .

در نهایت، نحوه اندازه گیری افزایش برند خود را درک کنید .

 

مزایای حضور در صفحه اول گوگل کاملا واضح است، اما مسیر رسیدن به آن آسان نیست.

بنابراین، لطفاً دیگر وقت خود را تلف نکنید و از همین الان شروع به سرمایه گذاری در انتخاب درست کنید، زیرا زمان در بازار جهانی امروز بسیار باارزش است و هنگامی که مشتریان شما را در صفحه اول گوگل ببینند، باز هم باز خواهند گشت.

 

 

طراحی سایت با 10 ایده خلاقانه

10 ایده خلاقانه طراحی سایت در این صفحه مورد بحث است این 10 ایده طراحی سایت میتواند برای علاقمندان طراحی سایت مهم باشد.

10 ایده خلاقانه طراحی سایت میتواند سایت شما را جذاب نماید و شما را ادامه کار دلگرم نماید.

طراحی سایت یک فرآیند از جمع آوری اطلاعات و ایجاد محتوای ناب برای جذب کاربران است.

برای اینکه بتوانیم طراحی سایت متفاوت و موفقی داشته باشیم لازم است این 10 ایده خلاقانه را مد نظر داشته باشیم.

واقعا هنگام طراحی سایت پیداکردن یک ایده ناب بسیار مشکل است هزاران نمونه سایت مارا محاصره کرده و هرکدام را که میبینیم فریفته آن میشویم و این زنجیره مارا دچار تردید مینماید که کدام ایده را برای طراحی سایت بکار ببریم.

اولین ایده طراحی سایت

هنگامیکه وارد کار طراحی سایت میشویم بازم است فرآیند طراحی سایت خود را بگونه ای تنظیم کنیم تا همه کارها را گام به گام انجام دهیم.

یعنی مثلا در ابتدا به قالب سایت توجه کنیم و رنگ آمیزی که مد نظر داریم را پیدا کنیم تا همگام با شغل و حرفه مشتری خود عمل کنیم باید از پراکندگی در طراحی سایت بشدت پرهیز نماییم.

دومین ایده طراحی سایت

اصول طراحی سایت را بشناسیم برای اینکار نیاز داریم ابتدا چندین سایت مشابه را مورد ارزیابی قرار دهیم.

مثلا میخواهیم در باره فروش کفش یک سایت طراحی نماییم در اینجا لازم است برای اینکه ایده اولیه در زهنمان شکل بگیرد چمدین سایت فروش کفش را مورد مطالعه قرار دهیم و از جمع بندی که بدست می آوریم اصول طراحی سایت خود را بنا کنیم.

سومین ایده طراحی سایت

در مورد روند جدیدترین نکات طراحی سایت تحقیق کنیم.

بهترین فونت های جدید برای طراحی سایت را بشناسیم .

ایموجی های جدید را که میتوانیم هنگام ایجاد مطالب بکار ببریم را پیدا کنیم.cool

رنگ ها را یاد بگیریم و از بکار گیری رنگ های منفی خودداری کنیم شناختن رنگ ها در طراحی سایت امری انکار ناپذیر است.

چهارمین ایده طراحی سایت

تغییر از دسکتاپ به موبایل مهمترین ایده طراحی سایت است که باید حتما به آن با دقت پرداخته شود.

امروزه بیش از 90 درصد کاربران از طریق تلفن همراه جستجوی خود را در گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام میدهند بنابر این باید حتما طراحی سایت شما ریسپانسیو یا واکنشگرا باشد.

پنجمین ایده طراحی سایت

طراحی سایت نیاز دارد که متناسب با انگیزه انجام شود برخی از سایت فقط متنی هستند مانند سایت کنجور که در ارتباط با انتشاز دیوان اشعار شاعران بزرگ ایران است.

برخی از سایت ها نیاز دارند که فقط عکس باشد مانند سایت pinterest که گالری تصاویر است البته در زیر تمام تصاویر کاربران میتواند شرحی گذارده و تگ گذاری نمایند.

در اینجا مشاهده میکنید که شناخت انگیزه برای طراحی سایت بسیار موثر است البته زیبایی کار به است که متن و عکس همراه هم باشد.

ششمین ایده طراحی سایت

طراحی سایت باید نوع شناسی داشته باشد مثلا برخی از سایت ها مالی هستند یعنی برای پرداخت و خرید و فروش بکار میروند مانند سایت های فروشگاه آنلاین که کاربران به آن مراجعه میکنند و کالای خود را خریداری مینمایند.

برخی از سایت ها مربوط به زیبایی شناسی است مانند سایت هایی که ارائه تابلو نقاشی دارند در اینجا باید نوع قالب بسیار زیبا و شاعرانه و انگیزاننده احساسات باشد.

هفتمین ایده طراحی سایت

وقتی یک سایت را طراحی میکنید باید فلسفه ایجاد آنرا بدانید .شما هیچگاه نمیتوانید در یک سایت کفش در باره مسایل متفرقه دیگر صحبت کنید البته اجباری در اینکار نیست اما با ذائقه کار هماهنگی ندارد.

هشتمین ایده طراحی سایت

طراحی سایت بدون مدیا اصلا قابل تصور نیست هنگامیکه یک ویدئوی زیبا در سایت خود قرار میدهید میتواند کاربران را جذب سایت شما نماید.

امروزه اکثر وب سایت هایی که مشاهده میکتید دارای ویدئوهای اختصاصی در رابطه با کار خود هستند.

نهمین ایده طراحی سایت

تصویر سازی راهی بسیار عالی و ایده خلاقانه مناسبی هنگام طراحی سایت است.

تصاویر زیبایی ایجاد کنید امروزه اینفوگرافیک بسیار در نزد کاربران مطلوب و جذاب است.

از نرم افزارهای متععدی که در گوگل وجود دارد و حنی اپلیکیشن های خوبی که در اندروید وجود دارد میتوانید برای تصویر سازی استفاده نمایید.

فراموش کنید در طراحی سایت هنگام استفاده از تصاویر حتما گزیته Alt را بکار ببرید.

دهمین ایده طراحی سایت

طراحی سایت مهمترین بخشی را که در خود جای میدهد ناوبری سایت است.

ایجاد منوهایی که بتواند کاربران را به قسمت های مختلف وب سایت هدایت نماید.

کاربران هنگامیکه وارد وب سایت شما میشوند نباید گیج باشند باید بتوانند براحتی همه قسمتهای سایت را مشاهده نمایند.

خلاصه ایده طراحی سایت

از آنچه که گفته شد به این نتیجه میرسیم که طراحی سایت یک هنر است که باید با آن خلاقانه برخورد کرد.

امروزه سایت های بزرگ و معروفی در دنیا وجود دارند که روزانه درآمدهای سرشاری نصیب دارندگان و صاحبان خود مینمایند.

هیچ کسب و کاری را نمیتوان تصور کرد که بدون داشتن وب سایت و یک آدرس اینترنتی بتواند خود را معرفی نماید.

طراحی سایت تبدیل به یکی از مشاغل پردرآمد شده که دهها هزار نفر مشغل به هستند.

زبان های زیاد برنامه نویسی برای طراحی سایت وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند.

سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس،جوملا و دروپال که متن باز هستند به سهولت و راحتی میتوانند ایده های طراحی سایت را برآورده سازند.

اما آنچه که مهم است این است که کاربران از سایت شما بازدید نمایند و سایت بدون بازدید واقعا نمیتواند ارزشی داشته باشد.

شاید شما زیباترین سایت را برای خود طراحی نموده باشید اما بازدید کننده ندارید و این مطلب موجب یاس و ناامیدی شما میشود.

باید حتما پس اط طراحی سایت به سئو بیندیشید تا بتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید تا کاربران بیشتری شما را ببینید.

وب دیزاین یا همان طراحی سایت ارتباط تنگاتنگی با سئو دارد سئو همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است.

برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید حتما نیازی تیست در ابتدا به سمت کلیدواژه های سخت و سنگین بروید.

مثلا اگر در کار فروش سیم و کابل هستید در ابتدای کار از کلمات کلیدی طولانی مانند"فروشنده سیم و کابل در لاله زار"استفاده کنید .

طراحی سایت یعنی بکار گیری ایده های خلاقانه که این 10 ایدئه خلاقانه طراحی سایت برای شما شرح داده شده است.

جام ارژنگ مجری طراحی سایت و سئو و تبلیغات صفحه اول گوگل آماده ارائه مشاوره رایگان به کاربران عزیز است.

 

 

کمپین تبلیغاتی چیست؟ تعریف، استراتژی و مثال ها

کمپین تبلیغاتی یک استراتژی خاص طراحی شده است که در رسانه های و شبکه های مختلف به منظور دستیابی به نتایج مطلوب تبلیغاتی بکار گرفته میشود.

بسیاری از بازاریابان و کاربران فکر میکنند که کمپین تبلیغاتی به معنای ایجاد یک تبلیغات عادی و ساده است.

برای اینکه یک تبلیغات نتایج صحیح در بر داشته باشد لازم است که از یک سازماندهی عالی برخوردار باشد.

در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره کمپین تبلیغاتی و استراتژی و مبانی آن مطالب جالبی را برای خوانندگان گرامی فراهم آورده ایم.

کمپین تبلیغاتی,اهداف کمپین تبلیغاتی,اصول کمپین تبلیغاتی,مجری کمپین تبلیغاتی,روش کمپین تبلیغاتی,راه کمپین تبلیغاتی,کلید کمپین تبلیغاتی,مسیر کمپین تبلیغاتی,شعار کمپین تبلیغاتی

7 کلید برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی موفق

برای اینکه یک کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشیم 7 کلید وجود دارد که میتواند قفل تبلیغات را بگشاید.

7 راه وجود دارد تا کمپین تبلیغاتی ما بصورت عالی انجام شده و تمامی اهداف تبلیغاتی ما محقق گردد.

راه اول کمپین تبلیغاتی

اولین راه موفقیت یک کمپین تبلیغاتی ایجاد هدف است.

یعنی باید بطور کامل مشخص کنیم که هدف از اجرا و ایجاد یک کمپین تبلیغاتی چیست؟آیا قصد فروش یک کالا را داریم؟آیا هدف ما از ایجاد کمپین تبلیغاتی معرفی یک فرهنگ در بین افراد جامعه است تا بوسیله آن مثلا بتوانیم الگوی مصرف را تغییر دهیم.

بدون شک هرگز نمیتوان بدون هدف گذاری شروع به ایجاد یک کمپین تبلیغاتی نمود و حتما باید از هدف مطلع باشیم تا بتوانیم مسیر را علامت گذاری نماییم.

راه دوم کمپین تبلیغاتی

یکی از مهمترین اهداف یک کمپین تبلیغاتی آگاهی از برند است یعنی بعنوان مثال شما یک کارخانه یا کارگاه دارید که محصولاتی خاص را تولید میکنید و اکنون میخواهید این محصولات را تحت یک نام و برند خاص به افراد جامعه بشناسانید.

برای این منظور یک کمپین تبلیغاتی براه میندازید که میتواند در شبکه های اجتماعی و رسانه ها و در خیابانها بصورت اعلامیه و تراکت و در بزرگراهها بصورت بیلبورد به عموم افراد جامعه معرفی گردد.

راه سوم کمپین تبلیغاتی

برای اینکه یک کمپین تبلیغاتی موثر داشته باشید لازم است مخاطبان خود را تقسیم بندی نمایید برای اینکار ابتدا بهتر است مورد مصرف محصولات و خدمات خود را بشناسید و سوالاتی نضیر سوالات زیر را مد نظر قرار دهید.

  1. آیا محصوات شما برای عموم افراد جامعه مناسب و قابل استفاده است.
  2. آیا محصولات شما کاربرد خوراکی دارد یا اینکه برای مصارف صنعتی بکار میرود.
  3. آیا سنین خاصی از محصولات شما میتوانند استفاده نمایند مثلا کودکان یا نوجوانان.
  4. آیا استفاده از محصولات شما نیاز به آموزش خاصی دارد.
  5. آیا محصولات شما تابع شرایط جنسیتی است یعنی برای مردان یا زنان استفاده میشود.

تمام این سوالات را در مدنظر قرار بدهید تا بتوانید نیازهای جامعه را بخوبی پاسخگو باشید.

راه چهارم کمپین تبلیغاتی

برای شروع یک کمپین تبلیغاتی لازم است در باره رسانه های خود تصمیم گیری نمایید که چگونه باید تبلیغات خود را و از چه طریقی ارائه نمایید.

آیا مایلید تبلیغات خود را از طریق تلویزیون نمایش دهید؟اینکار ممکن است هزینه های بسیار بالایی داشته باشد و برای کسب و کارهای نوپا مناسب نباشد.

آیا مایلید از طریق شبکه های اجتماعی کمپین تبلیغاتی خود را اجرا نمایید؟قبل از آن باید اطلاعات کامل و دقیقی بدست آورید تا بدانید چگونه باید در اینستاگرام یا فیسبوک و یا یوتیوب تبلیغات خود را انجام دهید.

راه پتجم کمپین تبلیغاتی

طراحی خود را به بهترین نحوی انجام دهید تا بتوانید کمپین تبلیغاتی موفقی داشته باشید.

بسیاری از برندهای مشهور جهان دارای یک طراحی بسیار زیبا و ماندگار در اذهان هستند.به این ضرب المثل قدیمی توجه کنید که "عقل افراد به چشمشان است"این نشانگر این مطلب است که باید با یک طراحی جذاب ابتدا دیدگان افراد جامعه را مجذوب تبلیغات خود نمایید.

اگر برای کودکان تبلیغات میکنید حتما باید تبلیغات شما به گونه ای باشد که کودکان را به وجد و شادی واردار کند.

راه ششم کمپین تبلیغاتی

پیام شما در کمپین تبلیغاتی باید بسیار ساده و آسان باشد تا مخاطبان بتوانند براحتی با آن ارتباط برقرار نمایند.

این روش بسیار کارآیی داشته و تجربیات برندهای بزرگ حاکی از آن است که از شعارهای سخت و غیر عملی باید خودداری کرد.

گاهی اوقات شعارهایی وجود دارند که بینندگان و شنوندگان را دچار تردید میسازد و اعتماد آنانرا به برند شما متزلزل مینماید.

راه هفتم کمپین تبلیغاتی

از تجزیه و تحلیل رقبای خود غافل نشوید.

مهمترین مطلب در یک کمپین تبلیغاتی شناخت رقباست و اینکه رقبای کاری شما در چه رده ای از معروفیت و اعتبار قرار دارند.

طبیعی است هرگز نمیتوان با رقبایی که سالیان درازی با برند خود جامعه را تحت تاثیر قرار داده و جایگاه مستحکمی برای خود ایجاد نموده اند براحتی رقابت کرد.

مثلا فرض کنید شما سعی دارید با برند خود به صفحه اول گوگل برسید مثلا عبارت"تولیدی کفش ارژنگ"مد نظر شماست .

خب این کلیدواژه بسیار آسان است.

اما اگر بخواهید با تولیدی کفش به صفحه اول گوگل برسید راهی سخت و طولانی در پیش دارید.

کمپین تبلیغاتی در صفحه اول گوگل

کمپین تبلیغاتی در صفحه اول گوگل از اهمیت خاصی برخوردار است و هزاران سایت و وبلاگ خارجی و داخلی بدان پرداخته و مطالب فراوانی نوشته اند.

کمپین در واقع جمع کردن تمام ابزارها برای رسیدن به یک هدف خاص است که البته در دنیای مجازی و حتی در خارج از آن همه روزه شاهد صدها کمپین تبلیغاتی با اهداف متفاوت هستیم.

کمپین های ورزشی که گاه گاه تیم های بزرگ ورزشی براه میندازند و ازینطریق پیراهن های بازیکنان بزرگ و مشهور خود را بفروش میرسانند.

البته کمپین های تبلیغاتی انساندوستانه فراوانی نیز برای کمک به افراد نیازمند و یا مبتلایان به بیماریهای خاص و همچنین بیمارانی که در بیمارستانها بستری هستند براه می افتد.

تمام این کمپین ها یک هدف خاص از قبل تعیین شده دارند که از طریق رسانه های اجتماعی و شبکه های بزرگ اینترنتی به اطلاع طرفداران و یا افراد جوامع مختلف میرسانند.

کمپین تبلیغاتی صفحه اول گوگل نیز از همین دسته کمپین های تبلیغاتی است.

شما میتوانید با اجرای یک سئو عالی به صفحه اول گوگل برسید و پیام خود را به مخاطبان وب برسانید.

جام ارژنگ مجری تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل آماده است تا در باره کمپین تبلیغاتی مشاوره رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار دهد.

10 راز سئو برای صفحه اول گوگل

10 راز سئو برای رسیدن به صفحه اول گوگل را بشناسیم در این 10 راز سئو مطالب مهمی جهت کاربران سایت جام ارژنگ قرار داده شده است.

البته 10 راز سئو واقعا راز نیستند چونکه راز را نباید افشا کرد اما اینها نکات مرموز و راز آلودی هستند که میتواند در سئو موثر باشند.

10 راز سئو در واقع یک مقاله برای راهنمایی کاربران در جهت بهبود بهینه سازی وب سایت است.

جهت شناخت 10 راز سئو با جام ارژنگ همراه باشید.

سئو را هرچه بیشتر بدانید و هرچقدر بیشتر در آن کندوکاو کنید بهتر میتوانید به نکات و راز و رمزهای آن پی ببرید.

اصولا هر کاری راز و رمزی دارد و عبارت معروف "فوت کوزه گری"بیانگر همین مطلب است که هر کاری برای خود رازی دارد.

راز سئو در صفحه اول گوگل توسط مجری تبلیغات

اولین راز از 10 راز سئو

محتوای خوانا ایجاد کنیم

اولین راز از 10 راز سئو خوانایی مطلب است .مطلب را بگونه ای بنویسید که از قابلیت خوانایی بالایی برخوردار باشد.

جملات را بیش از حد طولانی ننویسید.از عبارات گمگ و نامفهوم برای خواننده استفاده نکنید.

گاهی انقدر یک جمله طولانی و بهم پیوسته میگردد که خواننده نمیتواند از آن نتیجه گیری نماید بنابر این باید جملات را در حد معقول قرار داد.

راز سئو در صفحه اول گوگل توسط مجری تبلیغات

دومین راز از 10 راز سئو

دومین راز از 10 راز سئو لینک سازی برای وب سایت های بزرگ است برای اینکار نیاز هست تا در سایت های بزرگ ایجاد محتوا نمایید.یعنی کامنت بگذارید یا عضو شوید و برای آنان مطلب بنویسید.

راز سئو در صفحه اول گوگل توسط مجری تبلیغات

سومین راز از 10 راز سئو

سومین راز سئو بروز رسانی مطالب قدیمی است و اینکار واقعا لازم است .بروز رسانی و آپدیت مطالب کمک فراوانی به رشد سئو وب سایت شما میکند.گاهی اوقات صفحه ای را در سایت خود مشاهده میکنید که مثلا در صفحه 5 گوگل مانده است.

از خود میپرسید چرا این صفحه پیشرفتی نکرده است؟

اینجا بازمست مطالب قدیمی داخل آن را پاک کرده و مطلب جدیدی بنویسید.

راز سئو در صفحه اول گوگل توسط مجری تبلیغات

چهارمین راز از 10 راز سئو

یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار در سئو ایجاد ویدئو برای وب سایت است .ویدئو میتواند برای کاربران بسیار سرگرم کننده باشد.

ویدئوهای زیادی را میتوانید در سایت خود بگنجانید تا کاربران وقت بیشتری در سایت شنا صرف کنند.

راز سئو در صفحه اول گوگل توسط مجری تبلیغات

پنجمین راز از 10 راز سئو

تصاویر شاید مهمترین بخش یک سایت باشند .اصلا یک سایت را بدون تصویر نمیتوان تصور کرد.

تصاویر موجب زیبایی یک وب سایت میشوند.

Alt یا همان شرح تصاویر برای افزایش رتبه سئو یک وب سایت بسیار موثر است.

راز سئو در صفحه اول گوگل توسط مجری تبلیغات

ششمین راز از 10 راز سئو

تجربه کاربری یکی از رازهای مهم سئو است یعنی مطالب و محتوای وب سایت ما باید به گونه ای باشد که کاربران پس از خارج شدن از وب سایت ما بر دانش و آگاهی آنان افزوده شود.

افزایش تجربه کاربری از طرف موتورهای جستجو بویژه گوگل بسیار مورد تاکید قرار گرفته است تا سئوکاران و صاحبان وبلاگ ها موظف و مجبور شوند محتوایی تولید کنند که کار پسند باشد.

اصولا وقتی سایت شما خشک و بیروح بوده و یا مطلبی که برای کاربران حائز اهمیت باشد در آن قرار نداشته باشد نمیتواند توقع حضور در صفحه اول گوگل را داشته باشد.

هفتمین راز از 10 راز سئو

دریافت بک لینک از سایت های بزرگ و محبوب و شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی روی افزایش بازدید یک وب سایت دارد.

مطالب وب سایت خود را در سایت های بزرگ مانند فیسبوک و لینکدین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری مطالب باعث میشود تا کاربران از طریق شبکه های اجتماعی وارد سایت شما شوند.

دومین راز از 10 راز سئو

دومین راز از 10 راز سئو

دومین راز از 10 راز سئو