• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

10 نکته تبلیغات موثر در گوگل

وقتی صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید , چیزهای زیادی وجود دارند که می‌توانید برای تبلیغ کسب‌وکار خود پول خرج کنید .

خبر خوب این است که شما در واقع نیازی به خرج زیاد برای زنده ماندن در صفحه نتایج گوگل ندارید . درست مثل این است که احتمالا ً او زیباترین ضربه خود را در دنیای مدرن امروزی نوشته بود : " هیچ پولی .

بودجه هر چه باشد , شما قادر خواهید بود از مزایای این ابزار تبلیغاتی قدرتمند بهره‌مند شوید .

گوگل بر سهم بازار موتور جستجو تسلط دارد و ۲.۵ میلیون جستجو در هر ثانیه رخ می‌دهد .

به طور متوسط , آگهی‌های گوگل برای هر دلاری که خرج می‌شود دو دلار برای تبلیغ کنندگان تولید می‌کند .

و بهترین بخش این است : حداقل بودجه وجود ندارد و شما تنها زمانی که یک کاربر روی آگهی خود کلیک می‌کند , می‌پردازید . من فکر می‌کنم این چیزی است که آن‌ها " بدون ریسک , پاداش بالا " می‌نامند .

اگر یک بودجه کوچک و رویاهای تبدیل بزرگ داشته باشید , در مورد بهترین نکات برای ایجاد تبلیغات گوگل که تاثیر جدی با هر درصد دارند , بخوانید .

تبليغات گوگل,استراتژي تبليغات گوگل,مجري گوگل,مجري تبليغات ارزان,استراتژي گوگل,تبليغات ارزان گوگل,کمپين تبليغات گوگل,تبليغات صفحه اول گوگل

۱۰ نکته برای ایجاد تبلیغات گوگل موثر با بودجه محدود

  1. قبل از اینکه بتوانید به اهداف تبدیل خود اشاره کنید , باید به یک تصویر بزرگ فکر کنید . اهداف کسب‌وکار کلی شما کدامند ? اهداف تبلیغاتی شما کدامند ? هنگامی که شما در مورد آن چیزها وضوح دریافت کردید , می‌توانید از آنچه برنامه عمل تاکتیکی واقعی شما استفاده می‌کند , محدود شوید .
  2. در یک مزایده هوشمند , شما می‌توانید دقیقا ً کلمات کلیدی خاص را هدف قرار دهید تا به مخاطبین خود که می‌خواهید به مخاطبین خود برسید  با حداکثر بودجه برای اطمینان از اینکه هرگز به آن دست یابید .
  3. از ابتدا همه چیز را به طور کامل تنظیم کنید, و به شکلی بهتر موفق خواهید شد که موفق شوید . این به آن معنی است که زمان را برای کشیش شدن همه چیز از جنگ گرفته تا کلیدواژه‌ها برای گروه‌های تبلیغاتی به سمت هدف قرار می‌دهد . اگر این سایت برای کسانی که در شهره‌ای مثبت گنوم زندگی می‌کنند نمایش پیدا کند کشش بیشتری به دست خواهد آورد .
  4. ممکن است واضح به نظر برسد ، اما بهترین راه برای اطمینان از این که بودجه کم شما بسیار دور است ، حصول اطمینان از این است که تبلیغات شما به درجه بالایی رسیده‌است .
    کیفیت در اینجا مهم است . در واقع گوگل هر آگهی قیمت ، کلمات کلیدی و صفحات فرود را ارزیابی می‌کند و امتیاز کیفی از یک تا ۱۰ می‌دهد . هر چه امتیاز بالاتر باشد ، موقعیت شما بهتر است و شانس تبدیل بهتر است .
  5. کلمات کلیدی دم دراز بسیار خاص و هدفمند برای یک کسب‌وکار هستند .
    یک کلمه کلیدی عمومی مانند " تبلیغات گوگل " افرادی را در محله شما هدف قرار نخواهد داد که در واقع به دنبال جایی برای " تجمع برخی افراد " هستند .
    در عوض ، چیزی را با شهر و محله خود امتحان کنید ، یا حتی کد پستی یا پستی خود را امتحان کنید .
  6. هدف کلی اینجا ایجاد یک تبلیغ نیست که کسی روی آن کلیک کند . این کار برای ایجاد یک آگهی تبلیغاتی است که روی آن کلیک کرده و در واقع محصول یا اطلاعاتی را که به دنبالش هستند پیدا می‌کند .
  7. اگر فقط چند دلار پول دارید , خرج کردن آن‌ها را روی ۴۰ کلمه کلیدی زیاد نکنید . بر روی اولویت‌های خود تمرکز کنید : مهم‌ترین جمعیت شناختی , بازار یا محصول بازار , و تنها یک کلمه کلیدی خاص .
  8. تبلیغات خود را با قیمت دهی هوشمند و آگهی‌های جستجو پاسخ دهید . هوش مصنوعی ممکن است قادر به بالا آمدن با یک استراتژی تبلیغاتی بزرگ برای شما نباشد , اما یادگیری ماشین می‌تواند به افزایش یا کاهش قیمت از طرف شما کمک کند .
    اتوماسیون همه چیز را از مرحله قیف , به relevenance , به کلمات کلیدی , به رقبا , در نظر می‌گیرد .
    سپس , زمانی که آگهی شما بهترین شانس را برای موفقیت دارد , اطمینان حاصل می‌کند که شانس موفقیت شما افزایش می‌یابد یا در صورتی که رقیب تان برنده شود , قیمت و پول خود را هدر ندهید .
  9. از سربرگ extensions در dashboard تبلیغاتی گوگل ، می‌توانید extensions را مستقیما ً به آگهی خود اضافه کنید تا محل ، محصولات ، ویژگی‌ها و یا تبلیغات فروش خود را مشخص کنید .
  10. تبلیغ گوگل همچنین گزینه‌هایی را برای ورودی کلمات کلیدی منفی ارایه می‌دهد : کلماتی که نمی‌خواهید با آن‌ها ارتباط داشته باشید .
    به عنوان مثال ، اگر سئو انجام میدهید و نمی‌خواهید که در نتایج مورد آخر قرار بگیرید . همه علاقمندان به درخشش در آنجا تنها زمانی که از آن کلیک می‌کنند ناامید خواهند شد .
    برای کشف اینکه چطور مردم به طور تصادفی در جستجوی شما هستند ، در مورد شرایط سرچ خود تحقیق کنید . در اینجا ، شما قادر خواهید بود نامه‌های پرس و جوی بی‌ربط را پیدا کنید که افراد را به سمت شما هدایت می‌کند و آن‌ها را به فهرست کلیدواژه منفی شما اضافه می‌کند .

افراد چگونه سایت شما را پیدا می‌کنند ? کدام صفحات محبوب هستند و چه چیزی آن‌ها را به آنجا می‌آورد ? تجزیه و تحلیل شما اطلاعاتی دارد که شما برای اندازه‌گیری موفقیت و الگوها به آن نیاز دارید .

و بر روی خود تبلیغ گوگل ، معیارهایی را پیدا خواهید کرد که نشان می‌دهند چرا impressions ، کلیک یا هزینه‌ها ممکن است تغییر کرده باشند .