• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

صفحه اول گوگل کجاست 

صفحه اول گوگل قویترین سکوی پرتاب کسب و کار به سوی موفقیت است.

چشم‌انداز مدیریت بازاریابی جستجوی پرداختی می‌تواند اغلب احساس کند , به خصوص برای صاحبان کسب‌وکار محلی که بسیاری از مسئولیت‌های دیگر را برای نگرانی در مورد آن‌ها دارند . با تغییر سریع نیازهای صنعت از طریق یک بیماری همه‌گیر در کنار the که به روز به روز نیاز دارند , بسیاری از کارآفرینان را بیش از حد خسته کرده و یا برای شروع یادگیری نحوه هدایت کامل این سکوها به تنهایی استفاده می‌کنند .

چه شما برای اولین بار تلاش می‌کنید گوگل آگهی را اجرا کنید ، یا سازمانی هستید که به دنبال خدمت به یک مشتری محلی هستید ، شما از این پست با دانش ، ابزار و بهترین تجارب برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کنید .

زمانی که به درستی اجرا شود, تبلیغات محلی در گوگل می‌تواند ابزار بسیار موثری برای جذب مشتریان نزدیک و هدایت اهداف کسب‌وکار محلی باشد . پس بیایید به نکاتی برسیم که به شما در انجام این کار کمک می‌کنند .

برای هر تبلیغات مهم است که به طور کامل در ذهن خود درک کنید که چرا وقتی به سرمایه‌گذاری در کانال‌های بازاریابی پرداخته می‌شود . این ممکن است مانند حس مشترک بسیاری روی سطح به نظر برسد , اما اغلب این است که من به کسب و کارهایی می‌رسم که احساس می‌کنند باید تبلیغات را اجرا کنند یا باید بدون هیچ نتیجه‌ای به وضوح مشخص شوند . پاسخ به این سوال , چه برای یک کمپین و چه بسیار مهم است , زمانی که به چگونگی ساختاربندی حساب شما مربوط می‌شود , حیاتی است .
برای بسیاری از کسب و کاره‌ای محلی ، مفهوم رانندگی با پای بیشتر یا دستورها آنلاین ممکن است اولین نیروی محرک برای شروع کار باشد ، اما این اهداف باید حتی بیشتر اصلاح شوند . اگر می‌خواهید در کلمات کلیدی مورد نظر سرمایه‌گذاری کنید ، باید اهداف ویژه‌ای داشته باشید که به آن گروه‌های تبلیغاتی گره خورده‌است .

مدیریت برچسب تبلیغات گوگل

یکی از جنبه‌های بسیار مشکل ( اما مهم‌ترین ) تبلیغات حقوق پرداختی به توانایی شما برای ردیابی تبدیلات وابسته است . برای آن‌هایی که برای دنیای زیبای بازاریابی دیجیتال جدید هستند , تغییر دین کاره‌ای مورد نظر است که شما می‌خواهید افراد بعد از کلیک روی تبلیغ شما انجام دهند . برای مثال , اگر تبلیغی داشته باشم که یک کاربر را به یک صفحه وب با فرم ثبت‌نام در آن هدایت می‌کند , و آن‌ها اطلاعات خود را ارسال می‌کنند , که به عنوان یک تبدیل حساب می‌شود . برای کسب و کارها مانند رستوران‌ها یا فروشگاه‌های گل , این کار تکمیل سفارش یا رزرو است .
برای آن‌هایی که دارای تجربه توسعه وب محدود هستند ، فرآیند تنظیم این موارد می‌تواند مشکل‌ساز باشد . ساده‌ترین راه برای ایجاد رویداده‌ای تبدیل ، نصب مدیر برچسب گوگل در وب سایت تان است . مدیر برچسب به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت رویدادهایی را که می‌خواهید در مکان‌هایی که می‌خواهید ایجاد کنید .

برای مثال , اگر می‌خواهید دستور غذا را بدهید , باید یک اقدام تبدیل را در صفحه تایید سفارش ایجاد کنید . برخی گزینه‌های پیشرفته برای یک کسب‌وکار مانند این می‌تواند تعیین مقادیر تبدیل برای خریدها باشد . بنابراین برای مثال , شما می‌توانید مقدار گاری را به گوگل برگردانید به طوری که فرد یک سفارش می‌دهد که بتوانید بازده سرمایه‌گذاری را از تبلیغات خود مطمئن کنید . این لایه اضافه‌شده به پیچیدگی به شما این امکان را می‌دهد که در طول زمان متوجه شوید که ارزشمندترین فعالیت‌های شما کدامند ; و شما می‌توانید به جایی که بودجه را بر حسب نرخ تبدیل متوسط بر روی زمان تخصیص می‌دهید , اعتماد داشته باشید .

استفاده از گوگل آنالایتیک

یکی از حوزه‌هایی که به نظر می‌رسد از بسیاری از بازاریاب‌های دیجیتال دوری کند رابطه بین ردیابی تبدیل و تجزیه و تحلیل وب سایت است . اغلب , هنگامی که کسب و کارها با تبلیغات آنلاین شروع می‌شوند , هر یک از این پازل را به طور جداگانه ایجاد کرده‌اند , و گوگل تجزیه و تحلیل گوگل را کنترل می‌کند و channels ( مانند فیس بوک و تبلیغات گوگل ) را به صورت جداگانه در dashboards مربوطه خود پی‌گیری می‌کند .
این مجموعه تنظیمات ممکن است در مقیاس کوچک موثر باشد ، اما وقتی تلاش‌های شما گسترش پیدا می‌کند ، به طور اجتناب‌ناپذیری باعث بروز مشکلاتی خواهد شد . داشتن پی‌گیری مناسب برای مشاهده عملکرد کانال پرداخت دانه‌ای در Google Analytics به شما این امکان را می‌دهد که یک لایه دیگر از تخصیص را اضافه کنید تا هر کانالی را که واقعا ً در وب سایت شما اتفاق می‌افتد ، نگه دارید .
علاوه بر تجزیه و تحلیل ، گوگل ابزار برای ساده کردن فرآیند مدیریت پیکسل ‌های وب سایت و ردیابی تبدیل برای هر کانال ارائه می‌دهد . با ترکیبی از ردیابی تبدیل تمیز و تجزیه و تحلیل قابل‌اعتماد ، شما باید بتوانید برنامه‌های پرداختی خود را بدون اینکه نگران این باشید که آیا اطلاعاتی که به آن نگاه می‌کنید دقیق است یا نه.
نقش Google Tag Manager

Google Tag Manager به شما این امکان را می‌دهد که برچسب‌های روی سایت خود را در یک مکان اجرا و مدیریت کنید . این به این معنی است که شما فقط باید یک تکه از کد را یک‌بار در سایت خود قرار دهید تا به طور دستی یک برچسب را از هر کانال به طور جداگانه وارد کنید . بعد از این که برچسب GTM اجرا شد , شما می‌توانید برچسب‌ها را به یک جا اضافه و مدیریت کنید . دلیل این است که تبلیغ کنندگان بسیاری به طور دستی به دنبال ردیابی پیکسل در صفحات وب سایت خود هستند . این می‌تواند باعث ایجاد سردرگمی و آشفتگی درون کد وب سایت شما شود . برای ساده‌سازی فرآیند اضافه کردن چند پیکسل و ردیابی کده‌ای مختلف به سایت خود ,  هر چه سریع‌تر Google Tag Manager را راه‌اندازی کنید . این کار همچنین باعث خواهد شد که در صورتی که تیم و عملکرد تیم شما در مقیاس عملیاتی قرار گیرد , توسعه دهنده وب شما بسیار آسان‌تر شود .

چرا در صفحه اول گوگل باشیم

به طور متوسط , مردم در هر ثانیه ۲.۳ میلیون جست جستجو می‌کنند . تقریبا در هر صفحه نتایج موتور جستجو ( SERP ) , کاربران یک آگهی را خواهند دید . این تبلیغات می‌تواند بسیار موثر باشد زیرا هنگامی ظاهر می‌شوند که کاربران به دنبال یک کسب‌وکار , محصول یا خدماتی مشابه با شما باشند .
از آنجا که تبلیغات جستجو را می‌توان برای هدف خریدار ترسیم کرد , آن‌ها برای هدف قرار دادن مصرف کنندگانی که قصد خرید دارند , کاملاً بی‌عیب هستند . به این معنی که با تبلیغات جستجو می‌توانید جستجوگران فعال و خریدار را هدف قرار دهید
اما افزایش کلیک تنها مزیت کپی تبلیغ خوب نیست , مربوط بودن یکی از مولفه‌های کلیدی نمره کیفی گوگل است ( که میزان پرداخت بابت هر کلیک و موفقیت کلی تبلیغات را تعیین می‌کند ) . زمانی که نوشتن یک کپی تبلیغاتی خوب می‌آید , شما تنها تعداد محدودی از کاراکترها را دارید که با آن‌ها کار کنید , بنابراین مهم است که آن‌ها را بشمارید .
با این که هیچ روش مطمئنی برای نوشتن کپی آگهی‌های گوگل وجود ندارد .

تبلیغ شما با تبلیغ گوگل کمی متفاوت از تبلیغات گوگل است تا با یک پست وبلاگ یا یک نسخه وب . با استفاده از کلمات جستجو کاربر , به آن‌ها اعتماد به دانستن اینکه آن‌ها در مکان مناسب هستند , می‌دهید . استفاده از کلمات کلیدی استراتژیک در آگهی‌های شما همچنین ارتباط تبلیغ شما را بهبود می‌بخشد ( و در نتیجه امتیاز کیفی ) , به این دلیل که شما به کاربران ( و گوگل ) اشاره می‌کنید که تبلیغ شما مربوط به جستجوی کاربر است .

شرکت‌های کوچک هر روز با برنده‌ای بزرگ‌تر در صنایع مختلف رقابت می‌کنند . با وجود اینکه پلت فرم‌های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس بوک یک سکوی عالی برای تبلیغات تجاری ارائه می‌کنند .
استفاده از این سکوها همیشه آسان نیست و نتایج مورد نظر و مورد نظر را به منظور به حداکثر رساندن سود خود و حفظ سطح بالایی از ROI در فعالیت‌های تبلیغاتی خود به دست آورید .
این نه صفحه اصلی شما است و نه صفحه کاغذ - که در آن شما می‌خواهید مخاطبین خود را به هنگام کلیک روی آگهی‌های خود ارسال کنید . صفحه ورود شما باید قادر باشد تمام اطلاعات لازم را داشته باشد و به راحتی هدایت شود تا مخاطبین خود را هدایت کند تا اقدام‌های لازم را انجام دهند .
در زیر ویژگی‌هایی آورده شده‌است که صفحات فرود شما باید داشته باشند .
بار کردن روی موبایل و رومیزی : سرعت برای کمک به شما برای رسیدن به هدف تبلیغاتی ضروری است . دقت کنید که صفحات شما کم‌تر از ۳ ثانیه بار شوند تا بتوانید بازدیدکنندگان خود را در صفحه ورود خود نگاه دارید .
متن قابل خواندن و قابل خواندن : متن شما باید برای درک آسان بازدیدکنندگان شما قابل خواندن و مناسب باشد . دقت کنید که از فونت‌های مناسب استفاده کنید و پیغام شما کوتاه است .