• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

مجری تبلیغات ارزان

مجری تبلیغات ارزان در این پست در باره تاریخچه تبلیغات و تمام آنچه که باید در باره تبلیغات بدانیم را جهت کاربران گرامی قرار داده است.

ارزیابی شهودی از آنچه که تبلیغات خوب را می‌سازد در طول ۱۳۰ سال گذشته تبلیغات مدرن ثابت مانده‌است . تحقیقات به طور مکرر تایید می‌کند که یک " پیشنهاد فروش پایه " مهم‌ترین متغیر در تعیین موفقیت تبلیغات در جلب توجه و اعتماد خریداران است . اگر مصرف کنندگان به راحتی دلایلی را پیدا کنند که چرا باید محصول یا خدمات را بخرند ، متقاعد می‌شوند که تبلیغ صادق است ، و برای عمل انگیزه می‌گیرند ، تبلیغ یا تبلیغ به هدف خود عمل کرده‌است . یک مطالعه نشان داد که یک تبلیغ با اجرای خوب اما یک پیشنهاد فروش پایین‌تر احتمال ۶۰ درصد را داشت تا امتیاز  پایینی داشته باشد ، در حالی که یک آگهی فروش برتر به احتمال ۷۵ درصد احتمال به دست آوردن امتیاز متقاعد کننده بالا را داشت .

تاثیرات تبلیغات

تبلیغات به تغییرات شدید در واکنش به گسترش حوزه‌های رسانه‌ای , تغییر جمعیت مصرفی و تکنولوژی جدید ادامه می‌دهند . در ۱۹۸۰ دو سوم هر دلار بازاریابی به تبلیغات سنتی تبدیل شد . تا سال ۱۹۹۰ این رقم به یک سوم کاهش‌یافته بود . مطالعه دیگری حاکی از وفاداری برند است که از دهه ۱۹۵۰ با علاقه بسیار ساخته شده‌است . برخی مطالعات نشان می‌دهند که بیش از یک سوم افرادی که خود را وفاداران به برند می‌دانند می‌توانند دفعه بعد برند دیگری را انتخاب کنند , شاید به همان سادگی یک کوپن ۵۰ سنتی .
بزرگ‌ترین تغییر موثر بر تبلیغات این است که تجارت جمعی کالاهای مصرفی در تلویزیون شبکه که راه رفتن به طول ۴۰ سال گذشته بود , دیگر موثر نخواهد بود . دیگر تنها یک بازار انبوه توسط سه شبکه تلویزیونی ساحل به ساحل می‌رسد . انتخاب کانال‌ها به بیش از ۵۰ انتخاب کابلی تبدیل شده‌است و تعداد بیشتری از آن‌ها می‌آیند . این تعدد کانال‌ها , جمعیت مخاطبان را در طول خطوط سن , قومیت , و سایر عوامل - که یک مزیت بالقوه برای برخی از تبلیغ کنندگان است, اما یک مشکل برای شرکت‌هایی که هنوز بر روی شبکه‌های پخش اصلی متمرکز هستند , ایجاد می‌کند . حتی بدتر از آن برای تبلیغ کنندگان تلویزیون , VCRs و برخی از مجموعه‌های تلویزیونی جدیدتر می‌توانند به بینندگان کمک کنند تا از دیدن تبلیغات کاملاً خودداری کنند .
اما در حالی که برخی مصرف کنندگان با خوشحالی آگهی‌های تبلیغاتی را که روی " تلویزیون رایگان " ضبط کرده‌اند , ضبط می‌کنند , برخی از همان افراد مشغول تنظیم و خرید از ایستگاه‌های خرید خانگی هستند که چیزی جز تبلیغات ارائه نمی‌کنند . تلویزیون خانگی که با خرید اینترنتی نیز ادغام شده‌است , اکنون یک کسب‌وکار چند میلیارد دلاری در حق خود است .
تغییرات در شیوه‌های تبلیغاتی در جوامع محلی نیز احساس می‌شود . شرکت‌های وابسته به شبکه تلویزیونی نیز باید با ایستگاه‌های کابلی پر هزینه پایین رقابت کنند . روزنامه‌های روزانه کمپین ‌هایی برای به دست آوردن مردم برای خواندن اخبار خود دارند تا اینکه تمام آن را از رادیو و تلویزیون دریافت کنند . مجلات حرفه‌ای و حرفه‌ای همیشه زمانی که صنایع را تحت پوشش قرار دهند و یا از رکود اقتصادی رهایی یابند, به تازگی شروع به فروش کرده‌اند . تنها در سال گذشته , نرخ تبلیغات و فروش فضایی ثابت یا حتی اندکی افزایش‌یافته است که نشان‌دهنده کاهش یا پایان دادن به یک رکود تبلیغاتی است .
تکنولوژی حتی فرصت یا موانع بیشتری را برای رسیدن به عموم خلق کرده‌است . مدیران تبلیغاتی در تلاش هستند تا مشخص کنند که تبلیغات نقشی در رسیدن به افرادی که به طور مرتب از کامپیوتر در محل کار و خانه استفاده می‌کنند , انجام خواهد شد . این بازار رو به رشدی از ثروتمندان, تحصیل‌کرده است که مایل به خرج کردن پول هستند , اما تا همین اواخر تنها از طریق ابزارهای سنتی به آن رسیده‌اند . سوال مهم این است که آیا این مصرف کنندگان تبلیغات را بر روی کامپیوترهای مورد استفاده می‌پذیرند .

مجری تبلیغات آنلاین

آیا هنوز از تبلیغات آنلاین برای شرکت خود استفاده نمی‌کنید ? مزایا و مزایای تبلیغات آنلاین تنها در حال افزایش است و مشتریان بیشتری برای خرید و اطلاعات خود به صورت آنلاین حرکت می‌کنند . بنابراین , هم خدمات و هم کسب و کارها بر پایه محصول باید در تبلیغات آنلاین شرکت کنند .
تبلیغات آنلاین تبلیغ و یا بازاریابی پیام‌ها با استفاده از اینترنت است . تبلیغات آنلاین را می‌توان در پلت فرم‌ها از قبیل فیس بوک ، اینستاگرام ، گوگل ، سایت‌های اینترنتی انفرادی و چیزهای دیگر یافت . آن‌ها عموما ً هم یک بازاریاب و هم یک ناشر را شامل می‌شوند .
محبوب‌ترین انواع تبلیغات آنلاین عبارتند از نمایش ، علامت وب ، وب سایت‌های ارتباط جمعی ، موبایل ، ایمیل ، متن ، و جستجوی موتور جستجو یا پرداخت - هر کلیک . از آنجا که حدود ۶۵ % از مردم روی تبلیغات گوگل کلیک می‌کنند ، زمانی که به دنبال خرید یک مورد آنلاین هستند ، کسب و کاره‌ای مبتنی بر محصول باید تبلیغات آنلاین را اجرا کنند . به همین ترتیب ، بیش از سه چهارم جستجوی محلی - همراه منجر به خریده‌ای برون‌خط می‌شود . بنابراین ، شرکت‌های آجری و ملات و خدمات نیز باید تبلیغات آنلاین انجام دهند .

مزایای تبلیغات آنلاین

شرکت کنندگان اکنون نگاهی نزدیک‌تر به برخی از مزایا و مزایای تبلیغات آنلاین در یک زمان خواهند داشت .

  1. شاید بزرگ‌ترین مزیت تبلیغات آنلاین توانایی هدف قرار دادن یک بخش بسیار خاص از افراد است . مخاطب هدف گروهی خاص از مشتریان است که شما تبلیغ خود را به سمت آن هدف قرار می‌دهید . از آنجا که داده‌ها در مورد کاربران آنلاین جمع‌آوری می‌شوند , استفاده از تبلیغات برای خدمت به مخاطب خاص ساده است . به عنوان مثال , فیس بوک به شما اجازه می‌دهد که انتخاب‌های تبلیغاتی آنلاین را براساس موقعیت جغرافیایی , علایق , جنسیت , محدوده سنی , سطح تحصیلی , و / یا عنوان شغل انتخاب کنید . اگر مشتری ایده‌آل شما یک زن درگیر در آتلانتا , جورجیا , باشد , فیس بوک می‌تواند به تبلیغ برای آن بخش مشتریان بپردازد .
  2. آیا شما پول خود را صرف تبلیغ کرده‌اید و منتظر بمانید تا مشتریان از در وارد شوند ? حتی اگر تبلیغ چاپی تان دلیلی بود که کسی از شما دیدن می‌کرد , غیر ممکن است که بدانید مگر اینکه یک کارمند به دنبال شما باشد تا سوال کند . با تبلیغات آنلاین , تجزیه و تحلیلی دارید که به شما معیارهایی را در نوک انگشتان شما می‌دهد . 
  3. تبلیغات که برای مجلات یا آگهی‌های روزنامه‌ها معمول است شامل توافقات تا چند ماه طول خواهد بود . از طرف دیگر , تبلیغات آنلاین شما را محدود به یک نوع تبلیغ خاص می‌کند , بنابراین شما نیاز دارید که تعهدی طولانی‌مدت به یک کمپین داشته باشید . با تبلیغات آنلاین , می‌توانید هزینه‌های خود را با کلیک روی یک دکمه و دکمه سوئیچ در راحتی خود تغییر دهید .

کسب و کاره‌ای بیشتر و بیشتری در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کنند . وب سایت‌های ارتباط جمعی به کسب و کارها کمک می‌کنند و با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می‌کنند . رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های اجتماعی ارگانیک به شما این امکان را می‌دهند که مخاطبین خود را هدف قرار داده و فروش خود را افزایش دهید . مزیت اصلی تبلیغات رسانه‌های اجتماعی سرعت است . با پرداخت آگهی‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانید ترافیک بیشتری را در مدت‌زمان کوتاهی به دست آورید .

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بیش از ۳.۶ میلیارد نفر در سراسر جهان از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند . سکوهای رسانه اجتماعی به شما فرصتی برای رسیدن به مخاطبان هدف خود می‌دهند که به طور فعال از این سکوها استفاده می‌کنند . ممکن است بیشتر طول بکشد تا به تدریج به مخاطبین خود برسید . با این حال , با پرداخت آگهی‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانید سریع‌تر به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید .
با تبلیغاتی که می‌توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود برانید و فروش خود را افزایش دهید . هنگامی که مخاطبان از تبلیغات شما بازدید می‌کنند ، آن‌ها نیز کنجکاو خواهند بود که پروفایل رسانه‌های اجتماعی شما را بررسی کنند . این می‌تواند به شما کمک کند تا پیروان خود را به دست آورید . آگهی‌ها می‌توانند با دید بیشتری به برند شما کمک کنند چون شما می‌توانید به افراد زیادی برسید . زمانی که به یک جمعیت بزرگ رسیدید ، احتمال دستیابی به مشتریان احتمالی که به خرید از شما علاقمند هستند را افزایش می‌دهید .

همانطور که در بالا بحث شد ، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبین گسترده‌ای برسید . با این حال ، شما همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که به مخاطبین هدف درست که به محصولات و یا خدمات شما علاقه دارند ، برسید . تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید . زمانی که کمپین تبلیغاتی خود را راه‌اندازی می‌کنید ، گزینه‌هایی برای انتخاب ویژگی‌های خاص مخاطبان هدف خود دارید . شما می‌توانید مخاطبین خود را براساس جمعیت ، علایق ، سرگرمی‌ها ، شغل ، عنوان شغل و بیشتر تقسیم‌بندی کنید .
توجه به مخاطبین خود به شما کمک می‌کند به افرادی که به احتمال بیشتری تبدیل می‌شوند ، برسید . از آنجا که این یک فرمت پرداخت به ازای هر کلیک است ، شما فقط نمی‌خواهید همه بر روی آگهی‌های شما کلیک کنند چون این کار هزینه کلی شما را افزایش می‌دهد . شما فقط می‌خواهید افرادی را هدف قرار دهید که به طور بالقوه به محصولات و یا خدمات شما علاقمندند . سکوهای رسانه اجتماعی می‌توانند چندین گزینه برای کمک به شناسایی مشتریان هدف خود به شما ارایه دهند .

هر پلتفرم رسانه اجتماعی می‌تواند قالب‌های مختلفی را ارایه دهد . برخی از platforms ممکن است یک فرمت تبلیغی خاص ارایه ندهند که برخی برنامه‌های دیگر ارایه می‌دهند . به عنوان مثال , فرمت تبلیغ برای اینستاگرام , فیس بوک و Snapchat در دسترس است , اما در LinkedIn وجود ندارد . بسته به نوع پلتفرم که انتخاب می‌کنید گزینه‌های مختلفی برای فرمت های تبلیغاتی خواهید داشت . شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام فرمت برای نیازهای کسب‌وکار شما بهتر عمل می‌کند . اگر مطمئن نیستید , می‌توانید با فرمت های مختلف آزمایش کنید و ببینید کدام یک بهترین نتایج را خواهند داشت .
سکوهای رسانه اجتماعی گزینه‌های بسیاری را ارایه می‌دهند تا شما بتوانید تبلیغات ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما طنین‌انداز شود .

برنامه‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی , شما را در مورد این که تبلیغ شما چگونه انجام می‌شود , فراهم می‌کنند . همراه با داده‌های عملکرد تبلیغ شما می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد اینکه چه کسی روی آگهی‌های شما کلیک می‌کند , به دست آورید . شما می‌توانید عملکرد آگهی‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید و بفهمید چه کسی در مورد آن صحبت می‌کند . می‌توانید اطلاعاتی در مورد مخاطبین خود مانند گروه سنی , مکان , علایق , وسایل مورد استفاده , زمان و بیشتر به شما بدهد .
با کمک این بینش ، شما می‌توانید آگهی‌های خود را به روز رسانی کنید تا فعالیت‌های تبلیغاتی هدفمند بیشتری ایجاد کنید . داده‌ها از عملکرد تبلیغ می‌توانند به شما کمک کنند کمپین ‌های تبلیغاتی خود را بهینه کنید و تبلیغاتی را ایجاد کنید که مربوط به مشتریان هدف شما باشند . زمانی که افراد مناسب را هدف قرار می‌دهید ، می‌توانید انتظار  بیشتری داشته باشید .

وب سایت‌های ارتباط جمعی نیز دارای ابزارهای retargeting هستند . کمپین ‌های تبلیغاتی به شما کمک می‌کنند تا کسانی که بازدید کرده‌اند را ردیابی کرده و هدف قرار دهند اما وب سایت تان را بدون خریدن هیچ محصول یا خدمات ترک کنید . با تبلیغات retargeting می‌توانید به این بازدیدکنندگان در مورد محصولات و خدمات خود یادآوری کنید تا آن‌ها را به خرید از خود تشویق کنید . تمام بازدیدکنندگانی که به وب سایت شما می‌آیند در طول اولین بازدید خود قصد خرید دارند . خیلی‌ها احتمالا ً برند شما را فراموش خواهند کرد . از این رو , شما به تبلیغ retargeting نیاز دارید تا به آن‌ها یاد آوری کنید که این خرید را تکمیل کنند .
هنگامی که آن‌ها تبلیغات خود را بر روی تغذیه وب سایت‌های ارتباط جمعی خود انجام می‌دهند ، دوباره کنجکاو می‌شوند تا محصولات و خدمات شما را بررسی کنند . این کار به شما کمک می‌کند برای مشتریان احتمالی خود را از دست ندهید و بازدیدکنندگانی که ممکن است در مورد برند شما فراموش کرده باشند را به همراه داشته باشید . Retargeting به شما این امکان را می‌دهد که فروش و تبدیلات را افزایش دهید .
بر خلاف محتوای ارگانیک ، به رسانه‌های اجتماعی پرداختی نیاز به سرمایه‌گذاری دارد . با این حال ، این سرمایه‌گذاری می‌تواند سرمایه خوبی برای شما داشته باشد . زمانی که تبلیغ خود را شروع می‌کنید ، می‌توانید با سرمایه‌گذاری کم ، همانطور که در حال آزمایش هستید ، شروع کنید . سپس در نهایت بودجه خود را افزایش دهید زمانی که بفهمید چه چیزی برای کسب‌وکار شما بهتر عمل می‌کند . همانطور که در بالا بحث شد، یکی از مزایای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی این است که شما می‌توانید نگرش‌های مخاطبین خود را گردآوری کنید . این کار می‌تواند به شما کمک کند تبلیغات خود را بهینه کرده و فعالیت‌های بسیار هدفمند ایجاد کنید .
زمانی که آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط و مورد نظر را ایجاد می‌کنید ، تبلیغ خود را نیز به گونه‌ای که تنها برای مخاطبین خاص سرو کنید ، ذخیره می‌کنید . هنگامی که کسب و کارها گزینه‌های بسیار زیادی در زمان انتخاب یک پلت فرم یا فرمت تبلیغ دارند ، بهتر است ابتدا تحقیق خود را انجام دهید . پیدا کردن این که کدام سکوی رسانه‌ای اجتماعی مناسب کسب‌وکار شما است و بیش‌ترین مشتریان هدف شما را دارد . تبلیغات با پول یک راه عالی برای گرفتن تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی شما در سطح بعدی هستند . این سرمایه‌گذاری می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر از اهداف خود را تکمیل کرده و تبدیلات را برای کسب‌وکار خود افزایش دهید .

برخی از کارآفرینان و متخصصان بازاریابی تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را چیزی بیش از یک مد زودگذر می‌دانند , چیزی که بازاریابان باید از آن استفاده کنند , قبل از این که " چیز بزرگ بعدی " پیش بیاید . از بعضی جهات , حق با آن‌ها بود . امکان پذیر بودن فیس بوک و تویی‌تر به عنوان ابزار بازاریابی تنها زمانی باقی خواهد ماند که مردم از آن شبکه‌ها استفاده می‌کنند . زمانی که این شبکه‌ها دیگر محبوب نیستند و مسیر مای اسپیس را ادامه می‌دهند , کارآفرینان باید راه‌های جدیدی برای تبلیغ کسب‌وکار خود پیدا کنند .
این به این معنا نیست که تبلیغات وب سایت‌های ارتباط جمعی ، با این حال ، شبکه‌های اجتماعی فردی و استراتژی‌های بازاریابی از سود خود خارج می‌شوند ، اما اصل تبلیغات رسانه‌های اجتماعی این است که بماند . ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن عملا ً همه آنلاین هستند . اگر آن‌ها در کامپیوتر خود منزل نکنند ، وارد یک کامپیوتر کتابخانه می‌شوند ، یا بر روی گوشی هوشمند خود ، یا روی لب تاپ‌ها در فروشگاه‌های قهوه . این خیلی گستاخانه است که بگوییم همه در دنیا به اینترنت دسترسی دارند ، اما به اندازه کافی افراد آنلاین هستند که شبکه‌های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی ابزارهای عالی برای همه انواع تبلیغات بازاریابی و تبلیغاتی هستند . یک آژانس بازاریابی Influencer مانند HireInfluence ، روی استفاده از influencers روی رسانه‌های اجتماعی برای افزایش میزان exposure تمرکز می‌کند .
تبلیغات وب سایت‌های ارتباط جمعی به طور مداوم در حال تغییر هستند و شبکه‌های اجتماعی بالا و پایین می‌روند ، اما منافع و مزایای بسیاری برای کارآفرینان دارد که به سادگی از آن‌ها دور شوند . در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا صاحبان کسب‌وکار و متخصصان بازاریابی باید به این شکل جدید از تبلیغات توجه کنند .