• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

5 راه صفحه اول گوگل 

چه به تازگی کسب‌وکار خود را به صورت آنلاین جابه‌جا کرده‌اید و یا اینکه متوجه شوید که وب سایت شما خیلی سخت است , ممکن است تعجب کنید که چطور می‌توانید در صفحه اول گوگل وارد شوید . هیچ سری نیست که صفحات وب در اولین صفحه موتور جستجوی صفحات ( SERPS ) بیش از آن‌هایی که نیستند ترافیک وب سایت بیشتری دریافت می‌کنند . در حقیقت , ۷۵ % از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی‌کنند . به عبارت ساده‌تر , این بدان معنی است که اغلب کسب و کارها نباید توان خرید سئو را داشته باشند .

گوگل ابزار بسیار ارزشمندی است و به طور کلی اولین جایی است که اکثر کاربران اینترنت به منظور یافتن اطلاعات , مکان‌ها و کسب و کارها به آن متوسل می‌شوند . به این ترتیب , یک حضور خوب آنلاین با تمرین خوب سئو و استراتژی گرفتن این ترافیک , متقاعد کردن کاربران برای بازدید وب سایت شما بر روی رقبا و تبدیل آن بازدید کنندگان به مشتریان کلیدی است .

رسیدن به اولین صفحه جستجوی گوگل آسان نیست ; صبر و نگهداری مرتب است . سئو یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است , بنابراین برای آن‌هایی که می‌خواهند در صفحه اول وارد شوند و ترافیک ارگانیک را راه‌اندازی کنند , در اینجا ۵ گامی است که می‌توانید بردارید :

5 راه برای رسیده به صفحه اول گوگل

هر کدام از جدیدترین الگوریتم ‌های هسته گوگل مربوط به انسان‌ها و تجربه آن‌ها با موتورهای جستجو است . به عنوان مثال , تمرکز اخیر بر روی وب سایت اصلی حول محور تجربه کاربر و ایجاد وب سایت شما برای کاربران است . این به ما نشان می‌دهد که کاربران گوگل از همه چیزهای دیگر استفاده می‌کنند , بنابراین ارایه یک تجربه کاربر خوب , کلید رتبه‌بندی خوب در موتورهای جستجو است . این می‌تواند شامل موارد زیر باشد :

  • در حال ایجاد محتوا حول قصد کاربر ( بیشتر در آن زمان )
  • بهبود زمان بار صفحه
  • اطمینان از اینکه وب سایت شما همراه با موبایل است و بیش از نیمی از ترافیک وب سایت شما از تلفن همراه است
  • محتوی Structuring به گونه‌ای که برای اسکن کردن با استفاده مناسب از برچسب‌های heading ، منطقی و آسان باشد .
  • ارائه متن توصیفی به تصاویر که قابلیت دسترسی را بهبود می‌بخشد

یک لیست تجاری گوگل برای سئو مفید است , زیرا به مشتریان در کشف کسب‌وکار شما کمک می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که کجا قرار دارید و چگونه از شما خرید کنید . در این فهرست , مشتریان می‌توانند نظرات خود را ترک کنند که اثبات اجتماعی را می‌سازد و به مشتریان بالقوه دیگری ثابت می‌کند که شما یک کسب‌وکار قانونی هستید . 

به روز رسانی محتوا جهت رسیدن به صفحه اول گوگل

به روز رسانی محتوای وب سایت تان به طور مرتب کلیدی برای رتبه‌بندی بهتر است . این تنها به افزودن محتوای جدید و جدید محدود نمی‌شود , اگر چه این یک روش است . تعمیر و تعمیر محتوای قدیمی می‌تواند به همان اندازه موثر باشد . این به این دلیل است که محتوای اصلی با زمان و تازگی محتوا کم‌تر مرتبط می‌شود و یکی از عواملی است که گوگل برای تعیین کیفیت و رتبه‌بندی وب سایت خود استفاده می‌کند .
یک کار دیگر که می‌توانید انجام دهید این است که تحقیق کنید که رقبای خود را به بهترین شکل انجام دهید و آن را بهتر کنید . اگر در حال حاضر یک مقاله در مورد یک موضوع مشابه دارید ، اما آن‌ها در رتبه بهتری قرار می‌گیرند ، در مورد آنچه که در محتوای آن‌ها گنجانده شده‌است ، فکر کنید .

هنگام ایجاد محتوا , برای تراز کردن با آن بسیار ضروری است و واقعا ً قصد جست و جوی یک کاربر را دارد . هدف جستجو به هدف کاربر زمانی که یک پرس و جو را در یک موتور جستجو تایپ می‌کنند , اشاره دارد . این معمولا ً به چهار دسته تقسیم می‌شود :

  1. اطلاعاتی : زمانی که یک کاربر می‌خواهد اطلاعات بیشتری کسب کند اطلاعاتی به دست می‌آید . 
  2. پیمایشی : زمانی که یک کاربر به دنبال یک وب سایت خاص یا مقصد است . مانند " فیس بوک " یا " یوتیوب "
  3. بازرگانی : زمانی که یک کاربر به خرید نزدیک است اما در حال تحقیق است که راه‌حل برای آن‌ها درست است . 
  4. کلمات کلیدی : زمانی که یک کاربر با یک نتیجه خاص در ذهن جستجو می‌کند . 

همانطور که می‌توانید ببینید , عبارت وسیع‌تر جستجو , دورتر , ما از آماده شدن برای خرید هستیم . ما تمایل داریم که نسبت به افزایش قصد خرید دقیق‌تر باشیم . با این نظر در ذهن , مهم است که از محتوای خود برای مطابقت با هدف نهایی کاربران استفاده کنید , در غیر این صورت شما برای رتبه‌بندی خوب تلاش خواهید کرد .

پیوندها عامل رتبه صفحه اول گوگل

پیوندها یکی از مهم‌ترین عوامل مورد استفاده گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای تعیین رتبه صفحه هستند . گوگل همچنین از لینک‌هایی برای کشف محتوای جدید استفاده می‌کند و همچنین پیوندهای با کیفیت بالا مانند رای اعتماد در وب سایت شما هستند .
در سئو ، فرآیند کسب لینک‌های ورودی از وب سایت‌های دیگر مرتبط با وب سایت شما است . به بیان ساده ، لینک‌های بیشتری با وب سایت خود را به گوگل نشان دهید که شما یک منبع موثق و معتبر هستید و در مورد موتورهای جستجو رتبه بهتری خواهید داشت . این می‌تواند منجر به ترافیک بیشتر شود .

بسیاری از راهنماهای عمق در سرتاسر اینترنت وجود دارند که به شما یاد می‌دهند چگونه لینک‌هایی را بسازید , اما در اینجا چند تکنیک وجود دارد :

  • ایجاد محتوای با کیفیت بالا که مردم می‌خواهند به آن پیوند دهند
  • یک رضایت‌نامه و یا یک عقیده مفید بدهید
  • ارسال مهمان
  • برپاسازی کمپین گوگل برای ذکر نام برند و درخواست یک backlink
  • پیدا کردن پیوندهای شکسته و پیشنهاد جایگزینی یک پیوند شکسته با محتوای مرتبط در سایت تان.

وب سایت‌های ارتباط جمعی باید بخش اساسی استراتژی کسب‌وکار و سئو باشد . در حال حاضر بیش از هر زمان , موتورهای جستجو به اشتراک گذاری و لایک های رسانه‌های اجتماعی هستند که به افزایش تدریجی ترافیک شما کمک می‌کنند .
اگرچه لینک‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی به عنوان نشانه رتبه‌بندی استفاده نمی‌شوند ، رسانه‌های اجتماعی از تلاش‌های سئو به روش‌های دیگر پشتیبانی می‌کنند چرا که به ایجاد قدرت و اعتبار کمک می‌کند . به طور کلی با الگوریتم‌های اجتماعی اجتماعی ، تعامل بیشتر به معنی شفافیت بیشتر است که باعث افزایش آگاهی نسبت به برند می‌شود. زمانی که محتوای ارزشمند و منحصر به فرد برای رسانه‌های اجتماعی خود ارسال می‌کنید که به طور طبیعی تعامل را جذب می‌کند ، این معمولا ً منجر به افزایش طرفداران ، ترافیک وب سایت و رشد جامعه در اطراف برند شما می‌شود .