• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

کمپین تبلیغات صفحه اول گوگل 

بیش از دو دهه از معرفی تبلیغات گوگل ادوردز می‌گذرد و این پلتفرم در سال های فعالیتش به بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی کمک کرده است. هدف گوگل از راه اندازی این پلتفرم، افزایش شانس شرکت های نوپا برای فروش محصولات یا خدماتشان در دنیای اینترنت بوده است و گوگل نیز بتواند درآمد مناسبی از این راه کسب کند. 

با کمپین تبلیغاتی گوگل ادز این فرصت را خواهید داشت تا به صورت هدفمند با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

در هر ثانیه، بیش از ۶۳۰۰۰ جستجو در گوگل انجام می‌شود و برخی از صفحات شامل نتایج تبلیغاتی هستند. موقعیت ایده آل برای حضور در این فضای پرسود و مرتبط.

شما می‌توانید با سرمایه گذاری در گوگل ادوردز، از خدمات تبلیغات گوگل بهره مند شوید.آگهی شما با جستجوی کاربر نمایش داده می‌شود و روشی کاملاً موثر برای هدایت ترافیک مرتبط و واجد شرایط به وب سایت شماست.

به بیان ساده اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستید و می‌خواهید یک ارتباط موثر و هدفمند با مخاطب اصلی خود داشته باشید، کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز می‎تواند به شما کمک کند.

همانطور که می‌دانید تبلیغات در گوگل ادوردز با ایجاد یک کمپین آغاز می شود. نوع کمپینی که انتخاب می‌کنید باید براساس اهداف تبلیغاتی شما باشد. مثلا اگر می‌خواهید کاربران سرچ گوگل را مورد هدف قرار دهید، باید از کمپین سرچ استفاده نمائید.

مزایای تبلیغات کلیکی در گوگل

تبلیغات کلیکی در گوگل دارای مزایایی است که فهرست وار میتوان گفت که عبارتند از :

  • با هزینه‌ای بسیار کمتر از سایر روش‌های تبلیغاتی می توانید کاربران جدید را به سایت خود جذب کنید.
  • تنها در ازای ورود کاربر به سایت هزینه پرداخت خواهید کرد و نمایش تبلیغ کاملا رایگان است.
  • می توانید هزینه های کلی و روزانه خود را مدیریت کنید.
  • با توجه به جستجوی کلیدواژه‌ها توسط کاربران، افرادی وارد سایت می شوند که دارای پتانسیل خرید بالایی هستند.
  • میزان هزینه نسبت به فروش را اندازه گیری کرده و برای تبلیغات برنامه‌ریزی کنید.

سئو و کمپین تبلیغات گوگل

رعایت اصول سئو و به عبارتی تولید محتوایی که براستی مخاطب نهایی خواهان آن باشد بر هزینه شما در گوگل ادوردز تاثیر می‌گذارد. شما با  به کارگیری اصول سئو در تولید محتوای خود چندین مزیت خواهید داشت. اول آن که احتمال نمایش سایت شما در رتبه اول بیشتر از رقبا خواهد بود. دوم آنکه هزینه ای که بابت هر کلیک می‌پردازید کمتر خواهد بود. سوم اینکه شما با این روش می‌توانید به راحتی به صورت طبیعی نیز در گوگل رتبه کسب کنید و نیاز به هزینه کردن تبلیغات گوگلی، برای شما کمرنگ تر خواهد شد.

ما همه فعالیت‌های بازاریابی مان را می‌خواهیم تا بیش‌ترین تاثیر ممکن را داشته و با مخاطبان هدف ما طنین‌انداز شود . با یک فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی واحد , از جمله چند کانال و انواع محتوا , ثبت سود مخاطبان اصلی فرد نیاز به بالا بردن بیش از پیش از تیم خلاق دارد .
با کاره‌ای خلاقانه بسیار لازم برای به دست آوردن یک فعالیت تبلیغاتی ، انتخاب نوع مناسب از کمپین بازاریابی از ابتدا برای تخصیص هوشمندانه منابع خلاق حیاتی است .
ایده‌های جدید را بخوانید تا فعالیت‌های نوآورانه ای ایجاد کنید که به مخاطبین خود در چندین کانال برسند و الهام‌بخش تیم خلاق شما شوند .

مولفه های موفقیت کمپین تبلیغاتی

به استثنای تبلیغات آگاهی ( که معمولا ً شامل یک پیشنهاد نیست ) , فعالیت‌های بازاریابی موفق عبارتند از :

  • یک نتیجه کاملا ً مشخص : کمپین همه با یک نتیجه خوب تعریف‌شده شروع می‌شوند . آیا می‌خواهید محصول جدیدی را بفروشید ? به مشتریان فعلی خود بگویید که بخشی از سرویس شما تغییر کرده‌است ؟ دنبال کنندگان بیشتری در فیس بوک یا سایت TikTok کسب کنید ? این‌ها نمونه‌هایی از اهداف قابل‌اندازه‌گیری برای فعالیت‌های بازاریابی هستند .
  • یک مخاطب : آیا به مشتریان فعلی تبلیغ می‌کنید ؟ یا می‌خواهید افراد جدیدی را جذب کنید ؟ مخاطب هدف برای کمپین بازاریابی شما همه چیز را از هدف خود برای پیام‌رسانی به کانال‌های خلاقانه استفاده‌شده در این کمپین ، تحت‌تاثیر قرار خواهد داد .
  • یک پیشنهاد : چه نوع کاری می‌خواهید مخاطبین خود هنگام تعامل با محتوای خلاقانه شما انجام دهند ؟ شما از آن‌ها دعوت می‌کنید که برای یک webinar امضا کنید ؟ یک آزمایش محصول آزاد ؟ پیشنهاد یا اقدام تعریف می‌کند که چگونه محتوای کمپین بازاریابی شما با مخاطبین شما ارتباط دارد و در نهایت چگونه محتوای خلاقانه شما در کمپین تولید می‌شود .
  • یک پیغام روشن : آیا شما یک محصول را می‌فروشید ? ایجاد آگاهی از برند ? این هدایای رایگان را به من بدهید ؟ تصمیم‌گیری در مورد یک پیام روشن و حفظ این پیام در تمام دارایی‌های ایجاد شده در یک کمپین بازاریابی برای موفقیت آن ضروری است .