• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

5 مزیت شگفت انگیز تبلیغات 

آیا به دنبال راه‌هایی برای پیدا کردن برند خود در مقابل مخاطبین هدف هستید ؟ آیا می‌خواهید تعداد برداشت‌ها را افزایش دهید تا یک مشتری را وادار به خرید محصولات خود کنید ؟ اگر اینطور است ، پس باید همه چیزهایی را که می‌توانید در مورد تبلیغات خارجی بدانید را یاد بگیرید . انجام این کار می‌تواند شما را به مزایای زیادی که به شما ارائه می‌کند ، مانند شناسایی برند ، مشارکت بیشتر در جامعه و رسیدن به بازار هدف تان ، آگاه کند .

مزیت اول تبلیغات

این سناریو را تصور کنید : یک روز صبح از خواب بیدار می‌شوید تا متوجه شوید که چند سوسک در داخل خانه شما وجود دارد . شما فورا ً به خودتان فکر می‌کنید , " من نیاز دارم با یک سرویس کنترل آفت تماس بگیرم ." و سپس, بدون بیرون کشیدن یک دفتر تلفنی , نام یک شرکت کنترل آفت در منطقه را به یاد می‌آورید .
قبلا ً از آن‌ها استفاده کرده‌اید ؟ نه . شما هیچ وابستگی به کسی که صاحب شرکت است دارید ؟ نه … پس چه چیزی باعث شد که این برند از سرویس‌های کنترل آفت دیگر در منطقه خارج شود ؟ آن‌ها شناسایی برند را می‌سازند .
شاید شما آن‌ها را در تابلوی تبلیغاتی دیدید که هر روز در مسیر خود برای کار از آن عبور می‌کنید ؛ شاید آن‌ها تبلیغات دیجیتال در مرکز خرید مورد علاقه شما داشته باشند . هر چه که باشد ، آن‌ها تاثیری ماندگار بر شما برجای گذاشتند .
به خاطر داشته باشید که تبلیغات بیرونی می‌تواند به شما کمک کند : این می‌تواند به مردم کمک کند تا با شرکت خود به یاد آوری برند بیفتند . به یاد آوردن برند به این مساله اشاره دارد که چقدر ممکن است فرد در بازار هدف تان خدمات شما را به یاد داشته باشد .
به خاطر داشته باشید که برند به طور کلی در طول زمان ساخته شده‌است . هر چه بیشتر با تبلیغات بیرونی شما ارتباط برقرار کنند ( مانند رانندگی روزانه تا کار ) ، قوی‌تر از آن چیزی است که به یاد می‌آورید .

مزیت دوم تبلیغات

آیا می‌دانستید که میانگین انسانی هر روز هزاران آگهی آنلاین را می‌بیند ? در حالی که تبلیغات آنلاین دیجیتالی قطعا ً جایگاه خود را در برنامه بازاریابی خود دارد , اما می‌تواند تبدیل آن به یک تبدیل را ایجاد کند .
هر چه باشد ، تلاش برای اینکه برند شما را در میان هزاران تبلیغ دیگر قرار دهد ، مانند تلاش برای پایین آوردن موسیقی مورد علاقه شما در حالی است که شما در میان جمعیت در کنسرت خود هستید . احتمالا ً کار می‌کند .
این روزها ، مردم توجه بیشتری به برند هایی که خارج از محدوده صفحات کوچک گوشی‌های هوشمند خود می‌بینند ، می‌پردازند . این به شما این فرصت را می‌دهد که برند خود را با نور جدیدی نشان دهید . آن‌ها مایل به دادن چند ثانیه بیشتر طول عمر خود هستند که منجر به تبدیل‌های بیشتر خواهد شد .
That's بخشی از این دلیل است که تبلیغات خارجی به ایجاد شناخت برند کمک می‌کند . آگهی‌های شما بیشتر به آن‌ها بستگی دارد . بر خلاف تبلیغات دیجیتال ، آن‌ها فقط از کنار آن‌ها عبور می‌کنند ؛ آگهی‌های شما به هر جایی می‌روند .
با این حال ، حتی اگر بیلبورد تبلیغاتی شما امروز توجه آن‌ها را جلب کند ، ممکن است فردا توجه آن‌ها را به خود جلب کند ، یا روز بعد … شما این ایده را به دست می‌آورید !

مزیت سوم تبلیغات

البته , شما به دنبال برداشت و تبدیلات هستید , اما تنها چیزی که شرکت شما باید در اولویت قرار دهد این است: بودجه شما . اگر تاکتیک تبلیغاتی متناسب با بودجه شما باشد , پس بدون هیچ گونه اقدام کنید .
با این حال ، ما می‌خواهیم شما را با این فکر تشویق کنیم : don't فقط به دنبال ارزان‌ترین شکل تبلیغات در آنجا بگردید ؛ به دنبال بهترین بازده برای قیمت باشید .
در اینجا در کانال تمیز ، ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم که بیشتر تبلیغات بیرونی خود را انجام دهید . زمانی که شما تبلیغات خارجی را از طریق ما خریداری می‌کنید ، از یک فرآیند پیچیده استفاده می‌کنیم تا مطمئن شوید که دقیقا ً به چه چیزی نگاه می‌کنید .
اول اینکه با شما تماس می‌گیریم تا اهداف خود را مشاهده کنید . امیدوار هستید به چه چیزی دست یابید ؟ شما سعی دارید چه کسی را هدف قرار دهید ؟ با استفاده از این اطلاعات ، توصیه‌های مبتنی بر تجربه را ارائه خواهیم داد .
ما هم نیازهای شما و هم بودجه خود را در حالی که به شما کمک می‌کند بهترین شکل تبلیغات بیرونی برای بازاریابی هدف خود پیدا کنید ، در نظر می‌گیریم .

مزیت چهارم تبلیغات

مصرف کنندگان مدرن روز قبل از اینکه خرید محصولات / خدمات شما را در نظر بگیرند ، باید چندین بار در معرض برند شما قرار بگیرند . هر چه بیشتر تبلیغات خود را در مقابل آن‌ها به دست آورید ، آن‌ها زودتر خرید خواهند کرد .
تبلیغات بیرونی فرصتی را برای شما فراهم می‌کنند تا تبلیغ شما را در مقابل خریدار هدف چندین بار در روز به دست آورند .
برای مثال ، آن‌ها هر روز صبح و شب از تبلیغات بیلبورد شما عبور می‌کنند و به سر کار می‌روند . چشمانشان چندین بار در روز به تبلیغات اتوبوس شما کشیده خواهد شد و در طول راه رفتن آن‌ها در زمان استراحت آن‌ها .

مزیت پنجم تبلیغات

حتی در عصر دیجیتال ، مشتریان می‌خواهند بدانند شما در جامعه خود درگیر هستید . اگر شما تا به حال در بازاریابی دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اید ، فرصت بسیار کمی برای به تصویر کشیدن خودتان به عنوان همسایه خود دارید .
با این حال ، اگر علائم شما در خیابان‌ها ، ایستگاه‌های اتوبوس ، و بیلبوردهای شهر شما قرار دارند ، آن‌ها برای اولین بار به شما افتخار خواهند کرد . بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند قبل از اینکه به جای دیگری نگاه کنند ، در یک کسب‌وکار محلی سرمایه‌گذاری کنند .
با خارج از تبلیغات خانگی  می‌توانید بر تعهد خود نسبت به جامعه خود تاکید کنید . شما یک کتاب حسابی از کسب‌وکار با مردم در جامعه خواهید ساخت .