• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

تبلیغات صفحه اول گوگل مهم است 

بخش توصیه‌های گوگل تبلیغ شما به کمک به شما در بهبود فعالیت‌های تبلیغاتی خود اختصاص دارد . توصیه‌ها می‌توانند شما را به ویژگی‌های جدید و مرتبط معرفی کنند و به شما کمک کنند که با بهبود قیمت دهی , کلمات کلیدی , و تبلیغات بیشتر از بودجه خود استفاده کنید . توصیه‌ها برای افزایش عملکرد کلی و کارایی کمپین ‌ها کار می‌کنند .
این مقاله مروری بر توصیه‌هایی که ممکن است در مورد چگونگی درک و اعمال آن‌ها به شما ارائه می‌دهد را به شما می‌دهد .

توصیه تبلیغات صفحه اول گوگل

توصیه‌ای که شما دریافت می‌کنید برای شما مفید و مفید هستند . این به آن معنی است که شما می‌توانید هر نوع توصیه را دریافت کنید و گاهی اوقات ممکن است به آن‌ها دست پیدا نکنید . اگر توصیه‌ها را برای حساب خود دریافت نکنید ، مطمئن شوید که به زودی دوباره چک کنید . تبلیغ گوگل به طور مرتب توصیه‌هایی برای شما کشف می‌کند و به طور مرتب انواع توصیه‌های جدید را راه‌اندازی می‌کند .

تبلیغات صفحه اول گوگل:مدیریت حساب

در تجربه جدید تبلیغات گوگل , استفاده از توصیه‌ها برای کمک به بهبود حسابهایی که مدیریت می‌کنید آسان‌تر است . حالا به جای امضا کردن به هر حساب فردی که مدیریت می‌کنید, تنها به حساب خود شما اشاره کرده و به صفحه توصیه‌هایی مراجعه کنید تا توصیه‌های موجود در کل حساب‌های مدیریت‌شده خود را بررسی کنید.

لیست توصیه تبلیغات صفحه اول گوگل

  • پیشنهادها تبلیغاتی را اضافه کنید : نسخه‌های جدید تبلیغات خود را امتحان کنید و اجازه دهید بهترین خوراک تبلیغاتی را به شما نشان دهند .
  • دارایی خود را به تبلیغات جستجوی واکنشگرا اضافه کنید : به تبلیغات جستجوی واکنشگرا خود کمک کنید تا با اضافه نمودن اخبار و توصیفات از آگهی‌های متنی تان به طور بهینه عمل کنید .
  • پسوندهای call را به تبلیغ خود اضافه کنید : تبلیغ خود را برجسته‌تر و improve کنید .
  • callouts را به تبلیغات خود اضافه کنید : تبلیغ خود را برجسته‌تر کرده و CTR خود را بهبود بخشید .
  • توصیفات خود را به لینک ها اضافه کنید : آگهی‌های خود را با استفاده از توصیفات لینک سایت برجسته کنید .
  • پسوندهای تصویر پویا را اضافه کنید : تقویت آگهی‌های متنی خود با تصاویر صفحه ورود خود با استفاده از پسوندهای تصویری پویا , که می‌تواند CTR شما را بهبود بخشد.
  • ضمیمه‌های تصویر را به آگهی‌های خود اضافه کنید : آگهی‌های شما به اندازه آن‌ها مهم نیستند اگر از پسوندهای تصویری استفاده کنید , که می‌تواند CTR شما را بهبود بخشد.
  • محصولات خود را به ویدیوهای خود اضافه کنید : تغییر بیشتر در یک CPA ( یا پایین‌تر از CPA ) با اضافه کردن یک محصول به فعالیت‌های تبلیغاتی ویدئوی شما .
  • گروه تبلیغ برنامه‌های خود را بهبود بخشید : تبدیل بیشتری با افزودن دارایی به گروه‌های تبلیغاتی App .
  • تبلیغ تبلیغات خود را بهبود دهید : تبدیل بیشتر به تغییرات بیشتر با اضافه کردن دارایی به آگهی‌های مربوط به دیسکاوری .
  • افزونه های فرم راهنما را به تبلیغات خود اضافه کنید : تصاویر بیشتری را با نشان دادن فرم‌های راهنما بر روی آگهی‌های خود پیدا کنید .
  • افزونه قیمت را به تبلیغات خود اضافه کنید : تبلیغ خود را برجسته‌تر کرده و CTR خود را بهبود بخشید .
  • تبلیغات نمایش واکنشی را اضافه کنید : تبدیلات بیشتری را در یک CPA مشابه با تبلیغات نمایش واکنشی نشان دهید ، که به طور خودکار با استفاده از فضاهای موجود در دسترس انطباق می‌یابند .
  • تبلیغات جستجوی واکنشی را اضافه نمایید : آگهی‌های مربوط به مشتریان احتمالی را با ایجاد تبلیغات جستجوی واکنشی نشان دهید .

تبلیغات صفحه اول گوگل:کلیدواژه ها

کلمات کلیدی و هدف قرار دادن توصیه‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا به افرادی که به آنچه شما پیشنهاد می‌کنید , برسید . ممکن است به این توصیه‌ها توجه کنید :

  • مخاطبین خود را اضافه کنید : گزارش‌های خردمندانه ‌تری در مورد هر هزینه اضافی دریافت کنید .
  • کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید : کاهش هزینه صرف‌شده با نشان دادن جستجوهایی که بی‌ربط به کسب‌وکار شما هستند .
  • کلمات کلیدی جدید را اضافه کنید : آگهی‌های خود را به افراد بیشتری نشان دهید تا به دنبال چیزی باشند که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد .
  • عبارت یا نسخه‌های تطابق کلی کلمات کلیدی خود را اضافه کنید : آگهی‌های خود را بر روی جستجوهای بیشتر مرتبط با کسب‌وکار خود نشان دهید .
  • یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید : تبدیل بیشتر به یک CPA برای رسیدن به کاربرانی که در جستجوی گوگل به دنبال شما می‌گردند .
  • آگهی‌های جستجوی پویا را ایجاد کنید : تبلیغ خود را بر روی جستجوهای مرتبط با کسب‌وکار خود نشان دهید که ممکن است با کمپین ‌های مبتنی بر کلمات کلیدی تان گم شوید .
  • دسترسی خود را با شرکای جست و جوی گوگل باز کنید : به مشتریان بیشتری در یک CPC پایین‌تر در سایت یوتیوب و partner برسید .
  • دسترسی خود را با شرکای ویدئویی گوگل باز کنید : به مشتریان بیشتری در سایت‌های هم‌کار و برنامه‌های کاربردی برسید .

تبلیغات صفحه اول گوگل مهمترین جایگاه برای رشد تجارت و رونق کسب و کار شماست.