• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

تبلیغات صفحه اول گوگل چگونه است 

صفحه اول گوگل جایی است که میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان برای پاسخ به سوالات خود , بزرگ و کوچک تبدیل می‌شوند . اگر خوش‌شانس باشند , معمولا ً آن‌ها را در چند روز اول پیدا می‌کنند . به همین دلیل وب سایت‌هایی که در بالای موتور جستجوی گوگل قرار دارند , ۳۶.۴ % از ترافیک از دست رفته توسط وب سایت‌های رتبه‌بندی پایین‌تر را بدست می‌آورند .

بهینه‌سازی موتور جستجو سنگ بنای لینک‌های ورودی شما است , اما چه زمانی به وب سایت شما تلفن می‌زنند که حقیقتا ً سئو شده‌است.

خوب ، اگر بتوانید وب سایت خود را در صفحه اول جستجوهای کلید واژه‌های کلیدی پیدا کنید ، ممکن است هیچ ترافیکی را از موتورهای جستجو دریافت نکنید .

گوگل که معروف‌ترین موتور جستجو در این سیاره است , بزرگ‌ترین حوزه فرصت برای بازاریابان خارجی است .در حقیقت , به گفته SearchEngineWatch.com , وب سایت‌هایی که در راس ۳۶.۴ % از ترافیک قرار دارند که توسط وب سایت‌های رده پایین گم شده‌اند .

اما سوال بعدی این است که چگونه باید به بالا دست یابید ?
اگر بتوانید بهترین تجارب سئو ( و برخی از این پیشنهادها محتوایی ) را اجرا کنید ، طولی نخواهد کشید که به آنجا بروید ، رقبا را از رده خارج کنید.
در زیر لیستی از مزایای بودن در بالای صفحات نتایج موتور جستجوی Google's وجود دارد .

گوگل ۱۰ نتایج را در اولین صفحه نمایش می‌دهد زمانی که کسی به دنبال هر شرایط خاص می‌گردد . نتایج براساس تعدادی از مسائل مانند سرعت سایت , سرعت بازتابی , سرعت بازتاب و میزبان عوامل دیگر استوار است .
بنابراین ، اگر شما بتوانید به بالای صفحه اول نتایج گوگل برسید ، می‌تواند یک فرصت عالی برای شما و کسب‌وکار شما باشد .
به یاد داشته باشید که رسیدن به قله فقط نیمی از جنگ است : ماندن در بالا به همان اندازه دشوار است . اساسا ً موفقیت سئو به این بستگی دارد که آیا می‌توانید وب سایت خود را در میان ده یا نه برتر قرار دهید ، و سپس این که آیا می‌توانید آن را در آنجا نگه دارید یا نه .

صفحه اول گوگل عامل افزایش ترافیک

یکی از موتورهای جستجوی بالا بعد از Google , بینگ , گزارش می‌دهد که وب سایت‌ها در بالای ۴۲ درصد ترافیک را به دست می‌آورند ; دومی ۱۱ درصد و سوم تنها ۸ درصد است . پس , واضح است که چرا وب سایت شما باید بالا باشد .
اساسا ً، این تصویر شبیه موتورهای جستجوی دیگر از جمله گوگل است . اگر وب سایت شما در بالا قابل‌مشاهده باشد ، این به معنی اصالت و اعتماد بیشتر است که عناصر بدیهی برای هدایت و ترافیک بیشتر هستند .

صفحه اول گوگل عامل رشد کسب و کار

افزایش در رتبه‌بندی‌ها ( صفحه نتایج موتور جستجو ) نه تنها توانایی کسب کار شما برای تولید ترافیک و هدایت را افزایش می‌دهد, و درجه‌ای را که مخاطب شما کسب و کارتان را معتبر می‌داند افزایش می‌دهد .
داده‌ها نشان می‌دهند که بازدیدکنندگان وب فکر می‌کنند که اولین وب سایت‌ها در صدر گوگل ، در میان شرکت‌های معتبر بیشتری در صنعت خود هستند . این اساسا ً یک بازی روانی است که به شما مزیت می‌دهد .
اما اگر رقبای بسیار زیادی داشته باشید ، در صدر بودن ممکن است بسیار دشوار شود . بنابراین آیا کسب‌وکار شما یک کسب‌وکار بزرگ است یا یک کسب‌وکار کوچک محلی ، رتبه‌بندی بهتر ، اعتبار کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد .

صفحه اول گوگل افزایش دید

SERP بهتر به معنی تصویر بهتر چشمان مشتریان بالقوه است . از آنجا که اینترنت یک بازار رقابتی برای هر marketer است , ممکن است همیشه در یک زمان کوتاه به راحتی رتبه‌بندی نشود . اما اگر موقعیت رتبه‌بندی بهتری داشته باشید , موفقیت به سمت شما پیش می‌رود . با این حال , برای دادن یک تصویر قابل احترام به کسب‌وکار خود در میان مشتریان و رقبا , فشار را خواهید دید که رتبه وب سایت خود را در بین ۱۰ نتایج وب اول قرار دهید .

آیا شما نگران موقعیت فعلی خود هستید ? اگر اینطور است , پس یک اقدام سریع برای بهبود موقعیت رتبه‌بندی خود انجام دهید . توسط متخصصان ثابت شده‌است که اگر شما بتوانید در صدر قرار بگیرید , کسب‌وکار شما ده برابر بهتر از رقیب تان خواهد شد .

به عنوان یک بازاریاب که وارد بازار می‌شود , باید بدانید که هزینه‌های بازاریابی داخلی برای تولید براساس هر مشتری , پایین است . این اساسا ً به این دلیل است که اکثر مشتریان وارد کننده لینک‌های ورودی به طور مستقیم از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند . بنابراین هرچه SERP شما بهتر باشد , کسب‌وکار شما بیشتر خواهد بود . بهترین موقعیت SERP می‌تواند هزینه‌های تبلیغات شما را به طور موثر کاهش دهد . این موضوع تاثیر قابل‌توجهی بر بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی شما دارد . اما , یک مشکل بازاریابی موتورهای جستجو این است که شما ممکن است فورا ً نتایج را دریافت نکنید . اگر مشتی از رقبا وجود داشته باشد , ممکن است برای مدتی طولانی صبر کنید . اما مقایسه با شرکت‌های دیگر مانند شرکت‌های بزرگ , موفقیت تجاری کوچک شما عمدتا ً می‌تواند از موتورهای جستجو بدست آید .
در نهایت , رتبه‌بندی موتور جستجو یک دارایی اجتناب‌ناپذیر برای هر کسب و کار ورودی است . اگر هنوز در اولین صفحه گوگل ظاهر شده‌اید , کمی سخت‌تر کار کنید . پس از آن موفقیت شما خواهد بود .

چه به تازگی کسب‌وکار خود را به صورت آنلاین جابه‌جا کرده‌اید و یا اینکه متوجه شوید که وب سایت شما خیلی سخت است , ممکن است تعجب کنید که چطور می‌توانید در صفحه اول گوگل وارد شوید . هیچ سری نیست که صفحات وب در اولین صفحه موتور جستجوی صفحات ( SERPS ) بیش از آن‌هایی که نیستند ترافیک وب سایت بیشتری دریافت می‌کنند . در حقیقت , ۷۵ % از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی‌کنند . به عبارت ساده‌تر , این بدان معنی است که اغلب کسب و کارها نباید توان خرید سئو را داشته باشند .

با سئو در صفحه اول گوگل باشید

گوگل ابزار بسیار ارزشمندی است و به طور کلی اولین جایی است که اکثر کاربران اینترنت به منظور یافتن اطلاعات , مکان‌ها و کسب و کارها به آن متوسل می‌شوند . به این ترتیب , یک حضور خوب آنلاین با تمرین خوب سئو و استراتژی گرفتن این ترافیک , متقاعد کردن کاربران برای بازدید وب سایت شما بر روی رقبا و تبدیل آن بازدید کنندگان به مشتریان کلیدی است .
رسیدن به اولین صفحه جستجوی گوگل آسان نیست ؛ صبر و نگهداری مرتب است . سئو یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است ، بنابراین برای آن‌هایی که می‌خواهند در صفحه اول وارد شوند و ترافیک ارگانیک را راه‌اندازی کنند ، در اینجا ۵ گامی است که می‌توانید بردارید :

هر کدام از جدیدترین الگوریتم ‌های هسته گوگل مربوط به انسان‌ها و تجربه آن‌ها با موتورهای جستجو است . به عنوان مثال ، تمرکز اخیر بر روی وب سایت اصلی حول محور تجربه کاربر و ایجاد وب سایت شما برای کاربران است . این به ما نشان می‌دهد که کاربران گوگل از همه چیزهای دیگر استفاده می‌کنند ، بنابراین ارایه یک تجربه کاربر خوب ، کلید رتبه‌بندی خوب در موتورهای جستجو است . این می‌تواند شامل موارد زیر باشد :

  • در حال ایجاد محتوا حول قصد کاربر ( بیشتر در آن زمان )
  • بهبود زمان بار صفحه
  • اطمینان از اینکه وب سایت شما همراه با موبایل است و بیش از نیمی از ترافیک وب سایت شما از تلفن همراه است
  • محتوی Structuring به گونه‌ای که برای اسکن کردن با استفاده مناسب از برچسب‌های heading , منطقی و آسان باشد .
  • ارائه متن توصیفی به تصاویر که قابلیت دسترسی را بهبود می‌بخشد

به روز رسانی محتوای وب سایت تان به طور مرتب کلیدی برای رتبه‌بندی بهتر است . این تنها به افزودن محتوای جدید و جدید محدود نمی‌شود , اگر چه این یک روش است . تعمیر و تعمیر محتوای قدیمی می‌تواند به همان اندازه موثر باشد . این به این دلیل است که محتوای اصلی با زمان و تازگی محتوا کم‌تر مرتبط می‌شود و یکی از عواملی است که گوگل برای تعیین کیفیت و رتبه‌بندی وب سایت خود استفاده می‌کند .
یک کار دیگر که می‌توانید انجام دهید این است که تحقیق کنید که رقبای خود را به بهترین شکل انجام دهید و آن را بهتر کنید . اگر در حال حاضر یک مقاله در مورد یک موضوع مشابه دارید ، اما آن‌ها در رتبه بهتری قرار می‌گیرند ، در مورد آنچه که در محتوای آن‌ها گنجانده شده‌است ، فکر کنید .

وب سایت‌های ارتباط جمعی باید بخش اساسی استراتژی کسب‌وکار و سئو باشد . در حال حاضر بیش از هر زمان , موتورهای جستجو به اشتراک گذاری و لایک های رسانه‌های اجتماعی هستند که به افزایش تدریجی ترافیک شما کمک می‌کنند .
اگرچه لینک‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی به عنوان نشانه رتبه‌بندی استفاده نمی‌شوند ، رسانه‌های اجتماعی از تلاش‌های سئو به روش‌های دیگر پشتیبانی می‌کنند چرا که به ایجاد قدرت و اعتبار کمک می‌کند . به طور کلی با الگوریتم‌های اجتماعی اجتماعی ، تعامل بیشتر به معنی شفافیت بیشتر است که باعث افزایش آگاهی نسبت به برند می‌شود. زمانی که محتوای ارزشمند و منحصر به فرد برای رسانه‌های اجتماعی خود ارسال می‌کنید که به طور طبیعی تعامل را جذب می‌کند ، این معمولا ً منجر به افزایش طرفداران ، ترافیک وب سایت و رشد جامعه در اطراف برند شما می‌شود .