• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

صفحه اول گوگل باشیم 

گوگل موتور جستجوی بسیار قدرتمندی است که در همه صنایع برای هدایت ترافیک ارگانیک به کار می‌رود . این سایت در اینترنت جستجو می‌کند تا مرتبط‌ترین صفحات را پیدا کند و نتایج جستجو را برای جستجوی جستجو پیدا کند. و مهم نیست که کسب و کارها یا صنعت که خودتان را در آن می‌یابید ، یکی از بخش‌های کلیدی موفقیت شما است . چرا ؟ خوب ، چرا که مصرف کنندگان تقریبا ً هر موضوعی ، نه تنها به نتایج گوگل اعتماد دارند بلکه به آن‌ها برای پاسخ دادن به سوالات خود اتکا می‌کنند .
آیا قصد دارید دید وب سایت خود را افزایش داده و ترافیک ارگانیک بیشتری را به دست آورید ؟ اگر اینطور است ، پس باید روی رتبه اول گوگل تمرکز کنید . 

اولین دلیل این است که اگر وب سایت شما در صفحه اول گوگل ظاهر شود ، شما به طور قابل‌توجهی کلیک خواهید گرفت .

این به این معنی است که اگر وب سایت شما در صفحه اول گوگل نیست ، شما در بخش عظیمی از ترافیک احتمالی گم می‌شوید . و اگر ترافیک نداشته باشید ، پول درست نمی‌کنید .
مهم است توجه داشته باشید که تنها به این دلیل که وب سایت شما در اولین صفحه گوگل ظاهر می‌شود ، این بدان معنا نیست که شما به طور خودکار ۹۲ % از ترافیک جستجوی گوگل را دریافت خواهید کرد.
شما هنوز باید یک وب سایت با دقت مناسب داشته باشید و برای گرفتن آن کلیک کنید . اما به سادگی ظاهر شدن در صفحه اول شانس بهتری برای کلیک کردن روی وب سایت‌هایی دارد که در رتبه بالایی قرار ندارند .

صفحه اول گوگل:افزایش شهرت برند

دلیل دیگر اینکه چرا وب سایت کسب‌وکار محلی شما باید در صفحه اول گوگل رتبه‌بندی شود به خاطر نام تجاری و مزایای افشا سازی است که همراه آن است . زمانی که وب سایت شما به عنوان یکی از بهترین نتایج جستجو ظاهر می‌شود , به شما اعتبار و اعتبار بیشتری می‌دهد .
احتمال بیشتری وجود دارد که افراد به وب سایتی اعتماد کنند که در رتبه‌بندی گوگل رتبه بالایی داشته باشد . این به این دلیل است که گوگل وب سایت‌های قابل‌اعتماد و قابل‌اعتماد را در اولین صفحه رتبه‌بندی می‌کند .
اگر شما قادر به رتبه‌بندی در صفحه اول هستید ، مشتریان بالقوه گوگل و مشتریان بالقوه را نشان می‌دهد - که وب سایت شما منبع موثق اطلاعات و یا محصولات است .
این می‌تواند راهی طولانی در ایجاد اعتماد با مخاطبین هدف و تبدیل آن‌ها به مشتریان باشد .

صفحه اول گوگل:تبدیل شدن به مرجع

گوگل وب سایت را براساس تعدادی از عوامل رتبه‌بندی می‌کند که یکی از آن‌ها قدرت وب سایت است . هرچه وب سایت معتبر باشد ، بالاتر می‌رود .
برای تبدیل شدن به یک مرجع در صنعت خود ، باید محتوای با کیفیت بالا را تولید کنید که مربوط به مخاطب هدف شما باشد . این محتوا می‌تواند به شکل پست‌های وبلاگ ، infographics ، کاغذهای سفید ، eBooks و غیره باشد .
هرچه محتوای با کیفیت بالا داشته باشید ، احتمال بیشتری وجود دارد که شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرید . و همانطور که قبلا ً بنا کردیم ، بودن در صفحه اول یک روش مهم برای تبدیل شدن به یک مرجع در صنعت انتخاب‌شده تان است .

صفحه اول گوگل:تحقیق کلمات کلیدی


اولین کاری که باید انجام دهید این است که تحقیق کنید و مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مربوط به وب سایت خود استفاده می‌کنید . کلمات کلیدی پرسش‌هایی هستند که شما می‌خواهید گوگل به وب سایت شما پاسخ دهد . آن‌ها یک جستجوی کلید واژه خاص برای کسب‌وکار شما هستند که مشتریان ایده‌آل شما در حال تایپ برای دستیابی به محصولات و خدماتی هستند که نیاز دارند . گوگل جستجو می‌کند و دقت بیشتری به کلمات کلیدی که وب سایت از آن استفاده می‌کند و نحوه استفاده از آن‌ها می‌پردازد . شما هم چنین باید از کلمات کلیدی دم دراز استفاده کنید .
کلمات کلیدی دم دراز , نوع خاصی از کلمات کلیدی هستند که هدف بیشتری بوده و رقابت کمتری دارد . آن‌ها اغلب از سه یا چند کلمه تشکیل می‌شوند و برای توصیف محصول یا خدمات به تفصیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند . از آنجا که کلمات کلیدی دم دراز دارای رقابت کمتری هستند , نسبت به کلمات کلیدی دم کوتاه ( کلمات کلیدی که از یک یا دو کلمه تشکیل شده‌اند ) راحت‌تر هستند .

نه تنها باید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید , بلکه باید مطمئن شوید که از آن‌ها در وب سایت خود استفاده می‌کنید . نتایج جستجوی گوگل با این که چگونه کلمات کلیدی در یک وب سایت استفاده می‌شوند , هدف جستجو , و بیشتر به آن‌هایی که به طور برجسته استفاده می‌شوند , تعیین می‌شود .
در صفحات وب شما ، شما باید کلمات کلیدی خود را در مکان‌های زیر قرار دهید : برچسب عنوان ، شرح متا ، برچسب‌های سرآمد ، نشانی اینترنتی و در بدنه محتوا . اغلب با استفاده از این روش نتایج موتور جستجو را بهبود می‌بخشد و صفحات وب شما را از صفحه دوم به صفحه اول گوگل منتقل می‌کند .

صفحه اول گوگل:کنسول جستجو

کنسول جستجوی گوگل ( GSC ) ابزار رایگان ارایه‌شده توسط گوگل است که به مالکان وب سایت کمک می‌کند تا عملکرد وب سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل ردیابی کنند . همچنین دیدگاه‌هایی در مورد چگونگی بهبود قابلیت دید وب سایت شما و رتبه‌بندی آن‌ها ارایه می‌دهد .
اولین قدم در استفاده از GSC این است که وب سایت خود را به آن اضافه کنید . هنگامی که وب سایت خود را اضافه کردید ، می‌توانید داده‌های زیر را ببینید : چند نفر از وب سایت شما از نتایج جستجوی گوگل بازدید کرده‌اند ؟ وب سایت شما چند بار در جستجوی گوگل نمایش داده شده‌است ؟ صفحات اول وب سایت شما که در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شوند چیست ؟ خیلی هم بیشتر !

صفحه اول گوگل:طراحی واکنشگرا

یکی از فاکتورهای بسیاری که گوگل در زمان رتبه‌بندی وب سایت مورد توجه قرار می‌دهد این است که چگونه کاربر و موبایل آن را دوست دارند .
اگر وب سایت شما با کاربر پسند نیست ، مردم به اطراف خود پایبند نخواهند شد تا محتوای شما را ببینند . این به این معنی است که گوگل وب سایت شما را در صفحات نتایج موتور جستجو قرار نمی‌دهد ( SERPs ) .
برای اینکه مطمئن شوید که وب سایت تان دوستانه است ، باید آن را روی وسایل مختلف و مرورگرهای مختلف آزمایش کنید . شما می‌توانید از ابزار تست دوستانه همراه خود گوگل برای انجام این کار استفاده کنید .
همچنین باید از طراحی responsive برای وب سایت خود استفاده کنید . یک طرح واکنشی به طور خودکار چیدمان وب سایت خود را براساس ابزار مورد استفاده برای مشاهده آن تنظیم می‌کند . این باعث می‌شود مطمئن شوید که هیچ مهم نیست که کسی چه چیزی را برای دیدن وب سایت خود استفاده می‌کند ، آن‌ها یک تجربه خوب خواهند داشت .

صفحه اول گوگل:کسب و کار

گوگل کار من یک سرویس رایگان است که گوگل به کسب و کارهایی می‌پردازد که می‌خواهند در گوگل مپ و گوگل جستجو کنند . این به شما این امکان را می‌دهد که یک پروفایل برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید که شامل نام کسب‌وکار ، آدرس ، شماره‌تلفن ، وب سایت و ساعات کار است .
همچنین می‌توانید عکس‌ها و ویدئو و همچنین نظرات مشتریان را نیز اضافه کنید . زمانی که افراد برای کسب و کارتان در گوگل مپ و گوگل جستجو می‌کنند ، قادر خواهند بود پروفایل شما و اطلاعاتی را که ارائه کرده‌اید را ببینند . این می‌تواند به آن‌ها کمک کند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به کسب‌وکار شما مراجعه کنند یا نه .

صفحه اول گوگل:محتوای انسانی

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که می‌توانید در صفحه اول گوگل انجام دهید ، نوشتن محتوای کیفی برای انسان‌ها است . این به این معنی است که محتوای شما باید به خوبی نوشته شده و خواندن آن آسان باشد . گوگل زمانی می‌تواند بگوید که یک قطعه محتوی برای تنها هدف رتبه‌بندی بالای موتور جستجو نوشته شده‌است . این نوع محتوا اغلب به عنوان " سرشار از کلمات کلیدی " شناخته می‌شود و توسط گوگل تحمل نمی‌شود .
زمانی که محتوای کیفیت برای انسان‌ها می‌نویسید ، به احتمال زیاد در صفحه اول گوگل قرار دارید ، زیرا محتوای شما برای کسانی که به دنبال آن می‌گردند ، مناسب و مفید خواهد بود . علاوه بر این، محتوای کیفیت به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می‌شود ، که به شما در رتبه‌بندی بالاتر در گوگل کمک می‌کند .

صفحه اول گوگل:رسانه های اجتماعی

یکی از بهترین روش‌ها برای گرفتن وب سایت تان به صفحه اول گوگل , استفاده از رسانه‌های اجتماعی است . زمانی که محتوای خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید , به افشای وب سایت تان به مخاطبان بیشتری کمک می‌کند . و افراد بیشتری که وب سایت شما را می‌بینند , بالاتر از گوگل محسوب می‌شوند .
به علاوه ، وب سایت‌های ارتباط جمعی نیز به ایجاد backlinks در وب سایت شما کمک می‌کنند . لینک‌های وب سایت‌های دیگر هستند که به وب سایت شما اشاره می‌کنند . هرچه تعداد backlinks بیشتر باشد ، وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه خواهد یافت .
چندین روش وجود دارد که شما می‌توانید محتوای خود را در وب سایت‌های ارتباط جمعی تبلیغ کنید: آن‌ها را در Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، اینستاگرام و Snapchat به اشتراک بگذارید . همچنین می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای رسیدن به مخاطب بزرگ‌تر استفاده کنید .

صفحه اول گوگل:بک لینک

لینک‌های وب سایت‌های دیگر هستند که به وب سایت شما اشاره می‌کنند . آن‌ها عامل مهمی در الگوریتم رده‌بندی گوگل هستند .
گوگل به backlinks از وب سایت‌های با کیفیت بالا وزن بیشتری می‌دهد ، و آن‌ها یکی از عوامل اصلی هستند که رتبه‌بندی وب سایت را تعیین می‌کنند .
خوب ، شما چطور می‌خواهید backlinks بیشتری بگیرید ؟ یک راه این است که وب سایت خود را به دایرکتوری آنلاین ارسال کنید . دایرکتوری‌های آنلاین زیادی وجود دارند که وب سایت‌ها را در صنایع مختلف لیست می‌کنند . شما می‌توانید با انجام یک جستجوی گوگل برای " دایرکتوری [ صنعت ] آن‌ها را پیدا کنید .
یک راه دیگر برای به دست آوردن backlinks بیشتر توسط وبلاگ نویسی مهمان است . وبلاگ نویسی مهمان زمانی است که شما یک پست وبلاگ برای یک وب سایت دیگر می‌نویسید و شامل یک لینک به وب سایت خود در بخش بیو مولف است . این راهی خوب برای گرفتن وب سایت تان در مقابل یک مخاطب جدید و ایجاد رابطه با سایر صاحبان وب سایت است .
برای جمع‌بندی می‌توان گفت که backlinks یک فاکتور مهم در الگوریتم رده‌بندی گوگل هستند و شما می‌توانید با ارسال وب سایت خود به دایرکتوری آنلاین و وبلاگ نویسی خود بیشتر از آن‌ها استفاده کنید .