• سئو ارزان

تبلیغات عالی با سئو

چگونه تبلیغات با سئو می تواند به تجارت شما کمک کند؟
تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟
از کجا می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید؟
ارزانترین راه تبلیغات چیست؟
از کجا می توانید به صورت رایگان تبلیغ کنید؟
هزینه مشاغل کوچک برای تبلیغات چقدر است؟
نحوه برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی مشاغل کوچک (لیست چک)
50 ایده تبلیغات تجاری کوچک
چگونه می توان به صورت محلی تجارت کوچک خود را تبلیغ کرد

نقش سئو عالی در تبلیغات چیست؟

رابطه سئو با تبلیغات در چیست؟

تبلیغات مهمترین عنصر در روند رشد یک تجارت است سئو عالی میتواند سایت شما را در صفحه اول گوگل به یک مرکز تبلیغات تبدیل کند.

تبلیغات در صورت لزوم به تغییر برداشت منسوخ یا منفی از تجارت شما کمک می کند. تبلیغات همچنین می تواند باعث افزایش دید در صنعت شما شود ، به شما کمک می کند شرکایی را جذب کنید که می توانند تجارت شما را گسترش دهند.

به طور غیر مستقیم ، تبلیغات به شما کمک می کند تا مراجعه دهان به دهان خود را افزایش دهید. هرچه مشتریان جدید بیشتری از طریق تبلیغات به دست بیاورید ، این مشتریان دهان به دهان بیشتری را به نوبه خود با دیگران به اشتراک می گذارند.

به طور خلاصه ، وقتی می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که "تبلیغات چگونه می تواند به یک تجارت کمک کند؟" می توانید ببینید که چگونه درآمد بالاتری را به همراه دارد و بیشتر به خط پایین می رود.

تاثیر سئو عالی در تبلیغات

روزانه 3.5 میلیارد جستجو در Google انجام می شود.

با داشتن رقمی به این میزان ، شکی نیست که مردم از قبل در جستجوی آنلاین چیزی هستند که تجارت شما ارائه می دهد. اما چگونه می توانید از تمام این پتانسیل استفاده کنید؟

اینجاست که سئو وارد می شود.

سئو چیست؟

S EO مخفف کلمه Search Engine Optimization است. این یک رشته بازاریابی دیجیتال است که در سالهای اخیر به سرعت رشد کرده است. به زبان ساده ، سئو عبارت است از استفاده از موتورهای جستجوگر مانند گوگل و بینگ برای بازاریابی تجارت شما و معرفی برند شما در مقابل میلیاردها نفری که هر روز در اینترنت جستجو می کنند.

و گرچه موتورهای جستجو مانند Google روشهای تبلیغاتی پولی را ارائه می دهند ، SEO این است که شما چگونه از پتانسیل بازاریابی موتورهای جستجو بدون پرداخت هزینه تبلیغات استفاده می کنید.

اثر سئو

سئو تنها بخشی از هر استراتژی عالی بازاریابی دیجیتال است ، اما یک استراتژی کاملاً یکپارچه است. فعالیت های زیادی وجود دارد که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید تا تجارت خود را با استفاده از اینترنت گسترش دهید:

  • رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی ایمیلی
  • ویدیو / بازاریابی YouTube
  • تبلیغات فیس بوک
  • تبلیغات LinkedIn

این لیست همچنان ادامه دارد. یک نکته زیبا در مورد SEO که آن را از سایر اشکال بازاریابی دیجیتال متمایز می کند این است:

مردم در حال حاضر به دنبال چیزی هستند.

اگر تبلیغات خود را در فیس بوک خریداری می کنید ، در واقع شخصی را که بدون فکر از طریق خبرنامه خود مشغول مرور بود ، مختل می کنید. اگر در اینستاگرام پست ارسال می کنید ، افراد پست شما را به عنوان پیمایش خود از طریق صدها عکس دیگر از دوستان می بینند. ممکن است توجه آنها را به خود جلب کنید ، اما ممکن است نتوانید.

از طرف دیگر ، وقتی کسی سراغ یک موتور جستجو می رود ، در حال حاضر به دنبال چیزی است. این اثر SEO است.

سئو عبارت است از قرار دادن خود در مقابل س people'sالات مردم و ارائه راه حل.

چند نفر از موتورهای جستجو استفاده می کنند؟

2.32 میلیارد کاربر فیس بوک وجود دارد . 1 میلیارد کاربر اینستاگرام وجود دارد  . اما هیچ یک از این موارد به تعداد جستجوهای انجام شده هر روز نزدیک نیست. تقریباً 3.5 میلیارد جستجو در هر روز انجام می شود. اکثر ترافیک وب سایت در اینترنت از طریق موتورهای جستجو صورت می گیرد.

SEO چگونه بر کسب و کار من تأثیر می گذارد؟

بازگشت به س originalال اصلی پاسخ واقعی این است: اگر در موتورهای جستجو رتبه خوبی ندارید ، تاثیری بر تجارت شما ندارد . شما هر روز 3.5 میلیارد فرصت را روی میز می گذارید.

اما اگر در موتورهای جستجو رتبه بندی می کنید ، تأثیر آن می تواند بسیار زیاد باشد. شما می توانید ماهانه هزاران بازدید کننده اضافی از وب سایت خود ایجاد کنید. اگر سایت شما در تبدیل ترافیک به لید تبحر داشته باشد ، می توانید ماهانه صدها آگه دیگر داشته باشید. این است که SEO چگونه بر تجارت شما تأثیر می گذارد اثر سئو بسیار زیاد است.

هدف سئو چیست؟

برای اکثر مشاغل ، هدف SEO این است که از موتورهای جستجو بهره کسب کنید:

  • افزایش ترافیک ارگانیک
  • افزایش رتبه بندی کلمات کلیدی
  • رتبه بندی برای کلمات کلیدی بیشتر

به منظور دستیابی به سرنخ ، به ترافیک ارگانیک نیاز دارید. و برای دستیابی به ترافیک ارگانیک ، باید رتبه بالایی را برای کلمات کلیدی مورد نظر مخاطبان خود کسب کنید.

 
 

کلید واژه چیست؟

کلمه کلیدی به سادگی کلمه یا رشته ای از کلمات است که کسی در موتور جستجو تایپ می کند. این می تواند "نحوه پخت مرغ بدون سوزاندن ظرف" (مجرم) یا "وکلای جراحات شخصی در نزدیکی من" باشد. یکی از ملفه های اصلی سئو اطمینان از بهینه سازی وب سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما است.

 
 

برعکس ، هرچه کلمات کلیدی بیشتری رتبه بندی کنید ، املاک و مستغلات Google بیشتر خواهید گرفت. و هرچه املاک و مستغلات بیشتری را اشغال کنید ، شانس بیشتری وجود دارد که شخصی در وب سایت شما غرق شود. و هرچه بیشتر افراد در وب سایت شما قرار بگیرند ، (از لحاظ تئوری) منجر به دریافت بیشتر کسب و کار شما می شود.

چگونه می توانید رتبه خود را بهبود ببخشید؟

هزاران فاکتور وجود دارد که موتورهای جستجو وقتی Google به نتایج جستجو می دهد ، آنها را در نظر می گیرد. بحث های زیادی پیرامون آنچه که در واقع یک عامل است وجود دارد ، در مقابل آنچه فقط یک همبستگی است. ما وارد همه آنها نمی شویم ، اما در اینجا دو عامل مهم وجود دارد:

  • ارتباط مطالب برای جستجو
  • کیفیت و کمیت پیوندهای صفحه

به عنوان یک تجارت محلی ، عامل اصلی دیگر سیگنال های محلی است. اینها شامل لیست Google My Business ، نقل قول ها ، نظرات و موارد دیگر است.

ما می توانستیم ساعت ها تلاش کنیم الگوریتم جستجوی Google را بشکنیم ، اما در پایان روز ، این دو عامل مهمترین هستند. اگر می خواهید در Google رتبه بهتری کسب کنید ، محتوای مرتبط و ارزشمند جستجوگر را بنویسید و بک لینک بگیرید. شما می توانید سالها متخصص در امر جستجو باشید ، و شرط می بندیم که در این دو زمینه دوباره تلاش کنید.

بهترین روشهای جستجوگرها

از آنجا که عوامل بسیاری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود ، لیست بهترین روشها می تواند صفحات و صفحات طولانی باشد. منابع بی شماری در وب برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد ، اما در اینجا فقط برخی اصول ذکر شده است:

  • اطمینان حاصل کنید که یک وب سایت کاربر پسند و آسان برای پیمایش دارید
  • محتوای بی نظیری ایجاد کنید که مخاطبان شما را مفید می دانند
  • از کلمات کلیدی در کپی سایت خود که مخاطب شما در جستجوی آن است استفاده کنید
  • ایجاد برچسب عنوان و توضیحات متا
  • محتوای خود را در شبکه های رسانه های اجتماعی و با تأثیرگذاران صنعت به اشتراک بگذارید
  • برای کمک به شما در پیگیری پیشرفت خود ، ابزارهایی مانند Google Analytics و Google Search Console را پیاده سازی کنید
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما پر از خطاهای فنی نیست

یک استراتژی SEO ضعیف یا وجود ندارد تأثیر مستقیمی بر روی خط اصلی شما دارد و هرچه زمان می گذرد ، اثر فقط بزرگتر می شود. اگر وب سایت شما قلب استراتژی بازاریابی شما باشد ، یک استراتژی SEO مناسب ، رگ است که خون را به سمت آن هدایت می کند. این ممکن است فقط یک بخش از استراتژی شما باشد ، اما بدون آن ، هیچ کس محتوای شما را پیدا نمی کند و درباره کسب و کار شما چیزی نمی آموزد.

اگر روی سئو سرمایه گذاری نکنید ، بزرگترین فرصت خود را برای رانندگی در بازدید از وب سایت بدون استفاده می گذارید. این بدان معناست که شما اجازه می دهید ترافیک ، سرنخ ها و فروش از طریق انگشتان شما سر بزند. اثر SEO را از دست ندهید.

 

مزایای تبلیغات چیست

بیایید بررسی کنیم و بدانیم دقیقاً تبلیغات چگونه می تواند به یک تجارت کمک کند ، بسته به صنعت شما. اما در واقعیت ، تبلیغات چه کاری انجام می دهد؟ در اینجا 18 مزیت تبلیغات کسب و کار کوچک آورده شده است:

افزایش ترافیک پا
برای مشاغل آجر و ملات ، تبلیغات در روزنامه ها ، مجلات ، تلویزیون و رادیو می تواند مشتریان بیشتری را درب منزل خود قرار دهد.

تولید سرنخ
برای مشاغل B2B ، تبلیغات می تواند قیف فروش شما را پر کند و به شما کمک کند تا هدایت بیشتری برای پیگیری نیروی فروش خود کسب کنید.

محصولات جدید را معرفی کنید
برای مشاغل تولید کننده نرم افزار یا مصرف کننده ، تبلیغات می تواند محصولات را با سر و صدا به بازار عرضه کند.

پیشرفت های محصول را برجسته کنید
اگر کسب و کار شما محصول یا خدمات موجودی دارد ، تبلیغات می تواند مردم را نسبت به پیشرفت ها آگاه کند. اطلاع رسانی به مردم در مورد نوآوری شما می تواند باعث افزایش فروش شود.

به یک صفحه وب مراجعه کنید
برای مشاغل آنلاین ، تبلیغات می تواند افراد را به یک صفحه مقصد جذب کند که در آن می توانید بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید.

آگاهی از برند را بهبود ببخشید
تبلیغات کسب و کار شما را سرلوحه کار خود قرار می دهد بنابراین مصرف کنندگان در صورت نیاز به خدمات به آن فکر می کنند. این به ویژه برای مشاغل خدماتی مانند HVAC یا کنترل آفات بسیار مفید است. اما تقریباً هر نوع مشاغلی می تواند بهره مند شود.

همچنین نگاه کنید به: Alma Mater چگونه می تواند به تجارت کوچک شما کمک کند؟
در مورد فروش یا تبلیغ ویژه تبلیغ کنید
برای هر نوع تجارت خرده فروشی ، تبلیغات می تواند مردم را از فروش یا تبلیغات با جذب مشتری بیشتر در این روند آگاه کند.

فروش آنلاین فوری را درایو کنید
برای مشاغل تجارت الکترونیکی ، تبلیغات با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک تقریباً بلافاصله فروش آنلاین را به همراه دارد. تبلیغات PPC به محض مشاهده افزودن شما ، خریدار را وادار به اقدام می کند و بر روی آن کلیک می کند. این پاسخ مستقیم است!

تصویر برند را بلند کنید
برای مشاغل موجود در صنایعی که از برداشت منسوخ یا ضعیف رنج می برند ، تبلیغات می تواند افکار عمومی را تغییر دهد و احساس مطلوبتری ایجاد کند. به عنوان مثال ، تبلیغات می تواند مردم را از قابلیت ها یا پیشنهادهای گسترده آگاه سازد.

تقویت فکر رهبری یا صنعت
اگر مشاور هستید یا یک شرکت فناوری را اداره می کنید و می خواهید به تخصص خود معروف شوید ، تبلیغات می تواند به شما کمک کند. تبلیغات بومی می توانند محتوای شما را در نمایش تخصص شما و ایجاد اعتبار شما به عنوان یک رهبر فکر ارتقا دهند. حمایت از محتوایی که دارای تخصص است همچنین باعث افزایش مشخصات شما می شود و به جذب شرکای صنعت کمک می کند.

افتتاحیه بزرگ فروشگاه را اعلام کنید
برای تبلیغ مکان جدید از تبلیغات در فضای باز ، تبلیغات روزنامه یا پست الکترونیکی استفاده کنید. ترافیک پا بیشتر کنید.

توسط جستجوی محلی به صورت آنلاین و با تلفن مشاهده شوید
برای مشاغل محلی ، بسیار مهم است که در جستجوی نقشه ها و جستجوی تلفن همراه دیده شوید. به این ترتیب شما کسانی را که در منطقه خود در جستجوی یک رستوران ، فروشگاه یا تجارت دیگر هستند جذب می کنید. با یک صفحه رایگان Google برای کسب و کار من و صفحه Bing Places برای کسب و کار شروع کنید. اما در اینجا متوقف نشو با تبلیغ کسب و کار خود با تبلیغات Google یا Bing ، دید بیشتری کسب کنید.

فراتر از موتورهای جستجو ، در فهرست های محلی فهرست شوید. از سرویس لیست مانند Yext استفاده کنید تا مطمئن شوید آدرس ، تلفن ، ساعات و سایر اطلاعات مشاغل محلی شما به طور دقیق در وب تا بیشترین تعداد دایرکتوری منتشر شده است.

از رقابت خارج شوید
برای مشاغل موجود در بازارهای شلوغ ، تبلیغات می تواند برند شما را متمایز کند.

"خریداران پنجره" آنلاین را به خریداران تبدیل کنید
تبلیغات مجدد در بازاریابی مجدد یا بازاریابی مجدد می تواند محصولات شما را پس از ترک سایت شما یادآوری کند. ثابت شده است که این روش خریداران بیشتری را به خریدار تبدیل می کند. بگذارید بگوییم کسی سبد خرید شما را در فروشگاه تجارت الکترونیکی شما کنار گذاشته است یا به دلایل دیگری خرید نکرده است. با تبلیغات مجدد ، چند روز بعد با دیدن آگهی به آنها محصول یادآوری می شود.

لیست ایمیل یا دنبال کردن اجتماعی خود را رشد دهید
اگر می خواهید مشترکان ایمیل بیشتری یا پیروان اجتماعی وفادارتر به دست آورید ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ممکن است برای تحقق این اهداف و سایر اهداف بازاریابی مفید باشد. به محض رضایت افراد از دریافت پیام های بازاریابی ایمیلی از طرف شما ، یا انتخاب کردن پیگیری پست های اجتماعی شما ، فرصت بیشتری برای دریافت پیام های خود در مقابل آنها وجود دارد.

مزایای استراتژیک تبلیغات

برای درک بهتر مزایای استراتژیک تبلیغات کسب و کار کوچک ، به دو مطالعه موردی می پردازیم. مطالعات موردی ما بر دو صاحب تجارت افسانه ای ، جو و مری متمرکز است.

جو ، صاحب رستوران
جو یک رستوران محلی با غذاهای عالی دارد.

مانند اکثر صاحبان مشاغل کوچک ، جو بیشتر مشتریان جدید خود را از طریق دهان به دهان توسط مشتریان خوشحال فعلی بدست می آورد. او همانطور که شایسته است به دهان به دهان مثبت افتخار می کند.

او همیشه فکر می کند که نیازی به تبلیغات ندارد. و او نمی خواست پول را خرج کند. اما نگرش او نسبت به تبلیغات شروع به نرم شدن می کند.

اخیراً جو احساس کرده است که انگار کارش راکد است. او چند شب پرتاب کرده و نگران شده است.

آخر هفته ها خوب است اما روزهای هفته کند است. او احساس می کند تعداد مشتریانی که به صورت فلات در آمده اند.

جو همچنین نگران عقب ماندن از رقابت است. یک رستوران دیگر که نیم مایل دورتر است به مکان های جدیدی گسترش یافته است. این رقیب در حال حاضر به مشتریان WiFi رایگان ، مزه غذا ، صندلی های فضای باز در پاسیوی 3 فصل و موارد دیگر ارائه می دهد.

جو سودآور است و دارد می گذرد ، اما به سختی می گذرد. بدون داشتن بالشتک سود ، او نمی تواند در نوع راحتی مشتریانی که از او می پرسند سرمایه گذاری کند.

رستوران کمی فرسوده به نظر می رسد. او توانایی پرداخت غرفه ها و صندلی های جدید مورد نیاز برای لیفت صورت را ندارد - چه رسد به یک پاسیوی جدید زیبا مانند رقیب خود.

او همچنین پول سرمایه گذاری در فناوری جدید را ندارد. در نتیجه ، تجارت وی وقت زیادی را صرف کارکنان با سیستم فروش نقطه پیری می کند.

گذشته از عدم رشد ، او نگران کوچک شدن تجارت خود است.

تاثیر تبلیغات در اذهان مردم

تبلیغات موثر به مشتریان بالقوه رسیده و آنها را از محصولات یا خدمات شما آگاه می کند. در حالت ایده آل ، تبلیغات باید توجه مشتریان احتمالی را به خود جلب کند و آنها را فریب دهد تا از محصول شما استفاده کنند. صرف نظر از روش ، همه تبلیغات شما باید واضح و روشن باشد و به طور مداوم بیانگر موقعیت بی نظیر کسب و کار شما باشد.
تبلیغات ارتباطی است که هدف آن اطلاع رسانی ، آموزش ، ترغیب و یادآوری محصولات و مشاغل شما به افراد است. تبلیغات برای موفقیت باید با سایر ابزارهای بازاریابی و عناصر تجاری کار کند. تبلیغات باید قطع شود - یعنی باید باعث شود روزنامه نویسی یا فکر روز خود را به اندازه کافی طولانی بخوانید تا آگهی را بخوانید یا بشنوید. تبلیغات همچنین باید معتبر ، منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد تا بتواند کارساز باشد. مانند تمام پشتیبانی های موثر بازاریابی ، باید بر اساس یک استراتژی موقعیت یابی مستحکم ساخته شود. سرانجام ، برای هر کمپین تبلیغاتی ، باید هزینه کافی برای تهیه یک برنامه رسانه ای برای فرکانس تبلیغات ، مهمترین عنصر برای یادآوری تبلیغات ، هزینه شود.

تبلیغات دهان به دهان تا زمانی وجود دارد که بشر با کالاها و خدمات ارتباط برقرار کرده و تجارت کند. تبلیغات دهان به دهان موثرترین شکل محسوب می شود. دارای کیفیت مطلوب از اعتبار قوی ، سطح توجه بالای مخاطبان و استقبال مخاطبان دوستانه است. این برنامه شامل مکالمه پایان باز با پرسش و پاسخ در مورد محصول ، انگیزه های روانشناختی برای خرید ، به یاد ماندنی بودن ، کارایی و فرکانس آن است. تبلیغات دهان به دهان اطلاعات محصول را به بسیاری دیگر از خریداران بالقوه منتقل می کند (و حتی ممکن است شامل تظاهرات آزمایشی تبلیغاتی و نمونه گیری رایگان باشد) ، بدون هزینه کم و بدون هزینه برای تجارت. هر زمان ممکن باشد ، یک تجارت کوچک باید یک برنامه تبلیغاتی بسازد که منجر به تبلیغات دهان به دهان شود. مشتریان راضی بهترین تبلیغات شما هستند.

از برخی جنبه ها ، تبلیغات رسانه ای معمولی (به عنوان مثال ، تبلیغات Miller Lite "با کمترین سلیقه و سلیقه بیشتر") فقط به عنوان یک کاتالیزور برای دستیابی به تبلیغات دهان به دهان و افزایش فروش عمل می کند. تبلیغات موفق به ذکر تبلیغات دهان به دهان چند برابر بیشتر از تعداد ارائه رسانه های پولی تبلیغات منجر خواهد شد.

مزایای تبلیغات در اینترنت

پیشرفت باورنکردنی شبکه جهانی وب طی ده سال گذشته ، فضای بازاریابی را کاملاً تغییر داده است.

هر بازاریاب باهوشی در دنیای امروز پرمصرف تجارت از قدرت اینترنت برای دستیابی موثر و کارآمد به مخاطبان هدف خود هر روز استفاده می کند. ما می بینیم که وب سایت های جدید ، شبکه های اجتماعی و کانال های آنلاین نوآورانه تقریباً روزانه ظاهر می شوند - و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت وجود ندارد.

تبلیغات آنلاین مزایای زیادی نسبت به رسانه های تبلیغاتی سنتی دارد که به صاحبان مشاغل اجازه می دهد پیام های مرتبط ، شخصی و به موقع را با کسری از هزینه به مشتریان خود تحویل دهند. در این مقاله پنج مزیت عمده تبلیغات آنلاین را بررسی خواهیم کرد.

1. مقرون به صرفه

یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات آنلاین ارزان بودن آن در مقایسه با سایر روشهای تبلیغات سنتی است. صاحبان مشاغل حتی با کمترین بودجه می توانند به مخاطبان نسبتاً گسترده ای دسترسی پیدا کنند و دلارهای بازاریابی خود را بیشتر افزایش دهند.

2. هدفمند

رسانه های سنتی مانند آگهی ها ، تلویزیون ، بیلبوردها و نامه های مستقیم هیچ راهی برای استفاده در بازار هدف شما ندارند. بودجه شما صرف دوش گرفتن تبلیغات شما نسبت به بیشترین تعداد ممکن است ، به امید اینکه عده ای پیام شما را ببینند و عمل کنند. تبلیغات آنلاین کنترل بسیار بیشتری به ما می دهد. وب سایت هایی مانند فیس بوک و گوگل براساس پروفایل و سابقه جستجو می توانند به ما بگویند که چه کسی را هدف قرار دهیم. این به ما امکان می دهد پیام های اصلی را به طور خاص برای افرادی که بیشتر احتمال خرید را دارند هدف قرار دهیم.

3. قابل اندازه گیری

اندازه گیری و کمی سازی بازاریابی آنلاین نیز بسیار ساده تر است. ابزارهای تجزیه و تحلیل آنلاین می توانند به شما کمک کنند که چه چیزی برای شما مفید است و چه کارایی ندارد ، و این امکان را می دهد که بیشتر هزینه های بازاریابی خود را هدف قرار دهید. همچنین می تواند داده های بی قیمتی راجع به ظاهر مشتری ایده آل شما فراهم کند - به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را برای پردرآمدترین مخاطبان خود هدف قرار دهید. فرصت ها واقعاً بی حد و حصر هستند.

4. بازخورد

اینترنت ، به ویژه وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، به افراد کمک می کند تا با دوستان و خانواده خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. همچنین می تواند به شما کمک کند از طریق سیستم عامل های مختلف با مخاطبان خود تماس بگیرید. پاسخ به نظرات در صفحه فیس بوک خود ، توییت کردن در مورد محصولات یا صنعت خود و ارائه خدمات عالی به مشتریان از طریق این کانال ها ، همه روش هایی است که باعث می شود مردم نسبت به شرکت شما احساس خوبی داشته باشند. خدمات عالی مشتری یکی از قدرتمندترین روش های تبلیغاتی است و اینترنت ابزاری بسیار قدرتمند برای کمک به کسب و کار شما در هر تعامل است.

همین حالا تبلیغات آنلاین را شروع کنید

اینترنت دنیای فرصت را برای هر نوع مشاغل فراهم می کند. صرف نظر از بودجه شما ، اینترنت اینترنت یک کانال قدرتمند و مقرون به صرفه برای رشد مشتری شما فراهم می کند. از فیس بوک گرفته تا گوگل ، اینستاگرام ، توییتر یا یوتیوب - مخاطبان شما در حال حاضر آنلاین هستند و می توانید محصولات رقبای خود را به نوعی از آنها بخواهید تضمین کنید. با صحبت با یکی از متخصصان بازاریابی دیجیتال امروز تجارت خود را آنلاین کنید. آنها می توانند به شما مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد چگونگی شروع در دنیای دیجیتال مهیج بدهند.

سئو هزینه نیست سرمایه گذاریست

سرمایه گذاری با بازده بالا. با اتصال SEO به داده های تجزیه و تحلیل وب ، ممکن است کلمات کلیدی خاصی را مشاهده کنید که نرخ تبدیل عالی دارند و فقط در صفحه شماره 2 Google رتبه بندی می کنید و می دانید که پول را روی میز می گذارید.

بالا بردن رتبه خود به 3 نقطه برتر صفحه اول ، جایی که بیشتر کلیک ها انجام می شود ، می تواند بازده گسترده ای از سرمایه متوسط شما در سئو را فراهم کند. به همین دلیل است که SEO به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تشبیه شده است - درصورت درست کردن بازده بسیار عالی خواهد بود.

سئو شمارا کانون توجه میسازد

در مورد آن فکر کنید این کار 7 روز در هفته ، در تمام طول سال است و هرگز بیمار نیست و دیرتر برای کار گزارش نمی شود. هر کاری را که به شما گفته می شود انجام می دهد و مانند ساعت کار باعث فروش ، هدایت و انصراف می شود. وب سایت شما "کارمند عالی" شما است ، به طور موثر چند وظیفه ای انجام می دهد ، همزمان هزاران چشم انداز را برطرف می کند و فقط با درخواست شما محدود می شود.

بهینه سازی موتور جستجو باعث جلب توجه شما راک استار می شود و با تأکید و تمرکز صحیح در زرادخانه بازاریابی ، بالاترین عملکرد را ایجاد می کند.

یک تجربه تبلیغاتی در باره سئو

اگر سایر پست های من را در اینجا در Search Engine Land خوانده باشید ، از قبل می دانید که من در مورد اهمیت SEO برای بازاریابی هر مشاغل کاملاً واضح هستم. SEO در زمینه ایجاد چشم انداز کارشناسی ارشد است و همچنین می تواند به افزایش تبدیل کمک کند.

اما من همچنین معتقدم که SEO تنها بازی در شهر نیست! سئو به تنهایی نمی تواند به شما در رسیدن به بالاترین پتانسیل بازاریابی کمک کند. رسانه های اجتماعی ، مارک تجاری و سایر استراتژی های بازاریابی SEO را جستجو می کنند و آن را تکمیل می کنند ، این ترکیب باعث تقویت و تقویت هر عنصر می شود تا تجارت شما را سریع تر رشد دهد.

بعنوان مدیر یا مدیرعامل ، چالش شما این نیست که دیگران را انتخاب کنید بلکه چگونگی بهینه سازی هوشمندانه SEO در مخلوط بازاریابی خود برای گرفتن پاداش های غنی است.

و به همین دلیل این "نبرد بین بازاریاب ها" نیست ، متخصصانی که در هر شاخه سعی در فروش سایر شاخه ها را به مشتریان خود دارند ، بلکه فرصتی برای همکاری و مشارکت در هدایت مدیر بازرگانی یا مدیرعامل به سمت ترکیبی مناسب از خدمات بازاریابی - از جمله SEO - که بالاترین سود تجمعی را به همراه خواهد داشت.

به جای اینکه همیشه "آنچه را مشتری می خواهد به مشتری بدهد" ، وقت آن است که با این واقعیت روبرو شویم که اغلب ، مشتری ها نمی دانند چگونه از گزینه های متنوعی که در اختیار دارند انتخاب کنند.

به عنوان متخصصان ، بازاریاب ها و مشاوران سئو نباید در مورد سایر تخصص ها به غیر از تخصص خود انکار کنند یا گمراه کننده باشند ، بلکه در عوض به مشتریان کمک می کنند تا پایه درست را ایجاد کنند ، ترکیب کنند و برنامه ریزی کنند ، و سپس آنها را راهنمایی کنید تا به طور موثر مقرون به صرفه و با بازده بالا را اجرا و مدیریت کنند استراتژی ها و تاکتیک هایی که با اهداف کلی تجاری آنها مطابقت دارد.

بخشی از مسئولیت بازاریابان حرفه ای این است که مشتری ها را از خطر دور کنند ، یا آنها را از پذیرفتن تاکتیک های پوپولیستی که در واقع باتلاقی است که در آن تجارتشان گیر می کند یا ماسه روان که به تدریج بدون هیچ اثری در آن فرو می رود ، جلوگیری کند. به نظر من ، "نگفتن حقیقت کامل" همان "دروغ گفتن" است. این روش ممکن است برای هر شرکتی مفید نباشد. حتی برخی ممکن است از تمایل شما برای بیرون رفتن از حوزه و تخصص شما اخم کنند.

اما برای مشاغل کوچک و متوسط ​​و نوپا ، با اتخاذ چنین نقش مشاوره ای / مشاوره ای و ارائه مشاوره تخصصی ، کمک به شما برای ارائه مشاوره "توسعه تجارت" و نشان دادن اثبات محکم برای حمایت از پیشنهادات ، قیمت ها و مشاوره ، شما می توانید کمک زیادی در ایجاد اعتماد کنید. در آن مرحله ، مشتری ها مایل به پیروی از شما خواهند بود ، حتی اگر شما روشی را پیشنهاد دهید که به جهت دیگری غیر از آنچه آنها فکر می کردند انتخاب صحیح است ، باشد.

همیشه باید به خاطر داشته باشید که مشتریان فقط به دلیل نداشتن تخصص از مشاوران تخصص برخوردار می شوند و بنابراین (از نظر منطقی) قادر به درخواست "پیشنهاد مناسب" نیستند. فروش هرچه آنها درخواست می کنند اغلب به نفع آنها نیست. و این به همان اندازه که در مورد مارک های بزرگ با کارمندان داخلی صادق است همانطور که برای مشاغل کوچکتر نیز صادق است.

تاثیر سئو بر چرخه تحقیق

سئو بدون افزایش متناسب هزینه های بازاریابی ، فروش شما را افزایش می دهد و در نتیجه سود و به مرور افزایش می یابد. سئو می تواند به دلیل این تأثیر اساسی در تبدیل بهتر و فروش بیشتر با هزینه افزایشی کم ، اهداف تجاری شما را با نرخ بازگشت سرمایه بهتر از سایر اشکال قابل مقایسه با بازاریابی آنلاین پیش ببرد.

تصور اینکه همه در مورد نام تجاری شما چیزی شنیده اند یا فکر می کنند شما بهترین مکان برای خرید هستید می تواند یک اشتباه بسیار پرهزینه باشد. مردم دائماً در حال تحقیق درباره معاملات خوب هستند و از وب اجتماعی برای خرید مقایسه استفاده می کنند. و رفتار خرید آگاهانه از قیمت معمولاً در مواقع سخت مالی که مصرف کنندگان با احتیاط بیشتری پول خود را خرج می کنند ، معمول است.

سئو در این چرخه تحقیق و خرید نقش مهمی دارد. این مانند یک آهنربا چشم انداز است که خریداران بالقوه را از طریق کلمات کلیدی و مهم و مرتبط در وب سایت شما جذب می کند که در موتورهای جستجو جایی که جستجوگران قبلاً به دنبال اطلاعات در مورد آنها هستند ، رتبه بالایی دارند. این مربوط به جایی است که مشتریانتان هستند و هدایت آنها به سمت راه حل هایی که به آنها ارائه می دهید.

قیمت گذاری سئو متغیر است

قیمت گذاری خدمات سئو دشوار است (حتی اگر برخی معتقدند که این کار واقعا ساده است ، همانطور که از بحث پیرامون پست قبلی من با عنوان ، چقدر هزینه سئو می توانید ببینید).

هیچ استاندارد جهانی وجود ندارد که بتوانید برای خدمات جستجوگرها "کارت نرخ" تنظیم کنید. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، ایجاد لینک و سایر فعالیت های SEO منحصر به فرد ، سفارشی و متناسب با شرایط خاص هستند. و حتی در بین ارائه دهندگان سئو ، کیفیت گسترده ای وجود دارد. متخصصان فصلی وجود دارند و کلاهبرداران ، آماتورها و تمرین کنندگان نادان وجود دارند.

اما شما بعنوان مسئول سئوی شرکت خود "خطرناک ترین" شخص هستید که درگیر آن هستید "زیرا مسئولیت انتخابهای شما به دوش شماست! قبل از اینکه ارزان ترین یا گران ترین پیشنهاد را انتخاب کنید ، پیشنهاد محدود یا جامع تر ، پیشنهادی از طرفداران باتجربه در مقابل یک پسر عموی یا دوست باهوش SEO ، حتماً بخوانید SEO چقدر هزینه دارد؟ برای درک تفاوت های ظریف و ریزه کاری چرک.

به عنوان یک سرویس تخصصی ، SEO شامل گروهی از افراد است که در پشت صحنه کار می کنند. اختصاص دادن بودجه اندك به آنها عملاً دست آنها را گره می زند و نمی توانید انتظار تلاش های مهار آمیز آنها را داشته باشید.

اگر هنوز در مورد هم افزایی های درگیر و چگونگی تعامل این جنبه ها با هم قانع نشده اید ، پس از درخواست پیش تجزیه و تحلیل SEO نترسید ، حتی اگر این به معنای پرداخت هزینه ای ناچیز برای آن است. اگر شما را در مورد ارزش واقعی در پذیرش استراتژی SEO متقاعد کند ، این یک سرمایه گذاری ایمن است و ارزش آن بیشتر است.

باورهای غلط در مورد SEO بسیار زیاد است ، و این کتاب عالی به نام "The Art of SEO" مثالهای بسیار خوبی دارد. برخی از افسانه های معروف عبارتند از:

اهداف سئو ("ما ماهانه 100 پیوند برای شما خواهیم ساخت") بیش از اهداف شغلی اهمیت دارند ("ما 5 درصد سود شما را رشد خواهیم داد").
SEO در یک خلا وجود دارد و با سایر قسمت های شرکت ادغام نمی شود.
بدون توجه به میزان جستجو و محبوبیت ، تکنیک های سئو در مفاهیم بازاریابی و عناوین محصول بهتر اجرا می شوند.
فعالیت های سئو را می توان بدون نیاز به هماهنگی و نظارت توسط ناظر انجام داد.
SEO را به توسعه دهندگان بسپارید ("به آنها اعتماد کنید ، همه چیز درست خواهد شد!").
موارد بسیاری در این مقاله وجود دارد ، 24 راه برای ایجاد زندگی سخت برای تیم SEO شما.


 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی