تبلیغات نمایشی محبوبترین فرمت در شبکه های اجتماعی است.تبلیغات نمایشی به عنوان یک حالت تبلیغات آنلاین تعریف میشود که در آن بازاریابان از تبلیغات بنر همراه با دیگر فرمتهای تبلیغاتی بصری برای تبلیغ محصولاتشان در وب سایتها , برنامهها , یا رسانههای اجتماعی استفاده میکنند .یکی از مهمترین ویژگیهای تبلیغات نمایشی , توانایی آن در هدف قرار دادن بخشهای خاص مخاطب است که براساس نیاز تبلیغات دهنده با پارامترها مطابقت دارد . ویژگی هدف تبلیغات نمایش تضمین میکند که تبلیغ شما به مخاطبان درست میرسد , و تبلیغ برای جمعیت شناختی که علاقهای به محصول / سرویس شما ندارد هدر نمیرود .بسیاری از گزینههای موجود در هنگام نمایش هدف تبلیغ میتوانند طاقتفرسا باشند ; مهم است که در مورد نوع جمعیت شناختی که میخواهید به آن رسیدگی کنید , شفافیت داشته باشید و بر این اساس از گزینههای هدفگیری موجود انتخاب کنید
تبلیغات نمایشی یک فرمت محبوب و موثر از تبلیغات دیجیتال تبلیغات است . آن به طور کامل توسط تصویری که از آن برای جذب توجه و گسترش آگاهی از برند در سراسر اینترنت استفاده میکند , هدایت میشود.
تبلیغات نمایشی یک روش پرسود برای تبلیغات برای بازاریابان است که به دنبال راههایی برای رسیدن و کسب مشتریان هستند . آنها استفاده سخاوتمندانه از رسانههای تصویری را در قالب متون , تصاویر و یا حتی ویدیو برای جلب توجه مردم انجام میدهند .
شما معمولا ً میتوانید تبلیغات نمایشی را در گوشههای تعیینشده صفحات وب و رسانههای اجتماعی مشاهده کنید و آنها معمولا ً به شکل یک بنر ( گرافیک یا متن ) به نمایش گذاشته میشوند . تمام مبارزات انتخاباتی که با استفاده از متن ساده تا آنهایی که فیلمهای جذاب دارند میتوانند در معرض تبلیغات قرار گیرند .
اغلب تبلیغات تبلیغاتی موفق از ترکیب هوشمندانه تصاویر , متن , gifs و ویدیو برای ایستادن در اینترنت و ارسال پیام به مخاطبان هدف استفاده میکنند . بازاریابان میتوانند با زبان , طراحی , شکل و اندازه پرچمها بازی کنند تا تبلیغات نمایشی جذاب ایجاد کنند .
تبلیغات بنر رایجترین فرمت تبلیغات نمایشی هستند , زیرا به وضوح بر روی هر صفحه وب میایستند . نام آنها به شکل آنها است که بنر مانند است . آنها چیزی بیش از تبلیغات مبتنی بر تصویر در شکل نوار نیستند . آنها معمولا ً بر روی صفحه وب قرار میگیرند تا فورا ً توجه کاربر را جلب کنند .
با توجه به اینکه تقریبا ً ۳۰ % کاربران اینترنت تبلیغات اینترنتی سنتی را حواسپرت میکنند , تبلیغ کنندگان در حال بررسی شیوههای خلاقانه تری برای نمایش تبلیغات خود هستند . استفاده از رسانههای غنی یکی از این تاکتیک جدید است که شامل استفاده از عناصر تعاملی مانند عناصر تصویری , صوتی و قابل کلیک برای تعامل بیشتر تبلیغات است .
یک شبکه نمایش تبلیغ به عنوان یک سکو یا ابزاری تعریف میشود که به شما اجازه میدهد تا نحوه توزیع تبلیغات خود را در ناشران , دستههای محتوا , بخشهای مخاطب و دیگر کانالهای تعامل مدیریت کنید . آن به عنوان رابط بین محتوای تبلیغ و سکوی مصرف مشتری عمل میکند .
چندین شبکه نمایش آگهی برای انتخاب وجود دارد - بهترین مثال احتمالا ً شبکه نمایش گوگل است . این کار به شما اجازه میدهد تا مخاطبان جدیدی را براساس پروفایل مشتریان موجود پیدا کنید , و برنامههای تبلیغاتی retargeting را با استفاده از دادهها طراحی کنید و تبدیل را برای تبلیغات نمایشی افزایش دهید . همچنین یک ویژگی اتوماسیون بسیار عالی دارد که به شما اجازه میدهد بازده را از هزینههای تبلیغات نمایش خود افزایش دهید . با استفاده از اتوماسیون , پلتفرم مدیریت آگهی نمایش گوگل انتخاب مخاطبان را بهینه کرده و سرمایهگذاری شما را در هر تبلیغ برای بهینهسازی هزینههای آگهی بهینه میکند .
چندین برند در سراسر جهان شبکههای تبلیغاتی را برای پیامدهای تجاری باور نکردنی استفاده کردهاند و چندین مطالعه موردی تبلیغاتی وجود دارند که این پتانسیل را تایید میکنند . برای مثال , یک برند مهماننوازی مستقر در لندن از تبلیغات نمایشی برای افزایش درآمد تا ۴۴ % استفاده کرد. این شرکت از ابزار مدیریت تبلیغات TripAdvisor برای نمایش مخاطبان کامل برای تبلیغات خود استفاده کرد . ترکیبی هوشمندانه از عکسهای سبک زندگی و تصاویر داخل اتاق صدای برند را دوباره تایید کردند , و آنچه که هتل اندازهگیری میکرد را قطع کردند . در نتیجه این مطالعه موردی تبلیغاتی , برند توانست استراتژی مدیریت آگهی دیجیتالی خود را برای فروش بهتر و فروش متقاطع بهینه کند و بازده آن ۸ برابر هزینههای اولیه نمایش آگهی بود !
این تنها در حال scratching سطح است که قادر به استفاده از سازنده نمایش گوگل برای رسیدن به نرخ کلیک ۵۰ % بالاتر بود . به همین ترتیب , کالج Babson از شبکه نمایش گوگل برای کاهش هزینه هر اقدام با % موثر و همچنین افزایش حجم استفاده کرد. مثالهای تبلیغاتی متعددی وجود دارند که به شما کمک میکنند تا به شما الهام بخشیده و کمپین بعدی خود را بهینه کنید .
تبلیغات نمایشی در حال حاضر یک رشته بازاریابی است که در بیشتر مبارزات تبلیغاتی به مرحله مرکزی میرسد و به شما اجازه میدهد تا به مخاطبان جهانی گستردهای برسید . با وجود این که این تکنولوژی برای مدتی در اطراف بودهاست , هیچ نشانهای از کند شدن نشان نمیدهد . این به خاطر مزایای زیر است :
از آنجا که این تبلیغات معمولا ً گرافیکی / بصری هستند , تبلیغ کنندگان میتوانند با طرحها , اشکال , اندازهها و فرمتهای مختلف آزمایش کنند تا مشخص کنند که چه کار میکند و چه چیزی انجام نمیدهد .
گزینههای متنوع - شما میتوانید به همان اندازه که میخواهید در هنگام نمایش تبلیغات باشید سنتی یا خارج از جعبه باشید .
هدف موثر - هدف تبلیغاتی نمایش به شما اجازه میدهد تا به مخاطبان به عنوان هر پارامتر مختلف برسید و تعامل بهینه را تضمین کنید .
retargeting را قادر میسازد - آگهی نمایش retargeted که شما به آنها نشان میدهید به عنوان فشاری که برای بازگشت به وب سایت شما نیاز دارند عمل میکند .
بینش تحلیلی - با استفاده از ابزاری مانند تجزیه و تحلیل گوگل برای نمایش مدیریت تبلیغات , میتوانید نحوه عملکرد تبلیغات خود را بررسی کنید .
تبلیغات توسط شبکه نمایش گوگل سرویس دهی میشوند . این کار به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا مخاطبان هدف مناسب را پیدا کنند و در زمان مناسب ترفیع شان را در مکان مناسب نشان دهند . با این شبکه میتوانید چشمانداز جدیدی براساس مخاطبان مشابه پیدا کنید و وعده دهندگان را برای منفجر کردن تبدیلات خود با هدف خودکار آشکار کنید . این کتاب براساس صفحه فرود و مخاطبان موجود شما کار میکند . متناوبا میتوانید با remarketing شروع کنید . ردیابی شیرینیهای کاربران وقتی که اقلام را در گاری خرید خود میگذارند بدون خرید به بازاریابان امکان فروش بیشتر را میدهد .
گوگل از دو مدل قیمتگذاری cpc ( هزینه هر کلیک ) و cpm ( هزینه هر هزار دیدگاه ) استفاده میکند. به این معنی است که هر بار کاربر از آگهی خود استفاده میکند , شما مقدار مشخصی پول براساس استراتژی پیشنهادی خود مطالبه میکنید .
تبلیغ کنندگان بر کوکیها نظارت میکنند و دادهها را از چندین وب سایت خارجی جمعآوری میکنند تا فعالیتهای کاربران را پیگیری کنند . این تجمیع دادهها آنها را قادر میسازد تا اهداف رفتاری را انجام دهند . گوگل همچنین امکان ایجاد ارتباطات هدفمند و تبلیغات جغرافیایی را فراهم میکند. تبلیغات زمینهای تنها در سایتهای مرتبط با پیام تجاری شما قرار میگیرند . به عنوان مثال , اگر کفشهای ورزشی میفروشید , تبلیغات شما را میتوان در سایتهای فروشگاههای ورزشی و وبلاگهای ورزشی تبلیغ کرد . هدف جمعیتی و جغرافیایی به شما این امکان را میدهد که به بخشهای خاصی از مخاطبان که ممکن است به محصولات شما علاقمند باشند , دسترسی داشته باشید و اگر پیشنهادهای فصلی ارائه دهید , انتخاب خوبی است .
قبل از ایجاد اولین نمایش تبلیغاتی , باید از مزایا و معایب آن آگاه باشید . علاوه بر این , شما باید بفهمید که آیا این نوع تبلیغ بهترین انتخاب برای رسیدن به هدف بازاریابی شما است یا خیر , پس بیایید فرصتهایی که فراهم میکند را کشف کنیم .
بزرگترین مزیت تبلیغات نمایشی , گسترش گسترده آن است که به کسب و کارها امکان پیدا کردن چشمانداز جهانی را میدهد . نگاهی دقیقتر به فواید دیگر این نوع تبلیغ بیندازید .
به ایجاد آگاهی از برند کمک میکند . بر خلاف تبلیغات جستجو , تبلیغات نمایشی با قصد خرید به مخاطبان نمیرسند . با این حال , آنها به شرکتها اجازه میدهند تا مردم برند خود را به یاد بیاورند حتی اگر این کاربران هرگز به محصولات خود نیاز نداشته باشند . به این ترتیب , آنها میتوانند علاقه اولیه را به وجود بیاورند و به مردم اجازه دهند تا زمانی که به آن نیاز دارند , آن را به یاد بیاورند . در نتیجه , این برند خاص با محصولی خاص که با استفاده از تبلیغات نمایشی تبلیغ میکنند , مرتبط است .
فرصتهای هدفگیری را فراهم میکند . با نمایش تبلیغات میتوانید مخاطبین خود را به بیشترین چشمانداز محدود کنید . این امر به دلیل فرصتهای هدفگیری مختلف موجود ممکن است . شما میتوانید براساس ویژگیهای جمعیتی , موقعیت جغرافیایی , زبان , علایق عمومی , رفتار و تعاملات قبلی به افراد برسید .
ردیابی نتایج را ممکن میسازد . پس از راهاندازی برنامه تبلیغاتی خود , میتوانید تعداد کلیک خود را بررسی کنید , مشخص کنید که چشمانداز به مشتری تبدیل میشود , مشخص کنید که کدام تبدیل سکو رخ دادهاست , و موثرترین تبلیغات را آشکار کنید . این یک فرصت عالی برای بهبود مبارزات آینده و سرمایهگذاری در استراتژیهای موفقتر است .