• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

تبلیغات چگونه کار می کند؟

چگونه تبلیغات خود را بهبود ببخشیم؟

تبلیغات در دنیای امروز یک سرمایه گذاری است که باعث میشود کسب و کار شما شناخته شود.

تبلیغات عمل ایجاد پیام‌ها و استفاده از تکنیک‌های روان‌شناسی مختلف برای متقاعد کردن و انگیزه بخشیدن به فرد برای اقدام , به احتمال زیاد خرید یک محصول یا خدمات است .
تبلیغات یکی از قدیمی‌ترین انواع بازاریابی است و قصد دارد بر عملکرد مخاطبین خود برای خرید ، فروش ، و یا انجام کاره‌ای دیگر تاثیر بگذارد .
تبلیغات خوب به گونه‌ای طراحی شده‌است که به شدت تاثیرگذار ، به یاد ماندنی ، و ، گاهی ، نامناسب باشد .

تبلیغات چگونه عمل میکند

تبلیغات دارای یک اصل ساده است - افراد علاقمند به محصولی که به فروش می‌رسند را جلب می‌کنند .
هدف از این کار ترغیب مردم به خرید محصول است ، حتی اگر قبلا ً در مورد خرید آن فکر نکرده بودند . تبلیغات با استفاده از روان‌شناسی برای تاثیر گذاری بر نحوه تفکر مردم و احساس در مورد محصول یا سرویس کار می‌کنند .
بسته به اهداف کمپین تبلیغاتی شما ، تبلیغات می‌تواند به روش‌های مختلفی برای شرکت شما کار کند :

  • تا آگاهی‌ها درباره برند شما افزایش یابد
  • برای هدایت مشتریان احتمالی به کسب‌وکار خود
  • ترویج فروش برای محصولات جدید و هم موجود
  • معرفی محصول یا خدمات جدید به بازار
  • برای اینکه محصول خود را از رقبای خود متمایز کنید "

تبلیغات نیز می‌توانند به روش‌های مختلفی اجرا شوند . تبلیغات رادیویی , بیلبورد , تی‌شرت , و تایید رسانه‌های اجتماعی همگی به عنوان تبلیغات حساب می‌شوند , همانطور که بعدا ً در این راهنما در مورد آن بحث خواهیم کرد .

چه کسانی تبلیغات میکنند

تبلیغ کنندگان افرادی هستند که مسئول تبلیغ محصول یا خدمات هستند . آن‌ها پیام‌ها را درباره محصولات و خدمات یک برند برای ایجاد اولویت عمومی برای برند تبلیغ می‌کنند .
" همچنین می‌تواند به موجودیت محصولات اشاره کند که هزینه تبلیغات بر روی یک بیلبورد ، در یک مجله ، یا از طریق یک وب سایت یا برنامه کاربردی تلفن همراه را پرداخت می‌کند.
تبلیغ کنندگان مهم هستند ، زیرا کل تجارت تبلیغات به آن‌ها وابسته است . این مجری تبلیغات است که هزینه تبلیغات را متحمل می‌شود ، پس اگر آن‌ها تصمیم بگیرند که ارزش پخش تبلیغات را ندارد ، پس صنعت تبلیغات دچار مشکل بزرگی خواهد شد .
همه تبلیغ کنندگان بازاریابان هستند ، اما همه بازاریابان آن تبلیغ کنندگان نیستند . آنها باید عمیق‌تر به تفاوت‌های بین تبلیغات و بازاریابی وارد می‌شوند .

تاریخچه تبلیغات

تبلیغات یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های کسب‌وکار است ، بجز پول و تجارت . زمانی که محصولات و خدمات بوجود آمدند ، نیاز به مشخص کردن آن‌ها وجود داشت .
قدیمی‌ترین قطعه تایید شده تبلیغات به ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد ، این یک تبلیغ چاپی از مصر باستان بود که دستگیری و بازگشت یک برده فراری را ترویج می‌کرد .
ضمنا ً این آگهی به مغازه صاحب برده اشاره کرد - یک تجارت فرش - که ذاتا ً صاحب مغازه او نیز بود . غلام هرگز دستگیر نشد ، اما صاحب فرش یک روش جدید برای ایجاد ترافیک را کشف کرد : تبلیغات .
بیایید در حدود ۴۰۰۰ سال به جلو برویم . این نگاهی مختصر به پنج قرن گذشته تبلیغات است :

۱۴۷۲ : اولین آگهی تبلیغاتی بر روی دره‌ای کلیسا در لندن نصب شده‌است .
سال ۱۶۵۰ : اولین آگهی روزنامه - یک جایزه برای ۱۲ اسب مسروقه منتشر شده‌است . ( چه چیزی با این تبلیغات مبتنی بر پاداش وجود دارد ؟ )
۱۷۰۴ : نشریه "بوستون نیوز " خوانندگان خود را وادار به انجام تبلیغات در مقاله خود می‌کند .
۱۸۷۰ : سبک منحصر به فرد تبلیغات به دنیا می‌آید . این سبک یک مشت جمع کرد - کوتاه ، نقطه - نقطه ، راست ، و قانع‌کننده بود . نیروها گفتند که تمرکز باید بر این باشد که چرا مصرف‌کننده باید محصول یا سرویس شما را خریداری کند - پیامی که هنوز هم اکنون به دلیل خوبی تشدید می‌شود .
۱۸۸۰ : Postcards به یکی از داغ‌ترین روش‌ها برای رسیدن به مشتریان تبدیل شده‌است .
۱۹۰۲ : یونیلور طولانی‌ترین رابطه بین مشتری را در تاریخ تبلیغات " زمانی که J را استخدام می‌کند ، ایجاد می‌کند . شرکت والتر تامسون برای تبلیغ صابون Lifebuoy خود تبلیغ می‌کرد .

۱۹۰۲ - Mellins غذا نام تجاری خود را در ۲۵ پرواز هوایی تبلیغ می‌کند و اولین برند برای اتخاذ این رویکرد است .

۱۹۰۴ : کودکان کمپبل خلق می‌شوند و در تبلیغات در تبلیغ از یک تبلیغ به کل کمپین تمرکز می‌کنند .

۱۹۲۲ : تبلیغات رادیویی متولد می‌شوند و شرکت‌ها ۱۰ دقیقه برای ۱۰۰ دلار خرید می‌کنند . دو سال بعد ، برندها با حمایت از یک نمایش رادیویی کامل ، سرمایه‌گذاری خود را افزایش خواهند داد ، ایده‌ای که در نهایت به عنوان " محتوای پشتیبانی شده " شناخته می‌شود .
۱۹۲۵ : تبلیغ کنندگان شروع به اعتراض به احساسات می‌کنند و بر آنچه که مشتریان از محصول یا سرویس خود دریافت می‌کنند تمرکز می‌کنند . این تبلیغ فورد قدیمی این را به خوبی توضیح می‌دهد .

۱۹۷۵ : VCRs معرفی می‌شوند ، و مصرف کنندگان شروع به ثبت نشان می‌دهند و بنابراین از تبلیغات صرف‌نظر می‌کنند .
۱۹۹۰ : کامپیوترها بیشتر در خانه محبوب و در دسترس هستند ، با بیش از ۵ میلیون خانه متصل به اینترنت .
سال ۱۹۹۴ : اولین برنامه تبلیغاتی اسپم پست الکترونیکی آغاز شد . تبلیغات بنر نیز معرفی می‌شوند .
۱۹۹۵ : موتورهای جستجو مانند Yahoo ! و آلتا ویستا متولد شد . از Jeeves بپرسید گوگل و گوگل به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ دنبال خواهند شد .
۲۰۰۵ : یوتیوب و فیس بوک ( برای دانش آموزان کالج ) .
۲۰۰۸ : برندها شروع به درک اهمیت داشتن حضوری آنلاین برای مشتریان بالقوه خود می‌کنند . پروکتر و گمبل از مفهوم هاب محتوی با BeingGirl.com استفاده کردند .
تاریخچه تبلیغات : proctor & gamble beinggirl.com
۲۰۱۲ : ویدیوهای برخط تقریبا ً به ۱۷۰ میلیون بیننده می‌رسد .
۲۰۱۳ : سایت‌هایی مانند Pinterest و Instagram به صحنه شبکه اجتماعی می‌پیوندند .
۲۰۲۰ : تبلیغات بر روی سکوهای دیجیتال از جمله وب سایت‌های ارتباط جمعی ، پادکست‌ها ، پرداخت - هر کلیک ( PPC ) ، و بیش از هر چیز ، اوج می‌گیرد . داده‌های مشتری نقش بزرگ‌تری را در هدفگیری و retargeting ایفا می‌کند . در نهایت ، افزایش سریع در دستگاه‌های تلفن همراه افزایش در تبلیغات موبایل و بازاریابی SMS را نشان می‌دهد .

تاریخ به ما یاد می‌دهد که تبلیغات یک مفهوم همیشه در حال تغییر هستند , درست مانند عادات خرید و اینکه چگونه و کجا مصرف کنندگان وقت خود را صرف می‌کنند.
در حالی که تقریبا ً ۱۴۰ سال پیش ، کارت‌پستال‌ها ، جدیدترین نوع تبلیغات بودند ، امروزه برندها در حال ساخت chatbots برای فرستاده فیس بوک و یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی در سکوهای بازاریابی و فروش آن‌ها هستند .
چیزها در دنیای تبلیغات به سرعت حرکت می‌کنند . 

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی به پوستر ، bulletins ، آگهی‌ها ، و تبلیغات چاپی دیگر اشاره دارد . این فیلم همچنین به تبلیغات روزنامه و مجلات نیز اشاره می‌کند .
چگونگی طراحی و مصرف تبلیغات چاپی در طول سال‌ها تغییر کرده‌است ، اما it's یک رسانه تبلیغات استوار بوده‌است - به خصوص که تبلیغات دیجیتال تکامل‌یافته است ( که ما در ادامه آن را پوشش خواهیم داد ) .
بر خلاف رسانه‌های دیجیتال ، تبلیغات چاپی را می‌توان به وضوح ردیابی و تحلیل کرد . خوشبختانه ، برندها روش‌های عالی برای ترکیب تبلیغات چاپی در فعالیت‌های وسیع‌تر دیجیتال پیدا کرده‌اند .

تبلیغات بیلبورد

تبلیغات بیلبورد شامل تبلیغات چاپی در مقیاس بسیار بزرگ‌تر است . به دلیل اندازه آن‌ها , طراحی , محل و هزینه تبلیغات و تبلیغات عمومی از تبلیغات چاپی معمولی متفاوت هستند .
به عنوان مثال ، بیلبوردهای به طور معمول با چند تا کلمات طراحی می‌شوند تا بینندگان برای پردازش پیام هنگام عبور از یک ماشین یا قطار زمان داشته باشند . همچنین ، این آگهی‌ها برای آگاهی از برند مورد استفاده قرار می‌گیرند ، بنابراین آن‌ها معمولا ً فقط شامل نام تجاری یا شماره‌تلفن ( در مقابل یک وب سایت ) هستند .

تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی تبلیغاتی کوتاه هستند که توسط شرکت‌ها و سازمان‌هایی پرداخت می‌شود که به دنبال جذب مخاطبان یک برنامه تلویزیونی یا برنامه شبکه هستند . تبلیغات تلویزیونی از زمان اختراع تلویزیون پخش شده‌اند و از آن زمان با تولد تلویزیون streaming به شدت تغییر کرده‌است .
تبلیغات تلویزیون دامنه وسیعی ( میلیون ها) را دارند و دارای یک تجربه تبلیغاتی چند حسی هستند - چیزی که تبلیغات چاپی و برخی تبلیغات دیجیتال کاملا ً انجام می‌دهند . متناوبا ، تبلیغات تلویزیونی گران هستند ، قابل اجتناب از مخاطبین شما ، و به سختی هدف قرار دادن به عنوان کانال‌های دیگر .

تبلیغات رادیویی

تبلیغات رادیویی به نقاط تبلیغاتی گفته‌شده در کانال‌های رادیویی بین موسیقی و برنامه‌های دیگر اشاره دارد . این روش به سال ۱۹۲۰ باز می‌گردد که اولین بار رادیو تجاری پخش شد .
تبلیغات رادیویی به ویژه برای تبلیغات محلی و محلی قدرتمند است . این روزها تبلیغات پادکست ، روشی مشابه اما موثرتر ، به ویژه برای مخاطبان ملی است .

تبلیغات رویداد

رویدادهایی ( هر دو در فرد و هم مجازی ) فرصت‌هایی برای ارتباط با مخاطبین خود هنگام تبلیغ برند و محصولات خود هستند . شما می‌توانید از رویداد خود به شکل یک کنفرانس , webinar , میزگرد و یا ناهار دعوت می‌کند , میزبانی کنید .
شکل دیگری از تبلیغات رویداد ، حمایت از یک رویداد یا خرید یک غرفه در یک کنفرانس یا نمایش تجاری است . این ارزان‌تر از میزبانی رویداد خودتان است ، اما شما هنوز هم می‌توانید اعضای خود را درگیر کرده و نام تجاری خود را تبلیغ کنید .

تبلیغات ایمیل

تبلیغات نامه مستقیم شامل کارت‌پستال‌ها , جزوه‌ها و فهرست‌های پست شده به طور مستقیم به خانه‌های مخاطبین هدف تان ارسال می‌شوند . یک استراتژی تبلیغاتی ایمیل شخصی بیشتر از بقیه در این فهرست است , اما it's نیز بسیار پرهزینه است . ( هزینه یک هزینه را در نظر بگیرید )
یک استراتژی مستقیم دیگر ، پست الکترونیکی است ، نوعا ً از طریق خبرنامه ‌های ایمیل یا تبلیغات . این با بخش بعدی تبلیغات دیجیتالی ما همپوشانی دارد . در انبار بعدی چه چیزی را باز خواهیم کرد .

تبلیغات دیجیتال

امروزه بیش از ۴ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می‌کنند . این تعداد ۳۰۰ درصد از سال ۲۰۰۵ است . نقطه شروع ، استفاده از اینترنت به طرز سرسام آوری بالا رفته‌است و متوقف نمی‌شود .
اگر به صورت آنلاین تبلیغ نکنید ، پشت منحنی هستید . اینترنت نه تنها به شما امکان دسترسی مستقیم به بیش از نیمی از جمعیت جهان را می‌دهد - شامل بیش از نیمی از مخاطبان هدف شما - بلکه انواع تبلیغات و کانال‌های تبلیغاتی مختلفی را برای تبلیغات فراهم می‌کند .
بازاریابان اکنون انعطاف‌پذیری لازم برای رسیدن به مخاطبان هدف خود را در چند جبهه به چندین روش برای بودجه‌های چندگانه دارند . همچنین تعدادی ابزار ( که بسیاری از آن‌ها رایگان هستند ) وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند استراتژی تبلیغاتی خود را به اجرا درآورید .
در زیر رایج‌ترین روش‌ها برای تبلیغ آنلاین آورده شده‌است :

تبلیغات کلیکی

چه گوگل , یاهو , یا بینگ , همه موتورهای جستجو تبلیغات خود را دارند . این کار به عنوان دست‌مزد به ازای هر کلیک , یا PPC , نامیده می‌شود و شامل پیشنهاد دهی بر روی کلمات کلیدی و قرار دادن تبلیغات در بالای و یا دو طرف نتایج جستجو است .
زمانی که کسی پرس و جو را با استفاده از یکی از موتورهای جستجو انجام می‌دهد ، تبلیغ کنندگان این توانایی را دارند که تبلیغات بالای نتایج جستجوی ارگانیک را نمایش دهند . این چیزی است که PPC را بسیار قدرتمند می‌سازد - به تبلیغات شما در مقابل مردمی که پیش از این به دنبال موضوعات مرتبط هستند ، می‌دهد .

تبلیغات شبکه های اجتماعی

سکوهای رسانه اجتماعی می‌دانند که محتوای آن‌ها چقدر ارزشمند است , و به همین دلیل است که این گزینه را برای اسپانسر یا تقویت پست‌ها ارائه می‌کنند . تبلیغات وب سایت‌های ارتباط جمعی پیام شما را در مقابل مخاطب هدف قرار می‌دهند و آن‌ها را تشویق می‌کنند که درگیر شوند, کلیک کنند , و بخرند .
سایت‌های ارتباط جمعی بیشتر و بیشتر در حال اولویت‌بندی فضای آگهی بر روی محتوای ارگانیک هستند ، زیرا ، این امر درآمد بیشتری را به همراه می‌آورد .
چه در حال شکوفایی هستید و چه کسب و کارتان جدید ، در نظر بگیرید که برخی تبلیغات وب سایت‌های ارتباط جمعی را اداره کنید . این‌ها نه تنها محصولات و خدمات شما را تبلیغ می‌کنند بلکه صفحات وب سایت‌های ارتباط جمعی شما را تبلیغ می‌کنند و شما را پرورش می‌دهند .
Platforms مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، LinkedIn ، و تویی‌تر هر کدام نسخه خودشان از این تبلیغات را دارند .