واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.
تبلیغات
تبلیغات چیست و مجری تبلیغات کیست؟
تبلیغات چیست و مجری تبلیغات کیست؟تبلیغات قویترین سکوی پیشرفت تجارت و مجری تبلیغات عامل رشد این تجارت است.
تبلیغات چیست,مجری تبلیغات کیست,چگونه تبلیغات کنیم,تبلیغات گوگل,تبلیغات ارزان .اینها مباحثی هستند که در این مجموعه از سایت جام ارژنگ مورد بررسی قرار گرفته و اطلاعات جامعی در اختیار بازدید کنندگان قرار داده میشود.
تبلیغات شاید یکی از موضوعاتی باشد که بیشتر از همه به آن پرداخته شده است واقعا تصور تجارت بدون تبلیغات بسیار سخت و ناباورانه است.
آگهیها در همه جا وجود دارند . شما تلویزیون را روشن میکنید , یک مرورگر اینترنت را باز میکنید , یا در خیابان راه میروید و تبلیغات را خواهید دید . آنها همه به دنبال جلب توجه شما و در نهایت - پول شما هستند . تبلیغات میتوانند آزاردهنده باشند , اما دنیا بدون آنها چه خواهد بود ? در اینجا ۱۰ دلیل وجود دارد که چرا تبلیغات برای شرکتهای بزرگ و اجتماعی مهم است :
تبلیغات مانند قلاب ماهی است
بسیاری از مردم از بازاریابی و تبلیغات به جای یکدیگر استفاده میکنند . بازاریابی چیزی را مشخص میکند که مشتریان میخواهند ، آنها را تشویق میکند که خرید کنند و بعد از آن برای حفظ وفاداری خود درگیر شوند . برای جلب توجه آنها و اجازه دهید بدانند شما چیزی دارید که به دنبال آن هستند ، شما به تبلیغ نیاز دارید . تبلیغات مانند قلاب ماهی است در حالی که بازاریابی تمام وسایل ماهیگیری است .
تبلیغات مانند یک داستان است
تبلیغات روایت در سالهای اخیر کشش ایجاد کردهاست . اگر از گذشته به تبلیغات نگاه کنید ، بسیاری از آنها یک محصول یا سرویس را توصیف میکنند . به عنوان مثال ، یک ماشین شورلت قدیمی ، تصویر ماشین را نشان میدهد . با جزئیات بیشتر در مورد جنبههای مختلف خودرو ، مانند گام گسترده آن و سهولت در کنترل ، احاطه شدهاست . امروزه اغلب تبلیغات خودرو بیشتر بر روی افرادی تمرکز میکند که اتومبیل را از خود ماشین میرانند . خودروهای شورلت اخیر ، عکسهایی از بازیگران در سناریوهای مختلف زندگی ، مانند دور شدن از خانه را نشان میدهند . ویژگیهای خودرو - مانند کمک پارکینگ و اندازه تنه هنوز روشن هستند ، اما آنها جلو و مرکز نیستند . مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات سبک داستانی بیشتر واکنش نشان میدهند .
استراتژی تبلیغات برای فروش
استراتژیک بودن در مورد تبلیغات به یک کسبوکار کمک میکند که به احتمال زیاد از آنها خرید کنید . در گذشته , این به معنای تبلیغاتی مانند محصولات بهداشتی در مجلات متمرکز بر تناسب اندام و تبلیغاتی برای اسباببازیها در طول برنامههای تلویزیونی کودکان بود . به لطف بازاریابی دیجیتال و نرمافزار تحلیلی , کسب و کارها میتوانند نسبت به کسانی که تبلیغات خود را میبینند و محصولات خود را قبلا ً خریداری کردهاند , بسیار خاص باشند .
تبلیغات عامل جذب مشتریان بیشتر است
متخصصان میگویند که فعالیتهای تبلیغاتی در حال پیشرفت کلید حفظ مشتریان هستند . یک مصرفکننده ممکن است یک محصول را از یک کسبوکار خریداری کند و دیگر در مورد آنها فکر نکند ، حتی اگر راضی باشند . با این حال ، اگر آنها تبلیغات را نگاه دارند ، به شما یادآوری میکنند که این شرکتی است که آنها دوست دارند . در صورتی که کسبوکار خوب انجام نشود و نیاز به بازگشت مجدد و مشتریان جدید داشته باشد ، راهاندازی تبلیغات ثابت به خصوص مهم است . به لطف اشکال مدرن تبلیغات مانند تبلیغات روی رسانههای اجتماعی و بهینهسازی سئو شرکتها میتوانند آگهیهای روی بودجههای کوچک را اجرا کنند .
تبلیغات باعث جلو زدن از رقبا میشود
در دریایی از کسب و کارها که محصولات و خدمات خود را میفروشند , چطور یک نفر خود را از هم جدا میکند ? تبلیغات خوب . یک شرکت میتواند چیزی به عنوان صابون را به فروش برساند و بهتر از رقیب خود عمل کند چون تبلیغاتی را اجرا میکنند که مصرف کنندگان آن را دوست دارند . صابون مشخصا ً باید کار خود را انجام دهد , اما با تمیز کردن محصولات , معمولا ً تفاوت زیادی در کارایی وجود ندارد . این موضوع به مارک تجاری و تبلیغ مربوط میشود .
تبلیغات عامل آگاهی مصرف کننده است
مصرف کنندگان در حال دریافت اطلاعات درباره شرکتهایی هستند که میخواهند از آنها حمایت کنند . تحقیقات نشان میدهند که مسئولیت شرکت برای مردم بسیار اهمیت دارد - به خصوص افراد جوان - و آنها میخواهند از کسب و کارهایی که با ارزشهای آنها همخوانی دارند ، بخرند . تبلیغات به مشتریان نشان میدهد که یک کسبوکار چیست و چه چیزی برایشان مهم است .
تاثیر تبلیغات منفی
چگونه یک کسبوکار به خودی خود میتواند مشتریان را به سوی خود جلب کند و یا آنها را دفع کند . نمونههای بسیاری از کسب و کارها وجود دارد که تبلیغاتی را اجرا میکنند که نتیجه معکوس دارند . در سال ۲۰۱۷ ، داو یک ویدئوی کوتاه از یک زن سیاه را آپلود کرد که یک پیراهن را روی سر خود بلند کرد و ظاهر شد تا تبدیل به یک زن سفیدپوست شود . سپس این زن پیراهنش را پاک میکند و یک زن خاورمیانهای را آشکار میکند . به نظر میرسید قصد آگهی ، نمایش باشد ، اما مشتریها راضی نبودند و داو عذر خواهی میکرد . این اولین بار نیست که قمری وارد یک آب داغ شدهاست ، که نشان میدهد چگونه تبلیغات ضروری به شهرت یک برند تبدیل میشوند .
تبلیغات بر شهرت یک برند تاثیرگذار است
تبلیغات بر شهرت یک برند تاثیر میگذارد ، اما آیا این تبلیغات به یک تفاوت در فروش تبدیل میشود ؟ گاهی . یک مثال بزرگ ، تبلیغ Oldsmobile از سال ۱۹۹۸ است . این کمپین تلاش کرد تا از خریداران جوان درخواست استیناف کند . شعار آنها این است : " این کار پدر شما نیست " این کار را انجام نداد و همچنین به پایه مصرف کنندگان قدیمی شان توهین کرد . در حالی که احتمالا ً دقیقا مشخص نیست که این تبلیغ باعث کشته شدن Oldsmobile شدهاست، اما قطعا ً فروش را افزایش نداده است . در طرف دیگر ، زمانی که وندی " تبلیغ " را در سال ۱۹۸۴ منتشر کرد ، فروش آنها به رکورد فروش سال بعد رسید .
تبلیغات بیشتر مشتری بیشتر
هزینه تبلیغات در سراسر جهان در حال افزایش است . کارشناسان تخمین میزنند که در سال ۲۰۲۴ , تبلیغات به بیش از ۶۳۰ میلیارد دلار میرسد . این به معنای مشاغل بیشتر , خریداران بیشتر , رقابت قویتر و افزایش تولید ناخالص داخلی است . تبلیغات برای صنعت خلاق هم خوب است . شرکتها اغلب به عکاسان , animators , نوازندگان , طراحان مد و بیشتر برای کمک به تبلیغات نیاز دارند . همه اینها به رشد اقتصادی تبدیل میشوند .
تاثیرات فرهنگی تبلیغات
تبلیغات بیش از تنها یک خط پایین شرکت و اقتصاد را تحتتاثیر قرار میدهد . تبلیغات میتوانند از یک محصول فراتر بروند و هنجارهای فرهنگی را تغییر دهند . دو برس یک نمونه خوب است . برای سالها , برای مردم عادی نبود که حلقههای نامزدی الماس را بخرند . در سال ۱۹۴۸ " De Beers " تبلیغ خود را با شعار " یک الماس برای همیشه " منتشر کرد . امروزه انتظار میرود که زوجهای تازه نامزد حداقل یک حلقه بین آنها داشته باشند .
خلاصه آنچه در باره تبلیغات باید بدانید
تبلیغات اقدامی است برای جلب توجه عمومی به پیشنهاد از طریق اطلاعیههای پرداختی توسط اسپانسر مشخصشده .
تبلیغات هر گونه شکل پرداختی غیر شخصی ، تبلیغات ایدهها ، کالاها ، یا خدمات توسط اسپانسر مشخصشده میباشد .
تبلیغات هر گونه ارتباطی است که معمولا ً پرداخت میشود - به طور خاص برای مطلع کردن و / یا نفوذ یک یا چند نفر .
به بیان ساده , تبلیغ یک فرآیند توسعه یک پیام ارتباطی پرداختی است که قصد دارد به مردم در مورد چیزی یا تاثیرگذاری بر آنها برای خرید , تلاش , یا انجام کاری بپردازد .
فرم پولی : تبلیغات نیاز به هزینه ( همچنین اسپانسر ) برای پرداخت یک پیام تبلیغاتی , خرید یک شکاف رسانهای تبلیغاتی و نظارت بر تلاشهای تبلیغاتی دارد .
فعالیتهای تبلیغاتی را میتوان در بالای خط , زیر خط , و از طریق تبلیغات خط مطابق با سطح نفوذ آنها طبقهبندی کرد .
تبلیغات بالای خط شامل فعالیتهایی است که عمدتا ً غیر هدفمند بوده و دسترسی وسیعی دارند . نمونههایی از تبلیغات آنلاین تبلیغاتی , رادیو و تلویزیون & هستند .
در زیر تبلیغات خط شامل فعالیتهای متمرکز تبدیل میشود که به سمت یک گروه هدف خاص هدایت میشوند . مثالهای زیر تبلیغات خط , بیلبورد , sponsorships , تبلیغات فروشگاهی , و غیره هستند .
از طریق تبلیغات خط , فعالیتهایی را شامل میشوند که شامل استفاده از استراتژیهای ATL & BTL به طور همزمان هستند . اینها به سمت ساخت و تبدیلات برند و استفاده از استراتژیهای تبلیغی هدفمند ( شخصی ) هدایت میشوند . نمونههایی از تبلیغات خط , تبلیغات مبتنی بر کلوچه , استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و غیره هستند .
تبلیغات برای افزایش آگاهی از برند و قرار گرفتن در معرض قرار گیری در بازار هدف مورد استفاده قرار میگیرند . آگاه کردن مشتریان احتمالی در مورد برند و محصولات آن اولین گام برای رسیدن به اهداف کسبوکار است .
شناسایی مشتریان برای انجام یک کار خاص , یک هدف برجسته از تبلیغات است . این کارها ممکن است شامل خرید یا تلاش برای محصولات و خدمات ارایهشده , ایجاد یک تصویر برند , ایجاد نگرش مطلوب نسبت به برند باشد.
هدف دیگر تبلیغات , تقویت پیام برند و اطمینان از مشتریان موجود و بالقوه در مورد دیدگاه برند است . تبلیغات به برند کمک میکند تا آگاهی از ذهن خود را حفظ کرده و از خریدن مشتریان اجتناب کند . هم چنین به کلمه بازاریابی دهان کمک میکند .
سهولت : تبلیغات هدفمند اطلاعرسانی , فرآیند تصمیمگیری مشتری را آسانتر میکند , زیرا آنها میدانند که چه چیزی برای الزامات و بودجه آنها مناسب است .
آگاهی : تبلیغات ، مشتریان را در مورد محصولات مختلف موجود در بازار و ویژگیهای آنها آموزش میدهد . این دانش به مشتریان کمک میکند تا محصولات مختلف را مقایسه کرده و بهترین محصول را برای آنها انتخاب کنند .
کیفیت بهتر : تنها برندها و محصولات خود تبلیغ میکنند . هیچ آگهی برای محصولات unbranded وجود ندارد . این امر کیفیت بهتر را به مشتریان تضمین میکند چون هیچ برند تمایلی به هدر دادن پول در تبلیغات نادرست ندارد .
افزایش هزینهها : تبلیغات برای کسبوکار هزینه دارد و به هزینه محصول اضافه میشود . این هزینه در نهایت توسط مصرفکننده نهایی تحمل میشود .
اشتباه خریدار را اشتباه میگیرد : بسیاری از تبلیغات با ادعاهای مشابه اغلب خریدار را در خرید و خرید محصول گیج میکند .
تنها برای کسب و کارهای بزرگ : تبلیغات یک امر پرهزینه است و تنها شرکتهای بزرگ میتوانند از عهده آن بربیایند . این امر تجارتهای کوچک را از رقابت با کسب و کارهای بزرگی میسازد که از انحصار در بازار استفاده میکنند .
تبلیغات دیجیتال , تبلیغاتی است که به ویژه برای کاربران اینترنت و کاربران دیجیتال صورت میگیرد . هدف اولیه تبلیغات دیجیتالی , رانندگی به سمت نشانیهای اینترنتی تجاری است . این آگهیها میتوانند ویدئو , تصویر یا تبلیغات متنی باشند .
تبلیغات دیجیتال چیست
تبلیغات دیجیتال به بازاریابی از طریق کانالهای آنلاین مانند وب سایتها , محتوای جاری و بیشتر اشاره دارد . تبلیغات دیجیتال , قالبهای رسانهای شامل متن , تصویر , صدا و ویدئو را در بر میگیرند . آنها میتوانند به شما در دستیابی به اهداف تجاری متنوعی در سرتاسر قیف بازاریابی , از آگاهی از برند تا تعامل مشتری , برای راهاندازی محصولات جدید و فروش تکرار فروش کمک کنند .
زمینه تبلیغات دیجیتال در مقایسه با کانالهای سنتی مانند مجلات , بیلبوردها و نامههای مستقیم نسبتا ً جوان است . تکامل تبلیغات تنها در مورد چیزی است که تبلیغات شبیه آن هستند و یا اینکه کجا ظاهر میشوند , بلکه راههایی که آنها ساخته , فروخته و اندازهگیری میشوند .
یک مثال از انعطافپذیری این است که چگونه تبلیغات دیجیتالی سریع میتوانند زندگی کنند . فرآیند چاپ و توزیع آگهیها از طریق کانالهای سنتی - ارسال روزنامهها , نقاشی کردن یک بیلبورد - میتواند زمان قابلتوجهی بگیرد . در مقابل , تبلیغات دیجیتال میتواند زمان بسیار کمتری داشته باشد, که تقریبا ً بلافاصله پس از ایجاد آگهی در یک وب سایت نشان داده میشود . برای تبلیغات که به صورت خودکار بر مبنای یک الگوی استاندارد تولید میشوند , این فرآیند میتواند ظرف چند دقیقه انجام شود .
برخلاف تبلیغات چاپی که در آن آگهی قابل چاپ دوباره تغییر خواهد کرد , تبلیغات دیجیتال حتی پس از زنده بودن آن , انعطافپذیر هستند . بسته به کانال خاص , ممکن است برای تنظیم محتوای خلاقانه , زمانبندی و فرکانس , هدف قرار دادن , و بیشتر ممکن باشد . این کار امکان بهینهسازی در پرواز را فراهم میکند که در آن شما میتوانید تنظیمات خود را براساس نحوه عملکرد آنها تنظیم کنید .
تبلیغات دیجیتال نیز از لحاظ بودجه بسیار انعطافپذیر است . تبلیغات دیجیتال پیچیده و پیچیده ممکن است همانند تبلیغات سنتی باشد - یا بیشتر - اما تبلیغات دیجیتالی نیز بدون بودجههای قابلتوجه در دسترس هستند , و ممکن است برای انطباق با سرمایهگذاری مالی شما بالا یا پایین باشند .
تفاوت کلیدی دیگر بین تبلیغات دیجیتال و تبلیغات سنتی دقت است . تبلیغات سنتی در مجلات , تلویزیون و یا در بیلبوردها به هر کسی که آنها را میبیند برسد . در مقابل , تبلیغات دیجیتال به شما این امکان را میدهد تا از روشهای مختلف هدفگیری استفاده کنید تا دقیقتر شوید و به افرادی که بیشتر به تبلیغ شما علاقمند هستند , برسید . به عنوان مثال , اگر شما تجهیزات در فضای باز را بفروشید , ممکن است انتخاب کنید تا به مشتریانی که علاقهمند به پیادهروی هستند یا خریداران reengage که محصولات شما را browsed اما هنوز خریداری نشده اند , برسید . بسته به فرمت , ممکن است انتخاب کنید تا آگهی خود را به زمانهای خاصی از روز محدود کنید , و یا audiences را که قبلا ً تبلیغ خود را یکبار دیگر مشاهده کردهاید , حذف کنید .
اهمیت تبلیغات دیجیتال چیست
دلایل زیادی وجود دارد که تبلیغات دیجیتال بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی business's هستند . شاید مهمترین چیز این است که مصرف کنندگان بیش از پیش به اینترنت متصل میشوند و از طریق کامپیوتر , گوشیهای هوشمند و دستگاههای خانگی هوشمند به اینترنت متصل میشوند . متوسط آمریکایی به بیش از ۱۰ دستگاه متصل در خانواده خود دسترسی دارد . 1 بازاریابی دیجیتال به شما این امکان را میدهد که در جایی که هستند ملاقات کنید .
مردم درباره کالاها و خدماتی که در تمام اوقات روز میخرند تصمیمگیری میکنند . با تبلیغات دیجیتال , شما میتوانید به مخاطبین خود در هنگام مرور آنلاین محصولات خود برسید . یا شاید وقتی که برنامه تلویزیونی پخش میکنند , به آنها برسید , از یک وب سایت مورد علاقه بازدید کنید یا از رسانههای اجتماعی استفاده کنید . حتی اگر آنها تصمیم بگیرند که در آن لحظه از شما خرید کنند , رسیدن به آنها در این زمینههای مختلف میتواند به آنها کمک کند تا برند خود را بعدا ً به یاد بیاورند , زمانی که آماده خرید هستند .
هیچ پاسخی به این پرسش وجود ندارد که چگونه تبلیغات دیجیتال چگونه کار میکنند ? با انواع مختلف فرمت های تبلیغ دیجیتال , شما میتوانید تبلیغاتی را پیدا کنید که برای ایجاد و انتشار , و نیز تبلیغات نیاز به ابزارهای پیچیدهتر دارند . همچنین انواع تبلیغاتی برای تمام سطوح بودجه , با مدلهای مختلف قیمتگذاری و روشهای هدفگذاری وجود دارد .
چگونه تبلیغات دیجیتال توسط نوع خاصی از تبلیغ تعیین میشود . با برخی تبلیغات , میتوانید فهرست آگهی را خریداری کنید - فضای تبلیغات روی یک وب سایت دادهشده , یا ناشر - مستقیما ً از ناشر . برای مثال , برندها و محصولات با پشتیبانی مالی , تبلیغاتی هستند که تنها در سایت آمازون ظاهر میشوند .
تبلیغات دیجیتال نیز میتوانند programmatically خریداری شوند . تبلیغات برنامهای عبارت است از خرید خودکار و فروش فهرست تبلیغات دیجیتال , از جمله نمایش تبلیغات و تبلیغات ویدیویی . از یک پلتفرم demand ( dsp ) میتوان استفاده کرد , که نرمافزار آن است که خرید و مدیریت فهرست تبلیغات دیجیتال را از ناشران متعدد خریداری میکند . پلتفرم supply یا پلتفرم sell ( ssp ) نرمافزاری است که توسط ناشران برای خودکار کردن فروش و مدیریت فهرست تبلیغاتی آنها استفاده میشود .
همانطور که در بالا ذکر شد , تبلیغات دیجیتال بسیار دقیقتر از انواع سنتی تبلیغات است . راههای مختلفی وجود دارد که براساس نوع تبلیغ , تبلیغات با مخاطب منطبق هستند . آگهیهای جستجو برای اصطلاحات جستجو خاص هدف قرار میگیرند . تبلیغات همچنین میتوانند براساس علایم خرید , از قبیل مشتریانی که محصولات مربوط به شما را خریداری کردهاند و یا به نوع محصولی که میفروشید را نشان دهند .
نتیجه این توانایی تطبیق قوی این است که مخاطبان میتوانند تبلیغات را ببینند که به احتمال زیاد برای آنها مناسب هستند . رسیدن به مخاطبان مرتبط , موفقیت تبلیغات دیجیتال شما را افزایش میدهد و شما را از صرف بودجه خود برای خدمت به مخاطب که به محصول یا سرویس شما علاقمند هستند , حفظ میکند .
تغییرات در جامعه طی چند سال گذشته در نحوه ارتباط ما مشخص شدهاست . با پیشرفت تکنولوژی در کارهای روزمره , ما بیشتر اوقات خود را با هم مرتبط میکنیم .
همچنین شرکتها نیاز به تغییر ارتباطات خود و دانستن آنچه که تبلیغات دیجیتال هستند , ضروری شدهاست .
برای مدتی طولانی , برقراری ارتباط بین شرکتها و مصرف کنندگان از طریق اعمال فیزیکی مانند تبلیغات در روزنامهها و مجلات انجام شد , اما این امر برای دسترسی به کانالهایی مانند رادیو و تلویزیون و گسترش بیشتر در دسترس برندها انجام شد .
اکنون زمان بازاریابی دیجیتال است که به روش اولیه برای ارتقای یک شرکت تبدیل شدهاست .
به هر حال , چگونه میتوانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که در حال حاضر , دادهها نشان میدهند که در کل of میلیارد کاربر فعال اینترنت در سراسر جهان وجود دارد ?
تنها در رسانههای اجتماعی ۳.۸ میلیارد نفر به هم متصل هستند . همه این موارد توسط شرکتها در نظر گرفته شدهاست و بنابراین , تبلیغات دیجیتال بسیار مهم شدهاست .
پس چطور در این زمینه کمی عمیقتر وارد این مفهوم میشوید تا موفقیت شرکت تان را بشناسید و بدانید چطور میتوانید منابع کسبوکار خود را بهتر سرمایهگذاری کنید?
تبلیغات دیجیتال نوعی بازاریابی است
تبلیغات دیجیتال نوعی بازاریابی است که توسط شرکتها برای ترویج برند , محصول یا خدمات از طریق کانالهای دیجیتال استفاده میشود .
این شامل اعمال در مرورگرهای وب , صفحات وب سایتهای ارتباط جمعی , وبلاگها , برنامهها , و یا هر نوع تماس از طریق اینترنت است .
با تبدیل دیجیتال , گزینههای بیشتری برای شرکتها برای ارتباط با بازار و البته مخاطبان آن بوجود میآیند .
از این طریق هر چیزی که با استفاده از سکوهای دیجیتال و منابع انجام میشود میتواند تبلیغات دیجیتال تلقی شود . هدف اصلی این است که دقیقا ً در جایی که عموم مردم هستند , حضور داشته باشند .
تبلیغات دیجیتال فرآیند مهاجرت و سازگاری شرکتها به حرکتی است که جامعه به عنوان یک کل دچار آن شدهاست .
به هر حال , اگر ۴ - ۱۸ میلیارد نفر از تلفنهای هوشمند خود برای اتصال به اینترنت استفاده میکنند , کسبوکار آنها نیز باید در این کانال وجود داشته باشد, و ارتباط آن و آگاهی از برند را تقویت کند.
مزایای تبلیغات دیجیتال را بشناسیم
اکنون که شما میدانید تبلیغات دیجیتال چیست , درک اینکه چه مزایایی دارد و البته , اینکه چگونه این مفهوم با مدل سنتی متفاوت است , ضروری است .
مهمترین چیز دقت است . با وجود منابع و ابزار بیشمار , درک , شناخت و کمک به افراد طرف مقابل بسیار سادهتر است .
به عبارت دیگر , شرکتها چیزهای بیشتری در مورد رفتار مصرف کنندگان میدانند , چیزی که آنها به دنبال آن هستند و آنچه که شما میتوانید به آنها ارائه کنید - برای مثال , محتوای مناسب و مرتبط .
همچنین میتوانید مشخص کنید که دقیقا ً کدام audience تاثیر خواهید داشت . برای مثال , در تبلیغات سنتی , شرکتها در زمان خاصی در تلویزیون , فضا را میخرند و به کسانی که نگاه میکنند نمایش داده میشود . اما شرکتها کنترل آن دسته از اطلاعات تبلیغشده را کنترل نمیکنند .
با توجه به شخصیت خریدار این شرکت , با استفاده از سکوهای تبلیغاتی رسانههای اجتماعی , اقدامات بازاریابی دیجیتال میتواند بخشبندی شوند و بر مخاطب خاص متمرکز شوند .
به هر حال , چرا یک شرکت بازرگانی الکترونیکی کالاهای ورزشی منابع خود را صرف تبلیغات به افرادی میکند که ورزش نمیکنند ?
برای مثال , زمانی که بخشبندی مبتنی بر منافع را بخشبندی میکنید , شرکتها میتوانند تلاشهای خود را با دقت , متمرکز بر آن دسته از کاربرانی که میتوانند مشتریان برند باشند , هدف قرار دهند .
مزیت دیگر که متمایز کردن تبلیغات دیجیتال از مدل سنتی است , امکان نظارت بلادرنگ بر اعمال آنها است .
در حالی که در رسانههای فیزیکی باید یک دوره مشخص را برای دانستن اینکه آیا این اقدام موثر است یا خیر , صبر کنید و شاخصهای ارزیابی آن چندان دقیق نیستند , تبلیغات دیجیتال این کنترل را تسهیل میکند .
به این ترتیب , شرکتها میتوانند نحوه کار استراتژیهای خود را پیگیری کنند .
چند نفر از بازدیدکنندگان از طریق یک استراتژی جستجو ( بهینهسازی موتور جستجو ) در یک دوره معین به وب سایت هدایت شدند ? این طور نقشه کشیده نشده ?
سپس میتوانید آن را سریعا ً تغییر دهید تا دقت و کارایی تلاشهای بازاریابی خود را افزایش دهید .
مهمترین مزیت تبلیغات دیجیتال , کنترل بهتر بر روی عملکرد تمام کمپین های و استراتژیهای ارتباطی است .
مدیریت تبلیغات
مدیریت تبلیغات
تبلیغات به زبان ساده بیان و فروش محصول است. مدیریت تبلیغات هر چند فرآیند پیچیده ای از به کارگیری رسانه های مختلف برای فروش یک محصول یا خدمات است . این فرآیند خیلی زود از تحقیقات بازاریابی شروع می شود و کمپین های رسانه ای را در بر می گیرد که به فروش محصول کمک می کند.
بدون وجود یک فرآیند مدیریت تبلیغات موثر، کمپین های رسانه ای آنچنان مثمر ثمر نیستند و کل فرآیند بازاریابی به سرعت پیش می رود. از این رو، شرکت هایی که معتقد به فرآیند مدیریت تبلیغات موثر هستند، همیشه از نظر فروش کالا و خدمات خود یک قدم جلوتر هستند.
همانطور که در بالا ذکر شد، مدیریت تبلیغات از مرحله تحقیقات بازار شروع می شود . در این مرحله، از داده های تولید شده توسط تحقیقات بازاریابی برای شناسایی انواع تبلیغات برای محصول خاص استفاده می شود. دورانی که فقط تبلیغات چاپی و تلویزیونی در دسترس تولیدکنندگان بود، گذشته است. این روزها به غیر از چاپ و تلویزیون، رادیو، موبایل و اینترنت نیز به عنوان رسانه تبلیغاتی در دسترس هستند. فرآیند مدیریت تبلیغات در واقع به تعیین طرح کلی کمپین رسانه ای و تصمیم گیری در مورد نوع تبلیغات قبل از عرضه محصول کمک می کند.
اگر می خواهید تبلیغات را موثر کنید، همیشه به یاد داشته باشید که آن را از زمان تحقیقات بازار درج کنید . تحقیقات بازار به شناسایی بخش ویژه ای از جمعیت که محصول یا خدمات باید از یک جمعیت بزرگ به آن هدف قرار گیرد کمک می کند. همچنین مشخص می کند که چرا بخش خاص محصول یا خدمات را انتخاب می کند. این اطلاعات به عنوان راهنمایی برای آماده سازی کمپین های تبلیغاتی عمل می کند.
هنگامی که بخشهای خاص شناسایی شدند و تعیین نوع تبلیغات مورد استفاده انجام شد، مدیریت تبلیغات بر ایجاد ویژگیهای خاص برای کمپین تبلیغاتی کلی تمرکز میکند. اگر کمپین رادیویی باشد، از کدام نوع تبلیغات استفاده می شود، اگر کمپین چاپی است، از چه نوشته ها و تبلیغاتی استفاده می شود و اگر یک کمپین تلویزیونی است، از چه نوع تبلیغاتی استفاده می شود.
همچنین ممکن است تبلیغات ترکیبی وجود داشته باشد که در آن رادیو ممکن است مکمل تبلیغات تلویزیونی و غیره باشد. مهم این است که از طریق مدیریت تبلیغات این تصویر منتقل شود که همه استراتژی ها مکمل یکدیگر هستند. به نظر عموم نباید توجه شود که تبلیغات رادیویی بر چیز دیگری تمرکز دارد در حالی که تلویزیون بر چیز دیگری تمرکز دارد. کل فرآیند در نهایت باید به نفع محصول یا خدمات باشد.
نقش افرادی که کمپین تبلیغاتی را طراحی می کنند در موفقیت آن بسیار مهم است. آنها توسط متخصصان باتجربه ای که آموزش را در زمینه خاص ارائه می دهند، آموزش دیده اند. طراحی کمپین تبلیغاتی کار کوچکی نیست و درک رفتار مصرف کننده از داده های جمع آوری شده از تحقیقات بازار جنبه بسیار مهمی از کمپین است.
برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی مناسب، خلاقیت و الهام زیادی لازم است. علاوه بر این، مهارتهای مدیریتی زمانی وارد عمل میشوند که کار باید با در نظر گرفتن تصویر بزرگ انجام شود. اگر کمپین تبلیغاتی در طول عمر یک محصول یا خدمات به خوبی دوام بیاورد، به مشتریان مناسب برسد و درآمد مورد نظر را ایجاد کند، برای شرکت مثمر ثمر خواهد بود .
طبقه بندی تبلیغات
طبقه بندی تبلیغات
تبلیغات عبارت است از ترویج محصولات و خدمات یک شرکت از طریق رسانه های مختلف برای افزایش فروش محصول و خدمات. با آگاه کردن مشتری از محصول و با تمرکز بر نیاز مشتری به خرید محصول کار می کند. در سطح جهانی، تبلیغات به بخش مهمی از دنیای شرکت ها تبدیل شده است. بنابراین، شرکت ها بخش عظیمی از درآمد خود را به بودجه تبلیغات اختصاص می دهند. تبلیغات همچنین به ساختن برندی از محصول کمک میکند که تا حد زیادی فروش مؤثری داشته باشد.
چندین شاخه یا انواع تبلیغات وجود دارد که شرکت ها می توانند از آنها استفاده کنند . اجازه دهید در مورد آنها به تفصیل بحث کنیم.

طبقه بندی تبلیغات
- تبلیغات چاپی - رسانه های چاپی از دیرباز برای تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته اند. روزنامه ها و مجلات روش های کاملاً محبوبی برای تبلیغات برای شرکت های مختلف در سراسر جهان هستند. با استفاده از رسانه های چاپی، شرکت ها همچنین می توانند محصولات خود را از طریق بروشورها و بروشورها تبلیغ کنند. روزنامه و مجلات فضای تبلیغاتی را می فروشند و هزینه آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. مقدار فضا، صفحه نشریه و نوع مقاله، هزینه تبلیغات را تعیین می کند. بنابراین یک تبلیغ در صفحه اول گرانتر از صفحات داخلی خواهد بود. به طور مشابه، یک تبلیغ در مکمل کاغذ براق گرانتر از یک کاغذ با کیفیت متوسط است.
- تبلیغات پخش - این نوع تبلیغات در سراسر جهان بسیار محبوب است. این شامل تبلیغات تلویزیونی، رادیویی یا اینترنتی است. تبلیغات در تلویزیون مخاطبان زیادی دارد و بسیار پرطرفدار است. هزینه تبلیغات بستگی به مدت زمان تبلیغ و زمان نمایش آن دارد. به عنوان مثال، تبلیغات زمان پرهزینه تر از تبلیغات معمولی خواهد بود. تبلیغات رادیویی بعد از ظهور تلویزیون و اینترنت نیست، اما هنوز مخاطبان خاصی برای تبلیغات رادیویی وجود دارد. جینگل های رادیویی در بین اقشار جامعه بسیار محبوب هستند و به فروش محصولات کمک می کنند.
- تبلیغات در فضای باز - تبلیغات در فضای باز از ابزارهای مختلفی برای جلب توجه مشتری استفاده می کند. بیلبوردها، کیوسک ها و رویدادها و نمایشگاه ها روشی موثر برای انتقال پیام شرکت هستند. بیلبوردها در سطح شهر وجود دارند اما محتوا باید به گونه ای باشد که توجه مشتری را به خود جلب کند. کیوسک ها یک خروجی آسان از محصولات هستند و به عنوان رسانه اطلاعات برای مردم نیز عمل می کنند. برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاهها و نمایشگاههای تجاری برای تبلیغ محصول یا خدمات نیز به نوعی تبلیغ محصول میشود. بنابراین تبلیغات در فضای باز یک ابزار تبلیغاتی موثر است.
- تبلیغات پنهان - این یک روش منحصر به فرد برای تبلیغات است که در آن محصول یا پیام به طور ماهرانه در یک فیلم یا سریال تلویزیونی گنجانده می شود. هیچ تبلیغ واقعی وجود ندارد، فقط نام محصول در فیلم ذکر شده است. برای مثال، تام کروز در فیلم Minority Report از گوشی نوکیا استفاده کرد.
- تبلیغات خدمات عمومی - همانطور که از عنوان خود مشخص است، چنین تبلیغاتی برای اهداف عمومی است. انبوهی از موضوعات مهم مانند ایدز، یکپارچگی سیاسی، صرفه جویی در انرژی، بی سوادی، فقر و غیره وجود دارد که همه آنها نیاز به آگاهی بیشتر از نظر عموم مردم دارند. این نوع تبلیغات در زمان های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است و ابزاری موثر برای انتقال پیام است.