• سئو ارزان

سئو تضمینی و عالی و با کیفیت با قیمت ارزان

سئو تضمینی . سئو ارزان چه تعریفی دارند در این پست از سایت حام ارژنگ مجری سئو ارزان به این دو مقوله خواهیم پرداخت.

انتخاب نمایندگی بهینه سازی موتور جستجو (سئو) ممکن است دشوار باشد. گزینه های زیادی وجود دارد و همه آنها دلایل مختلفی را ارائه می دهند که شما باید آنها را انتخاب کنید.

برخی از شرکتهای جستجوگرها که با آنها روبرو می شوید ممکن است تضمین های سئو را ارائه دهند. مثلاً ممکن است تعداد مشخصی از رتبه بندی در صفحه اول یا برگشت پول شما را به شما قول دهند.

در ابتدا ممکن است تضمین سئو دلیل خوبی برای انتخاب شرکت سئو به نظر برسد. در حقیقت ، تضمین نشانه ای است که شما باید در جاهای دیگر به دنبال خدمات سئو باشید .

به خواندن ادامه دهید تا بدانید که چرا باید از خدمات تضمین شده سئو خودداری کنید و در عوض به دنبال چه چیزهایی باشید.

خدمات سئو تضمین شده چیست؟ 

معمولا اولین صفحه رتبه بندی برای تعداد معینی از - خدمات جستجوگرها تضمین خدمات جستجوگرها که وعده داده یک نتیجه خاص هستند کلمات کلیدی .

شرکتی که تضمین سئو ارائه دهد ، در صورت عدم دستیابی به نتایج هدفمند ، به شما قول بازگشت پول ، کار با سئو رایگان برای مدت زمان معینی یا پیشنهاد دیگری را می دهد. 

علاوه بر رتبه بندی در صفحه اول برای تعداد معینی از کلمات کلیدی ، تضمین های SEO نیز اغلب یک بازه زمانی مشخص را تعریف می کنند که در آن آژانس جستجوگرها به نتایج می رسد. 

وقتی در این مقاله به خدمات تضمین شده سئو یا تضمین های سئو مراجعه می کنیم ، در مورد قول هایی که فقط از تاکتیک های اخلاقی سئو استفاده می کنید ، نتایج را به طور مرتب گزارش می دهید یا سایر تضمین های مشابه صحبت نمی کنیم. ما به تضمین نتایج خاص ، مانند موقعیت های خاص در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) اشاره می کنیم.

چرا باید از شرکت هایی که تضمین SEO ارائه می دهند خودداری کنید؟ 

ضمانت سئو ممکن است چیز خوبی به نظر برسد و همکاری برای شرکت ها با آژانس های سئو ارائه دهنده تضمین ها کاملاً وسوسه انگیز است.

با این حال ، انتخاب یک شرکت جستجوگرها که خدمات SEO تضمینی را ارائه می دهد ، خطرات قابل توجهی دارد و اغلب منجر به نتایج ناخوشایند یا حتی آسیب قابل توجه به رتبه بندی و تجارت شما می شود. در این بخش ، ما در مورد چرایی بحث خواهیم کرد.

موتورهای جستجو درباره تضمین های SEO هشدار می دهند

یکی از دلایل قانع کننده تر برای جلوگیری از تضمین های SEO این است که موتورهای جستجو مانند Google صریحاً به شرکت ها هشدار می دهند که با SEO هایی که به آنها ارائه می دهند کار نکنند.

در مستندات مبتدی Google برای جستجوگرها در Google Search Central ، Google می گوید:

"سئو احتمالی شما باید بتواند ارزیابی های واقع بینانه ای از بهبود و برآورد کار انجام شده را به شما ارائه دهد. اگر آنها به شما تضمین می دهند که تغییرات آنها در نتیجه جستجو رتبه اول را به شما می دهد ، شخص دیگری را پیدا کنید. " 

Google همچنین خاطرنشان می کند که "هیچ کس نمی تواند رتبه # 1 در Google را تضمین کند" و به شرکت ها هشدار می دهد "مراقب SEO هایی باشید که ادعا می کنند رتبه بندی را تضمین می کنند."

نمی توانید درمورد چیزی که نمی توانید کنترل کنید تضمین کنید 

آژانس های سئو نمی توانند به طور مستقیم رتبه بندی موتور جستجو را کنترل کنند. ایجاد تضمین در مورد چیزی که نمی توانید کنترل کنید س questionsالات اخلاقی را به وجود می آورد و اغلب منجر به نتایج نادرست می شود. 

عوامل مختلفی در رتبه بندی موتور جستجو وارد می شوند. Google نکاتی را در مورد آنچه الگوریتم های رتبه بندی خود به دنبال آن هستند ارائه می دهد و سئوکاران با تجربیات و تحقیقات ، بینش های ارزشمندی را کشف کرده اند. با این حال ، هیچ کس خارج از گوگل دقیقاً نمی داند چه چیزی در الگوریتم های رتبه بندی گوگل رخ می دهد.

الگوریتم ها نیز به طور مداوم تغییر می کنند ، بنابراین حتی کارمندان Google نیز نمی دانند که سایت ها در آینده چگونه رتبه بندی می شوند.

بسیاری از فاکتورهای دیگر خارج از کنترل آژانس های جستجوگرها نیز بر رتبه بندی تأثیر می گذارند ، مانند فعالیت سئو در وب سایت های دیگر که کلمات کلیدی شما را هدف قرار می دهد و شهرت کلی شرکت شما. به عنوان مثال اگر شهرت یک شرکت به دلیل نقص در محصول آن ضربه بخورد ، رتبه بندی آن نیز ممکن است آسیب ببیند. 

این بدان معنا نیست که آژانس های سئو نمی توانند بر رتبه بندی تأثیر بگذارند. برخی از متخصصان سئو در تعیین موارد لازم برای رتبه بندی و ایجاد تغییرات لازم از دیگران بهتر هستند. با این حال ، حتی بهترین سئوکاران نیز نمی توانند SERP را به دلخواه دستکاری کنند ، خصوصاً در بازه زمانی کوتاه که بسیاری از تضمین های سئو وعده داده اند.

خدمات تضمینی سئو ممکن است شامل تاکتیک های کلاه سیاه باشد 

از لحاظ تاریخی ، بسیاری از شرکت هایی که رتبه بندی موتور جستجو را به صورت تضمینی ارائه می دهند ، از تاکتیک هایی استفاده می کنند که توسط Google مجاز نیست. این تکنیک ها تاکتیک های کلاه سیاه نامیده می شوند و هدف آنها فریب الگوریتم های گوگل به جای رتبه بندی قانونی است.

نمونه هایی از روشهای کلاه سیاه شامل خرید پیوندها و پنهان کردن کلمات کلیدی در محتوای شما با استفاده از متن نامرئی است.

در گذشته ، این تاکتیک ها حداقل حداقل در کوتاه مدت معمولاً م workedثر بودند. شما می توانید با "فریب" الگوریتم های گوگل به سرعت به رتبه های بالا دست پیدا کنید.

امروزه الگوریتم ها بسیار هوشمندتر هستند. اگر سعی کنید از این تاکتیک ها استفاده کنید ، احتمالاً گرفتار خواهید شد ، در نتیجه مجازاتی از طرف Google به شما وارد می شود که می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند یا به هیچ وجه از نمایش در نتایج جستجو جلوگیری کند. 

اگر شرکتی خدمات SEO تضمینی را ارائه دهد ، به خصوص اگر قول نتایج سریع را بدهند ، ممکن است از روش های کلاه سیاه استفاده کنند. سئو یک استراتژی بلند مدت است و شما به طور معمول نمی توانید بلافاصله تغییرات عمده ای در رتبه بندی کسب کنید. شرکت هایی که تضمین سئو ارائه می دهند انگیزه زیادی برای استفاده از روش های کلاه سیاه برای تحقق وعده های خود دارند.

حتی اگر یک شرکت SEO کلاه سیاه موفق به کسب سریع رتبه های شما شود ، وقتی گوگل متوجه شود که این شرکت چگونه به آن رتبه بندی رسیده است ، به همان سرعت آنها را از دست خواهید داد.

تضمین رتبه بندی موتور جستجو ممکن است سود کمی داشته باشد

برخی از شرکت هایی که رتبه بندی موتور جستجو را به صورت تضمینی ارائه می دهند ، در توافق نامه های خود شرایط دشواری را در نظر گرفته اند که به آنها امکان می دهد ضمانت های خود را ارائه دهند ، حتی اگر خدمات جستجوگرها در واقع به شما در رسیدن به اهداف تجاری شما کمک نمی کنند.

به عنوان مثال ، بسیاری از شرکت های سئو که تضمین سئو ارائه می دهند اصرار دارند خود کلمات کلیدی را انتخاب کنند. این شرط به آنها اجازه می دهد کلمات کلیدی را انتخاب کنید که برای آنها درجه بندی آسان باشد با این حال، این کلمات کلیدی ممکن است واقعا به نفع کسب و کار شما چرا که آنها را نمی ترافیک واجد شرایط به سایت شما.

رتبه بندی به تنهایی برای دریافت سود محسوس از سئو کافی نیست. شما باید کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید و بازدیدکنندگان وب سایت خود را جذب کنید که متناسب با مخاطب مورد نظر شما باشد و احتمال تبدیل شدن داشته باشد. 

آژانس های سایه سئو همچنین ممکن است از تکنیک هایی استفاده کنند که به آنها امکان می دهد حتی در صورت عدم ارائه ضمانت خود ، از ضرر خود جلوگیری کنند

به عنوان مثال ، ممکن است بگویند اگر ضمانت خود را انجام ندهند ، رایگان کار خواهند کرد. به این ترتیب ، اگر آنها به نتایج مورد انتظار نرسند ، هنوز هم می توانند سرمایه گذاری اولیه شما را حفظ کنند. از آنجایی که آنها به صورت رایگان در حال کار هستند و بعید است شما را به عنوان مشتری حفظ کنند ، ممکن است کمترین تلاش یا کوششی را برای SEO شما انجام دهند.

استراتژیهای یکسان و متناسب با سئو کار نمی کنند

سئو یک استراتژی متناسب با همه نیست. تاکتیک های مورد نیاز و دشوار بودن رتبه بندی به رقابت صنعت ، موقعیت مکانی و محبوبیت کلمات کلیدی هدف شما بستگی دارد. 

اگر شرکتی تضمین SEO یکسانی را به همه مشتریان خود ارائه دهد ، توجه به نیازهای خاص هر کسب و کار را در نظر نگرفته است و احتمالاً از یک استراتژی برش کوکی استفاده می کند. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، شما به یک استراتژی اختصاصی SEO نیاز دارید که با نیازها و اهداف کسب و کار شما مطابقت داشته باشد.

چرا شرکت های معتبر سئو وعده رتبه بندی تضمینی موتور جستجو را نمی دهند

صنعت بازاریابی
نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.

امشب ، من ایمیلی با یک سوال آشنا دریافت کردم و پرسیدم چرا شرکت های برتر ارائه دهنده خدمات مشاوره و توسعه SEO به ندرت تضمین می کنند (و عملا هرگز از آن به عنوان یک روش بازاریابی استفاده نمی کنند). از آنجایی که موضوع تا دیروقت در حال ظهور است ، و از آنجایی که ما تازه از لک تابستان خارج شده ایم ، فکر کردم زمان مناسب تری برای رفع نگرانی های مداوم است. در اینجا پنج دلیل اساسی وجود دارد که SEOmoz را مجبور می کند و همچنین بسیاری از شرکت هایی که ما با آنها کار می کنیم / توصیه می  کنند از هر "تضمین" رتبه بندی موتور جستجو دور باشند.

دلیل شماره 1: سئو و ضمانت ها سابقه ای نفرت انگیز دارند

از سال 1996 تا امروز ، کلاهبرداران سئو از "رتبه بندی ترافیکی و ترافیک" به عنوان یک عبارت لغزنده برای جلب خریداران ساده لوح با وعده های بسیار خوب و واقعی استفاده کرده اند. این انجمن کل صنعت را لکه دار کرده و حتی مشاغلی را که ممکن است به استفاده از برچسب "ضمانت" فکر کنند ، دفع کرده است. فقط به برخی از پیام های سوال برانگیز که توسط شرکت های به اصطلاح SEO استفاده می کنند ، نگاهی بیندازید:

منبع ) نرم افزار بهینه سازی موتور جستجوگر ما با جدیدترین محبوبیت پیوند و ابزارهای بهینه سازی وب سایت برای کمک به شما در دستیابی به رتبه تضمینی ارائه می شود. در اینجا بهترین نرم افزار بهینه سازی موتور جستجو در اینترنت ارائه می شود:

  • محبوبیت پیوند و ابزار تبادل لینک
  • نرم افزار ارسال وب سایت

نرم افزار خودکار برای تبادل لینک و ارسال وب سایت؟ اگر ده دقیقه دقت لازم در مورد نحوه استفاده از سئو را انجام داده باشید ، به خوبی می دانید که این ادعاها عمیقاً در نوع تاکتیک هایی است که در نیم دهه گذشته م beenثر نبوده اند.

منبع ) 399 دلار سالانه - لیست سریع تضمینی در DMOZ ، Netscape ، Google ، MSN ، AltaVista ، LYCOS ، FAST ، ASK / Temoa و 100+ موتور و پورتال دیگر! ترافیک خود را ردیابی کنید و موقعیت بالاتری را تضمین کنید!

نه تنها لیست و ترافیک تضمین شده است ، بلکه سریع نیز تضمین می شود. من به یاد گفته های بدنام هومر سیمپسون پس از وارد کردن مجدد یک مداد رنگی به مغز او افتادم: "ضمانت تمدید شده؟ چگونه می توانم ضرر کنم؟"

منبع )

  • ما تضمین می کنیم هر ماه شما را در نتایج صفحه اول نگه داریم ، یا اینکه برای آن ماه هزینه نمی کنید.
  • ما تضمین می کنیم وب سایت شما را برای حداکثر 100 عبارت مختلف کلمه کلیدی بهینه کنیم.
  • ما تضمین می کنیم گزارش های ماهانه ای ارائه دهید که تمام موقعیت های صفحه 1 شما را مستند می کند.

بسیاری از شرکت های سئو که هنوز رتبه بندی را تضمین می کنند ، هوشمندانه تضمین تعداد مشخصی از کلمات کلیدی را که خود آنها انتخاب می کنند ، انتخاب کرده اند. با این روش ، آنها می توانند اصطلاحات غیر رقابتی را انتخاب کنند و موفقیت نسبتاً بالایی داشته باشند. اینکه آیا آن رتبه بندی کلمات کلیدی ترافیک جدی ایجاد می کند یا خیر ، مسئله دیگری است.

نکته نیازی به تبادل نظر ندارد. همانطور که سهام همگانی آخر هفته "رایگان" خود را دارد و اتومبیل های دست دوم فروشندگان فشار زیادی دارند ، SEO ادعاهای بازاریابی موذی و کلیشه ای خاص خود را دارد که ارائه دهندگان قانونی مانند طاعون از آن اجتناب می کنند.

دلیل شماره 2: موتورهای جستجو صریحاً علیه آن هشدار می دهند

من اغلب به رهنمودهای Google در مورد بازاریابی جستجو مراجعه نمی کنم ، اما از آنجا که این صفحه برای انواع سeriesالات مربوط به جستجوگرها و ضمانت ها از رتبه خوبی برخوردار است ، اگر مشتری در مورد پیشنهادهای شما تحقیق کند ، تقریباً اجتناب ناپذیر است. این خط به طور خاص تنها است:

هیچ کس نمی تواند رتبه # 1 در Google را تضمین کند.

حتی اگر این زمینه برای قرار دادن آن در زمینه ای متفاوت باشد ("مراقب SEO هایی باشید که ادعا می کنند رتبه بندی را تضمین می کنند ، ادعا می کنند" رابطه خاصی "با Google دارند یا ...") ، پیام به وضوح ارائه می شود. اگر مشتریان بالقوه شما در وب سایت Google خوانده اند که تضمین ها ساختگی است ، به دلیل استفاده از آنچه بازار ارائه می دهد ، احتمالاً این تعصب را با خود خواهند داشت.

دلیل شماره 3: رتبه بندی ذاتاً ناپایدار است

اگر من یک جستجو برای "شرکت SEO" در اینجا در سیاتل انجام دهم ، سپس 3 ساعت از جنوب تا پورتلند (یا 3 ساعت از شمال تا ونکوور) رانندگی کنم و همان پرس و جو را انجام دهم ، به نظر می رسد که در نهایت ترتیب نتایج بسیار متفاوت است. اگر بخواهم به حساب Google خود وارد شوم و نتایج شخصی را بدست آورم یا مرکز داده دیگری را در طول سerال خود وارد کنم ، همین مورد صدق می کند. بسیاری از جستجوگران حتی تجربه عجیب "تازه کردن" در یک جستجو و یافتن نتایج یا تغییر مجدد نتایج را داشته اند.

با توجه به ماهیت ناسازگار نوسانات رتبه بندی و این واقعیت که رتبه بندی در یک موقعیت خاص بر روی یک ماشین معین در یک برهه از زمان بسیار کمی در مورد آینده یا حتی حال حاضر بیان می کند ، جای تعجب نیست که شرکت های باهوش SEO از ضمانت دور باشند.

دلیل شماره 4: رتبه بندی معیار ضعیفی برای عملکرد کلی است

رتبه بندی با ترافیک برابر نیست. یک کمپین عالی جستجوگرها باید با افزایش بازدید در موتورهای جستجو و (اگر قرارداد شامل بهینه سازی سایت برای تبدیل ها نیز باشد) اندازه گیری شود که آن ترافیک اقدامات مورد نظر را در سایت شما انجام می دهد. دستیابی به رتبه بندی (تقریبا) همیشه وسیله ای برای رسیدن به هدف است و نه خود هدف (یکی از موارد استثنا being ، فعالیت های مدیریت شهرت است).

اگر مشتریان شما به دنبال رتبه بندی برای فرزندان بعدی یا تقویت منافع خود هستند ، ممکن است بهترین انتخاب مشتریان نباشند. آن دسته از مشتریانی که از یک مدل تجاری جامع و محتوای عالی و یا خدمات عالی برای تهیه نسخه پشتیبان استفاده می کنند ، بازدیدکنندگان علاقه مند و واجد شرایطی را که از موتورهای جستجو می آیند می خواهند زیرا آنها ابراز تمایل کرده اند که وب سایت می تواند آنها را برآورده کند. بله - موقعیت شماره 1 به طور کلی بیشتر از سایر املاک و مستغلات در نتایج جستجو به شما مراجعه می کند ، اما بسیاری از کمپین هایی که دیده ایم و حتی برخی از آنها را که کار کرده ایم ، به دلیل وسواس در رتبه بندی ناب خرابکاری کرده اند.

معیار اندازه گیری همیشه باید ترافیک باشد - افزایش ترافیک جستجو به معنای این است که SEO کار خود را انجام می دهد. اولویت قرار دادن رتبه بندی چند عبارت برتر در بالا و فراتر از کل بازدید به معنای بی نظمی اهداف است. فراموش نکنید که 70٪ از حجم جستجو در انتهای منحنی تقاضا قرار دارد - و معمولاً مقدار زیادی میوه آویز کم در آن یافت می شود.

دلیل شماره 5: ایجاد تضمین درباره موضوعی که نمی توانید کنترل کنید دارای مشکلات اخلاقی ذاتی است

سیاستمداران دائماً در دام قول هایی می افتند که احتمالاً نمی توانند وفا کنند. خوشبختانه ، از آنجایی که آنها مردم را از طلوع دولت ناامید کرده اند ، ما نوار را نسبتاً پایین قرار داده ایم. این در دنیای تجارت درست نیست. اگر FedEx قول تحویل بسته ای را تا فردا بدهد ، این تضمینی است که می توانند بدهند زیرا ابزار تحویل را کنترل می کنند. در کنار صفحه ، اگر یک سازنده دوربین قول دهد که تمام تصاویر شما زیبا به نظر می رسند ، این غیرمسئولانه است - اگر تصمیم بگیرید لنز خود را به سمت گری بوزی بکشید چه؟

همین اصل در مورد سئو نیز صدق می کند.

آنچه شرکت های بهینه سازی موتور جستجو می توانند و باید تضمین کنند این است که آنها بهترین مشاوره ممکن را برای کمک به سایت شما برای به دست آوردن بازدید بیشتر ارائه می دهند. آنها حتی ممکن است پس از بررسی سایت شما ، تضمین کنند که می توانند میزان بازدید شما را حداقل 10 ، 20 ، 30٪ یا بیشتر رشد دهند (ما این کار را در گذشته انجام داده ایم ، حداقل به صورت شفاهی ، وقتی سایت هایی را دیده ایم که دارای پتانسیل باورنکردنی و اقدامات بسیار ضعیف SEO اما ، SEO ها نمی توانند نتایج جستجو را به روشی که FedEx می تواند بسته های حمل و نقل را کنترل کند یا Coca Cola می تواند طعم نوشیدنی آنها را تضمین کند ، کنترل کنند. موتورهای جستجو به تنهایی مسئول و محرمانه روش های رتبه بندی هستند.

به نظر شخصی من ، مواقعی وجود دارد که مایلم مبلغ زیادی را با این قمار بازی کنم که می توانیم برای کلمه کلیدی مشخصی به رتبه خاصی دست پیدا کنیم. با این حال ، این همان ضمانت نیست. ضمانت یک قول است - یک قرارداد اساسی که لزوماً فرضیه اطمینان را توسط تحویل دهنده به گیرنده ایجاد می کند. هر زمان که شما با این منطق تقلب می کنید و وعده ای خارج از حوزه کنترل مستقیم خود می دهید ، در یک زمینه اخلاقی و تجاری متزلزل قدم می گذارید.

 


 تجربه یک کارشناس در باره سئو تضمینی

چرا بهترین شرکت های سئو نتایج تضمینی را ارائه نمی دهند

جاش استیمل
 
این مقاله بیش از 6 سال قدمت دارد.
 

استخدام یک شرکت سئو می تواند استرس زا باشد. با قیمت های مختلف از چند صد تا ده هزار دلار در ماه ، بسته به نیازهای خاص شما ، دشوار است که یک شرکت SEO به شما بگوید چند ماه طول می کشد تا انتظار داشته باشید نتایج را ببینید. چگونه می فهمید که آنها کار واقعی انجام می دهند یا شما را از بین می برند؟ اگر قبلاً یک شرکت SEO استخدام کرده اید و تجربه بدی نیز دارید ، هنگام انجام مراحل استخدام مجدد ، اضطراب بر اضطراب شما افزوده می شود. در این شرایط کاملاً قابل درک است که شما به فکر ضمانت جذب شوید. سایر مشاغل خدماتی ، از مکانیک اتومبیل گرفته تا شرکت های حمل و نقل ، تضمین هایی را ارائه می دهند ، پس چرا شرکت های سئو کار نمی کنند؟

به عنوان مالک یک شرکت سئو ، وسوسه شده ام که خودم ضمانت نامه ارائه دهم. آیا مشتریان من مستحق ضمانت نیستند؟ و آیا برای بازاریابی عالی نخواهد بود؟ این به آن دسته از مشتریانی که درمورد ریسک مرتبط با سئو سایت مردد هستند کمک می کند تا تصمیم بگیرند از ما استفاده کنند نه رقبایی که تضمینی ارائه نکرده است ، درست است؟ اما چندین سال پیش وقتی شروع به تحقیق درباره تضمین های جستجوگرها کردم ، دلایلی پیدا کردم که در ارائه یکی از آنها تردید دارم. اولین دلیل را می توان در فیلتر هرزنامه من یافت ، و احتمالاً در فیلتر شما نیز وجود دارد. در اینجا نمایی از آنچه در مقاله من می بینم وجود دارد:

seo-garant-spam

صبر کنید ، سوفیا لورن سئو کار می کند و برای من ایمیل ارسال کرده است؟ من باید این را بررسی کنم ... اما به طور جدی ، آیا می خواهم شرکت خود را با شرکت هایی که این اسپم ها را ارسال می کنند مرتبط کنم؟ این به خودی خود دلیل کافی بود تا بتوانیم در مورد ارائه تضمین دوبار فکر کنیم.

 

چرا نمی توان به این ضمانت ها اعتماد کرد

من همچنین این پست را در مورد تضمین های SEO توسط موسس Moz ،  Rand Fishkin مطالعه کردم . در مورد اینکه چرا نباید به تضمین های مربوط به SEO اعتماد کرد ، فیسکین پنج دلیل ارائه می دهد:

1. "جستجوگرها و تضمین ها دارای سابقه ای نفرت انگیز هستند" - کلاهبرداری تضمین هایی را ارائه می دهد ، که به خودی خود بدان معنی است که شما باید در مورد هر شرکت ارائه دهنده ضمانت مراقب باشید.

2. "موتورهای جستجو صریحاً علیه آن هشدار می دهند" - در بیانیه رسمی Google آمده است:

تبلیغ شده

 

هیچ کس نمی تواند رتبه # 1 در Google را تضمین کند.

مراقب SEO هایی باشید که ادعا می کنند رتبه بندی را تضمین می کنند ، ادعا می کنند "رابطه خاصی" با Google دارد یا "ارسال اولویت" به Google را تبلیغ می کنند. هیچ اولویتی برای Google وجود ندارد. در حقیقت ، تنها راه ارسال مستقیم سایت به Google از طریق صفحه Add URL ما یا با ارسال نقشه سایت است و می توانید این کار را خودتان بدون هیچ هزینه ای انجام دهید.

3. "رتبه بندی ذاتاً ناپایدار است" -  رتبه بندی برای جستجوی کلمه کلیدی خاص می تواند از لحظه ای به لحظه دیگر و از یک رایانه به رایانه دیگر متفاوت باشد ، که تضمین آنها را به یک پیشنهاد مشکل تبدیل می کند.

4- "رتبه بندی برای عملکرد کلی معیار ضعیفی است" -  برای اطلاعات بیشتر در این باره به SEO مراجعه کنید : تمرکز بر روی تنها معیار مهم .

5. "ایجاد تضمین در مورد چیزی که نمی توانید کنترل کنید ، دارای مشکلات اخلاقی ذاتی است" - مکانیک خودرو با قطعات قابل پیش بینی و تولید انبوه کار می کند. شرکت های حمل و نقل ، مانند FedEx و DHL ، تدارکات را به یک ماشین روغن کاری شده تبدیل کرده اند. اما موتورهای جستجو رتبه بندی را کنترل می کنند (نه شرکت های سئو) و بنابراین سئو ذاتاً یک سرویس علمی کمتر قابل پیش بینی و علمی است. تضمین نتایج این است که از همان ابتدا تا حدودی انکار کنید.

من از فیشکین پیگیری کردم تا از او س askال کنم آیا چیزی در مورد قطعه خود تغییر می دهد یا خیر ، وی پاسخ داد: "من هنوز هم تقریباً دقیقاً آن مقاله را می نوشتم ، اگرچه یادداشت می کنم که موز از سال 2009 در کار مشاوره نبوده است. با این اوصاف ، مشاوران معتبری که می شناسم هنوز از ضمانت اجتناب می کنند. " به طور هم زمان ، فیشکین به تازگی یک ویدیوی مرتبط با عنوان چگونه از انتظارات غیرواقعی که سئوکاران معمولاً ایجاد می کنند اجتناب کنیم را منتشر کرد که ارزش دیدن دارد.

آنچه کارشناسان درباره تضمین سئو می گویند

برای اینکه یک بار و برای همیشه این سوال از تضمین های سئو حل شود ، من با چندین شرکت برتر در زمینه سئو در آنجا تماس گرفتم و پاسخ آنها را در مورد این س ofال از تضمین های سئو دریافت کردم ، و اینکه چرا آنها آنها را ارائه نمی دهند.

"تضمین های رتبه جستجو مالاریکی است. اضطراب های ناشناخته بسیار واقعی است. ”” آنجی شاتمولر ، مدیر بهینه سازی در سه بازاریابی عمیق ، می گوید . "یک آژانس سئو خوب با اعتماد به نفس مشتری ، آموزش ، انتظارات روشن و همسویی اهداف تجاری را افزایش می دهد. یک آژانس عالی جستجوگرها با پشتیبانی داده ها / شواهد ، مدارک تخصصی ، اثبات اجتماعی و مطالعات موردی از آن پشتیبانی می کند. در انتها ، قول ندهید آژانس ، سابقه کار یا محتوای شما نتواند پول نقد کند. "

الکس هوگ ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Portage ، می گوید: "ارائه تضمین با ایده بازاریابی درونی مخالف است. اگر مجبور باشید در مورد ضمانت سوال کنید ، احتمالاً آماده نیستید که مشتری باشید زیرا از نظر مالی به اندازه کافی برای انجام سرمایه گذاری ثبات ندارید. " وی این هشدار را به سایر شرکت های جستجوگر سئو اضافه می کند ، "مشتریانی که درخواست ضمانت می کنند به احتمال زیاد در سطل 20٪ مشتری قرار می گیرد که 80٪ مشکلات را ایجاد می کند. با افرادی کار کنید که از قبل شما را دوست دارند و آماده رفتن هستند. "

جفری آیزنبرگ ، مدیر عامل Buyer Legends ، هشدار مشابهی را برای سایر شرکت های جستجوگر SEO در نظر گرفته است. "مشتریان بالقوه که به دنبال تضمین هستند ، دو پرچم اصلی قرمز برافراشته می کنند: الف. اعتبار خود ب. ماهیت رابطه شما با آنها. " او ادامه می دهد:

در همان ابتدا من توضیح می دادم که چرا ما تضمین نمی دهیم و سپس دور شدم. تا روزی که اعتماد به نفس پیدا کردم و از آنها س askال کردم که آیا مایل به ارائه تضمین های متقابل به ما هستند. من از آنها دو ضمانت می خواهم. ابتدا از آنها می پرسم که آیا تضمین می کنند دقیقاً همان کاری را که ما توصیه می کنیم انجام دهیم یا مجازات های مالی از پیش تعیین شده را به خطر می اندازیم. دوم ، از آنها می پرسم که آیا تضمین می کنند که مشتریانشان از محصول یا خدماتشان آنقدر خوشحال خواهند شد که مشتریان تمایل دارند آنها را توصیه کنند. این منصفانه تر است ، زیرا اکنون می توان عملکرد آنها را به همان روشی که ما ارزیابی کرده ایم ، تعیین کرد. این استراتژی میزان گفتگو را به میزان قابل توجهی تغییر می دهد. نکته اصلی این است که آنها درک کنند که ما برابر هستیم و نه دعا کننده ای که برای کار گدایی می کنیم.ما دو دهه برای ایجاد اعتبار خود سرمایه گذاری کرده ایم و ممکن است فکر کنید توانایی انجام این کار را ندارید. اشتباه می کنید ، ما هرگز تضمینی ایجاد نکرده ایم و این استراتژی را از همان روزهای ابتدایی که کسی ما را نمی شناسد یا بهینه سازی نرخ بازاریابی / نرخ تبدیل چیست ، در نظر گرفته ایم.

سئو به تلاش مشتری و شرکت SEO احتیاج دارد ، و ضمانت یک طرفه را غیرعاقلانه می کند ، این نکته توسط ایان لوری ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Portent ، Inc نیز گفته شده است: "ما افراد را کنترل نمی کنیم" لوری می گوید. "سئو به کار زیادی در سایت مشتری نیاز دارد. اگر آنها نتوانند یا تغییراتی را که ما توصیه می کنیم اعمال نکنند ، یا اگر مورد دیگری در آن سایت اشتباه شود ، ممکن است سئو غیرممکن شود. سئو همچنین نیاز به کار در اختیار دارد. اگر مارک مشتری ضربه عمده ای بزند ، SEO وی آسیب خواهد دید. " لوری همچنین خاطرنشان می کند که مشتریان در بعضی مواقع در برابر شرکت های SEO که استخدام می کنند کار می کنند. لوری اظهار داشت: "شرایط خدمات Google برخی از فعالیت ها را منع می کند." "اگر مشتری مشتری دیگری را در آن فعالیت ها شرکت کند ، با یا بدون اطلاع وی ، Google ممکن است او را مجازات کند."

لوری این نکته را تکرار می کند که سئوکاران موتورهای جستجو را کنترل نمی کنند. وی می گوید: "ما الگوریتم ها را كنترل نمی كنیم ،" گوگل هر ساله صدها ، اگر نه هزاران تغییر در الگوریتم آنها ایجاد می كند. به عنوان سئوکاران ، می توانیم تضمین کنیم که یک سایت را با بهترین روش های قابل مشاهده ، قابلیت کشف ، اقتدار و جذابیت مخاطبان مطابقت می دهیم. اما ما چیزهای کوچکی را که Google تغییر می دهد و تغییر می دهد کنترل نمی کنیم و اینها می توانند بر رتبه بندی نیز تأثیر بگذارند. "

جردن کاستلر ، مدیر ارشد SEO در Red Door Interactive ، می گوید: "اغلب اوقات ، مشتریان یا چشم اندازها هنگام مراجعه به رتبه بندی کلمات کلیدی در مورد تضمین ها س askال می کنند ." وی با هشدار فیشکین در مورد تمرکز بر رتبه بندی ، گفت: "این خود یک پرچم قرمز است زیرا قضاوت در مورد عملکرد SEO در رتبه بندی کلمات کلیدی در خود یک مشکل است زیرا کلمات کلیدی با ترافیک ارگانیک برابر نیستند. رتبه بندی کلمات کلیدی به دلیل تلاش رقبا ، به روزرسانی الگوریتم موتور جستجو ، به تنهایی تغییر می کند و همچنین تا حد زیادی به مکان و تاریخچه شخصی سازی می شود. کنترل رتبه بندی تقریباً غیرممکن است و موقعیت های موتورهای جستجو متزلزل است. "

ری هافمن ، مدیر عامل شرکت PushFire می گوید: "ما در مورد رتبه بندی مشتری تضمینی ارائه نمی دهیم و در این زمینه بسیار پیشرو هستیم ." "ما برای Google کار نمی کنیم و نمی توانیم الگوریتم آنها را کنترل کنیم. تنها تضمینی که می توانیم به مشتریان ارائه دهیم این است که کار را با بهترین دانش ، در حد توانایی خود و با توجه به منافع خود انجام دهند. " هافمن می گوید ، "من از هرگونه تضمین توسط یک شرکت SEO که مراکز تضمین الگوریتم گوگل را تحت تأثیر قرار می دهند ، احتیاط می کنم. به نظر من ، حتی یک مهندس گوگل هم نمی تواند تضمین کند که الگوریتم شش ماه پایین تر به روشی خاص عمل خواهد کرد. چندین مورد وجود داشته است که نمایندگان Google گفته اند که با تاکتیک خاصی فقط برای کاهش ارزش آن یا شیطان پرستی بعداً مشکلی نمی بینند. "

"چگونه می توانیم چیزی را که هدف متحرک است تضمین کنیم؟" از ویل رینولدز ، بنیانگذار SEER Interactive می پرسد . "اگر Travelocity مشتری شما بود و قبل از شروع نمایش اطلاعات پرواز در بالای نتایج پرواز برای پروازهای هواپیمایی ، نتایج آنها را تضمین می کردید چه کاری می کردید؟" وی ادامه می دهد ، "مطمئناً ، ما می توانیم برای شما رتبه بندی کنیم ، اما هیچ کس نباید در جستجوی رتبه بندی باشد ، ما باید برای کسب درآمد در بازی باشیم."

خطرات اعتماد به ضمانت

وقتی می خواهم برای مشتریان بالقوه توضیح دهم که چرا ما تضمینی ارائه نمی دهیم ، با آنها تماس می گیرم که بسیاری از آنها نمی خواهند من را باور کنند. آنها می خواهند باور کنند که شخصی در آنجا وجود دارد که می تواند رتبه های برتر را در موتورهای جستجو تضمین و ارائه دهد. بسیاری از شرکت های سئو از این خواسته استفاده می کنند و از آنجا که این شرکت ها به طور کلی خدمات خود را با قیمت بسیار پایین ارائه می دهند ، بسیاری از مشتریان فکر می کنند ، "خوب ، این شخص تضمین می دهد ، و ارزان است. همچنین ممکن است او را امتحان کنید و اگر نتیجه نداد ، من چیز زیادی از دست نداده ام و بعداً می توانم به پسر گران تری که قول کیفیت بهتر را می دهد مراجعه کنم. بدترین اتفاقی که می تواند رخ دهد چیست؟ " متأسفانه ، وقتی کسی یک شرکت SEO با کیفیت پایین را انتخاب می کند ، بسیاری از اتفاقات بد می تواند از جمله از دست دادن پول شما ، از دست دادن وقت شما ، از دست دادن رتبه شما، و شاید به دست آوردن جریمه ای از Google که حل و فصل آن ممکن است به زمان و هزینه زیادی نیاز داشته باشد.

ضمانت قابل قبول

رینولدز یک نوع ضمانت ارائه می دهد. رینولدز می گوید: "من همیشه به مشتریانم گفته ام ، می توانم تضمین بدهم ، می توانم تضمین كنم كه هیچ شراب قدیمی خیابان را برای كار در پروژه شما استخدام نخواهم كرد." روز ، زیرا گرچه نمی توانم نتیجه هر مشتری را تضمین کنم ، اما می توانم اطمینان حاصل کنم که به اندازه کافی مراقبت می کنم تا افراد باهوش ، پرشور و فداکار را به سختی کمک کنم تا به آنها برای موفقیت کمک کنم. "

نحوه استخدام شرکت SEO مناسب

اگرچه قابل درک است که چرا طبیعی است که بخواهیم خدمات SEO شما تضمین شود ، ماهیت این سرویس قابل پیش بینی نیست تا جایی که نتایج تضمینی معنای زیادی ندارند. هنگام خرید برای خدمات جستجوگرها ، انجام تکالیف و رعایت بهترین روش ها برای استخدام یک شرکت جستجوگر SEO مهم است . با مطالعه موارد موردی ، صحبت با منابع و مهمتر از همه - با کسب اطلاعات بیشتر در مورد SEO ، می توانید آرامش خاطر بیشتری کسب کنید. دانش هنگام استخدام یک شرکت SEO خوب و همکاری در همکاری با آنها برای به حداکثر رساندن نتایج بهترین سلاح است. بهترین شانس!

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی