• سئو ارزان

در اینجا واقعیت سخت و سرد وجود دارد: هر نوع تبلیغاتی توانایی ارتقا effectively موثر شرکت شما را دارد. با این حال ، این که آیا شما باید یک استراتژی دیگر را دنبال کنید یا نه ، به اهداف شما ، به چه کسانی می خواهید برسید و پیشنهاد شما چیست.

در پایان روز ، هر کانال بازاریابی می تواند برای شرکت شما نتیجه ایجاد کند. با وجود تمام امکانات مختلف ، نکته اصلی این است که بر روی کانالهای اصلی تمرکز کنید که برای کسب و کار شما بهترین کار را خواهند کرد و در نهایت تأثیرگذار بر روی خط اصلی خواهند بود.

اگر این موضوع طاقت فرسا به نظر می رسد ، شما تنها نیستید. حتی بهترین بازاریاب ها نیز تلاش می کنند تا با دنیای همیشه در حال تغییر تبلیغات دیجیتال همراه شوند.

برای کمک ، برخی از محبوب ترین اشکال تبلیغاتی (به انگلیسی ساده ، ممکن است اضافه کنیم) تجزیه و تحلیل کرده ایم تا به شما کمک کنیم تا به کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین روش ممکن به جستجوی پیام خود بپردازید.

رسانه های اجتماعی

نکات بازاریابی ارگانیک و پولی شبکه های اجتماعیبازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین راه های ارتباط آنلاین با مشتریان ایده آل شماست.

چرا؟ همه چیز به توجهات می رسد.

و واقعیت این است که اساساً همه امروز در شبکه های اجتماعی حضور دارند و چشمانشان به صفحه آنها چسبانده شده است.

به همین دلیل حضور شما در سیستم عامل های کلیدی که مشتریان شما در آن حضور دارند برای شما حیاتی است. شما باید آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید.

خواه به دنبال ایجاد یک تبلیغات ارگانیک باشید یا شروع به تبلیغات پولی کنید ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، LinkedIn ، YouTube ، Pinterest ، Snapchat ، TikTok و حتی چند مورد دیگر احتمالاً تعداد زیادی فرصت برای کسب و کار شما فراهم می کنند.

بنابراین ، چگونه شروع به استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ آنلاین شرکت خود می کنید؟

ما در زیر به شما در مورد چگونگی انجام بازاریابی رایگان و غیر رایگان در شبکه های اجتماعی مشاوره خواهیم داد. اما ابتدا باید بفهمید که مشتریان شما چه کسانی هستند و در کجای آنلاین پاتوق هستند.

پس از دانستن اینکه آنها چه کسانی هستند و به چه چیزهایی علاقه مند هستند ، می توانید بستر اجتماعی مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده و شروع به ایجاد محتوا یا اجرای تبلیغات کنید تا مورد توجه آنها قرار گیرد.

رسانه های اجتماعی ارگانیک

رسانه های اجتماعی ارگانیک به سادگی همه پست هایی هستند که از طریق دوستان و شرکت هایی که دنبال می کنید در خبرخوان خود مشاهده می کنید. این شبکه های اجتماعی کلاسیک است.

چه در مورد Facebook ، Instagram ، LinkedIn یا TikTok صحبت کنیم ، هر سیستم عامل به افراد و مشاغل اجازه می دهد تا نمایه ای ایجاد کرده و پست را به صورت رایگان شروع کنند.

البته استفاده از رسانه های اجتماعی ارگانیک برای تبلیغ شرکت شما موافقان و مخالفانی دارد.

اول ، نکات مثبت. 

برای کمک به شما در ایجاد وفاداری آنلاین و دنبال کردن و توزیع محتوا مانند فیلم ، وبلاگ و مطالعات موردی بسیار عالی است. شما می توانید منابع مفیدی را در اختیار پیروان خود قرار دهید و با تعامل با آنها در نظرات ، آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

با ارسال مداوم برند ، برند شما توسط مشتریان بالقوه معتبر و قابل اعتماد شناخته می شود و به شما کمک می کند تا آنها را به پایین کانال خود منتقل کنید.

در حالی که هسته اصلی رسانه های اجتماعی ثابت مانده است ، اما همیشه ویژگی های جدیدی ارائه می شود که به شما کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

به عنوان مثال ، هر دو فیس بوک و اینستاگرام (و حتی LinkedIn و YouTube) جریان زنده و داستانهایی را به سیستم عامل خود اضافه کرده اند ، به شما این امکان را می دهد که با مخاطبان خود به طریقی کاملا جدید درگیر شوید.

"زنده رفتن" می تواند راهی عالی برای تعامل سریع با پیروان شما باشد و به آنها نشان دهد که چگونه محصول / خدمات شما می تواند به بهبود زندگی آنها کمک کند. این یک روش عالی برای تولید سریع محتوا است زیرا به تنظیمات کمی ، برنامه نویسی یا ویرایش بعد از تولید نیاز دارد. و به شما امکان می دهد مستقیماً با مخاطبان خود صحبت کنید و به س questionsالات آنها پاسخ دهید.

استفاده از جریان مستقیم می تواند به شرکت شما کمک کند تا محبوبیت و قابلیت اطمینان شما را بالا ببرد و چهره ای انسانی به برند شما ببخشد.

داستان ها همچنین ارزش شناختن را دارند زیرا می تواند راه دیگری برای جلب توجه مخاطب شما باشد. آنها به همان اندازه پست های اخبار خبری معمولی محبوب شده اند ، بنابراین این منطقه ای است که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

داستان های فیس بوک و اینستاگرام می توانند برای قرار دادن محتوای کوتاه فرم عالی باشند. به خصوص ما دوست داریم که شما می توانید نظرسنجی ، آزمونهایی ایجاد کنید و از داستان های خود س questionsال کنید تا با مخاطبان خود درگیر شوید و مکالمه ای را شروع کنید.

با این حال ، ایجاد مخاطب به صورت ارگانیک بر روی هر سیستم عامل نیاز به زمان زیادی دارد و شما باید با تلاش خود سازگار باشید.

برای اینکه رسانه های اجتماعی ارگانیک را به درستی انجام دهید و در واقع نتایج قابل توجهی را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید ، نمی توانید پست ها را فقط یک روز تنظیم کنید و آن را روزانه صدا کنید.

این یک "تاکتیک" نیست بلکه یک تغییر در فلسفه بازاریابی شما است و برای دیدن واقعاً نتایج ماهها یا حتی یک یا دو سال طول می کشد.

با این حال ، هنگامی که هزاران دنبال کننده آنلاین داشته باشید که به دلیل تلاش های شما در شبکه های اجتماعی ، برند شما را می شناسند ، دوست دارند و به آن اعتماد دارند ، فروش بسیار ساده تری به آنها خواهید داشت.

رسانه های اجتماعی پرداخت شده

بازاریابی با پرداخت رایگان در شبکه های اجتماعی یکی از محبوب ترین راه ها برای جابجایی بازدید به وب سایت و تولید سرنخ است.

نکته قابل توجه در مورد آن این است که به شما امکان می دهد از تمام سنگین های سنگین مورد نیاز برای رسیدن به هزاران نفر در این سیستم عامل ها فقط با استفاده از شبکه های اجتماعی آلی عبور کنید. و می توانید هزینه های دلخواه خود را انتخاب کنید.

به این معناست که اندازه شغل و بودجه شما مهم نیست ، فرصت های زیادی برای فعالیت در اختیار شما قرار می گیرد.

تا جایی که به ما مربوط است این یک معامله بسیار شیرین است.

بنابراین ، دقیقاً چه چیزی با حقوق اجتماعی پرداخت می شود؟ 

جزئیات بسته به پلت فرم متفاوت است ، اما داستان کوتاه به شما امکان می دهد تبلیغات بسیار هدفمندی را برای مخاطبان ایده آل خود اجرا کنید ، بنابراین می توانید با پیام مناسب در زمان مناسب جلوی آنها قرار بگیرید.

دو نکته اصلی وجود دارد که تبلیغات پولی شبکه های اجتماعی را بسیار موثر می کند. اولین مورد ، قابلیت های هدف گذاری سیستم عامل ها است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که قبلاً به محصول یا خدمات شما علاقه نشان داده اند یا با گروه های جمعیتی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید مطابقت دارند. فیس بوک به تنهایی 52000 نقطه داده در هر کاربر دارد.

مهم نیست شرکت شما چقدر خوب است ، وقتی می گوییم برای Facebook مناسب نیست ، به ما اعتماد کنید.

دوم توانایی های تولید سرب است که این سیستم عامل ها به تجارت شما ارائه می دهند. یک تبلیغ بسیار شبیه به پست معمولی است ، بنابراین شما می توانید از کپی جذاب و هرگونه تصویر و فیلم خلاقانه ای استفاده کنید که تیم شما می تواند با جنجال توجه مردم را جلب کرده و آنها را به پیشنهاد شما تبدیل کند.

در پایان روز ، بازاریابی (دیجیتال یا غیر) اساساً به مخاطبان و پیشنهادات خلاصه می شود. فیس بوک ، اینستاگرام ، LinkedIn ، Snapchat ، TikTok دارای تعداد زیادی داده در مورد هر کاربر است که به شما امکان می دهد نوع دقیق شخصی را که به خدمات شما علاقه مند است ، هدف قرار دهید. و شما توانایی این را دارید که پیشنهاد خود را بر اساس علایق و رفتار آن شخص تنظیم کنید.

مطالعه موردی رسانه های اجتماعی

پوشیدنی های محافظ LG در ابتدای شیوع COVID-19 به ما کمک کردند تا به آنها کمک کنند از رسانه های اجتماعی برای هدایت فروش تجهیزات محافظت شخصی خود (PPE) استفاده کنند. ما توانستیم مخاطبانی مانند کارگران سالن ، معلمان و حتی پدربزرگ و مادربزرگ را هدف قرار داده و آزمایش کنیم.

پس از چند هفته آزمایش و بهینه سازی ، نقطه شیرین خود را پیدا کردیم.

هر KPI مهم شروع به عبور از پشت بام می کند - نرخ کلیک ، نرخ تبدیل در محل ، مقدار متوسط ​​سفارش ، سفارشات روزانه ، بازدهی در هزینه تبلیغ (ROAS) و میزان بازگشت سرمایه کلی آنها از تعامل با DSM.

کمتر از 90 روز از شروع نامزدی ما در طی یک ماه بیش از 100000 دلار فروش ناخالص داشتیم.

بیشتر بخوانید در این مطالعه موردی شبکه های اجتماعی.

فراخوان جدید برای اقدام

تبلیغات با هر کلیک (PPC)

اکنون ، رسانه های اجتماعی تنها راه حضور آنلاین در معرض دید مشتریان نیستند. در واقع، بعید میدانم.

اگر به شما بگوییم که نه تنها روش های دیگری وجود دارد که بتوانید به صورت آنلاین در مقابل مشتریان ایده آل خود قرار بگیرید ، بلکه می توانید این کار را درست هنگامی که آنها در حال تحقیق درباره یک محصول یا خدمات هستند و آماده خرید هستند انجام دهید؟

بله این درست است. وارد Google Ads شوید.

Google Ads بستر تبلیغاتی Google Pay Per Click (PPC) است. با استفاده از PPC ، شما فقط وقتی کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند ، هزینه را پرداخت می کنید که در نهایت باعث صرفه جویی در مقدار زیادی از تغییر می شود (CFO شما قطعاً فقط یک پمپ مشت کم فشار را در آنجا انجام داده است).

همانند تبلیغات پرداخت شده در شبکه های اجتماعی ، Google Ads به شما امکان می دهد تمام کارهای جستجوگرها را برای رتبه بندی وب سایت خود در بالای Google دور بزنید و در عوض برای هر کلمه کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید به بالای نتایج جستجو بروید. این مثل این است که یک Fastpass در Six Flag دریافت کنید ، فقط احتمالاً آنقدرها هم هیجان انگیز نیست.

شروع کار با تبلیغات Google Ads و PPC نسبتاً ساده است. شما فقط به گوگل می گویید که چه کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید ، بودجه روزانه شما چیست و سپس شروع به نوشتن عناوین و توضیحات مربوط به کسب و کار و پیشنهادات اصلی آن می کنید که هنگام جستجوی همان کلمات کلیدی به مردم نشان داده می شود.

البته ، یک تن بیشتر به آن می پردازد ، اما این یک نسخه ساده شده از آن است.

آنچه در مورد تبلیغات PPC بسیار جالب است این است که نه تنها شما باید هزینه تبلیغاتی را که در واقع کلیک می کنند بپردازید ، بلکه ردیابی نتایج و اندازه گیری بازگشت سرمایه آسان است. Google Ads بینش زیادی درباره اینکه تبلیغات و کلمات کلیدی شما را به سمت تبدیل تبدیل می کند ، ارائه می دهد و با این اطلاعات می توانید کمپین خود را به صورت مداوم تنظیم کنید تا سرنخ ها در جریان باشد.

Google همچنین به شما نمره کلی "بهینه سازی" برای فعالیت های شما را می دهد. این گوگل است که به شما می گوید کمپین شما در مقیاس 1٪ - 100٪ چقدر خوب است. همانطور که Google درباره کمپین های شما بیشتر می آموزد ، روش های مختلفی را برای بهینه سازی کمپین های شما برای بهبود عملکرد پیشنهاد می کند. با تشکر ، گوگل!

رسانه چاپی

اگرچه تعدادی از مشاغل شروع به تخصیص مجدد بودجه تبلیغاتی خود به طور کامل به سمت شبکه جهانی وب کرده اند ، اما هرگز رسانه های چاپی را به عنوان یک بستر تبلیغاتی حساب نکنید.

حتی اگر این س beenال مطرح شده باشد که آیا تبلیغات چاپی هنوز ارزش یک پنی زیبا را دارد یا خیر ، هنوز هم یک گزینه مناسب است.

از طرف دیگر ، رسانه چاپی قابل لمس است. ماندگاری تبلیغات آنلاین در بهترین حالت کوتاه مدت است ، در حالی که تبلیغات چاپی توانایی آن را دارند تا زمانی که چارلز بارکلی نوسان گلف مناسبی را کسب کند (هرگز قابل بحث نیست).

ماهیت فیزیکی چاپ می تواند به برند شما کمک کند تا برجسته شود و به آن دسته از اعضای بازار هدف شما که حتی یک ساعت وقت آنلاین نمی گذرانند ، برسد.

تبلیغات چاپی همچنین به عنوان یک نوع پتو امنیتی عمل می کند. با وجود تعداد زیادی از تبلیغات آنلاین گیج کننده که در گوشه گوشه فضای مجازی کمین کرده اند ، دشوار است که تشخیص دهید آیا یک محصول واقعی به شما پیشنهاد می شود یا اینکه با معرفی انواع بدافزارها به سیستم عامل خود یک کلیک فاصله دارید.

در واقع ، شما به طور كلی از كلیك كردن روی آنها خودداری می كنید. من نمی توانم تضمین كنم كه هیچ چیز تقلبی در مورد تبلیغ چاپی وجود ندارد ، اما می توانم قول بدهم كه این هیچ اسپمی نیست و خطری برای سلامتی شما نیست.

اگرچه هزینه رسیدن به 1000 نفر از طریق روزنامه یا مجله گران است ، زیرا گناه 20 تا 30 دلار است ، اما به دلیل دور شدن از تبلیغات رسانه های چاپی ، قیمت ها در حال کاهش است. این هم برای محصول شما و هم برای کیف پول شما سودمند است زیرا با وجود تبلیغات چاپی کمتری ، تبلیغ شما می تواند در مرحله اول قرار بگیرد.

بازی خود را با مخلوط کردن کانال ها در یک تبلیغ واحد با اضافه کردن کدهای QR که کاربران را به صفحه اصلی ، یک صفحه فرود یا هدایت مجدد آنها هدایت می کند یا به آنها پیشنهاد دسترسی ویژه می دهد ، ارتقا دهید.

چاپ آگهی های تبلیغاتی

Sal Lauretta for Men یک خرده فروش رده بالای محلی محلی است که در شهرستان برگن مستقر است. دیده شدن در نشریات براق محلی مانند 201 و قبل از میلاد مگ مهم است که در ذهن مشتریان عالی خود باقی بمانید.

در این مطالعه موردی بیشتر در مورد کارهای بازاریابی سنتی و دیجیتال ما بخوانید. 


تلویزیون

در حالی که بازاریابی دیجیتال به یکی از کاربردهای تبلیغاتی تبدیل شده است که به دنبال تولید سریع و افزایش دنباله آنلاین خود هستند ، این بدان معنا نیست که هنوز جایی برای تلویزیون خوب قدیمی وجود ندارد.

اعم از پخش ملی یا محلی ، تبلیغات تلویزیونی برخلاف مخاطبان كوچك مرتبط با روزنامه ها و ایستگاه های رادیویی محلی ، توانایی دسترسی به تعداد بیشتری را دارد.

مطالعه ای که در سال 2010 انجام شد نشان داد که آمریکایی ها به طور متوسط ​​4.5 ساعت در روز را به تماشای تلویزیون می گذرانند ، در حالی که فقط 96 دقیقه به رادیو گوش می دهند و 30 دقیقه در روز به خواندن روزنامه می پردازند (س Myال من - مردم شما از کجا جهنم می گیرند؟) )

قبل از اینکه یک "huzzah" پر سر و صدا از خود ساطع کنید زیرا فکر می کنید رسانه تبلیغات متعال را پیدا کرده اید ، بدانید که به احتمال زیاد قصد دارید بودجه تبلیغات خود را به سرخپوشان برسانید. به طور متوسط ​​، یک تبلیغ 30 ثانیه ای شما را به طور متوسط ​​بیش از 300،000 دلار در یک شبکه تلویزیونی ملی اجرا می کند. بله

اگرچه اعتبار داشتن یک تبلیغ تجاری به محصول یا خدمات شما اعتبار فوری می بخشد ، روند راه اندازی و اجرای این کلیپ کوتاه بسیار کند و وقت گیر است. علاوه بر این ، می توانید کانالهایی را انتخاب کنید که به نظر شما بهترین مشخصات جمعیتی شما باشد. اما به دلیل عدم بازخورد شبکه ها ، نمی توانید تضمین کنید که مخاطبان هدف شما تبلیغات تجاری شما را مشاهده می کنند.

اما این روزها حتی تلویزیون دیجیتالی می شود. از طرف دیگر ، یوتیوب اکنون یکی از محبوب ترین سرویس های ویدئویی موجود است و در واقع جایگزین تلویزیون هزاره ها و Gen-Z شده است.

این موتور تقریباً 2 میلیارد کاربر دارد ، دومین موتور جستجوی بزرگ جهان (پشت سر گوگل) است و متوسط ​​زمان تماشای آن در هر کاربر در حدود 40 دقیقه است. تلویزیون های هوشمند و دستگاه های پخش جریانی چندین سال پیش تجربه YouTube را به صفحه نمایش بزرگ آورده اند.

و از آن زمان ، یوتیوب به گزینه ای مناسب برای مشاغلی تبدیل شده است که می خواهند هنگام تماشای تلویزیون در مقابل مردم قرار بگیرند ، اما به قابلیت های پیشرفته هدفمندی نیاز دارند و گزینه های بیشتری برای بودجه خود دارند.

رادیو ، پادکست ها و پخش صوتی صوتی

رادیو ، پادکست و جریان تبلیغات صوتیوقتی صحبت از رسیدن به مصرف کننده هنگام شنیدن محتوا می شود ، بازی در دهه اخیر تغییر چشمگیری کرده است.

برای اولین بار ، محبوبیت روزافزون پادکست ها به طور موثر جایگزین رادیو در میان مصرف کنندگان جوان شده است. و پخش موسیقی از طریق Spotify ، Apple Music و Amazon Music اکنون رایج ترین راه برای گوش دادن به موسیقی است. آخرین باری که سی دی خریده اید کی بوده است؟ آره ، ما هم یادمان نیست.

این خبر خوبی برای شرکت شما است. تنوع پادکست ها به این معنی است که مخاطبان شما به احتمال زیاد با چند نمایش متناسب با صنعت و صنعت شما هماهنگ می شوند. اگر بخواهید پادکست را حمایت مالی کنید و آگهی خود را در طول برنامه توسط مجری برنامه بخوانید ، می توانید به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید در حالی که آنها از قبل مشغول کار هستند و قصد دارند در مورد موضوعات مربوط به خدمات شما فکر کنند. و از آنجا که آگهی توسط میزبانی که دوست دارند و به او اعتماد دارند خوانده می شود ، به شما کمک می کند تا اعتبار فوری را در نزد آنها کسب کنید.

در قسمت پخش جریانی صدا ، نسخه های رایگان Spotify و Pandora به شما امکان می دهند تبلیغات را برای مشتریان در بین آهنگ ها تبلیغ کنید. اگرچه این مورد ممکن است مورد استفاده طاقت فرسایی باشد و به نوع شغل شما بستگی داشته باشد ، مطمئن باشید هر دو این سیستم عامل ها هدف گذاری مفصلی را ارائه می دهند که از هر کانال بازاریابی دیجیتال انتظار دارید.

می توانید با هدف قرار دادن شنوندگان بر اساس اطلاعات جمعیتی آنها ، مانند سن ، جنسیت و موقعیت مکانی آنها ، شروع کنید. از آنجا می توانید مخاطبان خود را با توجه به نوع ژانرهای موسیقی و دسته های پادکست تنظیم کنید که آنها نیز تمایل به گوش دادن دارند. و حتی می توانید با هدفمند کردن زمینه پیشرفته تر مانند تبلیغات برای افرادی که به لیست پخش موضوعی گوش می دهند (مانند آشپزی ، مطالعه ، استراحت و غیره) ، یک قدم جلوتر بروید که به شما امکان می دهد پیام خود را در وضعیت ذهنی خود قرار دهید. شنوندگان در

اکنون ، در حالی که همه گزینه های هدف قرار دادن پخش صوتی و پادکست ها عالی هستند ، اما گاهی اوقات شما فقط باید به یک مخاطب واقعاً گسترده که متناسب با جمعیت شما باشد ، دسترسی پیدا کنید. آنجاست که رادیو وارد می شود.

شما می توانید با زمان پخش رادیو بیشتر از مخاطبان تبلیغات تلویزیونی به مخاطبان طاقت فرسا برسید. ایستگاه های رادیویی برنامه های مختلف موسیقی و برنامه های گفتگوی مختلف را برای هدف قرار دادن گروه های مختلف منافع برنامه ریزی می کنند و به تبلیغ دهندگان این فرصت را می دهند تا اطلاعات دموگرافیکی مورد نظر خود را برای دستیابی به اهداف خود انتخاب کنند.

رادیو به فرآیند تولید مقیاس وسیعی که برای ایجاد یک تبلیغ تجاری نیاز دارد ، نیاز ندارد. تجارت خود را به یک پروژه DIY تبدیل کنید ، یا چند دلار اضافی برای به دست آوردن یک پیشرفت خلاقانه برای ضبط کردن چیزهای مبهم برای امواج هوا صرف کنید. در مقایسه با تبلیغات از طریق روزنامه یا تلویزیون ، تبلیغات رادیویی یک رویای شکارچی معامله است.

یکی از اشکالات اصلی رادیو این است که اغلب برای هر فعالیت معمولی که انجام می دهید به عنوان صدای پس زمینه عمل می کند. تا زمانی که شنونده درگیر خبرهای خاصی نشود یا در آهنگ جدیدترین آهنگ محبوب جاستین بیبر قرار نگیرد ، ممکن است محتوای شما به گوش مخاطب شما نرسد.

ایمیل مستقیم

اگرچه مدتی است که بازاریابی دیجیتال در کانون توجهات قرار گرفته است ، اما از طریق اینترنت نمی توان به همه مخاطبان مورد نظر خود ضربه زد.

در یک نبرد داغ بین استراتژی های تبلیغات ایمیل و پست الکترونیکی ، بازارها به این دلیل آغاز شدند که فقط آدرس های ایمیل ثبت شده برای 20٪ از آدرس های پستی وجود دارد ، که به این معنی است که 80٪ از بازار هنوز آزاد است.

تبلیغات از طریق پست مستقیم می تواند بسیار هدفمند و شخصی باشد. مشاغل می توانند بر اساس تجزیه و تحلیل اطلاعات جمعیتی ، لیست های پستی را خریداری کرده و به بخشهای کوچکتر بازار برسند. به عنوان مثال ، احتمالاً با بروشور تبلیغاتی بستر گربه های برتر ، از زنان مجرد بالای 35 سال در منطقه شهر نیویورک نرخ پاسخ مناسبی دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این ، می توانید با افزودن نام مشتری احتمالی به پیام تبریک ، پست الکترونیکی مستقیم خود را از سایر پیشنهادات عمومی متمایز کنید. کالج ها و دانشگاه ها نمونه های برجسته استفاده از شخصی سازی در تبلیغات پست الکترونیکی مستقیم خود جهت رعایت اخلاق دانشجویان احتمالی هستند.

میزان موفقیت نامه ارسال مستقیم نیز بسیار قابل اندازه گیری است - پاسخی دریافت می کنید یا نمی کنید. با قرار دادن یک پیشنهاد ویژه با تاریخ انقضا برای محصول یا خدمات خود ، می توانید بر روی سودآوری کمپین تبلیغاتی پست الکترونیکی مستقیم خود یادداشت کنید.

آیا برای شروع کار با تبلیغات پست الکترونیکی به دنبال مکانی هستید؟ یک مکان خوب برای شروع می تواند یادداشت های ساده تشکرآمیز باشد که در پایان سال و در حدود تعطیلات برای همه مشتریان شما ارسال شده است.

با صرف چند دقیقه نوشتن یک یادداشت سریع تشکر ، شما تأثیر ماندگاری بر مشتری می گذارید که تمام پیام های دیجیتالی و تبلیغاتی را که روزانه می بیند قطع می کند.

بازاریابی ایمیلی

تبلیغات موثرآیا بازاریابی از طریق ایمیل هنوز یک چیز است؟ بله - و در واقع از هر زمان دیگری بزرگتر است. در حالی که بسیاری از سالها پیش مرگ ایمیل را پیش بینی کرده اند ، واقعیت این است که این کانال همچنان بازاریابی مثبت ترین ROI است ، با بازدهی حیرت انگیز 3800٪ به طور متوسط.

چرا بازاریابی از طریق ایمیل اینقدر موثر است؟ همه چیز به لیست مشترکان شما برمی گردد و اینکه چگونه می توانید از قدرت بازاریابی الکترونیکی هوشمند برای انتقال مشتریان بالقوه به پایین کانال خود استفاده کنید. همانطور که می گویند ، پول در این لیست وجود دارد - و این مثل همیشه درست است.

با ارائه بخشی از محتوای برتر (مانند 8 سوالی که مدیران بازاریابی باید هنگام مصاحبه با آژانس ها با یکدیگر بپرسند ) که می تواند در ازای آدرس ایمیل شخص بارگیری شود ، می توانید مشترکان ایمیل را دریافت کنید. ما این را "آهنربای سربی" می نامیم (دریافت می کنید؟).

همچنین می توانید فرم تماس در عمل را اضافه کرده و در سراسر وب سایت خود ثبت نام کنید تا لیست ایمیل خود را ایجاد کنید. این یک تلاش طولانی مدت است ، اما با توجه به اعدادی که به وضوح نشان می دهد بازاریابی از طریق ایمیل یکی از موثرترین نوع تبلیغاتی است که شرکت شما می تواند دنبال کند ، ارزش آن را دارد.

اکنون ، هنگامی که شخصی را وادار می کنید تا در لیست شما مشترک شود ، رابطه تغییر کرده است. این افراد اساساً دستان خود را بلند کرده اند و می گویند می خواهند از تجارت شما با ما تماس بگیرند و به شما اجازه می دهند تا مستقیماً از طریق ایمیل برای آنها ارسال کنید.

چرا این یک معامله بزرگ است؟

برای اولین بار ، شما می دانید که این افراد به شرکت شما علاقه مند هستند ، بنابراین منطقی است که مکالمه را با این تماس های گرم ادامه دهید.

و ، از آنجا که در حال ارسال ایمیل به آنها هستید (در مقابل تبلیغات تبلیغاتی یا ارسال در شبکه های اجتماعی) ، اگر در یک سیستم عامل دیگر باشند ، می توانید با روشی کاملاً شخصی تر و با حواس پرتی بسیار کمتر ، مستقیماً به آنها دسترسی پیدا کنید.

اما حتی بزرگتر این واقعیت است که لیست ایمیل شما چیزی است که شرکت شما کاملاً مالک آن است.

یعنی شما مجبور نیستید طبق قوانین فیس بوک یا گوگل بازی کنید ، جایی که یک تغییر کوچک در الگوریتم آنها یک شبه باعث ترافیک شما می شود. این برنامه نهایی بیمه برای بازاریابی شماست.

بازاریابی از طریق ایمیل همچنان در حال تکامل است. مهم نیست که چه ارائه دهنده ای را انتخاب می کنید ، همه سیستم عامل های بزرگ توانایی تقسیم هوشمند و سفارشی کردن مکالمه شما را با هر مخاطب بر اساس اقداماتی که در وب سایت شما انجام داده اند ، ارائه می دهند. دیگر ارسال "انفجار" به لیست شما نیست. بلکه درمورد داشتن یک مکالمه انسانی متناسب با انتظار شما است.

آیا شما شروع به دیدن اینكه چگونه هر 1 دلار در بازاریابی ایمیلی می شود ، شركت ها می توانند 38 دلار درآمدزایی كنند؟

اگر در تلاش برای بستن حلقه فروش هستید ، ایمیل می تواند حلقه مفقوده باشد. زیبایی اجرای سیستم هوشمند بازاریابی از طریق ایمیل این است که به شما امکان می دهد سیستم فروش خود را به شدت خودکار کنید و تیم فروش خود را در کار خود بسیار موثرتر کنید.

اندیشه های نهایی در مورد تأثیرگذاری انواع تبلیغات

همانطور که اکنون می توانید بگویید ، استراتژی ها و روش های بازاریابی به ظاهر بی پایان وجود دارد که می توانید برای ارتقا company شرکت خود استفاده کنید. اینکه کدام یک برای شما بیشترین تأثیر را خواهند داشت در نهایت به افرادی که می خواهید برسید ، پیشنهاد شما برای آنها چیست و از کدام کانال تبلیغاتی برای دسترسی به آنها استفاده می کنید.

بخاطر بسپارید - تمام روشهای تبلیغاتی که در این پست بحث شده است ، قابل استفاده هستند. اما اینکه آیا در نهایت این کار را انجام خواهند داد یا نه ، به این بستگی دارد که استراتژی شما چیست و اگر به درستی آن استراتژی را اجرا کنید.

همانطور که انیشتین گفت ، "از نظر تئوری ، تئوری و عمل یکسان هستند. در عمل ، آنها نیستند ".

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی