• سئو ارزان

تبلیغات گسترده چیست

تبلیغات گسترده چیست در این صفحه تمام راهکارهای تبلیغات گسترده توسط جام ارژنگ جهت کاربران ارائه میگردد تا نگاه بهتری در باره این موضوع داشته باشند.

کلید واژه ها : تبلیغات گسترده,نحوه تبلیغات گسترده,آموزش تبلیغات گسترده,اهداف تبلیغات گسترده,تلگرام و تبلیغات گسترده,اینستاگرام و تبلیغات گسترده,مجری تبلیغات گسترده,تعرفه تبلیغات گسترده,درآمد تبلیغات گسترده,مشاور تبلیغات گسترده

روش های تبلیغات گسترده

در دنیای امروز، اکثر فروشندگان کالا و خدمات، به جای آنکه محصول خود را در مغازه‌ها ارائه کنند، از طریق کسب و کار اینترنتی خود اقدام به فروش می‌نمایند. اکنون فروشگاه‌های آنلاین رونق گرفته‌اند و عموم افراد جامعه با نحوه خرید از آنها آشنایی دارند. در کنار این وبسایت‌های فروشگاهی، شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز امکان فروش محصولات را ارائه کرده‌اند و کاربران می‌توانند از داخل خود اپلیکیشن اقدام به خرید کالا کنند. اما گذشته از این، نقش اصلی شبکه های اجتماعی در بهبود کسب و کارها، مربوط به تبلیغات است.

روش‌های مختلفی برای تبلیغات در سوشال مدیا وجود دارند که یکی از موثرترین آنها، تبلیغات انبوه یا گسترده است.

تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی چیست؟

در حالت عادی وقتی شما بخواهید برای کسب و کار خودتان در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید، به سراغ یک یا چند پیج پرفالوور می‌روید و با آنها مذاکره می‌کنید. در این صورت، علاوه بر اینکه باید وقت زیادی را صرف گفتگو با ادمین‌ها بکنید، معمولا با قیمت‌های سرسام‌آوری هم مواجه می‌شوید. اما در تبلیغات گسترده، شما فقط به یک شرکت مراجعه می‌کنید و از طریق پلتفرمی که آن شرکت به شما ارائه می‌کند، می‌توانید تبلیغ خود را در ده‌ها پیج و کانال مختلف منتشر کنید. در ضمن قیمت‌ تبلیغات به ‌صورت انبوه نیز به مراتب کمتر از تبلیغات تکی و جداگانه است. بنابراین این روش تبلیغاتی از نظر اقتصادی هم کاملا به‌صرفه خواهد بود.

نحوه انجام تبلیغات گسترده

در تبلیغات گسترده، روش کار به این صورت است که یک گروه یا شرکت که از افراد متخصص و باتجربه در زمینه تبلیغات و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تشکیل شده است، اقدام به مذاکره با پیج‌ها و کانال‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. پس از استعلام تعرفه تبلیغاتی این پیج‌ها، آنها را به گروه‌های موضوعی مختلف مانند ورزشی، هنری، فناوری، سرگرمی و … تقسیم‌بندی می‌نمایند. سپس افرادی که می‌‌خواهند کسب و کار یا محصولات خودشان را تبلیغ کنند، به این شرکت‌ها مراجعه می‌کنند و با توجه به نوع تبلیغ (مثلا استوری یا پست اینستاگرام) و زمان نمایش آن، یکی از تعرفه‌های ارائه شده توسط شرکت را انتخاب و هزینه آن را پرداخت می‌کنند. سپس تبلیغ آنها در پیج‌ها و کانال‌هایی که خودشان انتخاب کرده‌اند (مثلا تمام پیج‌های ورزشی) منتشر می‌شود.

انواع تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی

روش‌های تبلیغات گسترده در هر شبکه اجتماعی با دیگری متفاوت است. مثلا در اینستاگرام می‌توانید از تبلیغات گسترده در استوری استفاده کنید. چون استوری اینستاگرام قابلیت لینک‌گذاری هم دارد، می‌توانید لینک فروشگاه یا وبسایت خود را قرار دهید تا کاربران بتوانند مستقیما وارد سایت شما شوند. با این کار به افزایش نرخ تبدیل کسب و کار خودتان هم کمک می‌کنید.

روش دیگر تبلیغات گسترده در پست‌های اینستاگرام است. این تبلیغات می‌توانند به صورت عکس یا ویدیو باشند و معمولا در ساعت‌های اوج بازدیدکننده منتشر می‌شوند. در پست‌های اینستاگرام امکان قرار دادن لینک وجود ندارد، اما اگر پست تبلیغاتی در بخش اکسپلور قرار بگیرد، بازدید آن چندین برابر خواهد شد.

در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز روش‌های دیگری برای تبلیغات گسترده وجود دارد. مثلا یکی از روش‌های مرسوم در تلگرام، «پست آخر» است. در این روش، معمولا در ساعت‌های پایانی شب که فعالیت کانال‌ها متوقف می‌شود، یک پست تبلیغاتی قرار می‌گیرد و تا صبح فردا باقی می‌ماند. این نوع تبلیغات معمولا بازخورد خوبی به همراه دارند؛ مخصوصا اگر در کانال‌های پرمخاطب منتشر شوند.

نوع دیگر تبلیغات گسترده در تلگرام با عنوان «پست ویژه» شناخته می‌شود. در این روش ادمین کانال باید جایگاه تبلیغ شما را ثابت نگه دارد. مثلا شما تعیین می‌‌کنید که پس از تبلیغ‌تان فقط ۶ پست دیگر در کانال منتشر شوند. به این ترتیب تبلیغ شما در بین پست‌های دیگر دیده می‌شود و جایگاه خوبی هم دارد. پس از انتشار پست‌های بیشتر نیز ادمین موظف است که دوباره جایگاه تبلیغ شما را تغییر دهد.

شکل دیگر تبلیغات گسترده در تلگرام نیز «پست آزاد» نامیده می‌شود. همان‌طور که از نامش هم پیداست، پست آزاد به شکل یک پست معمولی در کانال منتشر می‌شود و پس از آن نیز پست‌های عادی کانال به انتشار می‌رسند. طبیعی است که در این روش بازخورد کمتری را نسبت به دو روش قبلی شاهد خواهید بود، اما هزینه پایین‌تر آن باعث می‌شود به‌صرفه‌تر هم باشد.

 

مزایای تبلیغات گسترده در سوشال مدیا چیست؟

تبلیغات گسترده در شبکه‌ های اجتماعی مزیت‌های زیادی دارد. در ابتدای همین مقاله به تعدادی از ویژگی‌های مثبت این روش تبلیغاتی اشاره کردیم، اما در ادامه تمام مزایای آن را به‌‌صورت موردی بیان می‌کنیم:

  • صرفه جویی در زمان: یکی از بزرگترین مزیت‌های تبلیغات گسترده در سوشال مدیا، این است که شما می‌توانید با مراجعه به تیم‌های فعال در این حوزه، در وقت خود صرفه‌جویی کنید و زحمت مذاکره کردن با ادمین‌های مختلف را به آنها بسپارید.
  • صرفه جویی در هزینه‌های تبلیغ: همیشه در تبلیغات انبوه، هزینه تبلیغ به مراتب پایین‌تر از تبلیغات به‌صورت تکی و جداگانه است.
  • امکان انجام تبلیغات به صورت هدفمند: در این روش، شما می‌توانید بر اساس موضوع کسب و کار خودتان انتخاب کنید که تبلیغات در چه پیج‌هایی منتشر شوند. مثلا اگر در زمینه فروش پوشاک فعالیت می‌کنید می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ شما فقط در پیج‌هایی با موضوع مد و فشن منتشر شود.
  • اعتبارسنجی پیج‌ها و کانال‌ها: گروه‌های تبلیغات گسترده، پیج‌ها و کانال‌های پخش کننده تبلیغات را مورد بررسی قرار می‌دهند تا فالوور و اعضای فیک نداشته باشند. بنابراین می‌توانید آسوده خاطر باشید که تبلیغ شما توسط افراد واقعی دیده می‌شود.
  • امکان مشاهده آمار بازدید تبلیغ: در روش تبلیغات گسترده می‌توانید آمار بازدید تبلیغ را به‌صورت دقیق مشاهده کنید تا از عملکرد کمپین تبلیغاتی خود آگاه شوید.

 تبلیغات گسترده در تلگرام

در این روز ها تقریبا هر کسی دارای یک اکانت در چندین شبکه اجتماعی می باشد؛ یکی از آن شبکه های اجتماعی تلگرام است. تلگرام توانسته است در چندسال اخیر پیشرفت زیادی داشته باشد. پیام رسان تلگرام اوایل فقط بستری بود برای ارسال پیام های متنی؛ اما در این روز ها تلگرام تا حدی پیشرفت کرده است که در آن می توانید، از محتوای متنی، تصویری و صوتی در کنار هم استفاده کنید.

تلگرام در چند سال اخیر برای کاربران ایرانی فیلتر شده است؛ ولی این مورد هیچ تاثیر منفی را بر روی افزایش کاربران آن نگذاشت. با پیشرفت تلگرام، بستری بسیار مناسب برای بازاریاب ها ایجاد شد؛ بازاریاب ها توانستند با استفاده از ابزار های تلگرام، به افزایش آگاهی از برند بپردازند. بسیاری از کسب و کار های دنیای واقعی، توانستند در تلگرام، مخاطبان بسیار زیادی را جذب کنند؛ اما این جذب مخاطب در تلگرام، چگونه امکان پذیر است. هرچند که هنوز تبلیغات اینستاگرام سهم بازار بیشتری را در اختیار دارد اما نباید از بستر تلگرام نیز غافل شد.

به طور کلی دلیل اصلی پیشرفت هر شخصی در تلگرام، تبلیغات تلگرامی انبوه می باشد. کاربران با استفاده از تبلیغات تلگرامی ارزان می توانند به پیشرفت خود سرعت ببخشند.

تبلیغات تلگرام چه اهمیتی دارند؟

در نگاه اول اگر فضای کاربری تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار دهید، شاید از خود بپرسید مگر در تلگرام هم می شود تبلیغ کرد؟ باید به شما بگوییم که نه تنها امکان استفاده از تبلیغات تلگرامی انبوه وجود دارد، بلکه تبلیغات  یکی از شروط اصلی موفقیت محسوب می شود. در مدیریت کانال تلگرام و یا حتی مدیریت پیج اینستاگرام لازم است تا بخشی از بودجه زمانی و مالی خود را به تبلیغات اختصاص دهید.

حتما در تلگرام با کانال ها و گروه های زیادی موجه شده اید که به معرفی محصولات خود می پردازند؛ این دسته از کاربران تلگرام اگر روی به تبلیغات  انبوه نیاورند، طبیعتا نتیجه ای نخواهند گرفت. به طور کلی در تلگرام برای این که به هدف خود برسید، نیازمند مخاطب های زیادی می باشید؛ تبلیغات  یکی از بهترین راه های جذب ممبر برای کانال ها و گروه ها هستند.

تبلیغات تلگرام در مشهد می تواند بسیار به شما در دیده شدن کمک کند به خصوص تبلیغات اینفلوئنسری. همیشه هدف از تبلیغات در تلگرام، افزایش درآمد نمی باشد؛ برخی از کاربران با افزایش مخاطب، سعی در افزایش اعتبار خود دارند. بر خلاف دیگر شبکه های اجتماعی، شما می توانید از تبلیغات تلگرامی ارزان استفاده کنید.

تبلیغات گسترده تلگرام چیست 

در روش تبلیغات گسترده یا انبوه، تبلیغ هر نوع کسب‌وکاری در چندین کانال تلگرامی که بازدیدکننده زیادی دارند درج می‌شود. حال شما به‌عنوان درخواست‌کننده می‌توانید انتخاب نمایید که پست شما در آخرین پست باشد یا یک پست آزاد و درنهایت با توجه به تعداد بازدیدی که از پست تبلیغاتی (بهتر است برای تبلیغاتتان از طراحی پست گرافیکی استفاده کنید تا تبلیغاتتان بیشتر دیده شود) شما صورت می‌گیرد باید مبلغی را پرداخت نمایید. همچنین شما می‌توانید از پکیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام مای ممبر استفاده کنید.

تبلیغات گسترده با انبوه از جمله تبلیغات به‌صرفه است زیرا اگر فرد بخواهد به صورت کامل کانال پربازدیدی را برای مدتی رزرو نماید باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کند؛ اما با استفاده از این روش می‌تواند تبلیغات گسترده با انبوه را در همان کانال با یک سوم قیمت انجام دهد.

یکی از نکات مهم در تبلیغات گسترده یا انبوه این است که فرد می‌تواند به‌راحتی انتخاب نماید که تبلیغات در چه کانال‌هایی باشد، کانال‌های مرتبط و یا کانال‌هایی مانند کانال‌های سرگرمی که بازدیدکننده زیاد دارد. معمولاً کانال‌ها با توجه به فعالیتی که دارند، دسته‌بندی می‌شوند پس طبیعتاً هر کانال با توجه به موضوعی که دارد مخاطبین خاص خودش را دارد.

معمولاً موضوعات کانال‌ها شامل هنر و ادبیات، فناوری، علمی، اطلاعات عمومی، اپلیکیشن، اجتماعی و سیاسی، مذهبی، خبری، شعر، تکست، زناشویی، پزشکی و سلامت، ورزشی و تناسب‌اندام، خانواده، طنز و سرگرمی، داستان، فیلم و موزیک، فرهنگی، تاریخی، زبان خارجه، گردشگری و … است. باید به این نکته توجه داشت که هرکدام از این کانال‌ها مخاطبینی دارند که به همین موضوعات علاقمند هستند.

روش های مختلف تبلیغات تلگرام

در بخش قبلی با اهمیت تبلیغات  آشناییتی پیدا کردید؛ به طور کلی در هر شبکه اجتماعی، چندین روش مختلف تبلیغاتی وجود دارد و تلگرام هم از این مورد بی نیاز نیست. هر روش تبلیغاتی در تلگرام، مختص یک سری از کاربران است؛ برای این که بدانید از چه روش تبلیغاتی در تلگرام بهتر است استفاده کنید، باید با روش های مختلف آن آشنا شوید. در ادامه به تمامی روش های تبلیغات  می پردازیم.

روش تبلیغات بازدیدی

اولین روش تبلیغاتی در تلگرام، روش تبلیغات بازدیدی می باشد؛ تبلیغات بازدیدی همان طور که از نامش هم پیداست، براساس بازدید یا همان ویو فعالیت دارد. تبلیغات بازدیدی جزو تبلیغات  انبوه محسوب می شود؛ به این معنی که این روش تبلیغاتی در تلگرام بسیار رایج است. به طور کلی تلگرام بر پایه بازدید فعالیت دارد؛ اما این بازدید به چه معنا است؟

حتما در پست های درون تلگرام، با یک آیکون کوچک چشم رو به رو شده اید؛ در کنار این آیکون عددی وجود دارد که تعداد ویو یا همان بازدید آن پست را نشان می دهد. تبلیغات بازدید در تلگرام، جزو تبلیغات ارزان محسوب نمی شود؛ اما هزینه ای که برای این روش تبلیغاتی پرداخت می کنید، بسیار می تواند در پیشرفت شما تاثیر گذار باشد.

معمولا پست های درون هر کانالی در تلگرام، یک میزان بازدیدی را دریافت می کنند؛ کانال های تلگرام بر اساس میزان بازدیدی که دارند، تعرفه تبلیغات بازدیدی خود را مشخص می کنند. در این روش تبلیغات تلگرام شما می توانید از کیفیت تبلیغ خود اطمینان بالایی را داشته باشید؛ چرا که تمامی ممبر هایی که در تلگرام از طریق این روش تبلیغاتی جذب می کنید، واقعی و فعال هستند.

انواع تبلیغات بازدیدی در تلگرام

روش‌های تبلیغاتی بازدیدی انواع مختلفی دارد که افراد باید با توجه به نوع نیاز خود اقدام به انتخاب و خرید تبلیغات مورد نظر کنند. شما به عنوان مدیر یک کسب و کار باید اطلاعات لازم در رابطه با انواع تبلیغات بازدیدی تلگرام را داشته باشید تا بتوانید؛ انتخاب درستی را برای تبلیغ کردن محصول خود داشته باشید. تبلیغات بازدیدی تلگرام خود دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از:

تبلیغات بازدیدی موضوعی در تلگرام

در این روش، تبلیغ باید در کانال مرتبط با آن قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر تبلیغ یک موسسه مشاوره کنکور مدنظر باشد، کانال‌های آموزشی و تحصیلی برای آن مناسب هستند. در روش تبلیغات بازدیدی موضوعی، هزینه براساس موضوع تعیین می‌گردد. در حقیقت هر موضوع با موضوع دیگر هزینه متفاوتی دارد. در این روش باید به مخاطبین کانال توجه ویژه‌ای داشت. اگر مخاطب تبلیغتان بانوان هستند بهتر است آن را در کانال‌های مربوط به بانوان قرار دهید.

تبلیغ متناسب با هر هزینه‌ای

بر خلاف دیگر روش‌های تبلیغی شما در این روش با هر میزان هزینه خواهید توانست از این روش تبلیغی استفاده کنید، این بدان معنا است که شما در این روش تبلیغی نیاز به بودجه تبلیغی زیادی ندارید و با هر میزان هزینه‌ای خواهید توانست تبلیغ خود را در این روش انجام دهید. به عنوان مثال میزان هزینه شروع برای این نوع تبلیغ ۱۵۰ هزار تومان است یعنی شما با ۱۵۰ هزار تومان می‌توانید تبلیغ خود را اجرا نمایید.

قابلیت رصد تعداد کلیک‌ها

از ویژگی‌های جالب این روش را می‌توان رصد تعداد کلیک‌ها عنوان کرد. به وسیله ابزارهای آنلاین نظیر گوگل آنالتیکس شما خواهید توانست به ساده‌ترین شکل ممکن تعداد افرادی که روی تبلیغ شما کلیک کرده‌اند را شناسایی کنید و همچنین حتی بفهمید این مشتری به چه صفحاتی از سایت شما سر زده است و چه اعمال دیگری انجام داده است؛ به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی از این روش تبلیغات استفاده نمایید و مطمئن باشید که کاربران جذب شده شما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اگر به دنبال روشی مناسب برای پروپاگاندا در تلگرام هستید استفاده از این روش به شما پیشنهاد می‌شود.

تبلیغات بازدیدی معمولی در تلگرام

در روش تبلیغات بازدیدی معمولی تبلیغ صرفاً در کانال‌های گوناگون قرار می‌گیرد و به تعداد اعضا و موضوع کانال وابسته نیست. این روش هزینه‌ی قابل توجهی ندارد و مهم‌ترین نکته مثبت آن هم قرارگیری همزمان تبلیغ در کانال‌های مختلف است که موجب افزایش اعتبار تبلیغ می‌شود. در حقیقت کاربران نسبت به تبلیغی که در چند کانال ببیند اعتماد بیشتری دارند.

تبلیغات بازدیدی پر سود در تلگرام

در این روش تبلیغات بازدیدی فقط در کانال‌های با تعداد اعضای زیاد و پربازده قرار می‌گیرد. این موضوع باعث افزایش سوددهی تبلیغ می‌شود. معیارهای مختلفی برای سنجش بازدهی کانال وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها قدمت کانال، تعداد بازدید پست‌ها، اعضای کانال، شناخته شده بودن کانال و … است.

روش تبلیغات کلیکی در تلگرام

دومین روش تبلیغاتی در تلگرام که می خواهیم به شما معرفی کنیم، روش تبلیغات کلیکی می باشد. چنانچه به دنبال تبلیغات ارزان هستید، ما به شما این روش را پیشنهاد می کنیم. هزینه ای که در روش تبلیغاتی کلیکی پرداخت می کنید، کاملا بستگی به خودتان دارد؛ به این معنی که بر اساس میزان کلیکی که سفارش می دهید، هزینه پرداخت می کنید.

در این روش تبلیغات شما تبلیغ خود را در کانال های مختلف و در قالب های مختلف انجام می دهید؛ به طور مثال تبلیغ تلگرامی شما در این روش باید قابلیت کلیک داشته باشد. معمولا هزینه روش تبلیغاتی کلیکی در تلگرام، از ۲۰۰ هزارتومان شروع می شود.

برخی از تبلیغات تلگرام برای اهداف بیرون از تلگرام انجام می شوند؛ به طور مثال برای برخی از وب سایت ها از تبلیغات تلگرامی ارزان استفاده می شود. اگر قصد تبلیغ وب سایت یا دیگر صفحات مجازی خود را در تلگرام دارید، به شما استفاده از روش تبلیغات کلیکی تلگرام را پیشنهاد می کنیم؛ چرا که از طریق این روش می توانید بازخوردی عالی بگیرید.

تبلیغات تلگرامی ثابت و بر حسب زمان

تبلیغات تلگرام می توانند به صورت ثابت و زمانی هم انجام شوند؛ این دسته از تبلیغات، جزو تبلیغات انبوه می باشند. تبلیغات ثابت در تلگرام، بر اساس میزان زمان خاصی انجام می شوند؛ به طور مثال شما مشخص می کنید تبلیغتان ۱۲ ساعت یا ۲۴ ساعت بر روی یک کانال باشد.

اگر به دنبال تبلیغات ارزان قیمت هستید، ما به شما روش تبلیغاتی ثابت را پیشنهاد می کنیم؛ البته در این روش تبلیغات تلگرام، مانند روش قبلی هزینه تبلیغ را تقریبا خودتان مشخص می کنید. سعی کنید تبلیغات  ثابت خود را در کانال هایی انجام دهید که مربوط به حوزه فعالیت شما و شهر سکونت شما باشند؛ به طور مثال اگر قصد انجام تبلیغات در مشهد را به طور ثابت دارید، در کانال هایی تبلیغات خود را انجام دهید که مخاطبان آن ها ساکنین شهر مشهد هستند.

استفاده از کانال‌های پربازدید برای تبلیغات انبوه تلگرام از روش‌های موثر جذب مخاطب است. برای کاهش هزینه‌ها می‌توان از تبلیغات ساعتی استفاده کرد.

در تبلیغات ساعتی در تلگرام معمولا به ازای ۱۲ یا ۲۴ ساعت تبلیغات شما در یک کانال تلگرامی قرار می‌گیرد و شما بسته به این زمان و کانال مذکور هزینه پرداخت می‌کنید. در تبلیغ ساعتی در تلگرام لازم است به فاکتورهای زیر دقت داشته باشید:

  • محتوای کانالتان باید با کانالی که می‌خواهید تبلیغات شما در آن درج شود متناسب باشد.
  • به ساعت قرارگیری تبلیغ توجه کنید. به عنوان مثال ساعت ۱۲ ظهر و یا ۱۲ شب به هیچ عنوان ساعت مناسبی برای درج تبلیغ نیست.
  • نسبت به فیک نبودن ممبرهای کانال مذکور اطمینان حاصل کنید.
  • محتوا و یا بنر تبلیغاتی کانال شما باید به اندازه کافی جذاب باشد تا نظر کاربران را به خود جلب کند.

 

تبلیغ به صورت ساعتی تقریبا جزو جدیدترین انواع تبلیغات در تلگرام است که مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

هدفمند تبلیغ می‌کنید

یکی از مزیت‌های این روش این است که می‌توانید با استراتژی و متناسب با اهداف کانال خود تبلیغ کنید. همان‌طور که کمی پیش گفتیم، بهتر است تبلیغات کسب و کارتان را در کانالی انجام دهید که محتوایی مشابه با محتوای شما دارد؛ در این‌صورت اطمینان حاصل می‌کنید که دسترسی بیشتری به مخاطبان هدف خود دارید. این موضوع نه تنها احتمال بالا بردن ممبرهای کانال تلگرامی شما را افزایش می‌دهد بلکه احتمال اینکه این کاربران به مشتریان بالقوه شما تبدیل شوند نیز بیشتر می‌شود. از طرفی شما فرصت این را دارید که خودتان انتخاب کنید چه ساعتی تبلیغات‌تان در کانال قرار بگیرد؛ این یک فرصت بی‌نظیر است که تبلیغات ساعتی در تلگرام در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مزایا تبلیغ به صورت ساعتی!

یکی‌دیگر از مزیت‌های تبلیغ به صورت ساعتی در تلگرام این است که می‌توانید متناسب با بودجه و هزینه‌ای که در نظر گرفته‌اید یکی از کانال‌های تلگرامی را انتخاب کرده و برای ساعتی مشخص تبلیغات خود را در آن درج کرده و هزینه بپردازید. ممکن است از طرف ادمین‌های کانال‌های تلگرامی با تعرفه‌های گوناگونی مواجه شوید؛ برای تبلیغ با کمترین هزینه ممکن در پربازدیدترین کانال‌های تلگرام، با مای ممبر در ارتباط باشید.

یکی‌دیگر از مزیت‌های تبلیغات ساعتی در تلگرام این است که برای برندینگ فوق‌العاده است. این روش میان دیگر روش‌های تبلیغ در تلگرام، در جلب اعتماد کاربران موثرتر بوده و به عبارتی با کمک آن می‌توانید نام و برند تجاری خود را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کنید و ویو پست هایتان را بالا ببرید.

بنابراین حتی اگر از طریق این روش جذب ممبر بالایی هم نداشته باشید، میان کاربران و کانال‌های تلگرامی نام‌آشناتر و معتبرتر خواهید شد؛ این امر بستر مناسبی را فراهم می‌کند تا در طول زمان کاربران به شما اطمینان کرده و به تدریج عضو کانال شما شوند. همچنین اگر برای پیج اینستاگرام کاری خود می‌خواهید فالوور واقعی یا حتی ایرانی بخرید، مای ممبر می‌تواند کمک مفیدی در خرید فالوور به شما عزیزان داشته باشد. اگر می خواهید برای بالا بردن ممبر های خود اقدام به خرید ممبر خارجی تلگرام کنید ، حتما به لینک مراجعه کنید.

مزیت‌های تبلیغات در کانال‌های پربازدید

  1. آشنایی با کانال‌های محبوب و پرمخاطب تلگرام
  2. صرفه‌جویی در هزینه و زمان مصرفی برای تبلیغ
  3. بهترین روش برای رشد سریع و پیشرفت در تلگرام و افزایش ممبر و بازدید تلگرامی
  4. نظارت بر روند تبلیغات و تأثیر آن

مهم‌ترین نکته مثبت این روش نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی در تلگرام این است که شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن و با صرف هزینه‌هایی معقول به سرعت به درجه‌ی مطلوبی از موفقیت برسید به طوری که کانال شما در تلگرام تبدیل به کانالی معتبر شود. اما لازم به ذکر است که نگه‌داشتن خود در موفقیت بسیار سخت‌تر از رسیدن به آن است.

این جمله در مورد کانال‌های تلگرام هم صدق می‌کند. اگر توانستید به کانالی معتبر تبدیل شوید باید سعی کنید تا خود را در همان سطح و یا بالاتر نگه دارید. لازمه‌ی این مسئله تولید محتوای خوب، به موقع و مناسب است. نباید بگذارید مخاطب از کانال شما خسته شود و یا به پست کردن مطالب متفرقه نپردازید. زیرا به محض اینکه مخاطب احساس کند که دارید از جاده اصلی خارج می‌شوید، تصمیم به ترک کانال‌تان می‌گیرد.

روش تبلیغات اسپانسری تلگرام

یکی از بهترین روش های تبلیغات تلگرام، روش تبلیغات اسپانسری می باشد؛ این روش معمولا برای تبلیغات کانال های تلگرام استفاده می شود. در این روش یک کانال اقدام به خرید تعدادی پروکسی می کند؛ از آن به بعد هر کاربری به پروکسی های خریداری شده متصل شود، کانال شما به طور خودکار برای کاربر، به عنوان اسپانسر نمایش داده می شود.

تبلیغات اسپانسری تلگرام، جزو تبلیغاتی می باشد که بسیار در افزایش ممبر های شما تاثیر گذار است؛ چرا که کاربران بعد از متصل شدن به پروکسی، ترغیب می شوند کانال تبلیغ شده شما را دنبال کنند. به طور کلی هدف اصلی شما هم از تبلیغات باید همین افزایش ممبر باشد؛ چرا که با افزایش ممبر هم اعتبار کانال تلگرام بالا می رود و هم درآمد شما افزایش پیدا می کند.

تبلیغات در تلگرام توسط افراد تاثیرگذار

در این روز ها در هر شبکه اجتماعی تعداد زیادی اینفلوئنسر وجود دارد؛ منظور از اینفلوئنسر، افراد تاثیرگذار در آن شبکه اجتماعی هستند. در تلگرام معمولا نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، اینفلوئنسر های کمتری وجود دارند؛ ولی باز هم ارائه تبلیغات توسط آن ها، از تاثیر بسیار زیادی برخوردار است.

اگر به دنبال تبلیغات تلگرامی ارزان هستید، این نوع تبلیغ برای شما مناسب نمی باشند؛ چرا که معمولا اینفلوئنسر ها برای ارائه تبلیغات، هزینه بسیار زیادی را دریافت می کنند. این روش تبلیغاتی در تلگرام جزو روش های قدیمی می باشد و به پیشرفت شما بسیار کمک می کند.

مزیت های تبلیغات در این پلتفرم

تا به این جای کار با روش های مختلف تبلیغات تلگرام آشنا شدید؛ این که از کدام یک از این روش ها استفاده کنید، کاملا بستگی به حوزه فعالیت و نیاز شما دارد. به طور کلی تمامی روش های تبلیغات، چه ارزان و چه گران قیمت، دارای مزایایی هستند؛ در ادامه به تمامی این مزایا می پردازیم.

  • استفاده از هر روش تبلیغاتی در تلگرام، باعث می شود ممبر های واقعی و فعال دریافت کنید.
  • جذب ممبر های واقعی از طریق تبلیغات باعث می شود شما دارای ممبر های بدون ریزش باشید.
  • علاوه بر افزایش مخاطبان شما، کانال شما شناخته می شود و اعتبار زیادی را کسب و می کنید.
  • در هر لحظه می توانید سفارش تبلیغ خود را ارائه دهید.
  • دست شما برای پرداخت هر میزان هزینه ای باز است.

نحوه تبلیغات گسترده یا انبوه تلگرام چگونه است؟

همان‌طور که در بخش اول سایت تبلیغات گسترده چیست اشاره کردیم، معمولاً تبلیغات گسترده در تلگرام انجام می‌شود. تلگرام فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و در حال حاضر حدود ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که از این تعداد حدود ۴۰ میلیون از کاربران آن ایرانی هستند به همین دلیل هر کسب‌وکار ایرانی می‌توانید از این طریق یک تبلیغ به‌صرفه و مناسب را برای کسب‌وکار خود انجام دهد.

روش تبلیغات گسترده در تلگرام به این صورت است که در گام نخست فرد باید بنر و یا همان پستی را که می‌خواهد منتشر شود را سفارش دهد و بعد از طراحی، در صورت تأیید شدن به مدیر تبلیغات تحویل دهد. در مرحله بعد باید با توجه به تعرفه‌های مختلفی که وجود دارد، طرح موردنظر خود را انتخاب نماید. شاید برایتان سوال باشد که چگونه می‌توانید برای کانال خود در تلگرام، سفارش تبلیغ بگیرید. لازم به ذکر است که بسیاری از اینگونه کانال ها اقدام به خرید ممبر پروکسی ارزان می‌کنند تا بتوانند به کمک بازدید کنندگانی که دارند، تبلیغات بگیرند و درامد زایی اتفاق بیوفتد.

مزایای تبلیغات گسترده تلگرام

تبلیغات گسترده دارای مزیت‌های زیادی است. این مزایا عبارت‌اند از:

  • شما هیچ‌گاه مبلغی را برای تبلیغی که دیده نمی‌شود، پرداخت نخواهید کرد و تبلیغات هدفمند خود را با یک ویو واقعی منتشر می‌کنید.
  • افرادی که در تبلیغات گسترده فعالیت دارند موظف هستند که یک گزارش کامل از بازدیدها را در اختیار مشتری قرار دهند.
  • می‌توانید تبلیغات خود را در کانال‌های مرتبط انجام دهید تا تبلیغی که انجام می‌دهید در معرض دید مخاطبین علاقمند به کسب‌وکار شما قرار بگیرد.
  • تبلیغات گسترده و انبوه ارزان تلگرام به نسبت تبلیغات دیگر هزینه کمتری دارد.
  • امکان ارسال انواع فایل‌ها از قبلی متن، عکس، ویوئو.
  • مقرون‌به‌صرفه بودن.
  • هزینه ارسال برابر و در مواردی پایین‌تر از پیامک است.
  • امکان ارسال تعداد کلمات نامحدود در پیام تبلیغاتی.
  • تلگرام کاربران فراوانی دارد و با ارسال گسترده تبلیغات به آن‌ها، به‌یک‌باره تعداد زیادی کاربر فعال با کسب‌وکار مربوطه آشنا می‌شوند.
  • می‌توانید برای تبلیغات تلگرامی ارزان خود جامعه هدف را تعیین کنید.
  • پیام تبلیغاتی را می‌توان به کسانی که کسب‌وکار مشابه دارند ارسال کرد.
  • تأثیرگذاری بیشتر تبلیغات به علت درج تصاویر در آن.

 

اصطلاحات در تبلیغات گسترده

در هنگام سفارش تبلیغات تلگرامی ارزان بهتر است با اصطلاحات در تبلیغات گسترده بیشتر آشنا شوید. در ادامه سایت تبلیغات گسترده چیست، تعدادی از اصطلاحت رایج در تبلیغات انبوه را به شما توضیح خواهیم داد.

 

  1. بنربه پست‌هایی که به همراه متن دارای یک عکس یا ویدیو نیز هستند، بنر گفته می‌شود. بنر باید به صورت دقیق و توسط افراد خبره طراحی شود تا از طریق هر وسیله ارتباطی مانند تبلت و گوشی همراه نیز قابل‌مشاهده باشد. همچنین باید یک سری نکات مانند جذاب بودن در بنرها لحاظ شود تا مخاطب با آن ارتباط برقرار کند. به‌عنوان‌مثال استفاده از رنگ‌های شارپ معمولاً بازخورد بهتری دارد. در عین حال پیشنهاد می‌شود برای بهتر دیده شدن تبلیغاتتان اقدام به خرید بازدید پست اینستاگرام کنید. اگر تبلیغات تلگرامی رزان شما اصولی و جذب کننده باشد، قطعا مشتریان زیادی را جذب می‌کنید.
  2. ریپبه متن‌های بدون تصویر و ویدئو ریپ گفته می‌شود. در این تبلیغات تلگرامی ارزان بیشترین تمرکز بر روی متن است تا بتواند مخاطب را جذب کند.
  3. داناصطلاح دان به ادمین‌های تلگرامی در گروه‌های تبلیغاتی گفته می‌شود که می‌تواند در تبلیغات گسترده تلگرام شرکت نماید.
  4. ریشاتبعد از اتمام زمان تبلیغ، ادمین تلگرام باید تبلیغ را از قسمت بالاتر کانال حذف و در آخر کانال فوروارد کند که به این عمل ریشات گفته می‌شود.
  5. شاتبعدازاینکه مدت‌زمان تبلیغ تمام شد، ادمین کانال تلگرام از پست تبلیغاتی که در هر گروهی قرار داده است اسکرین شات می‌گیرد و به گروهایی که برای همین امر ساخته شده‌اند می‌فرستد.

چه افرادی تبلیغات گسترده را انجام می‌دهند؟

شاید در نگاه اول تبلیغات گسترده و انبوه ساده به نظر بیاید اما اگر بخواهید کار را به یک گروه خبره بسپارید، باید بدانید که تبلیغات گسترده و انبوه را تنها یک فرد انجام نمی‌دهد بلکه این تبلیغات تلگرامی ارزان زیر نظر تیم‌های خبره انجام می‌شود که این تیم‌ها عبارت‌اند از:

  1. تیم پشتیبانیاین تیم وظیفه دارد که با مشتری ارتباط برقرار کند و نظر او را در مورد نوع تبلیغ و چگونگی تبلیغ جویا شود.
  2. تیم اجراتیم اجرا وظیفه دارد طبق سفارش‌هایی که مشتری داده است، بهترین طرح را اجرا نماید.
  3. تیم نظارتاین تیم در زمان تبلیغات گسترده کانال‌های دان شده را بررسی می‌کند تا هیچ‌گونه تخلفی در آن‌ها انجام نشود. همچنین تیم نظارت وظیفه دارد، کانال‌هایی که بازدیدکننده تقلبی دارند را از لیست خود حذف نماید.
  4. تیم گزارش دهیاین تیم باید شات‌هایی که در گروه‌های شات انجام می‌شود را جمع‌آوری کند و بعد از بررسی‌های دقیق و مطمئن شدن از صحت آن‌ها یک گزارش دقیق را به مشتری ارائه دهد.
  5. تیم حسابداریوظیفه تیم حسابداری به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش اول برای رسیدگی به امور مالی مشتری است که باید طبق بازدیدهای انجام‌شده مبلغ تبلیغ محاسبه شود و بخش دوم رسیدگی به امور مالی مربوط به ادمین کانال‌ها است که باید مبلغی را برای هر تبلیغ واریز نماید. بعضی از خدمات دهنده تبلیغات، کانال هایی را استفاده می‌کنند که اقدام به خرید ممبر فیک تلگرام که قطعا بازده بسیار کمی دارند.

 

انواع پست‌ها در تبلیغات گسترده

۱. پست آخر در تبلیغات انبوه و گسترده ارزان، پست آخر یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است. در این روش برای یک مدت‌زمان مشخص، پست تبلیغاتی در بخش آخرین پست تلگرامی قرار می‌گیرد. معمولاً مدت‌زمان قرار دادن این پست‌ها بین ساعت ۱۰ شب تا ۱۰ صبح است. به دلیل اینکه این پست‌ها نسبت به پست‌های دیگر بازدید بیشتری دارند، هزینه آن‌ها نیز نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است. البته باید در نظر داشته باشید که پارامترهای زیادی مانند مرتبط بودن پست با موضوع کانال و جذاب بودن بنر یا ریپ در افزایش بازدید پست‌ها تأثیرگذار است. بعضی مواقع کانال ها، گروه هایی را برای کانال خود ایجاد می‌کنند تا در آنها هم بتوانند سفارش تبلیغ بگیرند. برای این امر، آنها در ابتدای کار برای بالا بردن اعتبار کانال دست به خرید ممبر گروه تلگرام میزنند.

۲. پست ویژه پست ویژه به این صورت است که جایگاه آن از قبل مشخص می‌شود به‌عنوان‌مثال پنجمین پست، به تبلیغ کسب‌وکار شما تعلق خواهد داشت و مخاطب می‌تواند در بین تبلیغات پر بازده دیگر تبلیغ شما را نیز مشاهده نماید؛ البته برای اینکه این پست به‌صورت ویژه منتشر شود از پست‌هایی با درجه پایین‌تر استفاده می‌شود که مخاطب توجه ویژه‌ای به این پست داشته باشد.

۳. پست آزاد همان‌طور که از نام آن مشخص است، این پست به صورت آزاد در هر زمان و هر قسمتی از کانال قرار می‌گیرد. به همین دلیل به نسبت دو روش قبلی قیمت ارزان‌تری دارد.

۴. پست روزانه به پستی گفته می‌شود که در طول روز در کانال تبلیغاتی تلگرام قرار می‌گیرد. تعیین ساعت قرارگیری در کانال توافقی است.

۵. پست آخر شبانه این نوع پست معمولا از ساعت ۱۲ شب به بعد و به‌عنوان آخرین پست در کانال تبلیغاتی قرار می‌گیرد. این نوع پست تا زمانی پست آخر قرار می‌گیرد که تعداد مشخصی بازدید داشته باشد، بعد از آن پست پاک می‌شود

۶. پست دو در این حالت پست شما، یک پست قبل از پست آخر قرار می‌گیرد.

۷. پست دائمی این پست همیشه در کانال تلگرامی قرار داشته و حذف نمی‌شود.

۸. پست ساعتی همان‌طور که از نامش پیداست این نوع پست به‌صورت ساعتی در کانال قرار می‌گیرد.

نحوه انتخاب از لیست کانال‌های تبلیغاتی تلگرام

یکی از اولین کارهایی که باید برای انواع تبلیغات تضمینی در تلگرام انجام دهید، انتخاب کانال مناسب از میان لیست کانال‌های تبلیغات تلگرام است. مطمئن باشید که می‌توانید کانال‌های بسیاری را پیدا کنید که حاضر به انتشار تبلیغات شما هستند؛ اما نکته‌ای مهمی که باید به آن توجه کنید، مناسب بودن کانال مورد نظر با تبلیغات کسب و کار شما است. برای اینکه بتوانید بهترین کانال را از میان کانال‌های موجود انتخاب کنید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • سعی کنید به دنبال کانال‌های مرتبط با کسب و کار خود باشید. هر اندازه که کانال مورد نظر ارتباط بیش‌تری با حرفه شما داشته باشد، موفقیت بیش‌تری در جذب کاربران جدید خواهید داشت. با کمک مای ممبر می‌توانید بهترین کانال‌های تبلیغاتی که متناسب با کسب و کار شما هستند را یافت کنید.
  • بهتر است از کانال‌های محبوب و پرطرفدار برای تبلیغات پربازده خود کمک بگیرید. سعی کنید واقعی بودن ممبرها و بازدیدهای کانال را به خوبی ارزیابی کنید تا بتوانید بهترین و معتبرترین کانال را انتخاب کنید.
  • از وبسایت‌های متخصص در زمینه تبلیغات گسترده تلگرام کمک بگیرید. استفاده از وبسایت‌های متخصص موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما شده و درصد موفقیت را افزایش می‌دهد.

 

تبلیغات نوتیفیکیشن تلگرام چیست

این روش تبلیغی یکی از مناسب‌ترین روش‌های تبلیغ در فضای تلگرام است. در این روش با استفاده از یک سرور به تعداد زیادی از دستگاه‌ها و گوشی‌های همراه نوتیفیکیشنی ارسال می‌شود. کاربر پس از دیدن نوتیفیکیشن می‌تواند درخواست دعوت به کانال را بپذیرد و به جمع ممبرهای شما بپیوندد و یا می‌تواند این پیام را نادیده بگیرد. پس دلیل اصلی ویژگی این روش را می‌توان اختیاری بودن نوع عضویت در نظر گرفت.

برخلاف روش‌های دیگر که کاربران را به اجبار در کانال‌ها عضو می‌کنند در این روش هیچگونه اجباری برای عضویت در کانال وجود ندارد و کاربران با اختیار خود در کانال عضو می‌شوند. لازم به توضیح است که در این روش به دلیل مناسب بودن و میزان بازخورد بالا، استفاده کنندگان زیادی از آن استفاده می‌کنند.

چرا باید از تبلیغات نوتیفیکیشن تلگرام استفاده کنیم

همان طور که توضیح داده شد شما به وسیله این روش خواهید توانست در زمان نسبتا کوتاهی به هدف خود برسید. این روش تبلیغ را می‌توان یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌های تبلیغ در نظر گرفت. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از تبلیغ در فضای این پیام رسان هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما تبلیغات نوتیفیکیشن تلگرام را امتحان نمایید. در حالت کلی می‌توان گفت استفاده از این نوع تبلیغات برای ما ویژگی و موارد زیر را به همراه خواهد داشت.

برند سازی عالی و ارزان با تبلیغات نوتیفیکشن تلگرام

اولین ویژگی‌های استفاده از این روش تبلیغاتی برای شما به همراه خواهد داشت برند سازی عالی و ارزان خواهد بود. شما به وسیله این روش می‌توانید با میزان هزینه کم نسبت به دیگر روش‌های برند سازی، برند خود را به شکلی اصولی به افراد و کاربران زیادی بشناسید. خوبی استفاده از این روش تبلیغ آن است که شما در مدت زمان نسبتا کوتاهی خواهید توانست برند سازی خود را در این فضا انجام دهید.

افزایش میزان فروش با تبلیغات نوتیفیکشن تلگرام

اگر کسب و کار شما بر پایه فروش محصولات و ارائه خدمات استوار است این نوع از تبلیغ می‌تواند میزان فروش شما را تا حد قابل قبولی افزایش دهد؛ دلیل آن را هم می‌توان به نمایش گذاشته شدن تبلیغ شما برای تعداد افراد زیادی در نظر گرفت. پس اگر به دنبال تعداد مشتریان جدید هستید پیشنهاد ما در وب سایت مای ممبر آن است که از روش تبلیغات نوتیفیکیشن استفاده نمایید تا مشتریان جدیدی را کسب نماید و به واسطه آن‌ها کسب و کار خود را به قله موفقیت برسانید.

سرعت اجرای بالا در تبلیغات نوتیفیکشن تلگرام

از دیگر ویژگی‌های این روش تبلیغ در این پیام رسان را می‌توان سرعت اجرا و میزان فراگیری آن در نظر گرفت. به دلیل وجود تعداد کاربران زیاد در این پیام رسان تبلیغ شما در عرض مدت کوتاهی اگر متن و موضوع جالبی داشته باشد دست به دست خواهد چرخید و شما را به زودی به موفقیت‌هایی خواهد رساند که از شنیدنشان شگفت زده خواهید شد. پس می‌توان ویژگی بعدی استفاده از تبلیغات نوتیفیکیشن را سرعت اجرا و گستردگی بالا آن در نظر گرفت.

صرفه جویی در هزینه‌های تبلیغاتی با تبلیغات نوتیفیکشن تلگرام

ویژگی بعدی این روش تبلیغ را که می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در نظر گرفت، صرفه جویی بالایی اقتصادی دانست. شما در این روش تبلیغات تضمینی در تلگرام خواهید توانست با پرداخت هزینه‌ای به مراتب کمتر از دیگر روش‌ها، میزان بازخورد بالاتری را شاهد باشید. همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که پیام تبلیغ شما به درستی به گوش مخاطبین هدف شما خواهد رسید.

مناسب برای تمام کسب و کارهای تلگرامی با تبلیغات نوتیفیکشن تلگرام

از دیگر ویژگی‌های این روش تبلیغ می‌توان به مناسب بودن برای تمام کسب و کارهای تلگرامی اشاره کرد. دلیل این موضوع را می‌توان در گستردگی ارسال نوتیفیکیشن‌ها در نظر گرفت. پس اگر به دنبال روشی مناسب برای انجام تبلیغات پربازده خود در فضای تلگرام هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از اولویت‌های خود را تبلیغات نوتیفیکیشن تلگرام در نظر بگیرید.

هزینه و تعرفه تبلیغات در تلگرام

برای فعالیت در تلگرام و تبلیغ در این شبکه اجتماعی نیاز به یک کانال تلگرامی دارید. تشکیل و مدیریت کانال تلگرامی باعث می‌شود تا محصولات و خدمات شما دیده شود؛ اما برای این کار باید تلاش کنید تا با استفاده از روش‌های مختلف، ممبر کانال تلگرامی خود را افزایش دهید.

روش‌های مختلفی برای افزایش ممبر تلگرام وجود دارند مانند تولید محتوای جذاب و یا خرید ممبر فیک یا واقعی تلگرام. مسلما کانال تلگرامی که اعضای بیشتری دارد از فروش بیشتری نیز برخوردار است. هزینه تبلیغات در تلگرام همواره یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان کسب‌وکار بوده است.

نرخ تبلیغات در کانال‌های تلگرامی متفاوت بوده و به پارامترهای زیادی بستگی دارد. یکی از این پارامترها تعداد اعضای کانالی است که تبلیغات شما در آن قرار می‌گیرد. طبق بررسی‌های انجام‌گرفته کانال‌های سرگرمی و آموزشی در ایران اعضای بیشتری دارند و تبلیغات تضمینی در آن کانال‌ها گران‌تر است. کانال گیزمیز یک سال قبل با یک میلیون و دویست هزار عضو برای تبلیغ در ساعات ۱۲ شب تا ۹ صبح، یک میلیون تومان دریافت می‌کرده و حالا با یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر عضو، برای هر تبلیغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

این کانال در روز دو تبلیغ منتشر می‌کند و فقط با احتساب این تبلیغ‌ها می‌توان گفت این کانال درآمد روزانه حداقل پنج میلیون تومان دارد. یکی دیگر از عوامل مؤثر هزینه تبلیغات در تلگرام، تعداد تبلیغاتی است که آن کانال در روز منتشر می‌کند؛ مسلما کانال‌هایی که تبلیغات کمتری در روز منتشر می‌کنند مبلغ بالاتری نیز دریافت می‌کنند. بعد از کانال‌های سرگرمی کانال‌های خبری پرمخاطب هستند.

کانال اخبار روز ایران با یک میلیون و ۹۰۰ هزار عضو برای تبلیغ ۱۲ ساعته یک میلیون ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند. در بین این کانال‌ها، کانال‌هایی هم هستند که با تعداد مخاطب کمتر قیمت کمتری نیز دریافت می‌کنند و برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر مناسب هستند.

در تلگرام روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که هزینه تبلیغاتی در آن‌ها متفاوت است:

  • تبلیغات بازدیدی: زیر هر پست آیکونی شبیه چشم وجود دارد که عددی کنار آن درج‌شده است. این عدد نشان‌دهنده تعداد افرادی است که این پست را مشاهده کرده‌اند. شما بر اساس تعداد بازدیدی که از پست تبلیغاتی شما شده است هزینه پرداخت می‌کنید.
  • تبلیغات کلیکی در تلگرام: در این روش محاسبه هزینه فقط بر اساس کلیک‌هایی که بر روی لینک تبلیغاتی تضمینی شما شده است صورت خواهد گرفت.
  • تبلیغات ساعتی در تلگرام: در این روش تبلیغ پست مربوطه تا ساعتی که تعیین می‌کنید در کانال قرار می‌گیرد.
  • تبلیغات گسترده در تلگرام: نوعی از تبلیغات بازدیدی است که در محدوده گسترده‌تری انجام می‌شود. هزینه تبلیغات تلگرام در این روش نیز بر اساس تعداد بازدید محاسبه می‌شود.

 

پذیرش تبلیغات پربازدید در تلگرام آنی یک روش خوب برای معرفی برند، محصولات و خدمات یک کسب و کار است به همین دلیل در حال حاضر شرکت‌های زیادی در زمینه انجام تبلیغات تضمینی در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام و تلگرام فعالیت می‌کنند. اگر به دنبال بهترین روش برای انجام تبلیغات تضمینی و پربازدید در شبکه‌های اجتماعی هستید، می‌توانید با مشاوران تبلیغاتی مای ممبر تماس بگیرید و با آن‌ها در مورد شیوه اجرای تبلیغات کسب و کارتان مشورت کنید.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی