• سئو ارزان

12 سوال مهم در سئو ارزان و سئو عالی در گوگل

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) روشی دائماً در حال پیشرفت است ، زیرا موتورهای جستجو برای ارائه تجربه کاربری بهتر به به روزرسانی الگوریتم های خود ادامه می دهند. در مواردی که سئو می توانست به طور موثری با معادلات تراکم کلمات کلیدی و بک لینک ارزان خریداری شود ، سئو مدرن فقط به عنوان بخشی از یک استراتژی جامع و یکپارچه بازاریابی دیجیتال عمل می کند .

شرکتهایی که زمانی سئو خود را در خانه نگه می داشتند ، ایجاد موفقیت سنجشی در سئو را پیچیده تر می دانستند. اکنون ایجاد بک لینک م effectiveثر به محتوای جذاب ، بازاریابی تأثیرگذار و حداقل ذکاوت در روابط عمومی نیاز دارد. بر این اساس ، یک استراتژی کلمه کلیدی مدرن به تحقیق درمورد کاربر ، تجربه بازاریابی محتوا و دانش کار در مورد اولویت های رتبه بندی Google نیاز دارد. این ممکن است به بیش از یک یا دو متخصص سئو در یک تیم بازاریابی نیاز داشته باشد ، به همین دلیل برخی از مارک ها همکاری با یک آژانس حرفه ای سئو را انتخاب می کنند.

استخدام یک شرکت یا آژانس سئو می تواند یک کار ترسناک باشد. در بهترین حالت ، شریک زندگی شما ترافیک ارگانیک به سایت شما افزایش می دهد ، رتبه بندی جستجوی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا منجر به فروش و فروش بیشتری شوید. در بدترین حالت ، شریک SEO شما با تکنیک های کلاه سیاه روبرو می شود که به موفقیت موفقیت می بخشد ، قبل از شروع مجازات ها ناپدید می شود و شما را با ترافیک کمتری نسبت به گذشته - و ماهها یا سالها پاکسازی مواجه می کند.

با این حال ، استخدام شخصی برای ایجاد و اجرای یک طرح SEO سخت نیست. برای استخدام نیازی به متخصص بودن ندارید. شما فقط باید بدانید که چه س questionsالاتی بپرسید و چه پاسخی را انتظار داشته باشید. 12 سوال زیر را در نظر بگیرید - و اینکه در جواب ها چه چیزی باید جستجو کنید - برای یافتن یک شرکت متخصص SEO که بهترین روش ها را دنبال می کند و نتایج مورد نظر شما را هدایت می کند:

1. فلسفه شما برای نزدیک شدن به سئو برای ارائه نتایج چیست؟

سه جنبه اصلی سئو وجود دارد و کارآمدترین شرکت های سئو هر سه را به عنوان م componentsلفه های یک استراتژی جامع سئو می دانند.

  • سئو فنی کد ، ساختار سایت ، سرعت سایت و سایر معیارهایی را که می تواند بر ترافیک جستجوی شما تأثیر بگذارد در نظر می گیرد. در هنگام بررسی فنی سئو ، یک متخصص سئو اطمینان حاصل می کند که موتورهای جستجو می توانند سایت شما و محتوای آن را جستجو کنند ، 404 خطا را بررسی می کنند و هدایت ها را از جمله کارهای دیگر تجزیه و تحلیل می کنند.
  • تجربه کاربر (UX) بهینه سازی محتوای ویژگی های دیجیتال شما است. در طی یک بررسی سئو در صفحه ، یک متخصص سئو جنبه های کاربر در سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند ، از جمله محتوا ، پیمایش و بهینه سازی کلمات کلیدی.
  • سئو خارج از صفحه به معنای بهبود حضور SEO خود با کسب لینک ، تقویت نام تجاری بصورت آنلاین و بهبود محبوبیت سایت و محتوا است. برای اجرای کمپین های SEO خارج از صفحه ، یک آژانس جستجوگر SEO به دنبال فرصت هایی برای افزایش دامنه و اقتدار صفحه شما از طریق لینک های ورودی به سایت شما از سایر ویژگی های با کیفیت است.

بسیاری از نمایندگی های جستجوگرها به یکی از دو روش فعالیت می کنند:

  1. آنها فقط یک جنبه از سئو (مانند ایجاد لینک) را ارائه می دهند.
  2. آنها همه تحقیق و استراتژی را انجام خواهند داد بدون اینکه بتوانند به طور مثر هر یک از آنها را اجرا کنند.

سئو مدرن به یک استراتژی جامع و اجرای با تجربه نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که آژانس SEO مورد ارزیابی شما می تواند هر سه مورد (فنی ، UX ، خارج از صفحه) را انجام دهد و آنها یک استراتژی مشخص برای تعادل آنها دارند.

2. چگونه این استراتژی را با مارک / تجارت / صنعت / طاقچه ما سازگار می کنید؟

سئو یک راه حل همه جانبه نیست و شریک SEO شما باید ایده هایی در مورد چگونگی نیاز کسب و کار شما به یک رویکرد منحصر به فرد متناسب با صنعت ، مدل کسب و کار و اهداف شما داشته باشد. سئو برای یک کسب و کار محلی که علاقه مند به جذب مشتری از ده پستی کد است ، به روشی کاملاً متفاوت از سئو برای یک شرکت بزرگ با بازار جهانی نیاز دارد.

تجربه در صنعت شما یک امتیاز مثبت است ، اما لزوماً یک شرط نیست. مهمتر توانایی آژانس جستجوگرها در بیان اینکه چگونه روش کلی را برای تهیه غذا به طور خاص با جایگاه شما سازگار می کنند ، بیان می کند. اطمینان حاصل کنید که شرکت می تواند مکان های مشخصی را که روش کلی در آنها متفاوت است برجسته کند.

3. چه معیارهایی "موفقیت" را برای شما تعریف می کنند؟

این نوع سوال ترفندی است. در حالی که شرکتهای سئو ممکن است با در نظر داشتن اهداف خاص و مشخصی به این جلسه بیایند ، معیارهای موفقیت آنها واقعاً باید از معنای موفقیت شما باشد. هیچ شرکت سئو نمی تواند رتبه بندی صفحه یک را تضمین کند و کسانی که این نوع قول ها را می دهند احتمالاً از تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنند. این تکنیک ها ممکن است برای مدت کوتاهی شما را از نظر ترافیک جذب کنند ، اما در نهایت مجازاتی برای شما به همراه خواهد داشت - همراه با کاهش قابل توجه بازدید و رتبه بندی.

متخصصان مشروع سئو برنامه های خود را بر اساس اهداف شما بنا می کنند. اگر به دنبال افزایش بازدید هستید ، ممکن است آنها بهینه سازی کلمات کلیدی یا ایجاد محتوا را در اولویت قرار دهند. اگر به دنبال ترافیک محلی بیشتر هستید ، ممکن است آنها بهینه سازی نمایه مشاغل محلی شما را در فهرست راهنما و سایت های بررسی به شما توصیه کنند. معیارهای موفقیت یک آژانس سئو باید مستقیماً بر اساس اهداف تجاری شما باشد ، بنابراین به دنبال شرکت هایی بگردید که این س questionال را برگردانند و پاسخ شما را بگیرند.

4- چه مدت طول می کشد تا انتظار داشته باشیم نتایج را ببینیم؟

سئو موثر به زمان نیاز دارد ، اما این نباید مانع از این شود که یک آژانس باتجربه برای شما نتایج زمانی تعیین کند. به طور کلی ، شما باید انتظار داشته باشید که نتایج حاصل از تکنیک های قانونی SEO را ظرف مدت شش ماه از شروع کار مشاهده کنید .

امکان دیدن نتایج زودتر به سلامت سایت شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، تصحیح اشتباهات فنی و نظارت ها می تواند در مدت زمان کوتاهی برخی از سودهای قانونی SEO را خالص کند. با این حال ، اگر سایت شما از قبل به خوبی ساختار و عاری از مشکلات فنی باشد ، باید مدت زمان بیشتری منتظر تغییر قابل اندازه گیری باشید.

اگر شرکت SEO شما قول نتایج سریع را می دهد ، دلیل آن را بپرسید. اگر آنها به عوامل فنی که باید پاک شوند اشاره کردند ، خوب است. در غیر این صورت ، مواظب باشید - آنها ممکن است از تکنیک های قدیمی و ناخواسته استفاده کنند که در نهایت سایت شما را مجازات می کند.

5. چگونه به تلفن همراه نزدیک می شوید؟

در حالت ایده آل ، هنگام بحث در مورد استراتژی کلی ، تلفن همراه باید بخشی از مکالمه باشد. گوگل در سال گذشته اعلام کرد که آنها در روند بودند حال حرکت به یک تلفن همراه-اول IND الکترونیکی X ، ساخت بهینه سازی تلفن همراه مهم تر از همیشه. به دنبال شرکتهایی بگردید که فرایندی برای انجام ممیزی موبایل در سایت شما دارند و اطمینان حاصل کنید که آژانس سئو سایت شما می تواند به طور قانع کننده ای دلیل اصلی بودن سئو در موبایل را بیان کند.

6. سئو چگونه باید با استراتژی کلی بازاریابی ما ترکیب شود؟

موفق ترین ابتکارات سئو بخشی از یک برنامه کلی بازاریابی است ، بنابراین از شرکتهایی که انتظار دارند وظایف خود را جداگانه انجام دهند اجتناب کنید. SEO با بازاریابی محتوا همگام است و از روابط عمومی و فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی می توان برای ایجاد لینک موثر استفاده کرد. شریک SEO شما باید در همکاری با سایر تیم های بازاریابی شما - و همچنین تیم های دیگر در صورت لزوم ، مانند تیم های توسعه وب و فروش شما - بسیار باز باشد و باید یک برنامه اساسی برای ادغام تلاش های خود با ابتکارات بازاریابی موجود داشته باشد.

7. تحقیقات کلمات کلیدی را چگونه انجام می دهید؟

در گذشته ، تحقیق کلمات کلیدی به معنای اتصال واژه ای به ابزار تحقیق کلمات کلیدی ، جمع آوری لیستی از کلمات کلیدی مرتبط و توسعه محتوا با کلمات کلیدی درج شده در مکان های مختلف بود. با این حال ، تحقیقات کلمات کلیدی مدرن به تلاش بیشتری نیاز دارد - این یک تمرین برای درک قصد کاربر است . این برنامه می فهمد که کاربر هنگام جستجوی یک عبارت کلمه کلیدی به دنبال چه اطلاعاتی است و محتوایی را فراهم می کند که متناسب با هدف جستجو باشد.

هنگام مصاحبه با شرکتهای احتمالی سئو ، اطمینان حاصل کنید که آنها به قصد کاربر اشاره می کنند و در مورد ابزارها و روشهایی که برای تعیین قصد کلمات کلیدی استفاده می کنند صحبت می کنند. اگر کل مکالمه حول تعداد جستجوهای یک کلمه کلیدی و تراکم کلمه کلیدی باشد ، احتمالاً آنها روی روش های قدیمی کار می کنند.

8- چگونه به بازاریابی لینک سازی و تأثیرگذار نزدیک می شوید؟

برخی از شرکت های سئو وعده می دهند که طی چند هفته هزاران پیوند به شما می دهند ، اما واقعیت این است که این پیوندها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. یک لینک با کیفیت بالا از یک سایت معتبر و معتبر از صدها لینک خریداری شده یا ساخت ماشین با کیفیت پایین در نظرات وبلاگ موثرتر است. این مکالمه باید بر روی ایجاد پیوندهای با کیفیت از طریق تعداد زیادی پیوند متمرکز باشد.

لینک سازی مدرن بهتر است به عنوان لینک کسب درآمد توصیف شود . با تهیه محتوای با کیفیت بالا که پیوندهای ورودی را به صورت ارگانیک هدایت می کند و ایجاد روابط با تأثیرگذاران و ویراستاران ، اجرا می شود. شرکت سئو سایت شما باید تلاش های ایجاد پیوند را از نظر ایجاد رابطه و کیفیت توصیف کند - نه کمیت و مصلحت.

9. از چه ابزاری استفاده می کنید؟

دانستن اینکه دقیقاً چه ابزاری از یک شرکت سئو استفاده می کند ضروری نیست ، اما دانستن اینکه آنها می توانند دلیل  استفاده از این ابزارها را توصیف کنند بسیار حیاتی است. متخصصان قانونی سئو تعدادی ابزار دارند که برای انجام ممیزی ها و انجام وظایف کامل از آنها استفاده می کنند و چندین ابزار را برای یافتن بهترین ها آزمایش کرده اند. سالات زیر را بپرسید:

  • از چه ابزاری برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی استفاده می کنید و چرا؟
  • برای نظارت بر رتبه بندی از چه چیزی استفاده می کنید و چرا؟
  • از کدام خزنده استفاده می کنید و چرا؟
  • از چه چیزی برای نظارت بر بک لینک استفاده می کنید ، و چرا؟
  • برای انجام تجزیه و تحلیل رقبا از چه چیزی استفاده می کنید ، و چرا؟

شریک SEO شما باید بتواند دلیل استفاده از ابزارهای ترجیحی خود و تأثیری که این ابزارها می توانند در صورت استفاده صحیح داشته باشند را بیان کند - نه اینکه به سادگی لیست طولانی "ابزارهای عالی" را بخواند.

10- پیشرفت را چگونه گزارش می کنید و چگونه به نظر می رسد؟

بخواهید نمونه ای از گزارش ایجاد شده برای مشتری دیگر را ببینید تا اطمینان حاصل کنید که شرکت SEO از روشی معتبر برای گزارش پیشرفت خود به سمت اهداف مشترک شما برخوردار است. در این مرحله ، شما قبلاً درباره اهداف خاص خود بحث کرده اید ، بنابراین از آنها بپرسید که چگونه گزارش پیشرفت را متناسب با اهداف منحصر به فرد و KPI شما تنظیم می کنند. مراقب شرکتهایی باشید که نمی توانند اطلاعات دقیق در مورد چگونگی اندازه گیری و گزارش پیشرفت ارائه دهند.

اینکه هر چند وقت یک آژانس سئو در مورد پیشرفت گزارش می دهد ، به اندازه پروژه شما بستگی دارد. اکثر مارک ها می توانند انتظار بروزرسانی ماهانه را داشته باشند. شرکتهای بزرگتر ، یا پروژه های کوتاه مدت و خاص ، ممکن است نیاز به بروزرسانی مکرر در مورد کار انجام شده داشته باشند ، اما به خاطر داشته باشید که پیگیری پیشرفت واقعی هفته به هفته تا حد زیادی بی اثر است و می تواند فریبنده باشد.

نتایج جستجو به دلایل مختلف دارای نوسان است: گوگل در حال آزمایش تغییرات الگوریتم جدید ، ایجاد رقبا در محتوای خود تغییرات چشمگیری دارد ، و غیره. تلاش ها.

11. چگونه در مورد تغییرات صنعت و به روزرسانی های گوگل به روز هستید؟

حداقل کسی را می خواهید که با اطلاعات درج شده توسط Google در وبلاگ مرکزی وب مستر خود —خروجی خود Google از اخبار مربوط به نحوه موقعیت یابی مناسب سایت برای الگوریتم های جستجوی خود ، در جریان باشد. بهتر ، کسی است که وبلاگ های معروف صنعت را دنبال می کند و در انجمن ها و گفتگوهای SEO شرکت می کند. بهترین متخصصان سئو کلیه موارد قبلی را انجام می دهند و همچنین تحقیقات خود را انجام می دهند. آنها خواصی را که برای علائم احتمالی تغییرات الگوریتم مدیریت می کنند کنترل می کنند و تغییرات احتمالی بهترین روشهای جستجو در سئو را بررسی می کنند.

12. برای تأثیرگذاری به چه چیزی از ما نیاز دارید؟

شرکت های معتبر سئو باید با لیست طولانی سوالات و نیازها پاسخ دهند. برای انجام کار خود به طور موثر ، آنها به اطلاعات دقیق در مورد مخاطبان ، صنعت ، اهداف و KPI شما نیاز دارند. آنها باید بدانند که از چه سیستم عامل های بازاریابی دیجیتال دیگری استفاده می کنید که بر محتوای شما تأثیر می گذارد ، مانند اتوماسیون بازاریابی. آنها همچنین باید به Google Analytics شما دسترسی داشته باشند. سئو موثر به همکاری بین چندین تیم و رهبران شرکت احتیاج دارد ، بنابراین آژانس هایی که نیاز بسیار کمی از شما دارند بعید است طرحی برای سئو ایجاد کنند که به شما در دستیابی به موفقیت طولانی مدت کمک کند.

یک شرکت جستجوگرها استخدام کنید که ارائه می دهد

سئو یک زمینه پیچیده است. از زمانی که گوگل برنامه یادگیری ماشین خود ، RankBrain را معرفی کرده است ، موتور جستجو بطور مداوم در حال به روزرسانی و بهبود است - 24/7/365. شرکت های موثر سئو در مورد تغییرات اساسی به روز هستند و برنامه ها و روش های خود را متناسب تنظیم می کنند. علاوه بر این ، هدف نهایی یک موتور جستجو ارائه نتایج با کیفیت به جستجوگران است ، بنابراین سئوکاران موثر باید بیشتر به کاربران مربوط به کیفیت باشند تا عوامل رتبه بندی و تعداد پیوندها.

با پرسیدن این س questionsال ها و ارزیابی پاسخ ها برای تعیین شیوه ها و سیاست هایی که یک شرکت سئو کار می کند ، می توانید سئوکاران کلاه سیاه را از بین ببرید و آژانسی را پیدا کنید که موفقیت درازمدت داشته باشد.

آیا شما مسئول استراتژی سئو شرکت خود هستید؟ چه س questionsالات دیگری را از یک شرکت سئو می پرسید؟

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی