• سئو ارزان

مجری گوگل کیست مجری تبلیغات گوگل چه کاری میکند

مجری گوگل به چه کسی گویند و مجری تبلیغات گوگل چه کاری انجام میدهد و اصولا واژه مجری چه تعریفی دارد.

در سال 2000 ، زمانی که مشکل فناوری کاملاً در حال اجرا بود ، یک شرکت جاه طلب موتور جستجو به نام گوگل نسخه بتا Ads (AdWords سابق) را فقط با 350 تبلیغ دهنده راه اندازی کرد . پانزده سال بعد ، گوگل نزدیک به  52 میلیارد دلار درآمد خالص تبلیغات سالانه کسب کرده بود که این رقم 77.8 درصد از کل درآمد تبلیغات جستجو در ایالات متحده و 30 درصد از درآمد جهانی تبلیغات را نشان می دهد.

شکی نیست که Google Ads یکی از چشمگیرترین داستانهای موفقیت در تاریخ فناوری است و تا حد زیادی مسئول ارزش گذاری 600 میلیارد دلاری گوگل (اکنون الفبا) است .

Google Ads تا حد زیادی به این دلیل موفقیت آمیز بوده است که یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی برای شرکت ها در هر اندازه است. از فروشگاه های کوچک مادر و پاپ گرفته تا شرکت های Fortune 100 همه از همین بستر استفاده می کنند.

اجرای یک کمپین تبلیغاتی موثر نیاز به کار هوشمندانه دارد. نمی توانید به سادگی 5000 دلار به سمت گوگل بیندازید و انتظار داشته باشید که هدایت شوید. درعوض ، شما باید تکالیف خود را انجام دهید و از ابزارهای هدف گیری (و سایر ابزارهایی) که پلت فرم Ads در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید.

برای شروع ، در اینجا برخی از مراحل اصلی وجود دارد که اگر می خواهید بازگشت سرمایه خود را در کمپین بعدی Google Ads به حداکثر برسانید ، باید انجام دهید.

مجری گوگل در تبلیغات ارزان

 

 تبلیغات ارزان و رایکان در گوگل بسیار فراوان هستند مجری گوگل در بحش تبلیغات میتواند با معرفی وب سایت شما به شبکه های اجتماعی بزرگ شما را راهنمایی کند شبکه های اجتماعی امروزه کاربرئ وسیغی در پیروزی تبلیغاتی دارند معروفترین شبکه های اجتماعی عبارتند ،از قیسبوک ،یوتیوب و اینستاکرام.

مجری گوگل شمارا با لهترین کلیدواژه در رابطه با کارتان آشنا میکند.

 

مرحله 1: بدانید تبلیغات به چه درد می خورد

قبل از سرمایه گذاری یک دلار در یک کمپین تبلیغاتی ، درک نقاط قوت و ضعف آن مهم است. تبلیغات برای نتایج بسیار هدفمند ، قابل اندازه گیری و سریع که به خوبی منجر به تولید و تولید و فروش می شود ، عالی است.

از طرف دیگر ، تبلیغات به یک سرمایه گذاری قابل توجه و مداوم نیاز دارد و هر برداشت یا کلیک برای آن پرداخت می شود. به طور معمول نمی یک ابزار مقرون به صرفه برای آگاهی برند. این واقعیت افزوده است که اندازه گیری آگاهی از برند در بستر تبلیغات دشوار است.

هنگام طراحی کمپین خود ، نقاط قوت و ضعف پلت فرم را در ذهن داشته باشید و آگاهی از نام تجاری را برای سایر اقدامات بازاریابی خود ذخیره کنید.

بیشتر بیاموزید: نحوه تنظیم Google Ads در Google Maps

مرحله 2: مخاطب مورد نظر خود را تحقیق و درک کنید

در این مرحله ، شما هنوز نباید حتی یک دلار برای تبلیغات سرمایه گذاری می کردید. در عوض ، شما باید زمان و منابع خود را صرف درک کامل مخاطبان خود کنید. به انواع سایتهایی بپردازید که مخاطبان هدف شما وقت خود را صرف می کنند: این سایتها از چه سبکی استفاده می کنند؟ آنها چه شکلی و صدایی دارند؟ کدام رقبا کمپین های تبلیغاتی موثری را اجرا می کنند؟

برای تحقیق در مورد بسیاری از این عناصر می توانید از بستر Ads استفاده کنید ، همه بدون صرف یک دلار. با تشکر از گوگل!

مرحله 3: برای هر کمپین یک هدف خاص داشته باشید و آنها را با هم ترکیب نکنید

جاه طلبی بیش از حد زیاد با یک کمپین تبلیغاتی آسان است ، به خصوص اگر قصد دارید بخش قابل توجهی از بودجه بازاریابی خود را صرف کنید. با این حال ، ضروری است که برای هر کارزار یک هدف خاص انتخاب کنید . انجام این کار به طور چشمگیری بازده سرمایه تجاری را بهبود می بخشد.

 

مشاوره بازاریابی رایگان من را رزرو کنید

 

مرحله 4: یک صفحه هدفمند برای تبلیغ خود ایجاد کنید

شاید بزرگترین و رایج ترین اشتباهی که شرکتهای جدید در Ads انجام می دهند هدایت بازدید از تبلیغات پولی خود به صفحات اصلی سایتهایشان است. بسیاری از اوقات ، این شرکت ها در تبلیغات سرمایه گذاری می کنند ، متوجه می شوند که نتیجه نمی گیرند و تبلیغات را به عنوان اتلاف پول بنویسند.

در واقع ، صفحات اصلی   مکانی وحشتناک برای هدایت ترافیک هستند. به این روش فکر کنید: کاربران هنگام جستجو به دنبال چیز خاصی می گردند. با هدایت آنها به صفحه اصلی خود - که احتمالاً حداقل دوازده عنصر و گزینه مختلف روی آن قرار دارد - شما به راحتی وقت آنها (و پول خود) را هدر داده اید.

در عوض ، شما باید صفحات فرود بسیار هدفمندی را بسازید که مستقیماً به پرسشی که کاربر در Google وارد کرده است ، پاسخ دهند. صفحات فرود همیشه باید یک منظوره باشند. یک هدف تبدیل و یک مسیر روشن برای رسیدن به آن هدف وجود دارد که کاربر باید آن را دنبال کند.

بیشتر بیاموزید: راهنمای نهایی ایجاد صفحه فرود با قابلیت تبدیل بالا در سال 2021

مرحله 5: نسخه های زیادی از نسخه تبلیغ را ایجاد کنید

قبل از شروع کمپین خود ، می خواهید نسخه های زیادی از نسخه تبلیغاتی ایجاد کنید - به همان اندازه که می توانید واقعی تولید کنید ، اما حداقل 10 نسخه.

تغییرات جزئی در کپی آگهی می تواند تأثیر قابل توجهی در نرخ تبدیل داشته باشد. با آزمایش همزمان بسیاری از تغییرات ، می توانید به سرعت تعیین کنید که کدام نسخه ها بهترین تبدیل را دارند. به سادگی بودجه تبلیغات خود را به بخشهای کوچکتر تقسیم کنید و بودجه ها را به هر نسخه از آگهی اختصاص دهید. آماده باشید تا مبلغ نسبتاً زیادی را از قبل خرج کنید.

داده هایی که در ابتدا جمع آوری می کنید به شما امکان می دهد کمپین خود (و بودجه خود) را روی نسخه های آگهی خود که بهترین کار را دارند متمرکز کنید.

بیشتر بیاموزید: 7 نکته در زمینه نوشتن مطالب SEO برای افزایش رتبه بندی خود در سال 2021

مرحله 6: ROI مثبت را تأیید کنید

وقتی کمپین خود را شروع کردید ، اهداف مشخصی را تعیین می کنید. پس از راه اندازی و راه اندازی کمپین ، بررسی کنید که در واقع ROI مثبتی را که پیش بینی کرده اید تولید می کنید.

محاسبه این به اندازه کافی ساده است: مبلغی را که برای هر کلیک پرداخت می کنید ، در نظر بگیرید و آن را در درصد کلیک های تبدیل شده ضرب کنید. این هزینه را با هر مدل سودی که می خواهید مقایسه کنید - چیزی از حاشیه سود یک محصول به ارزش تخمینی طول عمر مشتری.

بیشتر بیاموزید: نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ برای رشد ROI بازاریابی خود

مرحله 7: تست ، آزمایش مجدد و دوباره آزمایش مجدد

کار یک کمپین بازاریابی تبلیغات هرگز انجام نمی شود. پس از روشن شدن و راه اندازی ، می خواهید مدام تنظیماتی انجام دهید. تغییرات کوچکی را در کپی آگهی ، کلمات کلیدی ، صفحات فرود و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید امتحان کنید تا ببینید چه چیزی مفید است و چه نتیجه ای ندارد. حتی ممکن است بخواهید در یک دوره Google Ads شرکت کنید یا یک آژانس تبلیغات Google استخدام کنید تا یاد بگیرید چگونه بیشترین بهره را از آن ببرید.

از نظر اربابان تبلیغاتی جذاب ما ، Google Ads "نشان دهنده طیف گسترده ای از قابلیت های تبلیغاتی است که [Google] امروز ارائه می دهد ... برای کمک به بازاریاب ها برای ارتباط با میلیاردها نفر در یافتن پاسخ در جستجو ، تماشای فیلم در YouTube ، کاوش مکان های جدید در Google Maps ، کشف برنامه ها در Google Play ، مرور محتوا در وب و موارد دیگر. "

همراه با کانال ها ، قالب ها و مکان های دیگر ، GDN ، YouTube و خرید (که بیشتر آنها خریداری شده اند ، داخلی ساخته نشده اند) اکنون یک دقیقه است که AdWords را به خانه دعوت کرده اند . متأسفانه ، AdWords مترادف با جستجو است. وجود کانالهای اضافی تاشو در همان رابط از سالها قبل باعث سردرگمی افراد شده است. من در مورد شما نمی دانم ، اما من مطمئناً با مشتریانی روبرو شده ام که تصور نمی کنند ویدیو ، بنر و جستجوی خلاقانه آنها از یک سیستم عامل ارائه می شود.

این امیدواری گوگل است که این نام ساده و جدید باعث درک و فهم و باز کردن درب برای گسترش گزینه های تبلیغاتی بدون سردرگمی در آینده شود.

… و بستر بازاریابی Google

اگر کسب و کار کوچکی باشید ، احتمالاً می توانید از بالای این یکی بپرید ...

از DoubleClick یا Analytics 360 استفاده می کنید؟ دیگر نه!

google-marketing-platform-logo

Google Marketing Platform که در بالای یکپارچه سازی موجود بین سیستم عامل های قبلی متفاوت وجود دارد ، و دومین مارک تجاری تحکیم شده است ، به بازاریابان سازمانی (و آژانس هایی که به آنها سرویس می دهند) اجازه می دهد تا با خلاقیت و تجزیه و تحلیل تبلیغات در یک مکان واحد ازدواج کنند. این کار برای هر دو طرف "برنامه ریزی ، خرید ، اندازه گیری و بهینه سازی تجارب رسانه های دیجیتال و مشتری در یک مکان" را آسان می کند.

به عنوان بخشی از پلت فرم بازاریابی Google ، Google همچنین ویژگی جدیدی به نام Display & Video 360 را منتشر کرده است. هدف این ابزار این است که "تیم های خلاق ، نمایندگی و رسانه ها را قادر به همکاری و اجرای کمپین های تبلیغاتی از یک پایان در یک مکان واحد" کند. به نظر می رسد این وضعیت sandbox مشارکتی شبیه Creative Hub فیس بوک است که به قول بچه ها بسیار مفید است.

نکته نهایی: اگر دلیل استفاده از آن را دارید زیبا و زیبا است (اما اگر شما آدیداس یا La Croix یا سازنده SUV لوکس نیستید ، ممکن است وجود نداشته باشد).

 Google و Google Ad Manager

سرانجام ، به Ad Manager ، بستر برنامه ای براق و جدید گوگل ، رسیدیم .

google-ad-manager-logo

با تجزیه و تحلیل DoubleClick for Publishers و DoubleClick Ad Exchange (با یک آرم مناسب buzzword برای راه اندازی!) ، Google Ad Manager "سکوی برنامه ای کامل و یکپارچه" تیتان جستجو است که برای "حتی بیشتر کار کردن برای شرکای [گوگل] طراحی شده است - درآمد به آنها پول بیشتری ، با کارایی بیشتر ، هر کجا که مردم در حال تماشای فیلم ، بازی یا سرگرم کردن با محتوا هستند ، و با این حال تبلیغ کنندگان به دنبال کار با آنها هستند. "

تعمیرات اساسی معماری نام تجاری به نام سادگی

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، این تلاشهای اساسی برای تغییر نام تجاری به دلیل افزایش نیاز به سادگی در تبلیغات آنلاین دامن می زند.

موارد زیر را در نظر بگیرید ...

از نظر مفهومی ، AdWords برای دنیای اولین رایانه ساخته شده است ، جایی که کسی از کار به خانه برمی گردد ، دود می کند ، در اتاق های خود بازنشسته می شود و وب را برای اولین بار در آن روز مرور می کند.

اگر از من کوچکتر باشید ، حتی ممکن است به یاد نداشته باشید که چنین مکانی وجود داشته باشد.

امروز ما در دنیای همراه اول زندگی می کنیم ، دنیایی که در آن از طریق تلفن پرس و جو می کنیم ، از راه اندازی سه مانیتور در دفتر تحقیق می کنیم ، فیلم های محصول را در YouTube تماشا می کنیم و از طریق نوعی صدا روی اطلاعات کارت اعتباری خود چنگ می زنیم. -تولید-هوش مصنوعی.

Google می تواند به تبلیغ دهندگان کمک کند تا در هر مرحله از این قیف چشم اندازهای خود را بدست آورند ، این واقعیت توسط "AdWords" منتقل نمی شود. از طرف دیگر Google Ads

ایموجی-دست

Google Ads (در واقع هر سه نام جدید) به اندازه کافی مختصر است تا روشن کند چه ارزشی کسب و کار می تواند از سیستم عامل و به اندازه کافی گسترده باشد تا خریدهای آینده گوگل را بدون تحریک سردرگمی بیشتر انجام دهد. برد - برد.

این سادگی به هیچ وجه محدود به نامگذاری نیست: یکی از ویژگی های جدید (ish) که سادگی تلاش گوگل برای دستیابی به آن را نشان می دهد ، مبارزات هوشمند جدید است.

"کمپین های هوشمند" چقدر هوشمند هستند؟

در بالای همان فناوری ساخته شده از AdWords Express ساخته شده است ، Smart Campaign ها برای صاحبان مشاغل کوچک شلوغ ساخته شده اند و از نظر جستجوی پرداخت شده از نظر تخصص ، و البته از نظر زمان بسیار اندک هستند. این ویژگی به تبلیغ دهندگان شلوغ اجازه می دهد تا "در عرض چند دقیقه تبلیغات خود را ایجاد کنند و نتایج واقعی را به وجود آورند - مانند زنگ زدن به تلفن ، ارسال لید به وب سایت یا آوردن مشتری به فروشگاه شما."

به نظر شسته و رفته است ، اما آیا آنها کار خواهند کرد؟

اگر به یاد بیاورید ، AdWords Express گرچه سریع بود ، اما به ویژه برای بسیاری از مشاغل موثر نبود به نبود ، زیرا کنترل تبلیغات را از دست داد و آن را در اختیار یادگیری ماشین قرار داد. کمپین های هوشمند بر این فرض بنا شده اند که اکثر مشاغل کوچک فقط می خواهند مکالمه ، بازدید از فروشگاه و تبدیل را انجام دهند و وقت و تخصص لازم را برای یادگیری نحوه استفاده از AdWords ندارند ، بنابراین چرا بودجه خود را قرار ندهید در دستهای یادگیری ماشین Google فعال است.

سریع؟ کاملا. اما این بدان معنا نیست که این اطلاعات درونی کار شما را درک می کند و این یک مشکل است.

انیمیشن تجاری

که می شود گفت…

در نهایت ، به یک سوال ساده می رسد: آیا صرفه جویی در وقت و نتایج حاصل از محصول ساده یک سود خالص برای کسب و کار شما ایجاد می کند؟ اگر فقط چند صد دلار در ماه برای تبلیغات هزینه می کنید ، Smart Campaigns می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. از طرف دیگر ، اگر بودجه ماهانه شما دارای ویرگول (یا دو یا سه) باشد ، داستان کاملاً متفاوت است.

در آغوش گرفتن مخاطبان از طریق کلمات کلیدی

پیچیدگی در سیستم عامل های تبلیغاتی گوگل منجر به نیاز به راه حل های ساده شده است.

در گذشته ، ما حدس می زدیم که گوگل از کلمات کلیدی به نفع هدف قرار دادن مخاطب محور دور شود ، همان چیزی که ممکن است در کانال های اجتماعی پولی مانند Facebook و LinkedIn پیدا کنید (و ما فقط این نیستیم!).

google-rebranding-tweet

Google با حذف "کلمات" از نام پلت فرم تبلیغاتی خود که در حال پیشرفت است ، روند انتقال تبلیغات تبلیغات را از هدف کلمات کلیدی (سس مخفی که باعث می شود سeriesالات جستجو به عنوان ابزاری تبلیغاتی بسیار ارزشمند باشد) و به دنیایی که تمرکز ما به سمت مخاطبان است .

گرچه جستجو همیشه یک فضای هدف محور و در نتیجه متکی به کلمات کلیدی باقی می ماند (با افزایش مخاطبان از طریق ابزارهایی مانند RLSA ، در بازار و غیره) ، عرضه Google Ads باعث می شود رویکردی کلی به تبلیغات آنلاین داشته باشید (سرمایه گذاری در کانال هایی که مستقیماً منجر به تبدیل نشود) برای بسیاری از مشاغل کوچک خوشایندتر است.

پیامدهای آژانس ها (و شرکت های SaaS)

طبیعتاً ، اگر آژانس یا بازاریاب داخلی SaaS هستید ، تغییراتی وجود دارد که لازم است آنها را حساب کنید .

برای اولین بار ، هرگونه طرح ابتکاری و پولی که قبلاً به کلمه کلیدی "adwords" یا کلیدواژه های جانبی مرتبط با آن وابسته بود ، باید اصلاح شود. اگر آژانسی هستید که خدمات AdWords را ارائه می دهد ، باید بفهمید چگونه مشتریان خود را از طریق این تغییرات راهنمایی می کنید.

خوبی این است که "adwords" به عنوان یک اصطلاح و به عنوان یک مفهوم به این زودی ها به جایی نمی رسد. کمپین هایی که از آن استفاده می کنند ناگهان صفحه را رها نمی کنند. با این وجود ، هنگام انجام به روزرسانی های صفحه و تنظیم پیشنهادات ، نظارت بر حجم جستجوی ارگانیک و پولی در اطراف "تبلیغات google" و "adwords" ایده خوبی خواهد بود.

Google Ads: دنیای جدید شجاع؟

بنابراین..در آخر ، اینجا چه چیزی تغییر می کند؟

آیا شما در حال بررسی تعمیرات اساسی گسترده کمپین هستید؟ نه ، احتمالاً نه

مارک های جدید گوگل طی ماه آینده به تدریج در حال گسترش است. و با توجه به تعهد آن در زمینه شفافیت ، می توانید انتظار داشته باشید که عملیات روزمره کارزار کم و بیش به همان شکل باقی بماند. در واقع ، گوگل تجربه تبلیغات و بازاریابی خود را ساده کرده است. و در یک فضای پیچیده و فزاینده از برنامه ها ، ابزارها و نرم افزارهای بازاریابی دیجیتال ، این حرکتی است که می توانیم با آن همراه شویم.

به عنوان بخشی از طراحی مجدد نتایج جستجوی دسک تاپ در اواسط ژانویه ، این شرکت باعث شد پیوندهای پولی بیشتر شبیه نتایج پرداخت نشده باشد. کلمه ”آگهی” با متن پررنگ در کنار تبلیغات ظاهر می شود ، که معمولاً در ابتدا ذکر می شود و بنابراین احتمالاً روی آنها کلیک می شود و درآمد آگهی برای Google ایجاد می کند.

 

نتایج جستجوی آگهی در طول سال ها تغییرات زیادی در طراحی داشته است. به عنوان مثال ، Google قبلاً از جعبه های زرد و سبز ”تبلیغ” برای تمایز تبلیغات جستجو از نتایج جستجوی ارگانیک استفاده کرده است. هفته گذشته این شرکت گفت که آخرین طراحی مجدد تلاشی برای شفاف سازی منابع اطلاعاتی بوده است.

 

اما گوگل خواست که به بازخورد درباره تغییرات پاسخ دهد ، ممکن است از این آخرین طراحی فاصله بگیرد.

سخنگوی Google در نامه الکترونیکی گفت: ”ما به بهبود تجربه دسک تاپ برای جستجو اختصاص داده ایم و به عنوان بخشی از تلاش های ما ، هفته گذشته طرحی جدید ارائه کردیم که طرحی را که از ماه ها قبل در موبایل داشته ایم ، منعکس می کند.” . ″ما در حال تغییر در مورد علاقه های فعلی دسک تاپ هستیم ، و با گذشت زمان به تکرار طراحی ادامه خواهیم داد.”

Google گفت نمادهایی که اکنون یک تصویر کوچک تجاری یا کلمه ”تبلیغ” را نشان می دهند ممکن است در تکرارهای جدید نشان داده نشوند اما این شرکت همچنان تبلیغات را برچسب گذاری می کند. این شرکت گفت در سال گذشته بیش از 3000 تغییر در جستجو ایجاد کرده است. گوگل گفت هدف آن ایجاد تجربه جستجوی بهتر برای کاربران است و آنها باید انتظار داشته باشند که این طرح با گذشت زمان تکامل یابد.

این شرکت همچنین گفت كه انگیزه های كاری برای اطمینان از رضایت كاربران از تبلیغات دارد. این شركت می گوید وقتی یك کاربر بر روی یك تبلیغ جستجوی Google كلیك می كند ، این شركت می خواهد این تبلیغ به دلیل مرتبط و مفید بودن تبلیغ باشد نه به دلیل گیج كننده بودن آن.

 

عکس العمل

قبل از اینکه گوگل بگوید آزمایش تغییر جدید را تجربه می کند ، کارشناسان به CNBC گفتند اگرچه طراحی مجدد تجربه کاربر را بهبود می بخشد ، آخرین تکرار ممکن است پاسخی به نیاز تجاری باشد.

هدر ریست مورفی ، معاون رئیس جمهور ، گفت: ”ما می توانیم تمام روز در مورد تجربه کاربر و نتایج صحبت کنیم ، اما فیل موجود در اتاق این است که Google یک تجارت تبلیغاتی نیز هست و یک سود قابل توجه نیز در مورد چگونگی تغییر چشم انداز جستجو وجود دارد.” محتوای عملکرد در آژانس بازاریابی دیجیتال نینا هیل - سایپرز ، باشگاه دانش

مورفی گفت: ”در دو سال گذشته ، در بخش ارگانیک ، این شرکت با مدل بازی کرده است و در پایان روز ، آنها قصد دارند به خط اصلی خود اضافه کنند.”

گوگل در حال حاضر با کاوش های ضد انحصاری در تجارت آگهی خود و س questionsالاتی از قانون گذاران در مورد نحوه مدیریت اطلاعات خصوصی کاربران خود روبرو است. و با مقرراتی مانند GDPR و قانون جدید حریم خصوصی کالیفرنیا ، همراه با اعلامیه گوگل مبنی بر پایان دادن به پشتیبانی از کوکی شخص ثالث ظرف دو سال ، Google و سایر سیستم عامل های تبلیغاتی دیجیتال باید در مورد محل رشد خود فکر کنند ، به ویژه از آنجا که توانایی هدف گذاری ، Chris Apostle ، مدیر ارشد رسانه در آژانس دیجیتال iCrossing گفت ، اندازه گیری ، ویژگی و بهینه سازی می تواند محدود باشد.

طراحی مجدد در حال حاضر مورد توجه قانون گذاران قرار گرفته است: روزنامه واشنگتن پست روز جمعه گزارش داد كه سناتور مارك وارنر ، D-Va ، Google را به محو مرز بین تبلیغات پولی و نتایج جستجو متهم كرد ، و آن را ”نمونه دیگری از پلت فرم بهره برداری از گلوگاه خود” دانست. قدرت برای منافع تجاری ، به ضرر مصرف کنندگان و همچنین مشاغل کوچک. ”

در ابتدا گوگل گفت که ظاهر جدید گسترش اطلاعیه ای است که تابستان سال گذشته منتشر کرد ، و این امر می تواند طراحی مجدد جستجوهای تلفن همراه را ارائه دهد. اما طراحی جدید هفته گذشته در جستجوهای دسک تاپ آغاز شد و باعث سردرگمی کاربران و مطبوعاتی شد که متوجه این موضوع شدند.

این طراحی مجدد در حالی انجام می شود که آلفابت نشانه هایی از آماده سازی برای کندی در تجارت تبلیغاتی دیجیتال اصلی خود را نشان داده است ، که هنوز هم عمده درآمد این شرکت را تشکیل می دهد. درآمد آگهی در سه ماهه اول سال 2019 شرکت کاهش یافته و سود در سه ماهه سوم در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است .

پس از اینکه Alphabet در آخرین گزارش سود خود در ماه اکتبر از انتظارات هر سهم کمی کوتاه بود ، سهام افت کرد ، اما از آن زمان دوباره صعود کرد. در این مرحله ، وال استریت همچنان در رشد آگهی های شرکت صعودی است ، که باعث شد Alphabet هفته گذشته برای اولین بار به یک تریلیون دلار برسد.

در اینجا مثالی از نتایج جستجوی دوباره طراحی شده در دسک تاپ آورده شده است:

 

افزایش کلیکها

از زمان آخرین تغییر گوگل ، نینا هیل از مشتریان خود دریافت که تعداد دفعات کلیک کاربران گوگل بر روی تبلیغات در مقایسه با نیمه اول ژانویه 17 درصد افزایش یافته است.

شرکت های Jumpshot و Sparktoro به طور مشترک شاهد افزایش 15 درصدی تعداد کلیک بر روی تبلیغات تلفن همراه در سال 2019 در مقابل قبل از آن بودند. رند فیشکین ، بنیانگذار Sparktoro ، به CNBC گفت که انتظار دارد نرخ کلیک تبلیغات روی دسکتاپ افزایش مشابهی را در چند ماه آینده نشان دهد.

فیشکین گفت: ”فرم تصویری جدید نتایج جستجوی ارگانیک ، از نزدیک به نحوه شکل گیری برچسب تبلیغات پی می برد تا توانایی جستجوگر را در تشخیص این دو مورد پنهان کند ، بنابراین میزان کلیک تبلیغات را افزایش می دهد.” ″نظریه من در مورد اینکه چرا این زمان طولانی به دسک تاپ رسید: گوگل می داند که تبلیغات را پنهان می کند و بنابراین میزان کلیک تبلیغات را افزایش می دهد و می خواست تا یک چهارم صبر کند که در آن آنها باید این رشد را نشان دهند.”

جاناتان کاگان ، معاون اصلی جستجو در آژانس رسانه ای Cogniscious Media در مارک ایالات متحده ، گفت که اگر این تغییر بصری تلاشی برای افزایش نسبت کلیک های رسانه ای مبتنی بر گوگل برای پرداخت باشد ، تعجب نخواهد کرد. وی گفت: ”روده من به من می گوید آنها در تلاشند تا این فاصله را برطرف كنند.”

کاگان گفت که در مدت زمان محدودی از زمان شروع طراحی جدید ، جذب کمی در نرخ کلیک در گروه هایی با سرعت بیشتری مانند رستوران های سریع سرویس دیده است. وی گفت ، اما سایر مقوله های طولانی تر ، موضوعات تحقیقاتی ترسیم شده مانند مراقبت های بهداشتی ، تغییر زیادی در نرخ کلیک یا هزینه هر کلیک نداشته اند.

 

طرف دیگر سکه

گرت کلیولی ، معاون VP و رئیس جستجوی آژانس بازاریابی عملکرد iProspect ، در یک ایمیل گفت که لیست های ارگانیک ”به همان اندازه تبلیغات پرداخت شده” همان تبلیغات پرداخت شده ”با چندین میلیون پول سالانه توسط یک شرکت برای اطمینان” وب سایت آن بهینه شده است تا در نتایج جستجوی Google بالا باشد. وی گفت این روزها فضای بازاریابی مبهم است و به روزرسانی گوگل بازتابی از آن است.

کلیولی در این ایمیل گفت: ”من کاملاً درک می کنم که در مورد هر نوع تبلیغات (رسانه های اجتماعی ، کتاب های کوپن ، ایمیل و غیره) سد روانی بی اعتمادی وجود دارد.”

اما او گفت این چیزی است که آژانس و گوگل امیدوارند آن را تغییر دهد.

کلیلی گفت: “Google برای یک سفر کاربر عالی آنقدر ارزش قائل است که اگر تبلیغات آن مربوط به آنچه جستجوگر جستجو می کند نباشد ، تبلیغ کنندگان در قالب هزینه های بیشتر مجازات می شوند.” ″به طور طبیعی به نفع هر بازاریاب است که تا حد امکان با انواع تبلیغات شفاف و شفاف باشد.”

آگهی یا نه ، در بسیاری از موارد افراد فقط می خواهند روی موردی که به نظر می رسد همان چیزی است که به دنبال آن هستند کلیک کنند.

iCrossing’s Apostle گفت: 80٪ تا 90٪ بازدید از صفحات نتایج موتور جستجو در طول تاریخ از طریق کلیک کاربران بر روی نتایج ارگانیک بوده است.

Apostle گفت: ”در پایان ، جستجوگر می خواهد با نتایجی که بیشترین همخوانی (یا به نظر می رسد مطابقت دارد) با آنچه که آنها جستجو می کنند درگیر شود ... صرف نظر از اینکه این یک تبلیغ است یا یک لیست ارگانیک ،” ″هرچه بهینه سازی سایت قوی تر باشد ، به احتمال زیاد نتایج ارگانیک با دقت بیشتری به جستجو پاسخ می دهند. با این حال ، با ارائه روش جدید و نتایج ارگانیک ، این پویایی ممکن است کمی تغییر کند. ”

 

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی