اگر در نظر دارید هر مبلغی را برای تبلیغات به مخاطبان خود اختصاص دهید ، بهتر است آن را در جای مناسب خرج کنید.

یعنی جایی با بیش از 259 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد و 4.8 میلیارد تعامل روزانه.

جایی مثل ... گوگل.

Google Ads تنها دو سال بعد از محبوب ترین وب سایت جهان: Google.com راه اندازی شد . این بستر تبلیغاتی در اکتبر سال 2000 با نام Google Adwords روی صحنه آمد ، اما پس از مدتی تغییر نام تجاری در سال 2018 ، به Google Ads تغییر نام داد .

با توجه به گستردگی گسترده Google ، احتمالاً تبلیغ Google را مشاهده کرده اید (و احتمالاً روی آن کلیک کرده اید) و مشتریان بالقوه خود را نیز داشته اید.

در این راهنما خواهید فهمید که چگونه تبلیغات را در Google شروع کنید. ما ویژگی های خاص این پلتفرم را پوشش خواهیم داد و به شما می آموزیم که چگونه کمپین های خود را برای دستیابی به بهترین نتیجه با تبلیغات خود بهینه کنید.

راهنما ، الگو و برنامه ریز رایگان: نحوه استفاده از Google Ads برای تجارت

 

  1. بهترین روش های Google Ads

  2. شرایط Google Ads برای دانستن

  3. Google Ads چگونه کار می کند؟

  4. نحوه استفاده و ایجاد Google Ads

  5. انواع تبلیغات Google Ads

  6. استراتژی های مناقصه Google Ads

 

مخفی نیست که ، این روزها هرچه کمپین های پرداختی شما قوی تر و متمرکزتر باشد ، کلیک های بیشتری نیز ایجاد می کنید - که منجر به احتمال بیشتری برای به دست آوردن مشتری جدید می شود.

به همین دلیل Google Ads به طور فزاینده ای در بین مشاغل مختلف در همه صنایع محبوب شده است.

Google Ads چیست؟

Google Ads یک بستر تبلیغاتی پولی است که تحت کانال بازاریابی موسوم به پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) قرار دارد ، جایی که شما (تبلیغ کننده) برای هر کلیک یا هر نمایش (CPM) یک تبلیغ پرداخت می کنید.

Google Ads روشی م toثر برای سوق دادن ترافیک واجد شرایط یا مشتریان مناسب به سمت کسب و کار شما است در حالی که آنها در جستجوی محصولات و خدماتی مانند محصولات پیشنهادی شما هستند. با Google Ads می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید ، تماس تلفنی بیشتری دریافت کرده و بازدیدهای داخل فروشگاه خود را افزایش دهید.

Google Ads به شما امکان می دهد تبلیغات به موقع (از طریق تلفن همراه و دسک تاپ) را در میان مخاطبان خود ایجاد و به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که در لحظه ای که مشتریان ایده آل شما از طریق جستجوی Google یا Google Maps به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند ، کسب و کار شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می شود. به این ترتیب ، وقتی منطقی است که مخاطب با تبلیغ شما روبرو شود ، به مخاطب خود می رسید.

توجه : تبلیغات از پلت فرم می توانند در کانال های دیگر نیز پخش شوند ، از جمله YouTube ، Blogger و Google Display Network .

با گذشت زمان ، Google Ads همچنین به شما کمک می کند تا آن تبلیغات را تجزیه و تحلیل و بهبود دهید تا به افراد بیشتری برسد تا کسب و کار شما بتواند به همه اهداف کمپین پرداخت شده شما برسد .

کشف کنید که HubSpot چگونه می تواند به شما در مدیریت بهتر تبلیغات Google خود کمک کند.

علاوه بر این ، بدون توجه به اندازه کسب و کار یا منابع موجود ، می توانید تبلیغات خود را متناسب با بودجه خود تنظیم کنید. ابزار Google Ads به شما این فرصت را می دهد که در محدودیت ماهانه خود بمانید و حتی در هر لحظه از زمان مکث یا هزینه تبلیغات خود را متوقف کنید.

اکنون ، روی یک سوال مهم دیگر: آیا Google Ads واقعاً م effectiveثر است؟ برای پاسخ به این ، بیایید چند آمار را در نظر بگیریم:

  • نرخ تبلیغات Google Ads نزدیک به 8٪ است.
  • تبلیغات نمایشی هر ماه 180 میلیون بار نمایش دارد.
  • برای کاربرانی که آماده خرید هستند ، تبلیغات پولی در Google 65٪ کلیک را دریافت می کنند.
  • 43٪ از مشتریان چیزی را خریداری می کنند که در یک تبلیغ YouTube دیده اند.

چرا در گوگل تبلیغ می کنیم؟

گوگل با دریافت بیش از 5 میلیارد درخواست جستجو در روز ، پرکاربردترین موتور جستجو است . ناگفته نماند ، پلتفرم Google Ads نزدیک به دو دهه است که فعالیت می کند و به آن در زمینه تبلیغات پولی ارشدیت می بخشد.

Google منبعی است که توسط مردم سراسر جهان برای طرح سالاتی استفاده می شود که با ترکیبی از تبلیغات پولی و نتایج ارگانیک به آنها پاسخ داده می شود.

و طبق گفته گوگل ، تبلیغ کنندگان بابت هر 1 دلار که برای Google Ads هزینه می کنند 8 دلار درآمد کسب می کنند. بنابراین ، چند دلیل وجود دارد که می خواهید تبلیغات را در Google در نظر بگیرید.

به دلیل دیگری احتیاج دارید؟ رقبای شما از Google Ads استفاده می کنند (و حتی ممکن است با شرایط مارک شما قیمت پیشنهادی بدهند). صدها هزار شرکت از Google Ads برای تبلیغ مشاغل خود استفاده می کنند ، این بدان معنی است که حتی اگر برای یک عبارت جستجو رتبه بندی ارگانیک داشته باشید ، نتایج شما در زیر رقبا قرار دارد .

اگر از PPC برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده می کنید ، Google Ads باید بخشی از استراتژی پرداختی شما باشد - هیچ راهی وجود ندارد (به جز شاید Facebook Ads ، اما این مقاله دیگری است).

 

 

بهترین روش های Google Ads

اگر برای تبلیغ در Google ناموفق تلاش کرده اید ، تسلیم نشوید. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است عملکرد Google Ads شما کم باشد. بیایید برخی از بهترین اقدامات معمول Google Ads را بیان کنیم.

1. از اصطلاحات کلمه کلیدی گسترده خودداری کنید.

در مورد کلمات کلیدی خود واقعاً باید آن را میخ بزنید ، به همین دلیل آزمایش و دستکاری باید بخشی از استراتژی شما باشد. اگر کلمات کلیدی شما بسیار گسترده باشد ، Google تبلیغات شما را در مقابل مخاطبان اشتباه قرار می دهد ، این به معنی کلیک کمتر و هزینه تبلیغات بیشتر است.

آنچه در حال کار است را مرور کنید (یعنی کدام کلمات کلیدی باعث کلیک می شوند) و آنها را متناسب با تبلیغات خود با مخاطبان هدف تنظیم کنید. به احتمال زیاد اولین بار ترکیب را درست دریافت نخواهید کرد ، اما باید کلمات کلیدی را اضافه ، حذف و تغییر دهید.

نکته راهکارهای کلمات کلیدی را که در زیر می خوانیم مرور کنید .

2. تبلیغات بی ربط انجام ندهید.

اگر تبلیغ شما با هدف جستجوگر مطابقت نداشته باشد ، برای توجیه هزینه تبلیغ خود کلیک کافی نخواهید داشت. عنوان و کپی آگهی شما باید با کلمات کلیدی پیشنهادی شما مطابقت داشته باشد و راه حلی که آگهی شما در بازاریابی دارد برای حل هر نقطه دردی که جستجوگر تجربه می کند ، نیاز دارد.

این ترکیبی است که نتایجی را که می خواهید به شما ارائه می دهد و ممکن است فقط با چند تغییر سریع فاصله داشته باشد. شما این گزینه را دارید که در هر کمپین چندین تبلیغ ایجاد کنید - از این ویژگی برای آزمایش تقسیم استفاده کنید که تبلیغات بهترین عملکرد را دارند. یا بهتر از این ، از ویژگی تبلیغات جستجوی پاسخگو Google استفاده کنید .

نکته: بهترین روش های ما را برای کپی تبلیغ بخوانید .

3. نمره کیفیت (QS) خود را بهبود ببخشید.

نمره کیفیت (QS) شما نحوه تعیین رتبه بندی تبلیغات توسط Google است. هرچه رتبه شما بالاتر باشد ، جایگاه شما نیز بهتر خواهد بود. اگر نمره کیفیت شما پایین باشد ، کره کره چشم شما در تبلیغات کمتر و شانس کمتری برای تبدیل خواهد داشت. Google نمره کیفیت شما را به شما می گوید ، اما بهبود آن به شما بستگی دارد.

نکته: برای یادگیری نحوه بهبود QS خود به مطالعه ادامه دهید .

4. صفحه فرود تبلیغات خود را بهینه کنید.

تلاش شما نباید با تبلیغ شما متوقف شود - تجربه کاربر پس از یک کلیک به همان اندازه مهم است.

کاربر شما با کلیک روی تبلیغ شما چه چیزی را می بیند؟ آیا صفحه مقصد شما برای تبدیل بهینه شده است ، یعنی آیا از همان کلمات کلیدی استفاده می کند؟ آیا این صفحه نقطه درد کاربر شما را برطرف می کند یا به سوال وی پاسخ می دهد؟ کاربر شما باید یک انتقال یکپارچه از طریق تبدیل را تجربه کند.

نکته: بهترین روشهای صفحه فرود را مرور کرده و برای افزایش نرخ تبدیل خود آنها را پیاده سازی کنید.

 

 

این اصطلاحات رایج به شما کمک می کند Google Ads خود را تنظیم ، مدیریت و بهینه کنید. برخی از این موارد خاص Google Ads است ، در حالی که برخی دیگر به طور کلی به PPC مربوط هستند . در هر صورت ، برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موثر باید این موارد را بدانید.

1. AdRank

AdRank شما مکان تبلیغ شما را تعیین می کند. هرچه این مقدار بالاتر باشد ، رتبه شما بهتر خواهد بود ، چشم شما بیشتر به تبلیغ شما خواهد افتاد و احتمال کلیک کاربران بر روی تبلیغات شما بیشتر خواهد بود. AdRank شما با حداکثر پیشنهاد شما ضرب در نمره کیفیت تعیین می شود.

2. پیشنهادات

Google Ads بر اساس یک سیستم مناقصه است ، جایی که شما به عنوان تبلیغ کننده حداکثر مبلغ پیشنهادی را که می خواهید برای یک کلیک روی تبلیغ خود بپردازید ، انتخاب می کند. هرچه پیشنهاد شما بیشتر باشد ، جایگاه شما نیز بهتر خواهد بود. شما سه گزینه برای پیشنهاد دارید: CPC ، CPM یا CPE.

  • CPC یا هزینه هر کلیک مبلغی است که شما برای هر کلیک روی تبلیغ خود پرداخت می کنید.
  • CPM یا هزینه هر میلیلی ، مبلغی است که شما برای هزار نمایش آگهی پرداخت می کنید ، این زمانی است که تبلیغ شما به هزار نفر نشان داده می شود.
  • CPE یا هزینه هر معامله ، مبلغی است که شما هنگام اقدام شخصی از پیش تعیین شده با تبلیغات خود پرداخت می کنید.

بله ، ما استراتژی های پیشنهاد قیمت را در زیر بررسی خواهیم کرد .

3. نوع کمپین

قبل از شروع یک کمپین پولی در Google Ads ، یکی از سه نوع کمپین را انتخاب می کنید: جستجو ، نمایش یا ویدیو.

  • تبلیغات جستجو تبلیغاتی متنی است که در میان نتایج جستجو در صفحه نتایج Google نمایش داده می شود.
  • تبلیغات نمایشی معمولاً مبتنی بر تصویر هستند و در صفحات وب درون Google Display Network نشان داده می شوند.
  • تبلیغات ویدیویی بین شش تا 15 ثانیه است و در YouTube نمایش داده می شود.

4. نرخ کلیک (CTR)

CTR شما تعداد کلیک هایی است که روی آگهی خود دریافت می کنید ، متناسب با تعداد بازدید آگهی شما. CTR بالاتر نشان دهنده آگهی با کیفیتی است که با هدف جستجو مطابقت داشته و کلمات کلیدی مرتبط را هدف قرار می دهد.

5. نرخ تبدیل (CVR)

CVR معیاری برای ارسال فرم به نسبت کل بازدیدها از صفحه مقصد شماست. به بیان ساده ، CVR بالا به این معنی است که صفحه فرود شما یک تجربه کاربری یکپارچه را ارائه می دهد که با وعده تبلیغ مطابقت دارد.

6. نمایش شبکه

تبلیغات Google را می توان در صفحات نتایج جستجو یا در یک صفحه وب در شبکه نمایش Google (GDN) نمایش داد . GDN شبکه ای از وب سایت ها است که فضای مناسبی برای صفحات وب آنها برای Google Ads فراهم می کند - این تبلیغات می توانند متنی یا تبلیغاتی تصویری باشند و در کنار محتوای مربوط به کلمات کلیدی مورد نظر شما نمایش داده می شوند. محبوب ترین گزینه های نمایش تبلیغات Google Shopping و برنامه های تبلیغاتی هستند.

7. پسوندها

افزونه های تبلیغات به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه هزینه اضافی ، تبلیغات خود را با اطلاعات اضافی تکمیل کنید. این برنامه های افزودنی در یکی از پنج دسته زیر قرار می گیرند: لینک سایت ، تماس ، موقعیت مکانی ، پیشنهاد یا برنامه. ما در زیر به هر یک از این افزونه های تبلیغات خواهیم پرداخت.

8. کلمات کلیدی

هنگامی که یک کاربر گوگل در قسمت جستجو یک پرس و جو را تایپ می کند ، Google طیف وسیعی از نتایج را با هدف جستجوگر برمی گرداند. کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که با خواسته جستجوگر مطابقت دارند و پرسش آنها را برآورده می کنند. شما بر اساس کدام سeriesال ها می خواهید تبلیغ خود را در کنار هم نمایش دهید ، کلمات کلیدی را انتخاب می کنید. به عنوان مثال ، جستجویی که "نحوه تمیز کردن آدامس از کفش" را تایپ می کند ، نتیجه ای را برای تبلیغ کنندگان مشاهده می کند که کلمات کلیدی مانند "آدامس روی کفش" و "کفش تمیز" را هدف قرار داده اند.

کلمات کلیدی منفی لیستی از اصطلاحات کلمات کلیدی است که شما نمی خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. Google شما را از پیشنهاد این کلمات کلیدی دعوت می کند. به طور معمول ، اینها مربوط به عبارات جستجوی مورد نظر شما هستند ، اما خارج از حوزه پیشنهادی شما هستند یا می خواهید برای آن رتبه بندی کنید.

9. PPC

پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC ، نوعی تبلیغات است که در آن تبلیغ کننده به ازای هر کلیک روی یک تبلیغ پرداخت می کند. PPC مخصوص Google Ads نیست ، اما متداول ترین نوع کمپین پولی است. قبل از راه اندازی اولین کمپین Google Ads خود ، مهم است که به جزئیات PPC پی ببرید.

10. نمره کیفیت (QS)

نمره کیفیت شما کیفیت آگهی شما را با نرخ کلیک (CTR) ، مرتبط بودن کلمات کلیدی ، کیفیت صفحه فرود و عملکرد گذشته شما در SERP اندازه گیری می کند. QS یک عامل تعیین کننده در AdRank شما است.

برای دریافت راهنمای رایگان ما در مورد نحوه استفاده از Google Ads کلیک کنید.

Google Ads چگونه کار می کند؟

Google Ads آگهی شما را در معرض دید مشتریان احتمالی یا مشتریانی قرار می دهد که به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند. تبلیغ کنندگان بر اساس اصطلاحات جستجو یا کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند و برندگان این پیشنهاد بسته به نوع انتخاب کمپین تبلیغاتی در بالای صفحات نتایج جستجو ، در ویدیوهای YouTube یا در وب سایت های مربوطه قرار می گیرند.

عوامل بسیاری بر توانایی شما در ایجاد Google Ads موثر و با عملکرد بالا تأثیر می گذارد. اجازه دهید آنها را در زیر ، به علاوه برخی از مثالهای Google Ads ، پوشش دهیم.

AdRank و نمره کیفیت

AdRank محل قرارگیری تبلیغات شما را تعیین می کند و امتیاز کیفیت یکی از دو عاملی است (عامل دیگر میزان پیشنهاد) تعیین کننده AdRank شما است. به یاد داشته باشید ، امتیاز کیفیت شما بر اساس کیفیت و ارتباط تبلیغ شما است و Google آن را با توجه به تعداد افرادی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند اندازه گیری می کند - یعنی CTR شما. CTR شما به میزان مطابقت تبلیغ شما با هدف جستجو بستگی دارد که می توانید از سه قسمت نتیجه بگیرید:

  1. ارتباط کلمات کلیدی شما
  2. اگر کپی آگهی و CTA آنچه را که جستجوگر انتظار دارد بر اساس جستجوی خود تحویل دهند
  3. تجربه کاربر صفحه فرود شما

QS شما جایی است که باید بیشترین تمرکز خود را هنگام تنظیم کمپین Google Ad خود - حتی قبل از افزایش مبلغ پیشنهاد خود - معطوف کنید. هرچه QS شما بالاتر باشد ، هزینه های خرید شما پایین تر خواهد بود و جایگاه بهتری خواهید داشت.

محل

وقتی Google Ad خود را برای اولین بار تنظیم می کنید ، یک منطقه جغرافیایی را انتخاب می کنید که در آن تبلیغ شما نشان داده می شود. اگر ویترین فروشگاه دارید ، این باید در شعاع مناسبی در اطراف محل فیزیکی شما باشد. اگر فروشگاه تجارت الکترونیک و کالای فیزیکی دارید ، مکان شما باید در مکان های حمل و نقل تنظیم شود. اگر شما خدمات یا محصولی را ارائه می دهید که در سراسر جهان قابل دسترسی باشد ، آسمان حداکثر مجاز است.

تنظیمات موقعیت مکانی شما در قرارگیری نقش دارد. به عنوان مثال ، اگر یک استودیوی یوگا در سانفرانسیسکو دارید ، شخصی در نیویورک که وارد "استودیوی یوگا" می شود ، بدون توجه به AdRank شما ، نتیجه شما را نمی بیند. دلیل این امر این است که هدف اصلی Google نشان دادن مرتبط ترین نتایج برای جستجوگران ، حتی هنگام پرداخت شما است.

کلید واژه ها

تحقیقات کلمات کلیدی برای تبلیغات پولی به همان اندازه که برای جستجوی ارگانیک اهمیت دارد نیز مهم است. کلمات کلیدی شما باید تا آنجا که ممکن است با هدف جستجوگر مطابقت داشته باشد. دلیل آن این است که گوگل تبلیغ شما را با کلمات کلیدی شما بر اساس کلمات کلیدی انتخابی شما مطابقت می دهد.

هر گروه تبلیغاتی که در کمپین خود ایجاد می کنید ، مجموعه کوچکی از کلمات کلیدی را هدف قرار می دهد (یک تا پنج کلمه کلیدی بهینه است) و Google بر اساس آن انتخاب ها ، تبلیغ شما را نمایش می دهد.

انواع مطابقت

با توجه به انتخاب کلمات کلیدی ، انواع تطبیق فضای کمی برای شما فراهم می کند - آنها به Google می گویند آیا می خواهید یک جستجوی جستجو را دقیقاً مطابقت دهید یا تبلیغ شما باید برای هر کسی که یک جستجوی نیمه مرتبط دارد نمایش داده شود. چهار نوع مسابقه برای انتخاب وجود دارد:

  • Broad Match تنظیمات پیش فرض است که از هر کلمه ای در عبارت کلمه کلیدی شما به هر ترتیب استفاده می کند. به عنوان مثال ، "یوگای بز در اوکلند" با "یوگای بز" یا "یوگای اوکلند" مطابقت دارد.
  • تغییر گسترده اصلاح شده به شما امکان می دهد کلمات خاصی را در علامت کلمه کلیدی با علامت گذاری آنها با علامت "+" قفل کنید. مسابقات شما حداقل شامل آن کلمه قفل شده است. به عنوان مثال ، "+ بز یوگا در اوکلند" می تواند "بز" ، "بز مانند غذا" یا "بز و یوگا" تولید کند.
  • Phrase Match با س quالهایی مطابقت دارد که عبارت کلمه کلیدی شما را به ترتیب دقیق در بر می گیرد اما ممکن است شامل کلمات اضافی قبل یا بعد از آن باشد. به عنوان مثال ، "یوگای بز" می تواند "یوگای بز لکه دار" یا "یوگای بز همراه با توله سگها" ایجاد کند.
  • Exact Match عبارت کلمه کلیدی شما را همانطور که به ترتیب دقیق نوشته شده است حفظ می کند. به عنوان مثال ، اگر کسی "یوگای بز" یا "کلاس یوگای بز" را تایپ کند ، "یوگای بز" ظاهر نخواهد شد.

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید و دقیقاً نمی دانید شخصیت شما چگونه جستجو خواهد کرد ، از یک مسابقه گسترده به یک روش باریک تر بروید تا بتوانید آزمایش کنید که کدام پرسش ها بهترین نتیجه را دارند. با این حال ، از آنجا که تبلیغ شما برای بسیاری از درخواستها رتبه بندی می شود (برخی از آنها غیرمرتبط هستند) ، باید آگهی های تبلیغاتی خود را کاملاً زیر نظر داشته و آنها را تغییر دهید زیرا می توانید اطلاعات جدیدی کسب کنید.

عنوان و توضیحات

کپی آگهی شما می تواند تفاوت بین کلیک روی تبلیغ شما و کلیک بر روی تبلیغ رقبا شما باشد. مهم است که کپی آگهی شما با هدف جستجوگر مطابقت داشته باشد ، با کلمات کلیدی مورد نظر شما همسو باشد و نقطه درد شخص را با یک راه حل مشخص نشان دهد.

برای نشان دادن منظور ما ، مثالی را مرور می کنیم.

تبلیغات گوگل کپی و عنوان

جستجوی "دروس شنای کودک" این نتیجه را به همراه داشت. کپی مختصر است و برای انتقال پیام و ارتباط با مخاطبان هدف خود از فضای محدود عاقلانه استفاده می کند.

انقلاب شنا می دانست که کلمه کلیدی را در عناوین خود قرار دهد ، بنابراین ما فورا می دانیم که این آگهی با آنچه که ما به دنبال آن هستیم مطابقت دارد. توضیحات به ما می گوید که چرا این بهترین گزینه برای آموزش شنا است زیرا نگرانی های شخصیت آنها را برطرف می کند - والدینی که می خواهد نوزاد خود را در کلاس شنا ثبت نام کند.

آنها از کلماتی مانند "مهارت" ، "سرگرمی" ، "اعتماد به نفس" و "راحتی در آب" استفاده می کنند تا اعصاب ما را در مورد قرار دادن کودک در استخر راحت کنند و به ما ثابت کنند که آنچه را که می خواهیم از این کلاس به دست خواهیم آورد - نوزادی که می تواند شنا کند.

با این نوع کپی تبلیغات کلیک خواهید شد ، اما در نتیجه انتقال این سطح از قصد به کپی صفحه مقصد تبدیل خواهید شد .

برنامه های افزودنی تبلیغات

اگر از Google Ads استفاده می کنید ، به دو دلیل باید از Ad Extensions استفاده کنید: آنها رایگان هستند و به آنها اطلاعات بیشتری و دلیل دیگری برای تعامل با تبلیغ شما می دهند. این برنامه های افزودنی در یکی از این پنج دسته قرار می گیرند:

  • افزونه های لینک سایت افزودن شما را افزایش می دهند - به شما در برجسته بودن کمک می کند - و پیوندهای اضافی به سایت شما ارائه می دهند که دلایل فریبنده تری برای کلیک کردن به کاربران ارائه می دهد.

    google ads افزونه های پیوند سایت
  • برنامه های افزودنی تماس به شما امکان می دهد شماره تلفن خود را در تبلیغ خود بگنجانید تا کاربران یک روش اضافی (و فوری) برای ارتباط با شما داشته باشند. اگر تیم خدمات مشتری دارید که آماده تعامل و تبدیل مخاطبان شما است ، شماره تلفن خود را وارد کنید.

    تبلیغات گوگل پسوند تماس
  • برنامه های افزودنی موقعیت مکانی شامل شماره و شماره تلفن شما در آگهی شماست تا Google بتواند نقشه ای را به جستجوگران ارائه دهد تا به راحتی شما را پیدا کنند. این گزینه برای مشاغل دارای ویترین فروشگاه عالی است و برای جستجوی "... نزدیک من" به خوبی کار می کند.

    برنامه های افزودنی مکان تبلیغات google
  • اگر از تبلیغات فعلی استفاده می کنید ، برنامه Extension Extensions کار می کند. اگر ببینند گزینه های شما در مقایسه با رقبایتان تخفیف دارند ، می تواند کاربران را فریب دهد تا بر روی تبلیغات شما بر روی دیگران کلیک کنند.

    تبلیغات google برنامه های افزودنی را ارائه می دهند
  • برنامه های افزودنی پیوندی به بارگیری برنامه برای کاربران تلفن همراه ارائه می دهند. این اصطکاک را از انجام جستجوی جدید برای یافتن و بارگیری برنامه در AppStore کاهش می دهد.

    برنامه های افزودنی برنامه تبلیغات google

هدفگذاری مجدد Google Ads

هدف گذاری مجدد (یا بازاریابی مجدد) در Google Ads راهی برای تبلیغ برای کاربرانی است که قبلاً بصورت آنلاین با شما تعامل داشته اند اما هنوز تغییر کاربری نداده اند. کوکی های پیگیری کاربران را در وب دنبال می کند و با تبلیغات خود این کاربران را هدف قرار می دهد. بازاریابی مجدد م isثر است زیرا افراد احتمالی باید حداقل هفت بار بازاریابی شما را قبل از مشتری شدن ببینند.

 

 

می توانید یکی از پنج نوع کمپین را در Google Ads انتخاب کنید. بیایید موارد استفاده بهینه برای هر یک را توضیح دهیم و اینکه چرا ممکن است یکی را به جای دیگری انتخاب کنید.

1. جستجو در تبلیغات

تبلیغات جستجو تبلیغاتی متنی است که در صفحات نتایج Google نمایش داده می شود. به عنوان مثال ، جستجوی "مربع های جیبی" نتایج حامی مالی را برمی گرداند:

انواع تبلیغات جستجوی تبلیغات گوگل

مزیت تبلیغات جستجو این است که شما تبلیغ خود را در محلی که بیشتر جستجوگران ابتدا به دنبال اطلاعات هستند - در Google نمایش می دهید. و Google تبلیغ شما را در همان قالب نتایج دیگر نشان می دهد (به استثنای نشان دادن آن به عنوان "آگهی") بنابراین کاربران عادت دارند نتایج را ببینند و روی آنها کلیک کنند.

تبلیغات جستجوی پاسخگو

تبلیغات جستجوی پاسخگو به شما امکان می دهد چندین نسخه از عناوین و کپی آگهی (به ترتیب 15 و چهار تغییر) را برای Google وارد کنید تا بهترین عملکرد را برای نمایش به کاربران انتخاب کند. با تبلیغات سنتی ، هر بار با استفاده از عنوان و شرح یک نسخه ثابت از تبلیغ خود ایجاد کنید.

تبلیغات پاسخگو امکان دستیابی به یک تبلیغ پویا را فراهم می کند که تا زمانی که به نسخه مناسب برای مخاطبان هدف خود - برای Google برسید ، به طور خودکار آزمایش می شود ، این بدان معنی است که تا بیشترین کلیک را دریافت کنید.

2. نمایش تبلیغات تبلیغاتی

Google دارای شبکه ای از وب سایت ها در صنایع مختلف و با تعداد زیادی مخاطب است که برای نمایش Google Ads انتخاب می شوند ، معروف به Google Display Network . سود مالک وب سایت این است که به ازای هر کلیک یا تأثیرگذاری بر روی تبلیغات پرداخت می شود. فایده ای که برای تبلیغ کنندگان دارد این است که آنها می توانند محتوای خود را در مقابل مخاطبان همسو با شخصیت هایشان قرار دهند.

اینها معمولاً تبلیغات تصویری هستند که توجه کاربران را از محتوای صفحه وب جلب می کنند:

 

منبع

3. تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدئویی قبل یا بعد (و گاهی اوقات در وسط) فیلم های YouTube نمایش داده می شوند . به یاد داشته باشید ، یوتیوب نیز یک موتور جستجو است. کلمات کلیدی مناسب شما را در مقابل ویدیو قرار می دهد و رفتار کاربر را فقط به اندازه کافی جلب می کند تا توجه او را جلب کند.

 

4. برنامه های تبلیغاتی برنامه

کمپین های برنامه Google از طریق تبلیغات نمایش داده شده در شبکه جستجوی Google ، YouTube ، Google Play ، Google Display Network و موارد دیگر ، برنامه تلفن همراه شما را تبلیغ می کنند. می توانید تبلیغاتی را اجرا کنید که مخاطبان شما را به نصب برنامه شما ترغیب می کند یا اگر قبلاً از آن استفاده کرده اند ، اقدام خاصی را در برنامه شما انجام دهند.

برخلاف سایر انواع تبلیغات ، شما یک کمپین تبلیغاتی برنامه را طراحی نمی کنید. درعوض ، اطلاعات و مخاطبان برنامه خود را در اختیار Google قرار دهید و پیشنهاد دهید. Google بقیه کارها را انجام می دهد تا برنامه شما را جلوی چشم راست قرار دهد:

انواع کمپین های تبلیغاتی برنامه تبلیغات گوگل

منبع

5. تبلیغات خرید

نوع دیگر Google Ad کمپین های تبلیغاتی خرید Google است. کمپین های خرید ، مانند این نوع تبلیغات دیگر ، در SERP نمایش داده می شوند و شامل اطلاعات دقیق محصول مانند قیمت و تصاویر محصول هستند. شما می توانید از طریق Google Merchant Center یک کمپین خرید انجام دهید ، جایی که اطلاعات خاصی از محصول را وارد می کنید و گوگل از آنها برای ایجاد تبلیغات خرید شما استفاده می کند.

تبلیغات خرید به جای بازاریابی نام تجاری شما به عنوان یک کل ، به شما امکان می دهد محصولات خاص و خطوط تولید را تبلیغ کنید. به همین دلیل است که وقتی کالای خاصی را در Google جستجو می کنید ، تبلیغات مارک های مختلف را در قسمت بالا و / یا کناری مشاهده می کنید. این همان چیزی است که من هنگام جستجوی "کفش های مخصوص دویدن" می بینم. تبلیغات در بالا تبلیغات جستجوی Google است ، اما محصولات خاصی که در کنار آن تبلیغ می شوند تبلیغات خرید بهینه شده برای کلمه کلیدی "کفش مخصوص دویدن" هستند:

انواع تبلیغات گوگل تبلیغات خرید گوگل

نحوه استفاده و ایجاد Google Ads

راه اندازی کمپین های پولی خود در Google نسبتاً آسان (و سریع) است ، بیشتر به این دلیل که سیستم عامل شما را از طریق راه اندازی راهنمایی می کند و نکات مفیدی را در طول مسیر ارائه می دهد. پس از بازدید از سایت Google Ads و کلیک بر روی "شروع اکنون" ، یک سری مراحل برای راه اندازی و تبلیغ تبلیغات شما انجام می شود. اگر کپی تبلیغات و یا تصاویر خود را ایجاد کرده اید ، تنظیمات باید بیش از 10 دقیقه طول بکشد.

آنچه ممکن است کمتر مشهود باشد ، همه کارهای اضافی است که شما باید انجام دهید تا مطمئن شوید تبلیغات شما به درستی تنظیم شده و به راحتی قابل ردیابی هستند. بیایید اینها را با هم بپوشانیم. این مراحلی است که پس از ارسال تبلیغات برای بازبینی انجام خواهید داد.

1. Google Analytics را پیوند دهید.

احتمالاً Google Analytics را در وب سایت خود تنظیم کرده اید تا بتوانید میزان بازدید ، تبدیل ، اهداف و هر معیار منحصر به فرد را ردیابی کنید. همچنین باید حساب Analytics خود را به Google Ads پیوند دهید . پیوند دادن این حساب ها ردیابی ، تجزیه و تحلیل و گزارش گیری بین کانال ها و کمپین ها را بسیار آسان می کند زیرا می توانید این رویدادها را در یک مکان مشاهده کنید.

google ads پیوند google analytics

2. کدهای UTM را اضافه کنید.

کدهای ماژول رهگیری Urchin (UTM) توسط Google برای ردیابی هر فعالیت مرتبط با یک پیوند خاص استفاده می شود. احتمالاً قبلاً آنها را دیده اید - این بخشی از یک URL است که از یک علامت س followsال پیروی می کند ("؟"). کدهای UTM به شما نشان می دهند کدام پیشنهاد یا تبلیغ منجر به تبدیل شده است تا بتوانید م mostثرترین بخشهای کمپین خود را ردیابی کنید. کدهای UTM بهینه سازی Google Ads شما را آسان تر می کنند زیرا دقیقاً می دانید چه کاری مفید است.

با این حال ، این راهکار این است که هنگام تنظیم Google Ads خود ، کدهای UTM خود را در سطح کمپین اضافه کنید تا مجبور نشوید به صورت دستی برای هر URL آگهی اقدام کنید. در غیر این صورت ، می توانید آنها را به صورت دستی با سازنده UTM Google اضافه کنید .

google ads کدهای utm را تنظیم می کند google campaign url builder

3. پیگیری تبدیل را تنظیم کنید.

ردیابی تبدیل به شما می گوید دقیقاً چه تعداد مشتری یا هدایت از تبلیغات تبلیغاتی خود به دست آورده اید. راه اندازی اجباری نیست اما بدون آن ، ROI تبلیغات خود را حدس می زنید. ردیابی تبدیل به شما امکان می دهد فروش (یا سایر فعالیت ها) را در وب سایت ، نصب برنامه یا تماس از طریق تبلیغات خود پیگیری کنید.

پیگیری تبدیل تبلیغات گوگل

تبلیغات خود را با کیت و الگوهای رایگان Google Ads مدیریت و سازماندهی کنید .

4. Google Ads خود را با CRM خود ادغام کنید.

در مورد نگهداری همه داده های خود در یک مکان که می توانید آنها را ردیابی ، تجزیه و تحلیل و گزارش دهید ، چیزهایی باید گفته شود. شما قبلاً از CRM خود برای ردیابی اطلاعات تماس و جریان سرب استفاده می کنید. یکپارچه سازی Google Ads با CRM به شما امکان می دهد که کدام کمپین های تبلیغاتی برای مخاطبان شما کار می کنند ، بنابراین می توانید با پیشنهادهای مرتبط به بازاریابی برای آنها ادامه دهید.

گوگل تبلیغات ادغام hubspot crm

منبع

استراتژی های مناقصه Google Ads

هنگامی که کمپین های تبلیغاتی خود را تنظیم کردید و پیگیری را در محل خود انجام دادید ، زمان شروع پیشنهادات است. به یاد داشته باشید ، توانایی شما برای رتبه بندی در Google Ads به نحوه پیشنهاد شما بستگی دارد. اگرچه مبلغ پیشنهاد شما به بودجه و اهداف شما بستگی دارد ، اما چند راهکار و تنظیمات پیشنهادی وجود دارد که باید هنگام راه اندازی کمپین پرداختی از آنها آگاه باشید.

پیشنهادات خودکار در مقابل دستی

در مورد پیشنهاد کلمات کلیدی خود دو گزینه دارید - خودکار و دستی. نحوه کار آنها در اینجا است:

  • پیشنهاد خودکار Google را در صندلی راننده قرار می دهد و به پلتفرم اجازه می دهد پیشنهاد شما را بر اساس رقبا تنظیم کند. هنوز هم می توانید حداکثر بودجه تعیین کنید و Google در محدوده ای کار خواهد کرد تا بهترین شانس را برای برنده شدن در این محدودیت ها به شما بدهد.
  • پیشنهادات دستی به شما اجازه می دهد مقادیر پیشنهادی را برای گروه های تبلیغاتی و کلمات کلیدی خود تعیین کنید ، به شما این امکان را می دهد که هزینه های تبلیغات کم عملکرد را کاهش دهید.

پیشنهادات با شرایط جستجوی مارک شده

اصطلاحات مارک دار عبارت از کسانی هستند که شرکت شما یا نام محصول منحصر به فرد آنها در آنها وجود دارد ، مانند "HubSpot CRM". بحث در مورد اینکه آیا باید با شرایط مارک خود پیشنهاد دهید یا خیر بحث زیادی وجود دارد. در یک طرف بحث ، مناقصه با شرایطی که احتمالاً نتایج ارگانیک به همراه خواهد داشت ، می تواند به عنوان اتلاف پول تلقی شود.

در طرف دیگر ، قیمت پیشنهادی با این شرایط به شما دامنه این صفحات نتایج جستجو را می دهد و به شما کمک می کند چشم اندازهایی را که در امتداد چرخ دنده قرار دارند بیشتر کنید. به عنوان مثال ، اگر من در مورد ابزار چت زنده تحقیق کرده ام و به شدت چت زنده HubSpot را مورد توجه قرار داده ام ، پس از جستجوی ساده "نرم افزار چت زنده HubSpot" بدون تلاش برای پیمایش ، دقیقاً نتیجه مورد نظر من حاصل می شود.

استدلال دیگر به نفع پیشنهاد مناقصه با شرایط مارک دار شما این است که اگر این کار را نکنید ، رقبا ممکن است در آنها پیشنهاد دهند و در نتیجه املاک و مستغلات ارزشمندی را که باید متعلق به شما باشد ، تصاحب می کنند.

هزینه هر خرید (CPA)

اگر ایده صرف هزینه برای تبدیل چشم انداز به سرنخ شما را ناراحت می کند ، می توانید به جای آن CPA تنظیم کنید و فقط در صورت تبدیل کاربر به مشتری ، هزینه را پرداخت کنید. گرچه هزینه این استراتژی مناقصه بیشتر است ، اما می توانید با دانستن اینکه فقط هنگام خرید مشتری پرداخت می کنید ، خیال خود را راحت کنید. این استراتژی ردیابی و توجیه هزینه تبلیغات شما را آسان می کند.

منابع اضافی برای بهینه سازی تبلیغات Google خود

کپی و عنوان تبلیغاتی شما تنها م thatلفه ای نیست که باعث موفقیت کمپین پرداختی شما شود. وادار کردن یک کاربر برای کلیک کردن فقط ابتدای کار است ... آنها باید به یک صفحه فرود که برای تبدیل بهینه شده است برسند و سپس به یک صفحه تشکر که به آنها می گوید بعد چه کاری باید انجام دهند ، منتقل شوند.

اگر می خواهید Google Ads شما منجر به تولید مشتری و مشتری واجد شرایط شود ، در هنگام راه اندازی کمپین Google Ads خود ، این منابع اضافی را بررسی کرده و از آنها به عنوان راهنما استفاده کنید.

کمپین خود را شروع کنید

با توجه به گستردگی و اقتدار ، Google Ads باید بخشی از استراتژی پرداخت شده شما باشد. برای شروع از نکاتی که در آنها آورده ایم استفاده کنید و به یاد داشته باشید که هرچه پیش می روید ، آنها را اصلاح و تکرار کنید.

چیزی به نام کمپین Google Ads وجود ندارد که کارساز نباشد - فقط مواردی هستند که کمی بیشتر به کار نیاز دارند. با استفاده از استراتژی و اطلاعات ارائه شده در بالا ، آنچه را که برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی Google Ad موفق به راه اندازی کلیک و تبدیل سرنخ ها نیاز دارید ، دارید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر 2015 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

مجموعه ای برای نحوه استفاده از Google Ads

در اصل منتشر شده در 23 سپتامبر 2020 ، 6:30:00 صبح ، به روز شده در 19 ژانویه 2021

مباحث:

Google Ads