• سئو ارزان

تبلیغات صفحه اول گوگل یا Google Ads چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟

ماکس فریدمن
ماکس فریدمن

دنیای بازاریابی در سال های اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است و Google Ads یکی از سیستم عامل های تحول است. در واقع ، Google Ads یکی از موثرترین روش های تبلیغات آنلاین با هزینه است.

Google Ads به مشاغل اجازه می دهد تا به هرکسی که از Google برای جستجوی آنلاین اطلاعات ، محصولات و خدمات استفاده می کند ، دسترسی پیدا کنند. وقتی Google Ads به درستی استفاده شود ، این امکان را دارد که تعداد زیادی از افرادی را که دقیقاً همان چیزی را که شما ارائه می دهید ، برای شما بفرستد. اگر در حال حاضر حساب Google Ads برای تجارت خود ندارید یا از حساب Google Ads خود در حد بالقوه خود استفاده نمی کنید ، باید به طور جدی در استفاده کامل از این سیستم عامل فکر کنید.

Google Ads چیست؟

تقریباً هر بار که آگهی مربوط به صفحه فرود یک شرکت را به عنوان اولین (یا دوم یا سوم) نتیجه جستجو در جستجوی گوگل مشاهده می کنید ، این فقط نتیجه سئو خوب نیست. این شرکت احتمالاً یک کمپین Google Ads در حال انجام است.

از طریق Google Ads (قبلاً با نام Google AdWords شناخته می شد) ، شما هزینه می دهید تا یک تبلیغ Google برای تجارت خود به مشتریانی نشان دهید که عبارات مربوط را در جستجوی Google و Maps جستجو می کنند. Google Ads ابزاری کلیدی برای بازاریابی دیجیتال برای هر مشاغلی است که به دنبال دریافت نسخه تبلیغاتی معنی دار در مقابل مخاطبان خود است.

از طریق Google Ads ، شما فقط برای نتایج واقعی و قابل اندازه گیری ، مانند کلیک در وب سایت و تماس های تجاری ، هزینه پرداخت می کنید. این ساختار به عنوان کمپین پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) شناخته می شود. می توانید ماهانه تبلیغ تبلیغات تبلیغات Google Ads را تنظیم کنید که Google به طور خودکار آن را دنبال کند و می توانید مخاطبان هدف خود را جهانی یا محلی کنید.

Google Ads چگونه کار می کند؟

اکنون که دانستید Google Ads چیست ، شاید از خود بپرسید که چگونه کار می کند. هنگامی که هزینه تبلیغات گوگل را شروع می کنید ، ابتدا به Google می گویید کدام یک از این سه هدفی را دنبال می کنید:

  • تماس با تجارت خود را افزایش دهید.
  • بازدیدکنندگان بیشتری را به فروشگاه خود هدایت کنید.
  • افراد را به صفحه اصلی وب سایت یا شرکت خود راهنمایی کنید.

سپس ، تعیین خواهید کرد که آیا نسخه تبلیغات شما به مخاطبان جهانی یا محلی تحویل داده می شود. در مرحله بعد ، شما از تصاویر یا سه جمله کوتاه استفاده خواهید کرد تا به Google بگویید چه چیزی باعث برجسته شدن تجارت شما می شود و Google از این داده ها برای ایجاد نسخه تبلیغ شما استفاده می کند. سرانجام ، بودجه خود را تعیین می کنید ، Google از آن برای پیش بینی موفقیت در تبلیغات Google Ads استفاده می کند و Google تبلیغ شما را به صورت زنده انجام می دهد. مخاطبان شما رتبه تبلیغات شما را در سطح بالایی مشاهده خواهند کرد و به عنوان یک نتیجه برتر جستجو ظاهر می شوند و هرچه تعداد بیشتری از افراد روی تبلیغات کمپین PPC شما کلیک می کنند ، کسب و کار شما به تحقق بودجه از پیش تعیین شده نزدیک می شود.

پنج نوع Google Ads

مراحل فوق الذکر در تمام کمپین های Google Ads سازگار است. هر دو کمپین دقیقاً شبیه هم نیستند. در واقع ، پنج نوع مجزا از Google Ads وجود دارد:

  • کمپین شبکه جستجو . از طریق یک کمپین Search Network ، تبلیغ شما نه تنها در جستجوی Google و Maps بلکه در صدها شریک دیگر جستجوی Google ، از جمله YouTube و Google Shopping ، نمایش داده می شود. در هر یک از این سایت ها ، وقتی کاربران عبارات مربوط به یک کلمه کلیدی را برای کمپین شما جستجو می کنند ، تبلیغ شما را مشاهده می کنند.

  • کمپین نمایش شبکه . از طریق یک کمپین Display Network می توانید در مقابل افرادی که از محصولات موجود در Google Display Network از جمله Gmail و YouTube استفاده می کنند ، تبلیغات بصری دریافت کنید.

  • کمپین خرید . از طریق یک کمپین خرید ، Google به جای کلمه کلیدی کاربر ، از اطلاعات محصول فروشگاه وب شما استفاده می کند تا تعیین کند که چگونه و در کجای Google Shopping تبلیغ شما نشان داده شود.

  • کمپین ویدیویی . از طریق یک کمپین ویدئویی ، شرکت شما از طریق یک آگهی ویدیویی نمایش داده شده در YouTube و سایر ویژگی های شبکه نمایش Google تبلیغ می شود.

  • کمپین برنامه . از طریق یک کمپین برنامه ، تبلیغ شما در جستجوی Google ، YouTube ، Google Play ، AdMob ، شبکه نمایش Google ، Google Discover ، شرکای جستجوی Google و بسیاری از ناشران دیگری که تبلیغات برنامه را نمایش می دهند ، نمایش داده می شود.

مهم نیست که کدام نوع کمپین را انتخاب کنید ، احتمالاً شامل بیش از یک گروه تبلیغاتی خواهد بود. هر گروه تبلیغاتی ممکن است محصول متفاوتی را که می خواهید برای مخاطبان یکسان بازاریابی کند ، نشان دهد و هر گروه تبلیغاتی ممکن است یک مجموعه کلمه کلیدی منحصر به فرد داشته باشد.

تفاوت Google Ads و Google AdSense چیست؟

Google Ads به مشاغل اجازه می دهد تا به راحتی در خصوصیات Google تبلیغ کنند. در مقابل ، Google AdSense به افراد صاحب سیستم عامل - مانند وبلاگ ها ، وب سایت ها و انجمن ها - اجازه می دهد تا از طریق تبلیغات برای مشاغل دیگر از این خواص درآمد کسب کنند. Google برای تعیین اینکه کدام تبلیغات از طریق AdSense نمایش داده می شود ، از ویژگی Google Ads Auction خود استفاده می کند و ممکن است کاربران Google Ads برای تبلیغات بهتر در حراج Google Ads نیاز به تنظیم تبلیغات خود داشته باشند.

هزینه Google Ads چقدر است؟

یک دلیل عمده برای استفاده از Google Ads این است که شما کنترل کاملی بر هزینه دارید. اگر بودجه تعیین کنید ، Google Ads هرگز از آن بیشتر نخواهد شد و برنامه براساس بودجه ای که تعیین کرده اید ، نتایج شما را پیش بینی می کند. [مقاله مرتبط را بخوانید:  شکستن جانور: چگونه Google Analytics را بفهمیم ]

چرا باید از Google Ads استفاده کنید

در اینجا برخی از مزایای استفاده از Google Ads در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود آورده شده است.

1. منجر به افزایش مشتری و مشتری می شود.

Google Ads یکی از بهترین ابزارها برای تولید سرب است. اگر کمپین های شما به درستی تنظیم شده باشد ، امکان ارسال آگهی های بسیار هدفمند به وب سایت ، فرم انتخاب یا سایر دارایی های آنلاین را دارد.

Google Ads به شما امکان می دهد تا روی افرادی که در جستجوی آنچه که تجارت شما ارائه می دهد ، باشید. این بدان معنی است که شما می توانید به طور مداوم جستجوهای خود را اصلاح کنید تا فقط افرادی که می خواهند محصولات یا خدمات شما را بخرند از طریق این بستر به وب سایت های شما ارسال شوند. 

یادداشت سردبیر: آیا به دنبال خدمات بازاریابی آنلاین مناسب برای تجارت خود هستید؟ پرسشنامه زیر را پر کنید تا شرکای فروشنده ما در مورد نیازهای شما با شما تماس بگیرند.

 
 

2. این یک بستر بازاریابی انعطاف پذیر است.

هر کسی که به طور منظم از Google Ads استفاده می کند به شما می گوید که این یک سیستم بازاریابی بسیار انعطاف پذیر است. برای انواع و اقسام سازمانها مناسب است. با استفاده از این سیستم می توانید به معنای واقعی کلمه ترافیک اینترنت را خاموش و روشن کنید. همچنین با طیف وسیعی از سیستم عامل های بازاریابی و سیستم های نرم افزاری سازگار است.

شما می توانید به راحتی کمپین ها را برای تمرکز بر روی انواع خاصی از کاربران آنلاین سفارشی کنید. به عنوان مثال ، می توانید افراد را بر اساس مکان ، نوع دستگاهی که از آنها استفاده می کنید و وب سایت متعلق به Google که به آن دسترسی پیدا می کنند (مثلاً جستجوی Google ، Google Maps ، YouTube) هدف قرار دهید.

همچنین می توانید بودجه اختصاصی خود را برای مناطق خاص یک کمپین تعیین کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید بودجه روزانه و محدودیت در مبلغی را که می خواهید برای کلیک برای کلمات کلیدی خاص هزینه کنید تعیین کنید. 

3. شما سود بالایی از سرمایه گذاری دریافت می کنید.

برخلاف سایر استراتژی های بازاریابی ، Google Ads باعث می شود شما فقط برای تبلیغاتی که افراد روی آن کلیک می کنند هزینه پرداخت کنید. وقتی کمپین های Google Ads را بهینه کردید  ، می توانید بازده بالایی از سرمایه داشته باشید ، که ممکن است با سایر استراتژی های بازاریابی امکان پذیر نباشد.

با این حال ، این زمان می برد و شما باید دریابید که کدام روش برای شما و تجارت شما مناسب است. برای به دست آوردن تصویر واضح تر از آنچه بهترین نتیجه را به شما می دهد ، باید به طور مداوم کمپین های خود را آزمایش و پیگیری کنید. Google Ads برای این کار بسیار مناسب است زیرا بسیار شفاف است و اطلاعات مورد نیاز شما به راحتی در دسترس است.

وقتی مناطقی از مبارزات انتخاباتی خود را می یابید که بازده خوبی را در بر دارد ، باید تلاش و بودجه خود را معطوف آن مناطق کنید. اگر یک کمپین یا قسمت هایی از یک کمپین برای شما هزینه زیادی دارد ، آنها را کنار بگذارید. این پس انداز را در کمپین ها و کمپین های موفق که در آینده آزمایش خواهید کرد سرمایه گذاری کنید. 

4- نتایج سریع و شفاف را مشاهده می کنید.

Google Ads به ارائه سریع و نتایج سریع و گزارشات مربوط به کمپین های شما مشهور است.

تجزیه و تحلیل پیشرفت کمپین های شما آسان است زیرا داشبورد تمام اطلاعات مربوط به هر کمپین را از جمله تبلیغات کلیک شده ، کلمات کلیدی که بازدید کنندگان وب سایت وارد کرده و هزینه کلیک به شما می دهد.

این ویژگی ها Google Ads را به سیستمی کاملاً شفاف و بصری تبدیل می کند. 

5. به منابع ترافیکی عظیم و با کیفیت بالا ضربه می زند.

به دلیل تسلط بر بازار گوگل و تعداد زیادی مشتری ، غول جستجو می تواند هر روز حجم عظیمی از بازدید را برای مشاغل ارسال کند ، در صورتی که بودجه لازم برای آن مشاغل در نظر گرفته شود.

گوگل به نمایش مطالب و تبلیغات مرتبط افتخار می کند و این شرکت همچنان به تولید و بهبود الگوریتم های موتور جستجوی خود برای تولید مرتبط ترین نتایج جستجو و تبلیغات ادامه می دهد. این برای کسب و کارهایی که از طریق Google Ads تبلیغ می کنند تأثیر مثبتی دارد ، زیرا این تبلیغات منجر به بازگرداندن کیفیت بالا و بازدیدکنندگان به وب سایت ، فروشگاه تجارت الکترونیکی ، فرم انتخاب یا سایر دارایی های آنلاین کسب و کار شما می شود. افرادی که Google برای شما می فرستد بیشتر از افرادی که از منابع دیگر می آیند مشتری هستند ، لیست ایمیل شما را انتخاب می کنند ، اطلاعات را درخواست می کنند یا هر اقدامی را که می خواهید انجام دهند انجام می دهند.

6. در مورد بازار خود بیشتر می دانید.

ورود به ذهن مشتریان ایده آل خود بسیار مهم است. درک مخاطبان شما کار با مشتری و یافتن خواسته های وی را بسیار آسان می کند.

با این حال ، انجام این کار بسیار دشوار است. روش های سنتی ، مانند  پرسشنامه و مصاحبه ، نتایج محدودی دارند.

از طرف دیگر ، Google Ads اطلاعاتی در مورد عادات و نیازهای مشتری به دست می دهد که صاحبان مشاغل نسل های قبلی فقط می توانستند در مورد آنها آرزو داشته باشند. برخی از داده های ارزشمند Google Ads به شما امکان می دهد تا درباره مشتریان خود بیاموزید شامل کلمات کلیدی مورد استفاده آنها برای یافتن وب سایت شما ، موقعیت مکانی آنها ، دستگاه هایی که استفاده می کنند و زمان و روزهایی که جستجو می کنند.

شما می توانید از این اطلاعات برای بهبود محصولات و خدمات خود و همچنین اصلاح تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید تا در تبلیغات افرادی که علاقه مند به آنچه شما ارائه می دهید ، پول تلف نکنید.

Google Ads یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی است که تاکنون ایجاد شده است. هر روز با میلیون ها جستجو توسط کاربران اینترنت سروکار دارد و سپس به صاحبان مشاغل فرصتی منحصر به فرد می دهد تا بسیاری از این افراد را به مشاغل و مشتریان تبدیل کنند.

بسیاری از مشاغل با هزینه تبلیغات در Google Ads خاموش می شوند ، به خصوص اگر با نحوه کار این پلت فرم آشنا نباشند. با این حال ، اگر در مورد استراتژی تبلیغات آنلاین خود هوشمند هستید ، پاداش های Google Ads می تواند بسیار زیاد باشد.

نحوه راه اندازی یک کمپین Google Ads

برای شروع یک کمپین Google Ads این مراحل را دنبال کنید:

  1. وارد حساب Google Ads خود شوید.
  2. روی مبارزات در سمت چپ کلیک کنید.
  3. روی دکمه بعلاوه کلیک کنید.
  4. "کمپین جدید" را انتخاب کنید.
  5. هدف کمپین خود را انتخاب کنید ، یا یک کمپین بدون هدف ایجاد کنید.
  6. نوع مبارزات انتخاب کنید.
  7. ادامه را کلیک کنید.
  8. تنظیمات کمپین خود را تعیین کنید.
  9. ذخیره را کلیک کنید و ادامه دهید.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی