• سئو ارزان

سئو عالی@سئو ارزان@سئو تضمینی

در این قسمت راجع به سئو عالی و سئو ارزان و سئو تضمینی مطالب مهمی توسط جام ارژنگ مجری سئو ارائه میگردد.

سئو عالی یعنی استفاده از تمام تکنیک های قانونی بهینه سازی موتورهای جستجو که باعث بهبود تجربه کاربر میشود.

سئو ارزان یعنی حذف برخی از آپشن های بهینه سازی برای کسانیکه بتازگی سایت خود را ایجاد کرده اند.

سئو تضمینی یعنی حضور صددرصدی یک وب سایت در صفحه اول گوگل با بهره گیری از الگوریتم ها و تکنیک های بهینه سازی وب.

سئو عالی به چه معناست؟

سئو عالی یعنی ایجاد یک معماری قوی سایت و ارائه ناوبری واضح به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را به سرعت و به آسانی فهرست کنید. این مهم ، مهمتر از همه ، تجربه خوبی در استفاده از سایت شما برای بازدیدکنندگان فراهم می کند و بازدیدهای مکرر را تشویق می کند. شایان توجه است که گوگل به طور فزاینده ای به تجربه کاربر توجه می کند.
وقتی صحبت از میزان جذب بازدید به وب سایت شما توسط موتورهای جستجو می شود ، درصد قابل توجهی است و شاید واضح ترین شاخص اهمیت سئو باشد.

بهبود تجربه کاربر تاثیر گذار در سئو

آیا شما به طور مرتب مقالات ، فیلم ها یا سایر رسانه های مفید ، مفید و پرطرفدار و پرمخاطبی منتشر می کنید؟ آیا شما بیشتر از خود موتور جستجو برای انسانهای واقعی می نویسید؟ خوب ، شما باید آخرین تحقیقات Searchmetrics در مورد عوامل رتبه بندی نشان می دهد که Google به جای استفاده از کلمات کلیدی مبتنی بر جستجوی محبوب جستجو برای ایجاد محتوا ، به سمت محتوای طولانی تر که هدف بازدید کننده را به طور کلی درک می کند ، پیش می رود.
اصولاً دیگر نگران کلمات کلیدی نباشید و روی تجربه کاربر تمرکز کنید.

وب سایت عالی سایتی است که مورد اعتماد کاربران ، صنعتی که در آن فعالیت می کند ، سایر وب سایت ها و موتورهای جستجو است. به طور سنتی پیوند از یک وب سایت مرجع بسیار ارزشمند است ، زیرا به عنوان رأی اعتماد محسوب می شود. هرچه تعداد این موارد بیشتر باشد و هرچه محتوای با کیفیت بالاتری تولید کنید ، احتمال دارد سایت خودتان نیز به یک مرجع تبدیل شود.

محتوای سئو در مورد مخاطبان است.
اگر به دنبال بهبود بازاریابی محتوای خود و مشاهده بازگشت سرمایه واقعی هستید ، باید از روشهایی استفاده کنید که واقعاً به نفع آنها باشد.
محتوایی که دارای رتبه بالایی است ، باعث ایجاد ترافیک و هدایت کاربر می شود ، همیشه و قبل از هرچیز کاربر محور است.

به همین دلیل است که نکات امروز درباره محتوای جستجوگرها همه به خواننده شما برمی گردد که برای درست کردن آن باید بدانید و درک کنید.
زیرا ، وقتی برای افراد مناسب به روش صحیح نامه بنویسید ، مطالب و مطالب شما بالاتر می رود.

تحقیق در باره چگونه سئو سازی یک سایت

قبل از اینکه کار سئو را شروع کنیم لازمست ابتدا تحقیقات زیر را بخوبی انجام دهیم.

تحقیق در مورد مخاطب: نوع مخاطبی را که فکر می کنید آنچه شما می خواهید / نیاز دارد ، مشخص کنید. سپس ، به محل تجمع آنلاین آنها مراجعه کنید. با آنها صحبت کنید از آنها نظرسنجی کنید. عادات شخصی ، ترجیحات ، اطلاعات جمعیتی و آمار آنها را مشخص کنید. (مارکتینگ لند راهنمای خوبی در مورد این فرآیند دارد.)
تحقیق کلمات کلیدی: کلمات کلیدی مرتبط و سودآوری را پیدا کنید که مربوط به تخصص شما ، محصولات / خدمات و هدف جستجوی مخاطبان شما باشد.
تحقیق در مورد موضوعات: براساس کلمات کلیدی هدفمندی که کشف کرده اید و آنچه مخاطب شما می خواهد یاد بگیرد / بداند ، به موضوعات محتوایی بپردازید.

دستورات موتورهای جستجو برای سئو تضمینی

صفحات را ابتدا برای کاربران ایجاد کنید ، نه موتورهای جستجو.
کاربران خود را فریب ندهید.
از ترفندهایی که برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می شود خودداری کنید.
یک قانون خوب این است که آیا شما راحت می توانید توضیح دهید که با یک وب سایت برای یک کارمند Google چه کاری انجام داده اید؟
تست مفید دیگر این است که بپرسید ، "آیا این به کاربران من کمک می کند؟ اگر موتورهای جستجو وجود نداشت ، آیا این کار را می کردم؟"
به این فکر کنید که چه چیزی وب سایت شما را منحصر به فرد ، ارزشمند یا جذاب می کند.

دستور العمل های یک سئو عالی

اصول اساسی:

  • محتوایی واضح ، عمیق ، جذاب و آسان برای یافتن در سایت خود ارائه دهید.
  • عناوین صفحه را واضح و مرتبط نگه دارید.
  • پیوندها به عنوان نشانه ای از محبوبیت و پیوندهای پاداش بینگ در نظر گرفته می شوند که رشد ارگانیک دارند.
  • نفوذ اجتماعی و سهام اجتماعی سیگنال های مثبتی هستند و می توانند در بلند مدت در رتبه بندی ارگانیک تأثیر داشته باشند.
  • سرعت صفحه همراه با یک تجربه کاربری مفید و مفید مهم است.
  • برای توصیف تصاویر از ویژگی های alt استفاده کنید تا بینگ بتواند محتوای آن را بهتر درک کند.

مواردی که به سئو سایت لطمه میزند.

  • محتوای نازک ، صفحاتی که بیشتر تبلیغات یا پیوندهای وابسته را نشان می دهند یا در غیر این صورت بازدیدکنندگان را به سایت های دیگر هدایت می کنند ، رتبه خوبی نخواهند داشت.
  • تاکتیک های سو linkاستفاده از پیوند که هدف آنها تورم تعداد و ماهیت پیوندهای ورودی مانند خرید پیوندها ، شرکت در طرح های پیوند است ، می تواند منجر به نمایه سازی شود.
  • اطمینان حاصل کنید که ساختارهای URL تمیز ، مختصر و متناسب با کلمات کلیدی وجود دارد. پارامترهای پویا می توانند URL های شما را کثیف کرده و باعث ایجاد محتوای تکراری شوند.
  • URL ها را در صورت امکان توصیفی ، کوتاه ، کلمه کلیدی غنی کنید و از نویسه های غیر حرفی خودداری کنید.
  • دفن پیوندها در Javascript / Flash / Silverlight؛ محتوا را نیز از این موارد دور نگه دارید.
  • محتوای تکراری
  • پر کردن کلمات کلیدی
  • Cloaking - روشی برای نمایش خزنده های موتور جستجو نسبت به بازدیدکنندگان با محتوای متفاوت.

برچسب گذاری تصاویر اولین راه سئو ارزان

متن alt متن برای مدت طولانی یکی از مولفه های ارزشمند در سئو سایت بوده است. در طی چند سال گذشته ، صحبت های فزاینده ای در مورد Google با استفاده از یادگیری ماشینی برای درک اینکه یک تصویر چیست و چه چیزی درباره آن است - وجود دارد ، که عملکرد اصلی متن alt تصویر است.
بنابراین آیا این بدان معنی است که افزودن متن alt باعث اتلاف وقت است؟
نه ، قطعاً اینگونه نیست.
صرف نظر از روشهای جدیدتر ، با استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی تصویر ، شما با قرار دادن متن های مناسب تصویر alt در وب سایت خود ، چیزی از دست نخواهید داد. به خاطر داشته باشید ، یادگیری ماشینی مفهوم نسبتاً جدیدی است. در حالی که ممکن است در پنج تا ده سال آینده متن alt تصویر کاملاً منسوخ شده باشد (شاید زودتر) ، بهینه سازی تصاویر "به روش قدیمی" ایده خوبی برای پخش ایمن آن است.

نقش محتوای طولانی در سئو

جان مولر به طور علنی گفته است که شمارش کلمات به خودی خود عامل رتبه بندی نیست.
"بعضی از صفحات کلمات زیادی دارند که هیچ چیزی نمی گویند ، تعداد کلمات نشانگر کیفیت نیست."
با این حساب ، Google لزوماً محتوای شما را فقط براساس تعداد کلمات رتبه بندی نمی کند. محتوای فرم کوتاه دارای پتانسیل رتبه بندی مشابه فرم طولانی است.
اما آیا این بدان معنی است که شما فقط باید هدف خود را ایجاد محتوای کوتاه تر قرار دهید؟
مهمترین نکته در مورد ایجاد محتوا این است که بهترین اطلاعات ممکن را بر اساس سوالات خاص و مهمتر از آن ، قصد کاربر را فراهم می کند. شاید بتوانید این کار را در 500 کلمه انجام دهید. شاید 5000 طول بکشه. در نهایت ، این شما هستید که می توانید از بهترین قضاوت خود به عنوان یک مالک سایت استفاده کنید.
طبق مطالعه موردی اخیر تحقیق در زمینه محتوا توسط Backlinko ، " محتوای طولانی مدت به طور متوسط ​​77.2٪ پیوند بیشتری نسبت به مقاله کوتاه دارد. بنابراین ، به نظر می رسد محتوای طولانی مدت برای خرید بک لینک ایده آل است. " این امر منجر به بهبود نتایج جستجوی ارگانیک نیز می شود.
به خاطر داشته باشید ، قطعات محتوایی با تعداد کلمات بالاتر از پتانسیل بیشتری برای هدف جستجوی مرتبط تر و رسیدن به ریشه هدف جستجو برخوردار هستند. بنابراین ، گفته شد ، شما اغلب بهتر است محتوای طولانی تر ایجاد کنید. کرک را از بین ببرید و اطمینان حاصل کنید که با بینش معنی دار و قابل اعتمادی به سوالات فوری پاسخ می دهید.

5 مرحله اساسی برای یک سئو تضمینی و عالی

  1. چگونه بفهمیم مشتری های شما به دنبال چه چیزی هستند
  2. چگونه صفحات وب خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه کنیم
  3. چگونه مطمئن شویم که وب سایت شما هم برای موتورهای جستجو و هم برای انسان قابل دسترسی است
  4. چگونه می توان وب سایت های دیگر را به سایت خود پیوند داد و سرانجام:
  5. چگونه می توان موفقیت سئو خود را اندازه گیری کرد

 سئو محتوا را بشناسیم.

سئو محتوا به ایجاد محتوایی گفته می شود که به صفحات وب شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشند. این شامل همه چیزهایی است که با نوشتن و ساختاردهی مطالب در وب سایت شما انجام می شود. سه عنصر اصلی وجود دارد که شما باید برای تولید محتوایی که باعث رتبه بندی خوب وب سایت شما می شود در نظر بگیرید: استراتژی کلمات کلیدی ، ساختار سایت و نوشتن مطالب متن.

سئو محتوا از این جهت دارای اهمیت است که موتورهای جستجو مانند Google وب سایت شما را می خوانند ، بنابراین کلماتی که در سایت خود استفاده می کنید تعیین می کند که سایت شما در صفحات نتایج خود رتبه بندی کند یا خیر. البته ، وب سایت شما باید به خوبی طراحی شده باشد ، دارای یک رابط کاربری عالی ، و تمام موارد فنی که باعث رتبه سایت شما در گوگل می شود نیز باید پوشش داده شود. اما بدون محتوای با کیفیت ، سایت شما در موتورهای جستجو شانس ندارد.

تحقیق کلمات کلیدی در سئو

تحقیق کلمات کلیدی در واقع مراحلی است که شما برای ایجاد لیست گسترده ای از کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید بر می دارید. هر استراتژی سئو محتوا باید با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع شود ، زیرا اگر می خواهید ترافیکی ایجاد کنید باید بدانید مخاطبان شما در جستجوی چه چیزی هستند. تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند اصطلاحاتی را که باید رتبه بندی کنید ، کشف کنید.

تحقیق کلمات کلیدی دارای چهار مرحله است:

  • اول ، شما ماموریت تجارت خود را یادداشت می کنید.
  • در مرحله بعد ، شما لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر برای یافتن را تهیه می کنید.
  • سپس ، به هدف جستجو نگاه کنید ؛
  • سرانجام ، شما صفحات فرود را برای همه این کلمات کلیدی ایجاد می کنید.

 با تحقیق صحیح کلمات کلیدی مشخص خواهد شد که مخاطب شما از کدام عبارات جستجو استفاده می کند. ما مرتباً با مشتریانی روبرو می شویم که هنگام صحبت در مورد محصولات خود از کلمات خاصی استفاده می کنند ، در حالی که مشتریان آنها از کلمات کاملاً متفاوتی استفاده می کنند. نوشتن و بهینه سازی محتوای سئو برای کلماتی که مردم از آنها استفاده نمی کنند ، منطقی نیست. با انجام تحقیقات مناسب در مورد کلمات کلیدی اطمینان حاصل می کنید که از کلمات مشابه مخاطب مورد نظر خود استفاده می کنید و بنابراین تمام تلاش برای بهینه سازی وب سایت شما را ارزشمند می کند.

ساختار ایده آل سئو یک وب سایت

در حالت ایده آل ، شما باید سایت خود را مانند هرم ساختار دهید. بالای هرم صفحه اصلی شما و در صفحه اصلی پیوندهایی به برخی دیگر از صفحات (مانند صفحات دسته) وجود دارد. این صفحات ، به نوبه خود ، به صفحات بیشتری پیوند دارند.

در یک استراتژی سئو عالی در محتوای جستجوگرها ، استراتژی کلمات کلیدی و نحوه کار با یکدیگر در سایت. در یک استراتژی مناسب کلمات کلیدی ، به کلمات کلیدی متداول و رقابتی و همچنین عبارات جستجوی طاقچه طولانی تر فکر کرده اید. شما باید دوگانگی مشابهی در ساختار سایت خود ایجاد کنید. صفحاتی که روی اصطلاحات جستجوی رایج متمرکز هستند باید در هرم شما زیاد دیده شوند ، در حالی که صفحات بهینه شده برای کلمات کلیدی طولانی تر در قسمت پایین ساختار سایت شما ظاهر می شوند. این صفحات دم بلند در پایین هرم باید به درستی با صفحات بالاتر در هرم پیوند داشته باشند.

محتوای یکسان سئو می تواند در چندین مکان در سایت شما ظاهر شود. به عنوان یک خواننده ، بدتان نمی آید: شما همچنان محتوایی را که برای آن آمده اید به دست می آورید. اما یک موتور جستجو باید چیزی را برای نمایش در نتایج جستجو انتخاب کند ، زیرا نمی خواهد همان مطالب را دو بار نشان دهد .

علاوه بر این ، وقتی سایر وب سایت ها به محصول شما لینک می دهند ، احتمالاً برخی از آنها به URL اول پیوند می خورند ، در حالی که برخی دیگر به URL دوم پیوند می خورند. اما اگر همه این موارد تکراری به یک URL متصل شوند ، شانس شما برای رتبه بندی در 10 کلمه کلیدی مربوطه بسیار بیشتر خواهد بود.

35 روش@سئو عالی@سئو ارزان@سئو تضمینی

صرف نظر از اینکه در حال حاضر مشغول کار ، زندگی و نفس کشیدن در اینترنت هستید یا اگر می خواهید حضور آنلاین خود را بسازید ، یک اصطلاح جادویی وجود دارد که احتمالاً از آن شنیده اید - سئو.

SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است و از نظر بسیاری به عنوان یک روش دستکاری در نظر گرفته می شود که می تواند بر نحوه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

فقط بخشی از این درست است.

در واقع ، بهینه سازی برای موتورهای جستجوی مختلف (به عنوان مثال گوگل ، بینگ ، یاهو) ، اگر به خوبی انجام شود ، می تواند دید وب سایت را در SERP (صفحات نتیجه موتور جستجو) بهبود بخشد. با این حال ، امروزه سئو دیگر در مورد تکنیک های اب زیر کاهانه ای نیست که قصد فریب موتورهای جستجو و کاربران آنها را دارد.

در حقیقت ، دلیل اینکه گوگل الگوریتم های خود را اغلب به روز می کند این است که می خواهد اطمینان حاصل کند که فقط اقدامات خوب سئو توسط صاحبان وب سایت به طور روزانه اجرا می شود. تکنیک های مناسب آنهایی هستند که نه تنها به یک صفحه وب کمک می کنند تا در سطح بالاتری قرار بگیرند بلکه بیشتر از همه آنهایی هستند که به افراد کمک می کنند اطلاعات مربوطه را بی دردسر پیدا کنند. در دنیای SEO ما آنها را تکنیک های کلاه سفید می نامیم .

به عبارت دیگر ، SEO در اینجا خدمت می کند تا نه تنها به شما خدمت کند - صاحب وب سایت ، وبلاگ نویس ، کارآفرین بلکه بیشتر از همه کاربر که در عین حال بازدید کننده ، پیرو ، مشتری خوشحال و طرفدار نام تجاری اختصاصی شماست .

ماجراجویی سئو خود را شروع کنید

در زیر برخی از معتبرترین نکات مربوط به جستجوگرها را جمع آوری کرده ایم که به  فضای آنلاین شما کمک می کند هم در عمق اینترنت بیشتر دیده شود و هم کاربر پسندتر .

برای مرتب نگه داشتن امور و تا آنجا که ممکن است لیست ما به چند بخش تقسیم شده است. (بله ، SEO یک فرایند پیچیده و طولانی مدت است.) ما با تغییراتی کوچک و آسان برای اجرا شروع می کنیم که می توانند تأثیر بسزایی در سئوی وب سایت شما داشته باشند. هرچه عمق بیشتری پیدا می کنیم ، شما درباره SEO ، نحوه کار موتورهای جستجو و نحوه ایجاد یک استراتژی قوی SEO بیشتر خواهید آموخت.

هنگام اجرای این نکات ، به یاد داشته باشید که بهترین همراه در ماجراجویی شما این خواهد بود: پایداری و سازگاری در بهینه سازی وب سایت

 

اندازه_کاربرد_سئو_ خود را شروع کنید_14_روز_برای_لیدر_آزمایش رایگان # 728

 

اصول بهینه سازی وب سایت در صفحه

توجه: امروزه روشی که ما از طریق آن آدرس URL ها را می سازیم ، برچسب عنوان و متا شرح می نویسیم ، تصاویر وب سایت را بهینه می کنیم و غیره اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا Google روی سایر فاکتورهای SEO (بیشتر روی محتوا و تکنیک های ایجاد لینک) تمرکز می کند. با این حال ، همانطور که در حال یادگیری اصول SEO هستیم ، تنها راهی که باید انجام دهیم این است که در مورد روشهای خوب اطلاعات کسب کنیم .

این دقیقاً همان کاری است که اکنون قصد انجام آن را داریم.

1. ساختار وب سایت خود را روشن ، شهودی و به روز کنید.

نحوه سازماندهی معماری سایت و پیمایش آن برای سئو و بازدید کنندگان بسیار مهم است. موتورهای جستجو از یک ساختار پیوند برای یافتن و فهرست بندی صفحات استفاده می کنند. اگر سایت شما از ساختار مناسبی برخوردار باشد ، تمام صفحات و زیرمجموعه ها توسط خزنده های موتور جستجو به راحتی پیدا و فهرست می شوند.

همچنین ، یک ناوبری بصری برای بازدید کنندگان شما کار خواهد کرد زیرا به آنها کمک می کند آنچه را که برای کمترین زمان ممکن پیدا کرده اند پیدا کنند. قانون "سه کلیک" می گوید که هر گونه اطلاعات در یک وب سایت باید در مدت حداکثر سه کلیک برای کاربر در دسترس باشد. اینگونه است که باید آن را برنامه ریزی کنید.

URL صفحه

2. یک کلمه کلیدی اصلی را در URL صفحه قرار دهید.

صفحات وب موجود در دامنه شما ممکن است برای بسیاری از کلمات کلیدی مختلف بهینه شده باشد. گفته می شود که بهترین راه این است که فقط روی یک عبارت کلیدی کلیدی متمرکز شوید و آن را مستقیماً در آدرس URL قرار دهید. به جای زیر خط (_) در URL ها از خط () استفاده کنید.

3- به جای زیر خط (_) در URL ها از خط تیره (-) استفاده کنید.

وقتی از زیرخط ها برای جدا کردن کلمات در یک نام URL استفاده می کنید ، Google آن را به عنوان یک کلمه واحد می خواند. این بدان معناست که شیوه های_بهترین_صحیح توسط خزنده های جستجو به عنوان " بهترین روشها" مورد بررسی قرار می گیرد . خواندن آن سخت است ، درست است؟

4- به جای آدرس پویا ، یک آدرس اینترنتی ثابت انتخاب کنید.

آدرس وب به دو نوع استاتیک و پویا وجود دارد .

یک URL ثابت به نظر می رسد:

your-domain-name.com/category/ بهترین-روشهای-جستجو

یک فرد پویا می تواند به این شکل باشد:

your-domain-name.com/category/؟p=028705

در حالی که موتورهای جستجو به راحتی می توانند هر دو URL را درک کنند ، برای انسان URL های پویا کاملاً ناخوانا است.

به عنوان مثال ، اگر وبلاگی در وردپرس دارید ، می توانید آدرس URL پیش فرض یک پست خاص را پویا ببینید. 

با کلیک بر روی دکمه "انتشار" ، وردپرس به طور خودکار آن را به یک آدرس ثابت تبدیل می کند. با این وجود ، کلمات کلیدی تصادفی را از عنوان وبلاگ انتخاب می کند. از نظر سئو ، بهتر است اگر نام URL را ویرایش کنید ، همانطور که در بالا مشاهده می شود.

5- آدرس URL را مختصر ، تشریحی و مرتبط نگه دارید.

یک بازدید کننده باید بتواند با یک نگاه به یک وب سایت خاص بفهماند. اگر خودتان بخواهید آدرس URL را ویرایش کنید ، نه تنها به نفع بهینه سازی کلمه کلیدی کار می کنید ، بلکه درک مطلب کاربر در وب سایت خاصی را برای کاربر آسان تر خواهید کرد. به این ترتیب زندگی جستجوگر را کمی راحت تر خواهید کرد.

 

عنوان ، ویژگی ، متا شرح و ویژگی ALT

6. برای هر صفحه از وب سایت خود یک عنوان خوب ایجاد کنید.

یک برچسب عنوان آنچه دامنه شما را شامل می شود توصیف می کند. این یک جمله کوتاه است که در آن فضای آنلاین خود را توصیف می کنید. در چندین مکان ظاهر می شود ، مانند: SERP ها ، رسانه های اجتماعی ، صفحات خارجی و در مرورگرها (به مثال های زیر مراجعه کنید).

باید به قدری کوتاه ، جذاب و بدیع باشد که بتواند توجه افرادی را که مخاطبان شما هستند جلب کند. بله ، این بدان معنی است که شما باید به زبان آنها صحبت کنید و وب سایت خود را به گونه ای ارائه دهید که برای آنها جذاب باشد.

7. برای ارائه بهتر برند خود از متا توضیحات استفاده کنید.

توضیحات متا یک پاراگراف کوتاه است که در زیر برچسب عنوان در SERP نمایش داده می شود (به صفحه بالا مراجعه کنید). قبل از بازدید جستجوگر از سایت شما و در واقع دیدن محصولی که ارائه می دهید ، یک متا توضیحات به شما این امکان را می دهد که مارک خود را معرفی کنید.

طول بهینه توصیف متا بین 150-160 نویسه است.

8. فراموش نکنید که از ویژگی های ALT برای همه تصاویر استفاده کنید.

موتورهای جستجو تصاویر را نمی خوانند ، آنها به جای آن متن ALT را می خوانند. برای کمک به خزنده های موتور بهتر می توانید معنی تصویر و آنچه را نشان می دهد ، از یک ویژگی ALT استفاده کنید. البته ، استفاده از عبارات کلیدی برای هدف قرار دادن تصاویر در صفحه وب خوب است.

همچنین ، قرار دادن کلمات کلیدی در متن که تصاویر را احاطه کرده و پررنگ است ، خوب است. به این ترتیب خزنده های موتور می دانند که این قسمت از پست برای خوانندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از هر CMS (سیستم مدیریت محتوا) که استفاده می کنید ، هر بار که تصویری را بارگذاری می کنید ، فرصتی برای بهینه سازی آن با کلمات کلیدی مناسب خواهید داشت. آسان است. در زیر نحوه بهینه سازی تصاویر در وردپرس آورده شده است.

بهینه سازی تصاویر برای جستجوگرها

کلمات کلیدی و عبارات کلمات کلیدی

9. کلمات کلیدی را پیدا کنید که برای شما مفید باشند.

SEO تقریباً بر اساس کلمات کلیدی است. کلید یک استراتژی خوب در جستجوگرها جستجو برای یافتن کلماتی است که کاربران هنگام جستجوی وب سایت هایی مانند شما در نوار جستجو تایپ می کنند. با در دست داشتن لیستی از کلمات کلیدی مرتبط ، تا نیمه راه خواهید بود.

یکی (و متداول ترین) روش انجام تحقیقات کلمات کلیدی استفاده از Google Keyword Planner است . این ابزار رایگان برای هر کسی که دارای حساب Google AdWords است در دسترس است که آن هم رایگان است. هنگامی که حساب خود را راه اندازی کردید و جزئیات بیشتری در مورد وب سایت خود ارائه دادید ، لیستی از پیشنهادات کلمات کلیدی دریافت خواهید کرد.

وظیفه شما انتخاب مرتبط ترین عبارات کلیدی از لیست است. با این حال ، همچنین مهم است که این کلمات کلیدی در بین کاربران محبوب هستند (تعداد متوسط ​​جستجوی ماهانه نسبتاً بالایی دارند). در آخر ، آنها باید از رقابت متوسط ​​یا پایین برخوردار باشند (بسیاری از وب سایت ها سعی در بهینه سازی برای این کلمات کلیدی ندارند).

 

از نظر تئوری این فقط آسان است. قسمت جالب در مورد Google Keyword Planner این است که نشان می دهد تعداد متوسط ​​رقابت برای تعداد تبلیغات پرداخت شده برای آن کلمه کلیدی خاص است. وقتی نوبت به رقابت برای نتایج آلی می رسد کاملاً متفاوت خواهد بود.

بنابراین بهترین ایده استفاده از ابزارهای اضافی (و معمولاً پولی) برای بررسی معیار دشواری کلمه کلیدی واقعی است.

هنوز ، Google Keyword Planner نقطه شروع خوبی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. در اینجا می توانید درباره نحوه استفاده از Google Keyword Planner بیشتر بخوانید .

10. انواع مختلف کلمات کلیدی را به طور همزمان مخلوط کنید.

در اصل ، سه نوع اصلی از کلمات کلیدی وجود دارد: عمومی ، کبریت گسترده و دم بلند . هر کدام از آنها کمی انواع مختلف و میزان بازدید را به خود جلب می کنند. امن ترین و م strategyثرترین استراتژی ، مخلوط کردن انواع کلمات کلیدی به منظور دستیابی به تنوع متفاوت از ترافیک است.

کلمات کلیدی عمومی اصطلاحات خاصی نیستند و بسیار کلی هستند ، به عنوان مثال: " بازاریابی محتوا " یا " هک رشد " انواع کلمات کلیدی هستند. چنین شرایطی میزان بسیار خوبی از ترافیک را فراهم می کند ، که در عین حال ، چندان هدفمند نیست. کلمات کلیدی عمومی نیز بسیار رقابتی هستند.

کلمات کلیدی تطبیق گسترده معمولاً تعادل خوبی بین میزان ترافیک و ارتباط آن برای یک وب سایت ایجاد می کنند. به نظر می رسد این موارد عبارتند از: " هک رشد برای شرکت های نوپا " یا " بهترین روش های بازاریابی محتوا ". ترافیکی که از طریق این عبارات به وجود می آید ، هدفگیری بهتری خواهد داشت ، این بدان معناست که افرادی که از آن بازدید می کنند ، احتمالاً مشتری و پیرو آینده شما خواهند بود.

کلمات کلیدی Long tail عباراتی طولانی هستند (حتی می توانند جملات کامل باشند) که افراد در میله های جستجو تایپ می کنند. " چگونگی تهیه استراتژی بازاریابی محتوا " یا " نحوه استفاده از تکنیک های هک رشد برای گسترش تجارت " نمونه هایی از کلمات کلیدی دم بلند هستند. آنها بازدید زیادی را به وب سایت شما وارد نمی کنند. با این حال ، بازدیدکنندگانی که آنها به شما ارائه می دهند ، به احتمال زیاد به کاربران جذاب شما تبدیل می شوند.

11. فراموش نکنید که مکانی را در کلمات کلیدی خود قرار دهید.

به این ترتیب وب سایت و تجارت خود را هم برای جستجوی محلی و هم برای مشتری محلی بهینه می کنید. به عنوان مثال ، اگر شما خدمات بازاریابی محتوا را ارائه می دهید و در سانفرانسیسكو مستقر هستید ، خوب است كه به مشتریان بالقوه خود اطلاع دهید و عبارت كلید واژه ای واضح مانند: " خدمات بازاریابی محتوا در سانفرانسیسكو " را وارد كنید.

12. کلمات کلیدی خود را در عناوین ، زیرعنوان ها و متن های لنگر قرار دهید.

هر نقطه از وب سایت شما به عبارات کلمه کلیدی شما همان قدرت نمایش و SEO را نمی دهد. در ساختار یک محتوا بهترین مکان برای قرار دادن کلمات کلیدی شما  عناوین ، زیرعنوان ها ، بخشهای پررنگ در متن و لنگر متون است (کپی پیوندها را توصیف می کند).

هنگام توصیف پیوندها هرگز از عبارت "اینجا کلیک کنید" استفاده نکنید! این مطلقا هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه در زیر پیوند خاصی یافت می شود ، نمی دهد ، به علاوه فرصت بهینه سازی پیوند متنی را از دست می دهید.

به این ترتیب شما آن را درست انجام خواهید داد:

در بهینه سازی صفحه جستجوگرها

همچنین ، در صورت امکان ، مهمترین کلمات کلیدی را نیز به نام بخشهای وب سایت خود قرار دهید .

13. کلمات کلیدی را به طور طبیعی در سراسر محتوای صفحه خود قرار دهید.

آنها باید در متن قرار بگیرند. اگر بیش از حد این کار را انجام دهید و محتوای خود را با عبارات کلمات کلیدی زیادی پر کنید ، صفحه وب خود را برای کاربران و خزنده های موتور اسپم و غیر جذاب جلوه می دهید. پر کردن کلمات کلیدی منجر به تجربه منفی کاربر خواهد شد و مطمئناً به رتبه بندی سایت شما آسیب می رساند.

14. سعی کنید هنگام بهینه سازی یک صفحه وب ، روی یک کلمه کلیدی تمرکز کنید.

خوب است که یک صفحه وب را با یک عبارت کلمه کلیدی به جای چندین عبارت همزمان بهینه کنید. با تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی ، مطمئن خواهید شد که کل قدرت SEO را که می تواند بدست آورد. عنوان و متا تگ های یک وب سایت را به همراه محتوای آن (عنوان ، زیرعنوان ها ، متن اصلی ، پیوندها و تصاویر) بهینه کنید.

15. تمام تصاویر را با کلمات کلیدی مناسب بهینه کنید.

فراموش نکنید که از عبارات کلمات کلیدی نه تنها در کل محتوای وب سایت ، بلکه در توضیحات تصویر نیز استفاده کنید. همچنین اعتقاد بر این است که استفاده از کلماتی مانند "تصویر" ، "عکس" ، "عکس" به همراه کلمه کلیدی انتخاب شده خود هنگام توصیف یک تصویر با یک ویژگی ALT ، روش خوبی است .

16. به محض شروع سئو ، عملکرد کلیه کلمات کلیدی خود را پیگیری کنید.

اگر از رتبه بندی جستجوی وب سایت خود پیروی نمی کنید و نمی دانید که کلمات کلیدی خاص برای موقعیت های شما در SERP چگونه کار می کنند ، می توانید به طور کلی انجام SEO را متوقف کنید. بهینه سازی وب سایت یک فرآیند طولانی مدت است که نیاز به ردیابی دقیق تمام تلاش های شما دارد. وقتی صحبت از کلمات کلیدی می شود ، باید بدانید کدام یک به نفع رتبه بندی شما هستند.

 

نظارت بر کلیدواژه های_تان_14_ شروع_14_روز_برنامه_لیدر_لیدر_728

 

محتوا هنوز تاج SEO را دارد.

17. فقط محتوای با کیفیت بالا ، تازه و غنی از کلمات کلیدی منتشر کنید.

امروزه یکی از مهمترین فاکتورهای سئو ، محتوای وب سایت است. اگر اطلاعات مفید و عملی برای کاربران فراهم کنید ، موتورهای جستجو وب سایت شما را در SERP بالاتر قرار می دهند. برای به دست آوردن بهترین نتایج بهینه سازی ، باید محتوای خود را هر چند وقت ممکن به روز کنید. به این ترتیب وب سایت خود را تازه و مخاطبان خود را علاقه مند می کنید.

18- به هجی و دستور زبان مطالب خود توجه ویژه ای داشته باشید.

محتوای با کیفیت بالا به معنای املای بی نقص است. درست است که مردم اغلب کلماتی را که در میله های جستجو تایپ می کنند غلط املا می کنند. برخی از تکنیک های نه چندان توصیه شده بهینه سازی وب سایت را برای کلمات کلیدی غلط املایی نیز توصیه می کنند تا کاربرانی که در گرامر مهارت ندارند به راحتی آن را پیدا کنند. با این حال ، غلط املایی بیش از حد و گرامر ضعیف فقط می تواند به رتبه بندی وب سایت شما آسیب برساند.

19. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما بی نظیر و با ارزش است.

برجسته کردن یک وب سایت در عمق اینترنت سخت ترین کار برای همه کسانی است که یک تجارت آنلاین انجام می دهند. هیچ دستور العمل جادویی وجود ندارد که بتواند به کار گرفته شود و نتایج پایدار به دست آورد. با این حال ، موتورهای جستجو به آن دسته از وب سایت هایی که ارزش واقعی برای کاربرانشان دارند ، پاداش می دهند.

سایتی که دارای اطلاعاتی منحصر به فرد و ارزشمند (آموزنده ، مفید و قابل فهم) باشد ، در SERP ها بیشتر قرار می گیرد. موتورهای جستجو در رتبه بالاتری از وب سایت هایی قرار می گیرند که سعی در ایجاد تغییر (البته در یک روش خوب!) دارند و ارزش واقعی را برای مردم فراهم می کنند.

20. محتوایی را تهیه کنید که مخاطبان هدف شما را به خود جلب کند.

هر محتوا برای هر کاربر خارج از آن جالب نخواهد بود. وب سایت شما هر از گاهی در مقابل مخاطبان تصادفی قرار می گیرد. با این حال ، وظیفه شما جلب رضایت همه نیست ، بلکه ایجاد محتوای متناسب با نیازهای مشتریان است.

قبل از شروع سرمایه گذاری منابع خود برای تولید محتوا ، یک شخصیت خریدار ایجاد کنید. فقط آن مطالب را منتشر کنید که برای مخاطبان شما مهم است.

21. استراتژی محتوای خود را با دقت برنامه ریزی کنید.

بله ، شما باید برای محتوایی که در وب سایت خود منتشر می کنید یک استراتژی داشته باشید. شما نه تنها باید دقیقاً بدانید که می خواهید چه نوع اطلاعاتی را ارائه دهید ، بلکه باید هر چند وقت یک بار نیز بدانید. این امر مخصوصاً اگر در وب سایت خود یک وبلاگ اجرا کنید ، اعمال می شود. با ایجاد نقشه راه برای ایجاد محتوا شروع کنید.

22. خواندن مطالب خود را آسان کنید.

در اینترنت ، مردم تمایل دارند متن را اسکن کنند تا اینکه آن را از جلد به جلوی دیگر بخوانند. به همین دلیل شما باید ساختار واضحی از هر یک از مطالب را ارائه دهید. از عناوین ، عنوان های فرعی ، گلوله ها و حروف بزرگ در مهمترین بخشهای نسخه خود استفاده کنید.

همچنین ، سعی کنید محتوای خود را کمی واضح تر کنید - از تصاویر ، نمونه های واقعی ، اینفوگرافیک یا فیلم ها برای بهتر نشان دادن اطلاعات و به یاد ماندنی ماندن مطالب خود استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که کلمات کلیدی مناسب را در کل مطالب قرار دهید.

23. از کلیه مطالب تکراری وب سایت خود مراقبت کنید

محتوای تکراری - همان محتوایی که در چندین URL منحصر به فرد وجود دارد - مورد استقبال موتورهای جستجو نیست و می تواند باعث افت جدی در رتبه بندی یک وب سایت شود. با این حال ، گاهی اوقات دشوار است که از تکرار مطالب جلوگیری کنید ، به خصوص در وب سایت های تجارت الکترونیکی که همان محصول در صفحات وب جداگانه با اندازه و / یا رنگ متفاوت ارائه می شود.

در مواردی از این دست ، باید از یک برچسب متعارف استفاده کنید که نشان می دهد کدام صفحه باید در رابطه با محتوای تکراری اصلی باشد. برای اطمینان از اینکه SEO SEO به یک آدرس وب سایت هدایت می شود و به چندین صفحه وب تقسیم نشده است می توانید از یک تغییر مسیر 301 استفاده کنید.

 

لینک سازی اهمیت زیادی دارد

24. یک پروفایل بک لینک سالم برای سایت خود بسازید.

پیوندهای ورودی که به سایت شما می آیند ، دومین فاکتور مهم SEO (بلافاصله بعد از محتوا) است که تأثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت شما دارد. از روزهای اول تدوین استراتژی SEO برای تجارت خود ، باید برنامه ریزی کنید که کدام استراتژی های ایجاد پیوند را در آن سرمایه گذاری می کنید.

انتخاب وب سایت های معتبر و مرتبط که می خواهید از آنها بک لینک دریافت کنید ، شروع خوبی خواهد بود.

25. وقتی فعالانه لینک می گیرید فقط لینکهای با کیفیت را هدف قرار دهید.

فقط پیوندهایی از وب سایت های با کیفیت و قابل اعتماد که میزان بازدید بالایی را به خود جلب می کنند می توانند تأثیر جدی و خوبی در رتبه بندی وب سایت شما داشته باشند. اگر یک وب سایت معتبر به شما پیوند دهد ، بخشی از این "اقتدار" به سایت شما منتقل می شود.

موتورهای جستجو کمی بیشتر به سایت شما اعتماد می کنند. و هنگامی که آنها آن را به عنوان یک منبع خوب دانش در نظر بگیرند ، همچنین تمایل بیشتری به رتبه بندی آن در SERP های بالاتر دارند.

به یاد داشته باشید: کیفیت همیشه مهمتر از کمیت است وقتی که صحبت از پیوندها ، محتوا و به طور کلی سئو می شود. تعداد زیادی پیوند ناخواسته فقط می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند ، نه اینکه آنها را بالاتر ببرد.

26. روی پیوندهای حمایت شده سرمایه گذاری نکنید.

بهتر است به جای پرداخت هزینه برای مقالات ناخواسته یا بسیار تبلیغاتی با لینک دادن به وب سایت خود ، به جستجوی وبلاگ های معتبر و تأمین ارزش واقعی آنها بپردازید. چنین نشریه ای نه بازدید زیادی برای شما ایجاد می کند و نه از نظر خوانندگان به شما اعتبار می بخشد.

اگر یک وبلاگ یا رسانه معتبر از جای خود پیدا کنید و تخصص گسترده خود را در مورد یک موضوع خاص به صورت پست وبلاگ ، مطالعه موردی ، اینفوگرافیک ، ارائه و غیره ارائه دهید ، بسیار بهتر است.

ارزش واقعی باعث ایجاد ترافیک ، پیروان ، تعامل و بک لینک می شود. وقتی چیز ارزشمندی بدهید ، در ازای آن یک آب بک لینک با کیفیت دریافت خواهید کرد. هیچ پولی به شما نتایج پایدار سئو و لینک های ورودی با کیفیت از این قبیل را نمی دهد.

27. لینک به وب سایت های با کیفیت دیگر.

اگر به وب سایت های دیگر پیوند برقرار کنید ، نه تنها به تبلیغ محتوای آنها کمک می کنید ، بلکه به دیگران نیز می گویید که شما موجودیت دارید. به همین سادگی. و اگر محتوای با کیفیت ارائه دهید ، افرادی که کارهای شما را به اشتراک گذاشته اید تمایل بیشتری برای تبلیغ وب سایت شما نیز دارند.

ایجاد پیوند با کیفیت بیشتر در ایجاد روابط است و نه تبادل لینک.

28. با کمک به مردم لینک بدست آورید

در دنیای جستجوگرها ، ارز پیوندها است. وقتی به دیگران کمک می کنید ، به عنوان مثال با به اشتراک گذاشتن دانش ، بینش ارزشمند خود ، نکات قابل اجرا و ابزارهای رایگان ، همیشه چیزی در ازای آن دریافت می کنید. کاربران معمولاً احساس قدردانی و نیاز به دادن چیزی در ازای شما می کنند - آنها پیوندهایی را ارائه می دهند.

اگر تصمیم دارید هزینه های خود را برای تبلیغات غیرمستقیم خرج کنید ، هزینه آنها را نه تنها به نفع کسب بک لینک ، بلکه در واقع کمک به مردم در نظر بگیرید. سازمان های خیریه و غیرانتفاعی زیادی وجود دارد که به دنبال حامیان مالی هستند. در عوض ، آنها از شما در وب سایت های خود نام می برند.

خبر خوب این است که دامنه هایی که با .org (برای سازمان) ، .edu (برای آموزش) ، .info (برای اطلاعات) ، .gov (برای دولت) خاتمه می یابند از دامنه بالاتری نسبت به وب سایت های تجاری برخوردار هستند و جستجو بسیار بهتر به آنها اعتماد می کند موتورها دریافت پیوند از آنها اعتبار زیادی به وب سایت شما می بخشد.

29. محتوایی ایجاد کنید که مردم دوست دارند به آن پیوند دهند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، اگر به بازدیدکنندگان خود ارزش واقعی بدهید ، آنها خوشحال می شوند که آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند. حتی نیازی به درخواست آن نخواهید داشت. به این ترتیب پیوندهای "طبیعی" دریافت خواهید کرد که موتورهای جستجو به آن علاقه دارند.

 

اندازه_کاربرد_سئو_ خود را شروع کنید_14_روز_برای_لیدر_آزمایش رایگان # 728

 

30. از طاقچه خود با وب سایت ها روابط خوبی برقرار کنید.

موتورهای جستجوگر الگوریتم های واقعا هوشمندی دارند. اگر سعی کنید از وب سایت های بی ربط (حتی وب سایت های با کیفیت و قابل اعتماد) پیوند بدست آورید ، هیچ گونه لینک پیوندی دریافت نخواهید کرد زیرا موتورهای جستجو آن را یکی از تکنیک های دستکاری می دانند.

اگر وقت خود را صرف ایجاد روابط با وب سایت ها و شرکت ها از محل کار خود کنید ، بسیار بهتر است. شما می توانید محتوای ارزشمندی را با مخاطبان خود مبادله کنید و بک لینک های خود را به روشی ایمن رشد دهید.

31. حضور رسانه های اجتماعی خود را ایجاد کنید.

خوب ، درست است که پیوندها از شبکه های اجتماعی "بدون پیگیری" هستند ، به این معنی که تأثیر مستقیمی روی رتبه بندی شما ندارند. با این حال ، داشتن یک نام تجاری در کانال های رسانه های اجتماعی می تواند بازدید سایت شما را افزایش دهد و به طور کلی اعتبار شما را ایجاد کند.

هرچه محتوای شما در رسانه های اجتماعی بیشتر دیده شود ، احتمال اینکه افراد بتوانند آن را از طریق پست های وبلاگ ، انجمن ها ، سایت های نشانه گذاری اجتماعی و سایر راه ها به اشتراک بگذارند ، افزایش می یابد و به طور طبیعی نمایه پیوند شما افزایش می یابد.

32. به دنبال فرصت های تبادل وبلاگ مهمان باشید.

وبلاگ نویسی مهمان روشی محبوب و کاملاً ایمن برای به دست آوردن بک لینک است. یک وبلاگ نویس از همان طرحی پیشنهاد می کند که در وبلاگ دیگری یک پست بنویسد. وی در حالی که میزبان وبلاگ محتوای با کیفیت بالا را به صورت رایگان دریافت می کند ، یک پیوند ورودی ارزشمند دریافت می کند.

با این حال ، اگر می خواهید این روش برای شما مفید باشد ، تنها راه این است که وبلاگ های با کیفیت بالا که مربوط به سایت شما هستند را نیز هدف قرار دهید ، نه اینکه در شبکه های عمومی تبادل وبلاگ شرکت کنید.

33. در وبلاگ نویسی مهمان زیاده روی نکنید.

مقیاس وسیعی از وبلاگ نویسی مهمان فقط به منظور لینک به عنوان نقض قوانین Google در نظر گرفته می شود. وبلاگ نویسی مهمان نه تنها برای هر دو طرف (وبلاگ نویس و میزبان وبلاگ) بلکه برای کاربران نیز ارزش دارد. سئو سایت همیشه یک فرآیند طولانی مدت و وقت گیر بوده است ، اما امروزه بیشتر به کاربران مربوط می شود ، نه به دارندگان وب سایت.

در پایان یک روز ، این افراد عادی هستند که روزانه از موتورهای جستجو استفاده می کنند. اگر آنها نتوانند اطلاعات مربوطه را در آنجا پیدا کنند ، استفاده از آنها را متوقف کرده و به منابع دیگر روی می آورند.

34. کیفیت نمایه بک لینک خود را کنترل کنید.

پس از اجرای هر روش سئو ، باید تلاش های خود را کنترل کنید. در مورد لینک سازی باید بررسی کنید که چه نتیجه ای می گیرید. شما باید این کار را انجام دهید نه تنها برای اینکه بدانید کار سخت شما جواب می دهد ، بلکه همچنین اطمینان حاصل کنید که با لینک های ورودی کم کیفیت به رتبه خود آسیب نمی زنید.

 

اندازه_کاربرد_سئو_ خود را شروع کنید_14_روز_برای_لیدر_آزمایش رایگان # 728

 

و فراموش نکنید که

35. دریابید که رقابت شما برای سئو سایت چه می کند.

همیشه رقبا را زیر نظر داشته باشید. بدانید که آنها وب سایت های خود را برای چه کلمات کلیدی بهینه می کنند و رتبه بندی آنها را همراه با سایت خود کنترل کنید. این کار را به صورت روزانه انجام دهید. بررسی کنید که در چه وب سایتی ظاهر می شوند و چه محتوایی را در وبلاگ خود منتشر می کنند.

شما باید بدانید که همه کسانی که استراتژی SEO خود را کپی نمی کنند ، بلکه برعکس ، روش منحصر به فرد خود را برای بهینه سازی وب سایت خود پیدا می کنند. همچنین ، به محض دانستن اینکه این استراتژی نتوانست نتایج خوب و پایداری برای شما به ارمغان آورد ، از تغییر آن نترسید.

 

تجزیه و تحلیل_سایت_ رقبای_تان از 14_ روز_برنامه_لیدر_لیدر_لیدر_728

 

آخرین موضوع ولی به همان اهمیت

ما امیدواریم که این نکات شروع خوبی برای چشمگیرتر و کاربر پسندتر کردن حضور آنلاین شما باشد. اگر ماجراجویی خود را در زمینه SEO جستجو کرده اید ، می توانید نکات فوق را به عنوان یک چک لیست که به مناسب و موثر نگه داشتن استراتژی شما کمک می کند ، تلقی کنید.

 

 

 

 

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی