گاهی شما زمان کافی برای رسیدن به رتبه اول گوگل را ندارید. در این صورت شما می توانید راه دوم یعنی تبلیغات در گوگل را به کار ببرید. در این صورت شما تبلیغاتی هدفمند و کم هزینه در گوگل خواهید داشت که هر یک از مشتریان و مخاطبان شما که کالا یا خدمات شما را در گوگل سرچ کنند، تبلیغ شما اولین انتخابی است که به آنها نمایش داده خواهد شد.
بدین ترتیب شما می توانید با صرف هزینه اندک (حتی مطابق با هر کلیکی که روی تبلیغ شما در گوگل می شود) به رتبه اول گوگل ارتقا پیدا نمایید.
تبلیغات در گوگل روشی بسیار هدفمند و قابل کنترل برای رسیدن به رتبه اول گوگل است. چرا که به شما امکان برنامه ریزی کامل روی تبلیغتان را می دهد. مثلاً شما می توانید زمان نمایش تبلیغات در گوگل خود را مشخص نمایید. همچنین می توانید از گزارش های گوگل در مورد تبلیغ شما مانند میزان بازدید و ... مطلع شوید. در این صورت می توانید با انتخاب جملات و کلید واژه های کاربردی تر، در سرچ های بیشتری از مخاطبانتان رتبه اول گوگل باشید.
گوگل ادوردز یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سیستم های تبلیغاتی گوگل است که شهرت بسیاری داشته و اغلب شرکت ها و افراد برای تبلیغ وب سایت خود از آن کمک می گیرند. این برنامه تبلیغاتی، براساس سیستم تبلیغاتی پی پی سی یا همان تبلیغات کلیکی عمل می کند. این بدان معنا است که شما تنها در ازای کلیک بر روی تبلیغ تان می بایست، هزینه ای را پرداخت نمایید. البته گوگل برای قرار دادن تبلیغ شما در صفحه اول خود یا در رتبه اول خود، شرایط خاصی را در نظر می گیرد که به معیارهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال هزینه ای را که شما برای هر کلیک بر روی تبلیغ تان در نظر گرفته اید یا کیفیت آگهی، کلمات کلیدی مرتبط، کمپین های تبلیغاتی و …. از جمله مهمترین معیارهایی است که گوگل برای انتخاب یک آگهی در صفحه اول خود در نظر می گیرد. البته از بین این موارد دو عامل قدرت بیشتری در انتخاب آگهی خوب دارند و عبارت اند از: حاصلضرب میزان مبلغی که به ازای هر کلیک روی تبلیغ تعیین کرده اید در امتیاز کیفیت که خود به فاکتورهای گوناگون بستگی دارد
شما بدون داشتن یک معرفی مناسب از محصول تان نمی توانید در امر فروش موفق شوید. این معرفی می تواند از طریق تبلیغات و با روش های گوناگون انجام شود. شما به صورت های مختلف می توانید از تبلیغات برای معرفی یک محصول و حتی برند خود استفاده کنید؛ اما واقعا کدام روش می تواند موثرتر باشد؟ ببینید گوگل در حال حاضر قدرتمندترین موتور جستجو است و هر لحظه میلیون ها کاربر از طریق این موتور جستجو به گشت و گذار در صفحات وب می پردازند. پس با این حجم وسیع بازدید و کاربر، طبیعی است که شما آگهی تبلیغاتی خود را از طریق این موتور قدرتمند منتشر کنید. قطعا بعد از خرید تبلیغات در گوگل، تعداد بازدید ها از وب سایت شما افزایش یافته و در نهایت باعث کاهش رتبه سایت شما می شود. البته این را به خاطر داشته باشید، اگر می خواهید رتبه خود را تثبیت کنید، بهتر است بر روی سئو سایت خود نیز کار کنید، تا این کاهش رتبه موقتی نبوده و بتوانید جایگاه خوبی را از آن خود کنید
با استفاده از سئو هزینهها تحت کنترل نگه داشته میشود و شما مجبور نیستید برای هر کلیکی که بر روی تبلیغات شما میشود، هزینه پرداخت کنید. با کمک تبلیغات گوگل هم شما مجبور نیستید برای رسیدن به اولین صفحه گوگل ماهها و سالها صبر کنید. ترافیکی که از سمت گوگل به سایت شما می آید ارزشمندتر است و باعث میشود بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت شما بمانند و احتمال خرید مستقیم هم افزایش پیدا میکند
بیشتر دیده شدن در گوگل ساده است؛ از طریق گوگل میتوانید میزان کلیک بیشتری دریافت کنید. به احتمال زیاد کاربر بر روی نتایج جستجوی بالای صفحه کلیک میکند. بازدیدکنندگانی که از نتایج جستجوی گوگل به سایت شما میآیند ارزشمندتر هستند، چرا که با جستجوی نام محصول یا خدماتی که شما ارایه میدهید، وارد سایتتان شدهاند
حضور در اولین صفحه گوگل در دیده شدن خلاصه میشود. هر توضیحاتی که درباره صنعت خاصی در گوگل سرچ کنید، خواهید دید که موتور جستجوی گوگل میتواند جزئیات مشهورترین برندها را در این زمینه لیست کند، این برندها نه تنها شناخته شده، بلکه معتبر هم هستند. بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) بر مسئله شناخت و آگاهی از برند تمرکز میکنند
صفحه اول گوگل ، آرزوی هر مالک وب سایتی است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، از این رو همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیبابی به این هدف استخدام کنند. اما همانطور که می دانید، در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده می شوند و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید کاملا اصولی مراحل سئو را بپیمایید، مخصوصا اینکه اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید، جز کلمات پربازدید و تک کلمه ای باشد
انجام تبلیغات در گوگل مزایای فوق العاده زیادی دارد. از جمله این که شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای بهینه سازی صفحات وب، رتبه سایت خود را کاهش داده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن، در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. نکته جذاب تر این است که شما برای نمایش تبلیغات خود در صفحات مختلف گوگل، نیازی به پرداخت هزینه ندارید. شما در صورتی هزینه خاصی را برای تبلیغات کلیکی گوگل، می بایست پرداخت کنید که کاربران گوگل پس از مشاهده تبلیغ شما، بر روی آن کلیک کرده و وارد صفحه فرود شما می شوند و خوب همان طور که می بینید، این موضوع بسیار عالی است. شما این امکان را خواهید داشت که تبلیغات خود را تنها برای کاربران یک کشور خاص به نمایش بگذارید تا بتوانید مخاطبان واقعی خود را پیدا کنید. همچنین امکان تعیین صفحه فرود نیز وجود دارد و شما می توانید صفحه دلخواه خود را به نمایش بگذارید. حتما می دانید که در ساعات خاصی از شبانه روز پیک کاربران و بازدیدکنندگان در گوگل و دیگر وب سایت ها، اتفاق می افتد؛ بنابراین شما می توانید آگهی تبلیغاتی خود را تنها در همان ساعات مشخص منتشر کرده و با این کار بازدید کنندگان بیشتری را جذب نمایید. شما می توانید تعداد کلیک مد نظر خود را به صورت دلخواه تعیین کنید. برای مثال شما می توانید در ابتدا هزینه ۱۰۰۰ کلیک را به گوگل پرداخت کنید. بنابراین تا زمانی که ۱۰۰۰ کلیک بر روی تبلیغ شما انجام نگیرد، تبلیغ شما از صفحات گوگل حذف نمی شود
نمایش سایت در صفحه اول گوگل صرفا با استفاده از تکنیک های سئو امکان پذیر است. امروزه گوگل یک موتور جستجوی بسیار کارامد است و دلیل آن نمایش نتایج مرتبط با جستجوی کاربر است. کاربران علاقه دارند در جستجو های خود سایتی را ببینند که بتواند نیازشان را رفع نماید. گوگل توانسته است با استفاده از الگوریتم های خاص سایت های مرتبط با نیاز کاربر را در نتایج خود نشان بدهد
یکی از عواملی که تأثیر بسزایی بر ورود کاربران از صفحه اول گوگل به سایت شما دارد توضیحات متا و نحوه نمایش آن در صفحه نتایج جستجو گوگل است. شما میتوانید با نوشتن توضیحات مناسب و مربوط به مطلب بازدیدکننده بیشتری را به سایت خود جذب کنید. به این روش ممکن است شما در صفحه اول گوگل رتبه سوم را دارا باشید ولی بازدیدتان از رتبه دوم هم بیشتر باشد
گوگل ادوردز به صورت مادام و مستقیم بر رتبه سئو سایت شما موثر نیست و تنها تا پایان پولی که برای شارژ اکانت گوگل ادوردز سرمایه گذاری کرده اید موثر خواهد بود. اما همین میزان نیز تا چند روز و چند ماه بر نگرش افراد، و دیده شدن برند شما موثر است. برای مثال چون افراد در جستجو های قبلی نام شما را در صفحه اول دیده اند و برند و نام شما را شناخه اند
قرار گرفتن در اولین صفحه گوگل باعث افزایش شهرت و اعتبار سایت شما میشود. سازمانها هزاران دلار خرج میکنند تا به هدفی در گوگل برسند که به آنها اعتبار دهد. البته تنها بودن در اولین صفحه گوگل باعث شهرت و اعتبار شما نمیشود و بایستی سعی کنید رضایت مشتریان خود را به دست آورند و در نهایت از این رضایت بهره ببرید
تبلیغات صفحه اول گوگل برای تمام دارندگان وب سایت بسیار حیاتی و درآمدزا میتواند باشد قبل از هرچیز باید بدانیم چگونه سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهیم راه اول که بسیار سریع ولی پر هزینه میباشد تبلیغات بصورت کلیکی و در مقابل شارژ و درج کلیدواژه است که اصلاحا بدان google ads گویند و سایت هایی که ازین طریق در صفحه اول گوگل قرار میگیرند با کلمه ads یا آگهی مشخص میشوند اما راه دوم که بسیار ماندگار است seo سایت یعنی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو که میتواند سایت شما را با کلیدواژه دلخواه بمدت طولانی در صفحه اول گوگل قرار دهد
برنامه گوگل ادوردز به شما این امکان را میدهد تا آگهیهای تبلیغاتی را ایجاد کنید، که در صفحات نتایج جستجوی گوگل و شبکه ما از سایتهای همکار ظاهر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغ گوگل و شروع تبلیغ بیدرنگ، لطفا از سایت google.com دیدن کنید برنامه گوگل adscene در این زمینه متفاوت است که تبلیغ گوگل را به وب سایتهای افراد ارسال میکند. گوگل به ناشران وب برای تبلیغات نمایشدادهشده بر روی سایت خود براساس کلیک روی آگهی و یا نمایش آگهی، بسته به نوع آگهی میپردازد تبلیغات آنلاین با تبلیغ گوگل تبلیغ که قبلا به نام گوگل ادوردز شناخته میشود یکی از موثرترین راهها برای رسیدن به مشتریان جدید و رشد کسبوکار شما است. با این حال، قبل از اینکه شروع کنید، باید بدانید چطور از گوگل تبلیغ به طور موثر استفاده کنید تا بازگشت سرمایه از تبلیغات خود را به حداکثر برسانید و از ایجاد اشتباه اجتناب کنید
زمانی که فرد یک کسبوکار را آغاز میکند یا کسبوکار را اداره میکند، باید مردم را از این واقعیت آگاه کند. ارتقا برای هر نوع کسبوکار مهم است تا به دیگران درباره کسبوکار اطلاع دهند. هر نوع کسبوکار، چه به صورت آنلاین و چه آفلاین اجرا شود، به مشتریان نیاز دارد تا بتواند یک تغییر کسبوکار خوب را تجربه کند. با این حال، تنها راه رسیدن به مشتریان تبلیغات است. به همین دلیل است که تبلیغ برای یک کسبوکار مهم است. زمانی که یک کسبوکار در مورد محصولات و خدمات خود تبلیغ میکند، میتواند در یک محیط رقابتی اجرا شود
با میزان اطلاعات موجود در وب ، پیدا کردن آنچه شما نیاز دارید بدون مرتب سازی کمکی از طریق آن ، تقریبا غیرممکن خواهد بود. سیستم های رتبه بندی گوگل به گونه ای طراحی شده اند که دقیقاً این کار را انجام می دهند: صدها میلیارد صفحه وب را در فهرست جستجوی ما مرتب کنید تا مناسب ترین و مفیدترین نتایج را در کسری از ثانیه پیدا کنید و آنها را به روشی ارائه دهید که به شما کمک می کند تا آنچه را که هستید پیدا کنید. در جستجوی این سیستم های رتبه بندی نه از یک ساخته شده اند بلکه یک سری از الگوریتم ها هستند. برای به دست آوردن مفیدترین اطلاعات ، الگوریتم های جستجو به عوامل بسیاری از جمله کلمات پرس و جو ، ارتباط و قابلیت استفاده صفحات ، تخصص در منابع ، مکان و تنظیمات شما نگاه می کنند. وزن اعمال شده برای هر عامل بسته به ماهیت سؤال شما متغیر است - به عنوان مثال ، تازه بودن محتوا نسبت به تعاریف فرهنگ لغت نقش بیشتری در پاسخگویی به سؤالات مربوط به اخبار جدید دارد
بازار جهانی به طور مداوم در حال تغییر است، و شرکتها باید همواره تلاش کنند تا با تغییرات و پیشرفتها برای حفظ و رقابت باقی بمانند. با بیان این مطلب که، هنگام اجرای یک کسبوکار، مدیریت موثر مناطق مختلف آن، مانند خدمات مشتری، امور مالی، و عملیات متعددی برای کمک به موفقیت کسبوکار، مانند ارتباطات موثر، طرحهای تجاری استراتژیک و تصمیمات، رهبری بزرگ، و تقویت کیفیت پیوسته ضروری است. با این حال، یک عنصر کسبوکار که نباید نادیده گرفته شود و در خط مقدم قرار گیرد تبلیغات است
برای برگرداندن نتایج مربوط به درخواست شما ، ابتدا باید اطلاعاتی را که به دنبال آن هستید - آنچه در پشت جستجوی شماست- تعیین کنیم. درک هدف اساساً در مورد فهم زبان است و جنبه ای اساسی برای جستجو است. ما مدلهای زبان را می سازیم تا سعی کنیم کشف کنیم چه رشته هایی از کلمات را باید در فهرست جستجو کنیم.این شامل مراحل به نظر ساده به عنوان تفسیر اشتباهات املایی است ، و سعی در درک نوع سؤالی که وارد کرده اید با استفاده از برخی از آخرین تحقیقات در مورد درک زبان طبیعی است. به عنوان مثال ، سیستم مترادف ما به جستجوی شما کمک می کند که با ایجاد اینکه چندین کلمه به معنای یکسان هستند ، بدانید منظور شما چیست. این قابلیت به جستجو اجازه می دهد تا با عبارت "چگونه یک لامپ را تغییر دهیم" با صفحات شرح چگونگی جایگزینی یک لامپ لامپ مطابقت دهید. این سیستم بیش از پنج سال به طول انجامید و نتایج را در بیش از 30٪ جستجوها در بین زبانها بهبود می بخشد
تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می دهد که بتوانید محصولات و خدمات مورد علاقه مردم را به آنها ارائه دهید و کسانی که بر روی تبلیغات شما کلیک میکنند مورد شناسایی قرار دهید. تبلیغات آنلاین همچنین این این فرصت را به شما می دهد تا از پتانسیل مشتریهای خود زمانی که از دستگاه های گوناگون مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، و اسمارت فون استفاده می کنند آگاهی یابید
وب سایت شما بهترین فرصتی است که می توانید در مشتریان آنلاین جدید بصورت آنلاین تأثیر خوبی بگذارد. گرچه محتوای برون مرزی شما ، کانال های رسانه های اجتماعی و تبلیغات ممکن است علاقه اولیه آنها را به خود جلب کند ، سایت شما جایی است که در نهایت تصمیم نهایی برای خرید خواهند گرفت.برخی از بهترین روشهای اصلی وجود دارد که شما مجبورید آن را در سراسر سایت بپوشانید ، از جمله اجرای طرحی قانع کننده و مارک دار ، اما بعد از اینکه ساختار اصلی سایت شما از کار نرفت ، باید در صفحات خاص صفر شوید و بعضی از صفحات نسبت به سایرین بسیار مهم هستند. اهمیت تا حدی ذهنی است و مشاغل مختلف اهداف متفاوتی را خواهند داشت ، اما به عنوان یک قاعده کلی ، صفحات مهم مواردی هستند که:بیشترین احتمال جذب ترافیک جدید را داشته باشید.قوی ترین برداشت را با کاربران جدید شکل دهید.بیشترین شانس دستیابی به تبدیل را داشته باشید.
بهترین فرصت را برای فروش برند خود به شما می دهیم.از نظر موتورهای جستجو وزن بیشتری نسبت به سایر صفحات دارند.
با توجه به این فاکتورهای واجد شرایط ، بدانید که این پنج صفحه از سایت شما مهمترین هستند و براساس آنها آنها را در اولویت قرار دهید
سیستم تبلیغاتی گوگل ادوردز به شما آمار دقیق از کسانی که تبلیغ شما را مشاهده کرده اند می دهد مثلا از نوع زبان آنها از سیستمی که با آن در گوگل سرچ کرده اند مانند آنکه دسکتاپ باشد یا موبایل یا اینکه چه نسبت از کسانی که تبلیغات شما را دیده اند در ثانی هر زمان که از تبلیغ خود ناراضی بوده اید و استراتژی اشتباهی را دنبال کردهاید میتوانید استراتژی خود را برای آمار عوض کرده و راه درست را در تبلیغات پیش بگیرید
تبلیغات صفحه اول گوگل پلتفرم تبلیغات آنلاین است که توسط گوگل توسعه یافته و توسط آن تبلیغ کنندگان با پرداخت هزینه می توانند با نمایش تبلیغات خود به صورت مختصر به معرفی خدمات، لیست محصولات و محتوای تصویری خود بپردازند این سرویس با رشد پیوسته خود کم کم به مهمترین منبع درآمد گوگل تبدیل شده، بطوریکه بخش قابل توجهی از درآمد بالغ بر 95.4 میلیارد دلاری حاصل از تبلیغات گوگل در سال 2017 به واسطه این سرویس بوده است. تبلیغ گوگل بر مبنای مدل پرداخت در قبال کلیک یا پرداخت در قبال تاثیر گذاری می باشد. رعایت اصول تامین محتوا و طراحی سایت هم در روش سئو و هم در استفاده از سرویس تبلیغات صفحه اول گوگل به یک صورت است با این تفاوت که در سرویس تبلیغات گوگل برای دیده شدن تبلیغ ارائه شده هزینه پرداخت می شود. البته این هزینه به یکجا از حساب کاربری شخص یا شرکت ارائه دهنده تبلیغ کسر نمی شود، بلکه به ازای هر کلیک که بر روی لینک تبلیغاتی انجام می شود و منجر به باز شدن صفحه مورد نظر می شود یک مبلغ مشخص اخذ می شود
رقابت برای رسیدن به صفحه اول گوگل بسیار سخت و مهم می باشد. برای رسیدن به صفحه اول گوگل اول باید هدف خود را مشخص کنید و بعد از آن پله به پله خود را به هدف تعیین شده نزدیک نمایید. بدون داشتن هدف و برنامه مشخص رسیدن به صفحه اول گوگل می تواند بسیار سخت و غیر قابل دست یافتن باشد. برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل شما باید سعی کنید از ضعف ترین وب سایت ها جلو بزنید. پله پله خودتان را به صدر جدول نزدیک و نزدیکتر کنید. مثال معروفی هست که می گوید یک شیر برای زنده ماندن می داند که باید از کندترین آهو سریعتر بدود. حال شما نیز برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل ابتدا باید از کندترین ها جلو بزنید. این کار را هر روز و هر روز تکرار کنید تا اینکه به سریع ترین ها برسید
گوگل ادوردز، سیستمی است که گوگل برای کمک به شما در بازاریابی محصولات یا خدماتتان در موتور جستجوی گوگل و سایت های وابسته به آن توسعه داده است. در روش تبلیغاتی گوگل ادوردز متن تبلیغ در نتایج گوگل برای کوئری های مرتبط نشان داده می شود. این یک سیستم پرداخت به ازای کلیک ( PPC یا Pay-per-click) است. این موضوع بدین معنی است که شما می توانید از طریق سرمایه گذاری و مزایده برای یک سری عبارات جایگاه تبلیغ را مشخص کنید و تنها زمانی هزینه پرداخت می کنید که کاربر بر روی تبلیغتان کلیک کرده باشد. در گوگل ادوردز تبلیغ به شکل متن کوتاهی ظاهر می شود که در برگیرنده دو عنوان، توضیحات و لینک URL به سایت یا صفحه خاصی از سایت است. تبلیغ جایی از صفحه نتایج دیده می شود که شما می خواهید. به عنوان مثال بالا یا پایین صفحه اول نتایج جستجوی گوگل. معمولا تبلیغات در بالا و پایین نتایج جستجوی طبیعی ظاهر خواهد شد. شما می توانید بر اساس مزایده خود، جایگاه تبلیغ را نیز مشخص کنید. تحقیقات انجام شده نشان داده است که 87 درصد از کاربران صفحات بعدی جستجو را بررسی نمیکنند. علاوه بر این هر چقدر تبلیغ شما جایگاه بالاتری داشته باشد بازدیدکنندگان بیشتری به خود جذب می کند و کاربران بیشتر از سایر تبلیغ ها بر روی آن کلیک می کنند
شاید مورد بسیار مهم پس از رسیدن به صفحه اول گوگل، نحوه ماندگاری در آن است. شما نباید پس از دست یابی به صفحه اول گوگل، آن را به راحتی از دست بدهید. همان طور که شما در تلاش برای رسیدن به صفحه اول گوگل بوده اید، رقیبان شما نیز در پی دست یابی به آن هستند. پس شما نباید پس از دستیابی به هدف خود آن را رها کنید. سعی کنید همواره با بروز نگه داشتن وب سایت خود و ارائه مطالب تکمیلی به مخاطبان خود، همچنان انتخاب اول آن ها باشید. برای مطالب خود لینک سازی کنید و کاربران را برای مطالعه مطالب جدید در وب سایت خود ترغیب کنید. همواره سعی کنید با کاربران خود در تعامل باشید. به سوالات آن ها جواب مناسب دهید و آن ها را تا حد توان پشتیبانی کنید. همان طور که می دانید، حفظ یک مشتری بسیار راحت تر از پیدا کردن مشتریان جدید است. پس این قانون را همواره در ذهن خود داشته باشید و با مشتریان خود به درستی برخورد کنید
تبلیغات در گوگل در حول کلمات کلیدی متمرکز شده است، تبلیغ کنندگان لیستی از کلمات کلیدی را برای هدف گذاری انتخاب می کنند که به پیشنهادات تجاری آنها مرتبط باشد، کلماتی را که مردم بیشتر برای جستجوی محصول شما به احتمال زیاد از آنها استفاده می کنند. تبلیغ کنندگان برای این کلمات کلیدی نرخ کلیک پیشنهاد می دهند این نرخ درواقع بیشترین هزینه ای است که آنها برای کلیک کاربران بر تبلیغ مایل هستند بپردازند. این پیشنهاد، همراه با امتیاز کیفیتی که توسط گوگل بر اساس کیفیت تبلیغات پیشنهادی شما تعیین شده است، تعیین می کند کدام یک از تبلیغات گوگل در SERP ظاهر می شوند. هنگامی که کاربران روی تبلیغات کلیک می کنند ، تبلیغ کننده هزینه خاصی را پرداخت می کند
روزانه تعداد زیادی جستجو در موتورهای جستجو انجام می پذیرد که تنها تعداد کمی وب سایت در صفحه اول موتور های جستجو قابل نمایش است. از همین رو شاید نمایش وب سایت شما در صفحه اول موتورهای جستجو و به ویژه گوگل می تواند سیل کاربران را به سمت وب سایت شما سرازیر کند. از آنجایی که حضور کاربران در یک وبسایت به معنی حضور مشتری می باشد، از آن رو تمام تلاش وب مسترها و طراحان وبسایت رسیدن به صفحه اول گوگل است. آمار نشان می دهد که 90 درصد کاربران تنها به نتایج صفحه اول گوگل اکتفا می کنند و بیشتر این کاربران فقط به سه نتیجه اول این صفحه مراجعه می نمایند و پاسخ خود را پیدا می کنند و هیچگاه به صفحات بعدی مراجعه نمی کنند. پس جهت کسب موفقیت رسیدن به صفحه اول و بخصوص رسیدن به سه مورد اول حیاتی است. از این رو تمام تلاش طراحان و صاحبان سایت در اجرای سئو و تولید محتوا رسیدن به آن است
روزانه تعداد زیادی جستجو در موتورهای جستجو انجام می پذیرد که تنها تعداد کمی وب سایت در صفحه اول موتور های جستجو قابل نمایش است. از همین رو شاید نمایش وب سایت شما در صفحه اول موتورهای جستجو و به ویژه گوگل می تواند سیل کاربران را به سمت وب سایت شما سرازیر کند. از آنجایی که حضور کاربران در یک وبسایت به معنی حضور مشتری می باشد، از آن رو تمام تلاش وب مسترها و طراحان وبسایت رسیدن به صفحه اول گوگل است. آمار نشان می دهد که 90 درصد کاربران تنها به نتایج صفحه اول گوگل اکتفا می کنند و بیشتر این کاربران فقط به سه نتیجه اول این صفحه مراجعه می نمایند و پاسخ خود را پیدا می کنند و هیچگاه به صفحات بعدی مراجعه نمی کنند. پس جهت کسب موفقیت رسیدن به صفحه اول و بخصوص رسیدن به سه مورد اول حیاتی است. از این رو تمام تلاش طراحان و صاحبان سایت در اجرای سئو و تولید محتوا رسیدن به آن است
روش های دیگر تبلیغی نیز امروزه در وب وجود دارد، اما تبلیغات در گوگل ادوردز برای مدیریت تبلیغات شما عالی می باشد. ادوردز دسترسی فوق العاده، هدف گیری دقیق و همچنین اندازه گیری نامحدود را ارائه می دهد. همچنین گوگل ابزارهایی برای بهبود در اختیار شما قرار می دهد و جایی است که بیشتر افراد می روند تا آنچه به دنبال آن در فضای مجازی هستند را بیابند تبلیغات در گوگل دارای مزایای زیادی است. اما من می خواهم روی مزایای کلیدی آن تمرکز کنم. اولین مورد، توانایی تبلیغات هدفمند است. هدفگیری [مخاطب] به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را به افرادی با علایق بخصوص نشان دهید ادوردز انواع مختلف هدف گذاری را پیشنهاد می کند که ما آنها را با جزئیات بررسی می کنیم. اکنون در اینجا نگاهی به انتخابهایی که با تبلیغات آنلاین خود دارید می اندازیم؛ که کمپین های بازاریابی شما را حتی هدف مند تر نیز میکند.
در عصر دیجیتال مارکتینگ مطمئنا گوگل ادودز نامی آشنا است. گوگل ادز یا گوگل ادوردز( طبق اطلاع رسانی گوگل، گوگل ادوردز به گوگل ادز تغییر نام پیدا خواهد کرد) همه این ها معادل کلمه تبلیغات در گوگل هستند. شرکت گوگل یکی از بزرگترین درآمدهایش از طریق تبلیغات سایت ها می باشد. سیستم تبلیغات در گوگل به صورت تبلیغات کلیکی است. به بیان ساده تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز نمایش سایت شما در صفحه اول گوگل است بدون سئو و بهینه سازی