ما Google را دوست داریم. به طور جدی. بدون آن در زندگی شخصی و شغلی خود کجا خواهیم بود؟ از آنجا که Google چنین نیروگاهی قدرتمند است ، فکر می کنید ما طرفداران بزرگ سرویسی مانند AdWords خواهیم بود.

قبل از اینکه خیلی از خودمان جلوتر شویم ، در اینجا یک یادآوری مختصر درباره اینکه Google AdWords دقیقاً چیست است.

به طور خلاصه ، AdWords محصول تبلیغاتی پولی Google است. آیا تا به حال آن تبلیغاتی را دیده اید که در بالا یا کنار صفحه شما نمایش داده می شوند؟ اینها تبلیغات AdWords است که یک شرکت برای آنها پرداخت کرده است تا افراد هر زمان که در Google جستجو می کنند متوجه تجارت خود شوند. و ، آنها فقط باید هر زمان که کسی روی تبلیغ کلیک کند باید هزینه را پرداخت کنند. این امر به عنوان تبلیغات هزینه هر کلیک (CPC) شناخته می شود.

از نظر تئوری ، این یک فرصت عالی برای گسترش تجارت شما به نظر می رسد. به هر حال ، مردم همیشه در Google هستند و وقتی تبلیغ شما را می گیرند ، به سایت شما سر می زنند و مشتریان بیشتری خواهید گرفت. علاوه بر ادعای حدود 80٪ از کاربران اینترنت ، راه اندازی AdWords نیز آسان است و می توانید بودجه خود را تعیین کنید. همچنین ، تبلیغات در زمان مناسب در مکان مناسب قرار می گیرند.

توجه: من از طرفداران بزرگ لغات هستم و مدیریت میلیون ها دلار در Adwords صرف یک ماه برای برخی از شرکت های بسیار بزرگ. عاشقشم. اما علی رغم اینکه من عاشق Adwords هستم ، برای همه مناسب نیست. در اینجا 5 دلیل اصلی وجود دارد که چرا تجارت شما نباید از AdWords استفاده کند.

 

جستجوی گوگل adwords

1. شما برای کلیک پرداخت می کنید

البته ، می دانید که با Google AdWords هزینه کلیک را می پردازید. مدت ها پیش که نرخ معقول تر بود ، می دانید سکه به جای دلار ، این مشکلی نبود. مشکلی که امروزه وجود دارد این است که یک شرکت تازه کار یا کسب و کار جدید با هر کلیک 5 دلار یا بیشتر کاهش می یابد تا افراد از سایت خود بازدید کنند. مطمئن. این ممکن است بازدیدکنندگان را افزایش دهد زیرا شما در بالای صفحه جستجوی Google ظاهر می شوید ، اما تضمینی برای مشتریان نیست. برخی از کلیک ها می توانند در حدود 60 دلار برای هر کلیک باشند.

 

آنچه باعث می شود این باشد که هر وقت شخصی بر روی تبلیغات شما کلیک می کند ، بدون توجه به اینکه فروش انجام شده باشد یا خیر ، باز هم باید به Google پرداخت کنید. و این مسئله هر زمان که بازدیدکننده ای داشته باشید که فقط در حال مرور وب است بدون اینکه قصد سرمایه گذاری در محصول یا خدمات شما را داشته باشد ، این مسئله به یک مسئله تبدیل می شود.

به عبارت دیگر ، AdWords به طور بالقوه ارزش سرمایه گذاری را ندارد زیرا پیشنهادهایی که برای آن پرداخت می کنید کمتر از درآمدی است که از هر بازدید کننده دریافت می کنید. بنابراین ، ممکن است بخواهید گزینه های دیگری را که چندان گران نیستند ، مانند تبلیغات با Bing Ads  یا سایر راه حل های کم هزینه ، جستجو کنید.

2. رقابت سخت با شرکت های بزرگ

از آنجا که AdWords کمی طرف گران قیمت است ، اکثر مشاغل کوچک و استارتاپ ها قادر به رقابت با شرکت های بزرگتر نیستند. در واقع ، رابرت کنی حتی مقاله ای به نام "Google AdWords - Destroyer of Small Business" نوشت اما ، چه دلایلی باعث شده تا كنی چنین احساس شدیدی نسبت به AdWords داشته باشد؟

کنی استدلال می کند که در ابتدا ، AdWords برای مشاغل کوچک موثر بود. هر کسی می تواند یک کمپین راه اندازی کند و با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب به ترافیک بپردازد. با این حال ، همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، AdWords گران است. این بدان معناست که برای یک شرکت تازه کار هیچ راهی وجود ندارد که آنها بتوانند با مارک های شناخته شده و شناخته شده رقابت کنند.

از آنجا که شرکتهای بزرگ جریان نقدی ثابت دارند ، آنها می توانند بیش از 300،000 دلار در ماه در یک کمپین AdWords پایین بیاورند. آنها منابع و زمان لازم برای انجام این کار را دارند. این بدان معناست که تا زمان راه اندازی مشاغل آینده ، کلمات کلیدی مربوط به آنها گرفته می شود که به نوبه خود باعث افزایش قیمت می شود.

کنی از مثال کار با یک استارت آپ مراقبت از پوست استفاده می کند. وی اظهار داشت که همه چیز خوب است ، مانند محصول و پیام تجاری ، اما شرکت های بزرگی مانند L'Oreal و Estee Lauder قبلاً شرایطی مانند "مرطوب کننده" را قفل کرده اند ، به این معنی که این شرکت تازه کار باید 5 یا 7 دلار برای هر کلیک برای این مدت هزینه کند. . این فقط یک هزینه برای یک استارت آپ در هنگام رقابت با یک شرکت بزرگتر بسیار زیاد است.

3. تعداد محدود شخصیت ها

یک ادعا که در مورد AdWords خواهید شنید این است که محدودیتی در تعداد کاراکترهای مجاز شما وجود دارد . 25 عنوان ، 35 مورد در هر دو خط متن و 35 مورد در URL نمایشگر. گرچه این دقیقاً پایان جهان نیست ، اما این محدودیت می تواند استفاده از AdWords را کمی مشکل ساز کند.

علاوه بر سایر کارهایی که باید انجام دهید ، اکنون باید طوفان فکری کنید و یک عنوان جالب توجه ، کلمات کلیدی ، مزایای محصول خود و نوعی فراخوان برای عمل جلب کنید. انجام این کار با مقدار مشخصی از کاراکترها می تواند چالش برانگیز باشد. هنگامی که من با عناوین جدید روبرو می شوم ، به خصوص اگر درج کلید واژه های پویا را انجام دهم ، جا دادن همه چیز موجود در آنجا بسیار سخت می شود. این می تواند یک مشکل بزرگ برای شرکت های با نام طولانی تر یا کلمات کلیدی باشد که فقط 25 اسم بیش از 25 حرف دارند ... به صنعت پزشکی فکر می کنید؟ حتی ممکن است برای 1 کلمه نویسه کافی نداشته باشید.

به طور خلاصه ، اگر می خواهید بیشترین بهره را از AdWords ببرید ، باید كلمات خود را خیلی دقیق انتخاب كنید.

4. اشتباهات می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد

همه ما انسان هستیم و اشتباه است که اینجا و آنجا اشتباه شود. به عنوان مثال ، احتمالاً در زندگی شما زمانی بوده است که نتوانسته اید اجاق گاز را خاموش کنید؟ Adwords بسیار شبیه اجاق گاز است. صرفنظر از اینكه بخاطر داشته باشید آن را خاموش كرده اید یا خیر ، در حال پرداخت هزینه گاز هستید. فراموش کرده ام تبلیغات مشتری را خاموش کنم و هزاران هزینه برای خودم داشته باشم. من مشتریانی را دیده ام که صدها هزار دلار صرف هزینه تبلیغات کرده اند زیرا فراموش کرده اند تبلیغات را خاموش کنند.

مشکل دیگر بیایید بگوییم که شما در کلمه کلیدی یک اشتباه املایی مرتکب شده اید یا از صفحه فرود خود غافل شده اید زیرا کل این کمپین AdWords را انجام داده اید ، Google قصد دارد شما را جریمه کند. در حالی که می فهمیم Google فقط می خواهد از وب سایت های با کیفیت بالا استفاده کند ، اشتباهاتی رخ می دهد. و ، شما نمی خواهید حضور خود را در Google به دلیل یک نظارت ساده از دست دهید.

من می بینم که افراد هنگام کار با کلیک روی این صفحات ، صفحات فرود را پایین می آورند. گوگل این را می فهمد ، اما گاهی اوقات می توانید هزاران دلار قبل از این اتفاق هزینه کنید.

و این حتی در هنگام پیگیری پیگیری تبدیل AdWords دچار اشتباه نمی شود ، مانند اشتباه گرفتن آن با Analytics. معنی این امر این است که شما قادر نخواهید بود اطلاعات بلادرنگ را بدست آورید ، که ممکن است در بدست آوردن آن تبدیل های بسیار مهم هزینه داشته باشد.

5. به جای شما متناسب نیست

فقط به این دلیل که با بزرگترین موتور جستجوگر دنیا کار می کنید به این معنی نیست که مخاطب شما را پیدا می کند. چرا؟ از آنجا که AdWords می تواند گسترده باشد زیرا روی مهمترین انتخاب صفحه متمرکز شده است. بنابراین ، بیایید بگوییم که شما یک منظره ساز هستید که همه کارها را انجام می دهد ، از جمله ماشین تراش ، تمیز کردن حیاط در بهار ، کاشت درخت و برف روبی. چگونه می توانید به مردم اجازه دهید تمام این اطلاعات را بدانند؟ آنها ممکن است "خدمات مراقبت از چمن" را جستجو کنند و نتیجه ای بگیرند که منعکس کننده تمام خدمات ارائه شده شما نباشد.

البته ، شما می توانید از Broad Match Modifier استفاده کنید ، اما Google احتمالاً نمی خواهد شما این را بدانید زیرا می خواهید پول کمتری به آنها بدهید.

برای برخی از بازارها ، AdWords فقط مناسب نیست. بهتر است جایگزینی را پیدا کنید که در واقع با طاقچه شما ژل شود. به عنوان مثال ، اگر مخاطب شما به زبان اسپانیایی صحبت می کند ، ممکن است بخواهید Intextual را امتحان کنید زیرا این بازاری است که هدف آن است. اگر در صنعت نرم افزار بودید ، پس AdLandmark می تواند گزینه بهتری نسبت به AdWords باشد.

قبل از سرمایه گذاری در یک کمپین AdWords ، درباره مخاطبان خود و نحوه دستیابی موثر به آنها تحقیق کنید. ممکن است معلوم شود که به طور م onثر در Google دسترسی نخواهید یافت.

آیا شما یک کمپین AdWords را آغاز کرده اید؟ اگر چنین است ، آیا نتیجه داد؟ یا فقط اتلاف وقت و پول بود؟