• طراحی سایت

چگونه سئو به سایت شما کمک میکند

چگونه سئو می تواند به معرفی سایت شما در صفحه اول گوگل کمک کند؟اهمیت اینکه چرا باید در صفحه اول گوگل باشیم مطلبی است که در این پست جام ارژنگ بدان خواهیم پرداخت.
خدمات محلی جستجوگرها
بهینه سازی موتور جستجو (سئو) برای کسب و کارهایی که می خواهند در رشد درآمد آنلاین خود موفق باشند ، اهمیت بیشتری پیدا می کند. سئو که به طور کامل انجام شده است می تواند با رتبه بندی بالا در سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ، مشتریان جدیدی را برای شما به ارمغان آورد. سئو کلاهبرداری پنهانی نیست و صرفاً یک عقل سلیم است. اگر سایت شما محتوای عالی و تجربه کاربری عالی ارائه دهد ، می تواند در صفحه اول گوگل رتبه بندی کند. هدف ما از سئو این است که سایت خود را در Google و سایر موتورهای جستجو رتبه برتر را کسب کنیم تا از مزایای زیر برخوردار شویم:

فرصتهای گسترده برای کسب و کار شما
افزایش اصالت تجارت
تصویر تجاری خود را ارتقا دهید
افزایش بازدید و تبدیل
رقبای خود را شکست دهید
کاهش هزینه تبلیغات

رتبه تبلیغات صفحه اول گوگل

چگونه به رتبه سایتتان کمک کنید

چگونه به رتبه بندی وب سایت شما کمک کنیم
صفحه اول گوگل؟
سایت خود را از نظر فنی تجزیه و تحلیل کنید تا اطمینان حاصل کنید که سایت شما کاملاً بهینه شده است.
روند Google را تجزیه و تحلیل کنید و دستورالعمل ها را بهتر از سایرین درک کنید.
محتوای عالی را ارائه دهید که برای رتبه بندی شما حیاتی است.
برای بهبود تجربه کاربر ، سرعت و ناوبری وب سایت خود را آزمایش کنید.
برای حفظ رتبه بندی سایت خود در صفحه اول گوگل ، از برچسب گذاری صحیح و پیوند دادن کلیه مطالب خود پیروی کنید.

سایت تبلیغات صفحه اول گوگل

چرا رتبه بندی مهم است

چرا مهم است که رتبه بندی شود
صفحه اول گوگل؟
مشهورترین موتور جستجوی جهان Google با سهم بازار 84.14٪ و 89.9٪ سهم بازار جستجوهای انجام شده در تلفن های هوشمند و تبلت ها است. بیشتر قابل مشاهده است که مشاغل در Google قابل مشاهده هستند و رتبه بالاتری نسبت به رقبا دارند.

مطالعات ثابت می کند که 94٪ کلیک های Google مربوط به صفحه اول Google است. بنابراین ، نمایان شدن تجارت خود در صفحه اول Google و انجام این کار به یک استراتژی م youثر در جستجوگرها ضروری است.

 

8 دلیل عدم نمایش سایت در گوگل

8 دلیل که سایت شما در صفحه اول گوگل جستجوی ظاهر نمی شود شاید خیلی تلاش کرده اید اما در صفحه اول گوگل دیده نمیشوید چرا این مطلب اتفاق افتاده است؟
شما مدتی کوتاه صاحب مشاغل شخصی خود هستید و در دنیای شما همه چیز به آرامش پیش می رود. دهان به دهان در جامعه شما سریع سفر می کند و تجارت جدید و مدرن شما بسته بندی شده است. مردم فضا را دوست دارند. کارمندان شما یک نفره هستند. اما به نظر می رسد در بهشت ​​مشکلاتی وجود دارد.
شنیده اید که مردم در یافتن تجارت آنلاین شما مشکلی دارند.
به حقیقت گفته شود ، شما واقعاً تلاش زیادی برای افزایش حضور آنلاین خود نکرده اید زیرا به این ترتیب از ابتدا به دنبال ایجاد کسب و کار خود بوده اید - به معنای واقعی کلمه.
شما دقیقاً مطمئن نیستید که بهینه سازی موتور جستجو (سئو) به چه معناست یا چطور می توانید وب سایت خود را برای رتبه بندی در صفحه اول گوگل بهینه سازی کنید. هک ، شما حتی ممکن است تازه شروع به ایجاد حضور آنلاین کنید.
در اینجا چند دلیل وجود دارد که ممکن است از صفحه یکی از نتایج جستجوی گوگل خارج شوید ، در غیر اینصورت برای سئوکاران به عنوان "سرزمین هیچکس" شناخته می شود.

صفحه اول گوگل

دلیل اول عدم نمایش سایت در گوگل

سایتتان را به گوگل معرفی نکرده اید

شما به Google نگفته اید که شما یک کسب و کار هستید
به نظر می رسد این اولین قدم آشکار است ، اما به راحتی فراموش می شود (یا به سادگی نمی دانم) که چگونه به Google هشدار دهید که فعال هستید.

کار خود را با ایجاد یا ادعای لیست خود در Google My Business (GMB) شروع کنید. این یک سرویس رایگان است که به شما امکان می دهد تا بزرگترین موتور جستجوی جهان تجارت شما را کنترل کند.

ساعات ، وب سایت ، آدرس خود و لیست خود را لیست کنید. Google برای کسب و کار من در کنار Google Maps کار می کند ، و وقتی اطلاعات موقعیت مکانی خود را در این سیستم عامل قرار می دهید ، به طور خودکار جهت جستجوی محلی یا افرادی که می خواهند تجارت شما را به صورت آنلاین پیدا کنند ، ایجاد می شود.

Google برای کسب و کار من جایی است که شما در آنجا مرورهای Google خود را نیز کنترل می کنید. شما اغلب اطلاعات کسب و کار خود را در یک "جعبه" در نوار کناری سمت راست جستجوی Google مشاهده خواهید کرد. این جعبه نمودار دانش Google است.

اگر قبلاً گرافیکی را در آنجا مشاهده کرده اید ، می توانید آن را ادعا کرده و لیست را کنترل کنید. بعضی اوقات افراد سعی می کنند برای کمک به جستجوگران دیگر ، اطلاعات Google را برای شما فراهم کنند ، اما شما می خواهید چرخ آن ماشین براق را بچرخانید تا رتبه جستجوی شما را بالاتر ببرد. اگر قبلاً یک لیست از Google برای کسب و کار من دارید و فقط رتبه بندی ندارد ، این مقاله را در مورد بهینه سازی GMB برای نمایش در جستجو بخوانید.

سرویس رایگان دیگری که باید با آن آشنا شوید Google Search Console است که قبلاً Google Webmaster Tools نامیده می شد. جایی است که می توانید "مدیر وب" خود باشید و وضعیت نمایه سازی صفحه خود را بررسی کنید یا وب سایت خود را برای جستجو بهینه کنید.

اساساً ، Search Console داشبوردی است که می تواند به شما اطلاعاتی درباره آنچه افراد برای یافتن شما و چگونگی خزیدن صفحات شما توسط Google جستجو می کنند ، برای بهینه سازی بهتر.

تبلیغات صفحه اول گوگل

دلیل دوم:سئو نکردن سایت

سایت ما برای موتورهای جستجو بهینه سازی نشده است
بهینه سازی موتور جستجو شامل عوامل مختلفی است ، اما یکی از راه های بهینه سازی نادرست یک وب سایت برای بارگیری ، بارگیری بسیار آهسته است.

بارگیری یک وب سایت بهینه شده نباید بیش از 2 ثانیه طول بکشد.

این اطمینان می دهد جستجوگران برای پاسخ آسان تر به صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نمی روند. اینجاست که اصطلاح "نرخ گزاف گویی" شروع به کار می کند ، وقتی جستجوگران دکمه برگشت را می زنند زیرا یافتن پاسخ آنها خیلی طولانی می شود (یا شما فقط اطلاعات مفیدی ارائه نمی دهید).

آیا وب سایت شما مملو از تصاویر بزرگی است که ارائه آنها برای همیشه کافی است؟ در اینجا چند نکته برای بهینه سازی تصاویر خود برای وب آورده شده است. آیا ویدیویی که پیوند داده اید برای حفظ بافر ادامه دارد؟ مطمئن شوید که بهترین بستر میزبانی ویدئو را انتخاب کرده اید.

یک راه سریع برای دیدن برخی از مشکلات وب سایت خود اجرای گزارش رایگان با GTMetrix است. این به شما ایده می دهد که بارگیری صفحات شما چه مدت طول می کشد و چرا. یا ببینید با اجرای URL شما از طریق ابزار PageSpeed ​​Insights ، خود گوگل چه چیزی برای گفتن دارد.

سئو هرچند پیچیده است.

حتی با وجود زمان بارگیری فوق العاده ، باید مطمئن شوید که محتوای شما انتظارات جستجوگران و موتورهای جستجو را برآورده می کند. این بدان معنی است که سیگنال های رتبه بندی در صفحه مانند محتوای رو به جلو ، توضیحات متا ، برچسب های alt ، چگونگی تأثیر آنها بر ارتباط شما با SERP ها و موارد دیگر را در نظر بگیرید. در میان واژه های گیج کننده مانند صفحات ستون و خوشه های موضوع (ام ، چه؟) مخلوط شوید و به عنوان جهنم گیج شوید.

دلسرد نشوید. ممکن است در صفحه یکی از نتایج جستجوی Google نباشید زیرا محتوای شما به برخی از کلمات کلیدی lovin 'نیاز دارد. به عنوان مثال ، ممکن است این مقاله را با جستجوی "صفحه اول Google" پیدا کرده باشید. به همین ترتیب صفحات وب شما برای رتبه بندی به عبارات جستجوی مناسب نیاز دارند. در اینجا چند نکته برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار شما آورده شده است.

دلیل سوم:عدم معروفیت سایت

شما در حال جستجوی عبارات کلمه کلیدی رقابتی هستید
به احتمال زیاد ، کسب و کار شما تنها کسی نیست که آن را دوست داشته باشد.

در یک بازار اشباع از رقابت ، شما در صنعت خود با کلمات کلیدی و عباراتی مشابه در SERP با دیگران درگیر هستید. اگر مشاغل محلی هستید ، به ویژه می خواهید از آنچه مردم منطقه شما به دنبال آن هستند آگاه باشید.

عبارات و کلماتی که برای یافتن آنلاین خود جستجو می کنید ممکن است بازتاب دهنده محتوای وب سایت شما نباشد ، یا حداقل - سایت شما با موتورهای جستجو تصفیه نشده است.

بدون استخدام یک استراتژیست تخصصی جستجوگرها ، مواردی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی وب سایت خود به تنهایی انجام دهید.

اگر حساب Google AdWords دارید ، ابزاری به نام Keyword Planner وجود دارد. حداکثر سه عبارتی را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید وارد کنید تا سایر جستجوهای مرتبط با هم ، میزان ، دشواری و رقابت آنها را مشاهده کنید

برای پیشنهادات مربوط به س quالات مشابهی که افراد نیز به دنبال آن هستند ، به قسمت پایین SERP ها برای "جستجوهای مرتبط با" نگاه کنید.

هزینه تبلیغات صفحه اول گوگل

دلیل چهارم:تبلیغ نکرده اید

شما از تبلیغات پولی استفاده نمی کنید
بیایید صادقانه بگوییم ، Google به هر حال ممکن است پول شما را بگیرد. به همین دلیل برای پرداخت هزینه تبلیغات در سیستم عامل آنها هدیه وجود دارد.

سه موقعیت برتر در هر SERP منحصراً برای افرادی است که از نظر دید در کیف پول خود فرو می روند. این لیست های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است که در کنار آنها کمی برچسب "تبلیغ" وجود دارد تا نشان دهد آنها تبلیغات مربوط به جستجوی شما هستند.

اگر مشاغل جدیدتری هستید ، وقت آن را نداشته اید که برای SERP ها اعتبار ایجاد کنید تا به طور طبیعی (یا "از نظر ارگانیک") از نظر مرتبط بودن و کیفیت خود سرویس دهی کنید. اگر نمی توانید منتظر بمانید و بازی SEO را انجام دهید ، یا حتی اگر فقط کمی افزایش اضافی می خواهید ، تبلیغات پولی ممکن است گزینه ای برای شما باشد.

بودجه هرکس متفاوت است ، اما به طور کلی ، به سادگی آنچه را که توانایی پرداخت هزینه اولیه را دارید ، صرف کنید. شما در نهایت خواهید فهمید که چه چیزی کار می کند و چه کار نمی کند ، همراه با اینکه چگونه می توانید بودجه خود را متناسب تنظیم کنید.

در اوایل این مقاله ما به Google Keyword Planner اشاره کردیم. خوب ، به عنوان یک مزیت اضافی تبلیغات با Google ، آنها به کاربران پیشنهاد می دهند که بیش از 10 دلار در روز معیارهای کلمه کلیدی تصفیه شده بیشتری داشته باشند. در مورد پاداش اضافه شده صحبت کنید!

این یک ابزار اساسی در کمک به شما در بهینه سازی وب سایت خود با کلمات کلیدی مناسب برای رتبه بندی بهتر جستجوی گوگل خواهد بود.

اما چیزهای بیشتری وجود دارد! آیا توجه کرده اید که برخی مواقع گوگل بدون اینکه حتی لازم باشد روی یکی از پیوندهای آبی کلیک کنید ، بلافاصله پاسخ شما را می دهد؟ شاید شما "چه مدت پخت ماهی قزل آلا" را جستجو کرده اید و موتور جستجو به شما زمان و درجه حرارت بالای پیوندها را داده است. این قطعه برجسته نامیده می شود ، که بسیاری از جستجوگران سایت "موقعیت صفر" می نامند زیرا بیش از همه نتایج ارگانیک است. اگر می توانید به عنوان یک قطعه ویژه از شما خدمات بگیرند ، این یک تعویض کننده بازی است.

دلیل پنجم:سایت شما در شبکه های اجتناعی فعال نیست

شما در رسانه های اجتماعی فعال نیستید
تعجب خواهید کرد که سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به راحتی می توانند در صفحه یک برای شما رتبه بندی کنند.

این به این دلیل است که آنها یک چیز کوچک به نام "اقتدار دامنه (DA)" دارند. برخی این الگوریتم رتبه بندی را معیارهایی مانند نمره دامنه ، نمره اعتماد و غیره می نامند ، اما معمولاً توسط رهبر صنعت SEO Moz محبوبیت و پیگیری می شود.

اقتدار دامنه شما از 1-100 نمره است. درست است ، سایت شما درجه بندی می شود. از آن استفاده کنید تا ببینید در صنعت خود در نتایج جستجو چقدر مرتبط هستید.

به عنوان مثال ، "سگهای بزرگ" مانند فیس بوک و یوتیوب تقریباً 100 DA دارند ، به این معنی که بالاترین احتمال را دارند که در بالای جستجوی Google ظاهر شوند زیرا سایت آنها بازدید و اعتماد زیادی به دست آورده است.

برای یک حساب Moz رایگان ثبت نام کنید و افزونه MozBar Chrome را اضافه کنید تا ببینید سایت های شما و رقیب شما چه رتبه ای دارند.

به هر حال ، از سوراخ خرگوش برای امتیاز دهی خارج شوید.

تنها چیزی که باید بدانید این است که چون سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک از راک استارهای SERP هستند ، صفحه اجتماعی شما شانس بالایی برای رتبه بندی دارد.

یک حساب مدیر کسب و کار فیس بوک ایجاد کنید ، در + Google فعال شوید یا توییت های جالب و آموزنده ای ترتیب دهید.

دلیل ششم:مطالب سایتتان بد است

نظرات شما بد است یا وجود ندارد
مرورها چه در جستجوی محلی و چه در نتایج ارگانیک یک سیگنال رتبه بندی بسیار بزرگ هستند. معنی این امر این است که بررسی ها می توانند بر نحوه مشاهده جستجوگران از طریق اینترنت تأثیر بگذارند.

برای یک Yelp ثبت نام کنید ، یک حساب TripAdvisor دریافت کنید و به مردم یادآوری کنید که آنچه را که درباره شما احساس می کنند در نظرات Facebook به اشتراک بگذارند.

هنگامی که افراد از مشاغل شما بازدید می کنند ، آنها را تشویق کنید رتبه Google+ را ترک کنند یا در مدرسه قدیمی شرکت کنند و از آنها بخواهید در کتاب مهمان بنویسند و تصاویر بازخورد را به صورت آنلاین ارسال کنند.

اکنون نیز زمان مناسبی است که می توانید صفحه "توصیفات" را به وب سایت خود اضافه کنید!

همه این موارد به جستجوگران و موتورهای جستجو می گوید که شما در صنعت خود استاد هستید و افراد واقعی برای حل مشکلات خود به آنها اعتماد می کنید. چند بررسی منفی دارید؟ آنها می توانند بر موقعیت شما در SERP تأثیر بگذارند. درباره این سه روش بیشتر بخوانید که بررسی های بد مشتری می تواند رتبه بندی شما را خرد کند.

دلیل هفتم:بک لینک ندارید

شما از بک لینک هیچ مرجعی ندارید
به یاد دارید وقتی به دلیل شماره پنج در مورد اقتدار دامنه صحبت کردیم؟ چیزی که به DA و مرجع صفحه بعدی (PA) شما کمک می کند ، کمیت و کیفیت بک لینک شما است.

لینک برگشت چیست؟ این کسی است که از شما در دامنه خود با یک پیوند آبی و زیرخط دار با اشاره "برگشت" به سایت شما نام می برد.

فکر کنید که شخص دیگری به شما اعتماد می کند ، به دیگران می گوید چیزهای خوبی برای ارائه دارید و شما را چک می کند. بعلاوه ، وقتی دیگران با شما ارتباط برقرار می کنند ، به ویژه در صنعت شما ، به موتورهای جستجو می گوید که شما با آن موضوع مرتبط هستید.

به هر حال ، سایتی که پیوند داده است شما را برای ارجاع دیگران به سایت خود بسیار مهم می داند و افراد به سایت های بی مورد و بی فایده لینک نمی دهند. می دانید چه کسی بک لینک با کیفیت دریافت نمی کند؟ مشاغل سایه دار خدمات ریز و درشتی ارائه می دهند که هیچ کس نمی خواهد آنها را تبلیغ کند.

به عنوان یک تجارت سالم ، مهم است که از پروفایل بک لینک خود آگاه باشید و رشد کنید. این مطمئناً یک عامل رتبه بندی گوگل است.

دلیل هشتم:استناد نکرده اید

شما حتی نمی دانید استناد چیست
استناد آنلاین لیستی از مشاغل شما است که می تواند توسط موتورهای جستجو فهرست بندی شده و رتبه بندی ارگانیک را برای شما شروع کند.

به صفحات زرد یا چهار مربع فکر کنید. این مکان ها افرادی هستند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت شما به آنجا می روند! لیست شما می تواند ساده باشد و فقط شامل نام ، شماره تلفن و آدرس شما باشد. اما برخی از سیستم عامل ها به شما امکان می دهند یک نمایه تجاری کامل ایجاد کنید ، که باید از آن استفاده کنید! اشاره نکته: TripAdvisor یا Yelp.

این یک درد سلطنتی در الاغ است که می خواهد لیست های موجود در 50 سایت برتر استنادی محلی را بدست آورد ، بنابراین با انتخاب 3 سایت جدید برای جمع آوری هر ماه ، شروع به کار کوچک کنید.

این نقل قول ها به شما کمک خواهند کرد تا در طولانی مدت ، اعتبار را در چندین سیستم عامل ایجاد کنید و به کاربران و موتورهای جستجو نشان دهید که در سراسر وب مرتبط هستید.

نمایش سایت در گوگل،عدم نمایش سایت در گوگل،چگونه در صفحه اول گوگل باشیم،تعرفه تبلیغات در صفحه اول گوگل،شرح کامل تبلیغات در صفحه اول گوگل

 

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)