• سئو ارزان

نحوه کسب درآمد از صفحات Google AMP.

Screenshot_2020_07_22_at_11.32.36.png

TL ؛ DR


  • Google یک سیستم درآمدزایی خارج از جعبه برای AMP دارد
  • اما ، این سیستم محدود است و منجر به درآمد کمتری از صفحات AMP می شود
  • اتصال مناقصه هدر سمت سرور ، درآمد بالاتر و عملکرد AMP را امکان پذیر می کند


گوگل می داند که یک کاربر عادی نمی تواند انتظار را تحمل کند. اگر بارگیری یک سایت موبایل بیش از چند ثانیه طول بکشد ، خاموش می شود و از آن صرف نظر می شود. اما گوگل به جای اینکه ما را وادار به تحمل صبر کند ، یک فعال کننده است. مانند عنکبوت ، ارتعاشات وب را که به آن پاسخ می دهیم ، جدا می کند. با علامت گذاری سرعت صفحه به عنوان یک عامل کلیدی برای کاربران ، آنها به شدت از انتشار پروژه AMP ، چارچوب منبع باز برای وب سایت های سبک تر و سریعتر پشتیبانی می کنند. 




AMP همه چیز در مورد کاربر است. پس ناشران چطور؟ 


مانند یک ماشین رالی ، AMP تمام چربی های موجود در ساختار صفحات وب را از بین می برد ، و آنها را بسیار سبک و فوق العاده سریع می کند. اما ، بسیاری از این کد سنگین که باعث کند شدن صفحات تلفن همراه می شود ، کد کسب درآمد است که به ناشران اجازه می دهد از محتوای خود درآمد کسب کنند. برای کاربران ، تبلیغات ضرر بزرگی نداشتند. اما برای ناشران ، تبلیغات اساس اقتصاد اطلاعات برای توجه هستند. برای کسب درآمد از محتوای AMP ، ناشران باید سیستم درآمدزایی AMP Google را بپذیرند - که معمولاً درآمد بسیار کمتری نسبت به صفحات معمولی دارد ، یا باید راهی برای اتصال پیشنهاد مناقصه پیدا کنند. در این پست وبلاگ ، ما در مورد نحوه کسب درآمد از صفحات AMP ، بهترین روش ها و روش هایی برای اطمینان از کسب بالاترین درآمد ممکن از صفحات AMP توضیح خواهیم داد. 







Google چگونه می خواهد از AMP کسب درآمد کنید


به دلایل عملکرد و امنیت ، نمی توانید JavaScript شخص ثالث را در صفحات AMP قرار دهید. این جایی است که همه چیز با AMP روی حیله و تزویر می رود زیرا بیشتر درآمد کسب و کار از طریق تلفن همراه با افزودن Javascript شخص ثالث است. برخی دیگر از اصول اصلی کسب درآمد از AMP وجود دارد که ناشران را برای اجرای پشته تبلیغات خود دشوار می کند. برای کسب درآمد از صفحات AMP ، ناشران به سیستمی نیاز دارند که بتواند: 



  • تبلیغات را از مسیر حیاتی ارائه صفحه خارج کنید
  • از تغییر طرح در اطراف جلوگیری کنید اما از تبلیغات چند سایز پشتیبانی کنید 
  • از قالب های تبلیغاتی استفاده کنید که کاربران می توانند به راحتی آنها را رد یا پیمایش کنند


AMP به جای اینکه برچسب های JS پیشنهاد دهنده هدر صفحه را برای 2-5 ثانیه مسدود کند ، پیشنهاد می کند که ناشران از م componentلفه amp-ad استفاده کنند - یک پسوند تبلیغات سفارشی در کتابخانه AMP. این از پیکربندی Real Time (RTC) Google برای فراخوانی حداکثر پنج نقطه انتهایی مختلف در طول ثانیه استفاده می کند. اگرچه RTC از نظر فنی روشی کاملاً مفید برای کسب درآمد از صفحات AMP است ، اما محدودیت های عمده ای دارد.  اولاً ، 5 نقطه پایانی حداکثر است و پنج نقطه پایانی فراخوانی شده به معنای پنج پیشنهاد دهنده نیست. اتصال به سایر فروشندگان برای خدماتی مانند اندازه گیری قابلیت مشاهده یا ردیابی مخاطب ، پیشنهاد دهندگان تقاضا را که می توانید با آنها تماس بگیرید کاهش می دهد. با پیشنهاد دهنده های کمتری که تماس می گیرید ، 


هرچه رقابت cid شما پایین تر باشد و CPM پایین تر باشد. شما می توانید در نمودار Google برای نحوه ارائه تبلیغات RTC برای ناشران مشاهده کنید که این 5 نقطه نهایی باعث می شود ناشران بین درآمد آگهی و ویژگی هایی مانند ویجت های هوا یا سرویس های داده یکی را انتخاب کنند. روش تک برچسب همچنین به این معنی است که وقتی ناشران می خواهند شریک تقاضا را اضافه یا حذف کنند ، یک توسعه دهنده مجبور است این به روزرسانی ها را انجام دهد. بسته بندی های پیشنهادی هدر خوب یک رابط بصری دارند. مورد بعدی محدودیت پیشنهاد دهندگانی است که می توانید با استفاده از AMP و RTC با آنها کار کنید. لیست فعلی فروشندگان تبلیغات پشتیبانی شده عبارتند از: 










  • AppNexus 
  • APS 
  • اتومات 
  • بروسی 
  • کریتئو 
  • شار 
  • IndexExchange 
  • لوتام 
  • Media.net 
  • پروژه ازن 
  • PubMatic 
  • OpenWrap 
  • رسانه Purch Galaxie 
  • روبیکون 
  • فروشنده 
  • بازده 
  • کارگو 
  • Yieldlab 

Google با تبلیغ و پاداش دادن به چارچوب AMP ،  با محدودیت ها و محدودیت های موجود در کسب درآمد ، ناشران را به سمت ابزارهای کسب درآمد خود سوق می دهد. برای ناشران بزرگ ، مجبور به استفاده از سیستم دیگری ، با گزارش بسته ، می تواند یک مسئله مهم باشد. 

 

نحوه کسب درآمد از AMP برای بالاترین درآمد ممکن 


در حالی که این ابزارها مقداری از درآمدزایی را امکان پذیر می کنند و از قوانین AMP پیروی می کنند ، ناشران می توانند با اجرای پیشنهادات عنوان در AMP ، درآمد بیشتری داشته و کنترل بیشتری بر درآمدزایی خود داشته باشند.  Google به شما می گوید که RTC بهتر کار می کند - اما به درستی اجرا می شود ، یک بسته پیشنهادی با عنوان می تواند درآمد بسیار بیشتری برای ناشران ایجاد کند.  برای مدت طولانی ، اتصال هر نوع کسب درآمد به Google AMP دشوار بود. سپس فرض بر این بود که نمی توانید مناقصه هدر در AMP را اجرا کنید. اما این مورد نیست. به شرطی که سبکی صفحه را از بین نبرد ، می توانید پیشنهاد هدر را با هر تعداد پیشنهاد دهنده که می خواهید اجرا کنید .


راه کسب درآمد بدون کاهش سرعت AMP ، اتصال پیشنهادات هدر سمت سرور به عنوان یک نقطه پایانی است ، و اجازه می دهد یک اتصال به چندین پیشنهاد دهنده خدمات ارائه دهد.  پیشنهاد هدر سرور به سرور به چندین پیشنهاد دهنده اجازه می دهد بدون هیچ تأخیری که باعث کند شدن صفحه می شود ، به رقابت بپردازند.  این امر باعث افزایش CPM ها ، بدون کاهش سرعت صفحه می شود. پردازش پیشنهادها در سمت مشتری بیشتر طول می کشد و احتمال مسدود شدن توسط AMP در زمان اجرا بیشتر است.  - می توانید عنصر تبلیغات AMP را تعریف کرده و با استفاده از RTC یک تماس واحد به سرور لفافه (مثلاً سرور MBid مارفیل) ارسال کنید.  - سپس سرور مزایده هایی را در سمت سرور انجام می دهد و مقدار کلیدی را به زمان اجرا AMP برمی گرداند. 











- زمان اجرا AMP قطعه ای از JavaScript است که در سر هر AMP قرار می گیرد تا عناصر سفارشی AMP را اجرا کند (مانند بسته بندی پیشنهاد قیمت هدر شما) ، بارگیری منابع را مدیریت و اولویت بندی کند.  برای اطمینان از بارگیری کامل و فوری صفحات AMP ، آنها از سیستمی به نام Fast Fetch نیز استفاده می کنند.  واکشی سریع تضمین می کند که فقط تبلیغات سه دیدگاه اول در صفحه ارائه می شود.وقتی نمای دید در سه طول اسلات آگهی بعدی قرار بگیرد ، ارائه این تبلیغات شروع می شود.اگر مرورگر کاربر بیکار باشد ، AMP از این فرصت استفاده می کند و حداکثر 12 بازدید اضافی از تبلیغات ارائه می دهد.  از آنجا که واکشی سریع فقط درخواست تبلیغ را زودتر انجام می دهد ، بار محتوا را از هم جدا می کند و با تنبلی نمایش می دهد ، همچنان می تواند این روند را برای تبلیغات درخواستی با استفاده از پیشنهاد هدر سمت سرور اعمال کند. 











بله ، مهم است که به یاد داشته باشید که AMP غالباً نقطه شروع تجربه کاربر شما است. اگر آنها داستانی را مشاهده کنند که به سرعت بارگیری می شود ، دارای تبلیغات سریع و متناسب است و سپس به سایت اصلی کلیک می کنند که بارگیری آن 5 برابر طول می کشد ، افت گسترده ای خواهد بود.

بهترین روش های ارائه تبلیغات در AMP


با اتصال پیشنهاد قیمت هدر ، ناشران می توانند تمرکز خود را بر این بگذارند که تجربه کسب درآمد خود را تا حد امکان قابل مشاهده و یکپارچه کند. مانند هر استراتژی کسب درآمد ، نسخه اول به ندرت سودآورترین است. برای به دست آوردن بیشترین درآمد از صفحات AMP ، آزمایش ، آزمایش و تنظیمات لازم است. اما ، برخی از بهترین اعمال مجازات شده توسط Google وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها صفحات خود را با روشن ترین شروع در AMP آغاز کنید. 



بهترین روش های تبلیغات AMP 


  • همان تعداد تبلیغات غیر AMP خود را با حداکثر تراکم تبلیغات 30٪  در صفحات AMP ارائه دهید.
  • اولین آگهی را بلافاصله در زیر اولین نمای دید قرار دهید. کاربر بارگیری آن را مشاهده نمی کند و به او صفحه کامل محتوایی را می دهد تا قبل از اینکه تبلیغ کند ، پیمایش کند. 
  • واحد تبلیغات خود را در صفحه قرار دهید. تا زمانی که از جستجوی پیشرفته CSS یا رسانه استفاده نکنید ، تبلیغات در مرکز بیشترین تجربه کاربری کاربر را ارائه می دهند. 
  • درخواستهای تبلیغات چند متری را به بخش تقاضای حراج تبلیغات بزرگتر فعال کنید و CPMS را بالا ببرید از بارگیری خلاقیتها با پرونده های بزرگ خودداری کنید زیرا ممکن است در زمان اجرا مسدود شود. 
  • از مطالب بینابینی یا هر قالب تبلیغاتی که باعث "ریزش مجدد" محتوای بار تبلیغ می شود ، خودداری کنید. بازپرداخت محتوا باعث تغییر محتوا در صفحه می شود و می تواند کاربر را به کلیک روی مکانهایی که قصد آن را ندارند هدایت کند.
  • استراتژی بارگذاری داده را تنظیم کنید تا قابلیت مشاهده را بیش از نماها قرار دهد
  • برای قرار دادن تبلیغات در محتوای ویدئویی خود از amp-iframe استفاده کنید

با استفاده از این تکنیک ها ، می توانید اطمینان حاصل کنید که تجربه کاربری AMP برای ایجاد بسیار سخت کار می کند ، با تلاش شما برای کسب درآمد خللی ایجاد نمی کند. 

اما ، با اتصال پیشنهادات عنوان سمت سرور از طریق RTC ، ناشران می توانند از صفحات AMP مانند هر صفحه دیگری به طور موثر درآمد کسب کنند. 

این بدان معنی است که ناشران می توانند بخشی از AMP باشند ، و ترافیک باران واضح Google را بدون نیاز به راه اندازی سیستم درآمدزایی بسته شده و جدید دیگری ایجاد خواهد کرد. برای CPM های بالاتر رقابت ایجاد کنید ، هر طور که خواستید پیشنهاد دهنده ها را اضافه یا حذف کنید و با کسب درآمد از AMP با پیشنهاد قیمت هدر سمت سرور ، به تجزیه و تحلیل و گزارش دقیق دسترسی پیدا کنید. 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی