• سئو عالی
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • مجری سئو

صفحه اول گوگل با 4 حرکت

ورود به صفحه اول گوگل طی 4 حرکت با اعمال تغییرات بهینه سازی موتور جستجو (سئو) در وب سایت شما انجام می شود. انجام این ویرایش ها که شامل تغییر در محتوای سایت یا کد شما می شود ، باعث بهبود دید سایت در الگوریتم های پیچیده گوگل می شود. اگرچه نمی توانید تضمین کنید که سایت در صفحه اول نتایج گوگل قرار دارد ، اما تغییرات سئو می تواند به افزایش رتبه شما و بازدیدکنندگان بیشتر سایت کمک کند.

حرکت اول جهت رسیدن به صفحه اول گوگل

محتوای با کیفیت ایجاد کنید مقاله و هرآن چیزی که در رابطه با سایت شما هست و میتواند برای کاربران مفید باشد محتوای با کیفیت ایجاد کنید. بهترین کاری که می توانید برای افزایش رتبه خود در گوگل انجام دهید ، اجرای یک وب سایت با کیفیت است. اگر می توانید یک طراح حرفه ای استخدام کنید تا صفحه شما را ایجاد کند همچنین می خواهید روی کیفیت متن تمرکز کنید. گوگل دوست دارد متنهای زیادی را با گرامر و هجی درست ببیند. همچنین باید دقیقاً همان چیزی باشد که افراد هنگام مشاهده پیش نمایش سایت شما به دنبال آن می گردند: اگر طعمه را بزنید و آنها را عوض کنید یا در غیر این صورت بلافاصله آنجا را ترک می کنند و به دنبال چیز دیگری می گردند ، رتبه بندی شما ثبت می شود.

بهینه سازی یک صفحه یا مقاله در وب سایت خود و یادگیری نحوه ورود به صفحه اول Google کاملاً رو به جلو است. شما ممکن است برای تنظیم دقیق کار خود در مسیر ، خدمات SEO متخصص استخدام کنید ، اما هر کسی می تواند مهمترین کار را خودش انجام دهد.

اگر می خواهید در صفحه اول Googles قرار بگیرید ، بعید است این اتفاق بیفتد مگر اینکه سایت شما به درستی برای فاکتورهای رتبه بندی موتور جستجوگر Googles بهینه شود.

"پنگوئن 4 اکنون اینجا است. و حتی اگر الگوریتم های گوگل در چهار سال گذشته بسیار بالغ شده باشند ، اما اصول تغییر نکرده اند. اولین کار در بهینه سازی صفحه ، اولین قدم برای ورود به صفحه اول Google است. 

فاکتورهای برتر رتبه بندی در سایت برای صفحه اول Google
این آموزش تضمین نمی کند شما در Google یا هر موتور جستجوی دیگری مقام اول را داشته باشید. اما به شما می گوید اگر می خواهید در حال اجرا باشید چه کاری باید انجام دهید.

مردم به دنبال اطلاعات مرتبط و ارائه شده خوب هستند. اگر می خواهید هم از نظر Googles و هم از نظر بازدیدکنندگان وب سایت خود رتبه اول را کسب کنید ، این مراحل ساده را دنبال کنید.

بیایید از بالای هر صفحه در وب سایت خود شروع کنیم و در پایین کار کنیم. روشمند باشید.

اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که برچسب عنوان کامل شما در صفحه نتایج موتور جستجوی Google نشان داده می شود ، بیش از 65 کاراکتر باقی نمانید.

برچسب های عنوان برای سئو مهم هستند. آنها تنها مهمترین عنصر در محل قرار دادن کلمات کلیدی هستند. جدا از توصیف ساده صفحه ، برچسب های عنوان چه چیزی ارائه می دهند؟ سه مزیت مهم:

آنها شرح مختصری از صفحه (65 نویسه) را هم برای کاربران و هم برای ربات ها ارائه می دهند
جوشاندن یک فکر تا ذات خود محتوای غنی از کلمات کلیدی را ارائه می دهد ، که برای موتورهای جستجو برای طبقه بندی محتوا بسیار مناسب است
آنها یک عنوان مناسب برای توصیف صفحه هنگام نمایش در صفحه نتایج جستجو ارائه می دهند

اهمیت صفحه اول گوگل

صفحه اول نتایج جستجوی گوگل مانند مکای همه صاحبان وب سایت و بازاریاب های دیجیتال است.

معنی آن چیست؟

این بدان معنی است که بیشتر کاربران اینترنت تمایل ندارند از نتایج صفحه اول Google عبور کنند. در واقع ، اولین نتیجه جستجو بیش از 30٪ از کل کلیک ها را روی دسک تاپ می گیرد.

بدیهی است که نرخ کلیک پس از سه نتیجه جستجوی برتر دچار افت شدیدی می شود. به همین دلیل است که صاحبان مشاغل و بازاریاب ها دائما تلاش می کنند وب سایت خود را در صفحه اول Google بالاتر ببرند.

رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به مخاطبان هدف شما کمک می کند وب سایت شما را کشف کنند.

بل اعتماد درک می کند. به عنوان مهر تایید عمل می کند و اعتبار برند شما را تقویت می کند.

"بهترین مکان برای پنهان کردن یک جسد در صفحه 2 Google است." - ناشناس

این نقل قول ، گرچه بسیار طنزآمیز است ، اما کاملاً غیرقابل توصیف نیست.

چرا؟

وقتی برای یافتن هرگونه اطلاعات به صورت آنلاین جستجو می کنید ، بیشتر روی صفحه اول نتایج جستجوی Google تمرکز خواهید کرد. برای یافتن اطلاعات مربوطه ، کمتر احتمال دارد که به صفحه دوم یا سوم کلیک کنید.

در حقیقت ، مطالعه CTR که قبلا ذکر شد نشان داد که سه نتیجه اول جستجو 55٪ از کل کلیک ها را بدست می آورد. این امر به وضوح نشان می دهد که رتبه بندی وب سایت شما در SERP ها چقدر مهم است.

این می تواند به شما کمک کند آگاهی از نام تجاری را افزایش داده و بازدید بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

در عصر امروز ، حضور پررنگ و آنلاین در هر مشاغل بزرگ یا کوچک بسیار مهم است. توسعه یک محصول یا خدمات منحصر به فرد دیگر کافی نیست. برای اینکه بتوانید مخاطب مورد نظر خود را جذب کنید باید یک مکالمه آنلاین درباره نام تجاری خود شروع کنید.

وب سایت شرکت شما ابزاری مهم در بازاریابی است که می تواند برای انتقال اطلاعات موثر در مورد نام تجاری شما مورد استفاده قرار گیرد. می توانید از آن برای جذب مشتری های بالقوه و تبدیل آنها به طرفداران وفادار برند استفاده کنید.

با این حال ، طراحی یک وب سایت زیبا جلوه ای ندارد مگر اینکه بازدید قابل توجهی داشته باشد.

چرا این حرف را می زنم؟

حضور پررنگ در صفحه اول گوگل این اطمینان را می دهد که وب سایت شما برای مخاطبان هدف شما قابل مشاهده است. اگر وب سایت شما دارای موقعیت برتر در SERP باشد ، به احتمال زیاد کاربران اینترنت روی پیوند شما کلیک می کنند.

از آنجا که آنها به طور فعال به دنبال اطلاعات مربوط به نام تجاری شما هستند ، به احتمال زیاد به مشتریانی با حقوق تبدیل می شوند.

دیگه چی؟

رتبه بالاتر در صفحه اول گوگل همچنین نشان می دهد که موتور جستجو شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد درک می کند. به عنوان مهر تایید عمل می کند و اعتبار برند شما را تقویت می کند.

صفحه اول نتایج جستجوی Google: چگونه به آنجا می روید؟
می توانید وب سایت خود را با استفاده از:

بهینه سازی موتور جستجو (SEO): این به استراتژیهایی اشاره دارد که هدف آنها افزایش رتبه موتورهای جستجو در وب سایت شما به صورت ارگانیک است.
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC): با استفاده از این روش ، شما به موتورهای جستجو برای موقعیت برجسته در SERP پرداخت می کنید.
کمپین های PPC در مدت زمان کوتاهی در افزایش بازدید وب سایت بسیار مثر هستند.

تنها مشکل؟

تبلیغات جستجوی پولی اغلب توسط کاربران آنلاین کمتر قابل اعتماد تلقی می شوند.

بنابراین ، اگر می خواهید وب سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید ، SEO روش م effectiveثرتری با مزایای طولانی مدت است.

قبل از اینکه به جستجو در سئو بپردازیم ، ابتدا سعی کنیم بفهمیم موتورهای جستجو مانند Google معمولاً چگونه کار می کنند.

به زبان ساده ، گوگل از خزنده وب یا عنکبوت برای جستجوی اینترنت برای یافتن صفحات وب جدید استفاده می کند. این صفحات وب در پایگاه داده هایی به نام index ذخیره می شوند.

هنگامی که یک کاربر وارد یک جستجوی جستجو می شود ، Google این فهرست ها را شکار می کند تا صفحات وب مرتبط را پیدا کند. گوگل چندین نسخه به روزرسانی الگوریتم مانند Hummingbird و RankBrain را معرفی کرده است تا اطمینان حاصل کند که نتایج جستجو بیشتر مرتبط هستند.

در نتیجه ، اغلب تأمین و حفظ رتبه بالای موتور جستجو دشوارتر می شود.

بهینه سازی صفحه اول گوگل

منظور شما از بهینه سازی موتور جستجو چیست؟
SEO مجموعه تکنیک ها و ابزاری است که بر هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو تمرکز دارد. وب سایت شما را به بالای صفحه اول Google می برد و به آن کمک می کند تا در آنجا بماند. این امر باعث افزایش دید برند شما شده و مشتریان بالقوه بیشتری را به سمت وب سایت شما سوق می دهد.

محتوای با کیفیت بالا در قلب سئو جستجو می شود.

اینطوره؟

در واقع.

موتورهای جستجو از وب سایت هایی که محتوای ارزشمندی را ارائه می دهند ارجحیت دارند. هنگامی که شما به طور منظم محتوای معنی دار و مرتبط را در وب سایت خود منتشر می کنید ، ربات های موتورهای جستجو شما را به عنوان یک مرجع در اختیار شما می دانند.

دیگه چی؟

علاوه بر این ، محتوای با کیفیت بالا همچنین به شما کمک می کند تا توجه مخاطبان خود را جلب کرده و اعتماد آنها را جلب کنید. این باعث می شود که آنها در جستجوی محتوای ارزشمند و بصیرت آمیز به وب سایت شما بازگردند.

در نتیجه ، SEO یک روش موثر برای افزایش تعامل مخاطبان و وفاداری مشتری است.

کاربران اینترنتی که از طریق موتورهای جستجو به وب سایت شما می رسند عبارات مربوط به نام تجاری شما را جستجو می کنند. بنابراین ، چنین کاربرانی احتمالاً به مشتریانی که هزینه پرداخت می کنند تبدیل می شوند.

به همین دلیل ، SEO اغلب ROI بهتری نسبت به روش های تبلیغاتی سنتی مانند تبلیغات رادیویی ، تبلیغات تلویزیونی و غیره ارائه می دهد.

علاوه بر این ، بر خلاف کمپین های PPC ، SEO نیازی به شما ندارد که برای موقعیت بهتر در SERP به موتورهای جستجو بپردازید. بنابراین ، ترافیک ارگانیکی که از طریق موتورهای جستجو به وب سایت شما وارد می شود اساساً رایگان است.

و تا زمانی که بدانید چگونه می توانید رتبه بندی موتور جستجو خود را حفظ کنید برای شما رقبا دشوارتر خواهد بود.

چشمگیر به نظر می رسد ، درست است؟

بدیهی است که SEO یک روش بسیار مقرون به صرفه برای دستیابی به موقعیت برتر در صفحه اول Google است.

خوب ، چه جلب می شود؟

مهم است که درک کنیم SEO یک روند مداوم است و برای ارائه نتایج قابل توجه زمان می برد.

سئو چگونه مارابه صفحه اول گوگل میرساند

چه استراتژی های SEO می تواند به شما کمک کند در صفحه اول نتایج جستجوی Google رتبه بندی کنید؟
حال بیایید نگاهی به برخی از استراتژی ها بیندازیم که باعث می شوند موتور جستجوی بالایی داشته باشید.

1. کلمات کلیدی خود را درست دریافت کنید
مرحله بعدی شناسایی کلمات کلیدی است که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید.

منظورتان از کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی اصطلاحات و عباراتی هستند که مخاطب هدف شما احتمالاً آنها را جستجو می کند. کل استراتژی SEO شما به میزان ارتباط کلمات کلیدی شما با برند و محصولات یا خدمات شما بستگی دارد.

کلمات کلیدی خود را شناسایی کنید
چگونه می توانید مرتبط ترین کلمات کلیدی را برای برند خود پیدا کنید؟

SEMrush ابزاری عالی برای یافتن محبوب ترین کلمات کلیدی در مکان شماست. همچنین می توانید از Google Keyword Planner برای به دست آوردن پیشنهادهای مناسب کلمات کلیدی استفاده کنید.

برای یافتن کلمات کلیدی مناسب ، مهم است که درک درستی از مخاطبان هدف و نیازها و ترجیحات آنها داشته باشید.

همچنین بهتر است نگاهی به نوع کلمات کلیدی بیندازید که رقبای شما هدف قرار می دهند. احتمالاً این کلمات کلیدی به محصول یا خدمات شما نیز مرتبط خواهند بود. رقبای برتر خود را شناسایی کرده و URL های وب سایت آنها را در یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی وارد کنید.

شما چه کار دیگه ای میتوانید انجام دهید.

هنگام جستجوی کلمات کلیدی مناسب ، نیازی نیست که خود را به ابزار تحقیق کلمات کلیدی محدود کنید.

همچنین می توانید از تالارهای گفتگو مانند Quora و Reddit بازدید کرده و درخواستهای مربوط به تجارت خود را وارد کنید. سپس در محبوب ترین موضوعات فرو بروید تا بفهمید مخاطب هدف شما به دنبال چه نوع اطلاعاتی است.

همچنین توصیه می شود جستجوهای صوتی را نیز در نظر بگیرید. ماهیت آنها معمولاً طولانی تر و مکالمه بیشتری دارند. آنها همچنین شامل جستجوهای محلی یا "نزدیک من" هستند.

صفحه اول Moz Google تصویر از طریق Moz

با بیش از 33 میلیون دستگاه دارای دستیار مجازی در گردش ، این یکی از جنبه هایی است که نباید نادیده گرفته شود.

محتوای مرتبط با دست:

نحوه بهینه سازی برای Google RankBrain: بدانید رتبه های شما چگونه آسیب پذیر است
اعتبار سنجی و تحلیل کلمات کلیدی خود
تحقیق کلمات کلیدی فقط استفاده از یک ابزار یا انجمن برای شناسایی مناسب ترین کلمات کلیدی نیست.

چه بیشتر ، شما می پرسید؟

شما باید مواردی را انتخاب کنید که ارزش هدف گذاری را دارند. به عبارت دیگر ، شما باید کلمات کلیدی خود را تجزیه و تحلیل و اعتبار سنجی کنید. سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید یا نه.

می خواهید بدانید چگونه؟

یک راه آسان برای این کار نصب نوار ابزار Moz بر روی مرورگر وب است. هر یک از کلمات کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کرده و جستجوی Google را انجام دهید. نمره اقتدار دامنه (DA) چند نتیجه اول جستجو را با نوار ابزار Moz بررسی کنید.

اگر متوجه شدید که اکثر وب سایت های ذکر شده دارای DA کمتر از 50 سال هستند ، به این معنی است که کلمه کلیدی با رقابت نسبتاً کمی روبرو است. هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی غیررقابتی دستیابی به رتبه بالاتر در صفحه اول Google را نسبتاً آسان تر می کند.

اما اگر وب سایت های دارای مقامات بالا در کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه بندی کنند ، چه می کنید؟

اگر وب سایت شما جدید باشد ، دشوار است که بتوانید از چنین وب سایتی رد شوید. توصیه می شود از استفاده از چنین کلمات کلیدی برای سئو خودداری کنید. با این وجود می توانید از آنها برای فعالیت های PPC استفاده کنید.
کتاب الکترونیکی ترافیک وب سایت

2. برای نمایه سازی بررسی کنید
نمایه سازی فرآیندی است که توسط Google برای شناسایی صفحات وب جدید و ذخیره آنها در پایگاه های داده مختلف (معروف به فهرست) استفاده می شود. بنابراین ، اولین قدم این است که بررسی کنید وب سایت شما توسط Google نمایه سازی شده است یا خیر. در غیر این صورت ، هرگز نور روز را در صفحه اول Google نمی بیند.

ساده ترین راه برای انجام این کار ورود درخواست جستجوی زیر در Google است: سایت: <نام دامنه شما>.

اگر درخواست جستجو لیستی از صفحات وب شما را بازگرداند ، این نشان می دهد که وب سایت شما توسط Google نمایه شده است. این بدان معناست که اگر وب سایت شما محتوای معنی دار و با کیفیتی دارد ، ممکن است Google آن را در جستجوهای مربوطه لحاظ کند.

با این حال ، اگر صفحات وب شما لیست نشده اند ، عرق نکنید. می توانید آنها را در Google Search Console ارسال کنید. Google معمولاً دو هفته طول می کشد تا از وب سایت شما بازدید کند و تمام صفحات وب را فهرست بندی کند.

محتوای مرتبط با دست:

11 مورد از بهترین گزینه های کلمه کلیدی Google
3. یک استراتژی محتوای قدرتمند را ترسیم کنید
کیفیت محتوای وب سایت شما تأثیر بسزایی در رتبه بندی موتور جستجوگر شما دارد. بنابراین ، انتشار محتوای با کیفیت بالا باید از اولویت های اصلی شما باشد. در عین حال ، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما نیاز و نیت جستجوگر را برآورده می کند.

اما شما چطور این را انجام میدهید؟

وقتی کلمات کلیدی مورد نظر خود را شناسایی کردید ، وقت آن است که با ادغام این اصطلاحات در آن محتوای درجه یک ایجاد و منتشر کنید. محتوای غنی از کلمات کلیدی اغلب توسط موتورهای جستجو بیشتر مرتبط و معنی دار تلقی می شود. بنابراین ، شما باید کلمات کلیدی را به صورت یکپارچه در محتوای خود ادغام کنید.

تنها مشکل؟

صرفاً پر کردن محتوای خود با کلمات کلیدی مورد نظر می تواند بیشتر از فایده آسیب برساند. زمانی بود که سازندگان محتوا و بازاریاب از چنین اقدامات ناعادلانه ای دور می شدند. با این حال ، معرفی به روزرسانی Google's Panda کار را دشوار کرده است.

 

 

 

جام ارژنگ : مجری سئو و طراحی سایت ،تبلیغات ارزان

02136050035

09124341774