• سئو عالی
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • مجری سئو

تبلیغات ارزان در گوگل

تبلیغات ارزان گوگل یکی از مشغله های فکری تمام کسانی است که مایلند تبلیغات صفحه اول گوگل را با هزینه کمتر و مقرون به صرفه انجام دهند در این صفحه شرح کامل تبلیغات ارزان گوگل را ارائه داده ایم.

تبلیغات ارزان در گوگل

هزینه تبلیغات گوگل چقدر است؟ این یک سوال منطقی است و یک سوال را ما همیشه می شنویم ، به ویژه از تازه واردین به جستجوی پولی. به هر حال ، تازه واردین PPC احتمالاً بیشتر به این فکر می کنند که انتظار می رود برای تبلیغات در Google چقدر پول بکشند و آیا حتی توانایی خرید آن را دارند!

متأسفانه ، هیچ پاسخی آسان و یکپارچه برای همه وجود ندارد. واضح ترین (و خشم آورترین) پاسخی که می توانیم ارائه دهیم این است: بستگی دارد.

دلیل این امر این است که هزینه تبلیغات گوگل به چندین متغیر بستگی دارد. این راهنما همه این متغیرها و موارد دیگر را برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد استفاده از Google Ads تحت پوشش قرار می دهد. من خواهم:

دقیقاً نحوه کار حراج تبلیغات گوگل را مشخص کنید.
درباره متغیرهایی که بر هزینه یک کمپین Google Ads تأثیر می گذارند بحث کنید.
از مفاهیمی که برای تعیین بودجه واقعی برای حساب Google Ads خود باید درک کنید ، پاک کنید.

بهترین تکنیک های تبلیغات

صاحبان مشاغل کوچک باید در مورد فعالیت های تبلیغاتی خود واقع بین باشند. به طور معمول ، مطمئناً ، آنها به دنبال راه حل های موثر و کم هزینه خواهند بود ، اما به طور معمول ، شما فقط می توانید یکی یا دیگری داشته باشید. بعید است که یک کانال همزمان موثر و ارزان برای تبلیغات خود پیدا کنید.

مرتبط: 4 روند تبلیغات دیجیتال که در حال تغییر شکل تبلیغات هستند

به همین دلیل کاملاً باید هزینه تبلیغات را اختصاص دهید ، نه اینکه فقط با پولی که پس انداز کرده اید بازی کنید. با اختصاص مبلغ مناسب به کانالهای مناسب ، می توانید با توجه به داده هایی که در طول مسیر جمع می کنید ، نتایج مورد نظر خود را بدست آورید یا حداقل نتایج خود را بهبود ببخشید. از آنجا که هزینه ماهانه شما سازگار خواهد بود ، بنابراین می توانید کارآیی کلی را نیز اندازه گیری کنید.

با توجه به نیاز شما برای بهینه سازی تلاش های تبلیغاتی ، در اینجا بهترین استراتژی های تبلیغاتی برای مشاغل کوچک آورده شده است.

برند تبلیغات در گوگل

مارک شرکت شما چیزی فراتر از یک نام ، یک آرم و رنگ است. مارک نویدبخش مشتریان شما است ، نوید اینکه آنها می توانند کیفیت ، قابلیت اطمینان ، شایستگی و ثبات را از تجارت شما انتظار داشته باشند.

این مجموعه داستان ها ، انتظارات ، روابط و خاطرات است که تجارت شما را از رقبا متمایز می کند و به مشتریان خود دلیلی برای انتخاب شرکت شما می دهد.

طبق این نامه سفید ، 77٪ از بازاریابان معتقدند که نام تجاری برای رشد آینده شرکت بسیار حیاتی است. اگر برند سازی بسیار مهم است ، منطقی است که تصویر برند شرکت شما چیزی است که باید با دقت بسازید.

ایجاد یک تصویر تجاری شامل تصمیم گیری در مورد اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند ، می خواهید به آنها چه چیزی بگویید ، چگونه پیام را به آنها منتقل می کنید ، چه زمانی آن را به آنها بگویید و کجا به آنها بگویید. در زیر چند نکته برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری عالی آورده شده است:

روی یک لوگوی ساده و به یاد ماندنی سرمایه گذاری کنید و از آن در همه جا استفاده کنید.
رنگ هایی را پیدا کنید که نشان دهنده ارزش برند شما هستند و از آنها در تمام مواد تجاری خود استفاده کنید. طبق این مطالعه ، رنگ تا 80٪ باعث افزایش شناخت برند می شود.
پیام برند خود را تعریف کنید. موارد کلیدی که می خواهید مشتری با دیدن نام تجاری شما به آنها فکر کند چیست؟
از برند خود در هر جنبه از تجارت خود استفاده کنید. تصویر برند شما بیشتر از آنچه در بازاریابی قرار داده اید بستگی دارد. مواردی مانند امضای ایمیل شرکت شما ، نحوه صحبت نمایندگان مراقبت از مشتری با مشتریان ، لباس کارمندان و نحوه بسته بندی محصولات ، همه از برند شما تعریف می کنند.
یک "صدا" متناسب با مارک شرکت شما تعریف کنید. به عنوان مثال ، اگر نام تجاری شما کودک پسند است ، صدای برند شما باید غیر رسمی و بازیگوش باشد. این صدا باید در تمام ارتباطات بصری و نوشتاری بین شرکت و مشتریان ارائه شود.
یک برچسب خلاصه ، به یاد ماندنی و معنی دار ارائه دهید که برند شما را به روشی ساده بیان کند.
به قول نام تجاری خود عمل کنید. به یاد داشته باشید ، نام تجاری شما نوید بخشیدن به مشتریان شما است. تنها راه افزایش تصویر برند و پرورش وفاداری به برند ، ارائه همیشه آنچه مشتری شما از برند شما انتظار دارد ، است.
سرانجام ، شما باید در مارک تجاری خود ثابت قدم باشید. صرف نظر از کانالهای توزیع ، باید با مواد مارک تجاری خود همان شکل و ظاهر را حفظ کنید.

تاثیر تبلیغات در مشاغل کوچک

صاحبان مشاغل کوچک موفق می دانند که ایجاد یک تجارت موفق بیشتر از ارائه محصولات و خدمات عالی است. ایجاد و رشد یک تجارت کوچک همچنین شامل آگاه سازی جهان درباره محصولات و خدمات عالی شما است.

برای ادامه حیات و پیشرفت هر مشاغل ، باید مشتری داشته باشد و تنها راه جذب مشتری ، تبلیغ تجارت شماست. بدون تبلیغات ، نمی توانید به طور موثر با سایر مشاغل رقابت برای جلب توجه مشتریان خود رقابت کنید.

به همین ترتیب ، تبلیغات یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تجارت کوچک خود انجام دهید.

با این حال ، تبلیغات یک کار ساده نیست. رویکردهای مختلفی در تبلیغات وجود دارد که هرکدام کارایی خاص خود را دارند و انتخاب روش مناسب برای تجارت کوچک شما می تواند کمی چالش برانگیز باشد.

بودجه و هدف در تبلیغات

اولین نکته مهمی که باید هنگام ارائه استراتژی تبلیغاتی خود به آن فکر کنید ، چیزی است که می خواهید به آن دست پیدا کنید. شروع یک کمپین تبلیغاتی بدون داشتن هدفی مانند این است که در کشتی بدون مقصد حرکت کنید و نه قطب نما برای راهنمایی شما. با تعریف اهداف تبلیغات خود شروع کنید.

اهداف باید هوشمند - خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و محدود به زمان باشند. در زیر توضیحی در مورد منظور دقیقاً ما از اهداف هوشمند آورده شده است:

خاص: اهداف تبلیغاتی شما باید بسیار مشخص باشد. اینجا دیگر جایی برای مبهم بودن ندارد. گفتن اینکه می خواهید فروش خود را بهبود ببخشید مبهم است. گفتن اینکه می خواهید فروش خود را 20 درصد افزایش دهید خاص است. به همین ترتیب ، جذب مشتری بیشتر مبهم است ، در حالی که گرفتن 200 مشتری بیشتر خاص است.

قابل اندازه گیری: شما باید یک روش ملموس برای اندازه گیری دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود داشته باشید. اهداف تبلیغاتی شما باید به معیارهایی مانند فروش ، تعداد مشتریان جدید ، تعداد اشتراکها و غیره گره خورده باشد.

دست یافتنی: اهدافی را غیر واقعی نگذارید. اگر به اندازه کافی خود را کشش دهید ، اهداف شما قابل دستیابی است. اهدافی که شما را در حین دستیابی به اهداف خود جلب می کنند ، به شما کمک می کنند فرصت هایی را که ممکن است در حال حاضر از دست بدهید ، شناسایی کنید.

مربوط: اهداف تبلیغاتی شما باید مربوط به چشم انداز و مأموریت تجارت کوچک شما باشد. این اطمینان می دهد که در نهایت بر اهدافی تمرکز نخواهید کرد که هیچ کاری برای پیشرفت کار شما انجام نمی دهند.

زمان محدود: سرانجام ، اهداف تبلیغاتی شما باید تاریخ انقضا داشته باشد. افزایش فروش 20 درصدی در مدت شش ماه رشد چشمگیری است. طی 10 سال 20٪ فروش خود را افزایش می دهید؟ خیلی مهم نیست.

پس از دستیابی به اهداف SMART برای تبلیغات تبلیغاتی خود ، باید بر اساس این اهداف بودجه تبلیغاتی تهیه کنید. متأسفانه ، تبلیغات یکی از جنبه های تجارت است که با هزینه ای همراه است. برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی موثر باید مقداری هزینه کنید.

طبق statista.com ، مشاغل تجاری بیش از 584 میلیارد دلار برای تبلیغات در سراسر جهان هزینه كرده اند ، انتظار می رود این رقم در سال 2021 از 757 میلیارد دلار فراتر رود. اگر می خواهید تجارت شما همچنان رقابتی باقی بماند.

داشتن بودجه به این معنی است که شما با تبلیغات به عنوان یک فکر پسین رفتار نمی کنید. شما به طور عمدی منابع قابل توجهی را به ایجاد مشاغل جدید اختصاص می دهید.

در عین حال مانع استفاده از همه پول برای تبلیغات می شود. دو روش محبوب در تخصیص بودجه تبلیغاتی ، درصد روش فروش و روش فروش واحد است.

با درصد روش فروش ، شما درصدی از فروش مورد انتظار یا گذشته را به تبلیغات اختصاص می دهید ، در حالی که روش فروش واحد ، هزینه تبلیغات را یک واحد واحد در نظر می گیرد و سپس در تعداد واحدهای فروش برای شما ضرب می شود.

بودجه تبلیغاتی لازم نیست قسمت عظیمی از درآمد شما را اشغال کند. طبق مطالعه Gartner Research ، شرکت ها به طور متوسط ​​حدود 12٪ از درآمد سالانه خود را صرف تبلیغات می کنند.

صنعت
به عنوان مثال ، خدمات تجاری عمودی (حقوقی ، حسابداری ، املاک و مستغلات و غیره) یکی از رقابتهای عمودی در Google Ads است که به طور کلی به هزینه های گرانتری برای هر کلیک (CPC) تبدیل می شود. این به دلیل صنعت خدمات حرفه ای است: یک مشتری جدید بسته به کسب و کار شما می تواند بیش از 1 تا 10 هزار دلار درآمد داشته باشد ، بنابراین CPC 50 دلار قیمت کمی برای پرداخت آن مشتری است.

از طرف دیگر ، مشاغل تجاری و هنری عمودی CPC کمتری دارند اما برای دستیابی به این تعداد $ 1k - $ 10k باید به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنند.

چرخه عمر مشتری
همچنین باید چرخه عمر مشتری خود را در نظر بگیرید. برای ارائه بلیط های بزرگتر ، مشتری های احتمالی مدت بیشتری طول می کشد تا از طریق فرآیند تصمیم گیری حرکت کنند و کسب و کار شما باید در تمام طول سفر سرآمد باشد - که ممکن است شامل بازدیدهای متعدد از وب سایت شما ، بارگیری محتوا یا دو مورد باشد. شرکت در یک وبینار و موارد دیگر - قبل از برداشتن گام نهایی.

روندهای فعلی
مطمئناً مصرف کنندگان و مشاغل تجاری رفتارهای خود را تغییر داده و سازگار می کنند ، هزینه اجرای Google Ads تحت تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 قرار گرفته است - برای برخی از صنایع به روشی مثبت و برای برخی دیگر به روشی ویرانگر.

تبلیغات ارزان صفحه اول گوگل

تبلیغات گوگل چگونه است

Google Ads چگونه کار می کند؟
برای اینکه درک درستی از هزینه های Google Ads برای شما بدست آورید ، ابتدا باید نحوه عملکرد پلت فرم را بفهمید. و یکی از بزرگترین باورهای غلط در مورد Google Ads این است که تبلیغ کنندگان با بیشترین هزینه برای صرف بیشترین تأثیر را دارند. گرچه بودجه تبلیغاتی بزرگ هرگز آسیب نمی بیند ، اما Google Ads در واقع شرایط مطابقت بیشتری نسبت به تبلیغات جدید دارد.

گرچه بودجه تبلیغاتی بزرگ هرگز آسیب نمی بیند ، اما Google Ads در واقع شرایط مطابقت بیشتری نسبت به تبلیغات جدید دارد.

حراج Google Ads
عملکرد Google Ads اساساً به همان شیوه حراج است. بیایید نگاهی به نحوه کار این فرآیند بیندازیم.

هنگامی که یک کاربر کلمه یا عبارتی را تایپ می کند (معروف به عبارت جستجوی جستجو است) در نوار جستجوی Google قرار می گیرد ، سپس گوگل به دنبال این است که آیا این عبارت شامل کلمات کلیدی است که تبلیغ کنندگان در حال حاضر پیشنهاد می دهند یا خیر. اگر تبلیغ کنندگان Google Ads فعالانه روی هر یک از کلمات کلیدی در جستجوی کاربر پیشنهاد می کنند ، حراج تبلیغات آغاز می شود.

نمره کیفیت شما به تعدادی متغیر بستگی دارد ، که پست کاملاً جداگانه ای را ضمانت می کند. در واقع ، ما چندین مورد داریم. در اینجا برخی از آنها آورده شده است که می توانند به شما کمک کنند در مورد چگونگی تعیین نمره کیفیت تبلیغات توسط Google اطلاعات بیشتری کسب کنید:

نمره کیفیت چیست و چگونه بر PPC تأثیر می گذارد؟
نمره کیفیت خوب برای هر نوع کلمه کلیدی چیست؟
چگونه امتیاز کیفیت بر هزینه تبدیل تبدیل می شود
بسیار خوب ، به حراج Google Ads برگردید. پس از محاسبه نمره کیفیت و رتبه آگهی شما ، Google با استفاده از این داده ها تعیین می کند هر بار که یک نفر روی یکی از تبلیغات شما کلیک کند چه مبلغی را پرداخت خواهید کرد.

توجه کنید که چگونه آگهی دهنده 1 می تواند هزینه کمتری از آگهی دهنده 4 بپردازد و به دلیل امتیاز کیفیت بهتر ، همچنان به موقعیت بالاتری دست یابد؟ به طور خلاصه این نحوه کار Google Ads است و چرا تبلیغ کنندگان با بودجه اندک می توانند به همان اندازه شرکت های با بودجه بزرگ در Google تبلیغات م effectivelyثر داشته باشند.

به لطف الگوریتم حراج Google Ads ، مشاغل کم بودجه می توانند به همان اندازه شرکت های با بودجه بزرگ در Google تبلیغات م effectivelyثر داشته باشند.

متغیرهای اضافی در حراج Google Ads
چندین متغیر دیگر نیز وجود دارد که بر رتبه آگهی شما تأثیر می گذارد - و در نهایت هزینه تبلیغ شما - اما حداکثر پیشنهاد و امتیاز کیفیت مهمترین مواردی است که باید بدانید. در اینجا برخی از فاکتورهای اضافی موثر بر رتبه آگهی شما وجود دارد:

ارتباط تبلیغات
ارتباط صفحه و صفحه تجربه و تجربه
کیفیت زمان حراج
دستگاه ، مکان و زمینه جستجوهای کاربران
روش های پیشنهادی جایگزین
قالب های تبلیغاتی جایگزین
اکنون که اصول بازاریابی جستجوی پولی - یعنی چگونگی عملکرد حراج Google Ads و ارتباط نمره کیفیت با آگهی رتبه - را بررسی کردیم ، بیایید به م nextلفه بعدی هزینه Google Ads برویم: بودجه بندی.

اولین قدم برای کاهش هزینه های Google Ads این است که بفهمید در کجا مبارزه می کنید. امروز حسابرسی حساب Google Ads رایگان دریافت کنید!

بودجه Google Ads من چگونه هزینه می شود؟
یک سناریوی رایج (و تأسف آور) که بسیاری از کاربران جدید Google Ads در آن قرار دارند این است که بودجه تبلیغاتی آنها خیلی سریعتر از آنچه پیش بینی می کردند هزینه می شود. دیدن اینکه چه چیزی را برای ماه در ماه اختصاص داده اید سوخته است ، نه تنها ناراحت کننده نیست. این همچنین باعث شده است که بسیاری از مشاغل اعتقاد دارند که Google Ads بسیار گران است. این لزوماً اینگونه نیست. بیشتر اوقات نتیجه سو of تفاهم در مورد نحوه بودجه بندی Google Ads است. بنابراین بیایید رکورد را مستقیم تنظیم کنیم.

تبلیغات ارزان گوگل

بودجه Google Ads خود را شروع کنید
به طور کلی ، می توانید بودجه Google Ads خود را به همان روشی که سایر بودجه ها فکر می کنید ، در نظر بگیرید: شما با یک رقم اصلی که اکثریت بودجه شما را نشان می دهد شروع می کنید ، سپس در صورت تغییر اوضاع یا رخ دادن اشتباه ، کمی آزادی عمل می کنید. به ویژه برای بودجه بندی Google Ads ، یک روش اساسی برای شروع ، بودجه بندی براساس هر کمپین است. بیایید با بودجه روزانه شروع کنیم.

به ویژه برای بودجه بندی Google Ads ، یک روش اساسی برای شروع ، بودجه بندی براساس هر کمپین است.

بودجه روزانه
هر یک از کمپین های Google Ads شما دارای تنظیمات خاص خود است که در آن می توانید پارامترهای خاص هر کمپین را به طور مستقل از سایر کمپین های موجود در حساب خود کنترل کنید. به همین ترتیب ، هر یک از مبارزات شما باید بودجه روزانه خود را داشته باشد. اگر چندین کمپین را به طور همزمان اجرا می کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها را اولویت بندی کنید تا بتوانید بودجه خود را هوشمندانه خرج کنید. به عنوان مثال ، تبلیغات کمپین A برای پرفروش ترین محصول شما ممکن است برای کسب و کار شما مهمتر از کمپین B باشد ، که باعث تبلیغ محتوا برای مشتریان احتمالی در بالای کانال می شود. در این حالت ، شما احتمالاً می خواهید بودجه روزانه بیشتری را به کمپین A اختصاص دهید.

اگر می خواهید بودجه PPC ماهانه برنامه ریزی کنید ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که تفکیک بودجه های روزانه برای هر کمپین را محاسبه کنید و بودجه خود را بسته به اولویت هر کمپین اختصاص دهید.

اولین راه حل جدید برای اولین بار با نام تجاری جدید Google Ads به طور خاص برای مشاغل کوچک طراحی شده است. گوگل اعلام کرد راه اندازی کمپین های هوشمند در روز چهارشنبه.

یک نیروی محرکه تغییر نام تجاری محصولات تبلیغاتی گوگل ساده کردن کارها برای بازاریابان است. سادگی همچنین انگیزه کمپین های هوشمند ، نوع جدید کمپین در Google Ads است. کمپین های هوشمند برای مشاغل کوچک و محلی طراحی شده است که کارمندان بازاریابی اختصاصی ندارند و حتی ممکن است وب سایت نداشته باشند.

مبارزات هوشمند نوع پیش فرض کمپین برای تبلیغ کنندگان جدید در Google Ads خواهد بود. این کمپین ها تقریباً کاملاً خودکار انجام می شوند ، از خلاقیت های تبلیغاتی گرفته تا بهینه سازی ارائه ، بر اساس محصول یا خدمتی که تبلیغ می شود و هدفی که تبلیغ کننده تعیین می کند. اهداف این کمپین شامل تماس های تلفنی ، بازدید از وب سایت و درخواست راهنمایی است.

ایجاد راه حل های آسان برای جلب نظر بیشتر مشاغل کوچک برای Google منطقی است - و منطقه ای است که فیس بوک در آن بسیار موفق بوده است. گوگل روز سه شنبه در یک جلسه مطبوعاتی به اشتراک گذاشت که 9 میلیارد بار در ماه کاربران را از جمله 3 میلیون درخواست جهت ، به تجارت اطراف متصل می کند. کیم اسپالدینگ ، که تبلیغات کسب و کارهای کوچک در Google را رهبری می کند و سابقاً صاحب مشاغل کوچک است ، گفت که دو سوم مشاغل کوچک از بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند اما با چالش هایی روبرو هستند و به دنبال راه حل های آسان هستند.

کمپین های هوشمند بر اساس فناوری AdWords Express ساخته شده اند و Spalding می گوید توسعه این شرکت در آن ادامه خواهد یافت. (واقعیت جالب: AdWords Express در ابتدا Boost نامیده می شد .)

محصول ارایه شده گوگل برای ارائه دهندگان خدمات خانگی ، سرویس های محلی ، نیز برای مشاغل کوچک است اما از AdWords Express جدا است. اسپالدینگ به Search Engine Land گفت: "خدمات محلی همچنان در حال رشد هستند و ما اخیراً به 60 بازار توسعه یافته ایم."

مشابه کمپین های برنامه جهانی ، تبلیغات Smart Campaign می تواند از طریق خواص Google ارائه شود و کاربران توانایی خاموش کردن کانال ها را ندارند. بهینه سازی هدف گذاری به صورت خودکار انجام می شود و الگوریتم های یادگیری ماشینی Google با استفاده از سیگنال های رفتاری ، مکانی ، دستگاهی و سایر موارد تبلیغات را به مخاطبان مناسب نشان می دهند.

اسپالدینگ می گوید نتایج اولیه نشان می دهد کمپین های هوشمند سه برابر بیشتر از تبلیغات AdWords Express در دستیابی به مخاطبان هدف کسب و کار موثر هستند. یکی از تسترهای اولیه ای که گوگل به آن استناد کرده ، Honest Soul Yoga در اسکندریه ، ویرجینیا است. این مشاغل می گوید تعداد پیشنهادهای معرفی در 60 روز را با کمپین های هوشمند دو برابر کرده است.

تصاویر در کمپین های هوشمند را می توان بارگذاری کرد و همچنین به صورت پویا از وب سایت های تبلیغاتی و لیست های Google برای کسب و کار من برای تبلیغات انتخاب کرد.

در اواخر سال جاری ، Image Picker (نشان داده شده در بالا) راه اندازی می شود تا به تبلیغ دهندگان اجازه دهد تا سه تصویر را برای آزمایش در ترکیب با کپی تبلیغات انتخاب کنند.

کمپین های هوشمند برای کار با Google My Business برای ایجاد تبلیغات - تصاویر ، آدرس های مکان و غیره - و به زودی برای صفحات اصلی طراحی شده اند . برای مشاغل فاقد وب سایت ، Google صفحات فرود خودکار ایجاد شده و بهینه سازی شده را میزبانی می کند. صفحه فرود با خلاقیت آگهی مطابقت دارد و گزارشگری در آن تعبیه شده است. این در حال آزمایش است و در اواخر امسال در کمپین های هوشمند ارائه می شود.

تبلیغ کنندگان کمپین هوشمند گزارش سطح بالایی دریافت خواهند کرد. سخنگوی Google به Search Engine Land گفت ، "در حال حاضر ، گزارش ما در یک سطح کل کمپین است. این محصول جدید است و ما همیشه در حال آزمایش رویکردهای مختلف هستیم. هرچه تعداد بیشتری از مشاغل کوچک از کمپین های هوشمند استفاده می کنند ، ما بازخورد آنها را خواهیم گرفت و برای اطمینان از مناسب بودن محصول برای ادامه کار ، به پیشرفت و توسعه محصول ادامه خواهیم داد.

Google Ads چیست؟

تبلیغات google چیست

تبلیغات گوگل برای جلب توجه جستجوگر در کنار صفحه استراتژیک قرار می گیرد. این کار به این منظور انجام می شود که شرکت ها بتوانند محصول خود را در اینترنت بهتر تبلیغ کنند.

قصد کلمه کلیدی چیست؟

قصد کلمه کلیدی متشکل از کلمات کلیدی است که برای هدف قرار دادن جستجوگرهایی استفاده می شود که به احتمال زیاد به محصول شما علاقه مند هستند. این رویکرد اساسی برای تطبیق کلمات کلیدی محصول شما با هدف جستجوگران است.

تبلیغات پشتیبانی شده در Google چیست؟

نتایج اسپانسر شده 64.6٪ کلیک برای جستجوی کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا را تشکیل می دهد. تبلیغات اسپانسر در صفحه نتایج جستجو نسبت به جستجوی ارگانیک رتبه بالاتری دارند و 85.2٪ از پیکسل های بالاتر از حد را اشغال می کنند.

جستجوی پولی چیست؟

جستجوی پرداخت شده ، فرآیند به دست آوردن بازدید در نتیجه خرید تبلیغات در موتورهای جستجو است. خرید کلمات کلیدی نوعی تبلیغات کلیدی برای جستجوی پولی است . خرید فضای تبلیغاتی بنر در Google Display Network نیز نمونه دیگری از جستجوی پولی است.

نرخ کلیک (CTR) چیست؟

CTR نوعی اندازه گیری برای تعیین موفقیت یک کمپین تبلیغاتی در صفحه موتور جستجو است. این نسبتی است که نشان می دهد جستجوگرانی که آگهی شما را مشاهده می کنند ، مرتباً بر روی سایت شما کلیک می کنند.

CTR متوسط ​​چیست؟

میانگین CTR به میزان متوسطی است که جستجوگران روی صفحه سایت شما کلیک می کنند. این نشانه خوبی است که تبلیغات در حال کار هستند و کدام یک از آنها با نرخ متوسط ​​استاندارد مطابقت ندارند.

CTR متوسط ​​برای فیس بوک چیست؟

فیس بوک میانگین CTR خود را منتشر نمی کند ، اما تجزیه و تحلیل مستقل از Webtrends در بیش از 11000 کمپین فیس بوک نشان داد که میانگین CTR برای تبلیغات فیس بوک در سال 2010 0.051٪ بوده است که ظاهرا از 0.063٪ آنها در سال 2009 کاهش یافته است.

CTR متوسط ​​برای تبلیغات گوگل چیست؟

میانگین CTR یک تبلیغ در شبکه نمایش گوگل 0.4٪ است. به تازگی CTR کل برای تبلیغات Google در جستجوی اهداف تجاری بالا ، 600 برابر بیشتر از CTR برای تبلیغات در یک صفحه معمولی در Facebook است.

Google AdWords چیست؟

Google AdWords برنامه تبلیغات آنلاین Google است که به شما امکان می دهد هنگام جستجوی اینترنت ، به مشتریان جدیدی دسترسی پیدا کنند.

مزایای Google AdWords چیست؟

مزایای دامنه Google AdWords بستگی به محصول یا تجارت شما دارد. به طور كلی شركت ها هنگام تبلیغات با Google AdWords در معرض دید بهتری قرار می گیرند و این میزان نمایش مشتری های آنها را افزایش می دهد.

چگونه در Google تبلیغ کنیم؟

مشاغل می توانند با ثبت شرکت خود در یک حساب Google AdWords با هدف کسب مشتری بیشتر ، در Google تبلیغ کنند. آنها همچنین می توانند به شبکه نمایش گسترش یافته و با تولید تبلیغات بنری ، کلیک های مقرون به صرفه ای تولید کنند. 

هزینه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) چقدر است؟

هزینه سئو ممکن است بین خدمات مورد نیاز هر مشتری و خدمات ارائه شده متفاوت باشد. همچنین می تواند بسته به اینکه شرکت شما یک مشاور SEO استخدام کند یا یک ویز تمام وقت SEO جستجو کند ، از هر دو صورت ارزش یک شرکت برای ارتقا محصول خود ارزش قیمت را دارد.

آیا سئو کار می کند؟

سئو برای افزایش رتبه در شرکت شما در یک صفحه جستجو بر اساس پرسش جستجو متناسب با کلمات کلیدی تبلیغ شده شما کار می کند. هرچه SEO در یک صفحه بهتر باشد ، در نتیجه جستجوها بیشتر مشاهده می شود.

سئو چگونه کار می کند؟

SEO مناسب از کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما استفاده می کند ، از قبل دارای حجم بالایی از بازدید هستند و واجد شرایط تولید تبدیل هستند. پس از مشخص شدن ، کلمات کلیدی در متن جاسازی می شوند و همچنین تغییرات مرتبط با کلمات کلیدی برای تبلیغ محصول از این طریق پس از انجام یک جستجوی جستجو ، موتور جستجو سایت شما را بر اساس مطالب کلمات کلیدی شما جذب می کند.

آیا PPC کار می کند؟

PPC برای کلمه کلیدی با هدف تجاری بالا مفید است ، افرادی که "جستجوی اجاق گاز توستر" را جستجو می کنند در جستجوی محصولات یا خدمات خود هستند. PPC با قالبهای تبلیغاتی جذاب که نرخ کلیک و ROI بالایی دارند ، رشد می کند.

PPC چگونه کار می کند؟

PPC توسط تبلیغ دهندگان کار می کند که تبلیغات را به جستجوگران هدف خود در موتور سایت متمرکز می کند. هزینه ای که تبلیغ دهنده پرداخت می کند بر اساس میزان کلیک دریافتی هر تبلیغ است.

بازاریابی مجدد چیست؟

بازاریابی مجدد به شرکت ها این امکان را می دهد تا بازدیدکنندگان سایت را با استفاده از یک کوکی ردیابی کرده و آنها را در وب تحت تعقیب قرار دهند و بنرهای تبلیغاتی مربوطه را نمایش دهند تا زمانی که کلیک و تبدیل شوند.

تبلیغات چت چیست؟

تبلیغات چت بینندگان را ترغیب می کند تا زمانی که تازه هستند ، پنجره گپ با یک فروشنده را به سمت هدایتها باز کنند.

SEO در مقابل PPC

سئو برای یک جستجوگر با یک سوال مفید است یا کلمات کلیدی اطلاعاتی را ارائه می دهد در حالی که PPC کلمات کلیدی با هدف تجاری بالاتر را که توسط جستجوگرانی که سعی در خرید محصولات یا خدمات دارند استفاده می کند ، هدف قرار می دهد.

مزایای سئو

جستجوگرها هنوز برای جستجوی کلمات کلیدی اطلاعاتی کم ارزش غالب هستند.

مزایای بازاریابی SEO

یک مزیت عمده در بازاریابی SEO توانایی توابع برای افزایش رتبه بندی سایت در یک صفحه جستجو است. کسب رتبه هایی که یک کسب و کار برای سایت خود در نظر گرفته است ، به احتمال زیاد یک جستجوگر آن را مشاهده می کند و برای خدمات خود کلیک می کند. یک سایت در ابتدای صفحه یک جستجوی شانس بیشتری برای تبدیل دارد تا در وسط صفحه دو.

هرزنامه وب SEO چیست؟

هرزنامه SEO در نتیجه پر کردن کلمات کلیدی اتفاق می افتد. اخیراً با به روزرسانی پنگوئن Google با هرزنامه SEO مبارزه شده است.

مزایای PPC

با استفاده از PPC مشاغل می توانند بودجه خود را تنظیم کنند و در عین حال شانس خود را برای هدف قرار دادن یک جستجوگر مرتبط افزایش دهند.

مزایای بازاریابی PPC

از آنجا که بیشتر تبلیغات PPC در بالای صفحه جستجو یا در سمت راست قرار دارد ، املاک و مستغلات اصلی برای جلب توجه جستجوگران است.

مزایای تبلیغات PPC

تبلیغات PPC با فرصت دادن به کسب و کارهای بزرگ و مشاغل کوچک ، امکان بازی در سطح وب را افزایش می دهد.

تبلیغات ایمیل چیست؟

تبلیغات ایمیل بینندگان را وادار می کند تا آدرس ایمیل خود را مستقیماً از SERP تهیه کنند و سپس بازاریابان می توانند از آن برای ارسال پیشنهادات مبتنی بر ایمیل استفاده کنند.

کلیک برای تماس با تبلیغ چیست؟

آگهی کلیک برای تماس ، فرمت تبلیغات موبایل است که به شما امکان می دهد مشتریان با کلیک یک دکمه با یک شماره تلفن کسب و کار تماس بگیرند.

مگا لینک سایت چیست؟

یک مگابایتی سایت حداکثر 10 مکان اضافی برای مشاهده به بینندگان ارائه می دهد ، این شانس شما را برای ارائه آنها با پیوند مربوطه بسیار افزایش می دهد.

پسوند تبلیغات اجتماعی چیست؟

یک افزونه تبلیغات اجتماعی می تواند به شما نشان دهد که سایت yolur را 1+ کرده است ، که به شما اعتبار معتبر و شناسایی بالقوه می دهد.

برنامه های افزودنی موقعیت مکانی Google چیست؟

برنامه های افزودنی موقعیت مکانی Google به شما امکان می دهد آدرس و شماره تلفن خود را برای جستجوگران محلی نمایش دهید و آنها را ترغیب می کند سریعتر از شما بازدید کنند.

تبلیغات PPC چیست؟

تبلیغات PPC یک پلت فرم تبلیغاتی آنلاین گسترده است که توسط بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این روش به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا هزینه تبلیغات نمایش داده شده در صفحات نتیجه موتور جستجو را بر اساس تعداد کلیک تبلیغات پرداخت کنند. یک بحث در حال انجام است که آیا تبلیغات PPC به عنوان بازاریابی ورودی در نظر گرفته می شود یا بازاریابی خارج از کشور . یک عقیده این است که شخصی که به دنبال یک

بازاریابی PPC چیست؟

بازاریابی PPC این امکان را به شرکت ها می دهد تا مدل کسب و کار خود را بدون نیاز به سرمایه گذاری در یک تیم کامل SEO جستجو کنند. با بازاریابی PPC برای شرکت ها بسیار مهم است که به درستی هدف قرار دهند و هدف گذاری خوبی داشته باشند ، زیرا هر کلیک برای آن هزینه می شود تا شمارش هر کلیک بسیار مهم باشد.

لیست های جستجوگرها با Google چگونه کار می کنند؟

SEO از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما استفاده می کند ، از قبل دارای حجم بالایی از بازدید هستند و واجد شرایط تولید تبدیل هستند. هنگامی که یک جستجو در جستجو وارد می شود ، بر اساس کلمات کلیدی استفاده شده یا تغییرات کلمات کلیدی داده شده توسط سرور انتخاب می شود. سپس آگهی بر اساس ارتباط در امتداد صفحه قرار می گیرد.

جستجوی ارگانیک چیست؟

جستجوی ارگانیک جستجوی بدون حمایت است که در صفحه نتیجه موتور جستجو ظاهر می شود. نتایج ارگانیک فقط 14.8٪ از پیکسل های بالاتر از حد متوسط ​​را تشکیل می دهند و به طور متوسط ​​، لیست ارگانیک برتر فقط 8.9٪ از کلیک ها را به خود اختصاص می دهد.

مت کاتس کیست؟

مت کاتس در تیم کیفیت جستجوی گوگل کار می کند و در زمینه های مربوط به سئو تخصص دارد ، مت کاتس در حال حاضر رئیس تیم وب اسپم گوگل است.

کلمات کلیدی مارک دار چیست؟

کلمات کلیدی مارک دار کلمات کلیدی هستند که برای یک مارک خاص هدف گذاری شده اند. کلمات کلیدی مارک اغلب بالاترین ارزش و نرخ تبدیل را دارند.

تبلیغات پولی چیست؟

تبلیغات پولی غالباً تبلیغاتی هستند که تبلیغ کنندگان آنها از نوعی PPC یا CPC استفاده می کنند. گرچه از نظر بصری تشخیص تبلیغات پولی از جستجوی ارگانیک دشوار است. اگر ستون درستی وجود نداشته باشد ، 45.5٪ از افراد نمی توانند تبلیغات پولی را در صفحه نتایج موتور جستجو شناسایی کنند.

بازاریابی موتور جستجو (SEM) چیست؟

SEM یک تاکتیک بازاریابی آنلاین است که با ارتقا ranking رتبه بندی آنها در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ، باعث ارتقا websites وب سایت ها می شود.

بازاریابی موتور جستجو چگونه کار می کند؟

SEM معمولاً از طریق سئو ، PPC یا سایر اشکال جایگزینی با پرداخت و تبلیغات متنی انجام می شود.

نتیجه جستجوی ارگانیک چیست؟

نتیجه جستجوی ارگانیک جستجوی بدون حمایت است که در SERP ظاهر می شود.

Google Panda چیست؟

Google Panda الگوریتمی است با پایه فیلتر کردن محتوای کمی که امکان تجربه مفید کاربر را فراهم می کند.

Google Panda چگونه کار می کند؟

Google Panda در اصل برای پایین آوردن رتبه بندی سایت هایی طراحی شده است که با هدف ارائه جستجوی بهتر کاربر ، محتوای سایت های دیگر را آشکارا تولید می کنند.

بروزرسانی پاندا چیست؟

هدف این به روزرسانی سرکوب "محتوای نازک" و سایت سنگین تبلیغاتی بود. Google Panda تا 12٪ از نتایج جستجو را تحت تأثیر قرار می دهد.

Google Penguin چیست؟

Google Penguin الگوریتمی است که برای مقابله با هرزنامه وب استفاده می شود و از تماس کاربران با سایت های معروف برای طرح های پیوند ، تغییر مسیرهای غلط و پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری می کند.

Google Penguin چگونه کار می کند؟

Google Penguin با جریمه کردن خودکار سایتهایی که سایتهای غیر طبیعی یا روشهای کلاه سیاه مشهود است کار می کند. سپس یک هشدار به سایتی ارسال می شود که به سایت آنها مهلت داده شده است تا برای درخواست تجدیدنظر نهایی تغییرات ایجاد کند. هشدارها منجر به پایین آمدن رتبه بندی صفحه می شود.

بروزرسانی پنگوئن چیست؟

جدیدترین به روزرسانی پنگوئن "جریمه بیش از حد بهینه سازی" را تولید کرد که Google شروع به بی ارزش کردن سایت برای پر کردن کلمات کلیدی و پیوندهای ناخواسته کرده است.

پیوند غیر طبیعی چیست؟

لینک غیر طبیعی لینک مصنوعی با هدف به دستکاری صفحه رتبه بندی است. در آوریل 2012 ، گوگل به 1 میلیون وب سایت در مورد پیوندهای غیرطبیعی هشدار داد و به مدیران وب سایت دستور داد تا از این دستكاری ها دست بردارند و از آنها دست بردارند.

جستجوی کلمات کلیدی چیست؟

جستجوی کلمه کلیدی یک الگوریتم جستجو است که بر اساس اصطلاح موضوع ، عبارت یا هدف جستجو است.

Google analytics چیست؟

Google analytics سرویسی است که توسط Google ارائه می شود و آماری دقیق در مورد میزان استفاده بازدید کننده و داده ها به وب سایت شرکت ایجاد می کند.

تجزیه و تحلیل گوگل چگونه کار می کند؟

تجزیه و تحلیل گوگل ابزاری است که عمدتا برای بازاریابان انجام می شود و آماری را برای تمام جنبه های استفاده بازدید کننده نمایش می دهد. این امر به دلیل قابلیت ردیابی سرویس و جمع آوری گسترده داده های کاربر برای بازدید سایت یک شرکت منفرد امکان پذیر است.

جام ارژنگ : مجری سئو و طراحی سایت ،تبلیغات ارزان

02136050035

09124341774