• سئو عالی
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • مجری سئو

10000 استراتژی تبلیغات گوگل

10000 استراتژی تبلیغات گوگل و سایر موتورهای جستجو و فضای باز و نمایشگاهها در سایت های بزرگ تبلیغاتی بیان شده است این پست چکیده استراتژی تبلیغات موفق است.

10 بهترین استراتژی تبلیغات آنلاین برای بازاریابان
سالانه حدود 10 میلیون نفر از دیوار بزرگ چین بازدید می کنند.

آیا مایل نیستید برای وب سایت خود رقمی از بازدیدکننده داشته باشید که به اندازه این جذاب باشد؟

جای نگرانی نیست ، ما این را دریافت کردیم! تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که الگوریتم بازاریابی خود را تغییر دهید و از استراتژی درست پیروی کنید.

انتخاب بین تعداد بی شماری از طرح های موجود ، به ویژه برای مبتدیان ، بسیار طاقت فرسا است.

علاوه بر این ، مشاغل کوچک و استارتاپ ها باید در مورد کمپین های تبلیغاتی عملی باشند و هوشمندانه هزینه کنند. آنچه آنها نیاز دارند یک استراتژی مبارزات انتخاباتی مقرون به صرفه و همزمان است.

بیایید نگاهی به 10 استراتژی موثر تبلیغات آنلاین بیندازیم که موفقیت موفق ترین بازاریابان را آغاز می کند.

هدف قراردادن مخاطبان در تبلیغات

1. مخاطبان خود را هدف قرار دهید

این استراتژی پایه و اساس ساختن یک تصویر تجاری موثر است. اگر مخاطب خاصی را برای محصول خود هدف قرار ندهید ، بیهوده از منابع استفاده می کنید.

بسیاری از مشاغل این جنبه مهم تبلیغات را از دست می دهند.

بر اساس مشخصات مشتری موجود خود ، می توانید مخاطبان با روانشناسی مشابه را هدف قرار دهید و منجر به جذب مشتری و مشتری شوید.

آنلاین یا آفلاین باشد ، مطمئن شوید که ارائه و تصاویر تجاری شما مشتریان شما را فریب می دهد.

نقش نام تجاری در تبلیغات

2. مارک شخصی

به عنوان بازاریاب دیجیتال ، آیا حتی قبل از گفتن نیل پاتل و اینکه چگونه محبوبیت خود را برای ساخت یک امپراطوری چند میلیون دلاری ایجاد کرد ، باید فکر کنیم؟

این روش به طرز شگفت انگیزی کار می کند. نام تجاری سازی به شما کمک می کند تا از شخصیت خود برای جلب اعتماد و اعتبار استفاده کنید.

نحوه ارائه خود تعیین می کند که آیا مردم می خواهند از شما خرید کنند یا خیر. همانطور که پیش بینی دیدگاه های شما وقتی شما را ببینند و به شما گوش دهند آسان است.

همانطور که در داستان نویسی خسته کننده به نظر می رسد ، پیش بینی پذیری همان چیزی است که مردم در زندگی واقعی می خواهند.

بهینه سازی سئو

3. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

ساختار فنی سایت شما رتبه بندی موقعیت جستجو در وب سایت شما را تعیین می کند.

این ساختار توسط SEO ساخته شده است تا وب سایت شما را در معرض دید موتور جستجو قرار دهد.

این نوعی تبلیغات آنلاین هزینه ای است که از طریق بهینه سازی محتوای وب سایت به دست می آید. به تولید ترافیک هدفمندتر کمک می کند.

تبلیغات کلیکی

4. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک حالت غیر آلی است که برای هدایت بازدید به یک وب سایت استفاده می شود. شما به عنوان یک تبلیغ دهنده وقتی کاربر توسط وی کلیک می کند به ناشر مبلغی پرداخت می کنید. PPC در اصل به معنای مبلغی است که برای کلیک کردن بر روی تبلیغ هزینه شده است.

تبلیغ دهنده کلمات کلیدی ویژه مخاطبان را پیشنهاد می دهد. پیشنهاد قیمت به معنای مبلغی است که او مایل است برای یک کلیک به خدمات تبلیغاتی بپردازد.

تبلیغات بومی

5. تبلیغات بومی

این نوع تبلیغات پولی به طریقی در وب سایت تعبیه شده اند که با تصاویر و عملکرد آن ترکیب می شوند. از این رو ، نام تبلیغات بومی است.

اگر محتوای خود را در یک وب سایت حمایت مالی می کنید ، باید با قدمت تجربه کاربر بومی همراه باشید.

طبق ارقام گزارش شده توسط sharethrough ، مصرف کنندگان 2٪ بیشتر از محتوای سرمقاله به تبلیغات بومی نگاه می کردند و همان تعداد ثانیه را برای مشاهده صرف می کردند.

آنها تجربه مناسبی را ارائه می دهند زیرا در استفاده از وب سایت مزاحمت ایجاد نمی کنند. ممکن است استراتژیست ها جذابیت آن را بیشتر از تبلیغات ویدیویی بدانند.

علاوه بر این ، تبلیغات بومی به دلیل استفاده از عناوین طعمه کلیک می توانند چشم انداز بیشتری را برای شما فراهم کنند.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

6. بازاریابی شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی قلب سیستم بازاریابی هستند. شما دامنه پمپاژ محتوای خود را از طریق کانال های مختلف مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام بسته به شخصیت مارک و مخاطبان هدف دارید.

این روش ممکن است سریع به نتیجه نرسد اما حداکثر پتانسیل را برای یک تصویر نام تجاری با دوام طولانی دارد. نیازی به گفتن نیست ، محتوای شما برگ برنده شما در اینجا است. مهم است که شما یک تجربه لذت بخش به مخاطب خود بدهید.

این روش به کسب دید کمک می کند و ارزش ویژه برند را پیش می برد. با توجه به گستردگی رسانه های اجتماعی ، می توانید با استفاده از سندیکاهای خود ترافیک ورودی ایجاد کنید.

تبلیغات ایمیلی

7. ایمیل مارکتینگ

برای اینکه این یکی کار کند ، شما به یک پایگاه پیروی قوی نیاز دارید.

ذهن خود را! بازاریابی از طریق ایمیل می تواند خسته کننده باشد اما توانایی بازگشت سرمایه را دارد.

محتوا را به راحتی در چشم نگه دارید و در بالای ذهن مارک بزنید.

کیفیت پایین محتوای شما را بدون اینکه اهداف شما شما را به عنوان هرزنامه نشان دهند ، ترک نخواهد کرد.

لیست سرب خرید خود یا آنهایی که در بانک اطلاعاتی فعلی مشتری هستند را هدف قرار دهید.

بازاریابی از طریق ایمیل قابلیت اطمینان را افزایش می دهد و شانس تکرار تجارت را افزایش می دهد. از نظر روانشناختی مشتری را به این شکل می اندازد که شما برای رابطه با او ارزش قائل هستید و باعث می شود مشتری وفادار بماند و طرفدار کلام شما باشد.

تبلیغات بازاریابی

8. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته نوعی برنامه برون سپاری است که در نتیجه پیچیدگی بازار بوجود آمده است.

این یک استراتژی مبتنی بر عملکرد است که موفقیت آن در تلاش های شرکت وابسته است. این شرکت وابسته بازدید کنندگان وب سایت و خریداران را در ازای دریافت پاداش دریافت می کند.

بازرگان ، شبکه ، ناشر و مشتری هسته اصلی سیستم وابسته را تشکیل می دهند.

تعدد تبلیغات

9. داده های بزرگ

ممکن است شما به همان تعداد تبلیغات بصورت آنلاین انجام دهید اما اگر توسط افراد مناسب مشاهده نشوند ، جنجالی برای شما نخواهد بود.

ممکن است با تبلیغاتی برای کالاهایی که به تازگی در یک وب سایت تجارت الکترونیکی مشاهده کرده اید مواجه شده باشید که در وب سایت دیگری که بازدید می کنید ظاهر می شود. تا به حال فکر کرده اید چرا؟

این نتیجه تحقیقات مقدماتی بازاریابان و استراتژی بازاریابی غیرآلی آنها است که در کنار هم قرار گرفته است.

آنها اطمینان حاصل می کنند که تبلیغاتشان توسط مخاطبان هدف با کمک داده های بزرگ مشاهده می شود.

داده های بزرگ تنها روشی استاندارد برای آدرس دهی به یک پایگاه داده حاوی اطلاعات مربوطه است که به وفور از منابع مختلف جمع آوری شده است.

تبلیغ کنندگان از اطلاعات کلان داده برای اجرای تبلیغات آنلاین در صفحه مخاطبان مورد علاقه خود استفاده می کنند.

مثلا،

آنها از داده های بازاریابی از منابع مختلف برای تعیین جوانان بازدید کننده از یک وب سایت خاص و همچنین علاقه مند به سازهای موسیقی استفاده خواهند کرد. آنها ابزارهای موسیقی را در تبلیغات فروش با هدف قرار دادن خرد آن گروه اجرا خواهند کرد.

تبلیغات پیوند متنی

10. تبلیغات پیوند متنی

این اساساً متن پیوندی در وب سایت یا وبلاگ است. در کسب درآمد از وب سایت به خوبی کار می کند. وقتی بازدیدکنندگان روی پیوند کلیک می کنند ، شما به عنوان یک تبلیغ کننده باید به ناشر وبلاگ یا وب سایت پول پرداخت کنید.

پرداخت مطابق با روش پرداخت به ازای هر کلیک است.

محبوبیت وبلاگ نویس یا وب سایتی که این تبلیغات را در آن پیوند می دهید نقشی اساسی دارد.

علاوه بر این ، این تبلیغات رتبه بندی موتور جستجو در محتوای شما را بهبود می بخشد.

نتیجه

هر یک از استراتژی های فوق به طور متقابل از مزایای دیگری تعریف می کنند. برای بهینه سازی روند بازاریابی بهتر است همه آنها را با درایت جمع کنید.

برای صاحبان مشاغل ، روش هایی که می توانید تجارت خود را تبلیغ کرده و توجه را جلب کنید در دهه گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده است.

تا کنون ، مهمترین تغییر در تبلیغات دیجیتال بوده است. یک گزارش تحقیقاتی توسط زنیت پیش بینی می کند هزینه تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده در سال 2020 ، 12.4 درصد به بیش از 135 میلیارد دلار افزایش یابد که 53 درصد هزینه تبلیغات را تشکیل می دهد. این بدان معناست که اکنون بیش از نیمی از هزینه های تبلیغات به رسانه های آنلاین منتقل شده است.

و با توجه به تمرکز آنلاین جهان در جهان ، توانایی جلب توجه آنلاین بیشتر کسب و کار شما افزایش یافته است. اکنون زمان مناسبی برای بهره گیری از روندهای رو به رشد و تبلیغ کسب و کار شماست.

پرداخت کلیکی تبلیغات

1) پرداخت به ازای هر کلیک (جستجوی تبلیغات)
هیچ اشتباهی نکن؛ گوگل یک ماشین تبلیغاتی است. به نظر می رسد که به شما اطلاعات و ابزارهای مفیدی (سندنگار Google ، Gmail ، تقویم ها و غیره) را می دهد ، اما همه این موارد جالب را برای اطمینان از دیدن تبلیغات آنها فراهم می کند. 85 درصد درآمد Google از طریق بستر Google Ads تأمین می شود.

رشد محبوبیت تبلیغات گوگل طی ده سال گذشته حیرت انگیز بوده است. در سال 2019 ، 160 میلیارد + ماهانه جستجو در Google انجام شده است. مشاغل به ازای هر 1 دلار که برای تبلیغات Google هزینه می کنند به طور متوسط 2 دلار درآمد کسب می کنند.

یکی از مزایای عظیم تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک این واقعیت است که شما فقط هزینه آنچه را که مصرف کنندگان روی آن کلیک می کنند پرداخت می کنید. توانایی هدف گذاری و آزمایش بازارهای خاص و اجرای مبارزات خاص به معنای قابل توجه بودن علاقه خریدار است.

شاید تنها نقطه ضعف رقابت سایر شرکت های همان صنعت باشد. به دلیل سهولت دسترسی به Google Ads ، در اکثر بازارهای محبوب چندین تبلیغ دهنده برای کسب رتبه برتر رقابت می کنند.

استراتژی تبلیغات گوگل

تبلیغات رسانه ای

تبلیغات موتور مالی است که تمام رسانه های اجتماعی را هدایت می کند. LinkedIn شروع تبلیغات پولی را از اوایل سال 2005 آغاز کرد و فیس بوک در سال 2007 تبلیغات خود را آغاز کرد. اینستاگرام در سال 2013 ، تنها سه سال پس از راه اندازی برنامه ، تبلیغات را به این سیستم عامل اضافه کرد.

دنیا به ایده دیدن تبلیغات در خوراک شبکه های اجتماعی آنها عادت کرده است. بسیاری از افراد از کنار آنها رد می شوند ، اما آنها هنوز آنها را می بینند که منجر به آشنایی می شود. با ابداع ابزاری مانند فرم های منجر فیس بوک ، این پلت فرم راه های دسترسی تبلیغ کنندگان به بازار خود را افزایش داده است.

برای کسانی که مایل به تبلیغ در فیس بوک هستند ، متوسط هزینه هر خرید (CPA) در فیس بوک معقول است. یک مطالعه 2018 از Wordstream نشان داد که میانگین CPA در کل صنایع 18.68 دلار در فیس بوک است.

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل

بازاریابی تبلیغات از طریق ایمیل

پانزده سال پیش ، وقتی ایمیلی دریافت کردید ، آن را باز کردید. امروز ، شانس باز کردن همه ایمیل های شما کاهش یافته است. در حالی که نرخ باز ایمیل ها در ده سال گذشته بطور قابل توجهی کاهش یافته است ، در سال 2019 ، نرخ باز متوسط 22٪ ثابت است.

بسته به بازار شما ، ارسال ایمیل برای مصرف کنندگان همچنان می تواند یک گزینه مناسب باشد. به ویژه هنگامی که به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده تر گنجانده می شود ، کمپین های ایمیل می توانند به شما کمک کنند تا محصولات و خدمات شما برای مصرف کنندگان شما بسیار مهم باشد.

تبلیغات مطبوعاتی

هر بار که کسب و کار شما کار اخباری انجام می دهد ، ارسال یک بیانیه مطبوعاتی به خبرگزاری های محلی و منطقه ای شما بسیار آسان است. روابط عمومی یک ابزار رسانه ای قدرتمند است که برای کمک به ایجاد تبلیغات از آن استفاده می کند. داشتن توزیع رایگان از طریق کانال های خبری معتبر به معنای این است که افراد بیشتری آن را می بینند و احتمالاً باهوش هستند. چندین وب سایت وجود دارد که می توانید از آنها برای بیانیه های مطبوعاتی خود استفاده کنید.

تبلیغات گوگل ارزان

بازاریابی تاثیرگذار

یک مدل منطقی جدید و تا حدودی آزمایش نشده از تبلیغات با افزایش محبوبیت افراد مشهور خرد و تأثیرگذار رشد کرده است. اینفلوئنسرها در هر دو اینستاگرام و یوتیوب محبوب هستند افرادی که از دنبال کنندگان زیادی برخوردار هستند (10000 به علاوه فالوور یک معیار متداول است).

بازاریابی تأثیرگذار می تواند به رشد برند شما کمک کند و هم مشوق های فروش را ارائه دهد. طبق مطالعه ای که توسط SproutSocial انجام شده ، متوسط قیمت استفاده از اینفلوئنسر برای تبلیغ یک مارک 271 دلار برای هر پست است. برای اینفلوئنسرها با بیش از 100000 فالوور ، متوسط هزینه 763 دلار برای هر پست بود.

تبلیغات پادکست

تبلیغات پادکست
با افزایش محبوبیت پادکست ها در طی ده سال گذشته ، فرصت های زیادی برای تبلیغ کنندگان فراهم شده است تا از مخاطبان علاقه مند استفاده کنند.

به تبلیغ کنندگان پادکست اغلب "حامی مالی" گفته می شود زیرا به پادکست ها اجازه می دهد در کار خود ادامه دهند. به عنوان معامله حمایت مالی ، معمولاً آگهی خوانده می شود (شبیه رادیو) که میزبان پادکست در هر قسمت ارائه می دهد.

مزیت قابل توجه تبلیغات در پادکست ها این است که اعتماد مخاطب به شخصی که تبلیغ را می خواند اعتماد زیادی دارد. بیشتر شنوندگان می دانند که پادکستر تبلیغات محصولات یا خدماتی را ارائه نمی کند که متناسب با مخاطبان آنها نباشد.

اگر می خواهید روی پادکست تبلیغ کنید ، به طور معمول ، نرخ خرید 18-25 دلار CPM (هزینه هر هزار بارگیری) است. برخی از محبوب ترین پادکست ها می توانند بین 40-80 دلار CPM شارژ کنند و اغلب فقط محصولاتی را که شخصاً استفاده می کنند تبلیغ می کنند.

تبلیغات مراجعاتی

یکی از ساده ترین راه ها برای رشد تجارت شما این است که از کسانی که می شناسید کمک بخواهید. با دوستان ، آشنایان ، کارفرمایان سابق ، سازمان های غیرانتفاعی ، مدارس و کالج ها و حتی مشاغل دیگر که مشتریانی دارند که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشند ، تماس بگیرید. برای آنها توضیح دهید که شما در تجارت هستید و از آنها بپرسید آیا آنها می توانند از خدمات شما استفاده کنند یا می توانند افرادی را که به آنچه شما می فروشید نیاز دارند پیشنهاد دهند.

این ممکن است یک رویکرد بیش از حد ساده به نظر برسد ، اما بسیاری از بهترین معاملات تجاری در نتیجه شناختن شخصی از شخصی که به خدمات شما نیاز دارد اتفاق می افتد.

تبلیغات مبتنی بر مکان

هر مشاغلی که می خواهد به صورت آنلاین پیدا شود باید یک صفحه Google برای کسب و کار من ایجاد کند تا به رشد دید آن کمک کند. این صفحات رایگان هستند و به جستجوی محلی اجازه می دهد تا مشاغل نزدیک خود را پیدا کنند.

طبق تحقیق انجام شده با Think With Google ، 75 درصد از افرادی که اطلاعات مفید و محلی را در نتایج جستجو پیدا می کنند ، بیشتر به فروشگاه های فیزیکی مراجعه می کنند.

علاوه بر ارائه اطلاعات ، Google اکنون اجازه می دهد پیشنهادات به لیست شما اضافه شوند. معمولاً اینها پس انداز یا مشوقی برای ترغیب مردم به آزمایش شغل شما است.

اگر شخصی قبلاً در منطقه محلی خود در جستجوی مشاغلی مانند شما باشد ، ممکن است یک کوپن کوچک همراه با پیشنهاد برای تماس یا بازدید از وی کافی باشد.

تبلیغات سرمایه گذاری

سرمایه گذاری مشترک
ترویج تجارت شما به معنای جلب پیشنهاد شما در مقابل افراد مناسب است. یکی از ساده ترین راه ها برای این کار یافتن مخاطبان موجود با بازار ایده آل شماست.

یک راه عالی برای انجام این کار ، مشارکت در مشاغل غیر رقابتی است که با همان افرادی که در حال بازاریابی هستند ، بازاریابی می کنید. خدماتی را پیدا کنید که به طور بالقوه می توانند برای مشتریان شما ارزش افزوده داشته باشند و خدمات شما همچنین می تواند به مشتریان آنها کمک کند.

مشارکت های مشترک راهی درخشان برای رشد شناخت و فروش برند است. شما می توانید از اعتماد و اقتدار شرکت شریک خود استفاده کنید و آنها می توانند از شما بهره مند شوند.

تبلیغات ویدئویی

محتوای ویدئو و تبلیغات
از زمان راه اندازی یوتیوب در سال 2005 ، این پلت فرم رشد کرده و به محبوب ترین پلت فرم ویدیویی جهان تبدیل شده است. در یک ماه متوسط ، 80٪ از افراد 18-49 ساله YouTube را تماشا می کنند.

یوتیوب نه تنها فرصتی برای تبلیغات در بستر های نرم افزاری فراهم می کند ، بلکه قالب ویدئو نیز راهی عالی برای ایجاد اعتماد به نفس با مخاطبان است. مشاغلی که از ویدئو به عنوان بخشی از تبلیغات و محتوا استفاده می کنند تعامل بیشتری با مشتریان خود خواهند داشت.

از ویدئو می توان برای تبلیغ ، آموزش و برقراری ارتباط با مشتریان موجود استفاده کرد. از همه بهتر ، هزینه تولید فیلم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. با کمتر از چند هزار دلار ، یک شرکت می تواند یک استودیوی داخلی راه اندازی کند و شروع به ساخت فیلم های با کیفیت بالا کند.

تبلیغات ویدئویی در گوگل

تبلیغات ارگانیک وب

ترافیک ارگانیک وب
البته ، همه می خواهند وب سایتشان در رأس Google قرار گیرد. و با مقداری تلاش و تمرکز ، هنوز فرصت مهمی برای رشد دید خود از طریق دسترسی آلی وجود دارد.

ترافیک ارگانیک به سایت شما همیشه به سودمندی وب سایت شما برمی گردد. اگر وب سایتی ایجاد کنید که به س questionsالات مشتری احتمالی شما پاسخ دهد و راه حل هایی برای مشکلاتشان به آنها ارائه دهد ، شروع به جلب توجه خواهید کرد. هرچه تعداد بیشتری از افراد بر روی وب سایت شما کلیک کنند ، رتبه بندی آن در Google بهتر خواهد بود. اگر می توانید از وب سایت های دیگر بک لینک بگیرید ، این امر به سایت در افزایش رتبه نیز کمک می کند.

در حالی که به دست آوردن ترافیک ارگانیک از نظر فنی رایگان است ، تلاش زیادی برای رشد آن لازم است. همچنین ممکن است زمان بر باشد ، بنابراین صبور بودن مهم است. به ایجاد محتوای نوشتاری و ویدئویی که می توانید از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ادامه دهید و با گذشت زمان این علاقه بیشتر خواهد شد.

تبلیغات وب در گوگل

تبلیغات آنلاین تلویزیونی

تلویزیون و رادیو زنده
ممکن است به نظر برسد که به دلیل رشد نجومی بازاریابی دیجیتال ، رسانه های قدیمی مانند تلویزیون یا رادیو ارزش تبلیغات ندارند. با افزایش خدمات پخش جریانی مانند نت فلیکس ، هولو و آمازون پرایم ، شماره های تلویزیونی زنده مانند گذشته محبوبیت ندارند.

بسیاری از مصرف کنندگان هنوز از این رسانه ها استفاده می کنند و می توانند تحت تأثیر تبلیغات قرار بگیرند. در واقع ، در سه ماهه اول سال 2019 ، 92٪ از بزرگسالان حداقل هفته ای یک بار رادیو گوش می دهند و 92٪ از افراد 35-65 ساله حداقل هفته ای یک بار تلویزیون را تماشا می کنند.

اگر انتخاب تبلیغات در تلویزیون یا رادیو اگر فصل های محلی را انتخاب کنید ، گران به نظر می رسد ، اما دستیابی به آن می تواند ارزشمند باشد. بسته به شغل خود ، می توانید یک جمعیت شناس جذاب را جذب کنید که سپس شما را به صورت آنلاین یا از طریق رسانه های اجتماعی جستجو کند.

تبلیغات چاپی

رسانه چاپی / نامه مستقیم
مشابه تلویزیون و رادیو ، افزایش محتوای تحت وب در رسانه های چاپی کاهش یافته است. با این وجود هنوز فرصت های زیادی در رسانه های چاپی و کانال های پست مستقیم وجود دارد.

مطالعه سال 2017 موسسه مطبوعات آمریكا نشان داد كه 58 درصد مردم خود را اصولاً چاپ گرا توصیف می كنند و 28 درصد می گویند كه بیشتر دیجیتال هستند. به ویژه ، بزرگسالان 65 سال به بالا که هزینه اخبار را پرداخت می کنند ، 5 برابر بیشتر از دیجیتال خرید چاپ می کنند.

وقتی صحبت از ارسال نامه مستقیم (تبلیغات ارسال شده به یک صندوق پستی) می شود ، USPS گزارش می دهد که 42.2٪ از گیرندگان نامه های مستقیم نامه هایی را که می گیرند می خوانند یا اسکن می کنند. همچنین ، مصرف کنندگان پس از کشف کالایی در کاتالوگ ، به احتمال زیاد به یک وب سایت مراجعه می کنند.

جوانب مثبت: مناسب برای مشاغل محلی ، می تواند به مرور زمان به ایجاد شناخت برند کمک کند
موارد منفی: پیگیری مستقیم نتایج دشوار است ، ممکن است به چندین کمپین برای نشان دادن نتایج نیاز داشته باشد.

 

 

جام ارژنگ : مجری سئو و طراحی سایت ،تبلیغات ارزان

02136050035

09124341774