• طراحی سایت

مزایای تبلیغات 

مزایای تبلیغات برای تولید کنندگان و تبلیغات برای عمده فروشان و خرده فروشان در این فهرست بصورت کامل لیست شده است.
1. تبلیغات تقاضا برای محصولات جدیدی را که تولیدکنندگان در بازار معرفی می کنند ، ایجاد می کند.

2. به تولیدکنندگان کمک می کند تا بازار موجود کالاهای خود را حفظ کنند.

3. به تولیدکنندگان کمک می کند تا بازار کالاهای خود را گسترش دهند.

4- به تولیدکنندگان کمک می کند تا با تأکید بر درایت از ویژگی های مختلف محصولات خود ، بر رقابت غلبه کنند.

5- تبلیغات به تولیدکنندگان کمک می کند تا از طریق توصیف دقیق ویژگی های خاص محصول خود ، مردم را در مورد تقلید از محصول خود توسط دیگران هشدار دهند.

6. تبلیغات مداوم یک محصول را رواج می دهد و باعث ایجاد شهرت و حسن نیت برای تولید کنندگان می شود.

7. به تولیدکنندگان کمک می کند تا مستقیماً با مردم تماس بگیرند. چنین تماس مستقیمی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان منجر به حذف واسطه ها می شود. حذف واسطه ها به تولیدکنندگان کمک می کند تا هزینه های فروش خود را تا حدی کاهش دهند.

8- تولیدکنندگان را از وابستگی بی مورد به واسطه ها محافظت می کند. افراد میانه ای نمی توانند تولید کنندگان کالاهای تبلیغاتی گسترده را از نظر شرایط و ضوابط فروش تحت فشار قرار دهند.

9. به تولیدکنندگان کمک می کند تا از فروشندگان کالاهای خود اطمینان حاصل کنند. فروشندگان ، به طور کلی برای تهیه کالاهای تبلیغاتی جلو می آیند.

10. تبلیغات به افزایش حجم فروش کمک می کند و در نتیجه هزینه بازاریابی برای هر کالای مستقیم فروخته می شود.

11. با افزایش فروش و تولید ، به کاهش هزینه تولید هر واحد کمک می کند. 

12. با تبلیغات مداوم ، تولیدکنندگان می توانند کنترل م effectiveثر بر قیمت عمده فروشی و خرده فروشی محصولات خود را حفظ کنند.

13. تبلیغات با جلوگیری از نوسانات فصلی تقاضا ، به تولیدکنندگان کمک می کند تا تقاضای ثابت محصولات خود را حفظ کنند. به طور خلاصه ، حجم فروش را تثبیت می کند.

14- نرخ گردش سهام را افزایش می دهد.

تبلیغات ارزان در گوگل

مزایای تبلیغات برای عمده فروشان


1. تبلیغات فروش آسان محصول را تسهیل می کند ، زیرا در دسترس بودن و ویژگی های متمایز محصولات از طریق تبلیغات توسط تولید کننده به اطلاع مصرف کنندگان می رسد. به طور خلاصه ، این باعث کاهش تلاش های فروش و هزینه های فروش عمده فروشان می شود.

2. نرخ گردش سهام عمده فروشان را افزایش می دهد.

3. شهرت کالایی که تولید کننده از طریق تبلیغات ایجاد می کند توسط عمده فروشان به اشتراک گذاشته می شود.

4- تبلیغات اطلاعات محصول را در اختیار عمده فروشان قرار می دهد.

مزایای تبلیغات به خرده فروشان


1. تبلیغات باعث کاهش تلاش های فروش و هزینه های فروش خرده فروشان می شود ، زیرا مصرف کنندگان قبلاً از در دسترس بودن و ویژگی های محصولات تبلیغاتی آگاه بوده اند.

2. به حجم زیادی از فروش کمک می کند.

3. نرخ گردش سهام خرده فروشان را افزایش می دهد.

4. شهرت محصول ایجاد شده توسط تولید کننده از طریق تبلیغات توسط خرده فروشان به اشتراک گذاشته می شود.

5- خرده فروشان را قادر می سازد تا اطلاعات مربوط به محصول را داشته باشند.

6. تبلیغات اعتبار مغازه های خرده فروشی را به دست می آورد

7. قیمت ها را تثبیت می کند و در نتیجه از خرده فروشان در برابر ضرر ناشی از نوسانات قیمت محافظت می کند.

8- یک خرده فروش کوچک توانایی استفاده از فروشندگان را برای گرفتن سفارش برای گرفتن سفارش ندارد. اما به دلیل تبلیغاتی که توسط سازنده انجام شده است ، او می تواند به راحتی سفارش دریافت کند.

مزایای تبلیغات به فروشندگان
تبلیغات از چند جهت برای فروشندگان مفید است. مزایای مهم تبلیغات برای فروشندگان عبارتند از:

1. تبلیغات زمینه کار را برای فروشندگان فراهم می کند. یعنی کار فروشندگان را کاهش می دهد ، زیرا بخشی از کارهای آنها قبلاً با تبلیغات برای آنها انجام شده است.

2. به فروشندگان کمک می کند تا با آشنایی بیشتر افراد با محاسن محصولات ، فروش خود را افزایش دهند.

3. این اطمینان را به فروشندگان می دهد تا اقدامات تبلیغاتی خود را به طور موثر انجام دهند.

4- به فروشندگان کمک می کند تا با کمترین تلاش به مرد مناسب برسند.

5- ارتباطی که توسط فروشندگان با مشتری برقرار می شود با تبلیغات دائمی می شود.

مزایای تبلیغات برای مصرف کنندگان
1. یک تبلیغ محصولات جدید را به اطلاع مصرف کنندگان می رساند و به آنها کمک می کند خواسته های خود را برآورده کنند.

2. با تحریک تمایل آنها به انواع محصولات جدید ، سطح زندگی مصرف کنندگان را بالا می برد.

3. محافظت در برابر فریب را ایجاد می کند ، زیرا محصولات تبلیغاتی معمولاً از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

4- باعث صرفه جویی در وقت ، تلاش و هزینه مصرف کنندگان در به دست آوردن اطلاعات مربوط به محصول می شود.

5- تبلیغات با تشویق به افزایش فروش و تولید به کاهش قیمت فروش کالا برای مصرف کنندگان کمک می کند.

6. تبلیغات با ارائه اطلاعاتی در مورد محاسن نسبی کالاهای مختلف موجود در بازار ، به مصرف کنندگان در خرید هوشمند کمک می کند.

7. قیمت کالاهای تبلیغاتی برای مصرف کنندگان شناخته شده است. به این ترتیب ، مصرف کنندگان می توانند کالاها را با قیمت خرده فروشی تبلیغ شده تهیه کنند و از خود در برابر قیمت های بالاتر که ممکن است توسط دولت تحمیل شود محافظت می کنند.

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل

راه اندازی محصول جدید با تبلیغات

راه اندازی محصولات جدید
معرفی یک محصول جدید بدون اینکه فرصتی برای جلب توجه در ابتدای کار خود داشته باشد ، شبیه سازی کلیشه قدیمی تلفن در خانه ای خالی است. اگر کسی به "زنگ" راه اندازی بازار شما پاسخ ندهد ، فروش شما افزایش نمی یابد و محصول شما در بازار رونق نمی یابد. انتخاب چگونگی تبلیغات یک پیشنهاد جدید نیاز به مطالعه عمیق جمعیتی بازار هدف شما و انتخاب رسانه ای مناسب دارد که بتواند تبلیغات شما را در مقابل آن مشتریان قرار دهد. نحوه قرارگیری تبلیغات خود به نوع کالایی که می فروشید نیز بستگی دارد.

معروف شدن نام تجاری با تبلیغات

نام تجاری شما قابل مشاهده است
چه تبلیغات تبلیغاتی خود را از طریق درگیر شدن در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات آنلاین پرداخت به ازای هر کلیک ، روزنامه ها و سایر منابع چاپی ، محل های پخش یا تبلیغات خرده فروشی در فروشگاه انجام دهید ، به ارتقا raise سطح نام تجاری شرکت یا کالاهایی که می فروشید کمک می کنید. برخی از این فرصت های تبلیغاتی از طریق مشارکت مداوم در جوامع ، اعم از دیجیتال و مجازی یا واقعی و محلی حاصل می شود. تعامل با افرادی که به سمت برند شما گرایش پیدا می کنند ، فرصت های شما را برای فروش و معرفی بیشتر می کند. ممکن است متوجه شوید که رسانه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا توانایی های خود را برای ایجاد مخاطبان واقعی برای تجارت خود ، نه فقط برای فروش چند فروش ، افزایش دهید.

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)