• طراحی سایت

6 تکنیک تبلیغات

6 تکنیک تبلیغات شامل مواردی است که برای رشد و ترقی یک تجارت لازمست تبلیغات امروزه قویترین ایزار برای شهرت و معروفیت برند تجاری محسوب میشود.

امروز هر شرکتی برای آگاهی دادن به مشتریان در مورد محصول ، افزایش فروش ، کسب ارزش بازار و کسب شهرت و شهرت در صنعت ، به تبلیغ محصول خود نیاز دارد. هر مشاغل هزینه های زیادی را برای تبلیغ محصولات خود صرف می کنند اما پول صرف شده تنها در صورت موفقیت در استفاده از بهترین تکنیک های تبلیغاتی برای محصول به موفقیت منجر می شود. بنابراین در اینجا برخی از تکنیک های بسیار متداول و پرکاربرد مورد استفاده تبلیغ کنندگان برای رسیدن به خواسته شما قرار گرفته است.

تکنیک تبلیغات
تکنیک اول تبلیغات

 روانشناسی رنگ


استفاده آگاهانه از رنگ اولین نمونه است. این تکنیک هر بار در هر نوع بازاریابی بصری استفاده می شود.

روش تبلیغات روانشناسی رنگ به راحتی قابل فهم یا اشتباه است. یک تناژ کمی متفاوت از هر رنگی می تواند احساسات اشتباهی را به تصویر بکشد ، نه آن چیزی که طرح برای آن هدف بوده است.

رنگ در پس زمینه ، عکاسی ، فونت ها ، لهجه های بصری و عناصر مارک تجاری وجود دارد. به همین دلیل مهم است که هر بار در مورد پالت رنگ فکر کنید.

اهمیت هر رنگ و اگر کار خود را انجام می دهد را در نظر بگیرید. تبلیغات خلاقانه برای انتقال پیام بدون کلمات به رنگهای جالب توجه متکی است. انتخاب های ساده مانند استفاده از رنگ پررنگ برای دکمه تماس برای عمل می تواند میزان کلیک را بسیار افزایش دهد.

تکنیک دوم تبلیغات

ترکیب بندی


درست مانند استفاده از روانشناسی رنگ ، ترکیب متعادل در هر نوع بصری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. تركیب نحوه قرارگیری همه عناصر در یك فضای بصری است.

یک ترکیب می تواند اهداف مختلفی داشته باشد ، از کشیدن چشم بیننده به یک نقطه خاص یا ایجاد جریان بصری از بالا به پایین.

راه های زیادی برای تنظیم ترکیب متعادل وجود دارد. به قوانین اساسی برای یک ترکیب عالی ، اصول گشتالت گفته می شود. اینها شامل قوانین بصری مانند سادگی ، همزمانی و ارتباط است.

تبلیغات ارزان گوگل

تکنیک سوم تبلیغات

قانون سوم و معنی طلایی


به غیر از اصول گشتالت ، دو روش دیگر نیز وجود دارد که طراحان برای ایجاد تبلیغات بصری متعادل استفاده می کنند. اینها قانون یک سوم و میانگین طلایی است.

قانون یک سوم و میانگین طلایی ابزارهای بصری هستند که به طراحان کمک می کنند عناصر را به شکلی از نظر بصری در یک فضا قرار دهند.

قانون یک سوم بوم را به شش مستطیل مساوی - دو ردیف و سه ستون جدا می کند. با قرار دادن عناصر مهم در نقاط تلاقی مستطیل ها ، با حفظ تعادل بصری ، به آنها اهمیت بصری داده می شود.

 تبلیغات صفحه گوگل

تکنیک چهارم تبلیغات

نقطه کانونی
تعیین دقیق یک نقطه کانونی به همان اندازه انتخاب رنگ و تایپوگرافی مهم است. بیننده هنگام جذب پیام تبلیغات ، باید مکان مشخصی برای مشاهده داشته باشد.

دستیابی به یک نقطه کانونی می تواند به طرق مختلف انجام شود. قانون یک سوم و میانگین طلایی در واقع دو ابزار مفید برای کمک به ایجاد یک نقطه کانونی موفق هستند.

تکنیک های دیگر برای استقرار در یک نقطه کانونی عبارتند از:

تمرکز انتخابی: نقطه کانونی را متمرکز نگه دارید و پس زمینه را تار یا برعکس کنید.
قرار گرفتن در معرض: مناطق تاریک و روشن را در یک تصویر دستکاری کنید تا نقطه کانونی ایجاد شود.
منبع نور: نقطه کانونی را منحصراً روشن کنید.
وقتی دو نقطه کانونی وجود دارد ، می توانید اصول گشتالت را برای دستیابی به تعادل مناسب اعمال کنید. تبلیغات ساده در زیر نقاط تمرکز زیادی برای مالیدن حروف وجود دارد.

تکنیک پنجم تبلیغات

مسیر بصری
مانند نقطه کانونی ، مسیر بصری تکنیکی است که نگاه بیننده را به سمت یک عنصر خاص می برد. در این حالت بیننده را به سفری در محتوا می برد.

وقتی کسی به هر نوع گرافیک تصویری نگاه می کند ، اعم از تبلیغ ، یک صفحه در یک مجله ، یک وب سایت یا یک صفحه فرود ، یک مسیر بصری را دنبال می کند.

هنگامی که ما در مورد مسیرهای بصری صحبت می کنیم ، دو شکل قابل توجه وجود دارد. اولین شکل یک شکل Z است ، که در آن نگاه از بالا سمت چپ شروع می شود ، به سمت راست حرکت می کند ، سپس قبل از حرکت دوباره به سمت راست ، به سمت راست و مورب برمی گردد.

شکل بصری دوم یک F است. F شبیه Z است ، اما به جای اینکه به صورت مورب به سمت چپ برگردد ، از خطی پیروی می کند که شبیه آن است که شما یک متن را بخوانید.

صفحه فرود زیر نحوه کار کردن مسیر بصری Z را نشان می دهد. چشمان ما از عنوان به سمت صورت مرد حرکت می کند (در اینجا زبان بدن را یادداشت کنید) ، به دکمه برمی گردیم و سپس به ماکت تلفن همراه می رویم.

نکمیک ششم تبلیغات

ترکیب تایپوگرافی
یکی دیگر از تکنیک های مهم بصری استفاده از تایپوگرافی است. تقریباً هر تبلیغ تصویری دارای عناصر تایپوگرافی است.

تعادل بین تصاویر و نوع بسیار مهم است. تایپوگرافی ، که معمولاً به عنوان فونت شناخته می شود ، دارای دو هدف است - به تصویر کشیدن پیام با کلمات و همچنین دارای جذابیت بصری.

به ترکیب قلم های استفاده شده جفت شدن قلم گفته می شود و می تواند طرحی را ایجاد یا خراب کند. رنگ کلمات و حروف باید با زمینه مطابقت داشته باشد تا همه چیز مکمل یکدیگر باشد.

برخی از تکنیک های تایپوگرافی شامل دستکاری حروف برای شباهت به اشکال یا قرار دادن بافت در داخل حروف است.

در برخی موارد ، مانند تبلیغات فیس بوک ، مقدار نوع و کلمات استفاده شده بسیار مهم است. الگوریتم فیس بوک در تبلیغاتی که ارسال می شود نسبت متن به تصویر خاصی را می پذیرد.

سازندگان باید به مقدار متن خود توجه داشته باشند و مطمئن شوند که بصری پیام را بدون حاوی متن زیادی برای اجرای فیس بوک ارسال می کند.

اگرچه در تبلیغات سنتی می توان از تایپوگرافی به عنوان عنصر اصلی استفاده کرد. به عنوان مثال این تبلیغ کادبری را در نظر بگیرید. محصولی که آنها می فروشند در مقایسه بسیار کوچک است.

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)