• طراحی سایت

راهنمای تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل بسیار با اهمیت است در این بخش راهنمای استفاده از تبلیغات صفحه اول گوگل google ads را بطور کامل در سایت جام ارژنگ شرح داده ایم.

استفاده از  تبلیغات صفحه اول گوگل ممکن است بهترین تصمیمی باشد که برای تجارت خود می گیرید.

این اغراق نیست.

مردم از Google برای جستجوی 3.5 میلیارد بار در روز استفاده می کنند. هر جستجو فرصتی را برای شما فراهم می کند تا نام تجاری خود را در معرض دید کاربران بیشتری قرار دهید.

این به معنای افزایش آگهی ها ، تبدیل ها و فروش است.

اینجاست که Google Ads وارد می شود.

هنگامی که کاربران کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می کنند ،  تبلیغات صفحه اول گوگل به شما امکان می دهد محصولات و خدمات خود را تبلیغ و تبلیغ کنید. اگر درست انجام شود ، امکان شارژ توربو برای فروش و فروش وجود دارد.

بیایید نگاهی بیندازیم که  تبلیغات صفحه اول گوگل چیست ، چگونه کار می کند و به فرآیندی دقیق می پردازیم که می توانید امروز برای راه اندازی آن برای تجارت خود استفاده کنید.

 
 

 تبلیغات صفحه اول گوگل چیست؟

 تبلیغات صفحه اول گوگل یک بستر تبلیغاتی آنلاین پرداخت شده است که توسط Google ارائه می شود.

این شرکت موتور جستجو که در ابتدا Google Adwords نام داشت ، نام تجاری این سرویس را با نام Google Ads در سال 2018 تغییر داد.

نحوه عملکرد آن اساساً یکسان است: وقتی کاربران کلمه کلیدی را جستجو می کنند ، نتایج جستجوی خود را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) دریافت می کنند. این نتایج می تواند شامل یک تبلیغ پولی باشد که آن کلمه کلیدی را هدف قرار داده است. 

با این حال ، خرید تبلیغات در Google لزوماً تضمین کننده رتبه برتر نیست. از این گذشته ، احتمالاً تعداد زیادی از بازاریابان دیگر برای کلمه کلیدی مشابه از طریق Google Ads رقابت می کنند.

برای درک این رتبه بندی ، بیایید نگاهی به نحوه کار دقیق Google Ads بیندازیم.

نحوه عملکرد Google Ads

Google Ads تحت مدل پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) کار می کند. این بدان معنی است که بازاریابان یک کلمه کلیدی خاص در Google را هدف قرار می دهند و پیشنهاداتی را برای کلمه کلیدی ارائه می دهند - رقابت با دیگران نیز کلمه کلیدی را هدف قرار می دهد.

پیشنهادهای پیشنهادی شما "حداکثر پیشنهادات" است - یا حداکثر پیشنهادی که می خواهید برای یک آگهی پرداخت کنید.

به عنوان مثال ، اگر حداکثر پیشنهاد شما 4 دلار باشد و Google تعیین کند که هزینه شما برای هر کلیک 2 دلار است ، آن مکان تبلیغاتی را دریافت می کنید! اگر آنها تشخیص دهند که بیش از 4 دلار است ، شما تبلیغات را دریافت نمی کنید.

همچنین می توانید حداکثر بودجه روزانه را برای تبلیغ خود تعیین کنید. هرگز برای آن تبلیغ در روز بیش از مبلغ مشخصی هزینه نخواهید کرد ، این امر به شما کمک می کند درک بهتری از میزان بودجه تبلیغات دیجیتال خود داشته باشید.

بازاریابان سه گزینه برای پیشنهادات خود دارند:

  1. هزینه هر کلیک (CPC). چه مقدار می پردازید وقتی کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند.
  2. هزینه در هر میل (CPM). چقدر در ازای 1000 نمایش آگهی پرداخت می کنید.
  3. هزینه هر تعامل (CPE). مبلغی که شما پرداخت می کنید وقتی کاربر عملکرد خاصی را روی تبلیغ شما انجام می دهد (برای ثبت نام در یک لیست ، تماشای فیلم و غیره).

سپس Google مبلغ پیشنهاد را گرفته و آن را با ارزیابی آگهی شما به نام نمره کیفیت جفت می کند. به گفته گوگل :

"نمره کیفیت برآورد کیفیت تبلیغات ، کلمات کلیدی و صفحات فرود شما است. تبلیغات با کیفیت بالاتر می تواند منجر به کاهش قیمت و موقعیت های بهتر تبلیغ شود. "

عدد نمره بین 1 تا 10 است - با 10 بهترین امتیاز. هرچه امتیاز شما بالاتر باشد ، رتبه بهتری خواهید داشت و هزینه کمتری برای تبدیل خواهید داشت.

امتیاز کیفیت شما همراه با مبلغ پیشنهاد شما رتبه تبلیغ شما را ایجاد می کند - موقعیتی که تبلیغ شما در صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود.

و هنگامی که یک کاربر تبلیغ را می بیند و بر روی آن کلیک می کند ، بازاریاب هزینه کمی برای آن کلیک پرداخت می کند (بنابراین پرداخت به ازای هر کلیک).

ایده این است که هرچه کاربران بیشتر بر روی تبلیغات یک بازاریاب کلیک کنند ، احتمال دستیابی به اهداف تبلیغات بیشتر خواهد بود (به عنوان مثال پیشرو شوید ، خرید کنید).

اکنون که از نحوه عملکرد تبلیغات Google مطلع شدید ، بیایید نگاهی به انواع تبلیغات Google بیندازیم که می توانید برای تبلیغات خود استفاده کنید.

انواع Google Ads

Google انواع مختلف مبارزات مختلف را ارائه می دهد که می توانید استفاده کنید:

  • کمپین جستجو
  • نمایش کمپین
  • کمپین خرید
  • کمپین ویدیویی
  • کمپین برنامه

بیایید اکنون نگاهی به هر نوع کمپین بیندازیم تا ببینیم چگونه کار می کنند - و اینکه کدام یک را باید انتخاب کنید.

کمپین جستجو

تبلیغات کمپین جستجو به عنوان یک تبلیغ متنی در صفحه نتایج برای کلمه کلیدی ظاهر می شود.

اینها تبلیغاتی هستند که احتمالاً با آنها بیشتر آشنا هستید. آنها در صفحه نتیجه جستجو با نماد "آگهی" سیاه رنگ در کنار URL ظاهر می شوند.

اگرچه می بینید ، تبلیغات متنی تنها نوع تبلیغات در شبکه جستجو نیست. همچنین می توانید تبلیغات خود را در Google Shopping نشان دهید. 

کمپین خرید

یک کمپین خرید به شما امکان می دهد محصولات خود را به شکل بصری تری تبلیغ کنید.

این تبلیغات می توانند به عنوان تصاویر در صفحه نتایج جستجو ظاهر شوند:

و آنها می توانند در خرید Google ظاهر شوند:

اگر محصول فیزیکی دارید ، تبلیغات Google Shopping می تواند با نمایش مستقیم محصول شما به مشتریان ، منجر به دریافت امتیازات مناسب شود.

نمایش کمپین

شبکه Display از شرکای وب سایت گسترده Google برای نمایش تبلیغات شما در وب سایت های مختلف در سراسر اینترنت استفاده می کند.

و انواع مختلفی از ظاهر آنها وجود دارد. ابتدا ، تبلیغ شما می تواند در وب سایت های شخص ثالث  نمایش داده شود:

همچنین می توانید یک تبلیغ ویدیویی قبل از پخش فیلم های YouTube به عنوان پیش پخش نشان داده شود.

Google همچنین به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در بستر ایمیل Gmail خود تبلیغ کنید:

سرانجام ، می توانید تبلیغ خود را در برنامه های شخص ثالث در شبکه برنامه Google نشان دهید:

برخی از مزایای استفاده از Display Network دسترسی به آن است. Google با بیش از دو میلیون وب سایت شریک است و به بیش از 90٪ از کل کاربران اینترنت دسترسی پیدا می کند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغ شما بیشترین چشم ممکن را دارد.

تبلیغات خود از نظر سبک نیز انعطاف پذیر است. تبلیغ شما می تواند یک فایل gif ، متن ، فیلم یا تصویر باشد.

با این حال ، آنها بدون نکات منفی خود نمی آیند. تبلیغات شما ممکن است در نهایت در وب سایت هایی که نمی خواهید یا در مقابل ویدیوهایی که نمی خواهید نام تجاری شما با آنها مرتبط شود ، ظاهر شوند. این امر بیش از "تبلیغات تبلیغاتی" YouTube در طول چند سال گذشته مشهود نبوده است .

اگر دقت کنید که تبلیغات خود را در کجا قرار می دهید ، Display Network می تواند مکانی عالی برای بدست آوردن تبلیغات باشد.

کمپین ویدیویی

اینها تبلیغاتی هستند که در جلوی ویدیوهای YouTube به صورت پیش از پخش نمایش داده می شوند.

"صبر کنید آیا ما فقط این را با Display Network پوشش ندادیم؟"

ما انجام دادیم! اما Google گزینه انتخاب تبلیغات ویدئویی را به جای تبلیغات گسترده در شبکه نمایش ، ارائه می دهد.

اگر ایده خوبی برای تبلیغات ویدیویی دارید که می خواهید آن را آزمایش کنید ، این عالی است.

تبلیغات کمپین های ویدئویی به انواع مختلف وجود دارد. تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن  وجود دارد. تبلیغات غیر قابل انعطاف  وجود دارد:

تبلیغات اکتشافی وجود دارد که می توانید در صفحه نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص پیدا کنید:

و پوشش ها و بنرهای مختلفی وجود دارد که می توانید در بالا مشاهده کنید.

کمپین برنامه

مانند تبلیغات ویدئویی ، تبلیغات برنامه نیز در شبکه نمایش گنجانده شده است اما می تواند برای کمپین های هدفمند استفاده شود.

برای این ، شما هر آگهی برنامه جداگانه ای را طراحی نمی کنید. در عوض ، آنها متن و دارایی شما مانند عکس را می گیرند و تبلیغ را برای شما ارائه می دهند.

الگوریتم ترکیب های مختلف دارایی را آزمایش می کند و از الگوریتمی استفاده می کند که در بیشتر مواقع بهترین عملکرد را دارد.

اکنون که انواع تبلیغاتی که می توانید با Google ایجاد کنید را شناختید ، بیایید نگاهی به هزینه بیاندازیم.

هزینه تبلیغات گوگل

متوسط ​​هزینه هر کلیک در ایالات متحده به طور معمول بین 1 تا 2 دلار است.

با این حال ، هزینه Google Ad خاص شما از نظر چند عامل متفاوت است. این عوامل شامل کیفیت وب سایت شما و میزان پیشنهاد شما می باشد.

به همین ترتیب ، هزینه از تبلیغ به تبلیغ دیگر متفاوت خواهد بود.

برای درک اینکه هزینه تبلیغات گوگل برای کسب و کار شما چقدر است ، ابتدا باید سیستم Ad Auction را درک کنید.

وقتی کاربر کلمه کلیدی مورد نظر شما را جستجو می کند ، Google به طور خودکار به حالت حراج می افتد و رتبه آگهی شما را با سایر بازاریاب هایی که این کلمه کلیدی را هدف قرار می دهند مقایسه می کند.

اگر فکر می کنید بودجه تبلیغاتی بزرگ با حداکثر مبلغ پیشنهادی زیاد برای رتبه بندی خوب ، دوباره فکر کنید. سیستم مزایده و رتبه آگهی گوگل از وب سایت هایی پشتیبانی می کند که بیشترین امتیاز را نسبت به وب سایت های پایین تر به کاربران کمک می کنند.

بنابراین ممکن است CPC خود را بسیار پایین تر از یک شرکت بزرگ Fortune 500 با بودجه تبلیغاتی بزرگ ببینید فقط به این دلیل که تبلیغات شما از کیفیت بهتری برخوردار است.

اکنون که از هزینه ، انواع تبلیغاتی که می توانید ایجاد کنید و اینکه Google Ads چیست مطلع شوید ، بیایید نگاهی به چگونگی بهینه سازی تبلیغات خود با Google Keyword Planner بیندازیم.

نحوه استفاده از Google Keyword Planner برای تبلیغات خود

Google Keyword Planner ابزار کلمات کلیدی رایگان Google برای کمک به شما در انتخاب مواردی که شغل شما باید هدف قرار دهد ، است.

روش کار ساده است: کلمات و عبارات مربوط به تجارت خود را در برنامه ریز کلمات کلیدی جستجو کنید. سپس اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی مانند تعداد دفعات جستجوی افراد را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین پیشنهادات پیشنهادی برای مبالغی که باید روی کلمه کلیدی پیشنهاد دهید و همچنین رقابتی بودن کلمات کلیدی خاص به شما پیشنهاد می دهد.

از آنجا می توانید در مورد کمپین Google Ads خود تصمیمات بهتری بگیرید.

شروع کار ساده است.

مرحله 1: به Keyword Planner بروید

به وب سایت Google Keyword Planner بروید و بر روی Go to Keyword Planner در مرکز کلیک کنید .

مرحله 2: حساب خود را تنظیم کنید

مطمئن شوید که به سیستم حساب Google خود وارد شده اید. پس از انجام این کار ، روی حساب Google Ads جدید در وسط صفحه کلیک کنید.

در صفحه بعد ، با انتخاب کشور ، منطقه زمانی و واحد پول خود ، صحت اطلاعات کسب و کار خود را تأیید کنید. پس از اینکه همه چیز خوب به نظر رسید ، روی ارسال کلیک کنید .

پس از انجام این کار ، به یک صفحه تبریک ارسال می شوید. بر روی کاوش کمپین خود کلیک کنید .

مرحله 3: به Google Keyword Planner بروید

سپس به داشبورد تبلیغات Google Ads خود خواهید رسید. روی Tools & Settings در فهرست بالا کلیک کنید. سپس بر روی Keyword Planner کلیک کنید .

سپس به Google Keyword Planner ارسال می شوید. برای یافتن کلمات کلیدی جدید برای هدف قرار دادن ، از ابزار کشف کلیدواژه های جدید آنها استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مرتبط را جستجو کنید و لیستی از ایده ها را برای کلمات کلیدی جدیدی که می توانید هدف قرار دهید ایجاد کنید.

بیایید به یک مثال نگاه کنیم: تصور کنید که یک فروشگاه کفش در حال اجرا دارید. شاید بخواهید کلمات کلیدی پیرامون کفش های دویدن و آموزش مسابقه را هدف قرار دهید. کلمات کلیدی شما ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

با کلیک بر روی دریافت نتایج ، لیست کلمات کلیدی شما به شما ارائه می شود و اطلاعات زیر را در مورد آنها به شما نشان می دهد:

  • جستجوی ماهانه به طور متوسط
  • رقابت
  • سهم نمایش آگهی
  • پیشنهاد بالای صفحه (دامنه کم)
  • پیشنهاد بالای صفحه (دامنه بالا)

همچنین لیستی از ایده های پیشنهادی کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد.

شما آن را دارید به این ترتیب می توانید با استفاده از Google Keyword Planner شروع به کار کنید.

نحوه تبلیغ در Google (روش آسان)

روش های مختلفی برای تبلیغات در Google وجود دارد.

اگر این اولین بار است که تبلیغات خود را انجام می دهید ، روندی کاملا دستی خواهید داشت که به شما کمک می کند تا به راحتی تبلیغات گوگل خود را تنظیم کنید. اگر این اولین rodeo شما نیست و از قبل حساب Google Ad دارید ، از این بخش صرف نظر کنید و به بخش بعدی بروید.

برای تبلیغ در Google ، ابتدا باید یک حساب Google برای مارک یا تجارت خود داشته باشید.

پس از راه اندازی حساب خود ، آماده تبلیغات در Google هستید.

مرحله 1: یک هدف پیروزی را تعریف کنید

ابتدا به صفحه اصلی Google Ads بروید . از آنجا ، روی دکمه شروع اکنون در وسط صفحه یا گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

اگر به داشبورد خود ارسال شده اید ، روی + New Campaign کلیک کنید .

سپس باید هدف مبارزات خود را انتخاب کنید. انتخاب این هدف به شما اجازه می دهد تا Google نوع مخاطبانی را که می خواهید هدف قرار دهید و همچنین نحوه دریافت پول پیشنهادی شما را بشناسد.

اهداف متنوعی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. پس از انجام این کار ، به ارائه تبلیغات مناسب برای شما کمک می کند.

نکته: یک هدف محکم و کاملاً مشخص می تواند تفاوت بین ایجاد یک ماشین تولید سرب با کمپین Google Ads شما و دیدن اتلاف وقت و هزینه شما باشد.

و برای تعیین اهداف خوب ، شما باید یاد بگیرید که چگونه اهداف SMART را تعیین کنید.

اهداف SMART به کسب و کار شما کمک می کند تا سیستم هایی را برای دستیابی به اهداف Google Ads شما ایجاد کند. 

مرحله 2: نام تجاری و کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید

هنگامی که اهداف خود را انتخاب کردید ، روی Next کلیک کنید در صفحه بعدی ، باید نام تجاری خود را ارائه دهید.

با اضافه کردن نام کسب و کار ، روی Next کلیک کنید . اکنون می توانید URL را به مکانی که کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغ شما مراجعه می کنند ، اضافه کنید. 

پاداش: یک الگوی گزارش تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی رایگان دریافت کنید  که مهمترین معیارهای سنجش برای هر شبکه را به شما نشان می دهد.

در صفحه بعدی ، می توانید مضامین کلمه کلیدی متناسب با تبلیغ و نام تجاری خود را انتخاب کنید. کاری که با Google Keyword Planner انجام داده اید را به خاطر می آورید؟ این جایی است که ممکن است مفید باشد.

بعد از انتخاب کلمات کلیدی خود ، روی Next کلیک کنید .

مرحله 3: مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید

در صفحه بعد ، شما می توانید مکان مورد نظر خود را برای هدف قرار دادن تبلیغ خود انتخاب کنید. این می تواند در نزدیکی آدرس خاصی مانند ویترین فروشگاه یا مکان باشد. یا می تواند مناطق ، شهرها یا کد پستی گسترده تری باشد.

منطقه ای را که می خواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید. پس از انجام این کار ، روی Next کلیک کنید .

مرحله 4: یک تبلیغ خارق العاده بسازید

اکنون زمان آن فرا رسیده است که قسمت سرگرم کننده ای را بسازید: ساخت تبلیغات واقعی خود.

در این بخش ، می توانید عنوان تبلیغات و همچنین توضیحات را ایجاد کنید. همه این موارد با جعبه پیش نمایش آگهی در سمت راست حتی ساده تر می شوند.

Google همچنین نکات مفید و نمونه تبلیغاتی را برای شروع تبلیغات نوشتن به شما ارائه می دهد.

فقط یک چیز است که باید درباره نوشتن یک نسخه عالی تبلیغاتی بدانید : مخاطبان خود را بشناسید.

خودشه. هیچ راز و ترفندی بزرگ برای نوشتن نسخه فریبنده وجود ندارد. هنگامی که بازار هدف خود را بفهمید و اینکه دقیقاً درد آنها چیست ، می توانید محتوایی ایجاد کنید که باعث شود آنها سریعتر از آنچه می توانید بگویید "Don Draper" بر روی تبلیغات شما کلیک کنند.

مرحله 5: صورتحساب خود را تنظیم کنید

این قسمت سرراست است. تمام اطلاعات صورتحساب خود و همچنین هر کد تبلیغاتی را که ممکن است برای تخفیف داشته باشید وارد کنید.

سپس بر روی Submit کلیک کنید .

تبریک می گویم! شما فقط اولین Google Ad خود را ایجاد کردید!

هنوز فقط جشن نگیرید شما هنوز هم باید یاد بگیرید که چگونه Google Ad خود را با Google Analytics ردیابی کنید.

نحوه تبلیغ در Google (روش پیشرفته)

در اینجا روشهای بیشتری برای ایجاد Google Ad وجود دارد.

توجه: این روش فرض می کند شما قبلاً اطلاعات پرداخت خود را در Google Ad وارد کرده اید. اگر هنوز این کار را انجام نداده اید ، به داشبورد Google Ads خود بروید ، سپس روی Tools & Settings کلیک کنید.

در بخش صورتحساب ، روی تنظیمات کلیک کنید. در آنجا می توانید اطلاعات پرداخت خود را تنظیم کنید.

مرحله 1: اهداف خود را مشخص کنید

ابتدا به صفحه اصلی Google Ads بروید . از آنجا ، روی دکمه شروع اکنون در وسط صفحه یا گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

اگر به داشبورد خود ارسال شده اید ، روی + New Campaign کلیک کنید .

سپس باید هدف مبارزات خود را انتخاب کنید. انتخاب این هدف به شما اجازه می دهد تا Google نوع مخاطبانی را که می خواهید هدف قرار دهید و همچنین نحوه دریافت پول پیشنهادی شما را بشناسد.

با انتخاب هدف ، پنجره ای ظاهر می شود که نوع مبارزات خود را انتخاب می کنید. گزینه ها عبارتند از:

  • جستجو کردن
  • نمایش دادن
  • خريد كردن
  • ویدئو
  • هوشمندانه
  • کشف

 

از اینجا ، بسته به نوع کمپینی که انتخاب می کنید ، مسیرها تغییر می کنند. مراحل گسترده هر چند ثابت باقی مانده است.

نوع کمپین خود را انتخاب کنید ، اطلاعات خاصی را که Google برای آن نوع درخواست می کند وارد کنید ، سپس روی ادامه کلیک کنید .

مرحله 2: هدف گذاری و بودجه خود را انتخاب کنید

برای این مثال ، ما با یک کمپین جستجو برای تولید سرنخ تلاش خواهیم کرد.

در اینجا می توانید شبکه هایی را که می خواهید تبلیغ شما نمایش داده شود انتخاب کنید.

و می توانید مکان ، زبانها و مخاطبان خاصی را که تبلیغ شما در آنها ظاهر می شود انتخاب کنید.

طبیعی است که فکر کنید هرچه شعاع شما بیشتر باشد ، تجارت بیشتری نیز خواهید داشت - اما ممکن است اینگونه نباشد. در حقیقت ، هرچه در مورد افرادی که هدف قرار می دهید واضح و مشخص باشد ، می توانید منجر به هدایت و تبدیل بیشتری شوید.

متناقض است ، اما هرچه تور کمتری بچرخید ، ماهی بیشتری می گیرید.

اگر کسب و کار شما اساساً در یک شهر مستقر باشد ، منطقی است که منطقه کوچکتری را نیز هدف قرار دهید. مانند این که شما در شیکاگو محصولات فیزیکی یا خرده فروشی ارائه دهید ، احتمالاً نمی خواهید لس آنجلس را در هدف خود قرار دهید.

در بخش بعدی ، شما می توانید پیشنهادات واقعی و بودجه را برای کمپین تبلیغاتی خود قرار دهید.

بودجه مورد نظر خود و همچنین نوع پیشنهادی را که می خواهید هدف قرار دهید وارد کنید.

در بخش آخر ، می توانید برنامه های افزودنی تبلیغات را وارد کنید. اینها نسخه های کپی دیگری هستند که می توانید به تبلیغات خود اضافه کنید تا حتی بهتر شود.

بعد از اتمام این صفحه ، روی ذخیره و ادامه کلیک کنید .

مرحله 3: گروه تبلیغات را تنظیم کنید

گروه تبلیغات گروهی از تبلیغات است که ممکن است شما داشته باشید و از همان مضامین و هدف استفاده کنید. به عنوان مثال ، ممکن است چندین تبلیغ با هدف کفش دویدن و آموزش مسابقه داشته باشید. در این صورت ممکن است بخواهید یک گروه تبلیغاتی برای "در حال اجرا" ایجاد کنید.

کلمات کلیدی خود را اضافه کنید یا URL وب سایت خود را وارد کنید تا Google آنها را برای شما فراهم کند. هنگامی که کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای این گروه تبلیغات اضافه کردید ، روی ذخیره و ادامه در پایین کلیک کنید .

مرحله 4: تبلیغ خود را بسازید

اکنون زمان ایجاد تبلیغات فرا رسیده است.

در این بخش ، می توانید عنوان تبلیغات و همچنین توضیحات را ایجاد کنید. همه این موارد با جعبه پیش نمایش آگهی در سمت راست حتی ساده تر می شوند. در آنجا می توانید پیش نمایش تبلیغات خود را در موبایل ، دسک تاپ و تبلیغات نمایشی مشاهده کنید.

اگر می خواهید تبلیغ خود را ایجاد کنید ، اگر می خواهید تبلیغ دیگری به گروه تبلیغات خود اضافه کنید ، روی انجام شده و ایجاد تبلیغ بعدی کلیک کنید . در غیر این صورت ، بر روی Done کلیک کنید .

مرحله 5: مرور و انتشار

در این صفحه بعدی ، کمپین تبلیغاتی خود را مرور کنید. اطمینان حاصل کنید که به همه و همه مسائل پرداخته شده است. هنگامی که همه چیز خوب به نظر می رسد ، روی انتشار کلیک کنید وویلا شما فقط یک کمپین تبلیغات Google ایجاد کرده اید!

چگونه می توان Google Ad خود را با Google Analytics ردیابی کرد

تنها تفاوت بین پیچاندن و علم در نوشتن آن است.

همین امر برای بازاریابی نیز صدق می کند. اگر کمپین Google Ad خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل نمی کنید ، پس سود ناچیزی از آن کسب خواهید کرد.

با تجزیه و تحلیل داده های خود، شما در حال رفتن به یادگیری ترفند شما نیاز به به مبارزات آینده خود را به آنها بیشتر موفق است.

برای انجام این کار ، شما می خواهید Google Ads خود را با Google Analytics پیوند دهید.

پس از انجام این کار ، برای پیوند دادن این دو سرویس ، این مراحل را از Google دنبال کنید :

  1. به حساب Google Ads خود بروید.
  2. روی منوی Tools کلیک کنید .
  3. حسابهای پیوندی را در قسمت Setup کلیک کنید .
  4. روی جزئیات در Google Analytics کلیک کنید .
  5. اکنون می توانید وب سایت های Google Analytics را که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید مشاهده کنید. روی پیوند راه اندازی در وب سایتی که می خواهید به Google Ads پیوند دهید ، کلیک کنید .
  6. از اینجا می توانید نمای Google Analytics از وب سایت خود را پیوند دهید.
  7. ذخیره را کلیک کنید.

اکنون می توانید معیارهای مهم مانند هزینه ها را مشاهده کرده و داده های Google Ad خود را در Analytics کلیک کنید. این امر برای تعیین تنظیمات آینده کمپین و سنجش موفقیت کمپین های فعلی شما از اهمیت حیاتی برخوردار است.

آیا علاقه مند هستید که با تبلیغات Google Ads آنلاین به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم

این که آیا هنوز در حال تحقیق در مورد مناسب بودن Google Ads هستید یا آماده شدن اولین کمپین خود هستید ، از این چک لیست برای بررسی گام به گام نحوه شروع کار استفاده کنید.

1. چند اصطلاح اساسی را بیاموزید

  • کلمات کلیدی:  این کلمات یا عباراتی هستند که افراد در جستجوی Google تایپ می کنند و باعث می شوند تبلیغ شما ظاهر شود. هنگام راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی ، لیستی از کلمات کلیدی را انتخاب می کنید که فکر می کنید افراد ممکن است وقتی می خواهند آنچه را که شما ارائه می دهید جستجو کنند.

  • پیشنهاد:  این حداکثر مبلغی است که شما مایل به پرداخت آن هستید وقتی کسی روی تبلیغ شما کلیک می کند. (از آنجا که با Google Ads ، شما هزینه ای برای نشان دادن پرداخت نمی کنید - فقط وقتی کسی برای بازدید از سایت شما روی آگهی شما کلیک می کند یا با شما تماس می گیرد.)

  • کیفیت امتیاز:  این متریک شما می گوید که چگونه کلمات کلیدی خود را به آگهی خود را - و به صفحه فرود خود را (به عنوان مثال صفحه وب که در آن از مردم گرفته خواهد شد هنگامی که روی آگهی شما کلیک). یک امتیاز خوب کیفیت می تواند هزینه پیشنهاد شما را کاهش دهد و رتبه تبلیغات شما را در نتایج جستجو بهبود بخشد.

  • رتبه آگهی:  این معیار به شما کمک می کند تا زمانی که تبلیغ شما در Google فعال می شود ، نسبت به سایر تبلیغات در کجا نمایش داده شود. رتبه شما با استفاده از پیشنهاد شما ، نمره کیفیت و سایر عوامل تعیین می شود.

  • CPC (هزینه به ازای هر کلیک):  مبلغ واقعی که وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند ، می پردازید. (شما لزوماً برای هر کلیک کل قیمت پیشنهادی خود را پرداخت نمی کنید - این فقط مجموعه ای از هزینه های احتمالی برای هر کلیک را که ممکن است پرداخت کنید تنظیم می کند.)

  • تبدیل:  وقتی شخصی که بر روی تبلیغات شما کلیک کرده است اقدام دیگری را انجام دهد که شما آن را به عنوان مهم تعیین کرده اید - مانند خرید ، ثبت نام در خبرنامه یا تماس با شما.

2. حساب خود را سازماندهی کنید

چگونه حساب خود را برای موفقیت از ابتدا تنظیم کنید؟ شروع با تقسیم محصولات یا خدمات خود به دسته ها ، و ساختار حساب خود را بر اساس آن دسته بندی کنید. (یک گزینه خوب این است که از ساختاری که قبلاً در وب سایت خود استفاده کرده اید آینه کاری کنید.)

در یک حساب Google Ads دو سطح سازمان وجود دارد: کمپین ها (سطح بالاتر) و گروه های تبلیغاتی (سطح پایین - در هر کمپین می توانید چندین گروه تبلیغاتی داشته باشید). در مورد کمپین ها به عنوان نمایندگی دسته های بزرگتر در کسب و کار خود و گروه های تبلیغاتی به عنوان نمایانگر مجموعه ها یا محصولات کوچکتر و خاص تر ، فکر کنید. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه لوازم صنایع دستی را راه اندازی کنید ، ممکن است این کمپین ها و گروه های تبلیغاتی را ایجاد کنید:

کمپین 1: بافندگی و خیاطی

  • گروه آگهی 1: نخ
  • گروه تبلیغات 2: سوزن و حلقه
  • گروه آگهی 3: نخ پارچه ای و گلدوزی

کمپین 2: کارهای کودکانه

  • گروه تبلیغات 1: رنگ و نشانگرها
  • گروه تبلیغات 2: براق و چسب
  • گروه تبلیغات 3: کیت های صنایع دستی

ایجاد کمپین های جداگانه ، گروه های تبلیغاتی ، تبلیغات و لیست کلمات کلیدی برای محصولات شما ، به مرتبط نگه داشتن تبلیغات شما کمک می کند ، اطمینان حاصل کنید که کسی که به عنوان مثال به دنبال "چسب براق" است ، به طور تصادفی تبلیغ شما را برای "موضوع گلدوزی" نمی بیند و فکر نمی کند شما آنچه را که آنها نیاز دارند ندارید.

هرچه تبلیغات شما بیشتر متمرکز و مشخص باشد ، می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید که دقیقاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

3. بودجه خود را تعیین کنید

با استفاده از Google Ads میزان هزینه ای را که با استفاده از دو تنظیم مختلف انجام می دهید کنترل می کنید: بودجه روزانه و پیشنهادات.

بودجه شما مبلغی است که می خواهید روزانه برای هر کمپین هزینه کنید. پیشنهاد شما مبلغی است که می خواهید در صورت جستجوی کلمه ای برای یک کلمه کلیدی و سپس کلیک بر روی تبلیغات خود ، برای یک کلمه کلیدی هزینه کنید.

هنگامی که برای اولین بار کار خود را شروع می کنید ، می تواند ایده خوبی باشد که بودجه کلی خود را (یعنی مبلغی که می خواهید برای کل حساب خود پرداخت کنید) به طور مساوی در کمپین های خود پخش کنید ، تا زمانی که ایده ای کسب کنید که برای کسب و کار شما مناسب است. اما به طور کلی ، شما باید بودجه های مختلف مبارزات انتخاباتی و مبالغ پیشنهادی را بر اساس اهداف تجاری خود تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک ماه خریداران را به سمت محصولات "صنایع دستی بچه ها" خود جلب کنید ، باید یک بودجه بیشتر برای آن کمپین تعیین کنید و بودجه دیگری را که اهمیت کمتری دارد ، کاهش دهید. هر زمان بخواهید می توانید بودجه و پیشنهادات خود را تغییر دهید ، بنابراین اگر چیزی کار نمی کند ، می توانید نیازهای خود را تنظیم کنید.

از نظر تنظیم پیشنهادات برای کلمات کلیدی خود ، باید در انتخاب پیشنهادی که به شما کمک می کند تا آگهی شما به رتبه مطلوبی برسد تعادل را حفظ کنید و در عین حال در بودجه خود باقی بمانید. ما در بخش "انتخاب کلمات کلیدی خود" در زیر به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت ، اما شما می توانید یک بحث عمیق درباره نحوه کار پیشنهاد را  در اینجا بخوانید .

4- کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید

هدف از انتخاب کلمات کلیدی انتخاب اصطلاحاتی است که فکر می کنید افراد وقتی به دنبال آنلاین برای آنچه شما ارائه می دهید ، آنها را جستجو خواهند کرد. علاوه بر این ، شما می خواهید کلمات کلیدی شما تا حد ممکن با آگهی تبلیغاتی که ایجاد می کنند و با صفحه فرود افراد در صورت کلیک بر روی آن آگهی ، مرتبط باشند.

برای کمک به شما در شروع کار ، Google Ads ابزاری رایگان به نام Keyword Planner ارائه می دهد که می تواند لیستی از کلمات کلیدی را برای کمپین های شما ایجاد کند. (توصیه می کنیم لیستی از پیشنهادها را مرور کنید و فقط از پیشنهادهایی که برای شما منطقی هستند استفاده کنید.) همچنین برنامه ریز کلمات کلیدی به شما کمک می کند مقدار پیشنهادی برای یک کلمه کلیدی خاص را تخمین بزنید تا تبلیغ شما در نتایج جستجو نشان داده شود - این می تواند به شما کمک کند ایده در مورد اینکه آیا برخی از کلمات کلیدی برای پیشنهاد شما بیش از حد گران نیستند و کدام یک از آنها در بودجه شما جای می گیرد. به طور کلی ، هرچه کلمه کلیدی رقابتی تر باشد ، قیمت پیشنهادی آن نیز بیشتر خواهد بود. هنگام شروع کار ، ممکن است بخواهید از کلمات کلیدی با رقابت بالا جلوگیری کنید ، بنابراین کل بودجه خود را فقط با چند کلیک خرج نمی کنید. چسبیدن به کلمات کلیدی با هزینه کم تا متوسط ​​هنوز هم می تواند شما را در معرض دید زیادی قرار دهد ،و همچنین به شما کمک می کند چگونگی عملکرد مبارزات خود را آزمایش کنید.

درباره ابزار Google Ads Keyword Planner بیشتر بیاموزید  .

5. انواع مطابقت کلمات کلیدی خود را تنظیم کنید

"نوع مطابقت کلمه کلیدی" تنظیماتی در Google Ads است که به شما امکان می دهد بیشتر در زمان نمایش تبلیغ خود در Google اصلاح کنید. پنج گزینه وجود دارد:

مسابقه گسترده:

تنظیم "تطبیق گسترده" تبلیغ شما را برای جستجوهایی که حاوی کلمات کلیدی شما به هر ترتیب و عبارات مرتبط هستند نشان می دهد. این گزینه تبلیغات شما را در گسترده ترین جستجوها نشان می دهد و تنظیمات پیش فرض برای همه کمپین ها است.

اصلاح کننده بازی گسترده:

این تنظیم به شما امکان می دهد مشخص کنید که برخی کلمات موجود در کلمه کلیدی مطابقت گسترده شما باید برای جستجوی کاربر در جستجوی کاربر نشان داده شوند. بنابراین ، اگر کلمه کلیدی شما "نخ پشمی با فیبر بالا" است و شما می خواهید مطمئن شوید که "پشم" و "نخ" همیشه در جستجو وجود دارد ، می توانید با افزودن علامت مثبت (+) قبل از این کلمات اطمینان حاصل کنید. بنابراین ، کلمه کلیدی اصلاح کننده مطابقت گسترده شما این خواهد بود: فیبر بالا + پشم + نخ.

تطبیق عبارت:

این گزینه تبلیغ شما را برای جستجوهایی که شامل کلمه کلیدی دقیق شما هستند یا جستجوهایی که شامل کلمات کلیدی دقیق شما به اضافه کلمات قبل یا بعد از آن هستند ، نشان می دهد. (یعنی اگر کلمه کلیدی شما "نخ پشمی" است شما همچنین می توانید برای "نخ پشمی خوب" یا "نخ پشمی برای فروش در نزدیکی من" ظاهر شوید.) برای انتخاب این گزینه ، باید علامت های نقل قول را در اطراف هر کلمه کلیدی اضافه کنید ، به عنوان مثال "نخ پشمی "

مطابقت کامل:

هنگامی که مطابقت دقیق را انتخاب می کنید ، تبلیغ شما فقط در صورتی نشان داده می شود که کسی کلمه یا عبارت دقیق شما را جستجو کند. برای این گزینه ، براکت هایی در اطراف کلمه کلیدی خود قرار دهید ، یعنی: [نخ پشمی].

بازی منفی:

این گزینه تطبیق به شما امکان می دهد کلمات یا عبارات نامطلوب را از ایجاد تبلیغ خود خارج کنید ، و ترافیک بی ربط را از بین ببرید. به عنوان مثال ، اگر فقط نخ های سطح بالا می فروشید ، ممکن است بخواهید کلماتی مانند "معامله" یا "ارزان" را حذف کنید. می توانید این کار را با قرار دادن علامت منفی در مقابل کلماتی که نمی خواهید برای آنها نشان داده شود ، انجام دهید ، یعنی: -cheap ، -Gargain.

می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری درباره انواع تطابق کلمات کلیدی جستجو  کنید .

6. صفحات فرود خود را تنظیم کنید

صفحه فرود شما جایی است که مشتریان بالقوه پس از کلیک بر روی آگهی شما وارد می شوند. انتخاب صفحه ای که به تبلیغ و کلمات کلیدی شما مرتبط باشد می تواند به افراد کمک کند تا سریعتر آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند: بنابراین ، اگر تبلیغ شما فروش نخ را تبلیغ می کند ، به جای ارسال فقط یک صفحه فرود را انتخاب کنید که آن نخ در آن برجسته باشد. افراد به صفحه اصلی وب سایت شما مراجعه کنند.

7. تصمیم بگیرید که کدام دستگاه ها نمایش داده شوند

آیا مشتریان ایده آل شما روی دسک تاپ ، دستگاه تلفن همراه یا هر دو جستجو می کنند؟ آیا بیشتر علاقه مند هستید که در زمان حضور و غیاب به خریداران برسید ، یا افرادی که می خواهند یک خرید اینترنتی فوری انجام دهند؟ هنگام راه اندازی حساب Google Ads خود ، در نظر بگیرید که می خواهید با کدام نوع مشتری ارتباط برقرار کنید (و مهمتر از همه ، انواع دستگاههایی که مشتریان از آنها استفاده می کنند) ، بنابراین می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال ، اگر یک تعمیرگاه ماشین دارید و می خواهید مشتریانی را که در نزدیکی شما هستند و به کمک نیاز دارند ، جذب کنید ، تبلیغات خود را فقط در دستگاه های تلفن همراه نشان دهید.

در اینجا درباره تبلیغات موبایل Google Ads بیشتر بیاموزید  .

8. تبلیغات خود را بنویسید

تبلیغ شما اولین احساسی است که بسیاری از افراد از تجارت شما خواهند داشت ، بنابراین مطمئن شوید که تبلیغات شما را در اختیار شما قرار می دهد. این درصورتی که آگهی در واقع شامل کلمات کلیدی مورد جستجو برای افراد باشد ، این ساده ترین راه است - که می توانید با تقسیم کمپین خود به گروه های تبلیغاتی واضح و نوشتن تبلیغات منحصر به فرد برای هر یک (تبلیغات ترفیع نخ برای کلمات کلیدی نخ خود و ترفیع صنایع دستی) به عنوان مثال تبلیغات لوازم کاردستی خود). با این کار تبلیغات شما بیشتر به مشتریان بالقوه مرتبط می شود و همچنین احتمالاً امتیاز کیفیت شما را افزایش می دهد.

همچنین بهتر است یک "فراخوان برای اقدام" در تبلیغ خود بگنجانید: یک پیام کوتاه و واضح که به خواننده می گوید دوست دارید بعد از دیدن تبلیغ شما چه کاری انجام دهند. عباراتی مانند "اکنون خرید کنید" یا "بیشتر بیاموزید" می تواند افراد را فریب دهد تا برای مثال بر روی تبلیغات شما کلیک کنند.

سرانجام ، قبل از اینکه آگهی خود را ارسال کنید ، آخرین بار آن را جستجو کنید تا اشتباهات املایی یا دستور زبان را بررسی کنید.

9. حساب خود را به Google Analytics متصل کنید

Google Analytics راهی رایگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعامل افراد با تبلیغات و وب سایت شما است. اگرچه برای استفاده از Google Ads نیازی به استفاده از Analytics ندارید ، بنابراین اگر ترجیح می دهید از مرحله بعدی عبور کنید

در حالی که Google Ads می تواند به شما بگوید که چه تعداد از افراد روی تبلیغات شما کلیک می کنند ، اما ادغام Google Ads و Analytics به شما امکان می دهد آنچه را که این افراد پس از رسیدن به وب سایت شما انجام می دهند ، تحت نظر داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر افرادی به سایت شما برسند اما بلافاصله کلیک کنند ، ممکن است تبلیغ شما به افراد مناسب نرسد - یا ممکن است آنها را به منطقه اشتباه سایت خود ببرید. این بینش ها می تواند به شما کمک کند تا تبلیغات خود را بهتر سازماندهی کنید و احتمالاً از بودجه بازاریابی خود بیشتر استفاده کنید.

در اینجا درباره Google Analytics بیشتر بدانید  .

10. بروید و دوباره وارد شوید

کار خوب! شما آماده فعال کردن کمپین های خود هستید - و عملکرد آنها را ببینید. به یاد داشته باشید که مرتباً به اینجا مراجعه می کنید تا متوجه شوید کدام تبلیغات و کلمات کلیدی بیشترین کلیک و تبدیل را برای شما به ارمغان می آورند. با گذشت زمان ، باید ببینید که کدام استراتژی ها به شما کمک می کنند تا اهداف خود را برآورده کنید و کدام یک هنوز هم نیاز به اصلاح دارند.

برخلاف هزاران تاکتیک معروف بازاریابی در دنیای دیجیتال ، تبلیغات رایگان نیست.

بدون صرف هزینه ای می توانید در شبکه های اجتماعی پست ارسال کنید ، یک برند بسازید و با تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنید.
شما می توانید محتوای جدیدی بنویسید و ترافیک جستجوی ارگانیک را بدون گرفتن کارت اعتباری یا پرداخت قبض های کلان ، هدایت کنید.
شما می توانید ویدیوهای جدید YouTube ایجاد کرده و مخاطبان بیش از حد درگیر خود را به صورت رایگان ایجاد کنید.

اما با تبلیغات ، بازی در منظره ای که فقط در طی چند روز یا چند هفته می تواند از بین برود ، همیشه هزینه دارد.

اگرچه هم در وقت و هم در هزینه های شما با ریسک همراه است ، Google Ads ارزش آن را دارد.

در اینجا سه ​​دلیل اصلی وجود دارد که چرا شما باید در Google تبلیغ کنید.

اگر اینها نتوانند شما را متقاعد کنند ، هیچ چیز نمی تواند ...

دلیل شماره 1 Google محبوب ترین شبکه جستجو است و دارای نرخ بازگشت سرمایه بالا است

گوگل تقریباً بر هر جنبه از دنیای آنلاین تسلط دارد.

 

حتی به صورت آفلاین در زندگی روزمره ، تقریباً غیرممکن است که یک روز را بدون گفتن (یا شنیدن گفتن کسی) "فقط آن را گوگل کنید".

وقتی صحبت از موتورهای جستجو دیگر می شود ، آنها به راحتی از نظر کاربر و موفقیت محبوب مقایسه نمی کنند.

طبق Net MarketShare ، گوگل با بیش از 72 درصد از کاربران در سراسر جهان بر بازار موتور جستجو تسلط دارد :

این موتور با اختلاف زیادی مانند بینگ و یاهو بسیار پرکاربردترین موتور جستجو در بازار است.

و وقتی صحبت از تبلیغات می شود ، مگر اینکه شما یک شرکت بزرگ فروش محصولاتی باشید که نظر هر فردی را جلب می کند ، شما به بستری نیاز دارید که حتی به تقسیم بندی و خاص مخاطبان برسد.

هنگام انجام چنین کاری ، هیچ چیز با Google قابل مقایسه نیست.

گوگل نه تنها برای دستیابی به مخاطبان هدف و طیف گسترده ای از جمعیت شناسی عالی است ، بلکه در تولید بازده بالا از سرمایه گذاری شما نیز عالی است.

طبق مطالعات Google و گزارش تأثیر اقتصادی آنها ، تبلیغ کنندگان در این پلت فرم به طور متوسط ​​به ازای هر 1 دلار هزینه شده 2 دلار درآمد کسب می کنند. این به طور متوسط ​​دو برابر سرمایه گذاری شماست.

و با استفاده از این راهنما (😉) شما قادر خواهید بود تا تاکتیک هایی را برای بهبود آن ROI حتی بیشتر اجرا کنید!

دلیل شماره 2 Google Ads گزینه های متنوعی برای تبلیغ متناسب با هر مدل و اهداف تجاری دارد

Google Ads با تسویه حساب یک ترفند فاصله زیادی دارد.
بسته بندی ویژگی های متنوع ، هر کسب و کار در هر صنعت می تواند موفقیت کسب کند.

 

آیا می خواهید فقط به تبلیغات متنی در نتایج جستجوی Google پایبند باشید؟
مشکلی نیست در عرض چند ثانیه می توانید تبلیغات شبکه جستجو را انجام دهید.
آیا می خواهید تجارت محلی خود را در Google Maps نشان دهید؟
به راحتی می توانید این کار را نیز انجام دهید.
در ساخت فیلم هایی که تجارت شما را به نمایش می گذارد مهارت دارید؟
در YouTube با Google TrueView تبلیغ کنید :

گزینه ها تقریباً بی پایان هستند.

می توانید کمپین ها را با استفاده از:

  • جیمیل
  • یوتیوب
  • نتایج جستجوی گوگل
  • نقشه ها
  • وب سایت های شریک
  • بارگیری برنامه تلفن همراه
  • فقط تماس تلفنی

… و بیشتر.

با بازاریابی مجدد می توانید افرادی را که بار اول از شما خرید نکرده اند بازگردانید.
به عنوان مثال ، اگر آنها بر روی تبلیغات شما کلیک کنند اما فرم را خریداری نکنند یا پر نکنند ، می توانید به راحتی یک کمپین جدید را که این کاربران خاص را هدف قرار داده است آتش بزنید.

داستان کوتاه کوتاه: Google Ads می تواند برای هر نوع شغلی موفق باشد.

دلیل شماره 3 Google Ads با کار کم فروش سریع تولید می کند

رسانه های اجتماعی ایجاب می کنند که با هیچ چیز شروع نکنید . بدون دنبال کننده ، اشتراک ، لایک یا بازتوییت کنید.

 

رشد رسانه های اجتماعی خود به دنبال پیگیری و ایجاد تعامل فعال و مداوم به طرز وحشیانه ای دشوار است .

مگر اینکه در حال حاضر یک سایت زیر یا یک سایت پرطرفدار محبوب داشته باشید ، جمع آوری مشارکت اجتماعی اگر ماه ها طول بکشد ، سالها طول می کشد .

به همین ترتیب ، SEO یک هک یک شبه یا برخی از نکته های رشد تصادفی نیست. این یک تاکتیک بازاریابی است که ماهها طول می کشد تا به نتیجه برسد .

شما باید کلمات کلیدی را پیدا کنید ، محتوا ایجاد کنید ، کل سایت خود و همه کارهایی که برای پیشرفت انجام می دهید را بهینه کنید .

حتی در آن صورت ، شما با هزاران کسب و کار دیگر برای همان کلمه کلیدی رقابت می کنید . محتوای شما باید درجه یک باشد ، دارای تعداد زیادی اشتراک و لینک باشد و به طور مداوم به روز شود .

و فقط هنگامی که این کار را انجام دادید ، ممکن است در طی شش ماه تا یک سال انتظار نتایج قابل توجهی داشته باشید. 🤕 اوچ

نکته اصلی:  اکثر تاکتیک های بازاریابی دیجیتال یک شبه موفقیت ایجاد نمی کنند.

اما یک استثنا giant غول پیکر وجود دارد: بازاریابی با هر کلیک با Google Ads.

در عرض چند دقیقه می توانید یک کمپین Google Ads راه اندازی کرده و فروش واقعی ایجاد کنید.

و این برخی از مراحل روغن مار نیست. هیچ کس برای ارائه Google Ads هزینه ای دریافت نمی کند.

با شروع تبلیغات Google Ads ، فروش می تواند بلافاصله انجام شود.

چطور؟ قصد

قصد در Google Ads چیست؟

اساساً می توان با بررسی کلمات کلیدی قصد را بدست آورد. به عنوان مثال ، اگر کسی به دنبال "راهنمای خرید تلویزیون" باشد ، احتمالاً هنوز آماده خرید نیست ، درست است؟ درست.

این کلمه کلیدی نشانه این است که آنها می خواهند محصولات را مقایسه کنند و هنوز آنها را خریداری نکنند.
اما "تلویزیون هوشمند صفحه نمایش تخت 60 اینچ" کلمه کلیدی هدف بالاتری است که نشان می دهد احتمال خرید نزدیک است . این کلمه کلیدی نشان می دهد که کاربر تحقیقات خود را انجام داده است. آنها می دانند چه می خواهند.

و طبق آخرین مطالعات ، کلمات کلیدی با هدف بالا تقریباً همیشه توسط کلیک های تبلیغاتی هدایت می شوند ، نه جستجوی ارگانیک! معنای هدف قرار دادن استراتژی SEO شما در مورد کلمات کلیدی نزدیک به خرید ، کاری از پیش نمی برد.

برای آن به Google Ads نیاز دارید.

از طریق پیشنهاد قیمت کلمات کلیدی در Google Ads ، می دانید که کدام کلمات کلیدی فروش فوری را به فروش می رسانند.

با استفاده از سئو ، شما باید یک قیف ایجاد کنید تا سفر خریدار را متناسب کند. شما باید محتوا ، کلمات کلیدی و آهنرباهای سرب را برنامه ریزی کنید تا آنها را به پایین قیف هدایت کند و برای تبدیل آنها "گرم" کند.

اما با Google Ads می توانید از جستجوی کمتری در قیف استفاده کنید.

به عنوان مثال: لوله کش نزدیک من.

مطمئن باشید فردی که به دنبال لوله کش است به یک ASAP احتیاج دارد. رتبه بندی آگهی شماره 1 شما اطمینان می دهد که ابتدا توجه آنها را به خود جلب خواهید کرد و احتمالاً فروش قبلی را بدون اینکه قبلاً با آنها درگیر باشید ، خواهید داشت.

این قدرت Google Ads و قصد است.

 

تمام آنچه شما نیاز دارید یک آگهی و یک صفحه فرود با کیفیت بالا (اطلاعات بیشتر در این مورد در فصل 6) برای افزایش فروش است.

این کار بسیار کمتر از تولید محتوا و برنامه ریزی استراتژی SEO شما است.

باور نمی کنید؟ به اندازه کافی منصفانه بگذارید یک دلیل خوب دیگر برای شروع استفاده از Google Ads به شما بگویم!

دلیل اضافی - بیایید برخی از داده ها را بررسی کنیم
به گفته برایان دین ، ​​متخصص SEO از Backlinko ، پست های بازاریابی محتوا که باعث ایجاد ترافیک ارگانیک می شوند ، باید حداقل 1890 کلمه باشند تا رتبه اول را کسب کنند .

 

 

این داده ها را با یافته های Orbit Media مرتبط کنید که نشان می دهد نوشتن پست متوسط ​​وبلاگ فقط با 1000 کلمه به طور متوسط ​​بیش از سه ساعت طول می کشد :

 

به معنای پست استاندارد وبلاگ 2000 کلمه ای شما که برای رتبه بندی در صفحه اول لازم است ، نوشتن شما شش ساعت طول می کشد.

و صرف نوشتن محتوا به معنای رتبه اول بودن نیست.

همه مطالب را می نویسند. روزانه میلیون ها پست منتشر می شود. شما همچنین به اشتراک های اجتماعی ، بک لینک و اختیارات دامنه نیاز دارید. بدست آوردن همه آنها به طرز دردناکی دشوار است.

نکته نهایی: PPC در Google Ads می تواند فروش بسیار سریع تری نسبت به SEO داشته باشد. در حالی که هر دو استراتژی شگفت انگیز هستند ، جستجوگرها مدت بیشتری طول می کشد.

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)