یک متن خوب برای تبلیغ شما تنها بخشی از موفقیت در هنگام جذب مشتری های بالقوه جدید است. مورد دیگر اجرای استراتژی مناسب برای پیشنهادات است ، به طوری که حداکثر نتیجه را در مورد حداقل قیمت تبلیغ بدست آورید. اگر توجه کافی به پیشنهادات نداشته باشید ، ممکن است در نهایت هزینه های بیشتری پرداخت کنید.

در این مقاله ما گزینه های پیشنهاد مناقصه توسط Google Ads و ویژگی های آنها را به شما معرفی خواهیم کرد ، بنابراین در پایان شما می توانید راحت ترین مورد را برای تجارت خود انتخاب کنید.

پیشنهادات Google Ads: اهداف خود را در نظر بگیرید

از آنجا که عملکرد هر استراتژی متفاوت است ، مهمتر از همه تعیین هدفی است که می خواهید به آن برسید - کلیک ها ، نمایش ها ، تبدیل ها یا بازدیدها.

بسته به کنترل پیشنهاد و تعداد تبدیلات (در 30 روز گذشته) استراتژی پیشنهادی مناسب را انتخاب کنید:

 

با پیشنهادات هوشمند بر روی تبدیل ها تمرکز کنید

استراتژی های پیشنهاد قیمت هوشمند را برای اهداف بازاریابی خود مشخص کنید

اگر هدف شما با تبدیلات تعریف شده است ، پیشنهاد مناقصه هوشمند Google را در نظر بگیرید. سیستم به طور خودکار پیشنهادات شما را ارزیابی می کند. یکی از این راهکارها را انتخاب کنید:

Target Cost for Acquisition (هدف CPA): به محض تعیین هزینه های خرید ، این گزینه آسان می شود. خرید مبلغی است که می توانید از پس هزینه های خود برای خرید یک مشتری برآیید. سپس شما فقط CPA مورد نظر خود را وارد کرده و این روش آماده شروع است. ایده آل برای بهینه سازی تبدیل ها است. GoogleAds بر روی تبدیل کاربران با هزینه خرید خاص تمرکز خواهد کرد. پیشنهادات به صورت خودکار براساس مبارزات CPA در کمپین های شما تنظیم می شوند. هزینه برخی از تبدیل ها ممکن است بیش از بقیه باشد تا هزینه های خرید شما را یکسان و منطبق کند. می توانید در اینجا درباره مناقصه CPA هدف بیشتر بیاموزید ،

بازده هدف در هزینه تبلیغات (ROAS هدف): این مورد می تواند شگفت آورترین باشد ، زیرا براساس ریاضیات است. GoogleAds پیشنهادات شما را برای به حداکثر رساندن ارزش تبدیل براساس بازدهی که می خواهید از هزینه تبلیغات خود تنظیم کنید ، تنظیم می کند. هنگام وارد کردن هدف خود به GoogleAds ، باید مقدار هدف را وارد کنید. شما باید آن را محاسبه کنید. اگر به کمی اشاره نیاز دارید ، ستونهای خود را برای کلمات کلیدی در یک کمپین اخیر با Conv اصلاح کنید. معیارهای ارزش / هزینه. سپس از شماره مبارزات انتخاباتی برتر با عنوان Target ROAS استفاده کنید. می توانید در اینجا درباره مناقصه هدف ROAS اطلاعات بیشتری کسب کنید.

حداکثر رساندن تبدیل ها: این می تواند ساده ترین استراتژی ارائه شده باشد. فقط باید حداکثر بودجه روزانه را تعیین کنید که Google برای اجرای خودکار پیشنهاد شما و بیشترین تبدیل به شما در ازای پول ، از آن استفاده می کند. در پایان کارزار ، بازده سرمایه گذاری را بررسی کنید تا ببینید حداکثر میزان تبدیل به فروش سودآور منجر شده است یا خیر. اطلاعات بیشتر درباره حداکثر کردن تبدیل ها را می توانید در اینجا پیدا کنید.

Enhanced CPC (ECPC): این روش چندین ویژگی خودکار به تنظیمات دستی CPC شما اضافه می کند و به شما انعطاف بیشتری می بخشد. Google می تواند پیشنهاد شما را در احتمال رانندگی در فروش افزایش یا کاهش دهد. پیشنهادات سعی دارند به طور متوسط ​​با حداکثر هزینه تنظیمات شما برای هر کلیک به دست بیایند. اگر جستجوی بیش از حد رقابتی باشد ، به دلیل کاهش شانس تبدیل ، Google پیشنهاد شما را با هزینه کمتری کاهش می دهد. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهاد قیمت دستی CPC را در اینجا مشاهده کنید.

نوع استراتژی پیشنهادی مناسب برای اهداف بازاریابی من چیست

با پیشنهادات CPC روی کلیکها تمرکز کنید

شما می توانید با استفاده از هزینه کلیک (CPC) در دو استراتژی جداگانه ، بر کلیک و جلب بازدید از وب سایت خود تمرکز کنید :

حداکثر کلیک ها: این استراتژی خودکار براساس حداکثر بودجه روزانه شما است. Google سعی خواهد کرد با بودجه روزانه شما بیشترین کلیک ممکن را بدست آورد و میزان بازدید را در صفحه وب شما ایجاد کند. این می تواند یک راه حل خوب برای زمانی باشد که بودجه شما بسیار محدود است. اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی پیشنهادات حداکثر کلیک ها را که در اینجا پیدا می کنید.

پیشنهاد دستی CPC: این یکی از استراتژی های پیش فرض و وقت گیر است زیرا به شما امکان کنترل کامل پیشنهادات را می دهد. به دلیل پیچیدگی آن ، برای تازه واردین Google Ads توصیه نمی شود. برای گروه ها یا مکان های مختلف پیشنهادهایی تنظیم می کنید و آن را متناسب با نیازهای کمپین های خاص تنظیم می کنید. این می تواند با ECPC ترکیب شود (بعدا مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد) ، به شما این امکان را می دهد که بودجه ها را کنترل کنید و به Google اجازه می دهید پیشنهادات را براساس احتمال تبدیل همزمان تنظیم کند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری درباره Manual CPC بیابید.

در پیشنهادات Google Ads بر روی نمایشها تمرکز کنید

اگر به دنبال نمایش های بیشتر برای تبلیغ خود هستید ، در اینجا چندین راهکار برای به حداکثر رساندن دید خود آورده شده است.

مکان جستجو برای جستجوی هدف (TSPL): با انتخاب این روش ، شما به Google اجازه می دهید پیشنهادات را به طور خودکار تنظیم کند تا همیشه تبلیغات شما را در بالای صفحه اول نتایج Google یا هرجای صفحه اول Google نشان دهد. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی Target Search Location page را در اینجا بخوانید.

اشتراک بیش از حد هدف: استراتژی بهینه برای هدف گذاری رقبا و افزایش آگاهی از نام تجاری در Google Ads ، به شما این امکان را می دهد که از یک وب سایت یا رقبای خاص پیشی بگیرید. وقتی هر دو تبلیغات نمایش داده شود ، Google پیشنهادات شما را برای پیشی گرفتن از سایرین افزایش می دهد. تنظیمات ساده هستند. در مرحله اول ، دامنه را بیش از حد مجاز تنظیم کنید. سپس درصد دفعاتی که می خواهید پیشنهاد دهید تا در بالای آنها قرار گیرد. مراقب باش. هرچه درصد بیشتر باشد ، ممکن است هزینه کلیک بیشتری بپردازید. اطلاعات بیشتر درباره استراتژی Targe Outranking اشتراک گذاری را می توانید در اینجا پیدا کنید.

هزینه به ازای هر هزار نمایش (CPM): با استفاده از این استراتژی ، هزینه نمایش (زمان نمایش تبلیغات) را پرداخت می کنید. شما برای برداشت هایی که از Google Display Network (و همچنین در Youtube) دریافت می کنید هزینه می کنید.

هزینه به ازای هر هزار نمایش قابل مشاهده (vCPM): با استفاده از این استراتژی پیشنهاد دستی می توانید تبلیغات خود را برای افزایش آگاهی ارائه دهید. این استراتژی پیشنهاد برای زمانی مناسب است که نیازی به ایجاد کلیک یا تبدیل ندارید. این استراتژی به شما امکان می دهد برای هر 1000 نمایش آگهی قابل مشاهده در Google Display Network پرداخت کنید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این استراتژی کسب کنید.

 

استراتژی پیشنهاد قیمت - نکات حرفه ای:

  1. هنگام استفاده از پیشنهادات هوشمند (tCPA ، tROAS) اهداف را با دقت تنظیم کنید - این مهم است زیرا الگوریتم های پیشنهاد قیمت هوشمند در هنگام بهینه سازی کارزار برای رسیدن به هدف واقع بینانه ، بهترین عملکرد را دارند.
  2. پس از تغییر استراتژی ، تغییرات را به حداقل برسانید - زمانی که استراتژی پیشنهاد را تغییر می دهید ، دوره یادگیری وجود دارد. صبر کنید تا دوره یادگیری به پایان برسد و فقط پس از انجام تغییرات لازم.
  3. از تجزیه و تحلیل فوری عملکرد Smart Biding خودداری کنید - الگوریتم های پیشنهاد قیمت هوشمند برای یادگیری به زمان نیاز دارند ، بنابراین منتظر بمانید تا دوره یادگیری کامل شود تا داده های بیشتری داشته باشید و عملکرد بهتری داشته باشید.
  4. روند فصلی - مراقب فصلی باشید ، زیرا وقایع فصلی اغلب منجر به تغییر ناگهانی و شدید عملکرد می شوند. همه این تغییرات می توانند کمپین های پیشنهاد قیمت هوشمند شما را تحت تأثیر قرار دهند. هنگام افزایش حجم فصلی ، همه استراتژی ها پاسخ مثبت می دهند ، بنابراین نیازی نیست که پیشنهاد خود را تنظیم کنید.