تبلیغات کلیکی گوگل 

در اینجا واقعیت سخت و سرد وجود دارد: هر نوع تبلیغاتی توانایی ارتقا موثر شرکت شما را دارد. با این حال ، این که آیا شما باید یک استراتژی دیگر را دنبال کنید یا نه ، به اهداف شما ، به چه کسانی می خواهید برسید و پیشنهاد شما چیست. تبلیغات کلیکی گوگل
در پایان روز ، هر کانال بازاریابی می تواند برای شرکت شما نتیجه ایجاد کند. با وجود تمام امکانات مختلف ، نکته اصلی این است که بر روی کانالهای اصلی تمرکز کنید که برای کسب و کار شما بهترین کار را خواهند کرد و در نهایت تأثیرگذار بر روی خط اصلی خواهند بود. تبلیغات کلیکی گوگل
اگر این موضوع طاقت فرسا به نظر می رسد ، شما تنها نیستید. حتی بهترین بازاریاب ها نیز تلاش می کنند تا با دنیای همیشه در حال تغییر تبلیغات دیجیتال همراه شوند.تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل

معرفی تبلیغات کلیکی گوگل

قبل از شروع ، مهم است که ابتدا بررسی کنید تبلیغات کلیکی گوگل چیست و چگونه می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد. تبلیغات کلیکی مخفف بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک است. بسیاری از تبلیغاتی که در سراسر وب مشاهده می کنید - در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ، وبلاگ مورد علاقه شما و سایت های اصلی رسانه های اجتماعی - تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک هستند. . این بدان معناست که مارک ها برای دیدن تبلیغات هزینه ای را برای شما پرداخت نمی کنند ، فقط زمانی که شخصی روی آن کلیک کند هزینه را پرداخت می کنند. 
معمولاً وقتی افراد در مورد بازاریابی کلیکی صحبت می كنند ، آنها به تبلیغات Google اشاره می كنند ، هم آنهایی كه در Google SERP نشان داده می شوند و هم در شبکه نمایش میلیون ها سایت Google در وب. 

تکنیک های تبلیغات

تبلیغات ، تکنیک ها و روش هایی که برای جلب توجه مردم به محصولات ، خدمات ، نظرات یا علل به منظور ترغیب مردم به پاسخگویی به روشی خاص نسبت به آنچه تبلیغ می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر تبلیغات شامل تبلیغ کالایی است که برای فروش است ، اما روشهای مشابه برای تشویق مردم به رانندگی ایمن ، حمایت از خیریه های مختلف یا رأی دادن به نامزدهای سیاسی از جمله مثالهای دیگر استفاده می شود. در بسیاری از کشورها تبلیغات مهمترین منبع درآمد رسانه ها (به عنوان مثال روزنامه ها ، مجلات یا ایستگاه های تلویزیونی ) است که از طریق آنها انجام می شود. در جهان غیر کمونیست تبلیغات به یک صنعت خدمات بزرگ و مهم تبدیل شده است . 

تبلیغات کلیکی گوگل

اکنون ، رسانه های اجتماعی تنها راه حضور آنلاین در معرض دید مشتریان نیستند. در واقع، بعید میدانم. 

اگر به شما بگوییم که نه تنها روش های دیگری وجود دارد که بتوانید به صورت آنلاین در مقابل مشتریان ایده آل خود قرار بگیرید ، بلکه می توانید این کار را درست هنگامی که آنها در حال تحقیق روی یک محصول یا خدمات هستند و آماده خرید هستند انجام دهید؟ 

بله این درست است. وارد Google Ads شوید. 

Google Ads بستر تبلیغاتی Google Pay Per Click (PPC) است. با استفاده از PPC ، شما فقط وقتی کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند ، هزینه را پرداخت می کنید که در نهایت باعث صرفه جویی در مقدار زیادی از تغییر می شود (CFO شما قطعاً فقط یک پمپ مشت کم فشار را در آنجا انجام داده است). 

همانند تبلیغات پرداخت شده در شبکه های اجتماعی ، Google Ads به شما امکان می دهد تمام کارهای جستجوگرها را برای رتبه بندی وب سایت خود در بالای Google دور بزنید و در عوض برای هر کلمه کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید به بالای نتایج جستجو بروید. این مثل این است که یک Fastpass در Six Flag دریافت کنید ، فقط احتمالاً آنقدرها هم هیجان انگیز نیست. 

شروع کار با تبلیغات Google Ads و PPC نسبتاً ساده است. شما فقط به گوگل می گویید که چه کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید ، بودجه روزانه شما چیست و سپس شروع به نوشتن عناوین و توضیحات مربوط به کسب و کار و پیشنهادات اصلی آن می کنید که هنگام جستجوی همان کلمات کلیدی به مردم نشان داده می شود. 

البته ، یک تن بیشتر به آن می پردازد ، اما این یک نسخه ساده شده از آن است. 

آنچه در مورد تبلیغات PPC بسیار جالب است این است که نه تنها شما باید هزینه تبلیغاتی را که در واقع کلیک می کنند بپردازید ، بلکه ردیابی نتایج و اندازه گیری بازگشت سرمایه آسان است. Google Ads بینش زیادی درباره اینکه تبلیغات و کلمات کلیدی شما را به سمت تبدیل تبدیل می کند ، ارائه می دهد و با این اطلاعات می توانید کمپین خود را به صورت مداوم تنظیم کنید تا سرنخ ها در جریان باشد. 

Google همچنین به شما نمره کلی "بهینه سازی" برای فعالیت های شما را می دهد. این گوگل است که به شما می گوید کمپین شما در مقیاس 1٪ - 100٪ چقدر خوب است. همانطور که Google درباره کمپین های شما بیشتر می آموزد ، روش های مختلفی را برای بهینه سازی کمپین های شما برای بهبود عملکرد پیشنهاد می کند. با تشکر ، گوگل! 

تبلیغات کلیکی چیست؟

PPC یا Pay-per-Click نوعی تبلیغات است که در آن هر بار که شخصی بر روی یکی از تبلیغات شما کلیک می کند هزینه کمی را پرداخت می کنید. 

شما به جای صرف هزینه برای برداشت های تخمینی ، فقط هزینه ترافیکی را که این تبلیغات ایجاد می کند ، پرداخت می کنید و این گزینه را برای مشاغلی که می خواهند کنترل کامل عملکرد و بودجه خود را داشته باشند ، انتخاب خوبی می کند. 

محبوب ترین پلتفرم های تبلیغاتی PPC Google Ads ، Microsoft Advertising و Facebook Ads هستند ، با این وجود ، با توجه به حجم جستجوها و تعداد گزینه ها ، گوگل با ارزش ترین کمپین PPC است. 

3 نوع تبلیغات اصلی Google وجود دارد که هر کدام با نرخ PPC و کارایی خاص خود هستند: 

شبکه جستجو - اینها تبلیغات متنی هستند که در نتایج جستجوی Google مانند پیوندهای پشتیبان ، تبلیغات صفحه خرید و نتایج در بنر خرید نشان داده می شوند. 
شبکه نمایش - به طور معمول تبلیغات مبتنی بر تصویر که در وب سایت هایی که مخاطبان شما بازدید می کنند نمایش داده می شوند ، معمولاً به صورت یک بنر ، نوار کناری یا تصویر پایین صفحه. 
ویدئو - اینها تبلیغات مبتنی بر ویدیو هستند که قبل ، در حین یا بعد از محتوای YouTube نمایش داده می شوند. 
بهترین کمپین های تبلیغاتی PPC برای هدایت مشتری برای انجام عملی ارزشمند کار می کند ، که صرفاً خرید محصول شماست ، اما همچنین می تواند انواع دیگر تولید سرب مانند ارسال فرم ، درخواست نقل قول یا بارگیری PDF باشد. 

با 10 مزیت تبلیغات کلیکی گوگل آشنا شوید

ما 10 دلیل اصلی را ارائه می دهیم که چرا تبلیغات موثر کلیکی می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا از رکود همه گیر زنده بماند و در طول سال 2020 رشد کند.

# 1 تبلیغات کلیکی با کمترین هزینه به مخاطبان می رسد
کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک به شما امکان می دهد کنترل کامل بودجه ، هدف قرار دادن و مکان های تبلیغاتی خود را داشته باشید. با بهینه سازی مداوم کمپین کلیکی ، به سرعت نقطه حساس بین بودجه و نتایج را پیدا خواهید کرد.

با خدمات تبلیغاتی کلیکی ما هیچ وقت هزینه تبلیغات تبلیغاتی یا دسترسی به آنها را پرداخت نمی کنید. شما فقط هزینه کلیک را پرداخت می کنید ، بنابراین بودجه خود را کاملاً کنترل می کنید.

# 2 تبلیغات کلیکی بازدید فوری را فراهم می کند
در حالی که تلاش های بازاریابی ارگانیک معطوف به درج محتوای شما در صفحه اول Google است ، اسلات تبلیغاتی کلیکی از قبل وجود دارد - پس چرا از آنها استفاده نکرده و تولید کسب و کار را شروع نمی کنید؟

صعود به رتبه بندی جستجوی ارگانیک برای کلمات کلیدی ممکن است ماه ها طول بکشد. رشد آلی برای ایجاد یک نام تجاری بلند مدت ضروری است ، اما گاهی اوقات نیاز به نتایج فوری بیشتری وجود دارد.

اینجاست که کلیکی می تواند کمک کند.

ما می توانیم کمپینی را برای کسب و کار شما طراحی و اجرا کنیم که بلافاصله ترافیک هدفمند را به سمت تجارت شما هدایت کند.

# 3 تبلیغات کلیکی منجر به گرم شدن قیمت می شود
تبلیغات کلیکی به شما این امکان را می دهد تا در زمان واقعی جستجو برای آنچه که می فروشید به افراد مناسب برسید.

شما نه تنها با هر کلیک پرداخت خواهید کرد بلکه محصول شما در معرض دید کاربرانی قرار می گیرد که از قبل به آنچه شما باید بفروشید علاقه مند هستند.

چقدر می توانید "گرمتر" و مقرون به صرفه تر درخواست کنید؟

# 4 تبلیغات کلیکی منجر به بازگشت سرمایه مثبت می شود
هر آنچه قابل اندازه گیری است ، قابل بهبود و بررسی است.

برخلاف بسیاری از گزینه های تبلیغاتی دیگر ، اندازه گیری کمپین های کلیکی آسان است ، این بدان معناست که شما می توانید تبلیغات خود را تا زمانی که ROI مثبت تولید نکنند ، بهبود ببخشید.

به طور متوسط ​​، ما به ازای هر 1 پوند هزینه شده با ما ، 4 پوند به مشتریان خود می دهیم ، بنابراین شما هرگز بیشتر از بازدهی که می گیرید ، برای PPC هزینه نمی کنید.

ما تبلیغات ، استراتژی های مختلف را آزمایش می کنیم تا اینکه بدانیم چه چیزی برای کسب و کار شما بهتر است. ما آن را رویکرد منحصر به فرد ذهن خود می نامیم .

شماره 5 داده های کاربر کلیکی به استراتژی SEO شما کمک می کند
قبل از تعهد به استراتژی های طولانی مدت SEO می توانید استراتژی کلمات کلیدی خود را در کلیکی آزمایش کنید.

در جایی که کلمات کلیدی ارگانیک به دلیل حفظ حریم خصوصی تا حد زیادی پنهان هستند ، هیچ محدودیتی در جستجوی پولی وجود ندارد ، به این معنی که می توانید کلمات کلیدی کلیدی را که تبدیل می کنند و با چند درصد و هزینه ، مرور کاملی داشته باشید.

این بدان معنی است که داده های کلمات کلیدی کلیکی می توانند مستقیماً وارد بازاریابی جستجوی ارگانیک (SEO) شوند و همچنین در بهینه سازی موجود فراداده ، عناوین و کلمات کلیدی استفاده شوند.

کمپین های کلیکی به شما امکان می دهد بدون در انتظار رتبه بندی آلی مطالب ، محتوای وب سایت خود را بهبود ببخشید.

# 6 تبلیغات کلیکی به تغییرات الگوریتم بستگی ندارد
برخلاف بازاریابی محتوا و سئو که به بروزرسانی الگوریتم موتور جستجو بستگی دارد ، تبلیغات PPC ثبات را ارائه می دهد.

الگوریتم های کلیکی به ندرت از تغییرات تأثیرپذیری بالایی برخوردار هستند ، به این معنی که شما می توانید سریعاً بر اساس معیارهای قبلی درباره عملکرد کمپین های فعلی و آینده خود قضاوت کنید.

# 7 تبلیغات کلیکی گزینه های هدفمندی چند لایه را ارائه می دهد
تبلیغات کلیکی معیارهایی مانند سن ، مکان و علایق کاربر را در دسترس شما قرار می دهد ، و هدف قرار دادن نمایه های خاص مشتری را به صورت محلی و جهانی آسان می کند.

حتی بهتر ، با آزمایش کمپین های کلیکی ، خواهید دید که چه نوع کاربرانی به کمپین های شما پاسخ می دهند و چه کاربرانی از سیستم عامل هایی استفاده می کنند ، بنابراین می توانید مخاطبان مختلف را در سیستم عامل هایی که بهترین تبدیل می شوند ، هدف قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر لوازم باغبانی می فروشید ، متوجه خواهید شد که از طریق تبلیغات YouTube کلیک های بیشتری از طرفداران جوان گیاهان محلی دریافت می کنید - بنابراین می توانید برای به نمایش گذاشتن محصول خود در YouTube ، تبلیغات ویدیویی ایجاد کنید.

شماره 8 داده های کاربر کلیکی از استراتژی رسانه های اجتماعی شما سود می برد
یک کمپین PPC یکپارچه در سرتاسر جستجو و برنامه های اجتماعی می تواند هزینه هر خرید را کاهش دهد در حالی که مشتری های بیشتری نسبت به کمپین های کلیکی مستقل تبدیل می کند.

این به این دلیل است که شما داده های مشتری بین کانال بیشتری خواهید گرفت که می تواند برای بهبود فعالیتهای شما بیشتر به صورت استراتژیک ترکیب شود.

به عنوان مثال ، هنگام تبلیغات در Google ، می توانید از "مشاهدات مخاطب" برای هدف قرار دادن اجتماعی خود استفاده کنید.

ویژگی "مشاهده مخاطب" Google به شما امکان می دهد ببینید کدام گروه های مخاطب عملکرد بهتری نسبت به دیگران دارند و می توانید از این اطلاعات در هدف قرار دادن شبکه های اجتماعی و کپی تبلیغات خود برای دسترسی بیشتر افراد استفاده کنید.

# 9 تبلیغات کلیکی امکان هوشمند سازی مجدد را در اختیار شما قرار می دهد
تبلیغات کلیکی همراه با تجزیه و تحلیل به شما امکان می دهد نحوه تعامل کاربر با کمپین شما را ببینید و افرادی را که تبدیل نکرده اند دوباره هدف گیری کنید.

فرض کنید شما یک کمپین کلیکی برای یک مارک کمپوست جدید اجرا کرده اید. یک کاربر بر روی تبلیغات شما کلیک می کند ، اما محصول را خریداری نمی کند. سپس می توانید با استفاده از تبلیغات نمایشی در وب ، آن کاربر را دوباره هدف خود قرار دهید تا خود را در ذهن او نگه دارید.

هدف گذاری مجدد به این دلیل کار می کند که می دانید کاربر از قبل به محصول شما علاقه مند است ، فقط ممکن است به زمان بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داشته باشد.

با نگه داشتن محصول خود در جلوی ذهن آنها ، شانس تبدیل را افزایش می دهید.

علاوه بر این ، شما فقط می توانید تبلیغات مربوط به محصولات را در کمپین هدفگذاری مجدد خود نشان دهید ، بنابراین آنچه را که از دست می دهد به کاربر یادآوری می شود.

با استفاده از این استراتژی تبلیغاتی کاملاً خاص در زرادخانه خود ، می توانید به ارتقا سطح آگاهی از برند و جذب مشتری جدید کمک کنید.

# 10 تبلیغات کلیکی به راحتی تولید می شود
نکته جالب در مورد تبلیغات کلیکی این است که آنها به طراحی تخصصی یا مهارت های تولید سنگین احتیاج ندارند.

راه اندازی ساده ، قابل دسترسی برای هر مشاغل است و سیستم عامل هایی مانند Google Ads یا نمایندگی شما همیشه در دسترس هستند تا شما را در روند ایجاد کمپین های کلیکی موفق راهنمایی کنند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین راه های ارتباط آنلاین با مشتریان ایده آل شماست. 

چرا؟ همه چیز به توجهات می رسد. 

و واقعیت این است که اساساً همه امروز در شبکه های اجتماعی حضور دارند و چشمانشان به صفحه آنها چسبانده شده است. 

به همین دلیل حضور شما در سیستم عامل های کلیدی که مشتریان شما در آن حضور دارند برای شما حیاتی است. شما باید آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید. 

خواه به دنبال ایجاد یک تبلیغات ارگانیک باشید یا شروع به تبلیغات پولی کنید ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، LinkedIn ، YouTube ، Pinterest ، Snapchat ، TikTok و حتی چند مورد دیگر احتمالاً تعداد زیادی فرصت برای کسب و کار شما فراهم می کنند. 

بنابراین ، چگونه شروع به استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ آنلاین شرکت خود می کنید؟ 

ما در زیر به شما در مورد چگونگی انجام بازاریابی رایگان و غیر رایگان در شبکه های اجتماعی مشاوره خواهیم داد. اما ابتدا باید بفهمید که مشتریان شما چه کسانی هستند و کجای آنلاین پاتوق هستند 

پس از دانستن اینکه آنها چه کسانی هستند و به چه چیزهایی علاقه مند هستند ، می توانید بستر اجتماعی مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده و شروع به ایجاد محتوا یا اجرای تبلیغات کنید تا مورد توجه آنها قرار گیرد. 

تبلیغات در رسانه های اجتماعی ارگانیک

رسانه های اجتماعی ارگانیک به سادگی همه پست هایی هستند که از طریق دوستان و شرکت هایی که دنبال می کنید در خبرهای خود مشاهده می کنید. این شبکه های اجتماعی کلاسیک است. 

چه در مورد Facebook ، Instagram ، LinkedIn یا TikTok صحبت کنیم ، هر سیستم عامل به افراد و مشاغل اجازه می دهد تا نمایه ای ایجاد کرده و پست را به صورت رایگان شروع کنند. 

البته استفاده از رسانه های اجتماعی ارگانیک برای تبلیغ شرکت شما موافقان و مخالفانی دارد. 

اول ، نکات مثبت. 

برای کمک به شما در ایجاد وفاداری آنلاین و دنبال کردن و توزیع محتوا مانند فیلم ، وبلاگ و مطالعات موردی بسیار عالی است. شما می توانید منابع مفیدی را در اختیار پیروان خود قرار دهید و با تعامل با آنها در نظرات ، آگاهی از برند خود را افزایش دهید. 

با ارسال مداوم برند ، برند شما توسط مشتریان بالقوه معتبر و قابل اعتماد شناخته می شود و به شما کمک می کند تا آنها را به پایین کانال خود منتقل کنید. 

در حالی که هسته اصلی رسانه های اجتماعی ثابت مانده است ، اما همیشه ویژگی های جدیدی ارائه می شود که به شما کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. 

به عنوان مثال ، هر دو فیس بوک و اینستاگرام (و حتی LinkedIn و YouTube) جریان زنده و داستانهایی را به سیستم عامل خود اضافه کرده اند ، به شما این امکان را می دهد که با مخاطبان خود به طریقی کاملا جدید درگیر شوید. 

"زنده رفتن" می تواند راهی عالی برای تعامل سریع با پیروان شما باشد و به آنها نشان دهد که چگونه محصول / خدمات شما می تواند به بهبود زندگی آنها کمک کند. این یک روش عالی برای تولید سریع محتوا است زیرا به تنظیمات کمی ، برنامه نویسی یا ویرایش بعد از تولید نیاز دارد. و به شما امکان می دهد مستقیماً با مخاطبان خود صحبت کنید و به س questionsالات آنها پاسخ دهید. 

استفاده از جریان مستقیم می تواند به شرکت شما کمک کند تا محبوبیت و قابلیت اطمینان شما را بالا ببرد و چهره ای انسانی به برند شما ببخشد. 

داستان ها همچنین ارزش شناختن را دارند زیرا می تواند راه دیگری برای جلب توجه مخاطب شما باشد. آنها به همان اندازه پست های اخبار خبری معمولی محبوب شده اند ، بنابراین این منطقه ای است که نمی خواهید آن را از دست بدهید. 

داستان های فیس بوک و اینستاگرام می توانند برای قرار دادن محتوای کوتاه فرم عالی باشند. به خصوص ما دوست داریم که شما می توانید نظرسنجی ، آزمونهایی ایجاد کنید و از داستان های خود س questionsال کنید تا با مخاطبان خود درگیر شوید و مکالمه ای را شروع کنید. 

با این حال ، ایجاد مخاطب به صورت ارگانیک بر روی هر سیستم عامل نیاز به زمان زیادی دارد و شما باید با تلاش خود سازگار باشید. 

برای اینکه رسانه های اجتماعی ارگانیک را به درستی انجام دهید و در واقع نتایج قابل توجهی را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید ، نمی توانید پست ها را فقط یک روز تنظیم کنید و آن را روزانه صدا کنید. 

این یک "تاکتیک" نیست بلکه یک تغییر در فلسفه بازاریابی شما است و برای دیدن واقعاً نتایج ماهها یا حتی یک یا دو سال طول می کشد. 

با این حال ، هنگامی که هزاران دنبال کننده آنلاین داشته باشید که به دلیل تلاش های شما در شبکه های اجتماعی ، برند شما را می شناسند ، دوست دارند و به آن اعتماد دارند ، فروش بسیار ساده تری به آنها خواهید داشت. 

مزایای تبلیغات کلیکی

مزایای تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک 
از مزایای اجرای تبلیغات PPC می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

مقرون به صرفه - از آنجا که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که یک کاربر واقعاً به وب سایت شما دسترسی پیدا کند ، این می تواند ارزش خوبی برای پول داشته باشد. شما می توانید انتخاب کنید که هر چقدر دوست دارید یا کم هزینه کنید. 
هدفمند - شما می توانید مخاطبان خود را با توجه به اطلاعات جمعیتی مانند مکان ، زبان و دستگاه انتخاب کنید 
قابل اندازه گیری - کمپین های PPC می توانند برای سنجش دقیق اثربخشی تنظیم شوند. شما می توانید دقیقاً تعیین کنید که بازده سرمایه شما چقدر است. 
قابل برنامه ریزی - همانطور که کمپین های خود را اجرا می کنید ، می توانید بسیاری از تنظیمات کوچک را انجام دهید تا بر اساس بهترین کار انجام شود. 
منابع آموزشی - دوره های آنلاین و بسیاری از موارد آموزشی (اغلب رایگان) برای کمک به پیشرفت مهارت های شما وجود دارد. 
سریع - تقریباً بلافاصله تأثیر تلاش های PPC خود را مشاهده خواهید کرد. تاکتیک های بهینه سازی موتور جستجوگر ارگانیک (SEO) ممکن است ماه ها به طول انجامد تا تغییری ایجاد شود. 

تبلیغات کلیکی گوگل یا ppc

تبلیغات کلیکی چگونه می تواند به تجارت کوچک شما کمک کند؟ 
بیایید به طور خلاصه تمام مزایایی را که در بالا ذکر کردیم توضیح دهیم. این به شما کمک می کند مزایای PPC را برای تجارت کوچک خود بهتر درک کنید. 

نتایج مصلحت 
مشاغل کوچک باید هرچه سریعتر نتایج خود را بدانند. سرعتی که تبلیغات کلیکی به همراه دارد یکی از مزیت های اصلی آن است. شرکتی که از این استراتژی بازاریابی استفاده می کند می تواند بلافاصله نتایج تلاش های آنها را ببیند. 

مزیت بعدی این است که بتوانید به سرعت اطلاعات را برای عموم صادر کنید. فروش ، رویدادهای ویژه ، مجوزها و محصولات یا خدمات با نسخه محدود فقط برخی از این نمونه ها هستند. دلایل زیادی برای یک شرکت برای دستیابی به نتیجه سریع وجود دارد ، به خصوص یکی از آنها در ابتدای راه. 

مزایای PPC: مخاطب سازی 
اشکال سنتی تبلیغات بیشتر شبکه گسترده ای است که در سطح وسیعی پخش می شود. با PPC ، تبلیغات فقط به مشتریان بالقوه مرتبط نشان داده می شوند که در وهله اول کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می کنند. اگر کسی بر روی چنین آگهی کلیک کند ، می توانید مطمئن باشید که این یک اشتباه اشتباه تصادفی نیست بلکه حداقل تا حدودی به پیام شما علاقه مند است. 

Editor X: بستر های نرم افزاری ایجاد وب پیشرفته 
با CMS بدون کد ، راه حل های تجاری یکپارچه و ابزار همکاری ، سایت هایی را برای مارک های برتر ایجاد کنید. 

بیشتر کاوش کنید 
کنترل آگهی نیز بیشتر است زیرا شما می توانید زمان و مکان نمایش آن را کنترل کنید. این ، به نوبه خود ، دامنه تأثیر بسیار گسترده تری را در هدف قرار دادن مخاطبان مرتبط با آنچه شما ارائه می دهید ، به شما می دهد. پس از دانستن اینکه با چه کسی در حال برقراری ارتباط هستید ، می توانید کمپین بازاریابی خود را برای بهینه سازی قرار گرفتن در معرض خود و افزایش نرخ تبدیل تنظیم کنید. 

قرار دادن تبلیغات در مقابل مخاطبان هدف ، احتمال دریافت کلیک و تبدیل فروش را افزایش می دهد . هدف قرار دادن مخاطبان برای یک تجارت محلی نیز بسیار مفید است زیرا وقتی شخصی در موتور جستجوی موردعلاقه خود جستجوی محلی را انجام می دهد ، به احتمال زیاد با شرکت شما روبرو می شود. 

کنترل 
کنترل ، به عنوان یک اصطلاح کلی ، به خوبی می تواند مهمترین عامل هنگام انجام تجارت باشد. حتی اگر این بدان معنا باشد که مسئولیت بیشتر در زمان صرف شده و حس مالی ، کنترل می تواند با گذشت زمان بسیار ارزشمند باشد. یكی از جنبه هایی كه می تواند از كنترل سطح بالایی بهره مند شود ، استراتژی های بازاریابی است و PPC این قابلیت را فراهم می كند. اولین و احتمالاً مهمترین عامل مربوط به بودجه ای است که قبلاً پوشش داده ایم. 


اگر توافق برای چنین عملی در داخل شرکت انجام شود و با گذشت زمان به سمت بالا افزایش یابد ، PPC به یک شرکت اجازه می دهد شروع به کار کوچک کند . دیدن نتایج مثبت در هر مرحله از راه ، حتی هنگام شروع کار با اندازه کوچک ، معجزه می کند که بعداً مقیاس بندی کنید و نتایج را افزایش دهید. 

کسب و کار کوچک-استفاده-از-ppc-برای-موفقیت 
مشارکت در اهداف تجاری 
تعیین اهداف تجاری به خودی خود یک علم است ، اما هدف نهایی دستیابی به آنها به روشی عملی و عملی است. اندازه و سن مشاغل گفته شده مهم نیست ، اهداف برای دستیابی به آنها تعیین می شود. شرکت های بد به هیچ وجه به سود یک شرکت نخواهند رسید ، مهم نیست که چقدر سریع یا ارزان آنها را انجام دهید. همچنین ، رسیدن بیش از حد به اهداف شما می تواند تأثیرات مشابهی داشته باشد زیرا آنها شانس واقعی برای به پایان رسیدن ندارند. 

PPC به شما امکان می دهد دسترسی خود را گسترش دهید و اهداف بازاریابی را به راحتی محقق کنید. این ابزاری است که برای هماهنگی بازدیدکنندگان وب سایت با اهداف نهایی شما مورد استفاده قرار می گیرد ، مهم نیست که این اهداف چه هستند. PPC از جنبه های فروش و پیشبرد روابط شما با مخاطبان گسترده از آگاهی اولیه تا تبدیل شدن به یک مشتری وفادار پشتیبانی می کند. 

هم افزایی 
بازاریابی محتوا اشکال و اشکال مختلفی دارد ، اما همه می توانند توافق کنند که زمین بازی دیجیتال با ارزش ترین زمینه است. این روزها تقریباً از برنامه ریزی محتوا در همه جا استفاده می شود و شرکت هایی که از آن استفاده نمی کنند ، دستی به پشت خود بسته اند. 

تبلیغات PPC یک تجارت را قادر می سازد تا به درستی با سایر روش ها و کانال های بازاریابی همگام شود. به عنوان نمونه ، بیایید به بهینه سازی موتور جستجو نگاه کنیم ، زیرا این دو مفهوم دست به دست هم می دهند. سئو عامل محرکه در فضای بازاریابی آنلاین است. وجه اشتراک در بازاریابی PPC این است که همگام با ترافیکی که از طریق موتورهای جستجو ، به احتمال زیاد گوگل ، هدایت می شود ، همراه هستند. 

ورودی آسان 
یک تجارت متوسط ​​، به ویژه مشاغل تازه تاسیس ، منابع زیادی برای اختصاص به بازاریابی نخواهد داشت. منابع به اشکال اساسی مانند زمان ، ساعت کاری و منابع مالی در می آیند. وقتی نوبت به فاکتور زمان می رسد ، حتی کسانی که عقب افتاده اند نیز می توانند از PPC برای جبران سریع استفاده کنند. 

پیش نیازهای ورود به بازار تبلیغات دیجیتال از طریق این کانال حداقل است. برخی دیگر به زمان ، تلاش و هزینه بیشتری نیاز دارند. این یک تفنگ ساچمه ای است و نه یک نوع تیرانداز از نوع مخاطب که با ایجاد یک تور گسترده و انتظار برای کسی که قلاب شود ، هدف قرار می گیرد. این تیمهای توسعه دهنده را از درگیر شدن بیش از حد در ایجاد تبلیغات خلاص می کند تا بتواند در جای دیگری متمرکز شود. 

کمک تبلیغات کلیکی گوگل به تجارت شما

1. مستقیماً برای افرادی که به دنبال مشاغلی مانند شما هستند تبلیغ کنید 
تبلیغات PPC به شما امکان دسترسی به مخاطبان کاملا جدید را می دهد. از هر بستری که تبلیغ کنید می توانید تبلیغ خود را در مقابل افرادی قرار دهید که به احتمال زیاد به آنچه شما می خواهید علاقه مند شوند علاقه مند می شوند. 

به عنوان مثال ، Google AdWords به شما امکان می دهد به مخاطبان عظیمی که Google دارد دسترسی داشته باشید و به شما امکان می دهد این افراد را به وب سایت خود هدایت کنید. 

AdWords اغلب بهترین نتایج را ارائه می دهد صرفاً به این دلیل که افرادی که پیدا می کنید به طور فعال در جستجوی محصول یا خدماتی هستند که شما ارائه می دهید. 

شما می توانید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما به همان اندازه که می خواهید ظاهر خوبی دارند و به شما این امکان را می دهد تا مشتریان خاص ، بازه های زمانی را هدف قرار دهید و تبلیغ خود را مطابق با آنچه آنها جستجو می کنند تنظیم کنید. 

و اگر مشاغل کوچکی هستید ، Google Ads مزایای زیادی مخصوصاً برای مشاغل کوچک دارد. 

2. تبلیغات هدفمند 
تبلیغات PPC به شما امکان می دهد شرایط یا علایق خاصی را انتخاب کنید تا مخاطبان کامل خود را هدف قرار دهید. 

Google AdWords به شما امکان می دهد کلمات کلیدی خاصی را که افراد جستجو می کنند انتخاب کنید و آنها را به صفحه مربوطه در سایت خود بفرستید تا بهترین شانس تبدیل را داشته باشید. انتخاب این کلمات کلیدی تحقیقاتی را می طلبد ، اما اگر بتوانید مخاطب مناسب را هدف قرار دهید ، اغلب می تواند نتیجه بدست آورد. 

همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت خود از طریق بازاریابی مجدد ، افرادی را که قبلاً علاقه مند به آنچه شما ارائه داده اید ابراز علاقه کنید ، که اغلب می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. این واقعیتی است که مردم مجبور نیستند در ابتدا متقاعد شوند و به نوعی از برند شما آگاهی دارند. 

3. در زمان مناسب به افراد مناسب برسید 
از آنجا که می توانید براساس کلمات کلیدی افراد را هدف قرار دهید ، Google AdWords موارد دیگری بیش از یافتن افراد مناسب با نام تجاری شما ارائه می دهد. 

اساساً می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتری شما در Google دقیقاً در زمان دقیق جستجو برای آنچه که شما ارائه می دهید ، پیدا شده است. 

البته گوگل تنها گزینه نیست. در واقع ، Bing اغلب می تواند ارزش بسیار خوبی داشته باشد. ما را ببینید راهنمای تبلیغات گوگل در مقابل بینگ آگهی برای اطلاعات بیشتر. 

4- بازگشت سرمایه قابل اندازه گیری 
تبلیغات PPC به شما ROI قابل اندازه گیری می دهد که به شما امکان می دهد دقیقاً ببینید چه چیزی از تبلیغات دریافت می کنید. 

می توانید تعداد بازدیدها و تعداد کلیک هایی را که می گیرید اندازه بگیرید و این را با فروش و درآمد خود مقایسه کنید. اندازه گیری نرخ بازگشت سرمایه نمی تواند ساده تر باشد. 



5. قرار گرفتن در معرض نام تجاری 
شما می توانید نام تجاری و پیام خود را در مقابل افرادی قرار دهید که در غیر این صورت ممکن است حتی از وجود تجارت شما اطلاع نداشته باشند. 

Google AdWords شما را در بالای نتایج جستجو قرار می دهد ، به این معنی که هر کسی که کلمات کلیدی را تعیین می کند در معرض نام تجاری شما و آنچه شما باید بگویید قرار می گیرد. 

6. تأثیر فوری 
سئو استراتژی فوق العاده مهمی برای هر کسب و کار با حضور در وب است. اما برخی از مشاغل صبر و تحمل خود را از دست می دهند ، زیرا رتبه بندی برای شرایط خاص ممکن است ماه ها طول بکشد. 

تبلیغات PPC Google AdWords تأثیر فوری به شما می دهد و به شما امکان می دهد ظرف چند ساعت در بالای نتایج جستجو برای اصطلاحاتی که می خواهید ظاهر شوید. 

البته ، PPC هزینه دارد در حالی که SEO هزینه ندارد (جدا از سرمایه گذاری در زمان) ، اما هنگامی که یک متخصص فعالیت های شما را کنار هم بگذارد می تواند یک سرمایه گذاری پرسود باشد. PPC به شما امکان می دهد نتایج کمپین های خود را در طی چند روز یا حتی چند ساعت ، نه ماه ها یا احتمالاً حتی سال ها مشاهده کنید. 

این بدان معنا نیست که SEO ارزش صرف وقت ندارد. سئو یک قسمت اساسی از داشتن یک وب سایت موفق است که درآمدزایی دارد ، اما تبلیغات PPC همیشه کمک بزرگی در تبدیل مشتری های بالقوه بیشتر و یافتن مخاطبان جدید می کند. 

7. فقط زمانی که مردم کلیک می کنند پرداخت کنید 
این به نام است ، اما تبلیغات PPC به این معنی است که فقط وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند باید پول بپردازید. 

هرکسی که با تبلیغ شما روبرو شود احتمالاً از قبل به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند خواهد بود و بنابراین پرداخت با کلیک روی تبلیغ شما معمولاً ارزش آن را دارد. 

8. هزینه خود را محدود کنید 
هیچ قبض غیرمنتظره ای دریافت نخواهید کرد ، زیرا می توانید هزینه تبلیغات روزانه خود را محدود کنید. 

شما می توانید به داده های AdWords دسترسی پیدا کنید و دقیقاً نحوه مصرف بودجه خود را ببینید و بودجه ریزی خود را به جلو پیش ببرید. 

9. به صورت محلی یا جهانی تبلیغ کنید 
Google AdWords به شما امکان می دهد بر اساس موقعیت مکانی با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. 

این بدان معناست که اگر مخاطبان محلی شما محلی هستند ، می توانید مشتری خود را در فاصله چند کیلومتری از تجارت خود پیدا کنید یا برای تبلیغات در کل کشورها ، مناطق یا سراسر جهان تبلیغ کنید. 

همه این تبلیغات را می توان به منظور جلب نظر مخاطبان خاص طراحی کرد. 

با 6 مزیت تبلیغات کلیکی گوگل آشنا شوید

1.) تبلیغات PPC به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید 
اهداف شما به عنوان یک تجارت هرچه که باشد ، احتمالاً می تواند به شما در رسیدن به آنجا کمک کند. خواه امیدوار باشید که منجر به افزایش آگهی ها ، رشد آگاهی در مورد فروش تجارت الکترونیکی یا فقط ارتقا سطح آگاهی از برند شوید ، با این استراتژی تبلیغاتی پرداخت شده می توانید به این هدف دست پیدا کنید. PPC به شما امکان می دهد در هر مرحله از کانال فروش ، روشی آسان تر برای ارتقا marketing بازاریابی محتوای خود و جلب مخاطبان ایده آل خود داشته باشید. 

یک استراتژی عالی PPC با این شروع می شود که شما ابتدا اهداف تجاری خاص خود و KPI ها را مشخص کنید ، این می تواند از فصلی به فصلی یا سال به سال تغییر کند. کمپین های تبلیغاتی PPC با انواع مشاغل و شرایط تجاری بسیار سازگار است. با تغییر تقاضای مصرف کننده یا تغییر محصول ، می توانید بودجه را به کمپین های مختلف اختصاص دهید. کلمات کلیدی می توانند بیشتر متمرکز بر محصول باشند تا تجارت بیشتری را به دنبال داشته باشند ، یا می توانند برای جلب مشتریانی جدید که به دنبال خدمات شما هستند کلی تر باشند. 

هنگامی که کمپین PPC شما به راه افتاد و KPI های خود را کنترل کرد ، اطمینان حاصل کنید که کمپین شما به نتیجه دلخواه شما رسیده است. اگر مطمئن نیستید که اهداف خاص خود چیست یا برای تعیین و پیگیری KPI هایی که به بهترین وجه نمایانگر استراتژی بازاریابی شما هستند ، به کمک نیاز دارید ، مشاوره با یک متخصص تبلیغات PPC می تواند به شما کمک کند تا به سرعت به وب سایت خود مراجعه کنید. 

2.) مانع کم ورود 
با کمی بهینه سازی ، می توانید نتایج را در بازاریابی PPC خیلی سریع مشاهده کنید. راه اندازی آن آسان است و به شما امکان می دهد با هدف گیری بیش از حد تمرکز کنید تا بلافاصله به مخاطب ایده آل خود برسید. این پلت فرم راهنمایی گام به گام را برای شروع ایجاد تبلیغ خود ارائه می دهد ، بنابراین می توانید آن را بدون کمک تنظیم کنید. و بر خلاف SEO که دیدن بازدهی ممکن است ماهها به طول انجامد ، شما می توانید نتایج یک کمپین PPC را در عرض چند دقیقه مشاهده کنید. 

معیارهایی مانند سهم برداشت (تعداد نمایش هایی که در واقع تبلیغات شما در مقایسه با تعداد نمایش قابل قبول برای آنها دریافت می کند) می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که بودجه ایده آل شما برای منطقه ای که می خواهید در آن تبلیغ کنید ، چقدر است. مساحت زیاد و بودجه شما خیلی کم است ، این سهم برداشت کم خواهد بود زیرا ممکن است بودجه شما به سرعت تمام شود. افزایش بودجه یا محدود کردن حوزه ای که در آن تبلیغ می کنید می تواند به شما کمک کند یک کمپین بازاریابی عالی در بودجه بازاریابی خود ایجاد کنید. 

3.) سفارشی سازی کامل 
با PPC ، می توانید همه جنبه های این کمپین را انتخاب کنید ، از جمله کلمات کلیدی ، محل قرارگیری ، هدف قرار دادن و حتی اینکه کد پستی یا شهرهای خاص می خواهند تبلیغات شما در آن اجرا شود. در بیشتر موارد ، شما می توانید به اندازه یا کم هزینه پرداخت کنید مانند (تا زمانی که در حد متوسط ​​بازار باشد). و اگر آگهی تبلیغاتی شما مطابق میل شما کار نمی کند ، می توانید سریعاً با انجام تغییراتی ، چیز جدیدی را امتحان کنید. 

4.) داده های قابل ردیابی را ارائه می دهد 
هنگامی که یک کمپین PPC را از طریق AdWords اجرا می کنید ، داده ها به طور خودکار از طریق Google Analytics ردیابی می شوند ، بنابراین هیچ حدسی وجود ندارد. صرف اجرای یک کمپین تبلیغاتی Google دنیایی از داده های بازاریابی را باز می کند. پلتفرم Google به شما امکان می دهد بلافاصله برداشت ها ، کلیک ها و تبدیل ها را از تبلیغات خود مشاهده کنید. شما دقیقاً می دانید چه کسی روی پیوندهای صفحه های فرود شما کلیک می کند ، میزان بازدید شما چگونه افزایش می یابد و بودجه شما به کجا می رود. فرم های تبلیغاتی سنتی مانند روزنامه ها یا تلویزیون فقط تصویر واضحی از عملکرد کمپین های شما ارائه نمی دهند. 

این داده های گسترده به شما امکان می دهد به راحتی API های اصلی خود را کنترل کرده و بینش جدیدی پیدا کنید که می تواند به شما کمک کند کمپین خود را برای بهبود عملکرد تبلیغات تغییر دهید. 

5.) مخاطب سازی بسیار خاص 
با PPC می توانید پیام خود را به گروه های مخاطب بسیار خاص ، از جمله: 

شخصی در هر سطح خاص از قیف فروش - به ویژه کسانی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند 
کسانی که با کلمات کلیدی طناب دم بلند جستجو می کنند 
جمعیت شناسی مخاطبان کم 
با استفاده از ترکیبی از استراتژی های PPC مختلف ، می توانید شانس خود را در مورد محتوای خود در زمان مناسب در مقابل کاربران مناسب افزایش دهید. شما می توانید هم به مشتریان موجود و هم به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که قبلاً نام شرکت شما را نشنیده اند. 

6.) استراتژی SEO را مطلع می کند 
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغات PPC هر دو نوع یکسانی از کاربران را هدف قرار می دهند - کسانی که از اینترنت برای یافتن محصولات و خدمات استفاده می کنند. داده های عملکردی که PPC ارائه می دهد ، می تواند برای هدایت در استراتژی کلمات کلیدی و رانندگان محبوب ترافیک برای فعالیت های SEO استفاده شود. 

معمولاً کلمات کلیدی تبلیغات PCC شما در انتهای کانال قرار می گیرند ، شما می خواهید هنگام مقایسه محصولات یا در شرف خرید ، تبلیغات خود را به مشتری نشان دهید. ممکن است بخواهید برخی از کلمات کلیدی را که دارای تعداد زیادی کلیک هستند منتقل کنید ، اما منجر به تبدیل وب سایت به کلمات کلیدی متمرکز خود برای سئو نمی شود. و بالعکس ، کلمات کلیدی که بسیاری از تبدیل وب سایت های ارگانیک را تحریک می کنند احتمالاً مناسب یک کمپین تبلیغاتی PPC هستند. 

مدیریت تبلیغات

به زبان ساده ، گفتن و فروش محصول است. مدیریت تبلیغات اگرچه فرآیند پیچیده ای برای به کارگیری رسانه های مختلف برای فروش یک محصول یا خدمات است . این فرایند از تحقیقات بازاریابی خیلی زود آغاز می شود و شامل کمپین های رسانه ای است که به فروش محصول کمک می کنند. 

بدون وجود یک فرایند مدیریت تبلیغات موثر ، کمپین های رسانه ای آنچنان مثمر ثمر نیستند و کل روند بازاریابی به نتیجه می رسد. از این رو ، شرکت هایی که به یک روند موثر مدیریت تبلیغات اعتقاد دارند ، از نظر فروش کالاها و خدمات خود ، همیشه یک گام جلوتر هستند. 

همانطور که در بالا ذکر شد ، مدیریت تبلیغات از مرحله تحقیقات بازار آغاز می شود . در این مرحله ، داده های تولید شده توسط تحقیقات بازاریابی برای شناسایی انواع تبلیغات مناسب برای محصول خاص استفاده می شود. آن زمان که فقط تبلیغات چاپی و تلویزیونی در دسترس تولیدکنندگان بود ، گذشته است. این روزها به غیر از چاپ و تلویزیون ، رادیو ، تلفن همراه و اینترنت به عنوان رسانه تبلیغاتی نیز در دسترس هستند. فرآیند مدیریت تبلیغات در واقع به تعریف طرح کلی کمپین رسانه ای و تصمیم گیری در مورد نوع تبلیغات قبل از عرضه محصول کمک می کند. 

اگر می خواهید تبلیغات را موثر کنید ، همیشه به یاد داشته باشید که آن را از زمان تحقیقات بازار درج کنید . تحقیقات بازار به شناسایی بخش خاصی از جمعیت که محصول یا خدمات باید از طریق جمعیت زیادی به آن هدف قرار گیرد ، کمک خواهد کرد. همچنین مشخص خواهد کرد که چرا بخش ویژه برای محصول یا خدمات انتخاب می کند. این اطلاعات به عنوان راهنمای تهیه کمپین های تبلیغاتی عمل می کند. 

پس از شناسایی بخشهای طاقچه و تعیین اینکه از چه نوع تبلیغاتی استفاده خواهد شد ، مدیریت تبلیغات بر ایجاد ویژگیهای خاص برای کل تبلیغات متمرکز است. اگر یک کمپین رادیویی باشد ، از کدام نوع تبلیغات استفاده می شود ، اگر یک کمپین چاپی باشد ، از چه نوع نوشتاری و تبلیغاتی استفاده می شود و اگر یک کمپین تلویزیونی باشد ، از چه نوع تبلیغاتی استفاده خواهد شد. 

همچنین ممکن است تبلیغات ترکیبی و مطابقی وجود داشته باشد که در آن رادیو ممکن است تبلیغات تلویزیونی و غیره را تکمیل کند. مهم است که از طریق مدیریت تبلیغات تصویری منتقل شود که تمام استراتژی ها مکمل یکدیگر باشند. به نظر عامه مردم نرسد که تبلیغات رادیویی روی چیز دیگری تمرکز دارد در حالی که تلویزیون بر روی چیز دیگری. در پایان کل فرآیند باید به نفع محصول یا خدمات باشد. 

نقش افرادی که کمپین تبلیغاتی را طراحی می کنند برای موفقیت آن بسیار مهم است. آنها توسط متخصصان فصلی که آموزش را در زمینه خاص ارائه می دهند ، آموزش دیده اند. طراحی یک کمپین تبلیغاتی کار کمی نیست و درک رفتار مصرف کننده از داده های جمع آوری شده از تحقیقات بازار جنبه بسیار مهمی در این کمپین است. 

برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی کافی ، خلاقیت و الهام زیادی لازم است. بعلاوه ، مهارتهای مدیریتی هنگامی وارد کار می شوند که کار باید با در نظر گرفتن تصویر کلی انجام شود. برای کمپانی مثمر ثمر خواهد بود اگر کمپین تبلیغاتی در طول عمر یک محصول یا خدمات به درازا بکشد ، به مشتریان مناسب برسد و درآمد مطلوبی کسب کند . 

تبلیغات بهترین راه ارتباط با مشتری

تبلیغات بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان است. تبلیغات به مشتریان کمک می کند تا از مارک های موجود در بازار و انواع محصولات مفید برای آنها آگاه شوند. تبلیغات برای همه از جمله بچه ها ، پیر و جوان است. این کار با استفاده از انواع مختلف رسانه ها ، با مناسب ترین تکنیک ها و روش ها انجام می شود. 

بیایید نگاهی به اهداف اصلی و اهمیت تبلیغات بیندازیم. 

اهداف تبلیغات 
چهار هدف اصلی تبلیغات عبارتند از: 

آزمایش 
استمرار 
سوئیچ برند 
برگشتن 
بیایید نگاهی به انواع مختلف اهداف بیندازیم. 

آزمایش: شرکتهایی که در مرحله معرفی خود هستند معمولاً برای این هدف کار می کنند. هدف آزمایشی هدفی است که متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصول جدید معرفی شده در بازار است. در اینجا ، تبلیغ کنندگان از تبلیغات پر زرق و برق و جذاب استفاده می کنند تا مشتریان نگاهی به محصولات بیندازند و برای آزمایشات خرید کنند. 
تداوم: این هدف نگران نگه داشتن مشتریان موجود برای پایبندی به محصول است. تبلیغ کنندگان در اینجا به طور کلی چیز جدیدی در محصول و تبلیغات ادامه می دهند تا مشتریان موجود محصولات خود را ادامه دهند. 
سوئیچ نام تجاری: این هدف اساساً برای آن دسته از شرکتهایی است که می خواهند مشتریان رقبا را به خود جلب کنند. در اینجا ، تبلیغ کنندگان سعی می کنند مشتریان را متقاعد کنند از مارک موجودی که استفاده می کنند به محصول خود روی بیاورند. 
بازگشت به عقب: این هدف برای شرکتهایی است که مشتریان قبلی خود را می خواهند و به رقبای خود روی آورده اند. تبلیغ کنندگان از روش های مختلفی برای جذب مشتری مانند فروش تخفیف ، تبلیغات جدید ، برخی اصلاحات روی بسته بندی و غیره استفاده می کنند. 
اصولاً تبلیغات روشی کاملاً هنری برای برقراری ارتباط با مشتریان است. ویژگی های اصلی که فرد باید برای رسیدن به اهداف خود داشته باشد مهارت های ارتباطی عالی و قدرت قانع کننده بسیار خوب است. 

اهمیت تبلیغات 
تبلیغات در عصر رقابت امروز نقش بسیار مهمی دارد. تبلیغات یکی از مواردی است که امروزه برای همه به یک ضرورت تبدیل شده است ، چه تولید کننده ، چه بازرگانان و چه مشتری. تبلیغات یک قسمت مهم است. بیایید نگاهی به نحوه و مهم بودن تبلیغات بیندازیم: 

تبلیغات برای مشتریان مهم است 
فقط تلویزیون یا روزنامه یا کانال رادیویی را بدون تبلیغ تصور کنید! نه ، هیچ کس هر روز نمی تواند این را تصور کند. تبلیغات نقش بسیار مهمی در زندگی مشتری دارد. مشتریان افرادی هستند که فقط پس از اطلاع از محصولات موجود در بازار ، محصول را خریداری می کنند. اگر کالایی تبلیغ نشود ، هیچ مشتری نمی داند چه محصولی در دسترس است و حتی اگر محصول به سود آنها باشد ، کالایی را خریداری نمی کند. یک چیز دیگر این است که تبلیغات به افراد کمک می کند تا بهترین محصولات را برای خود ، بچه ها و خانواده خود پیدا کنند. هنگامی که آنها از طیف وسیعی از محصولات مطلع می شوند ، قادر به مقایسه محصولات و خرید هستند تا پس از صرف هزینه های ارزشمند خود ، به خواسته خود برسند. بنابراین ، تبلیغات برای مشتریان مهم است. 

تبلیغات برای فروشنده و شرکت های تولید کننده محصولات مهم است 
بله ، تبلیغات نقش بسیار مهمی برای تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات دارد ، زیرا 

تبلیغات به افزایش فروش کمک می کند 
تبلیغات به تولیدکنندگان یا شرکت ها کمک می کند تا رقبای خود را بشناسند و بر اساس آن برای رسیدن به سطح رقابت برنامه ریزی کنند. 
اگر هر شرکتی بخواهد کالای جدیدی را در بازار معرفی یا عرضه کند ، تبلیغات زمینه را برای محصول ایجاد می کند. تبلیغات به آگاهی مردم از محصول جدید کمک می کند تا مصرف کنندگان بیایند و محصول را امتحان کنند. 
تبلیغات به ایجاد حسن نیت برای شرکت کمک می کند و پس از رسیدن به سن بلوغ وفاداری مشتری را کسب می کند. 
تقاضا برای محصول همچنان با کمک تبلیغات ادامه می یابد و تقاضا و عرضه به روندی پایان ناپذیر تبدیل می شود. 
تبلیغات برای جامعه مهم است 
تبلیغات به آموزش افراد کمک می کند. برخی از موضوعات اجتماعی نیز وجود دارد که تبلیغات با آنها مانند کار کودکان ، مصرف مشروبات الکلی ، کودک کشی دختر ، سیگار کشیدن ، آموزش تنظیم خانواده و غیره سروکار دارد ، بنابراین تبلیغات نقش بسیار مهمی در جامعه دارد.