• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

سئو ارزان در صفحه اول گوگل

سئو بهترین راه حضور در گوگل

سئو بهترین راه حضور در گوگل

سئو ارزان سایت در گوگل

سئو ارزان را از دو جنبه می‌توان بررسی کرد :
۱) اگر منظور شما از ارزان کم هزینه بودن سئو است که در تمام وب می‌توانید خدمات ارزان سئو را مشاهده کنید. سئویی که با هزینه‌های کم انجام می‌شود و شاید برای شما قابل قبول باشد.
۲) از طرف دیگر می‌توان سئو ارزان را حقه ای از جانب افراد غیرمتخصص دانست که تنها به واسطه آشنایی مختصر با تگ های HTML ، محتواگذاری نه چندان استاندارد و لینک سازی به نام شما در گوگل فعالیت می‌کنند. گوگل هم نتیجه تخطی آن ها از الگوریتم بهینه سازی سایت و ساختار را با سقوط ترافیک نشان می‌دهد. این شکل از سئو نه تنها ارزان نیست بلکه هزینه‌های زیادی برای جبران خسارات به دنبال خواهد داشت.

سئو ارزان چیست

سئو ارزان چیست

سئو ارزان چیست

سئو ارزان چیست

یکی از گفته های برخی سئوکاران این است که ما می توانیم وبسایت شما‌را با سئو وب سایت ارزان به مرتبه های برتر گوگل برسانیم در حالتی که همانطور که گفته شد سئوی وب سایت بایستی با رعایت قانون ها و فاکتورهای که گوگل معلوم نموده است انجام گیرد و در غیر این شکل این جور از بهینه سازی وب سایت , سئو سایت blackhat است که بدون شک میتواند به سایت شما اسیب وارد کند که غایت آن حذف تارنما شما از نتیجه های گوگل میباشد اما در‌حالتی که احتمالا حذف از نتیجه ها برای برای بعضی از سایت ها حادثه بیفتد البته بخش اعظم وبسایت ها کاهش درجه در دراز مقطع را تجربه خواهند کرد و این کاهش جایگاه میتواند به نحوی باشد که رجوع و برگشت تارنما به نتیجه ها را مقداری با مشکل روبه رو نماید .
 

مقوله سئو ارزان چیست

مقوله سئو ارزان چیست

سئو ارزان

مقوله سئو ارزان چیست

سئو ارزان مقوله ای است که بسیار راجع به آن نوشته اند و هر سایتی در باره معایب و مزایای سئو ارزان مطلبی بفراخور نگاشته است با شنیدن کلمه ارزان هرکسی قضاوتی دارد برخی معتقدند هیچ ارزانی بیدلیل نیست و احتمالا نقص و کاستی وجود دارد تا یک کالا یا خدمات با هزینه کمتری ارائه گردد سئو ارزان نیز ازین قاعده خارج نیست بسیاری از کارشناسان معتقدند چیزی بنام سئو ارزان وجود ندارد و به یقین بسیاری از آپشن های بهینه سازی سایت حذف میگردد اما در عین حال بسیاری از شرکت ها و موسسات پکیج سئو ارزان ارائه میکنند و ازینطریق جذب مشتری مینمایند و نظز اینان بدینصورت است که همه دارندگان وب سایت توانایی پرداخت هزینه های گزاف سئو را ندارند بنابر این از طریق کلیدواژه های طولانی یک سایت را در صفحه اول گوگل قرار داده و نام آن را سئو ارزان میگذارند با تمام این تفاصیل در هنگام عقد قرارداد باید به این نکته اساسی توجه داشت که سئو ارزان در واقع یک سئو ناقص تلقی میگردد. 

مقوله سئو ارزان چیست

چگونه سئو ارزان کنیم

سئو ارزان

چگونه سئو ارزان کنیم

سئو ارزان میتواند یکی از راههای ترقی یک وب سایت در زمینه تبلیغات گردد یعنی میتوان با تعیین یک استراتژی بلند مدت با هزینه ای قابل قبول برای کسانیکه تمکن مالی چندانی ندارند انجام شود . 
اولین راه سئو ارزان مفاله نویسی است فرض کنید که توان مالی پرداخت هزینه سئو و با تبلیغات صفحه اول گوگل را ندارید میتوانید در این موقع به مقاله نویسی روی بیاورید مقالات بلند بنویسید و بسیار تحقیق کنید و نیازی نیست حتما راجع به سئو بنویسید راجع به کار خودتان و تجربیات شغلیتان و روش های گوناگون تبلیغاتی و حتی دوران تحصیل خود تمام تجربیاتتان را از طریق سایت اعلام کنید. 
دومین راه سئو ارزان انتخاب عناوین و کلید واژه های بلند و long tail یعنی دم دراز است همانگونه که میدانید کلمات تک سیلابی و دو سیلابی رقابت فشرده ای دارند اینجا میتوانید از جملات بلندتری استفاده کنید

با خدمات سئو ارزان آشنا شویم

با خدمات سئو ارزان آشنا شویم

تعریف خدمات سئو ارزان متفاوت است. آنها اغلب به بودجه و درآمد شرکت شما بستگی دارند که اغلب با اندازه کسب و کار شما مرتبط است. در حالی که یک شرکت ممکن است به 5000 دلار در ماه به عنوان دزدی نگاه کند، یک تجارت کوچک منقبض خواهد شد.
در هر صورت، خدمات سئوی کم هزینه مترادف با سئو ارزان شده است. امروزه سئوی ارزان قیمت فراتر از قیمت خدمات است. همچنین به کیفیت خدمات و نتایج استراتژی گسترش می یابد، به همین دلیل است که این نوع خدمات دوست شرکت شما نیست.
شما خدمات سئو با کیفیت بالا و قابل اعتماد می خواهید. هنگامی که کلماتی مانند "ارزان" یا "کم هزینه" را به جستجوهای خود برای خدمات سئو متصل می کنید، کسب و کار خود را به روی آژانس های اسپم و غیرقابل اعتماد باز می کنید که می توانند صدمه واقعی به شهرت، درآمد و حضور آنلاین شرکت شما وارد کنند.

چرا سئو ارزان بد است؟

سئو ارزان

سئو ارزان

چرا سئو ارزان بد است؟

با وجود آژانس‌های زیادی که سئوی ارزان را تبلیغ می‌کنند، معمولاً شرکت‌ها می‌پرسند: «چرا بهینه‌سازی ارزان برای موتورهای جستجو چیز بدی است؟» منطقی است که بپرسیم. برای مثال، جستجوی «خدمات سئوی ارزان» با ده‌ها آژانس بازمی‌گردد که ظاهراً سئوی کم‌هزینه ارائه می‌دهند.

در حالی که کسب‌وکار شما می‌تواند از میان آژانس‌های مختلف برای سئوی ارزان انتخاب کند، همه آنها تجربه یکسان و قیمت‌های پایین یکسانی را ارائه می‌دهند. اگر در خرید خدمات از این آژانس ها جدی هستید، باید معایب شدید خدمات سئوی ارزان را بشناسید.

5 دلیل قانع کننده برای اجتناب از خدمات ارزان سئو

5 دلیل قانع کننده برای اجتناب از خدمات ارزان سئو

5 دلیل قانع کننده برای اجتناب از خدمات ارزان سئو

درباره پنج ضرری که سئوی ارزان و آژانس های سئو کم هزینه به همراه دارند بیشتر بدانید:

1. خدمات سئوی ارزان = استراتژی های یکسان

برای آژانس های سئو کم هزینه، کسب و کار شما مانند بقیه است. هیچ چیز در مورد شرکت، محصولات یا خدمات، صنعت یا رقبای شما منحصر به فرد نیست. به همین دلیل است که کسب و کار شما یک استراتژی کوکی برش برای سئو دریافت می کند.

اگر با سئو آشنایی دارید، می‌دانید که روش‌های کپی و چسباندن کارایی ندارند. مانند هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ، سئو به برنامه ای متناسب با کسب و کار شما نیاز دارد. چیزی که نتایج را برای یک شرکت تولیدی به ارمغان می آورد، چیزی قابل توجه به فروشگاه تجارت الکترونیک شما ارائه نمی دهد.

آژانسی که خدمات سئوی ارزان ارائه می دهد به این موضوع اهمیت نمی دهد که چه چیزی با سئو کار می کند و چه چیزی مفید نیست. آنها پرداخت ماهانه خود را دریافت می کنند، اسکریپت خدمات خود را دنبال می کنند و به سمت مشتری بعدی می روند. از آنجایی که سئو ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایجی را نشان دهد، آنها مجبور نیستند مدتی با نارضایتی شما کنار بیایند.

 

به همین دلیل است که آژانس ها می توانند قیمت خدمات کمتر از 100 دلار در ماه را ارائه دهند. آنها استراتژی یکسانی را با تک تک مشتریان دنبال می کنند. شخصی که حساب شما را مدیریت می کند مجبور نیست برای تحقیق در مورد کسب و کار شما زحمت بکشد، آنها می توانند از راه اندازی طرح یکسان و مناسب خود صرف نظر کنند.

در مقایسه، آژانس های سئو با قیمت های مناسب تجربه کاملا متفاوتی را ارائه می دهند. آنها الگوهای خدماتی ندارند. در عوض، آن‌ها کمپین شما را از پایین می‌سازند و زمان خود را به کسب و کار، صنعت، محصولات و حتی رقبا اختصاص می‌دهند.

وقتی با یکی از این آژانس ها شریک می شوید، یک استراتژی سفارشی دریافت می کنید. همه چیز در مورد شرکت شما، از برند شما گرفته تا تیم شما و مزایای شما، منحصر به فرد است و این آژانس ها این را تشخیص می دهند.

خلاصه سریع

یک رویکرد سفارشی در بودجه سئوی کم هزینه نیست. اگر با یک شرکت سئو ارزان تجارت دارید، انتظار یک استراتژی کپی و چسباندن را داشته باشید. عملکرد خوبی نخواهد داشت یا نتایجی را که می‌خواهید به ارمغان نمی‌آورد، بنابراین برای به اشتراک گذاشتن گزارش‌های کمتر از ستاره‌ای با تصمیم‌گیرندگان کسب‌وکار خود آماده شوید.

2. خدمات سئوی ارزان = خدمات مشتریان خسته کننده

هیچ کس خدمات بد به مشتری را دوست ندارد، با این حال این یکی از ویژگی های خدمات ارزان SEO است. چه بخواهید سوالی بپرسید، گزارش عملکرد به دست آورید یا درباره استراتژی بحث کنید، دریافت چیزی از مدیران حساب در آژانس های سئو کم هزینه سخت است.

بدترین قسمت این است که هر ماه پول می دهید تا نادیده گرفته شوید. هر ماه، کسب‌وکار شما پرداخت‌های خود را ارسال می‌کند، اما آژانس شما به قول خود عمل نمی‌کند - برای ارائه پشتیبانی درجه یک برای تیم و شرکت شما.

یکی دیگر از ناامیدی‌های کسب‌وکارهایی که در سئوی ارزان سرمایه‌گذاری می‌کنند، ناشی از موانع زبانی و همچنین تفاوت‌های منطقه زمانی است. در تلاش برای کاهش هزینه ها، بسیاری از این آژانس ها کار خود را به مکان های خارج از ایالات متحده برون سپاری می کنند. این ترتیب می تواند ارتباطات را دشوار کند.

 

برای مثال، تیم شما ممکن است مجبور شود تا دیر وقت بماند (یا زودتر به محل کار برسد) تا یک تماس تلفنی از مدیر حسابتان دریافت کند. در سراسر کانال ها، از تلفن تا ایمیل، ممکن است به دلیل موانع زبانی با مشکلات و سوء تفاهم هایی نیز مواجه شوید.

ناگفته نماند که مدیر حساب شما با کسب و کار شما آشنا نیست. آنها نام شرکت شما را می‌دانند و همچنین می‌دانند که شما نقطه تماس هستید، اما نه چیزهای دیگر. به یاد داشته باشید، آنها از یک رویکرد کپی و چسباندن برای استراتژی شما پیروی می کنند.

آنها نیازی به دانستن چیزی در مورد شرکت شما ندارند.

با خدمات کم هزینه سئو، زندگی شما آسان تر نمی شود. پیچیده می شود، که می تواند باعث ایجاد ناامیدی و تنش در بین تصمیم گیرندگان تیم و شرکت شما شود. برای بسیاری از کسب و کارها، صرفه جویی در هزینه که با بهینه سازی ارزان برای موتورهای جستجو همراه است، ارزش آن را ندارد.

خلاصه سریع

یک شرکت ارزان سئو کسب و کار شما را به عنوان یک عدد می بیند نه یک نام. ناگفته نماند، مکان و منطقه زمانی کارکنان آن‌ها می‌تواند منجر به تاخیر در پاسخ‌ها، ارتباط نادرست و سناریوهای خسته‌کننده‌تر شود که استرس را به روز شما اضافه می‌کند.

3. خدمات سئو ارزان = مدیران حساب بی تجربه

از آنجایی که آژانس‌های سئو کم‌هزینه از رویکرد کپی و چسباندن به سئو پیروی می‌کنند، نیازی به مدیران حساب با تجربه ندارند. آنها سریعاً استخدام های جدید را انجام می دهند و یک اسکریپت اساسی برای بهینه سازی وب سایت شرکت شما در اختیار آنها قرار می دهند.

برای این آژانس ها دلیلی برای استخدام متخصصان سئو وجود ندارد. آنها کمپین های سفارشی نمی سازند یا کلمات کلیدی رقابتی را هدف قرار نمی دهند. در عوض، آن‌ها در مورد سئو، حداقل‌ها را برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کنند.

بعلاوه، برای یک شرکت سئوی ارزان، استخدام فردی با تجربه در سئو هزینه بسیار بالایی دارد.

 

علاوه بر این، افرادی که تجربه سئو حرفه ای دارند، تمایلی به کار در این نوع آژانس ها ندارند. به دلیل سابقه سئوی آنها، آنها می دانند که این آژانس ها چگونه کار می کنند و تشخیص می دهند که چرا برای مشاغلی مانند شما مضر هستند.

فقدان تجربه در آژانس های سئو کم هزینه می تواند تاثیر فوق العاده ای بر عملکرد استراتژی شما داشته باشد. به عنوان مثال، مدیر حساب شما ممکن است از  تاکتیک های کلاه سیاه  برای کمک به رتبه بندی سایت شما استفاده کند که می تواند منجر به جریمه شدید موتورهای جستجو مانند Google شود.

ناگفته نماند که برای یک سرویس تخصصی به شخصی با حداقل تجربه پول می پردازید. به همین دلیل است که کسب‌وکارهایی که فقط می‌توانند خدمات سئوی ارزان قیمت را بپردازند، اغلب از رویکرد فعالانه آموزش تیم داخلی خود استفاده می‌کنند. سپس تیم شما می تواند استراتژی شما را مدیریت و رهبری کند.

خلاصه سریع

آژانس هایی که خدمات سئوی ارزان ارائه می دهند با استخدام کارکنانی با تجربه سئوی صفر نرخ پایین خود را حفظ می کنند. یک مدیر حساب با تجربه کمتری نسبت به تیم شما در سئو (در برخی موارد) استراتژی شما را عقب می اندازد و از دستیابی کسب و کار شما به چیزی قابل توجه با سئو جلوگیری می کند.

4. خدمات سئو ارزان = تاکتیک های سئو کلاه سیاه

با استراتژی‌های کپی و چسباندن، برای شرکت‌های ارزان سئو کار دشواری است که نتایج را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند. به همین دلیل است که بسیاری به تاکتیک های کلاه سیاه متوسل می شوند. تاکتیک کلاه سیاه از تکنیک های فریبنده برای فریب موتورهای جستجو برای بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو استفاده می کند.

این تاکتیک ها در جامعه سئو شناخته شده است. در واقع، آنها آنقدر بدنام هستند که موتورهای جستجو مانند گوگل الگوریتم خود را برای تنبیه، به جای پاداش دادن، به روز کرده اند. با این حال، بسیاری از آژانس های سئو کم هزینه هنوز هم سعی می کنند از سئو کلاه سیاه استفاده کنند.

این تصمیم بازتاب مستقیم تجربه و مهارت شرکت های ارزان سئو است. آنها مانند سایر آژانس های سئو در مورد استانداردهای صنعت به روز نمی مانند. حتی بدتر از آن، آنها به تأثیری که یک جریمه از جانب Google می تواند بر وب سایت شما بگذارد اهمیتی نمی دهند.

 

جریمه گوگل می تواند در کوتاه مدت و بلند مدت به وب سایت شما آسیب برساند. هنگامی که شما در وب سایت خود دارید، گوگل می تواند سایت شما را از نتایج جستجو حذف کند. این بدان معناست که وب سایت شما ترافیکی از گوگل دریافت نمی کند، که می تواند تأثیر مستقیمی بر نتیجه شما داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید، ممکن است شاهد کاهش قابل توجهی در فروش هفتگی باشید. دلیلش این است که مردم دیگر کسب و کار شما را در نتایج جستجو پیدا نمی کنند. آنها به دنبال یک محصول می گردند، یک رقیب پیدا می کنند و خرید خود را انجام می دهند.

در همان زمان، پرداخت ماهانه خود را به آن شرکت سئو ارزان ارائه می کنید. شما به این آژانس کمک می‌کنید تا به رشد کسب‌وکارتان کمک کنید و درآمد آن را افزایش دهید، اما آنها درآمد و دیده شدن شما را در نتایج جستجو کاهش می‌دهند.

این دقیقا برعکس کاری است که یک آژانس سئو انجام می دهد.

خلاصه سریع

یک آژانس سئوی ارزان نمی تواند از عهده استانداردهای سئوی صنعت برآید. آن‌ها نمی‌خواهند زمان خود را صرف به‌روزرسانی الگوی خدمات خود کنند (یا تا حدی پیش بروند که یک استراتژی سفارشی ایجاد کنند)، بنابراین به تاکتیک‌های قدیمی متوسل می‌شوند که آسیب مستقیمی به کسب‌وکار شما و سودآوری آن وارد می‌کند.

5. خدمات سئو ارزان = صفر دارایی سئو

همانطور که موتورهای جستجو تکامل یافته اند، الگوریتم های آنها نیز تغییر کرده است. به همین دلیل است که استراتژی‌های سئو اغلب بر دارایی‌هایی تمرکز می‌کنند که دارای ارزش بلندمدت هستند، مانند محتوای اصلی و پیوندهایی از سایر وب‌سایت‌ها به آن محتوا.

یک آژانس سئو معتبر برای ساخت محتوای با کیفیت و اصلی برای سایت شما کار می کند. این نوع مواد به دلیل کیفیت و توانایی آن در کمک به کاربران، به راحتی لینک ها را به دست می آورند. هنگامی که یک نمایه بک لینک درخشان دارید، می تواند به رتبه بهتر محتوای شما در نتایج جستجو کمک کند.

اگر به یک آژانس سئو ارزان مراجعه کنید، آنها نمی توانند در این بخش اصلی سئو به شما کمک کنند.

آنها کارکنان یا تجربه کافی برای راه اندازی این نوع استراتژی را ندارند. ناگفته نماند، این نوع محتوا برای وب سایت شما نیاز به یک رویکرد سفارشی دارد. به یاد داشته باشید، خدمات سئو کم هزینه با سفارشی سازی صفر ارائه می شود - کپی و چسباندن است.

این واقعیت ساده باعث می شود که بسیاری از کسب و کارها علاقه خود را به سئوی ارزان زیر سوال ببرند. چرا برای یک استراتژی برش کوکی ها، برخی تاکتیک های کلاه سیاه و نتایج ناموفق به کسی پول بدهید؟ این هدر دادن سرمایه شما است که می توانید برای آموزش سئو برای تیم داخلی خود خرج کنید.

خلاصه سریع

یک شرکت سئو ارزان به کسب و کار شما دارایی های صفر را ارائه می دهد که ارزش بلندمدتی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، یک نمایه بک لینک با کیفیت می تواند به رتبه بندی محتوای فعلی و آینده کمک کند. در حالی که اغلب توسط آژانس های معتبر ارائه می شود، آژانس های سئو کم هزینه مهارت یا منابع لازم برای تبلیغ کسب و کار شما را ندارند.

چرا شرکت های ارزان سئو هنوز در حال کسب و کار هستند؟

با معایب متعدد شرکت های ارزان سئو و خدمات سئوی کم هزینه، طبیعی است که تعجب کنیم که چرا این شرکت ها به فعالیت خود ادامه می دهند. در حالی که این آژانس ها دارای نرخ ریزش مشتری بالایی هستند، تاکتیک های تهاجمی را برای جذب مشتریان جدید نیز اتخاذ می کنند.

استراتژی های سئو سفارشی شده

استراتژی های سئو سفارشی شده

هر کسب‌وکاری منحصربه‌فرد است، و رویکرد شرکت سئوی شما برای بهینه‌سازی ارزشمند نیز همین‌طور است.

هر وب‌سایتی که یک آژانس سئو با آن کار می‌کند، از نظر میزان حضور آنلاین وب‌سایت قبلاً (وب‌سایت جدید در مقابل سایت 10 ساله)، و میزان رقابت صنعت و بازار هدف، در موقعیت متفاوتی قرار دارد. نیویورک سیتی در مقابل بافورد، وایومینگ فکر کنید.

یک رویکرد استاندارد، «کوکی‌برش» که در آن هر وب‌سایت با رفتار یکسانی مواجه می‌شود، دامی است که بسیاری از کسب‌وکارها هنگام انتخاب یک سرویس سئوی ارزان در آن قرار می‌گیرند. با این حال، راه حل این است که سئو نیازی به شکستن بانک نیست، زیرا آژانس های مقرون به صرفه ای وجود دارند که خدمات موثر سئو را با قیمت های مناسب ارائه می دهند . آنها ترکیبی از استراتژی و پیاده سازی صحیح و اثبات شده SEO را ارائه می دهند، همراه با رویکردی انعطاف پذیر برای برآوردن نیازهای منحصر به فرد هر کسب و کار.

عملکرد سئو ارزان

عملکرد سئو ارزان

سئو ارزان بعلت اینکه از مبلغ کمی استفاده میکند طبیعی است که بسیاری از تکنیک ها را انجام نمیدهد. 
تکنیک هایی مانند ایجاد محتوا،لینک دهی،استفاده از متاتگ ها،استفاده از تصاویر و سایر گروهها ناقص میماند. 
شما قادر به پرداخت هزینه برای مهمترین قسمت نیستید 
تنها چیزهای زیادی وجود دارد که یک سئو می تواند با چند صد دلار انجام دهد. او می تواند تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی را انجام دهد ، دو عنصر فنی را در وب سایت شما تغییر دهد و حتی ممکن است یک صفحه فروش کلیدی را بهینه کند. متأسفانه ، او منابع مالی برای پرداختن به دو عنصر مهم هر استراتژی سئو: محتوا و پیوندها را ندارد. 
بدون محتوا و پیوندها ، تلاش های شما در زمینه سئو بی فایده است. مهم نیست که وب سایت شما چقدر پر زرق و برق است یا تعداد زیادی از قوانین Google را دنبال می کنید ، به سادگی نمی توانید دسترسی ، قرار گرفتن در معرض یا رتبه بندی مورد نیاز خود را برای ایجاد نتایج بدست آورید. 
نوشتن ، ویرایش و انتشار یک محتوای واحد می تواند صدها یا هزاران دلار هزینه داشته باشد. اگر سئو کافی برای پرداخت این هزینه ها ندارید ، چگونه انتظار دارید ده ها مقاله اصلی و پست وبلاگ تولید کنید؟ 
شرکت های سئو مقرون به صرفه منابع مالی لازم برای تولید محتوای با کیفیت را ندارند. اگر آنها قول مطالب زیادی با این نرخ کم را بدهند ، آنها کاری ماهیانه انجام می دهند. (جستجوی سریع در حال چرخش محتوا را انجام دهید و احتمالاً پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.) 
در مورد پیوندها ، دومین مولفه جدایی ناپذیر سئو ، هیچ راهی برای برنامه ریزی و اجرای یک استراتژی قدرتمند ایجاد پیوند بدون پول وجود ندارد. علاوه بر ایجاد محتوا ، شبکه سازی ، ایجاد روابط و قرار دادن پیوند ایمن در وب سایت های معتبر که ارزش واقعی را در ازای آن فراهم می کنند ، زمان زیادی را صرف می کند. 
به جای پرداخت هزینه برای پیوندهای با کیفیت ، یک سرویس ارزان قیمت سئو ما را با تکنیک های کلاه خاکستری یا سیاه پیدا می کند تا وب سایت های ناخواسته و وبلاگ های مشکوکی را پیدا کنید که به وب سایت شما لینک می دهند. در نهایت ، این می تواند به مجازات های سخت گوگل منجر شود. 
سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو ، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم. 
اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد. 
صفحه اول گوگل ، آرزوی هر مالک وب سایتی است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، از این رو همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیبابی به این هدف استخدام کنند. اما همانطور که می دانید، در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده می شوند و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید کاملا اصولی مراحل سئو را بپیمایید، مخصوصا اینکه اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید، جز کلمات پربازدید و تک کلمه ای باشد. 
یکی از مشکلات نوشتن در موتورهای جستجو این است که برای خواننده وب سایت خسته کننده است. بعلاوه ، به ویژه Google ، دوست ندارد که یک کلمه کلیدی یا عبارتی که بارها و بارها استفاده می شود ، که به عنوان پر کردن کلمات کلیدی استفاده می شود ، ببیند. 
به نظر می رسد کارشناسان در مورد "کامل" یا تعداد دفعات استفاده از کلمه کلیدی اختلاف نظر دارند. به نظر می رسد میانگین 3 تا 7 درصد باشد. برنامه های آنلاین و افزونه های وردپرس وجود دارد که فرکانس کلمات کلیدی شما را تجزیه و تحلیل می کند و به شما می گوید که آیا این تعداد زیاد است یا کافی نیست. بعضی اوقات مشتری آنچه را انتظار می رود به شما می گوید یا یک متخصص SEO در دسترس دارد که نمی تواند بنویسد اما می تواند شما را در مورد استفاده از کلمات کلیدی راهنمایی کند. 
نوشتن سئو برای خوانندگان 
شما باید از استعداد خود در نوشتن برای به دست آوردن مطالب با کیفیت و خوب نوشته شده که خوانندگان از آن لذت می برند یا از آنها بهره مند می شوند استفاده کنید و مایل به اشتراک گذاری آنها باشید ، در عین حال به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو باید آنها را پیدا و رتبه بندی کنند. 
در حالت ایده آل ، شما باید مقاله خود را برای جلب نظر خوانندگان نهایی بنویسید. مشتری شما در مورد عواملی مانند صدا و سبک دستورالعمل هایی خواهد داشت که می خواهید آنها را دنبال کنید. پس از تهیه پیش نویس ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، مکان هایی را برای استفاده از کلمه کلیدی یا تغییر کلمه کلیدی پیدا کنید. بررسی کنید که از آنها نه تنها در مقاله ، بلکه در عنوان ، زیرنویس و عنوان نیز استفاده کرده اید. 
سئو یا بهینه سازی موتور جستجو برای هر کسب وکاری ضروری به نظر می‌رسد. برای سئو از ابزار‌های مختلف کمک می‌گیریم. به دنیای پر تب و تاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تکیه می‌کنیم یا به اصول مختلف بازاریابی اینترنتی برای دیده شدن وب سایت خود متوسل می‌شویم. برخی هم برای رسیدن به نتیجه قطعی اما کم هزینه تر سئو ارزان را ترجیح می‌دهند. 
کافی است عبارت سئو ارزان را در گوگل جستجو کنید تا در کسری از ثانیه بالغ بر ده میلیون نتیجه را مشاهده کنید. اما آیا واقعا تمام این خدمات سایت شما را بهینه می‌کنند؟ اصلا می‌توان ادعا کرد که سئو وب سایت ارزان انجام می‌شود و اگر افرادی مدعی سئو ارزان هستند بهینه سازی سایت را به قیمت ریسک از دست دادن چه چیزهایی انجام می‌دهند؟ 

رتبه بندی سئو ارزان

تجارت با سئو ارزان

برای آژانس های سئو ارزان ، تجارت شما مانند بقیه است. هیچ چیز در مورد شرکت ، محصولات یا خدمات ، صنعت یا رقبا منحصر به فرد نیست. به همین دلیل کسب و کار شما یک استراتژی برش کوکی برای سئو کسب می کند. 
اگر با سئو آشنایی دارید ، می دانید که رویکردهای کپی و چسباندن کارایی ندارند. مانند هر استراتژی بازاریابی دیجیتال ، سئو نیز به طرحی متناسب با تجارت شما نیاز دارد. آنچه باعث نتایج یک شرکت تولیدی می شود ، هیچ چیز قابل توجهی به فروشگاه تجارت الکترونیکی شما تحویل نمی دهد. 
آژانس ارائه دهنده خدمات ارزان سئو به آنچه که با سئو کار می کند و چه سودی ندارد اهمیتی نمی دهد. آنها پرداخت ماهانه خود را دریافت می کنند ، اسکریپت خدمات خود را دنبال می کنند و به مشتری بعدی می روند. از آنجا که برای نشان دادن هر نتیجه جستجوگرها ممکن است چندین ماه طول بکشد ، لازم نیست مدتی با نارضایتی شما کنار بیایند. 
شرکت های ارزان قیمت جستجوگرها استراتژی های کپی و چسباندن را ارائه می دهند که عملکرد خوبی ندارند و نتایج مورد نظر شما را به همراه نمی آورند . 
به همین دلیل آژانس ها می توانند قیمت خدمات کمتر از 100 دلار در ماه را ارائه دهند. آنها با هر مشتری از همان استراتژی پیروی می کنند. شخصی که حساب شما را اداره می کند نیازی به زحمت برای تحقیق در مورد کسب و کار شما نیست ، او می تواند برای راه اندازی طرح یکپارچه همه کارها را انجام دهد. 
در مقایسه ، نمایندگی های سئو با قیمت مناسب تجربه کاملاً متفاوتی را ارائه می دهند. آنها الگوی خدماتی ندارند. در عوض ، آنها کمپین شما را از پایین می سازند و زمانی را برای کسب اطلاعات در مورد تجارت ، صنعت ، محصولات و حتی رقبا اختصاص می دهند. 
وقتی با یکی از این نمایندگی ها شریک شوید ، یک استراتژی سفارشی دریافت می کنید. همه چیز درباره شرکت شما ، از برند شما گرفته تا تیم شما گرفته تا مزایای شما ، بی نظیر است و این آژانس ها این را تشخیص می دهند. 

رتبه بندی سئو ارزان

رتبه بندی سئو ارزان

این روزها ، بیشتر مشاغل منتظر ایجاد حضوری مجزا در اینترنت و جذب حداکثر بازدیدکنندگان هستند. بازاریابی ، تبلیغ و فروش محصولات و خدمات آنها برای این شرکتها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای محبوب شدن هر کسب و کار آنلاین جدید ، مقالات با کیفیت ، محتوا و شرایط بهینه سازی موتور جستجو متناسب با زمان و بودجه خاص شما ضروری است. از این رو ، خدمات کم مقاله نویسی و سئو سایت همیشه مفید هستند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه قابل توجهی می شوند. این به سایت شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد ، دید و بازدید را افزایش دهد. 
وقتی مشاغلی را اداره می کنید و مدت زمان سختی را تحمل می کنید ، نوشتن مقاله یا پی بردن به استراتژی های مختلف برای شما ممکن نیست. این جایی است که مقاله نویسی و خدمات SEO مانند ما با راه حل های متخصص و موثر خود گام بر می دارند. شما آنچه را می خواهید به ویژه در جهت تجارت خود هدفمند می کنید. بدون دردسر و نگرانی. سئو و خدمات کم مقاله نویسی ما می توانند در هیچ زمانی باعث پیشرفت و پیشرفت تجارت شما شوند! 
وقتی نوبت به بهینه سازی موتور جستجو می رسد ، رتبه بندی سایت خود در بالاترین سطح در موتورهای جستجو مهم است. اگر به دنبال مقاله ها ، وبلاگ ها ، انتشارات مطبوعاتی و نوشتن مطالب کاملاً تحقیق شده هستید ، در مکان مناسبی قرار دارید! خدمات ما علاوه بر تأمین تمام نیازهای مقاله و محتوای شما ، در سطح جهانی ، مقرون به صرفه و کاملاً هدفمند برای نیازهای شما هستند. 
 

نگاهی کامل به سئو ارزان

نگاهی کامل به سئو ارزان

سئو ارزان یعنی اینکه شما به یک شخص یا موسسه پول کمتری میدهید در نتیجه او کار کمتری در سئو شنا ارائه میدهد. 
 
شما در حال پرداخت هزینه منحنی یادگیری شخص دیگری هستید 
گرچه همیشه اینگونه نیست ، اما حقوق شخصی به طور کلی نشانگر تجربه او است. کسی که 100 دلار در ساعت برای تخصص خود هزینه می کند ، معمولاً از کسی که در هر ساعت 15 دلار شارژ می کند ، پیشرفته تر است. 
 
در حالی که زمان و مکانی برای اجازه دادن به افراد در زمینه پیشرفت و رشد مهارتهایشان از طریق تجربه وجود دارد ، شما نمی خواهید این کار به هزینه شما تمام شود. اگر برای ارزانترین بسته سئو در صنعت پرداخت می کنید ، احتمالاً برای منحنی یادگیری شخص دیگری هزینه می کنید. این یک اشتباه بزرگ است! 
شما اعتبار شرکت خود را به خطر می اندازید 
آیا می دانید چه اتفاقی می افتد وقتی گوشه گوشه ها را از دست می دهید ، مراحل اصلی را از دست می دهید و برای یک لینک بک لینک طرح شده به وب سایت خود پرداخت می کنید؟ برای اولین بار ، شما اعتبار برند خود را در نزد مشتریان خود پایین می آورید. آنها می توانند تفاوت بین شرکتی را که بسیار مورد احترام است و شرکتی که میانبر می گیرد را تشخیص دهند. ثانیا ، شما خطر ایجاد خشم گوگل را دارید. 
 
گوگل با سئو ارزان قیمت مشکلی ندارد - به شرطی که از قوانین پیروی کنید. آنها با تکنیک های کلاه سیاه مشکلی ندارند که یکپارچگی سیستم را به خطر بیندازند. اگر آنها شما را وادار به شکستن قواعد قاطعانه کنند - که این معمولاً در سئو ارزان قیمت اتفاق می افتد - این حق را دارند که سایت شما را جریمه کنند تا زمانی که همه چیز تمیز شود. این اساساً تمام ترافیک ورودی شما را از بین می برد. 
راه حل های موثر برای بودجه محدود 
بسیار خوب ، بنابراین بگذارید بگوییم شما نیاز به سئو با کیفیت بالا را درک کرده اید ، اما در بودجه خود مجالی برای پرداخت هزینه خدمات ماهانه ندارید. برای بودجه محدود چند گزینه وجود دارد؟ 
یک گزینه این است که اطلاعات لازم در مورد سئو را یاد بگیرید و آن را به تنهایی مدیریت کنید. مزیت این روش این است که شما کنترل کاملی بر همه چیز دارید. نکته منفی آشکار این است که این امر به بسیاری از وقت و تمرکز شما دستور می دهد که این امر مسئولیت های اصلی دیگر را از شما می گیرد. 
ترکیبی. شاید بتوانید هزینه یک شرکت سئو را پرداخت کنید تا تمام بهینه سازی فنی ، تحقیقات کلمات کلیدی و ایجاد پیوندها را مدیریت کند ، در حالی که محتوای با کیفیت عالی خود را در داخل تولید می کنید. این روش ترکیبی در قسمت محتوا صرفه جویی می کند ، در حالی که هنوز یک ستون فقرات سئو خوب به شما می دهد. 
 
صبر. قبل از اینکه بخواهید سرمایه گذاری واقعی کنید ، عجله ندارد که به چیزی عجله کنید. شاید شما امروز فقط باید هزینه حسابرسی سئو را بپردازید تا بتوانید چند تغییر ایجاد کنید. سپس با صبر و حوصله شش ماه صبر کنید (یا هر شرایطی پیش بیاید) تا زمانی که توانایی پرداخت یک شرکت مناسب را دارید. 
هیچ استراتژی واحدی وجود ندارد که برای هر شرکتی مفید باشد. این در اختیار شماست که در محدودیت های محدود بودجه ، بهترین گزینه برای تجارت خود را تعیین کنید. 
این یک واقعیت سخت است: اگر می خواهید یک کسب و کار موفق ایجاد کنید ، به سادگی باید با برخی از اصول سئو آشنا باشید. احتمالاً تاکنون هزار بار شنیده اید که سئو نه تنها سنگ بنای بازاریابی دیجیتال است بلکه عامل اصلی برای هدایت بازدید به وب سایت شما است. به عبارت دیگر ، یادگیری چگونگی انجام صحیح سئو ، شانس یافتن افراد از طریق اینترنت را تا حد زیادی افزایش می دهد. و توجه بیشتر به وب سایت شما به معنای فروش بالقوه بیشتر است. 
این احتمال وجود دارد که شما از قبل می دانید سئو مخفف Search Engine Optimization است. احتمالاً شنیده اید که افراد درباره کلمات کلیدی صحبت می کنند و حتی ممکن است بدانید که این چیزی به نام پیوند سازی وجود دارد. اما در حال حاضر شما هنوز ایده ای ندارید که چگونه هر یک از آنها را عملی کنید. 
خوب ، امروز ما می خواهیم همه این موارد را با پوشش اصول سئو جستجو کنیم. تا زمان خواندن این مقاله ، شما ایده روشنی در مورد اینکه سئو چیست ، چگونه به درستی انجام می شود ، از چه تکنیک ها و ابزاری استفاده می کنید و اینکه چگونه این همه دانش جدید به دست آمده می تواند به شما در افزایش رتبه وب سایت خود کمک کند ، خواهید فهمید.